PowNed is erg, maar Wakker Nederland gevaarlijk

U heeft de oorlog niet meegemaakt, dus legt Hanneke Groenteman het even uit...


Reacties

Nou als Hanneke het zegt... *zucht*

She's lost it dude!

PowNed het verzet! Hoe gaan we Wakker Nederland dan zien? Nazi's Of NSB'ert?

Pfoe, haar argumenten blazen mij echt omver. Kan ik die 5,72 nog terug krijgen?

Zeikwijf

haha, geniaal

Nouw ja, we weten wie het zegt. Dan weet je ook gelijk hoe serieus je dit moet nemen.

@John Frum | 09-03-09 | 17:58

Jazeker, doe gewoon es iemand anders lid maken

"Jij hebt de oorlog niet meegemaakt - ik wel - en dat scheelt."
'
Wat een arrogante trudt.

Slaat echt nergens op

Te veel tuinkruiden gerookt...

Ik ben ook bang voor wakker nederland :(

Als wij een PO hebben zijn we ook gevaarlijk hoor.. Kijk maar uit.

"Wij zijn het verzet" +1

Heb nou eigenlijk maar weinig argumenten gehoord over waarom Wakker Nederland gevaarlijk zou zijn. Dan kan ze de oorlog wel meegemaakt hebben, maar ze lult nog steeds redelijk veel onzin.

Gevaarlijk? Goddomme zeg... Over haatzaaien gesproken.

offtopic: Hoi Joris!

Hanneke bedoeld dat de telegraaf fout is geweest erg fout. In de laatste oorlogjaren is het volledig in handen van de SS gekomen.

"Tijdens de Tweede Wereldoorlog drukte de drukkerij van De Telegraaf pro-Duitse bladen, waaronder de Deutsche Zeitung in den Niederlanden. Hiermee vertoonde De Telegraaf hetzelfde gedrag als het genazificeerde concern van drukkerij/uitgeverij De Arbeiderspers, die de vervaardiging van veel nationaalsocialistisch drukwerk (onder meer Storm, Groot Nederland en De Waag) ter hand nam tijdens de Tweede Wereldoorlog. (bron: wiki)"

hanneke, het wordt tijd dat je eens stopt met intervieuws

Joris, was jij dat nou, in de laatste PowNed aflering, met die oerkreet op de redactie?

Pff, ze heeft de oorlog meegemaakt... Mevrouw Groeteman is van 20 juli 1939! Toen de oorlog op 6 mei 1945 voor Nederland voorbij was, was zij 5 (bijna 6) in hoeverre heeft zij die oorlog dan bewust meegemaakt?!

@frapje | 09-03-09 | 18:16
Nee dat was GU

"Dan zou ik liever dood zijn!"

Nou, ga maar deaud dan..

Dat verzin je toch niet? Het lijkt mij na ruim 60 jaar toch wel is tijd om dat soort dingetjes te laten voor wat het is? Ga is even heel gauw in een bejaardetehuis wonen en daar lekker geen andere mensen lastig vallen met je prehistorische gedachten, danku.

Maf mens, ze kan de oorlog nooit in alle ernst meegekregen hebben, daar was ze te jong voor. Mijn grootouders hebben de oorlog ook meegemaakt, maar die zeiken teminste niet zo.

Btw, doe is even #comment enzeau uit de www.geenstijl.nl... stylesheet copieeren, ziet er niet uit zo.

Meneer Alzheimer is wel erg snel klaar met haar zo te horen. Dat mens is gek (aan het worden).

Spoort voor geen kant!

Hanneke, 1942 belde net, werd iets gebrabbeld van: "Sie sollten jetzt wieder"

Hou toch op met die onzin. En wat de joden een paar maanden terug aan metaal op de gazastrook hebben gepleurd is zeker geen probleem?

wtf heeft die gerookt ? =X

Binnen..... net als Marco Borsato

Hanneke, hanneke. Het is niet omdat je in je eerste vijf levensjaren de oorlog hebt meegemaakt, dat je er ook over mee mag praten.

Ik heb de Vietnamoorlog meegemaakt. Voor een deel dan toch.

Zucht, is dit nou het exclusieve stuff. Doe het goed of doe het niet...

Hahaha :D

@redactie, kunnen de reacties niet omgedraait worden zoals op geenstijl ? nieuwen eerst, ik blijf scrollen zo..

Naar verluidt roeleren er sinds enige tijd nogal *kuch* kompromiterende feauteaux van een net door zijn meesteres ondergepiste Naftaniel die met een aubergine in zijn poeperT om genade smeekt.

Zou ons aller Groentevrouwtje hier de hand op hebben weten te leggen wellicht? Zou zijn brief onlangs aan de supporters van die voetbalklub uit 020 prima kunnen verklaren. Hanneke ten voeten uit.

@Batse @ 18:40
Waar heb je het over? Ook op GS staat de eerste reactie gewoon bovenaan. Houdt het wel zo overzichtelijk.

Vroeger in Vietnam dat was pas gevaarlijk......

Ze wilt interessant doen. Bah wat kan ik die mensen niet uitstaan. Zomaar uit hun nek lullen en eigenlijk zeggen ze helemaal niks. Het ergste is nog dat ze zo gewaardeerd wordt door sommige. Niet dat ik stakker nederland wilt steunen. Maar wat hanneke zegt is gewoon onzin.

wilt=wil

Wat weet zij nou van de oorlog? ze was 6 op het einde.. Lutser

ik zie niks

Met alle repsect trouwens.

dat is fout.. in ie doet hij het bij mij wel

Hanneke, zeg 's iets boeiends, of ga es deaud anders! Trouwens, Stakker Nederland gevaarlijk? Moet ik me er bij voorstellen?

Ook dat ze even erin wrijft dat ze ouder is, met de tekst "jij hebt de oorlog niet meegemaakt". Als je ouder bent heb je misschien iets meer ervaring. Je hoeft dan nog geen gelijk te hebben. Vaak zijn bij ouderen denkbeelden heel erg vast geroest en deze denkbeelden zijn vaak achterhaald.

