De kandidaten voor de ledenraad

De echte bazen van PowNedJa, het is zover, de verkiezing van de nieuwe ledenraad. Twintig plaatsen zijn er te vergeven en van de 73 inzendingen, bleven er uiteindelijk 22 MANNEN over die bereid waren met de billen bloot te gaan (dus naam, toenaam en foto). Dat betekent dat er twee kandidaten moet worden weggestemd. U kennende staat er eentje vast. Want we hebben een GroenLinks-mol in ons midden. Neen, dit is geen stemadvies, slechts een constatering. Zijn naam? David Rietveld. U weet wel, raadslid voor GroenLinks in Den Haag die zich de afgelopen jaren volstrekt belachelijk maakte in een poging vuurwerk tijdens de jaarwisseling te verbieden. Maar nogmaals, dit is geen negatief reisadvies. Hoe nu te handelen? Welnu, stuur een mailtje met de twee kandidaten die volgens u GEEN zitting mogen krijgen in de ledenraad van PowNed. Even ter info: de ledenraad is in feite de baas is van PowNed. Dus als u voor klimaatneutrale televisie bent, doet u er goed aan David Rietveld niet te nomineren. Bent u voor willekeurig vleesch en tegen batterijenauto’s dan doet u er wellicht verstandig aan onze GroenLinks-mol juist wel -1 te geven. Enfin, het woord is aan u. Stuur een mailtje met uw lidmaatschapsnummer en de afvallers naar zwaksteschakel@powned.tv Let op: stemmen kan tot en met 15 januari.

adriaanrijkens.jpgHoi, ik ben Adriaan Rijkens, 23 jaar oud, studeer en woon nu 5 jaar in Amsterdam.
 
Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik ben iemand die altijd nieuwe dingen wil uitproberen, stilstand is achteruitgang. Daardoor is een van mijn ambities om de eerste gesponsorde astronaut ter wereld te worden. (zie ook http://www.givemeaspaceflight.com)

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Ik ben iemand die een groot voorstander van PowNed is om het volgende: Jullie zijn eerlijk, oprecht en niet politiek correct. Een goede aanvulling voor de Nederlandse zender. Ik zal als lid van de ledenraad ervoor zorgdragen dat jullie mijn kritiek zullen krijgen als deze drie punten niet worden nageleefd. 

Waarom moeten mensen juist jou kiezen? 
Vanwege die punten hiervoor en misschien vanwege mijn aanmeldingsfilm die dit nog eens verwoord:  http://www.youtube.com/watch?v=opdUad_T1s4&feature=channel

avon-senstius.jpgHoi, ik ben: Avon Senstius van der Meulen. Ik ben 23 lentes jong en woon in Eindhoven maar pas op: Ik ben geen brabo!

Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik studeer journalistiek in Utrecht. Verder ben ik in mijn vrije tijd ook nog journalist voor het Brabants Dagblad. Mijn hobby's zijn door de Bijbel verboden.

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Ik heb altijd al ergens bij willen horen en het roze kroontje sprak me zo aan.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Ik ben jong, grappig, knap, onafhankelijk, intelligent, sociaal enz. Ik heb plannen dus stem op mij en ik maak je blij!


Bart-Willemsen.jpgHoi, ik ben: Bart Willemsen, 1978, Gouda

Vertel eens wat meer over jezelf:
Vanuit mijn omgeving hoor ik vaak dat ik makkelijk contact leg met mensen, behulpzaam ben. Ik hecht verder waarde aan eerlijkheid en respect voor mijn collega’s en vrienden. 

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Een functie in de Powned ledenraad spreekt mij erg aan. Uw organisatie opereert in een nationale markt en staat daar wereldwijd bekend om haar kwalitatief goede berichtgeving 

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Gezien mijn ervaring met het werken in een ondernemingsraad als plaatsvervangend secretaris en als notulist, (bij een kredietverstrekker die noodgedwongen haar deuren heeft moeten sluiten) ben ik ervan overtuigd dat ik een bijdrage kan leveren aan een succesvolle introductie.


bram-van-der-kolk.jpgHoi, ik ben Bram van der Kolk. Ik ben 18 jaar oud en kom uit Breda. Ik kom pas net kijken zul je zeggen, echter ben ik naar mij mening verstandiger en volwassener als de gemiddelde 20-jarige. Bovendien ben ik zelfstandig en kan ik koken als de beste, aangezien ik al 1,5 jaar op kamers woon en de tijd van papa en mama al voltooid verleden tijd is. 

Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik ben een spontane jongen die vroeger een paar jointjes te veel heeft gerookt maar nu helemaal op het goeie pad is en druk bezig is met van alles en nog wat om veel te bereiken in het leven. Ik heb een goeie dosis intelligentie maar een van mijn sterkste punten is dat ik erg creatief ben.  Die Ferrari komt er wel.... Daarnaast hou ik van Muziek, Sporten, Films en Tv. 

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Ik ben zelf van de nieuwe generatie en dat vind ik ook van PowNed. Vernieuwing, weg met de kerk en de strippenkaart. Om deel uit te mogen maken van de groep die hier mede voor gaat zorgen zou voor mij een grote eer zijn. Daarnaast is het mijn droom om een grote TV-baas te worden, ik ga dan ook International Media & Entertainment Management studeren. Wil dus graag ervaring op doen in de mediawereld.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Mensen moeten mij kiezen omdat er dan goede ideeën ontstaan. Verder ben ik altijd optimistisch en erg sociaal. In feite kan ik met iedereen door één deur komen. Ik ben erg ambitieus en een beetje intelligentie is natuurlijk ook altijd handig.   

LET OP!!! GROENLINKS MOLHoi, ik ben: David Rietveld, 37 jaar, Den Haag

Vertel eens wat meer over jezelf:
Vader van Hugo Rietveld, vriend van Machteld, gemeenteraadslid voor GroenLinks en weblogger op davidrietveld.nl

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Gewoon, omdat het moet. Zie ook http://davidrietveld.nl/ledenraad

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Ik wil vriendjespolitiek tegengaan, de invloed van de leden vergroten, toezien op een goed financieel beheer en PowNed-salarissen normeren.


David-Vijsma.jpgHoi, ik ben: David Vijsma, 1968, Haarlem

Vertel eens wat meer over jezelf:
Buiten het feit dat ik mijzelf kunstenaar acht,ben ik altijd werkzaam geweest in de vastgoedwereld. Tot niet al te lang geleden was dat nog mijn werk maar door omstandigheden "vastgoedfraude" houd ik mij alleen nog met de schone kunst bezig.

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Alleen al omdat ik nooit lid ben geweest van wat dan ook is voor mij een goede reden om bij Powned ontmaagd te worden als lid in de ledenraad. Natuurlijk is mijn doel voorzitter te worden.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Om mij te willen bemoeien met Powned komt vooral voort uit het zeer grootte "GAAP TV" gehalte op ned !/2/3 tot nu toe. Wat ik tot nu toe van Powned heb mogen aanschouwen geeft mij hoop op een betere "TV toekomst"


eric-van-der-gun.jpgHoi, ik ben: Eric van der Gun, niet bekend, niet bekend

Vertel eens wat meer over jezelf:
In 1989 voor het eerst online met gopher. Afgestudeerd in 1995 (bedrijfskunde). Daarna consultant, manager en ondernemer in de ICT en het internet. Tegenwoordig ben ik actief als vastgoedmanager en investeerder. Boven alles ben ik echter gelukkig getrouwd en vader van 3 kinderen.

