Een nabestaande van de overledene bij wie tijdens de rouwstoet door schoolkinderen van een islamitische school in Amersf...

Een nabestaande van de overledene bij wie tijdens de rouwstoet door schoolkinderen van een islamitische school in Amersfoort onder meer werd gescholden, heeft dreigmailtjes ontvangen.

Een docent van die school heeft hem ook ''stevig toegesproken’’, vertelde hij tegen RTV Utrecht.

De school zelf heeft honderden haatmails ontvangen na het incident. Daaronder bevond zich een aantal bedreigingen, zodat de politie extra surveillances uitvoerde.

Reaguursels

Zo.
Ook weer een "incident", neem ik aan?

Nederland op z'n best, we kennen het weer.

Haal die Poch hier naartoe en laat hem de verantwoordelijke voor al die dreigmailtjes head first in de Noordzee knikkeren.

Altijd leuk die integratie. Hoe lang wil je dit nog tolereren? Zoveel camera's staan er toch niet in Nederland dat je ze niet een beetje bang kan maken ?

Aarsmaden zijn het...met hun middelvingertjes.

ach er komt vanzelf wel een keer een soort van ...

Ik snap niet dat er in de tijd van de camera phone niet gewoon foto's worden geschoten van dit soort gajes.

Is er nog plek bij Bin Laden.?

Die kamelenpijpers hebben geen moraal.

Opgeblazen kwajongensstreken onder invloed van, ja waarvan eigenlijk?
Een uur in de hoek staan, of met de knieën in een paar klompen met erwten. Is of was NL opvoedingscultuur. Goed voor de "integraatsie", toch?

Kunnen die bedreigers op die school dat het geloof van de vrede vertegenwoordigd niet gewoon de tering krijgen of anders emigreren uit ons land.

Mijn excuses voor mijn grofheid, maar het moest er even uit.

Hier word ik niet heel erg blij van.

Goed dat er nu standaard minimaal 6 motoragenten meerijden in een rouwstoet. O wacht, foto is bij nader inzien niet in Amersfoort genomen maar in Groningen - uitvaart van de vermoorde agent Dick Haveman.

@Calihero | 24-06-11 | 23:44 | niet ok!
Dat hoeft nou ook weer niet, maar een keertje dit soort geteisem helemaal de tyfus instampen zou me niet tegenstaan.

Mijn God waar gaat dit land naar toe met al dat geďmporteerde islamitisch PVDA stemvee.

@ j0shua | 24-06-11 | 23:45 | niet ok!

Omdat je in een rouwstoet zit... Dan hou je je niet bezig met middelvinger opstekende puberende zelfmoordenaars in spé.

mooi man, die cultuur verrijking

pvv, kom er maar in.

-weggejorist-

-weggejorist-

Kunt u dreigen, dreig dan mee.

Zegt dit niet genoeg: schoolkinderen van een islamitische school in Amersfoort........ Laat dat tuig lekker terug oprotten naar die zandbak van hun.

Waar gaat dit naar toe ? Moeten mijn kinderen nu bij wijze van "buitenschoolse activiteit" op de billen van een varken gaan mee trommelen als de minaret haar onderdanen roept ?

Kom op mensen, u weet toch, de politiek het niet wil dat wij zo negatie met onze medelanders moeten omgaan. Dit soort dommer mensen woonde recentelijk in tenten en grotten in hun vaderland. Hun moeilijke voorgeschiedenis waarbij ze ook door hun vaderland al zijn uitgekotst, moeten toch ergens wonen en zichzelf kunnen zijn?
U moet blij zijn dat ze nog niet met stenen gaan gooien......

Doofpotje ditdat.

@toetanchamon

Wat hebben die lui toch met stenen gooien? Of het nou in de Palestijnse gebieden is, in de Franse voorsteden of in Gouda.
(O ja ik vergeet Antwerpen nog, dat zit ook vol cultuurverrijkers)

(Cynisme modus aan)

Iemand?

Miless nogt reeds op 1 oor
anders zouden we hier horen van onschuldige kinderen
en meer van dat soort zaken

Links NL:
Incident+incident+incident+incident+incident+incident+enz=toeval.
.
Rechts NL:
Incident+incident+incident+incident+incident+incident+enz=TREND.
.
Wie heeft hier gelijk?

Nu ga jij je zo eens misdragen in marokanië, als die hersenloze dildo's hier doen ?
Ben je vlot uitgerangeerd, allen hier wordt het nog altijd gepikt helaas.....

-weggejorist-

Leuk man, die multi-culti samenleving...

dat krijg je met culturen waar de school hoofdopvoeder is.

-weggejorist-

dienstplicht maar weer herinvoeren...ok zal niet helpen voor deze knulletjes...maar ik denk wel dat t enigszins zal helpen in de maatschappij...

@Izbut

(Leuk man, die multi-culti samenleving...)

De multi culturele samenleving is dit jaar offieel failliet verklaard door politiek Den Haag (Verhagen, Donner).
Als dit besef doordringt zijn we al een stap verder omdat de
multi kul nooit zal functioneren. Dit idee leidt altijd tot
conflicten.

Ik had er niet aan gedacht dat dít ook nog kon, naďef als ik blijkbaar ben.
Wat een klotetuig.

offieel - officieel

En hoe komt men aan het mailadres van de nabestaande??

prekert | 25-06-11 | 00:38 | niet ok!


Dat vroeg ik me ook al af.

Dat een DOCENT van die school een nabestaande zelfs aanspreekt. Waar haalt dat barbaarse woestijntuig in godsnaam het lef vandaan?? Ik hoop dat er iets drastisch gaat veranderen binnenkort, maar dat is vast vergeefs.. En als er straks iets gebeurt tegen die moslimse medelanders, is het weer racisme..

