Gevonden ergens diep in de archieven van Dumpert. Rutger en fossiel Freek. Haalde nooit het internet. Waarom niet? Daarom niet. Bijgevoegd tekstje van Rutger voor redactie: "Stel hij gaat dood of voor een minder leuke aanleiding, dan heb je een aardig kwootje." Welnu, hij is niet dood, hij leeft. En aangezien Freek geen lid is van PowNed hierbij zijn gedachten over mensen die wel menen lid te moeten worden van zo'n club...
Herinner vriend en vijand eraan om lid te worden van PowNed. Want we mogen dan misschien 60.000 leden hebben, over vijf jaar hebben we er 150.000 nodig om te mogen blijven uitzenden. En we willen de grootste worden. Waarom? Gewoon omdat we ervan overtuigd zijn dat het kan!
En nee, we zullen deze gegevens voor geen enkele ander doel gebruiken dan om genoemd mailtje te versturen.
Reacties
Ik dacht dat het 100% Freekvrij zou zijn?
HAGELSLAG | 10-03-09 | 16:01
Daarom RIP Freek :P
Eel_stew | 10-03-09 | 16:02
jaloers op Teeuwen, duidelijk!
moe de loos | 10-03-09 | 16:05
wat een authist.
hypocriet ook: wacht maar, over 30/40 jaar denk je daar heel anders over...
ja, nee, zo heb ik er altijd al over gedacht.
huh?
Bassie_ | 10-03-09 | 16:07
HAGELSLAG | 10-03-09 | 16:01
Wat u zegt
Napeauleon | 10-03-09 | 16:07
anti freek, sukkolz.
kleinewaker | 10-03-09 | 16:08
(trouwens wel lekker, zo'n site zonder spam)
Bassie_ | 10-03-09 | 16:08
heeft hij nog wel een imago waar hij vanaf kan komen
emzy | 10-03-09 | 16:09
Helder betoog van Freek, dat moet gezegd worden. Hij heeft gewoon toe dat hij een ouwe lul is, en eerlijk is eerlijk, hij gaat niet krampachtig doen alsof hij dat niet is.....
brutus68 | 10-03-09 | 16:13
Wtf heeft rutger aan?
Edzard Tjarda van S. | 10-03-09 | 16:15
PowNed is toch FreekVrij? Waar ben ik anders lid voor geworden.
Zwoelie | 10-03-09 | 16:15
Ik citeer 1 van de 12 redenen om Powned te joinen:
7. PowNed sloopt het Old Boys and Girls Network
PowNed gaat voor frisse gezichten. Weg met die kleffe Hilversumse telefoonklapper. Types als Paul Rosenmöller, FREEK DE JONGE, Dolf Jansen en Ali B komen er bij ons niet in.
Lutsers...
lelijkisnietmooi | 10-03-09 | 16:16
Vind 't een vrij normale reactie van Freek, had meer drama verwacht.
T61 | 10-03-09 | 16:17
Wat apatisch van die dude zeg, normaal is die meer dramaqueen.
Ha! | 10-03-09 | 16:18
Er is leven, er is leven na de deaud. Jezus, Darwin zou zich in z'n graf omdraaien bij zo'n liedje.
El Campéon | 10-03-09 | 16:22
Tjee... Volgens mij had ie net geneuqt hij was in een goeie bui.
bethundered | 10-03-09 | 16:22
brutus68 | 10-03-09 | 16:13
Inderdaad! Haast een beetje symphatie voor die man (enkel bij dit filmpje, gelukkig) Maar hij doet hier toch niks fout, lijkt me.
Anyway...
Echt Freek vrij hoeft niet, soms zegt die man iets nuttigs, komt er een leuke discussie op gang. En de andere keer is het broederlijk saampjes Freek de Jonge bashen!
Harvester | 10-03-09 | 16:23
Inhoudelijk ben ik het zelfs voor een deel met hem eens.
Het stukje waarin hij zegt als je een vrijheid van meningsuiting hebt, wil niet zeggen dat je ook alles moet zeggen.