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Als lid wil ik de onafhankelijkheid, maatschappij kritische houding en integriteit van PowNed bewaken. Op financieel, organisatorische en procesmatig terrein kan ik de activiteiten van PowNed controleren op doelmatigheid, integriteit en realiteit. PowNed moet laten zien dat zij gemeenschapsgeld wel verantwoord kan uitgeven. 

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Ik ben lid van PowNed maar heb verder geen bestuurlijke of zakelijke relaties met een PowNed, Geenstijl  of een van de betrokken personen. Verder heb ik ook geen banden met enige politieke partij of omroep. 


Ewoud-Poerink.jpgHoi, ik ben: Ewoud Poerink, 34 jaar, Amsterdam

Vertel eens wat meer over jezelf:
Man, ex-huurling (semi)overheid. Licht radicaliserende anti-babyboomer
die nu - als historicus - werkzaam is de toekomstbusiness BV.
 
Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Wat is nu leuker dan beschaafd kritisch of nodeloos kwetsend de nieuwe
PowNed-bobo's verder aan te jagen in het ontleden van sponzen?

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Als half Brabo-half Amsterdammer en sterk verminderd consument van TV,
vertegenwoordigt mijn mening statistisch gezien de helft van NL.


fred-mertens.jpgHoi, ik ben: Fred Mertens, 62, Gorinchem

Vertel eens wat meer over jezelf:
Woon samen met Lenny. Milieujurist. Hobby's: terrasjes, theaters en Zuid-Frankrijk.

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Als lid van de Ledenraad wil ik kritisch opbouwend en kreatief meedenken èn de 40-plussers vertegenwoordigen

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Stemmen!


gerben-schouteren.jpgHoi, ik ben: Gerben Schouteren, 40 jaar, woont doordeweeks in London en in de weekeinden in Voorhout.

Vertel eens wat meer over jezelf:
Getrouwd en 2 dochters. Aandelenhandelaar voor RBS, Atheïst en Fortuynist, houdt van sportkijken (cricket), film (Dr Strangelove), boeken (het complot tegen Amerika), muziek (Dries Roelvink) en TV (TOP GEAR).

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Ik wil deel uitmaken van de ledenraad van Powned om er voor te zorgen dat er eindelijk is wat anders op tv komt dan het politiek correcte linkse gelul. Hoewel ik geen Wilders-fan ben, moeten we toch op zoek naar de eerste publieke figuur, een BN-er, die er voor durft uit te komen op Geert Wilders te stemmen.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
De leden moeten juist op mij stemmen omdat ik veel in het buitenland ben en veel buitenlandse TV kijk en kan zorgen dat Powned als eerste op de hoogte is van nieuwe trends in TV land. Het briljante "Hole in the wall", had dan bij Powned gezeten ipv SBS6.

Jan-Prins.jpgHoi, ik ben: Jan Prins, 41 jaar, Barendrecht

Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik ben ondernemer, getrouwd, heb 3 jonge kinderen

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Ik zie dat de broodnodige vernieuwing in het Hilversumse niet gaat komen van de bestaande omroepen.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Ik zie mijn toegevoegde waarde vooral in mijn ervaring met het overbrengen van nieuwe ideeën en concepten naar traditionele organisaties.

Jeroen-Haamers.jpgHoi, ik ben: Jeroen Haamers, 43, woonachtig in het stikgezellige Breda

Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik ben eigenaar van een organisatie adviesbureau in de zorg, muzikant/rockgod in Batmobile (est. 1983) en lid Raad van Toezicht van een zorginstelling
 
Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Powned wordt m.i. een omroep die zegt waar het op staat, zonder de politieke kleuring die we van de publieke gewend zijn.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Mocht ik gekozen worden voor de ledenraad, zie ik het als mijn taak toe te zien of de programma's die gemaakt worden aansluiten op de visie die is vastgelegd in het beleidsplan en op de ideeën van de achterban en of de beschikbare poet goed wordt besteed.....en bovenal of er ook gelachen kan worden!


joop-dekker.jpgHoi, ik ben: Joop Dekker, 63, Amsterdam

Vertel eens wat meer over jezelf:
Zie de site www.amsterdamschebelangen.nl

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Om jullie te helpen!

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Omdat ik goed ben!


joost-myrtle.jpgHoi, ik ben: Joost van Schijndel, 41 jaar en thans woonachtig in Ridgewood NJ

Vertel eens wat meer over jezelf:
Schopt tegen het establishment, reist en HBO fan 

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Voor de broodnodige invloeden uit de VS (O'Reilly!) en de exotische locaties van de vergaderingen.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Men wil toch wereldheerschappij?!


lex-sietses.jpgHoi, ik ben: Lex Sietses, 23, Amsterdam, student aan de Hogeschool van Amsterdam(HvA)  

Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik ben een actieve, betrokken student, ook actief in de Medezeggenschap van de HvA facebook.com/lex.sietses en nl.linkedin.com/in/lexsietses   

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Hilversum en Den Haag moeten echt anders, meer openheid. Ik wil betrokken zijn bij de enige omroep die dit gaat veranderen! 
 
Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Omdat ik net als jullie een hekel heb aan 140 tekens per bericht a la twitter. Een SMS is nog langer.. daarom langere motivatie op Facebook

marc-pols.jpgHoi, ik ben: Marc Pols, 40 jaar, Capelle aan den IJssel

Vertel eens wat meer over jezelf:
1e GeenStijl lezer, licht allergisch voor links, atheïst, sportief, indien nodig kritisch op de voorzitter 

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Omdat het wordt gevraagd.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Gewoon, omdat het moet.


paul-hofman.jpgHoi, ik ben: Paul Hofman, 39 jaar, Eindhoven

Vertel eens wat meer over jezelf:
Getrouwd, vader van 2 zoons. Ik ben scientist, uitvindert, projectleider videobewerking TV Chips. TV aficionado, gadgeteer, webcrawler, reaguurder, twitteraar.

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Ik wil kontschoppen. PowNed heeft de ambitie om de GeenStijl van de publieke omroep te worden en dat lijkt mij een uitstekend idee. 

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Als onderzoeker en uitvinder weet ik dat doorbraken komen van onbevangen mensen die niets aannemen zonder het zelf te snappen, die vastgeroeste gedachten graag pownen. Verder ben ik bijna 2.6x zo slim als Bonnie St Claire en 1.8x zo slim als een Oerang Oetan. En in vergelijking met 2525.com luister ik stukken beter naar meningen die niet van mezelf komen.


pierre-lindner.jpgHoi, ik ben: Pierre Lindner, 65 jaar, Bingelrade

Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik ben gehuwd met Angela en vader van dochter Astrid en zoon Guido. Hobby’s:
reizen, jagen, vissen, zeilen, schrijven, lezen (vakliteratuur, geschiedenis, biologie)

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Omdat men mij geleerd heft nooit een brief te beginnen met “ik” en mij dat dus bij deze gelukt is, meld ik mij aan voor de ledenraad van POWNED. Waarom nog meer? Omdat het kan!

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Voor de rest krijg je te maken met een eigenwijze ouwe vent – tenminste als je mij kiest – die wel gecharmeerd is van jullie stijl. Dus Geen Stijl.