@ strikdewepstroper01 | 25-06-11 | 00:17
Lol,ze zijn goed met stenen en goed met gericht gooien, prima volk voor in de bouw. www.dumpert.nl... Zijn ze 's avonds te moe om te gaan poepen. Probleem opgelost.

prekert | 25-06-11 | 00:38 | niet ok!

Ben je zo dom of doe je net alsof?

-weggejorist-

reppert | 25-06-11 | 00:42 | niet ok!


Nou grote vriend....leg jij het dan maar ééns haarfijn uit.
Mijn snappertje is ook niet zo groot vandaag...

-weggejorist-

Nietvoordekat | 25-06-11 | 00:42 | niet ok!

Achteraf huilen en je in de slachtofferrol positioneren dat doen ze ook.

@anton huiskens
En nu het AD er nog even naast leggen. Daar komen de multiculti's er toch ff wat minder rooskleurig uit. En ik geloof eerder het AD dan een gemeentelijk blaadje wat door de burgemeester wat ingefluisterd krijgt en dus andere belangen heeft dan een landelijk dagblad.

-weggejorist-

Anton Huiskens | 25-06-11 | 00:44 | niet ok!


Of je plaatst gewoon een linkje.

Incident Incident Incident excuses excuses excuses incident incident incident excuses excuses excuses incident incident incident excuses excuses excuses doodziek wordt ik ervan wanneer wordt Nederland wakker????

-weggejorist-

-weggejorist-

Goh, dat is nu al 6e "incident" vandaag...

We kunnen in ieder geval niet zeggen dat onze cultuur niet is "verrijkt".
Wel als dank pvda stemmen de volgende keer hoor.

@Causa Sui | 25-06-11 | 00:37
Dit gaat inderdaad ieder voorstellingsvermogen te boven.
Ze blijven me verbazen, die zandmensen.
Wat zal de volgende fase in dit prachtige kansenproces zijn?

"De school zelf heeft honderden haatmails ontvangen na het incident. Daaronder bevond zich een aantal bedreigingen, zodat de politie extra surveillances uitvoerde."

Schandalig dat kinderen worden bedreigd.

Die Twitterende Yousssef van de pvda aldaar noemt
bedreigers van de school PVV fascisten....
Wat een lef. wat heeft de PVV hier mee van doen? nul nada niks.
Ik noem onaangepast moslimgeweld waar dit land al jaren onder gebukt gaat wel fascistisch.
Wat een ellende heeft die pvda over ons uitgestort...

Nah, laat je dan maar opfokken goedgelovig volk, omdat één persoon in jullie straatje praat.
Hoezo wist men zijn email-adres, welke docent heeft met hem gesproken? Don't believe the hype...

Hoe komt hij dan aan het emailadres eigenlijk ?

Speciale scholen bewijzen hun nut weer eens.
Dicht gooien.

@volksmenner | 25-06-11 | 01:06 |
.
Waarom zeg je nou dat hier kinderen worden bedreigd???
De school ontvangt de dreigingen en die zijn gericht aan het schoolbestuur.
Laat ze maar eens wakker worden dat bestuur en zien dat je kinderen moet opvoeden en niet aan hun lot over moet laten.
Dan gaat het, zoals in deze zaak bewezen, helemaal fout.
Dit soort kinderen krijg je naar mijn idee het best onder de duim door ze af te ranselen voor elk minimaal vergrijp.
Dat zijn ze immers gewend.

volksmenner | 25-06-11 | 01:06
Met kindsoldaten heb ik weinig op.

******************************************************************
Als jouw vader en moeder je vertellen dat alle nederlandse mannen "honden" zijn en alle nederlandse vrouwen "hoeren"...
Dit hoorde ik reeds in 1991 en vroeg het na aan een turkse kennis van me en hij bevestigde TOEN AL! dat er zo over ons wordt gepraat in de moslimgemeenschap.
******************************************************************

Opsluiten en de hele dag naar 2 girls 1 cup laten kijken, non stop.

twitter.com...
.
11 hours ago
.
Noemt ook PVV in 2e kamer tuig...
Laat ie eerst maar eens beginnen met benoemen van zijn eigen tuig.

@ruud195 | 25-06-11 | 01:11 | niet ok!
Haha ja, in Nederland hebben we kindsoldaten. Welke partydrug heeft u vanavond gebruikt?

-weggejorist-

reconquista anyone?

@Anton Huiskens | 25-06-11 | 00:56 | niet ok!

Dat kan ook met een linkje en een toelichting uwerzijds. Knippen en plakken van grote stukken tekst (of deze drie keer achtereen te plaatsen) is niet wenselijk en zal er eerder toe leiden dat uw posts worden genegeerd. En dat is eigenlijk best jammer als u iets zinvols te melden heeft.

Het wordt weer tijd dat we de gospel The roof kunnen zingen.
Zoals destijdts in Irak.
www.youtube.com...

wat zou er gebeuren als ik een rouwstoet ga uitjoelen waar net een marokkaan in ligt? Ik denk dat ik dan zelf binnen de kortste keren achterin een lijkwagen lig.

Volksclown is niet wijzer om deze uitspraak te bevatten?

-weggejorist-

www.rtvutrecht.nl...

Waarom zeg je nou dat hier kinderen worden bedreigd???
De school ontvangt de dreigingen en die zijn gericht aan het schoolbestuur.
NO MORE TEA FOR ME! | 25-06-11 | 01:11 | niet ok!