Kool, dubbele login om in de krochten des internet te mogen reaguren!
*naar joris zwaait*
Mare, moet ik dit kijken, het gaat over groenteboer en de broodjesman, beiden niet interessant toch?

Prima "interview" verder! Dat haalt het sijlleauze vragenmeisje er toch maar weer mooi uit: WN = nazi's. Je bedenkt het niet.

Doet me trouwens denken aan die keer dat we hier in het dorp die Spaanse gazant aan de tand voelden over de aanstaande komst van de Geuzen...

Hij doet ut niet~!

Geinig ik kon het niet laten om toch te kijken. Een korte samenvattingm Groenteboer wordt vrolijk ende geil van leedvermaak, is expert WOII, is niet bang voor GS maar wel voor de Televaag... Dat was het wel zo'n beetje. *de keukenmachine van stal haalt prrrrrt dag groentjes*

mijn humeur is mij ook heel veel waard en daarom kijk ik liever niet naar Hanneke Groenteman! En dan die Joodse arrogantie van: ik heb lekker wel de oorlog meegemaakt! Die arrogantie maakt dat je bijna gaat denken dat ze er een paar vergeten zijn in de oorlog, bijna hoor!!!

Joris! Hallo, wat leuk een "artikel" van jou te zien! Maar eh, wie is die Hanneke eigenlijk? Doe geen moeite dit te beantwoorden, zij betekend nu eenmaal niets. Ik denk dat ze daar zelf nu ook wel achter is. :p, ze spartelt nog wat...

Dat wijf moet die zo dom doen met dr 'ik heb de oorlog meegemaakt' ze was hooguit zes! nl.wikipedia.org...

Die is niet goed.

Mevr. Groenteman moet niet zo ontevreden zijn.

Ooooh ze is Joods, dat verklaart. Is net zoiets als dat ik 100% achter de IRA sta omdat die Katholiek is.

Wat heeft Hanneke met de oorlog te maken? Nou alles! Net als Leen.

Ik ben helemaal geen Groenteman-fan, maar ik neem het wel voor haar op in dit geval. Als je als meisje ik weet niet hoeveel familie verloren hebt in de oorlog, denk je nou echt dat dat leed verdwenen is als de oorlog afgelopen is? Geloof mij nou dat voor veel mensen de oorlog nog steeds geen afgesloten boek is. Joods of niet, bewust meegemaakt of vlak erna geboren.
Sorry, moest ik even kwijt.

jeweettoch? | 09-03-09 | 19:08

Ja maar stakker NL vergelijken met WOII noem ik pure interessantdoenerij.

Ze vertikt het vast ook om in Volkswagens te rijden en vermijdt bewust een aantal snelwegen.

@jeweettoch? @ 19:08
Als je geen lid wordt van WNL ga je dood, zegt ze als je tussen de regels door leest. Da's gewoon angstzaaien, en ik dacht dat haar soort daar zo op tegen was!

Ongelooflijk, hoe kan ze dit nou zeggen.

nu weet ik waarom ik lid ben van Powned en niet van Wakker Nederland, echt lekker duidelijk allemaal...

Wat de neuk is haar probleem?! Een psych zou misschien een mooie oplossing zijn voor d'r!

in navolging van haar gewaardeerde Raoul Heertje - die het niet erg zou vinden als mevrouw Verdonk of de heer Wilders dood zouden gaan - kan ik zeggen dat ik het ook niet erg zou vinden als mevrouw Groenteman dood zou gaan. Niet dat ik haar dood wens, maar ik zou haar niet missen, zeg maar.

Verder bedoelt mevrouw Groenteman dus dat alle leden van Wakker Nederland in principe goedkeuren wat er in de tweede wereldoorlog is gebeurd? Ik vind dat behoorlijk discriminerend. Sterker nog, mijn ouders lezen al jaren de Telegraaf maar staan ook al jaren huiliehuilie te doen op 4 mei voor al die zielige joden..... mevrouw Groenteman durft nogal wat te beweren dus....

@moe de loos 19:29
Hier ook een Telegraaf-lezer, en toevallig ook één van de enigen van mijn generatie die er überhaupt bij stilstaat. (probeer maar eens nog een 18-jarige te vinden die op 5 mei twee minuten stilte houdt ter nagedachtenis aan de moedige mensen die hun leven gegeven hebben, zodat wij ons leven kunnen leven)

Geen gezond mens, dus ook geen gezonde Telegraaf-lezer, is het eens met wat er in die periode gebeurd is.

Nietvoordekat | 09-03-09 | 19:32
nou dat moet je je ook aardig genomen voelen door Hanneke Groenteman, lijkt mij zo! Ik zou een klacht indienen als lezer van de Telegraaf of als lid van WN. Daar zijn die joden ook zo goed in, net als die moslims met een minderwaardigheidscomplex

die speaurt niet

pfff ik wordt zo moe van al dat soort mensen.
Die maken mij bang. slaaploze nachten heb ik van haar nu...
waarom? Jij hebt mijn weekend niet mee gemaakt.

Is er al een plekje vrij voor mevrouw in het gesticht?

@Nlz:
Tsja.. lijkt me niet dat je daar nou echt veel van onthoud. Maar die arrogante toon hoeft ook weer niet van d'r.

Dit valt echt niet te lezen zo. Doe eens op Geenstijl laten lijken. Voor mijn part maken jullie een extrahippe Premium-versie, maar dit is ronduit belabberd.

@moe de loos 19:35
Gaat niet lukken. De Telegraaf is geen minderheid of religie.

@ProW 19:39
Rustig, Joris heeft vast andere dingen te doen. Gewoon een paar dagen wachten en alles sal reg kom.

wat een raar commentaar van mevrouw bakker

a very troubled woman.
Je zou heel boos moeten worden om zoiets. maar meelij overheerst.

Schaam u groentevrouw. Superjans familie is in het bezit van de Yad Vashem medaille.