OK, ik ben op GS ook vaak kort door de bocht, gewoon omdat het hier kan. Dingen die ik hier schrijf, zeg ik maar in een beperkte kring, gewoon omdat ik wete dat ik met mijn mening ook mensen kan kwetsen.
Soms is het gewoon beter om niet het achterste van je tong te laten zien.
"Speak Ya little, listen much"
Lt. Postmortem | 10-03-09 | 16:25
toen hadden ze nog de geenstijl microfeun
oude beelden?
stampkonijn | 10-03-09 | 16:25
Mening van vrijheid zo kostbaar dat je hem niet mag gebruiken.
BlikTonijn | 10-03-09 | 16:26
Trouwens...
Dit is wel een kop voor in het rijtje 'Sp!tsnieuws.nl'
Volgens mij zegt Freek hier juist dat hij GeenStijl.nl en zijn reaguurders begrijpt. Alleen dat het een leeftijds kwestie is.
Betere kop: 'Freek is een oude man'
Harvester | 10-03-09 | 16:28
zeurzeur*
Annmary | 10-03-09 | 16:29
wow ben eens positief verrast door de Freek...
En door Rutger, eens niet nodeloos doorzeiken, maar luisteren als deze man ook eens iets zegt wat wel hout snijdt... hulde!
Scrapeye | 10-03-09 | 16:43
@stampkonijn | 10-03-09 | 16:25
de microfoon ziet er daar ook nog aardig nieuw uit dus zullen wel beelden van een meer dan een jaar oud zijn.
leonbdv91 | 10-03-09 | 16:45
He..Rutger pas een jaar of 28?
publicitaire hitman | 10-03-09 | 16:47
werkt niet onder firefox?
pseudonaam | 10-03-09 | 16:48
Freek heeft waarschijnlijk een hekel aan alles wat rechts ademt...
Gaz21 | 10-03-09 | 16:49
Wat is een mening van vrijheidsuiting?
Hdevries | 10-03-09 | 16:51
Had waarschijnlijk te maken met Rutgers afzichtelijke overhemd, dat dit filmpje nooit eerder is vertoont...
Doc Damage | 10-03-09 | 16:52
@pseudonaam | 10-03-09 | 16:48
moet je adblock uitzetten, had ik gister ook
leonbdv91 | 10-03-09 | 16:53
niets mis met commentaar Freek. op die uitzending bij Pauw en Witteman met Peter R na, is er eigenlijk helemaal niets mis met Freek de Jonge.
Palmer2000 | 10-03-09 | 16:54
Moet eerlijk zeggen dat ik Freek een heldere indruk vind maken. Is weer eens wat anders.
Ravnoss | 10-03-09 | 16:54
keurig verhaal van Freek. Eerlijk is eerlijk.
superjan | 10-03-09 | 16:55
ik zou bijna mn lidmaatschap opzeggen...
Pheto | 10-03-09 | 16:56
Een genuanceerd, helder verhaal van Freek.
artbrut | 10-03-09 | 17:02
@Doc Damage
Hans Ubbink ?
Balzakius | 10-03-09 | 17:03
Hij kan wel leuk mozaïeken. Dat dan weer wel.
koerbagh ® | 10-03-09 | 17:09
Wat doet freek hier?
Albus3kwart | 10-03-09 | 17:11
Freek is inderdaad veranderd. Nu een nietszeggende opa die een beetje neuzeladviesjes geeft. Vind hem hier -hoewel wat zeikerig- nog wel ok. Vroeger een pedant, betweterig, moralistisch schreeuwertje behoudens amusicaal en ergerlijk ongrapppig.
Rommelende Onderbuik | 10-03-09 | 17:15
Ik moet nu dus spitsnieuws, geenstijl en compowned gaan zitten f5-en? Pff, wordt nog ingewikkeld zo. Zou bijna gaan denken dat ik beter aan het werk zou kunnen gaan..
Henkerd | 10-03-09 | 17:18
Ik ben door beide heren positief verrast.
Frau Antje | 10-03-09 | 17:19
Ach Freek, daar reageer ik nog niet op.