Als ze de e-mailadressen of woonadressen van die kinderen kenden hadden ze die kinderen en hun families bedreigd. Die schuimbekkende bedreigers pakken alles wat ze maar kunnen. Tja, het e-mailadres van die school zal wel makkelijk te vinden zijn. Bovendien gaat het om een paar kinderen terwijl er honderden kinderen op die school zitten. Allemaal de lul dank zij een paar pvv-heethoofden.

Volksclown is niet wijzer om deze uitspraak te bevatten?

ruud195 | 25-06-11 | 01:23 | niet ok!
Bij gebrek aan argumenten gaat u leuke nicknamevariaties verzinnen.

@Anton Huiskens | 25-06-11 | 01:26 |
.
Kijk wat hij hier voor geweldig "oorzaak en gevolg draaien we even om" stukje schreef.
Alle kwaad en ellende is begonnen met Geert...
www.amersfoort.pvda.nl...
Deze mensen hebben geheel geen realiteitsbesef.
Zitten ook nog in politiek etc.
Ik zie het donker in voor NL.

-weggejorist-

@volksmenner

Ach ja, weer die PVV heethoofden. Die PVV heethoofden zijn er gekomen omdat een 'paar', een handjevol jongeren bij tijd en wijlen de boel vergallen in Nederland sinds 1988. Inmiddels is dat ruim 20 jaar, tweede generatie ellende. Maar het zijn er maar een paar.

En het aantal incidenten valt best wel. En laten we maar zwijgen
over de kosten, het leed, de pijn en het blijvend letsel dat is aangericht door zinloos geweld van politiek correct uitgedrukt,
kansjongeren uit krachtwijken.

De bom gaat natuurlijk een keer barsten. Als je op de ene wang geslagen wordt keer dan de andere toe. Je hebt echter maar twee wangen en op is op.
Het gaat een keer fout, hoe tolerant we ook zijn, daar kan je op wachten en rekenen.

De bom gaat natuurlijk een keer barsten. Als je op de ene wang geslagen wordt keer dan de andere toe. Je hebt echter maar twee wangen en op is op.
Het gaat een keer fout, hoe tolerant we ook zijn, daar kan je op wachten en rekenen.

Youssouf van de pvda (welke partij anders) vindt alle pvv-ers nazi`s, rascisten en fascisten.
Tja, de pvda...ik zeg maar niks meer.

Natuurlijk. Whats new.

Maar randdebielen heb je overal.

Iemand thee?

volksclown | 25-06-11 | 01:29
Zodra je de context van een onderwerp uit zijn verband trekt krijg je rare scheve beelden,dan kan ik indenken hoe je mijn woorden ziet.

Scagnetti | 25-06-11 | 01:35
Doe mij maar een whiskey

-weggejorist-

@volksmenner | 25-06-11 | 01:27 | niet ok!
Oorzaak en gevolg uit elkaar weten te houden is een nuttige vaardigheid.

@volksmenner | 25-06-11 | 01:27 |
.
Kerel, jij tikt bij deze officieel niet goed.
Als dit, als dat, bla bla PVV heethoofden, >>> Dadelijk>hitler>wagons>treinen>allochtonen>oosten>
.
Ik heb inmiddels een grotere hekel aan faute linksmensen als u gekregen dan aan zich massaal misdragende allochtonen.
En dan maak je het bont!

Vraag me nog steeds af wat er zou gebeuren als kinderen van een willekeurige school - voor het gemak: smurfen - gelijksoortige acties bij een islamitische begrafenisstoet uit zouden halen... vragen vragen vragen

@strikdewepstroper01 | 25-06-11 | 01:33 | niet ok!
Precies. Denkt u maar eens na over dat politici, de pvv als gangmaker, misbruik maken van incidenten door ze breed uit te meten. DE MEESTE MAROKKANEN DOEN GEWOON LEUK MEE IN DE SAMENLEVING!

Die leraar die de nabestaanden stevig heeft toegesproken geeft duidelijk weer hoe hij over deze gebeurtenis denkt.
Die toont dus ook geen enkel respect t.o.v. de nabestaanden.
Is er een jurist in de zaal ?
Zou men deze man wettelijk kunnen aanklagen ?
Mogelijk privé of uit hoofde van zijn functie.

@ruud195 | 25-06-11 | 01:36 | niet ok!
Zodra u wordt gewezen op uw bedorven gedachtes komt u met de doodoener dat u verkeerd bent begrepen.

@volksmenner
Het is maar wat je definitie van leuk is.

@NO MORE TEA FOR ME, u bent uw zwitsal kwijt!

@volksmenner

Dat geloof ik ook wel. Ik wil hier ook niet iedereen over één kam scheren. Ik heb het over het tuig. Dat moet worden aangepakt. Het is genoeg geweest.

@NO MORE TEA FOR ME! | 25-06-11 | 01:37 | niet ok!
Tja, voor u is het kiezen uit kwaden. In wat voor een wereld moet u leven...

-weggejorist-

volksmenner | 25-06-11 | 01:39
Ja klopt de overheid heeft dan ook zijn handen vol,de cipiers,de ambulancebroeders,de socialedienst.

@strikdewepstroper01 | 25-06-11 | 01:42 | niet ok!
Dan heeft u mij aan uw zijde. Tegen tuig moet opgetreden worden. Ook tegen tuig dat beweert dat alle Marokkanen terroristen zijn.

@ruud195 | 25-06-11 | 01:44 | niet ok!
Neem nog een biertje kerel.

@volksmenner

U hoort mij niet zeggen dat alle Marokkanen terroristen zijn.
Er zijn wel een paar straatterroristjes die iedereen inmiddels
beu is.