Ontevreden mensen zijn gevaarlijk...goh wat een zelfkennis, Hanneke.

Mja. Die muts spoort ook echt niet. Inhoudelijk 0,0 en maar op WOII blijven spelen en "daar word ik heel bang van!" roepen. Hoe goedkoop.

eigenlijk is hanneke heel jaloers op anne frank denk ik....

haha wat een schaap

@ProW 19:39

Beetje matig vooralsnog idd. maar in alles is zo z'n charme te zien.

Die opmaak zal best rap goedkomen toch maar wat eerst nu niet te denken van een trolvrije omgeving? De Yeahbabies van deze wereld zullen zich wel twee keer bedenken waarschijnlijk alvorens met gejatte NAW en bankgiroshit aan te komen kakken.

Zolang Joris cs. er zorg voor dragen dat de link tussen onze nick en onze nu dus via PowNed gekende gegevens (nou ja die van onze vaste stroman maar laat maar even) niet door derden gelegd kan worden kan eea. toch weinig anders dan tot (voorlopige) tevredenheid stemmen?

Wij ZIJN het verzet..

heeft rutger nou zo'n hoge stem gekregen of loopt er tegenwoordig een nieuwe blondine met die roze microfoon over straat? doe eens snel introduceren!

Ik vind Hanneke Groenteman heel gevaarlijk. En ik word er ook een beetje bang van. Maar ik heb de oorlog dan ook meegemaakt. De Golf-Oorlog wel te verstaan.

@koerbagh> dat zo'n vrouw zich zoooo laat gaan. Echt bedroevend. De insinuatie dat ik als bestuurslid van PowNed haar zou verraden bij de bezetter. Ik wordt echt steeds en steeds bozer.

Tsss, En deel 2 niet te vergeten. En de Falklands.

Ben ik de eerste als ik zeg dat de lay-out wel zuigt als een bejaarde kudt? Vast niet.

@koer> ja t kan iets eeehhh overzichtelijker.

superjan | 09-03-09 | 20:02
Dat zei ik ook net bij de buren :)

beetje kaal, maar dat heb je met die bejaarde

Kan dat mens niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen? Knettergek. Was ze eigenlijk altijd al zo of valt het me nu pas op?

Wat een zuur en vervelend mens is die Hanneke Groenteman toch. Het blijkt maar weer dat drogredeneringen en onderbuikgevoelens ook in de linkse kerk welig tieren.

* Met firebug stylesheet toevoegt en op nsb-knopje klikt bij G-unite en superjan, gewoon omdat het kan *

Ik heb de oorlog niet meegemaakt, dat scheelt pas. zucht

geweldige naam, compowned. over Hanneke, kan me voorstellen dat ze dit zuchtend en steunend aan haar vriendinnen verteld, maar niet aan een journalist. echt een brug te ver. door de jaren hebben we veel onzin gehoord over de oorlog, maar dit slaat werkelijk alles. Vluchten, het kan nog!

@Joris

< link rel="stylesheet" type="text/css" href="www.geenstijl.nl... />

toevoegen, en het wordt er een stuk duidelijker op. 't is maar een idee.

McLovin | 09-03-09 | 20:08

LOL, en je heb jezelf er ook meteen maar 1 gegeven?

Het is wel even wennen hier, staat nog in de kinderschoenen natuurlijk.

ach het oude linkse trucje, als je het niet meer op argumenten kunt winnen haal je gewoon de oorlog erbij en noem je je tegenstander een nazi. Gelukkig zijn steeds meer mensen immuun voor deze linksch-indoctrinatie.

@G-unite | 09-03-09 | 20:19
ja, als boetedoening. Wist trouwens niet of het zou werken. Ja dus :-)

@vrij onverveerd> maar er zijn grenzen en ze trapt me nu echt op mijn hart.

Voer voor psychologen, die Hanneke.

Ik vond haar altijd wel oke, maar nu is ze zo op haar kut getrapt dat ze echt door en door zuur is. Hoe zuur kun je zijn? Laat haar boeddhist worden ofzeau.

Een standaard pH-meter loopt van -1 tot 14. Hanneke zit tegen accu-zuur aan, lijkt me.
upload.wikimedia.org...

Ik ben bang voor jou

kan die "maxi" toch nergens vinden???

Ik heb de koude oorlog meegemaakt, maar Hanneke is veul afschrikwkkender.

Moeten we nou eigenlijk niet allemaal een zwitsal krijgen? Altijd al willen hebben zo'n ding.

Ik vind haar uitspraken redelijk gevaarlijk....

Bah, wat een stemmingmakerij van Hanneke. Alsof de mensen die nu bij de Telegraaf werken dezelfde zijn als in WO II. Brrrrr. Zou ze ook nog steeds een hekel hebben aan Duitsers? En niet zien dat de moslims nu een veel groter gevaar zijn. Bah, voor Hanneke. Ik ben bang voor Dhimmi's als zij.

@redactie: doe es usernames bold maken!

Ik vond haar dik leuker.

@_ILT_ | 09-03-09 | 20:28

Zeg dat wel. Gottegot, wat een nare vrouw.

@G-unite | 09-03-09 | 20:47:
Ik vond haar dood leuker.

Yesss, ik ben ook maar lid geworden

@Apathie | 09-03-09 | 20:08

Drogredeneringen zijn bij uitstek iets voor de linksche kerk. En onderbuikgevoelens? Mwah, kweenie. Maar ze hebben hun gezond verstand wel over de schutting gegooid en vervangen door een paar sleetse idealen (die weer bestaan uit drogredeneringen). En die sleetse idealen, daar komt geen spoortje gezond verstand meer tussen. Wat dat betreft lijken het net gelovigen. Heel eng. En ook altijd weer aankomen met racisme hm, altijd weer. Nederland bekent Kleur, Mohammed Rabbae, Ed van Thijn, Hanneke Groenteman - altijd trekken ze weer die racisme kaart. Ik word er zo moe van.

Werd tijd.

@Fleischbaum | 09-03-09 | 20:51:
Zou je dat nou wel doen?