Mark2007 | 10-03-09 | 17:23
Oke... duidelijk!
O1 | 10-03-09 | 17:26
Is die man van omroep Max?
OneandOnly | 10-03-09 | 17:27
Hij zegt niks negatiefs, alleen dat ie het zelf niet zo zou doen...normale reactie, niks mis mee ...
Plonk | 10-03-09 | 17:28
Belachelijk natuurlijk, dat je zo'n dinosaurus gaat interviewen.
GingerAle | 10-03-09 | 17:28
Ligt het aan mij, of staat het geluid in de comPowNed erg zacht..?
@ Henkerd | 10-03-09 | 17:18 het ís een optie...!
SmithNL | 10-03-09 | 17:42
Om het in één zin samen te vatten: "Veel gepraat, niks gezegd."
Meh | 10-03-09 | 17:47
2minuut49 van me leven weggegooid
jeant | 10-03-09 | 17:56
28 rutger ? in je dromen zeker
mrcl | 10-03-09 | 17:59
Hij kan wel goed poetsen, Beetje obsessief eigenlijk...
VleesJus | 10-03-09 | 17:59
Freek de Jonge, rare tuinkabouter!
Hans Teeuwen, de koning van de lach!!!
PsychoPedro! | 10-03-09 | 18:11
Hij moet meer mozaïeken, dat maakt hem minder zuur
Teun van het Tuinpad | 10-03-09 | 18:22
Mooie rustige lay-out. Ziet er beter uit dan GeenStijl met al die toeters en bellen. Mijn complimenten.
Lets Kuttekrap | 10-03-09 | 18:24
"Betekend vrijheid van meningsuiting dat je alles maar moet zeggen"
Mensen die dit zeggen vinden dus eigenlijk van niet. Nou ja, wel wanneer het om vrouwenemancipatie gaat maar dan weer niet bij de islam, wel wanneer het om amerikanen gaat maar niet over palestijnen. Deze mensen houden vast aan oude gewetensankers omdat ze te beroerd zijn om na te denken over nieuwe, in feite zegt Freek dat hij een ouwe tiefuslul is.
magirus | 10-03-09 | 18:30
Lets Kuttekrap | 10-03-09 | 18:24
dat was nu ook het eerste wat ik zei.
Een verademing.
Teun van het Tuinpad | 10-03-09 | 18:30
wat krijgen we hierna? ali b?
naja altijd leuk om die zuurpruim weer te horen spuien.
multi interpretabel | 10-03-09 | 18:40
Wat een gezever. zeg dan niks.
Quincy Jones | 10-03-09 | 18:40
Dat fossiel is vast ouder dan groenteman en heeft dus ook de oorlog meegemaakt, wie zou er dan gelijk hebben?
De Veroorzaker | 10-03-09 | 18:47
Rutger in z'n rookie dagen? Freek staat daar toch flink op de tong te bijten.
Otis B. Driftwood | 10-03-09 | 18:55
Nou gelukkig, het mag wel van Freek... Zaai.
_ILT_ | 10-03-09 | 19:01
Kortom, Freek was vroeger brutaal en dat was goed, maar nu Freek oud is en ingesuft, is vindt hij brutaal slecht en dus mag niemand het meer.
De man is een geboren fascist.
Merlot | 10-03-09 | 19:03
@magirus | 10-03-09 | 18:30
Precies. Met die retorische vraag geeft de spreker aan juist selectief met de vrijheid van meningsuiting om te willen gaan. De criteria die bepalen wat wel of niet mag worden gezegd houdt men natuurlijk zo vaag mogelijk zodat iemand het nooit goed kan doen. Eigenlijk is het een oproep tot zelfcensuur.
Prof. van Leipum | 10-03-09 | 19:04
Zo, Fleisch heeft de oorlog verklaard aan de pliesie sinds vanmiddag en het sein gegeven aan de dumpert-mods om alle oude/afgekeurde politie-fout-foto's door te laten?