Neemt u ook een biertje van mij, waarde volksmenner.....(LOL)

volksclown | 25-06-11 | 01:45
Mischien is er nog hoop,verstand komt met de jaren.
Daar integen geldt hoe ouder hoe gekker.
En ik zit aan de rode wijn .

Helaas krijgen de nabestaanden na de bedreigingen aan hun adres geen politie beveiliging, de politie is ingezet voor een zaak met hogere prioriteit. Namelijk het beschermen van de Islamitische school. Hier zitten namelijk zielige kindertjes die er niks aan kunnen doen dat zij rouwstoeten verstoren en spugen naar begravenis wagens.

@meneer de volksmenner | 25-06-11 | 01:43
.
U spreekt nog steeds in de vorm van "incidenten"...
U ziet geheel geen verbanden met allemaal soortgelijke zaken door heel het land.
U vervloekt mensen die deze decennia lange terreur zat zijn?
U komt met klinkklare leugens dat "de meeste marokkanen wel leuk mee doen"???
U bent van mening dat het allemaal de schuld is van de pvv en geert...
.
Ik kan echt maar een ding concluderen en dat is dat u niet zuiver tikt, net als nog een hoop linkse trollen hier.
Kijk aub niet raar op als er op een mooie dag de eerste raciale spanningen de kop op steken aub.
U mag de continue agressors dan wel lief en aardig vinden en henk en ingrid de schuld geven, u zit daarmee aantoonbaar fout.
En nu op naar Joop.nl, je zit hier faut.

Lol dus eerst een rouwstoet lastig vallen en dan ook nog eens 1 van de nabestanden bedreigen?
Plaats dat tuig in een jeugdinrichting en zodra ze 18 zijn moet je bekijken of je ze uit kan zetten! Oprotten met dit soort onkruid!
Dat ze moeite hebben met het aanpassen aan onze cultuur vind ik nog tot daar aan toe, maar geen respect kunnen opbrengen voor een dode en de nabestaanden gaat echt te ver.

Welke pvda thee drinker gaat dit weer recht lullen?

@Anton Huiskens | 25-06-11 | 01:37 | niet ok!

Geen probleem, ik neem u niets kwalijk en u hoeft zich aan mij niet te verantwoorden. Maar als ik u goed begrijp moeten we ons eigenlijk in de handjes wrijven over de responstijd van GS/PN ?

Schandalig dat kinderen worden bedreigd.
volksmenner | 25-06-11 | 01:06 | niet ok!

Ach ja dat die keurige "kinderen" een rouwstoet lastig vallen is normaal?

Ze tonen geen enkel respect voor onze medemens, waarom moeten we dan wel respect voor dit soort tuig hebben?

@kipfilét | 25-06-11 | 01:39 | niet ok!

Nee, want dát is nou precies wat we willen beschermen met het recht op vrijheid van meningsuiting, hoe verwerpelijk, ongepast en aanstootgevend u en ik zijn mening ook mogen vinden. Diezelfde vrijheid van meningsuiting geeft ons namelijk ook het recht om dát weer te zeggen.

Beastje | 25-06-11 | 01:53
Youssouf van de pvda doet flink zijn best.

-weggejorist-

Schrijf dan hierover, dan heb je pas echt wat te zeiken:

Rellen tijdens ARK-festival
dnu.nu...

-weggejorist-

Ik snap niet dat er nog mensen zijn die dit soort gedrag proberen goed te praten. Ik ben ook jong geweest, maar mij is wel bij gebracht dat als je een rouwstoet tegen komt dat je even je respect moet tonen... Ook al heb je voorrang op een weg of zebrapad.. Je laat zo'n stoet voor gaan uit respect voor de dode en de nabestaanden.

Waarom proberen mensen dit goed te praten? Je hebt gewoon respect op te brengen... doe of kan je dit niet dan ben je simpelweg een probleem geval!

@prekert | 25-06-11 | 02:00
Dat waren vast geen fans van de jeugdige rapper "Monsif"

@prekert | 25-06-11 | 02:00
Dat waren vast geen fans van de jeugdige rapper "Monsif"

Ho nou, 1 keer is genoeg ja

reacties worden daar op het moment met een vertraging van 3 a 6 uur geplaatst,geen idee waarom .

Anton Huiskens | 25-06-11 | 01:37 | niet ok!


Dat zal u hier niet gebeuren.
Ik probeer van Jole wel ééns tegen te spreken....gaat ook een jaar overheen.
Succes op Geenstijl/Powned trouwens.....die kuif raakt u wel kwijt!

@Beastje | 25-06-11 | 01:57 |
.
Al dat volk heeft 2 paspoorten, ook de derde generatie!
Dat kun je echt wel innemen bij meerdere gevallen van stevige overlast of crimineel gedrag.
Daarna zet je ze (onder media-aandacht) op een boot richting het land waarvan ze wel nog een paspoort hebben.
Andere landen in de wereld zijn hierin heel reëel, die zetten criminelen direct uit bij het minste vergrijp zoals zelfs een onbetaalde parkeerboete.
Alleen onze linkse politiek blijft dit schuim zien als slachtoffers en die lui knuffelen.
De echte slachtoffers zijn racisten als ze hun mond durven open doen.
Ik beloof bij deze plechtig dat, indien iemand een begrafenis van een fam.lid van mij verstoort op dergelijke wijze, ik geen spaan heel laat van die figuur.
Kind of geen kind.

NO MORE TEA FOR ME!
Zolang je iemand niet statenloos maakt mag het.

2% Van de bevolking en zoveel overlast onbegrijpelijk.

@meneer de volksmenner

Waarom probeer je dit soort gedrag goed te praten? Ik had dit soort tuig niet moeten tegen komen toen ik mijn vader weg bracht! En dan maakt het niet wie zoiets doet.. een medelander of nederlander.. Ieder die de optocht voor mijn vader had verziekt had ik neergeslagen!