Christus wat een verschrikking dat mens.

zo dat ziet er al beter uit.

Dit ziet er zeker beter uit, hulde!

*buig*

Ziet er goed uit Joris. Bedankt.

-weggejorist-

Jorisknopje test.

En een kuddo voor JvL naturlich.

G-unite | 09-03-09 | 21:16
Nou heb je de clou van je eigen grap ook weggejorist. Das dan wel weer jammer.

Vage vrouw, snap ook niet waarvoor ze "bang" voor Geenstijl zou moeten zijn en al helemaal niet voor "ontevreden" mensen.

@koerbagh

Ach ik geef die jongens ook een kans

leuk Fleisch reaguurt, dat ga ik bij de niet leden klikken.

Ik snap, terecht of niet, wat ze bedoelt. Iets in de trend van Zondebok, autobahn, werkeloosheid(hé het is crisis) en een getrimmed snorretje.

Ik vraag me af of ze lid is, want anders weet ze natuurlijk niet dat we allemaal zo positief zijn over haar mening. Wie gaat het haar vertellen? Rutger? Of is die nog bezig?

@Joris von Loghausen | 09-03-09 | 21:12
*klapt*

Aaaa dit is beter, veel beter. Thanks Joris!

Het klinkt best zwaar op de hand heaur, als ik dat zo hoor.

@superjan | 09-03-09 | 21:24 wie heeft jou wijsgemaakt dat Fleisch de chef is?

Lay-out!
*klapt*

Fleischbaum.. Fleischbaum.. Waar ken ik die naam toch van?

DE layout! Joepie!

@Fleischbaum | 09-03-09 | 21:20 :
Tsja, Powned gaat waarschijnlijk niks toevoegen, ik vind het ook niks -de naam al helemaal niet-, maar ik ben wel lid. Waarom? Ach, elke mogelijkheid om het systeem te neuken moet je aanpakken. Het omroepsysteem in NL zuigt. Dat aantonen is een nobel doel op zich.
Ik hoop wel dat Rutger na 1 seizoen naar RTL gaat. Zo'n jongen verdient beter. *kuch* (en powned ook) *kuch*

ROFLOL @ G-unite | 09-03-09 | 21:16
Hij doet ut.

Zeg Hanneke, doe deze mooie witte jas eens aan...

"Maar wat zijn die mouwen lang!"

Thnx! veul beter

Heel wat beter zo!

Dank u!

Het grappige is ook dat Hanneke Groenteman in '39 geboren is en de oorlog eigenlijk amper heeft meegekregen.

Tja, de Telegraaf was inderdaad een NSB krantje in de oorlog, daarom kopen de meeste mensen de Telegraaf alleen als ze gaan schilderen.
Ik houd niet van bezetters, Duitsers, Moslims, het maakt niet uit, iedereen zou tegen bezetters moeten zijn van links tot rechts.

Mona Sax | 09-03-09 | 21:49
Ik ben momenteel ook bezet. Maakt dat me gevaarlijk?

@..zapper> nou ik ben ook wel eens voorzitter geweest. en toen was ik de baas. dus...

Telegraf, establishmentsblaadje pur sang.
Fortuyn demoniseren, Wilders afkraken, de EUSSR promoten....
Wie zijn hoop daar op vestigt danst met de duivel.
Qutkrant.

@botte> ach het is een wolf in wolfskleren. Trouw is bijvoorbeeld veeel enger. Net als die andere krantjes van PCM.

De Eeuwige Pessimist | 09-03-09 | 21:35

Iets met pauw & witteman?

Wat gebruikt Hanneke Groentevrouw als tampon?
Een schaap aan een touw.
Zo. Meer heb ik daarover niet te melden.

ps redactie... kan die prent van Rut in berenpositie niet doorgelekt worden naar gay.nl. gewoon als een stukje goodwillgebeuren?

superjan | 09-03-09 | 21:54

Een varken in Orwelliaensch uniform, eerder.
Die Kees Lunchmof was zowat de minister van staatspropaganda.

@bottehond;
En de schoothond van de Ranja's.

Whahaha hoe oud is dat mens dan wel niet??

@koerbagh ® | 09-03-09 | 21:38
en Harry pikkel | 09-03-09 | 21:18
maar denken dat je het niet zou snappen.

Ik heb op school geleerd dat als ik een bepaald standpunt inneem, dat ik deze moet kunnen beargumenteren :(.
Hanneke Groenteman heeft blijkbaar geen school meegemaakt.

Weet je waar ik eventueel een goed humeur van krijg? Als Hanneke zelf HET onderwerp is op "spoorleaus".

Ik vind Hanneke ook gevaarlijk eng eigenlijk

@BullitEnergyDrink | 09-03-09 | 22:01
Nee, kwam door de oorlog.

@BullitEnergyDrink | 09-03-09 | 22:01

Dat hadden ze natuurlijk niet in de oorlog, dan keek je alleen maar spoorloos.

Hanneke is een beetje in de war. In de tachtigjarige oorlog bestond de Televaag nog helemaal niet.

www.geenstijl.nl...
Grappig. Als je vijf minuten naar deze foto staart, ga je in een keer Fleisch zien!

Verschil tussen Hanneke Groenteman en een trein? Spoorloos!

Wou maar even zeggen dat ik er ook ben.

je kunt het ook goed zien dat ze de oorlog nog heeft meegemaakt
beetje raar dat je bang bent voor een tv omroep

@G-unite | 09-03-09 | 22:01:
Ik wel, meneer pikkel onderschat m'n intelligentie ... voor de latere meelezers zal het wellicht wat verwarrend zijn. Fuck 'em. Als wij het maar snappen.

Wat een nare mevrouw is dat toch zeg.

koerbagh ® | 09-03-09 | 22:10
Snap d'r nix van. Maar geeft nie, als jullie maar lol hebben.

Komt Hanneke Groenteman met een kikker op haar hoofd bij de dokter, zegt de dokter: "Ooh, dat is ernstig." Zegt de kikker: "Ja, het begon met een wratje!" ...

zauer mens...