Stroopwafel | 10-03-09 | 19:04
goed verhaal van Freek
@raket | 10-03-09 | 19:12
Redelijk OK voor die olde bokmans, goed werk van Rutger overigens. En hij mag ons kudt vinden toch, ik zou niet anders willen
Hammer | 10-03-09 | 19:23
Deze had ook wel met het liedje "vuile huichelaar" afgesloten mogen worden...
liggend_streepje | 10-03-09 | 19:26
Jaha, vroe-ger.... gingen er ook 24 uur in een dag Freek.
Krachtmeester | 10-03-09 | 19:26
Blergh, Freek...
C. M. Carlier | 10-03-09 | 19:27
Goed verhaal. Lekker kort.
Werkt hier btw gewoon goed @ firefox
Stolker | 10-03-09 | 19:38
Rutger die zich voordoet als journalist, blijft lachwekkend...
fasdfasdfas | 10-03-09 | 19:41
Hersendood is ook een soort dood toch.....
L.T.B. | 10-03-09 | 19:49
Hulde voor Rutger, goed dat 'ie dit ook kan. Mooi dat Freek eerlijk antwoord geeft.
Maar ja, die vrijheid van meningsuiting : daar zou je eigenlijk niet over moeten discusieren, die moet er zijn, zonder enige grens .. want aan grenzen word altijd getornd.
Zottelkopf | 10-03-09 | 19:50
gaaappp
Game_Addict | 10-03-09 | 19:56
Effe wat anders: heeft Louske al een contract?
Klukkluk | 10-03-09 | 19:59
Het liedje van Hans Teeuwen bij het beeldje van van Gogh een gemiste kans?!?
En hoe had Freek dat dan ingevuld willen zien?
Een maatschappij kritisch stukje voorlezen met een knipoog naar rechts misschien?
Pfff Freek, poets je spiegeltjes nog eens goed op en kijk er goed in...U is over, voorbij, EINDE!
Kale Gast | 10-03-09 | 19:59
ik word zo moe van die man...
Regenaar | 10-03-09 | 20:27
Eeeeeuuuh, mwhaaaaa, tjaaaaa, uuuh uhhh, mwwww....de grijze massa werkt niet echt meer mee volgens mij.
Yeah-banned | 10-03-09 | 20:34
Ik vind eigenlijk dat Freek hier een uitzonderlijk goed betoog geeft over het accepteren van maatschappelijk anders denkende mensen.
Primal | 10-03-09 | 20:35
Prima verhaal hoor, van Freek. En ik vond hem hier ook niet zuur.
Marcel van Dam | 10-03-09 | 20:57
Ik houd helemaal niet van mozaik, maar wat Freek daar staat te maken is toch wel weer knap.
Marcel van Dam | 10-03-09 | 20:59
Tijdens het zien van het filmpje kon ik alleen maar denken Damn da's Edwin van der Sar over 30 jaar. Qua uiterlijk dan tuulk.
drowning witch | 10-03-09 | 21:04
PowNed niet 100% Freek vrij?
*Lidmaaatschap opzegt*
stuyterkuycken | 10-03-09 | 21:05
Excuse me maarrehh, Booo00o0o0oooring!!
Koning Bokkepruik!
KaiserSoze | 10-03-09 | 21:19
Freek is best ok! Best een toffe peer.
Rikketiktik | 10-03-09 | 21:22
Euhm... ik vind Freek redelijk babbelen deze keer. Ik zal wel oud worden zeker?
*Hoopt van wel*
Adriaantjeeeeeuh | 10-03-09 | 21:30
Freek is dus toch dood, aziaten hebben hem weer opgebouwd... ik denk dat hij is gemaakt met oude versie NetBeans want hij spreekt nog geen "zuurpruim-Freeks". Zit inderdaad nog niet in de oude versie, ondersteunt windows 7 ultimate nog niet eens.
mikesta | 10-03-09 | 21:33
LEUGENS!!! ALLEMAAL LEUGENS! Niet 100% freekvrij dus. En die Veyron is ook nog niet bezorgd. [*brief aan radar stuurt]
wim kokring | 10-03-09 | 21:34
Waar maken we ons ook al weer druk om. Dit is toch geenszins iets om te posten.