Rikpek.jpgHoi ik ben Rik Pek, 29, Rotterdam

Vertel eens wat meer over jezelf:
Ben actief in de haven (nee niet als kraanmachinist). Onlangs uitgeroepen tot haventalent van het jaar. Rotterdam is de mooiste stad van ons land en PowNed wordt de mooiste omroep van ons land.

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Zoals gezegd, werk ik in de Rotterdamse haven en weet dus wat echt werken is. Zo kan ik de boys van PowNed waar nodig een goeie schop onder de hol geven.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Tv kijken zonder laptop op schoot is voor mij geen optie. Ik BEN de netwerkgeneratie en kan dus goed aanvoelen of hetgeen PowNed brengt voldoet aan de behoefte van de achterban.


robert-de-ruijter.jpgHoi, ik ben: Robert de Ruijter, 23, Nijmegen

Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik ben van de netwerkgeneratie, niet links, kritisch, up-to-date, heb de lifehacking-instelling en ik studeer Bedrijfscommunicatie aan de RU.

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Omdat ik de linksdenkende mentaliteit beu ben. Hier in Havana aan de Waal, op tv, het hele bestel. Ik wil kritisch zijn voor rechts EN links. Een eerlijker bestel.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen? 
Omdat ik met een gezonde kijk, in combinatie met mijn zowel professionele als persoonlijke kwaliteiten, als actieve netwerkgeneratie-participant (F5-er) een reële afspiegeling van de leden van PowNed denk te kunnen zijn. 


Tijn-Elferink.jpgHoi, ik ben: Tijn Elferink, 28 jaar, Amsterdam.

Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik ben persstrateeg bij een communicatiebureau. Hiervoor heb ik jaren gewerkt als journalist/ redacteur voor tijdschriften (oa Nieuwe Revu, Veronica Magazine). 

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Ik wil graag een bijdrage leveren aan een nieuwe omroep die het anders gaat doen dan we van de huidige omroepen zijn gewend. 

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Meer dan 50.000 mensen zijn lid geworden van een idee. Als ik word gekozen, zal ik ervoor waken dat de programma’s aansluiten op de visie van PowNed.


toonmargadant.jpgHoi, ik ben: Toon Margadant, 62 (alive & kicking), Den Haag

Vertel eens wat meer over jezelf:
Oudere jongere (leeftijd is een illusie) zonder vooruitzichten. Gerijpt door turbulent leven - stuurman op de wilde vaart, daarna walslurp en niet het minste: stiefvader van Kim.

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Vanaf het begin sta ik achter initiatieven als Geen Stijl en nu PowNed en ik wil mij via een aktief  lidmaatschap van de ledenraad absoluut inzetten om PowNed tot een groot succes te maken.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen?
Alleen maar jonge, snelle gasten zou geen goed idee zijn. Een beetje levens(eigen)wijsheid kan geen kwaad en dat wil ik graag uitdragen.


Reacties

Doe ze allemaal maar weg.

Sorry Paul, maar het moet.
;)

-weggejorist-

Wat een hengstenbal

Die 3 die boven de 60 zijn, wegens "te oud". Kom nou toch.. Geen bejaarden bij PowNed!

GroenLinksers zijn ruk

lamineermeisje | 06-01-10 | 12:19
Dit worden niet de hersenen van GeenStijl. *niet tegen zo'n opmerking kan*

Teun, kun jij er niet bij gaan?

Zojuist 2 bejaarden naar de schredder gestemd, ga toch naar Max ouwe !

Uhm normaal stem ik op de grootste borsten. Maar nu ? Geen enkele lekker powned chick die in het bestuur wilt ?
enif: Ik heb altijd al ergens bij willen horen en het roze kroontje sprak me zo aan. Meelopert weg en die linkse rukkert

waarom alleen mannen? Houden vrouwen niet van tenen?

-weggejorist-

@Sowieso-21 | 06-01-10 | 12:23
Teun is die ene met dat hele hoge voorhoofd. Denk ik. :-)

Waar is Drs G Flater????

David Rietveld mag van mij bij voorbaat de zak krijgen. GL-mollen horen niet bij PowNed dat voor vernieuwing staat, en voor minder politieke correctheid.
Joop Dekker stelt zichzelf voor alsof hij God is. Aangezien PowNed niks heeft met Goden en hun verering, weg ermee.
De rest kreeg het voordeel van de twijfel.

@ Uilskuiken
Joop Dekker aka Drs. G. Flater!

1 v.d.15 man | 06-01-10 | 12:29
Of Fred, die woont samen met Lenny :P Dit moet toch wel een hoax zijn...

Wat een bejaardensoos, hier verpruts ik mijn tijd niet aan.

@Sowieso |05-01-10 |12:31
LOL Zie hun kaartjes al voor me; Fijne dagen van Teun en Lenny vh Tuinpad.

Hebben jullie gewoon wat foto's van Google getoverd en die verhaaltjes bedacht? Dit kan toch niet WAAR zijn? :-)

Hoe moeilijk is het nu om 20 representatieve kandidaten te vinden? Bovenstaande wannabee politici zijn natuurlijk een grote fail.
Suggestie: media-cdn.tripadvisor.com...

Of reaguurd Lenny ook? Van Zeikhoven, Flooks wie zal t zeggen

Jeemigdepeemig, het is moeilijk kiezen uit zulke halfzachten en carrieretijgers wie ik weg ga stemmen... mag ik ook 10 wegstemmen?

Jezus man, gewoon 1 vrouw erbij met een paar tieten en een leuk koppie moet toch niet moeilijk zijn.

Zo te zien zendt Powned in 2011 alleen nog maar voetbal uit.

pfff. En hier moet ik op stemmen?


Shovel | 06-01-10 | 12:28 Ik was ook al op zoek naar potentiële mollen.

Marc Pols en Rik pek... ga lekker een weekend ego-trippen met z'n tweeen! hahaha!

Waar is Luca Prins als je haar nodig hebt


Verder hoop ik natuurlijk dat alle dames op mij gaan stemmen.
Ik ben met stip de allerknapste van het hele spul.


Enneh: Pierre Lindner voor president!

Is dit een doorsnee van de samenleving.
Dan is het droevig gesteld.

Godverdomme mag ik er hier maar 2 van wegsturen?

Bestaan deze mensen wel echt??

Rietveld zowiezo pleite, de rest denk ik nog even over na.

Het ouwe-mannen gehalte is zorgwekkend hoog..

Hoelang hou je eigenlijk die lelijke sumo-baby naast je heaufd?

heaufd=naam.

Stemmen jullie op die groene, dan stem ik er 2 fossielen uit.

Zitten wel een hoop pannenkoeken tussen zeg.

"Ik HoUD Van MUZIEk" exit!

Hoi, ik ben: Gerben Schouteren, 40 jaar, woont doordeweeks in London en in de weekeinden in Voorhout.
- Hij heeft mijn stem! Hij woont en werkt in London bij Royal Bank of Scotland, altijd goed!

Ik was ook al op zoek naar Flater...

wat lastig zeg, ...een mailtje sturen.
kan het niet gewoon via een "polletje"?!?

Is dit de ledenraad van LLINK?

Jullie hebben 20 leden nodig om de raad te voeren, en we kunnen uit 22 kandidaten kiezen?
Die Noord Koreaanse pica is daadwerkelijk op z'n plaats.
Waar zijn de overige kandidaten?
(En hebben jullie de GL/D66/PvdA infiltranten er al op Stalinistische wijze uit gezuiverd??? Da's nog belangrijker!)