Moppentrommel hier?

Waarom staat de stijlloze verslaggeefster niet voor de camera? Want die student doet dat dan weer wel...

koerbagh ® | 09-03-09 | 22:10
Nope, jullie onderschatten mijn intelligentie. Tuurlijk bedoelde ik de latere lezers. Niet dat het verder wat uitmaakt, maar ik wou het toch even genotuleerd zien.

Hoppa, fatsoenlijke opmaak. Joris en/of GU +1.

Nog erger dan een babyboomer, zo'n ouwe doos.

Netjes, netjes, de CSS is inmiddels geupdate, da's mooi!

O. MIJN. GOD. Dit mens lijdt aan de meest vreselijke hersenziekte die je maar kan bedenken. Wat een poep braakt die vrouw uit.

Ik erg bang voor PowNed, ik vind het maar een indoctrinerende boel. Allemaal boze mensen hier, en die zijn echt gevoarluk man!

Lay-out van de comments is al stukken beter. Dank Joris.

Haha, het verzet. Trouwens, Joris die post en een vrouw met de stijlloze microfoon? *Hoofd krabt*

Zal het dat toch een sekte worden?

Ik word ook altijd zo vrolijk van spoorloos. Hanneke gezocht.

Nou wat een mongool. Ze denkt ook echt dat ze objectief is.

Wel liev hoor van je Joris, die layout fixen. Maar ik schop natuurlijk wel je kont in BF2. Of COD4. Of CSS.

Stroopwafel | 09-03-09 | 22:39
Ga eens moderne games spelen?
Ook al PowNed COD4 wel.

#stroopwafel { display: none; }

ik out-css je anyday.

@ heektor
Momenteel bezig met Killzone 2. Zie dumpert!

@ Joris


Joris, je zuigt

*stuit tegen onverwoestbaar css-containerpantser*
Ok ok, jij wint.

Hah. Had een mini html code rondom mn belediging gebouwd. Zelfs voor dat ik m'n aanval kan gebruiken, is de site me al te slim af. Joris - Mij: 2-0. En het is nog niet eens begonnen!

@Koerbagh: En toch gaan we ons best doen om jouw ongelijk te bewijzen. Lukt het niet dan blazen we gewoon eigenhandig de tent op. Hebben we met z'n allen toch gelachen en 7 miljoen in een jaar er doorheen gejaagd. Vliegen we met onze trouwste reaguurders naar Cannes en slaan we nog een miljoen stuk, opdat we surseance van betaling aan kunnen vragen. Dit alles laten we dan door Rutger vastleggen en zenden we uit op oudjaarsavond. Dit was PowNed, bedankt voor die blumen...

Sow, die is lelijk in Hi-res.

OMG! In welke coffeeshop is dit opgenomen?

En dan nu de GROTE VRAAG: Bij wie mag Hanneke onderduiken als Jules Paradijs & zijn Wakker Nederland aan de macht komt?

Even vraagje, worden de ip-bans hier ook doorgevoerd? unban me na 3 aanvragen anders a.u.b. een keer :) (ban niet mijn schuld, kudt broertje)

@Stroopwafel | 09-03-09 | 22:46

Ik begrijp er niks van, maar het is vast heel knap van Joris van L.

@Fleischbaum | 09-03-09 | 22:47:
Oh, nou voor een weekendje Cannes ga ik nog wel een paar leden werven dan. Binnenkort feauteaux van powned stickers op onverwachte plekken.

Niet dat kudtbehang, fijn.

Die hoer heeft godverdomme ook de tachtigjarige oorlog meegemaakt. Van begin tot eind.
Het gerucht gaat zelfs dat ze verantwoordelijk is voor het uitsterven van de Dinosauriërs. Het verhaal wil dat toen een grote boze T-rex oog in oog met haar stond, Rex bijkans het loodje legde.

Fleischbaum | 09-03-09 | 22:47
Ik ben best bereid de universiteit van Maastricht wat verder op te fleuren als ik mee mag naar Cannes! Helaas dat ik al vijf leden lid had gemaakt voordat de grote club actie van start ging trouwens.

Lieve fleisch. Wilt u dan gebruik maken van mijn zomerverblijf zodat dat miljoen bijkans opgaat aan drank en ruige sex?

Zo die bitch is krank im kopf!

Welke oorlog heeft Hanneke meegemaakt..? De 80-jarige..?
@ fleisch, doe de un-ban mails mbt GeenStijl eens lezen. Ik kan er niet op, hoe dat ook moge komen..

@G-ew-el-di-g:
Dat dat geld opgaat aan drank en ruige sex lijkt me logisch. Ik vrees alleen dat het gezelschap je WOZ waarde geen goed zal doen.

@SmithNL:

Het ban beleid laat ik graag aan Joris en GU over. Wellicht dat je hen even een lief mailtje moet sturen dat je je leven hebt gebeterd.

@Fleischbaum | 09-03-09 | 23:19:
Gesprekje des maandags op het vliegveld:
- 't Was leuk in de villa van G-ew-el-di-g hè?
- Villa? Welke villa? Het vuurwerk was wel mooi.

@fleisch: zal eens proberen..
@ h3ekt0r | 22:50 .. je leest het..!

Valt nog mee dat ze GS te woord staat. Gevaarlijke ontwikkeling.

Haar haar hoofd te zien heeft die oorlog diepe littekens achtergelaten...

Jezus, in ben geloof ik allergisch voor dat mens, heb opeens tranende ogen en een loopneus

Ze gelooft het ook nog?

En toen was ze het helemaal kwijt..
*indien mogelijk omkeren*

@ koerbagh ® | 09-03-09 | 22:54

Volgens bedoelt Fleisch dat we naar Cannes gaan als Powned het NIET haalt...
Hou je stickers maar in je broekje.