QiXilver | 10-03-09 | 21:51
freek +1
van die dingen ja | 10-03-09 | 22:21
nou wat een ophef...
en hij heeft nog gelijk ook, terwijl ik zelf altijd afschuwelijke meningen verkondig.
Technic0l0r_Jozef | 10-03-09 | 22:21
Ik vind Freek wel redelijk hier, zie het probleem niet zo...
A Belg | 10-03-09 | 22:59
Nou ik vond Freek hier heel ontspannen, helder en genuanceerd zijn mening geven omtrent GeenStijl. Fijn om te weten dat hij er bijna nooit op kijkt, en dat de keren dat hij dat wel deed de toon hem niet beviel. Dat Freek de Jonge nooit bij GS zou passen is geen nieuws, toch leuk dat dit filmpje dan toch nog ff te zien valt, hij geeft onomwonden zijn mening, kan ik alleen maar toejuichen. Nou ja, ik snap ook weer wel waarom vele reaguurders zich irriteren aan hem. Wanneer hij zich hard op afvraagt of vrijheid van meningsuiting betekend dat je alles maar moet zeggen. Hij zegt dat hij vindt van wel, alleen lijkt het niet zo nodig te zijn wanneer het om een geluid (ook nog eens voorzien van een in zijn beleving onaangename toon)dat hem niet aan staat.
Persoonlijk vond ik het liedje van Teeuwen schitterend!!!
www.youtube.com...
Ik kan me echter bij Freek de Jonge op de herdenking van Theo van Gogh eigenlijk helemaal niets voorstellen (hij was er ook niet), dus waarom hij nou uitgerekend daar over moet beginnen vind ik dan ook een beetje zwak van hem terwijl hij vanuit zijn overtuiging de zelfde soort liedjes maakt, zij het op een toon die bij hem hoort (hij geeft n.b. nog toe ook dat hij van zich zelf vind dat hij een ontzettende moralist is) maar dan over Wilders.
Verder mag Rutger wat mij betreft meer interviewtjes maken zo als dit met wat meer inhoud. Want laten we eerlijk wezen de val van Vogelaar is niet de verdienste van Rutger's uitmuntende interview kwaliteiten maar haar eigen stupiditeit. Overigens gaat natuurlijk wel alle lof hieromtrent naar Rutger en zijn cameraman voor de aanpak van die Ella Vogelaar (dus blijven filmen en met die microfoon voor de snuffert blijven staan). Ik zeg: meer interviewtjes met als uitgangspunt een vraaggesprek i.p.v. alleen lopen sarren, kan ook leuk zijn, maar verandering van spijzen doet eten. Zo ook met te bekijken filmpies!
GeinPonempie | 10-03-09 | 23:00
freek -1000
Grote Boze Wolf | 10-03-09 | 23:08
Help.. Waarom nou weer dat ouwe gezeik?
110% anti freek en hanneke graag!!
tom91 | 10-03-09 | 23:10
Ah leuk, een interview met the missing link.
flinkescheet | 10-03-09 | 23:20
kleinewaker | 10-03-09 | 16:08
Ik dacht dat die 5,72 wel een mooie drempel zou zijn die dit soort reacties zou gaan uitsluiten. Helaas..
MarkvanBommel | 10-03-09 | 23:38
Helder betoog van Freek. Kon me dit keer totaal niet irriteren aan hem. Ik kon hem zelfs alleen gelijk geven. De kop is daarom totaal ongepast.
En zoals iedereen al zei, Freek de Jonge-vrije omroep toch?
minimalex | 10-03-09 | 23:57
Goed interview, hier kijk in liever naar dan dat interview met die vogelaar..
paradoxical | 11-03-09 | 00:13
Heb mijn mening over die ouwe nu toch in positieve zin bijgesteld, eigenlijk. Jammer van de misleidende inleiding bij dit artikel. Overigens hoef ik die kop niet op de zender te zien straks.
spin81 | 11-03-09 | 00:21
Maar wat een slechte spiegel heeft Freek daar geknutseld.