Joop heeft mijn zegen! Geniaal! :D

Doei Marc Pols en Paul Hofman.
Te "zelfbewust".

Sowieso_21 | 06-01-10 | 12:23
Ik moet nog met mijn nick uit de kast komen, vandaar.

sqrota | 06-01-10 | 12:50
In 1 jaar tijd dik 15.000 keer tegelen.
Succes.

Als enige vrouw voor de ledenraad stel ik Hanneke Groenteman voor.

Ah, bovenstaande tekst van topic verklaard alles.
Mooi, opzouten met David Rietveld.

Tijn Elferink mag blijven, want die heeft Boekenstijn in z'n facebook-vrindenlijst (tip: geef 'em een twitter-verbod)

Dag Bram, dag David.

ik had toch op zijn minst een paar vrouwen in de ledenraad verwacht!

Oprotten met David Rietveld, punt.

Hoop bejaarden zeg.. En aantal beetje enge/kansloze types, als het aan mij lag zou ik meer dan de helft per direct naar huis sturen.. Hier moeten nog maar 2 van afvallen?? ai..

Fred Mertens
Lex Sietses
Jullie gaan NIET door voor de magnetron.

Juist.. tweede oprot-kandidaat wordt Lex Sietses, wegens zijn uiterst dubieuze sympathieën met Dhimmie66
Lex, ga fietsen, vanaf Hazeldonk richting zuiden, Immer gerade aus!

Ik kan zo meer dan de helft weg stemmen...
Veel te oud of te jong en anders wel achterlijk.

Die David is lekker kritisch. Net als Geenstijl en POWNED. Gewoon houden, dus.

Lex Sietses for president! Geile D66'er!

@ Tsurany | 06-01-10 | 13:13

omg... bedankt, ofzo... denk ik? :)

ik ben lid geworden in de veronderstelling dat Powned alleen bedoeld is om 1 jaar lang het ridicule van het systeem duidelijk te maken en dan weer weg te zijn naar de huidige massacommunicatie methode. Het lijkt of deze mensen en geenstijl/powned echt van plan zijn lang subsidieslurpers te worden. Doe 's nie.

Hoezo bedankt? Ik ben de echte Lex Sietses!

Ik ga toch voor David Vijsma... een te hoog "mwah waarom niet" gehalte, ben ik bang :)

Sterk babyboomer gehalte

Bram van der Kolk is een domkont. Wat een achterlijk stukje tekst met lelijke grammaticafouten.

@ Tsurany | 06-01-10 | 13:14

Right, gelukkig zijn PowNed leden goed met Google en is de link Cobis --> Lex snel gelegd :P

@ koen_c_s | 06-01-10 | 13:08
Maar goed, ja ik ben D66 lid, en als me dat eng maakt moet je me maar wegstemmen. Ik sta echter voor vrijheid, privacy bescherming en een ander Den Haag en Hilversum. Doet D66, of Pechtold, het perfect? Nou nee, absoluut niet maar het is voor mij wel het beste alternatief dat ik op dit moment heb.

WUT!!

Is er dan in héél Nederland geen enkel wijff te vinden die bij Rutger op schoot wil ? ? Tssss . . .

bram natuurlijk! jonge instroom altijd goed

Godverdomme zeg, wat zijn dit voor prutsers ?

Als bedrijfsuitje zeker alvast een sloep gereserveerd voor de gay pride?

de Groenlinks mol moet deaud of iig uit de lijst gehaald worden.
Avon is te zielig voor woorden, netzoals alle 40+'ers. Terwijl juist lex een goed stuk heeft, boeie dat hij D66'er is.

Ik wil nieuwe mensen zien!

Nogmaals. Wij hadden ook veel liever de keuze gehad uit 200 kandidaten met 400 tieten. Maar dit zijn de mensen die blijkbaar in de pen klimmen en met hun tronie op de site durven. Respect them.

Dit is een grap toch? Zeg alsjeblieft dat dit een grap is...

en 2 weg er mee snap niet wat GL er in mot kan een stagiaire zijn ?

Fred Mertens, hij is milieujurist, erg kreatief, en houdt van terrasjes in Zuid-Frankrijk. Of hij verder nog iets nuttigs heeft gedaan met zijn leven staat er niet bij.

Batmobile +1

CobisTaba | 06-01-10 | 13:19
Ik zou zeggen, bewijs jezelf, je blijkt geen zwitsal, dus waar zijn die plempsels en schrijfsels die bewijzen dat je geen enge mini-me versie van mannetje Pechtold bent?

Ik snap dat D66 snakt naar een TV-uitlaatklep, Zeker met nu de VARA zo groot is, en de PvdA zo klein wordt, maar daar kunnen jullie toch beter de VPRO voor infiltreren.
Michel Jager heeft voor jullie de paden al geëffend:
nl.wikipedia.org...

Waar is Karen Geurtsen?

Ik vind dat je iedereen die begint met "Hoi, ik ben..." moet wegstemmen.

@superjan (13:24)
Maar ze gaan er WEL spijt van krijgen ! !
Daar zorgen de reaguurdertjes wel voor ! !

[OT]
Hoi, ik ben Rik Pek en ik háát veren . . .

@ CobisTaba | 06-01-10 | 13:19

Even voor de duidelijkheid, ik ben op dit moment *niet* actief voor D66 of de JongeDemocraten(JD). Ik ben bestuurslid voor de JD geweest en ben meestal wel op de JD congressen te vinden. Voor D66 doe ik weinig behalve af en toe een nieuwsbrief ontvangen en eventueel een nieuwjaarsborrel bezoeken. Dat laatste dan toch vooral omdat ik dan mensen tegenkom die ik ken.

Ik stem D66 omdat ik sta voor de vrijheid van het individu en het liberale gedachtegoed. Geef mensen de vrijheid om te doen wat zij zelf willen en bedenk alleen echt nuttige, werkbare regels waar ze nodig zijn.

En heel D66 of mijn lidmaatschap daar is geen enkele reden om lid te willen worden van de Ledenraad. Ik zie in PowNed een zender die Den Haag en Hilversum gaat veranderen en dat is hard nodig. Veel te weinig worden er directe vragen gesteld, te vaak zijn journalisten maar goede vrienden met de politici en hoeveel politici zijn in staat een duidelijk verhaal te vertellen? VEEL te weinig dus en dat zijn we vast wel eens :)

DAT is de reden dat ik een bijdrage wil leveren aan PowNed. Ik ben geen actieve weblogger en hoewel ik vrijwel dagelijks GeenStijl lees reageer ik er maar weinig. Maakt me dat ongeschikt voor de Ledenraad? Als dat zo is prima, maar ik zie het niet zo :)

Leugens, daar kijkt een echte PowNed lid toch wel doorheen? Ga maar lekker naar de VPRO Lexje.

Weg met Avon Senstius van der Meulen (je bent echt niet knap) en met Bram van der Kolk omdat hij van de strippenkaart af wil.
Het is allemaal jouw schuld!

Gerben Schouteren: 'Ik kan zorgen dat Powned als eerste op de hoogte is van nieuwe trends in TV land. Het briljante "Hole in the wall", had dan bij Powned gezeten ipv SBS6.'

Hahahahaha!

Dat wordt dus 1x kijken en dan rechts laten liggen.