*pakt koffer weer uit*

@Innocenti | 09-03-09 | 23:45 :
Jij moet beter lezen... Kwestie pot verwijt ketel.
Eerst de leden halen, publiek geld binnenharken, dan binnen een paar jaar epic fail met powned en dan met het overblijvende subsidiegeld de côte d'azur onveilig maken.

volgens mij heeft zij wel meer oorlogen overleefd als dé oorlog. Ik heb vernomen dat ze nog tegen de Spanjaarden heeft gevochten rond 1600...

@koerbagh: LOL
@Innocenti: nope, we gaan het gewoon een jaartje aanzien. Als het niks wordt, dan gaan we er met een knal uit.

@Fleish
Krijgen we dan wel ons geld terug...

Mevrouw Groenteman heeft het vast over de jaren net NA de oorlog, toen ze waarschijnlijk een groot deel van haar familie kwijt was en er niet over gesproken moet worden.

Die tijd ligt echter al even achter ons...en ze slaat voor het gemak ook even haar eigen verleden over:

"Via de VARA-radio was hij die dag samen met Hanneke Groenteman te horen. Het duo veroorzaakte nogal wat opschudding met de volgens sommigen tendentieuze berichtgeving, naar aanleiding waarvan zelfs kamervragen gesteld werden."

Vooral "tendentieuze berichtgeving" vind ik wel aardig.

ik ben een tosti aan het eten.. jamjam

@da wizard:

Nee, maar je mag wel mee. Alleen handbagage graag...

@Fleischbaum | 09-03-09 | 23:50 :
Wat is er eigenlijk met die boot van Prince de Lignac gebeurd? Da's ook wel een leuk partybootje om af te zinken in de Mediterrannée.

gaat het er dan eindelijk toch van komen, heerlijk, pure nostalgie

Whahaha wat een zweefteef.

Hanneke Groenteman... Na 10 seconden had ik al moeite om wakker te blijven...

eindelijk lukt mobiel reaguren. maar dat even bij de weg.
bedankt smithnl ;)
wat is joris zijn email voor de unban.

Is Nico Dijkshoorn al lid trouwens?

@ koerbagh ® | 09-03-09 | 23:48 & @ Fleischbaum | 10-03-09 | 00:01
Aha! Dat is nog beter, jaartje vervelend doen in H'sum en naar Cannes! Toppie!

*p(l)akt stickers weer*

@ koerbagh ® | 10-03-09 | 00:12
Wiesda?

Ik begrijp deze mevrouw wel.....als Frans Bauer en Jantje Smit nog vaker op televisie komen sta ik niet voor mijzelf in!

Ik zat toch even een seconde te denken aan een 'ochtendsportprogramma' met Karl Noten toen ik Wakker Nederland hoorde...

Jammer dat ze de betreffende oorlog overleefd heeft. Wat een zure dorre persoonlijkheid zit er in dat afschuwelijke lichaam.

Jeuj

genadeloze ontmaskering van linksdragende opiniemaakster die ernstig de weg kwijt is. maakt weer eens duidelijk waarom de meeste kogels van links komen. vervreemdend, lachwekkend, beangstigend en verhelderend. gouwe tv dus, ga zo door geenstijl!

daaaaaaaag Hanneke Welterusten hoor

beter die lijntjes in de comments joris..

Zo kan ook goed beargumenteren dat mens

Jaaaa, de opmaak is gefixed. Dank u Joris! Doosje Merci hebben?

Ouwe taart die meent iets te zeggen te hebben?

Hmm ik moet weer wat vaker reaguren lees ik. Cannes here we come... Nu we tog in het geheim bezig zijn ik was in het ziekenhuis in Dendermonde toen Hanneke voor een intake gesprek voor haar maagband kwam. Als iemand haar tegenkomt moet je maar de groeten doen van een turk met twee horloges die bij d'r in de wachtkamer zat ;)

Als Hanneke ooit nog eens een onderduikadres nodig zou hebben is ze welkom bij mij. In mijn vijver in de achtertuin.

zo, goeiemorgen
het is gelukt

Heb net het filmpje even gezien maar potverdrie, dat mens is loco.

Goedemorgen Teun, wie verzorgt het ontbijt vandaag?

Morgen 100,
normaal kookt necrosis de eitjes, ik pers de jus en Koffie doet de afwas.
Weet niet hoe dat in deze "nieuwe" omgeving verloopt.
Koggie dan maar?

Lekker Teun, ik vraag necrosis voor iets bijzonders vandaag. We zitten hier immers op het exclusieve gedeelte van GS. Wat dacht je van een struisvogel ei want ik heb best wel trek.

Ghe, ik zou zeggen, doe eens gek, vooruit met dat ei.
Overgens is de lay out hier goed te doen.

In "Thats the Question" stelde Bert van Leeuwen de vraag hoe men mensen noemt die nooit zélf reageren maar alleen de comments lezen. Het antwoord was: Lurkers. Dus als Hanneke Groenteman hier zit mee te lezen - wat weer niet kan omdat zij vast en zeker geen lid is van GS - is zij een lurker? Bestaat dat woord überhaupt of neemt vrome Bert ons in de maling? Een struisvogelei vergt trouwens een kooktijd van 4 uur Bethundred, kom maar terug tegen lunchtijd ;-)

Het woord lurker bestaat en beschrijft een persoon die op internetforums altijd meeleest en niets bijdraagt.
(leve Goegol)

koffiemuts | 10-03-09 | 07:06
Vandaar dat necrosis zich nog niet heeft gemeld. Morgen dan maar.

bethundered | 10-03-09 | 07:17
Om híer, op deze speciale site, te kunnen kijken en eventueel te reageren, moet men lid Van PowNed zijn. Nieuwsgierigheid opwekken bij de nog niet leden en ze aldus uitdagen lid te worden. De jongens van GS zijn echt niet op hun achterhoofd gevallen zeg. Er zullen veel apen uit de mouw komen.

lol @ bethundred...

nu eerst koggie *ow nee dit is niet twitter*

over de maagband post that is...

@koffiemuts | 10-03-09 | 07:29
In battle is alles geoorloofd ;)

@superjan | 10-03-09 | 07:31
Zonder dollen... Die zat naast haar.