Canis Spurcus | 11-03-09 | 00:22
nou zag ik iets in dumpert over de slechtste blouse ooit van marco borsato tig jaar geleden. Ik denk dat er nog wel iemand is die er nu bij kan in dat rijtje. helaas is die blouse dan wel "hedendaags"
markuitarnhem | 11-03-09 | 01:30
Juist, Freek moet maar eens een lange vakantie nemen. Zou ik ook doen als ik oud was.
Het is maar goed dat niet iedereen zo oud is want dan zou er helemaal niks meer van de grond komen hier in Nederland. Mensen wakker schudden op een maatschappij-kritische manier is altijd goed, kan sowieso geen kwaad lijkt me. Ik kan me overigens ook wel voorstellen dat je daar als ouwe lul geen zin meer aan hebt.
Moeder Gans | 11-03-09 | 03:02
Ik vind 'm hier juist buitengewoon meevallen.
DeBruineSter | 11-03-09 | 08:04
Prima genuanceerd verhaaltje heur...
jan1000000 | 11-03-09 | 08:44
Heej, alwéér een reaguurdersvrijplaats? Nou moet ik nòg een internetaansluiting aanvragen, naast die voor GS en die voor SN... Wordt een dure grap, dat PowNed!
F. von Zeikhoven | 11-03-09 | 09:01
OT, Freek kan er wel bij. Anders wordtie helemaal zo wereldvreemd.
F. von Zeikhoven | 11-03-09 | 09:05
Jaa, later als je net zo oud bent als ik dan... Tuurlijk Freek, ieder 500 jaar oud fossiel adopteert natuurlijk een soortgelijke denkwijze.
Booka | 11-03-09 | 09:07
Net interview hoor. Maar zo oud kan t nou ook niet weer niet zijn trouwens. Alleen dat van vrijheid van meningsuiting dan mag je alles zeggen. Maar volgens Freek moet je dat niet doen. Jawel, zeg ik. Maar blijf je mening wel onderbouwen en denk er over na. Das veel belangrijker.
Ultra Rebel | 11-03-09 | 09:07
100% Freek vrij? Ik wil mijn geld terug.....nu!
ServerGenius | 11-03-09 | 09:21
Dit was en is de enige reden waarom ik getwijfeld heb over PowNed. Freek de Jonge is een absolute koning. Dit filmpje is daar een prachtig voorbeeld van, om nog maar te zwijgen over het legendarische interview bij P&W met die bloedhond van een Peter R. Als er één iemand nooit meer een minuut zendtijd moet krijgen, is het die balzak wel.
Frelis Inna | 11-03-09 | 09:23
100% Freek vrij?! Hans kom d'r maar in!
Frappant | 11-03-09 | 09:25
Luister naar Freek, heel wijs.
Domme sukkel rijk geworden van onze belasting centen.
GraDuZ | 11-03-09 | 11:26
Het streelt mijn ego om door een fossiel als, hoe heet die ook al weer, oh ja Freek, als stom bestempeld te worden.
windbukswimpie | 11-03-09 | 11:56
Freek luistert niet erg goed naar de vraag van Rutger hoe hij zélf was toen hij 28 jaar was, hij draait er om heen, blijkbaar kan freek niet anders... RIP.
Onderbuik | 11-03-09 | 12:58
De reden waarom dit niet eerder op internet verscheen? Ik denk omdat Freek hier laat zien dat hij er wel degelijk verstand van heeft! GeenStijl, heb eens ballen en zet dit ook online voor niet-leden. Ik ben het compleet met hem eens hierin.
yHo | 11-03-09 | 13:16
Issie eindelijk deaud?!?