-weggejorist-

@ruud195:
kun je nagaan als het 25% is

Ik krijg hier zo ontzettend de bloedpoep van.

ruud195 | 25-06-11 | 02:11 | niet ok!


Das helemaal niet gek hoor!
Maar je moet het probleem bij de roots aanpakken!
Ik heb al iemand gevonden die de taak aan kan.
Je moet gewoon consequent zijn!
Geen Geert Wilders....gewoon 'deze' man hier aan het werk zetten!
www.dumpyourphoto.com...

@2% Van de bevolking en zoveel overlast onbegrijpelijk.

ruud195 | 25-06-11 | 02:11
.
2%, maar wel dagelijks door heel het land extreem negatief in het nieuws!
Allemaal incidentjes.... vaak zelfs met dodelijke afloop.
Overvallen, steken, slaan, verkrachten, beroven, tiranniseren, saboteren, ontkennen, liegen, asociaal zijn, bedreigen, afpersen, pooiers, drugshandel, bendevorming, enz enz enz.
Allemaal incidentjes.
Kijk eens een programma als "opsporing verzocht", het prog. had geen bestaansgrond als er geen Marokkanen in dit land woonden.
Nederland is echt beter af zonder ze.
Ik ben ze zat. (al die criminelen)

NO MORE TEA FOR ME!
Het is kutvolk,bijna elk ras schijt op hun.
In mijn kennissenkring hoor ik mijn Turkse vrienden hier over.
Maar de nieuwe impuls die Nederland nu te verwerken krijgt gaat heel wat rechtzetten,het wordt nu in elke laag van de samenleving gezien als een probleem,gelukkig wel.

rick13 |
Ik ken die man niet.

Laten ze dat eens doen als er een Hell's Angel wordt begraven.

2% van de bevolking ,nu ga ik niet bagataliseren niet elke marokkaan is een crimineel,dus 0,5% van de bevolking?

met een aandeel in het gevang van 7%.
Maar die zitten al vast,en dan nog overlast.

Werd `onder meer´ uitgescholden?

Wel mooi hoe de laatste alinea door velen weer even voor het gemak genegeerd wordt. Desalniettemin, iedereen die bedreigingen heeft verstuurd aanpakken.

Lijkt me leuk om moslims voortaan stiekem op de westerse manier te begraven als dank voor de geboden diensten, begraafplaatspersoneel er is toch wel iets te ritselen in deze? Bij eventuele ontdekking zeg je dan eh... ja maar ik dacht echt dat het een fin was.

NO MORE TEA FOR ME! | 25-06-11 | 02:21 | niet ok!


Valt mij nog mee dat u nog geen ban heeft gekregen voor uw schreeuw nickname....
Joris is waarschijnlijk al een tijdje in een vrolijke bui.
Ik ben het wel met u ééns dat 90% van Opsporing verzocht pimpelgroen is.
Maar het zijn op zeker niet allemaal Marokkanen...
Bulgaren,Roemenen,Polen(noord of zuid) Surinamers,Turken,Letten,Antillianen en Lee Towers doen ook nog mee....
En soms.....heel soms een authentieke Nederlander...

TeQ | 25-06-11 | 02:33 |
Negeren niet,het is een reactie van een aantal mensen begrijpelijk maar ook dom.

Ik haat
Jij haat
Wij haten
Zij haten

Gelukkig heeft de dode niks gehoord en gezien

Zo weer een zuiddafrikaan de nek omgedraait.

mijn fles is leeg.

ruud195 | 25-06-11 | 02:29 | niet ok!


Een mens kan ook niet alles weten....sorry.
en.wikipedia.org...


Filmpje....www.youtube.com...

rick13
Haha
Ja wel eens van gehoord,ik kijk al 10 jaar geen tv geloof ik ,ja actueel.

-weggejorist-

@Ruud,
Ik geloof dat hier onder cda/vvd bewind helemaal niks recht gezet gaat worden.
Het ziek zwak misselijke optreden van deze gristenbroeders en linkse zakkenvullers blijkt wel bij simpele zaken als regelen verbod op ritueel mishandelen van dieren....
Ik vind dit soort zaken nog veel erger.
www.avro.nl...
(marokkanen gooien remschijf op iemand in poging hem te vermoorden)
www.avro.nl...
Steekt zomaar voorbijgangers neer deze gek...
Wordt ook nog geblurred op de foto??? onbegrijpelijk.
boevenvangen.nl...
www.nujij.nl...

Als je wil weten hoe erg het echt is: vorige.nrc.nl...

@rick13

Het valt inderdaad wel op dat Opsporing Verzocht steeds meer een programma is met een hoog 'import' gehalte. Je kunt je inderdaad afvragen waar de Nederlandse criminelen zijn gebleven.

020soccer
Waar bespeur jij dat?

@rick13

Het heeft ook te maken met de open grenzen, daarom kunnen voormalig Oostblokkers in Nederland eroplos roven en dan zo weer de grens over. Pakkans minimaal.

Christelijke en illuminati propoganda

020soccer | 25-06-11 | 02:49 | niet ok!


Gelukkig.....ik had u hier even niet meer verwacht!
Voor de andere reaguurders....020soccer is terug!
www.dumpyourphoto.com...

NO MORE TEA FOR ME! |
Ach ieder weet het,ik heb zelf vaak zat aanvaringen gehad met dat gebroed,ook 1 keer met een held die een gun in zijn auto had gelukkig goed afgelopen.
2 weken later was diezelfde held afgeschoten dwars door zijn voorruit door een ander die de intimidatie niet nam van die marokkaan.