Waarom geen vrouwen....:(

Had fijn geweest als de kandidaten ook even hun nick er bij hadden geplaatst. 't Is zo'n gepuzzel zo...

op Gerben Schouteren en Robert de Ruijter vind ik het allemaal noffels.

En waarom geen moppies?

@ Jerry Nick | 06-01-10 | 13:53
Mocht je hem gemist hebben, ik ben dus Lex Sietses

@ Superjan, misschien een idee dat even bij iedereen er achter te zetten?

Toedeledoki David-met je lelijke kop - Rietveld. Waarom? Omdat wij jou niet moeten. Linkse lutser. Voor de rest mag lullo Ewout ook weg. De rest bevalt ook niet helemaal. En waarom geen vrouwen!? Is Luca Prins al benaderd?

Dit is een grap toch? Zeg alsjeblieft dat dit een grap is...

Jawriens | 06-01-10 | 13:26
Nee.
En leuker kunnen we het niet maken.

@CobisTaba | 06-01-10 | 13:41
Ziezo, vooroordeel is weer bevestigd.

Doe deze 2 maar weg:
1) Fred Mertens, 62, Gorinchem
Woon samen met Lenny (moet je zelf weten). Milieujurist (kuch). Hobby's: terrasjes (Hero Brinkmannen hoef ik niet in de ledenraad), theaters (zeg dan boeken) en Zuid-Frankrijk (Frankrijk/Francofielen zuigen).
dr zijn al genoeg anderen die het 40/50/60+ volk kan vertegenwoordigen
"Stemmen!" is geen antwoord op de vraag..

2) Lex Sietses, 23, Amsterdam
Lijkt net een puber.

(Avon Senstius van der Meulen zou mn 3e keuze zijn, helaas mogen er maar 2. PS: knap¿ moehaha, ik ben nog knapper en vind dat er nog zat te verbeteren valt..)

Die David Rietveld Lijkt mij wel oke. Lijkt me niet een standaard GLinks iemand en het feit dat hij die site van hem serieus heeft gemaakt met hoe en wat is ook alleen maar bewijs dat hij zich wil inzetten.

Ik ben niet voor quota's; maar heeeelemaal geen wijven?????

Jan Prins is KONING

Fred Mertens vind ik ook een milieu griezel.
Bovendien behartigt hij de belangen van de 40+.
.
Ik ben 72, zeg maar pre-baby-boom, en ik weiger me door een baby-boomer te laten representeren.

Allemaal weg! Ik selecteer puur op uiterlijk. En hier valt dus niks te kiezen. Geen één vrouw!

Alle studenten zijn balletjes, en alle oudjes zijn zeuren.


Ik stem alleen op iemand die claimt atheïst te zijn, kritisch is, geen balletje is, geen religieus gedoe te tolereren binnen de omroep, iemand die wil dat powned keihard gaat schoppen tegen alle gristelijke, islamitische en andere religieuze omroepen, iemand die ondanks zijn rechts/linksheid neutraal kan blijven en niet stiekum partij voor rechts of links kiest.


En Fortuynisten opgerot! Leer zelf denken!

"Er zijn 22 argumenten om geen lid te worden van PowNed"

Die Adriaan, is dat een meisje of een jongen ?

Oja, hij/ZIJ moet ook een republikein zijn.

Idd. Geen vrouwen. Voor de rest: beetje dualisme lijkt me goed dus Rietveld (ofschoon GroenLinks, betuttelend en naief) mag van mij blijven. Vertrouw erop dat de statuten van de Ledenraad voorzien in termijnen/aftreden/benoemen etc.

Wie mag er weg:

Fred Mertens. Want: 40-plussers vertegenwoordigen? Man, je bent 62. Ga lekker wijntjes wegkappen in Zuid Frankrijk.

Gerben Schouteren. Want: als je Hole In The Wall briljant vindt heb je een gaatje in je hoofd.

Oh, heren van Max. Moest eigenlijk de ledenraad van PowNed hebben. Zie jullie laters!

joost van schijndel want O'reilly is echt het laatste wat we nodig hebben.

Goedemorgen, wat vallen veel reaguurders mij nu tegen. Ineens zijn jullie niet meer alleen kritisch, maar begrijpen jullie ook niets meer van de stijl die Geenstijl profileert! Wat willen jullie zien? Toch een kandidaat met een perfect (goed is blijkbaar al niet meer genoeg) CV en een raspopulist? Een volksmenner? Ik dacht dat de gemiddelde reaguurder door onderbuikgevoelenspolitiek heen prikte, zelf wel kon beslissen wat goed is en wat niet! Wat een hoop meeloperts hier bij de comments. En een teleurstelling boven mijn laptop.

Fred Mertens, "Independent Professional Training & Coaching Professional..." Als dit een GS variant op 'ZoekdeMol" moet zijn, is het wel heel gemakkelijk.

Stemmen via Mail en lidmaatschapsnummer nummer? Das nogal slecht idee als je 11 proef validatie gebruikt in combinatie met sequentiële volgorde.

Jammer dat het bestuur niet de moeite heeft genomen mijn linkje aanklikbaar te maken. Bij deze www.davidrietveld.nl... Ik geloof dat ik de enige ben die naast bovenstaande, zeer beknopte, motivatie nog ietsjes dieper ga op een aparte website. Waarom ik lid ben geworden van POWNED is hier terug te lezen: www.davidrietveld.nl...

Ik heb alle vertrouwen dat de leden van POWNED inderdaad bestaan uit licht-cynische mensen die weinig op hebben met autoriteit. Die autoriteit is in dit geval beoogd voorzitter Fleischbaum, die straks gecontroleerd moet worden door de Ledenraad. Zonder onbescheiden te zijn lijkt het mij dat ik één van de zeer weinige kandidaten ben die hem (en de rest van het bestuur) straks af en toe een kritische vraag zal stellen.

Nog even over de kwalificatie 'mol': dat lijkt me een ridicule typering. Je kunt toch bezwaarlijk volhouden dat ik probeer in het geniep de ledenraad in te komen. Integendeel, ik was de eerste (maart 2009) die me openlijk kandidaat stelde.

In tegenstelling tot wat de beoogd voorzitter lijkt te veronderstellen ga ik er van uit dat de Ledenraad op een zakelijke manier het bestuur controleert en de hoofdlijnen van het beleid van de vereniging bespreekt. Ik heb er althans geen enkele behoefte aan om het op een Ledenraadsvergadering van POWNED over elektrische auto's, vuurwerk of klimaatneutrale TV te hebben. Jammer genoeg lijkt de beoogd voorzitter van POWNED daar anders over te denken.

Tot slot moet ik mijn verbazing uitspreken over de gekozen procedure. Ik weet dat heb op grond van art. 22 lid 3 van de Statuten mag worden afgeweken van de verkiezingsprocedure zoals die in art. 15 is vastgelegd (een stem per lid). Ik ben benieuwd waarom het bestuur voor deze afwijkende procedure heeft gekozen. Ik vind het een ongelukkige keus, omdat door deze omkering er in feite geen ledenraad wordt gekozen, maar slechts kandidaten worden weggestemd. Dat ondermijnt de kracht en legitimiteit van de ledenraad. In dat verband vraag ik me ook af waarom het bestuur heeft gekozen voor de speciale aandacht voor één kandidaat in de begeleidende tekst bij de start van de verkiezingen. Ongeacht de uitkomst - en ook in het geval dat een andere kandidaat in het zonnetje zou zijn gezet - lijkt me dat een ongewenste poging tot beïnvloeding.