RobbieG | 11-03-09 | 13:37
-weggejorist-
WoutH | 11-03-09 | 13:43
Knap treurig dit. Ten eerste zou het zoals velen hebben geroepen Freek-vrij zijn. In werkelijkheid maakt Freek waarschijnlijk nergens zo'n hoog percentage van het aanbod uit als bij PowNed op dit moment. Ten tweede, laten jullie een filmpje zien waaruit (b)lijkt dat Freek toch nog wel iets zinnigs kan zeggen. Ten derde stelt Rutger zich in dit filmpje op als een gewone, Nederland 3 interviewer, wat voegt PowNed dan ook al weer toe? Want suffe vragenstellers lopen er al genoeg rond.
RexMundi | 11-03-09 | 14:40
Nah ... Freek viel me deze keer alleszins reuze mee. Jammer dat ie bij zijn mening over Hans Teeuwen fout zit en dat zelf niet ziet. Freek had het - ware hij van dezelfde generatie geweest als Hans Teeuwen - niet anders gedaan.
cayenne | 11-03-09 | 15:16
FREEK -1!! wtf?!!!
Mijn hoofdreden om lid te worden is zojuist om zeep geholpen door jullie :(
Jullie garandeerde 100% Freek de Jonge vrije TV !!??
Ik ben groot Powned aanhanger, Die Hard ambassador lid en probeer mijn hele fakking leefomgeving lid te laten worden. Ik zal zelfs nu doorgaan maar voel me op zijn minst beetje genaaid doordat ik zojuist weer een oude zure jammerende Freek op mijn netvlies gebrand kreeg. Lach er maar om, ik word vannacht weer wakker, badend in het zweet met dat beeld op mn netvlies onderwijl ik angstig schreeuw. "niet Freek, Niet Freek, alles behalve Fre..." bedankt..
Pauperclown | 11-03-09 | 20:34
haha. Gegarandeerd Freek de Jonge vrije TV dus NOT. En ik ga Freek door dit filmpje zelfs bijna weer aardig vinden (bijna he). Dit is echt het enige filmpje dat ik van hem gezien de laatste jaren waarin hij zich niet totaal onmogelijk maakt en waarin hij niet iedereen tegen zich in het harnas jaagt. Nogal genuanceerd voor zijn doen. Uiteraard afgezien van die
'linkscorrecte moralistenmening'. Het moet niet veel gekker worden hier.
doriangray | 11-03-09 | 22:19
eens met cayenne | 11-03-09 | 15:16 maar kom op zeg... BNN, VPRO en fukking VARA interviews zijn er al genoeg.
Ik wil nieuwe Rutgers zien, op scherp kunnen zetten als de interviews met O'Reilly vs Colbert, Verdonk vs Halsema of van Gogh vs Groenlinks gast
Schuinsmarcheerder | 12-03-09 | 00:16
Heb ik hier ook een ban?
Oud_en_wijs? | 12-03-09 | 11:26
Klote, hier werkt het wel, was ik net afgekickt. Duurste 5,72 ooit.
Oud_en_wijs? | 12-03-09 | 11:27
Freek.
Positief is dat hij de hand die hem zo wel gevoed heeft, niet bijt zodra zijn honger gestild is.
Maar dat de generaties na hem wel wat kritischer zijn over de (wat is het tegenovergestelde van militair-industrieel complex) laten we zeggen pacifistisch-ontwikkelingshulpcircuit denkbeelden, vind ik nou ook weer niet zo vreemd, Freek.
Het zou hem sieren om de nuancering van zijn vroegere ideeën wat duidelijker in de publiciteit te doen.
Maar een communist die zijn fouten toegeeft zal wel net zo zeldzaam blijven als een kapitalist die hetzelfde doet.
Oud_en_wijs? | 12-03-09 | 12:53
Rutger 28 Jaar?
Kruiddamp | 12-03-09 | 13:19
Dit is toch een redelijke reactie? Hij staat niet achter geenstijl en het liedje van Teeuwen, maar vindt wel dat het mogelijk moet zijn. Prima.
JohnnieDarko | 12-03-09 | 14:41
Freek is en blijft altijd een held. Gelukkig zijn er meer die er zo over denken.
koosjebig | 12-03-09 | 14:54
Wat lult die gast slap. In één zin kan hij compleet omslaan.
Bobsen | 13-03-09 | 09:07