Zo, ik ga hier slecht van slapen.

"Een docent van die school heeft hem ook ''stevig toegesproken’’, vertelde hij tegen RTV Utrecht."
Zoals Nietvoordekat al zei: WTFFFF!!!111!

Dit incident is niet opgeblazen onderling,in de media wel.

NO MORE TEA FOR ME! | 25-06-11 | 02:59
Laat die ratten je nachtrust niet verkloten, zijn ze niet waard.

Wat kruizenruiker al zegt tea.

@ruud195 | 25-06-11 | 02:58 |
.
Al in mijn schooltijd begon de opkomst van die groepen en werd er op school geterroriseerd door die gasten dat het niet meer leuk was.
.
Nu zit er in mijn wijk een drugspand.
Het wordt misbruikt door... ik hoef het je niet te zeggen.
.
Alle drugshandel in het stadscentrum wordt geregeld door....
.
De drugsrunners in mijn wijk zijn...
.
De groep hangjeugd die overlast geeft en bedreigend over komt zijn...
.
Als er knok is in de stad zijn het 9 op 10...
.
Echt overal zijn die lui er wel bij betrokken.
Behalve bij deel uit maken van deze maatschappij op normale wijze, daar kan ik ze niet op betrappen.

"Een docent van die school heeft hem ook ''stevig toegesproken’’, vertelde hij tegen RTV Utrecht."
Zoals Nietvoordekat al zei: "WTFFFF!!!111!"

Lees ik dit nu goed? Is de na bestaande er stevig op aangesproken? Ikke nie schnap.

Onderhand beging ik me toch steeds meer af te vragen of we Geertje W. niet echt eens flink moeten laten huishouden, als minister president aanstellen en de hele flikkers bende eens flink op de schop nemen. Ik wil wel terug naar de tijd van windmolens, oude kaas en fatsoenlijke wormen en naarden! Geertje W., kom d'r maar in hoor!

NO MORE TEA FOR ME!
Er zijn zat groepen die ageren hier tegen.
Ik kon mijzelf inkopen in een groep die met zware wapens de moskeeen wilde opblazen,het ging mij te ver .
Maar er is tegengas wanneer het te bont wordt.

NO MORE TEA FOR ME!
Ik schat jou een jaar of 30 35 klopt dat?

Ik weet de tijd nog dat we 2 gezinnen van Turkse afkomst hadden in mijn dorp ,het zijn er nu 5.500.

Helaas is dit blijkbaar geen nieuwe trend onder onze cultuurverrijkers. Dit speelt al langer, dit is slechts het 2e "incident" dat de media heeft gehaald. Volgens uitvaartorganisaties in Amersfoort gebeurt dit ongeveer 6 x per jaar, in welke andere steden zou men hier ook mee te maken hebben? Mogelijk is het aantal "incidenten" wederom groter als nu bekend wordt gemaakt.

had iemand een andere reactie verwacht van dezelfde mensen die ook Theo van Gogh RITUEEL en ONVERDOOFD hebben geslacht? vragen, vragen, vragen.

@ninjaterrorist | 25-06-11 | 03:23 |
Ik had eerlijk gezegd toch op zijn minst verwacht dat dergelijke figuren, na decennia oefenen, in staat zouden zijn minder doorzichtig gelul de wereld in te slingeren. Ik vind het merkwaardig te moeten constateren dat zelfs ik, die al jaren absoluut geen hoge dunk meer heeft van deze medelanders, toch nog naief blijk te zijn betreffende het niveau waartoe deze figuren zich kunnen verlagen. Dat blijkt onmetelijk diep te zijn...

Als je meeloopt in de rouwstoet en het wordt zo verstoord dan grijp je ze toch? foto's nemen en zorgen dat je ze goed in je opneemt zodat je zelf de klassen langs gaat om ze aan te wijzen?
dan aangifte doen, dit moet net zolang uitgezocht worden tot de daders gepakt worden.

@ratsmama | 25-06-11 | 04:00 |
Blijkbaar zijn de daders in dit geval bekend. De maatregelen etc. alsmede de reactie die één van de nabestaanden blijkbaar van een medewerker van de betreffende school heeft mogen ontvangen zijn, zoals gebruikelijk, zwaar onder de maat en elke andere fatsoensnorm die men zou mogen verwachten. Opvallender is, dat dit "incident" dus alweer geen "incident" blijkt te zijn en ook al niet specifiek gelinkt aan deze school. Wel aan een specifieke groep "cultuurverrijkers" die (je verwacht het niet!) toevallig allemaal dezelfde "geloofsovertuiging" hebben.

Ook "onverwacht" is de stilte die alle "woordvoerders" van deze groep er nu volledig het zwijgen toe doen, terwijl zij normaal gesproken geen mogelijkheid onbenut laten van zich te doen spreken als een autochtoon het in zijn hoofd haalt iets negatiefs over die groep te zeggen. Van media tot in de rechtzaal aan toe.

Wolveshead | 25-06-11 | 04:19
Je was al wakker ,nu ook nog haha.

@Wolveshead, als de daders bekend zijn dan hoop ik dat de nabestaanden zich niet de mond laten snoeren, de media opzoeken meteen vertellen van wie ze moeten zwijgen en er een enorm media spektakel van maken en dat,dat de norm wordt, slachtoffers moeten niet meer zwijgen en zich rustig laten houden. zoveel mogelijk herrie maken met dit soort "incidentjes"

@ruud195 | 25-06-11 | 04:22 |
Yep, 't is weekend dus nu kan het ;-)

ratsmama | 25-06-11 | 04:32 |
Of de daders van de dreigmails naar de nabestaanden bekend zijn weet ik niet. De daders van het uitjouwen blijkbaar wel volgens de reactie van de schooldirecteur. De identiteit van de docent die de nabestaande "stevig toesprak" ongetwijfeld ook. Nu de sancties nog. Ik verwacht daar niet al te veel van, dat is overigens (met reden) niet onverwacht ...