Ik was persoonlijk wel benieuwd naar de foto's van Max.;

Zo, koggie, van die italiaanse @superjan. Roze koek bij?

bethundered | 10-03-09 | 07:38
Het is nu 7.41. Geven jouw twee horloges ook die tijd aan?

@koffiemuts | 10-03-09 | 07:41
Neh ik heb niet eens één "tiran" om mijn pols.

bethundered | 10-03-09 | 07:45
Heel verstandig, tempus fugit sowieso. Erg attent weer @Zapper, die koeken van jou.

Nou heren, een genoeglijke voortzetting van de Groentemanroddel gewenst. Er wordt mij dringend verzocht iets nuttigs te gaan doen, dus tot ziens!

later KM.

Denk je eens ergens te komen waar geen verderfelijke Erem is met zijn *koggie*, komen ze er alsnog mee! Is there no decency?

Om de dag een nieuw topic hier?
Zomaar een vraag omdat het moet kunnen.

@..zapper> mn glazuur springt er nu al af!

De meneer met wie Hanneke G. in opspraak raakte na de kroning van Beatrix in 1980, die Stan van Hoecke dus, die is nu pro-Palestijnen en anti-Israel. Goh, wat verrassend.
Zie: stanvanhoucke.blogspot.com...


Van Hanneke Opportunistenman heeft Stan van Houcke natuurlijk nooit meer iets vernomen. Tja, met vrienden als Hanneke .... enfin, vul zelf maar in.

laptoppie aan, koggie baai, jus d'orangeje erbij heeeerlijk. Hanneke wie ?

Mevrouw Groenteman komt zelf een beetje ontevreden over...

w00t joris is weer aan het posten!
Dit moet vaker en meer enzo.

@doordrukstrip
hoe zou uw humeur als u 's ochtends wakker wordt, in de spiegel kijkt, en u heeft opeens het gezicht van Hanneke op uw romp ?

uw humer zijn*

Balzakius | 10-03-09 | 09:24
Als ik 's morgens mijn laptop opensla en in mijn reflecterend scherm kijk, word ik ook wel eens diepongelukkig. Daar heb ik Hanneke niet voor nodig.

@koffiemuts
Wat zal dat een hel voor u zijn. En als klap op de vuurpijl begint u de ochtend met Hanneke.

Wat een dramawijf.

Schup | 10-03-09 | 09:53
Wilt U niet zo praten over Koffiemuts aub.

Dat duurt nog even en dan is Hanneke Groenteman een karikatuur van zichzelf..

Die is echt van voor de Oorlog, of.... komt van een andere planeet, heeft ze het nou over Wakker Nederland of de Islamitische Hosting waar ze erg bang voor is!
GS komt er nog redelijk vanaf!

Je eerste minuut op com.poont.tv een vol Hanneke Groenteman in close-up. Oef.

Ze is geflipt!

Wat weet ik allemaal nog tot en met m'n vijfde levensjaar?! Een intelligent kind moet mevrouw geweest zijn.

Wat een idioot mens. In tijden van oorlog ben je volgens mij vrij ontevreden, ze is dus zelf gevaarlijk. Ik geloof dat er in NL nog wel een aantal inrichtingen bestaan die gespecialiseerd zijn in dit soort gevallen.

Teun van het Tuinpad | 10-03-09 | 10:05
Ik mag toch hopen dat hij het over Hanneke heeft. Zo niet, is het ook niet erg.

wat een mens

@jwleth
ze lijkt meer op een houten pop

Hanneke was nog geen 6 toen de oorlog afgelopen was. Ik heb de oorlog meegemaakt is nogal een onzin "statement."

En wat voor partij waren die Nazi's ook en weer... Nationaal Socialisten.

Jaaa, want ze Telegraaf was toen zeau'n NSB krant! Nu krijgen die landverraders ook nog een...TV zender!

En de bontkraagjes die roepen te schreeuwen achter van Bommel... "Hamas Hamas alle joden aan het gas".... dat is niet eng.

hypocriet!!!!

Ik vind Jules Paradijs ook heeeeel eng hoor!

Mevrouw staat gewoon al veel te lang droog. Dan ontwikkel je dat soort krankzinnige afwijkingen.

koffiemuts | 10-03-09 | 10:45
ghe ghe ;

hanneke is zelf ook gevaarlijk.

Wat is ze dun geworden, die zit vast al jaren ondergedoken.

@ADSR 11:57

Zelfs haar vetkwabben trokken haar niet langer.

Zielig hoor voor Hanneke, de hele dag in angst leven voor een omroep, brr.
Ik weet gelukkig wel wat ze bedoelt, ik ben ook bang voor een omroep, EO.. Brrrr...

Dus op vakantie naar Duitsland zit er voor haar ook niet meer in? En vliegen naar het Oosten ook niet meer, bang om neergehaald te worden?

Media oorlog in opkomst

Dat mens is knettergek!
Ze denkt echt dat het Joden-rapen door de Telegraaf kwam. Zij is tuypisch zo iemand die enkel in goed en fout kan denken. Een jonge ziel in een oud lichaam.
Ze moet nog veel leren...

Hanneke moet naar een TBS-kliniek, met haar waanideeën.

Ze is hardstikke gestoord.
Als ik haar weblog lees, dan word ik pas echt bang...
www.hannekegroenteman.nl...

++UPDATE++
Heb de tekst op wikipedia maar meteen even aangepast!

hahaha geweldig

Ook al mag ik Hanneke totaal niet, ze heeft wel gelijk!

Ik heb de oorlog meegemaakt!!! hahahaha
Nou zij kan het weten hoor!! tering!!!

Pff... Die feministische trut was toen een peuter, wat kan ze daar überhaupt nog van weten.
Daarnaast, als lager opgeleid volk een tv zender wil is het gevaarlijk? Wat een arrogantie weer.

oke ontevreden mensen zijn gevaarlijk... dus al die linkse hippies uit de 60 er jaren waren dat destijds ook.. waaronder hanneke.......