@David Rietveld (14:32)
Da's geen ongewenste poging tot bïnvloeding . . .
Da's gewoon lekkah stijlloos ! !

waarom alleen maar mannen?

Aan die David Rietveld kunnen we nog wel wat lol beleven denk ik.

Weg met die 020-ers!
Zowieso Joop Dekker, 63, Amsterdam, WEG.
Tijn Elferink, 28 jaar, Amsterdam, WEG.

Adriaan Rijkens mag blijven.

Avon Senstius is blijkbaar homo, mag ook wel blijven.

Bart Willemsen zegt niks, werkte schijnbaar bij de DSB.

Bram van der Kolk zegt veel, te veel, moet nog veel leren.

David Rietveld krijgt een stijve piemel van vergaderen/besturen
blijkbaar, maar omdat ik bang ben dat de raad anders een rechtse overhand krijgt mag ie blijven.

David Vijsma, donder op mongool. SBS6 zoekt nog een paar tokkies, anders wil die krentenkakker die je wel eens voorbij ziet komen op RTL7 je wel hebben.

Eric van der Gun, lijkt neutraal, maar weer dat vastgoed. Bang voor VVDpraktijken. Maar mag wel blijven vind ik.

Ewoud Poerink, oprotten, kom maar terug als je wel wat te zeggen hebt.

Fred Mertens, ouwe lul, "kreatief"?. Oprotten!

Gerben Schouteren, Fortuynist, daarmee heb je van mij al zeker een tegenstem. Dat je, toen de beste man nog leefde, achter hem aan hobbelde als de messias kan ik begrijpen. Maar nu nog steeds? Oprotten!

Jan Prins, zegt niks. Kom maar terug als je wat te vertellen hebt.

Jeroen Haamers, je mag blijven.

Joop Dekker, zegt echt helemaal niks. Kom maar terug als je wat te vertellen hebt.

Joost van Schijndel, zelfs als dat van O'Reilly een grapje is, dan nog: oprotten!

Lex Sietses, ik gun je een fantatische toekomst met Avon Senstius. Maar niet in het bestuur van Powned.

Marc Pols, licht allergisch voor links he? Ik ben allergisch voor mensen die niet objectief kunnen zijn. Dus oprotten!

Paul Hofman aka Popie Jopie. "Scientist en uitvindert" ---> opgerot.

Pierre Lindner, opzich prima gast, alleen hij jaagt. Dus opgerot!

Rik Pek, slijmbal, opvaller, juppie. Drie keer bah ---> opgerot.

Robert de Ruijter, ongetwijfeld rechts, maar hopelijk even kritisch voor links als voor rechts. Deze mag blijven.

Tijn Elferink, lijkt geschikt, maar ben bang dat hij dit vooral doet om bekend te worden. Mag blijven.

Toon Margadant, ik schrijf "aktief" tegenwoordig als "actief". Dus opgerot.


Nou dat was het.

@David Rietveld

Fleischbaum stemt D66, door jou af te zeiken hoopt Powned/Geenstijl "rechtser" over te komen.

@ David Rietveld | 06-01-10 | 14:32

Eigenlijk volledig met je eens (en misschien maak ik me hier ook wel impopulair mee maar dat zij dan maar zo). Zowel de begeleidende tekst als de stemprocedure is naar mijn idee niet wenselijk. Nu kunnen we trouwens ook de discussie starten of "het jaar van oprichting" niet een paar dagen is verstreken maar dat is wel weer heel extreem :)

Wat betreft je uitgebreide motivatie, ik heb voor de oorspronkelijke kandidaatstelling een sollicitatiebrief geschreven. Echter wilde PowNed daarna graag in maximaal 4 x 140 tekens een motivatie ontvangen. Voor de volledigheid zal ik mijn oorspronkelijke brief op mijn Facebook plaatsen. Voor de liefhebbers dus.

2e afvaller: Bram van der Kolk.
.
18 jaar. Pretendeert intelligent te zijn, maar weet niet dat je bij een vergelijking "dan" gebruikt en niet "als". Vindt verder voornamelijk helemaal niets en kan als klap op de vuurpijl met iedereen door één deur. Bah.

Goed dat GeenStijl het vertikt om een headhunter buro'tje o.i.d. in te schakelen alleen omdat er altijd gezeken wordt dat er een vrouw bij moet zitten. Niet aangemeld=jammer helaas. Klagertjes begrijpen niets van democratie.

Joop Dekker -1
David Rietveld -1

Pik Rek?!

Ik heb besloten om juist door het stemadvies ervoor te kiezen om David Rietveld niet weg te stemmen. Ik denk dat het juist goed is als ook niet-rechtse mensen in de raad komen. Ik ben zelf rechts maar ben bij deze omroep gekomen omdat ik objectieve televisie wil, als ik rechtse televisie wou dan was ik wel naar WNL gegaan...

wat een stelletje rukkers

Hierbij dus mijn uitgebreidere kandidaatstelling die ik oorspronkelijk al geschreven had: www.scribd.com...

Waar zijn de vrouwelijke kandidaten!?!?!?

-weggejorist-

@grotemol | 06-01-10 | 14:50

Inderdaad. Ik ben nou niet echt rechts, maar ik ben niet uit politieke overwegingen lid geworden van Powned. Maar gewoon omdat ik wil dat er een vernieuwende kritische omroep bij komt. Kandidaten die een rechtse omroep willen ---> WNL. Kandidaten die een linkse omroep willen ---> Handjes af van de VARA, daar gaat het net zo lekker mee. Ze worden steeds kleurlozer. Ga maar naar de multiculti NPS ofzo.

Bram van der Kolk: Je bent een stakker. Die Ferrari komt er niet en een grote TV-baas wordt je ook niet. Kom maar terug als je haar op je ballen hebt.

Ik mag niet mee stemmen, maar een advies geven kan altijd.
Alle mensen die David heten er uit. Gewoon, simpel en effectief.

Beetje blind schieten dit, maakt geen peop uit wie je wegstemt.

Ook leuk: welgeteld 3(!) mensen die niet uit Brabant of het Westen komen. jammer dat er geen Overijselnaren, Drenthen, Zeeuwen, Groningers en Friezen tussen zitten. Niks nieuws eigenlijk, "west knows best" blijkbaar.

Joost van schijndel -1 000 000
O'Reilly? wat een mongool...

Waarom niet gewoon 20 lekkere blonde wijven? Die brengen weinig weerstand (als ze al opdagen) en dan is Femke ook blij:

twitter.com...

Van mij mogen weg:

1, Fred Mertens
2, David Rietveld

Wat MickeyWous zegt.

Kan ik me alsnog kandidaat stellen?
Doe die groenlinkser en die halve negert maar weg, dan lijkt het nog wat

Die Fred Mertens heeft een D66 heauf

David Rietveld heeft gelijk. Die wegstemprocedure is een zwaktebod..

Sowieso raar via de mail...
Waarom maken ze niet een simpel formulier aan waarop je 1x kan inloggen met je lidnummer en bijbehorende e-mail? Dan hoeven ze ook niet alles te tellen en heb je meteen mooie data wat je in een taartdiagram kan zetten op de frontpage. Of zijn de heren bang dat Joris niet een waterdicht formulier kan maken?