Het perspectief van de school kwa dreiging is opgeblazen,deze zeiden waarom moet je het in het nieuws gooien voordat je hier komt.
Enigzins begrijpelijk.
Nienand had verwacht dat het nieuws werdt.

Er moet een incidentenverzamel comite komen die alles zorgvuldig bijhouden van deze bevolkingsgroep en dat elke dag naar buiten brengen, met alle details over hoe slachtoffers worden tegengewerkt, maar ja dat kan niet zonder gevaar voor eigen leven, dus leven we verder in angst en laten we ons terroriseren.

ik zit hier echt met mijn bek open.
incidenten my ass, wacht maar.

@ratsmama | 25-06-11 | 05:07 |
We hebben al iets wat daar aardig op lijkt, al was het waarschijnlijk niet zo bedacht, het haalt zelfs regelmatig de huiskamers. Men noemt het; Opsporing Verzocht.

Dit las ik elders, ga er wel mee akkoord...:

Marokkaanse jongeren blijken er nog steeds NIETS van te begrijpen

1 - Marokkaanse jongeren gedragen zich als spreekwoordelijke Lemmingen, ze rennen bewust naar de afgrond. Inhoudend dat ze hun eigen naam, en die van welwillende mede-marokkanen, kapot maken door stug door te gaan met de buitensporige gedragingen.

2 - Ze helpen Wilders aan zetels. Elk bericht in de krant, of op het internet, een nieuwe stem. Wilders houd zich de laatste tijd redelijk koest op het Marokkanen vlak, ik denk dat hij nu inziet dat deze groep zichzelf in het nieuws werkt en dat hij dus in principe alleen maar zijn gezicht hoeft te laten zien en zo nu en dan een keer een hardliner attitude aannemen om de mensen te herinneren aan zijn bestaan.

3 - Ze duwen Nederland naar rechts. Het enige werk dat ze effectief verrichten.

De overheid zou eens moeten denken om een uur per week op scholen een verplichte les "Gedrag op straat en in de sameleving, en de potentiele gevolgen ervan" te geven die het effect, in woord en beeld, van het gedrag van Marokkaanse jongeren onder de loep neemt, en alle mogelijke scenario's breed uitmeet.

Het schijnt dat onze geschiedenis leraren de duidelijke linken naar de aanloopt tot de holocaust/WO2 niet hebben weten te leggen, en zich niet geroepen voelen om de hedendaagse tendens aan perikelen van de vooroorlogse periode te koppelen.

De echte recessie moet nog komen (aldus CNN). Inhoudend dat (zoals de geschiedenis heeft bewezen) minderheden, de grootste groep, moeilijke tijden te wachten staat. Spuugjeugd als deze zal alleen maar als accelerator dienen van een al in de lucht hangende periode van etnische zuivering.

Vanwege een Belg...

@deneddy daar gaan we weer.. zucht weer miljoenen subsidie om les te geven over gedrag in de samenleving? dat moet juist stoppen dat pamperen en coachen, dat werkt niet je moet hun cultuur niet met de onze vergelijken, dat is al eeuwenlang verschillend met hele andere normen en waarden, zwakte en coachen maakt het juist erger daar hebben ze geen respect voor, sowiezo is er geen respect voor onze cultuur en voor vrouwen alleen voor eigen ideologie en doordat er niet wordt opgetreden kunnen ze doen wat ze willen. het is juist tijd om harder op te gaan treden, aanpassen of eruitgooien.De buurtcoach is ook geen succes, net zo crimineel vaak, moeten we dan buurtcoaches inzetten om de buurtcoaches op het rechte pad te houden, en zoals jij zegt onze leraren opvoedlessen laten geven? weer de daders aandacht geven en vertroetelen, die gasten lachen zich suf.

Het voorstel van Wilders om tuigdorpen in te richten zou gewoon keihard uitgevoerd moeten worden, en dit soort geteisem kan er gelijk heen, inclusief ouders.

Ik heb eens gekeken op google maps en ik heb een leuk plekje gevonden. Het heet "Rifgebergte" en ligt in Marokko.

Bij een oor pakken, optillen en 12 mijl buiten onze kust de zee in donderen met die gasten.

Stevig toespreken, beste kerels. Dat is toch het enige wat helpt?

het vaderlandse recht systeem is zo'n lachertje wat krijgen ze voor straf 4 uur niet buitenspelen?haha ik kan er toch alleen nog maar om lachen omdat we toch naar de haaien gaan door onze vriendelijke marokaanse medelanders.donner ga zo door help nederland maar de afgrond in.ik schaam me om nederlander te zijn en ik mis onze pim adieu

gewoon basis onderwijs zonder enige vorm van religie .


respectloze tering moslims

Toch moet die haat richting Hollanders bij die Marokkanen in de opvoeding zitten, niemand maakt mij wijs dat die klotekinderen die dit op hun geweten hebben dit zomaar gedaan hebben of zal het toch genetisch bepaald zijn. Van huis uit krijgen ze gewoon een antipathie tegen alles wat Nederlands is mee. Het lijkt ook wel een soort jaloezie dat ze zich overal tegen aan moeten bemoeien ook al hebben ze er geen flikker mee te maken en gaat het om zaken die alleen Nederlanders aangaan. Dodenherdenking maar ook Sinterklaas en dan nu als absoluut dieptepunt begrafenissen.
Het is gewoon een schreeuw om aandacht van dat tuig.
De Marokkaanse opvoeders moeten eens goed in de gaten krijgen dat dit snel gekeerd moet worden anders flikkeren we wat mij betreft de hele Marokkaanse mannelijke samenleving het land uit. Gaan ze maar lekker in de woestijn lopen zieken.