Mevr. Groenteman is in juli 1939 geboren. Ik vraag me af hoe bewust je dan een oorlog hebt meegemaakt. De laatste 2 jaar kan ik me zeker nog wel iets bij voorstellen, alleen toen was de deportatie van de meeste Joden uit Nederland al zo'n beetje compleet. Blijkbaar heeft ze niet onthouden hoe het is om geen vrijheid te hebben of om die aan anderen te ontzeggen, want dat is wat ze wil.

LOL! Ja ik was 6 toen de geallieerden binnen kwamen dus oh oh oh wat heb ik de oorlog meegemaakt.

Waarom kan ik het filmpje met firefox niet zien en met IE 7 wel?

waarom over de oorlog beginnen?! Weet ze echt niks beters??

Tjonge... Je kan je dus beter aansluiten bij een conformistische omroep zoals de VARA of de NCRV... Dat zijn pas echte helden die lekker achter de gordijntjes naar cafe en salongeleuter van hun tonnenverdienende publiektuttebellen kijken als het er echt om gaat. Lekker tevreden over zichzelf, het kabinet en hun eigen rol in deze wereld.
Kritiekloosheid lijkt mij het grootste gevaar.

Vive le resistance!

@De Eeuwige Pessimist | 09-03-09 | 22:07
Dat lijkt wel zo'n namaak hoofd van een neanderthalerschedel die ze ergens in een beerput hebben gevonden...

Is ze in de oorlog verkracht door de hond van de wakker Nederland-baas? Wat een argumenten heeft dat wijf om te "bewijzen" dat wakker Nederland zo gevaarlijk is zeg... Niet teveel van deze trol posten.

Van alleen haar gezicht krijg ik al angstaanvallen

Hanneke is zelf erg fout geweest en ze is het nu nog.

wat een arrogantie.....
Hanneke doet huilie huilie
oprotte met dat wijf!!

Wat een dom wijf is het ook hè, damn.... en lelijk! Je zou je hond er nog vanaf schoppen......

Onze GS-chickel heeft duidelijk interviewlessen van Rutgert gehad. Doet ze goed, tante hanneke is echt zwaar vervelend. Wees maar lekker bang.

Vieze zeurdoos die denkt de waarheid in pacht te hebben.. [arrogant modus on] "Ik heb de oorlog meegemaakt" [arrogant modus off] -> nou, hebben de Duitsers duidelijk nog een steekje.....- zelfcensuur -

Ja, wat moet je als ras Links anders zeggen? Demoniseren is alles wat ze op de linker spectrum kunnen en dit slaat wat mij betreft weer alles...
De arogantie van de opmerking: "ik heb de oolog meegemaakt en jij niet..." vervolgens ook geen uitleg willen geven... Links en zuur!

Dat dedain van "ik heb de oorlog meegemaakt, en jij niet Geen Stijlmeisje...", vreemde, rare, verknipte en nare vrouw..., die Groenteman....

Oh,oh,oh....wat is dit toch verschrikkelijk stompzinnig wat deze vrouw allemaal weer uitkraamt. Ook die vergelijkingen steeds trekken met WOll...ai,ai. Drama...'angst voor wakker Nederland'..hoe kom je erop?

Ben echt heel bang voor mensen als Hanneke Groetenafval

Also die sehr geehrte Frau Gemüsemann meint Sie kann sich den Zweiten Weltkrieg noch erinnern wie Gestern? Richtig. Zauberei oder Wichtigmacherei. Einer von Beiden. Oder Beides, noch schlimmer. Könnte jemand die arme Frau Gemüsemann mal nach ‘m Arzt schicken? Sofort bitte. Die Tante spinnt! Vielen Dank im Voraus!

AAAAAA Positief nieuws!

testing 1.2.3,

Mooi om te zien dat Wiki weer geupdate is...

'Ontevreden mensen zijn gevaarlijk.' Typisch... totaal geen interesse in de zorgen van de gewone burger. Gewoon bestempelen als gevaarlijk en klaar ermee, vooral niet de moeite doen om die zorgen serieus te nemen en proberen weg te nemen. Als er iets gevaarlijk is, dan is dat het wel.


En waar sloeg al dat gezwets over WOII in hemelsnaam op? Dat mens is echt een beetje paranoïde aan het worden.

Groenteman -1

.......??????Krabbelt wat achter de oren....????WAAAT zegt ze nu allemaal? Heu? Die spoort echt niet hoor. Een erg zwaar geval van 'Godwin syndroom'. Crisis.

nl.wikipedia.org...
"Hanna (Hanneke) Groenteman (Amsterdam, 20 juli 1939)"

In 1945 was ze 6 (zes) jaar. I rest my case.

Van spoorloos wordt je natuurlijk heel erg blij...dat mens is niet goed snik.

zo! die heeft het helemaal meegemaakt! jullie mogen nu stoppen met het volgen en citeren van mevrouw groenteman, de gekken hier in de inrichting kramen zinnigere dingen uit.

Haha LoL, hahaha

Ooooooo is dat de reden, ze heeft de oorlog meegemaakt. Nu is het me helemaal duidelijk.

Waarom bent u bang voor Wakker Nederland? Ik heb de oorlog meegemaakt. OOOO JAAAA DUHHHH

Filmtje doet het niet!

Sorry! Nu weer wel. Dank U!

Wij hebben de supermarkt oorlog meegemaakt, gaan we toch ook niet huilie huilie over doen.

12argumentenrnd.jpg

Is je aangetrouwde achterneef al lid?

Herinner vriend en vijand eraan om lid te worden van PowNed. Want we mogen dan misschien 60.000 leden hebben, over vijf jaar hebben we er 150.000 nodig om te mogen blijven uitzenden. En we willen de grootste worden. Waarom? Gewoon omdat we ervan overtuigd zijn dat het kan!

En nee, we zullen deze gegevens voor geen enkele ander doel gebruiken dan om genoemd mailtje te versturen.