Bram van der Kolk:
"echter ben ik naar mij mening verstandiger en volwassener als de gemiddelde 20-jarige"
"en een beetje intelligentie is natuurlijk ook altijd handig."


Twee fouten in de eerste zin, erg intelligent hoor!

Is dit een grapje?

Zit echt niets tussen..

dit is niet serieus, stelletje ouwe bokken en een snotneus die denkt intelligent te zijn maar wel spel- en taalfouten maakt...
diepe zucht

CobisTaba | 06-01-10 | 14:44
bah bah, ze klitten nu al aan elkaar
Zoek een fietsenhok!

Kolk en Rietveld wegjorissen aub. bij voorbaat kansloos.

Wat doet Lex Sietses bij Powned? Fan van D66.

Gerben Schouteren:
Het briljante "Hole in the wall", had dan bij Powned gezeten ipv SBS6.

Nee juist, echt noodzakelijk nog een zender met plat entertainment...

'salarissen normeren' Hoezo ik wordt weggestemd?

bram en avon weg a.u.b.

Margadant, Rietveld en Pols!

Ik hoop dat deze selectie een grote grap is want als dit een ledenraad moet voorstellen (60+?! WTF) dan zie ik het sober in. Ik dacht dat PowNed een jong, dynamisch en vernieuwd fenomeen moet zijn. Alsof dat lukt als je een stelletje fossielen bij elkaar plaatst...

Sorrie Hoxha, wil je graag helpen maar kan nergens m´n lidmaatschapsnummer vinder.

-100 voor Rietveld.

In ieder geval Lex eruit, wegens te enge foto..

-1 voor Rietveld.
Evt. vrouwelijke kandidaten voor de degelijkheid?

Iemand van de direkt afgevallen 51 aspiranten wellicht nog wat te melden?

Ah... een ware piemelbrigade. JAMMER.

David Vijsma
Volgens mij het broertje (of de zoon) van Nico Vijsma, die volop in het boek Vastgoedfraude wordt vermeldt. David heeft volgens LinkedIn ook bij zijn broer Nico gewerkt, lijkt mij iig geen welkome aanvulling.

David Rietveld
"Gewoon, omdat het moet."

In eerste instantie zou ik ook zeggen optiefen met die GroenLinxert, maar hij is natuurlijk wel een handige peilert.
Als hij miept dan doen jullie je werk goed, als hij niet zeurt dan doen jullie je werk dus niet goed.

Maar ja als je een gast in de raad wil die de alle procedures door zijn links geslepen brilletje bekijkt vergader je straks 6 dagen in de week om een antwoord te krijgen op de vraag of er wel genoeg tieten te zien waren in het autoprogramma

* Avon Senstius van der Meulen
* David Rietveld

EXIT!

Waarom moet ik mailen? Maak geweaun ff een functie ofzeau :S

@ solax | 06-01-10 | 16:57

Waar is jouw eigen kandidatuur dan? Dit zijn - schijnbaar - de enige(!) mensen die zich kandidaat gesteld hebben. Het is niet een werving van het PowNed bestuur geweest, je kon je gewoon kandidaat stellen namelijk...

Na dat mailtje over twittertaal heb ik mij bedacht.
En daar heb ik nu gruwelijk spijt van, er staan een paar vergadertijgers tussen waar je koud en eng van wordt.

-weggejorist-

Om eventuele twijfelaars te overtuigen:

Lex Sietses (CobisTaba) en David Rietveld zitten veel te dicht op het landelijk bestuur van resp. GL en D66 om als "onafhankelijk/inactief lid" over te kunnen komen (Lex is bestuurslid voor de JD geweest, doorgaans een opstapje naar hogere regionen). David is actief GL-lutser
Wij willen geen beroepspolitici of lieden die dergelijk ambt aspireren.
Vandaar, opgetyft.
Daarnaast zijn ze geen van beide ooit als reaguurder actief geweest (enkel een nick aangemaakt om zich met powned te bemoeien), en geven jullie dus welbewezen geen ene flikker om geenstijl/powned, het is die ratten gewoon te doen om de vinger in de pap, en de aai over de bol van hun partijleider.
En daar komt dus niks van in.
Vandaar: oprotten, wegwezen, kssst, vort, stelletje linksdraaiende biogardehufters!

jullie=ze

/off topic
Grappig. Enkele reaguurders jammeren dat er geen dames zijn die zitting nemen in de ledenraad. Dat staat gelijk aan een Ter Horst die zekere functies het liefst door vrouwen ingevuld ziet.
/off topic

Ik mag toch hopen dat dit de 22 meest kansloze inzendingen waren en ze gewoon allemaal vet GePowNed worden. Stemmen via e-mail? Alsof iemand die mailtjes gaat lezen. Ik gok op een test van de PoWned mailservert en daarna een echte nieuwerwetse poll met serieuze kandidaten.

@ koen_c_s | 06-01-10 | 20:14

Dat je mij niet wil is prima, dat mijn stemgedrag je niet aanstaat vind ik ook best, en dat je mijn JD bestuurslidmaatschap (van een half jaar overigens) een probleem vind is ook prima. Je bewering klopt echter niet.

Ik ben een half jaar bestuurslid geweest van de JD, als secretaris evenementen. Ik was verantwoordelijk voor het organiseren van weekeinden en congressen, met de inhoud ben ik van alle bestuursleden het minst bezig geweest. Verder heb ik geen enkel contact met kamerleden of leden van het D66 bestuur, en dat ook nooit gehad. Maar als je dat een probleem vind prima.

Ik ben langer lid van GeenStijl dan PowNed actief is en ben lid van beiden omdat ik echt vind dat het anders moet. Dat ik dat vind komt juist deels door de ervaring binnen de JD, zelfs daar is het veel te hypocriet, slap geouwehoer en vage politieke uitspraken. Of je dat gelooft moet je zelf weten, maar zorg er dan wel voor dat je feiten kloppen.

Goedverdoemmes, en waarom zit hier geen enkele vrouw bij!!??

Is die Rietveld linkschfinancieel terrorist nu uitgeschakeld? *op update wacht*

Ik zou niet te vroeg aan het dansen slaan, Stroopdoos. Verder heeft Weifelaart natuurlijk een punt. Zie ook www.davidrietveld.nl... maar let op: daar staat een héleboel tekst. Voor koen_c_s het volgende: ik las GeenStijl al toen het nog staatsgeheim.com heette. :-P

Rietveld mag wat mij betreft blijven, hij is de enige die een normale motivatie heeft om dit werk te doen.

jan barendrecht heeft mijn stem
barendrecht altijd + 1

david groenlinks vroeger zeker vaak gepest?
en nu op zoek naar nieuwe vrienden???

@David Rietveld | 06-01-10 | 21:26, wat is je inbreng op GS geweest?

Pierre Lindner +1
Robert de Ruijter +1
David Rietveld +-1

-

Rik Pek -1: als bijna-dertiger ben je -al wil je het nog zo graag- geen netwerkgeneratie. Teveel carrièregericht.

Bram van der Kolk -100 In de trend van "iets persoonlijks" wilde je me laten weten dat je kunt koken? Wat dacht je van school, iets met leren spellen? En dan is 'ie nog lid van de hyve Lloret de Mar ook. Mooie boel, nee dus.

Gerben Schouteren -10000: houdt van Dries Roelvink en Hole in the Wall, vergelijkt Fortuyn met Wilders en wilt blijkbaar concurreren met SBS6. Wat dacht je van een dikke ongeziene Voorhout in je cricket? Terug naar het buitenland!

De rest?.. Als ik dit geweten had had ik mezelf nog kandidaat kunnen stellen en Fleischbaums kondt zelf nog heel hard geschopt.

Ik stem pas als ik de nicks op GS erbij zie.

@ koerbagh ® | 06-01-10 | 22:32

Hoewel het al in de thread stond, ik ben dus Lex Sietses enzo :). Zou ook graag de nicks er bij zien maar we moesten (van PowNed) binnen de 4x140 tekens blijven dus het werd een beetje krap...

Het is allemaal niets. Ik wil, als lid, een nieuwe verwerving van leden van de ledenraad. Een professionele werving naar aanleiding van een opgestelde profiel van de leden. Geen gelukzoeksters die door gebrek aan randvoorwaarden niet geweigerd kunnen worden. Ik zou het ook wel prettig vinden als er een minimum aantal stemmen zouden worden vereist voor de deelname. Met dit volk en op deze manier gaat Powned echt niets worden. Trek de stekker er maar uit.

Rik Pek

Rotterdam!

@ CobisTaba | 06-01-10 | 22:34

Gozer, dat heb je nu al vijf keer gezegd.

david rietveld
minus 1

Slechts 73 inzendingen, sakkerloot, dat valt tegen. Had een riantere toestroom verwacht.


Hmm... geen enkele anarchist* zo te zien? Gemiste kans.
(*van de non-bombarderende variant.)


Vind de hele wegstemprocedure buitengewoon lullig en nogal een stompzinnige actie gezien de onvolwassen indruk die het bij de buitenwereld doet postvatten. En ja, dat maakt wel degelijk wat uit. Nu al beginnen met imagoschade is ernstig onslim. denken de zittende bovenbazen leuk te zijn of moet/wil men koste wat het kost het GeenStijldevies hoog houden?


Met de heer Rietveld weet ik het nog zo net niet. Te graag op de carrièreladder? Politici zijn bij mij bij voorbaat al verdacht. Baas willen zijn over mensen, mensendrijver worden... Da's niet mijn cappuccio. U zit in een gemeenteraad; daar zou ik al mijn energie maar aan besteden. Laat deze bijbaan maar zitten.

Koerbagh heeft gelijk, gaarne alhier de nicks melden, nu(!) a.u.b.
Ave, Evocatus

Als ik een lekker wijf was had ik mij kandidaat gesteld... ik ben echter een man.
Op zich wou ik mij wel kandidaat stellen, maar wie zit er nu te wachten op een eeuwige student uut Grun die alleen aan de vergaderingen mee doet als ze bij hem thuis/in het noorderplantsoen zijn en een hekel aan 020 heeft?

Sjeezus, het is wel een groter penisfeest dan de Taliban! Hoewel Aletta Jacobs dood is, waren er vast wel wat andere vrouwen om uit te kiezen.

Geachte Heer Van der Kolk

"Vernieuwing, weg met ... de strippenkaart."

Vernieuwing? Vernieling zult u bedoelen. U bent van de RFID-chip intraveneus inbrengen o.i.d. Tot op heden is de strippenkaart het enige werkende en reeds voorhande zijnde alternatief voor de privacy-bedreigende OV-chipkaart! Informeer u eens veel beter, voordat u deze onzin uitkraamt.


"Daarnaast is het mijn droom om een grote TV-baas te worden, ... Ik ben erg ambitieus..."
Dus eigenlijk ook een soort mensenmenner worden? Ik vermoed dat u zich meer zal inzetten voor uw eigen zaak als voor de zaak van PowNed. Dus maar even niet, zou ik zeggen.
Ave, Evocatus

@Ceasarion
Ik denk dat hij liever niet je stem heeft

Eerlijk is braaf, Rietveld heeft wel een punt met de wegstemprocedure.
Had em al bovenaan mijn 2koppige lijstje staan maar denk toch nog even.

Oh ja, "doe us niet" ik begin al aardig allergisch te worden voor die grote bek van jou. Komt gvd in huis vallen alsof jij effe uit gaat maken hoe het zit/moet. Effe dimmen knul.

Wat een zootje ongeregeld.

Ik zie dat jullie graag meer willen weten over jullie kandidaten. Daarom heb ik speciaal voor jullie een account aangemaakt.

Ik begrijp dat de combinatie van een prachtige foto en een lullig stukje tekst onvoldoende is om een heldere mening te vormen over iemand die jullie gaat vertegenwoordigen. Daarom heb ik speciaal voor jullie mijn sollicatie op internet gezet. Wil je meer over mij weten dan kom je met het volgende stukje tekst een stuk verder: www.humedia.nl...

Ik hoop dat zo de meest dringende vragen van jullie beantwoord zullen worden.

Avon Senstius

En heul geen Wim Heitinga.

Waar blijven de nicks die bij bovenstaande 22 falers horen?

Wat een hoop negatieve mannetjes heb je toch. Zijn er uiteindelijk 73 figuren die hun nek op een of andere manier willen uitsteken worden ze hier op allerlei manieren afgezeken en afgebrand. En ook maar door zeiken over nicks; die zeggen mij in ieder geval niks.

@Trappetoni | 07-01-10 | 15:31
Noem er eens één op die geschikt is en waarom.

Als er nou maar 22 overblijven van de 73 (dus 22 die het met foto en lulverhaal proberen) heb je sowieso niet veel keus.
Maar goed, ik ken ze ook niet en dus flikker ik er maar 2 uit die me echt niks lijken.

Blijven er 20 gelukzoekers over. Doe dan maar 20 demente bejaarden want die hebben tenminste geen mening waar je rekening mee moet houden zodat de uitvoering dan wel enige kans heeft. Het blijft een trieste bedoeling op deze manier.

@RadioKies{~} | 06-01-10 | 23:42
Sympathie stem, jij hebt!

David Rietveld | 06-01-10 | 21:26
Dat bedoel ik dus. Grote verhalen en veel geleuter om de tent op te houden en veel middelen te verspillen. Luis in de pels dus. Juichen doe ik nog niet maar ik wacht geduldig op de update.

Mijn commentaar op deze ledenraad "verkiezing" kunnen jullie lezen op:

" title="http://www.adriaanrijkens.nl

" target="_blank">www.adriaanrijkens.nl

Kort samengevat:
Ik pleit voor een nieuwe sollicitatieronde waarna er een grotere genomineerde selectie (rond de 100) aan de PowNed leden moet worden gepresenteerd. Hieruit kan er vervolgens worden gekozen.

Ik mis Raynor !! www.youtube.com... *die moet er sowieso in.
@Superjan met zo weinig kandidaten moet je de serieuze aanmeldingen wel proberen te behouden. (Zie ook comments onder jijbuis film)

Joop???? Is gewoon een zielige infiltratiepoging van Pedo-Ad. Oprotten Kleuterkoning.

12argumentenrnd.jpg

Is je aangetrouwde achterneef al lid?

Herinner vriend en vijand eraan om lid te worden van PowNed. Want we mogen dan misschien 60.000 leden hebben, over vijf jaar hebben we er 150.000 nodig om te mogen blijven uitzenden. En we willen de grootste worden. Waarom? Gewoon omdat we ervan overtuigd zijn dat het kan!

En nee, we zullen deze gegevens voor geen enkele ander doel gebruiken dan om genoemd mailtje te versturen.