@ixie | 25-06-11 | 07:29 | niet ok!
...en ik mis onze pim adieu


Het schijnt dat hij ook ooit gesignaleerd is bij een rouwstoet

Overigens: Pim hield wel van Marokkaanse jongens, die hadden lekker veel pit...

AMSTERDAM - De AIVD-dossiers over Pim Fortuyn bevatten informatie over zijn mogelijke betrokkenheid bij zedenmisdrijven. Fortuyn nam volgens een informant van de Rotterdamse politie samen met andere prominenten deel aan seksfeesten waarbij minderjarige jongens zouden zijn vastgebonden.


De uitspattingen zouden hebben plaatsgehad op de zolder van een voormalig PvdA-voorzitter in het gewest Rotterdam-Rijnmond. Dat onthulde misdaadverslaggever Peter R. de Vries gisteravond in zijn tv-programma op SBS6.

Ook een ambtenaar van het Rotterdamse stadhuis, een politieman en een arts van het Dijkzigt-ziekenhuis behoorden tot het vermeende seksnetwerk dat volgens de dossiers nog actief was tijdens de aanloop naar de verkiezingen van 2002.

De ex-voorzitter van de PvdA-afdeling ontkende in de uitzending van De Vries dat er sprake is geweest van seksueel misbruik van minderjarigen. Wel gaf hij toe samen met Fortuyn naar zogeheten darkrooms te zijn geweest. De informant die naar de politie stapte met het verhaal, beweerde zelf aanwezig te zijn geweest bij de seksfeesten op de zolder van de PvdA'er. Volgens zijn relaas waren er sm-achtige attributen aanwezig en werden 'jonge Marokkaantjes' vastgebonden.

Na de tips van de informant is destijds een onderzoek ingesteld naar het seksleven van Fortuyn. De commissie-Van den Haak, die de beveiliging van Fortuyn onderzocht, meldde eerder al dat zijn privé-leven in kaart was gebracht. Maar volgens de commissie was er geen aanleiding voor een vervolgonderzoek, bijvoorbeeld door het openbaar ministerie. De computerdiskettes met de gevoelige onderzoeksgegevens zijn onlangs door een AIVD-agent achtergelaten in een lease-auto die werd ingeruild. De nieuwe bezitter van de auto leverde de floppy's aan Peter R. de Vries.

In Marokko hebben die Berbers helemaal niks. Omdat ze niks kunnen, omdat ze niks willen, omdat ze niks weten.
Hier krijgen ze uitkering, huis, school, ziekenfonds. Zonder dat we nog een noemenswaardige wederprestatie verlangen.
En wat is hun dank? Geweld, bedreigingen, terreur, fraude en criminaliteit.
.
Berbers zijn de Roma van Noord-Afrika. Toen Nederlandse ministers aan de Marokkaanse koning nederig om wat gastarbeiders kwamen vragen was dat geen enkel probleem, ze konden er zoveel krijgen als ze wilden. En al ras werden ook de resterende familieleden er achteraan gestuurd.

Rustig jongens, Als Geert eenmaal gedoogsteun heeft gegeven aan deze regering komt het goed met dit land. Wacht maar af, dan gaat binnen 6 maanden een frisse wind waaien door Nederland.

@inquisitor: dat heeft hij al gedaan toch? Ik hoop dat die pauper eens een regering mag leiden; dan zal je zien hoe weinig hij daadwerkelijk bewerkstelligt en hoe snel hij uitgerangeert is. Een hoop geschreeuw, meer is het niet. En nog van het domste soort, maar dat trekt veel mensen aan die sowieso niet weten hoe dingen werken.

Excuse, uitgerangeerd is natuurlijk met een d...

Het is vervelend voor de nederlanders die in buurten wonen met veel Marokkanen, maar noch de politiek, noch "het volk" zal iets ondernemen.
Dit is een maatschappij van ieder voor zich. Er is helemaal NUL solidariteit van nederlanders onder elkaar. Ja, en dan kunnen groepen van buiten zomaar binnenkomen zonder te kloppen - en masse, zonder dat er iets
tegen gebeurt. Het is hier ieder voor zich, en daarom zijn er geen oplossingen voor sociale of politieke problemen.

Er zal een moment komen dat zelfs PvdA regenten last gaan krijgen van het allochtoonse vullis. Op dat moment roep ík hoera.

Dus, kinderen schelden naar een rouwstoet. Ongepast en belachelijk. Maar dan krijgt de school waarop ze zitten dreigmails? Wat voor een retard ben je dan dat je zo'n school gaat bedreigen?

"Die schuimbekkende bedreigers pakken alles wat ze maar kunnen." Tja,
-
@volksmenner | 25-06-11 | 01:27 |
Zoals blonde meisjes, bejaarden, herdenkingskransen en tegenwoordig ook rouwstoeten.
-
Of bedoelde je iets anders?

@Oome Gijs | 25-06-11 | 08:17 |
Dat klopt. Daarom zie je dat de problemen in de 'Marokkanengordel' (Ede, Veenendaal, Gouda, Zeist, Zaltbommel, etc) ook zo groot zijn. Daar is weinig cohesie bij de Nederlanders onderling.

In Brabant en Limburg, alhoewel daar ook buitenproportionele hoeveelheden Marokkanen aanwezig zijn, is die problematiek kleiner. Daar staan de Nederlanders nog meer samen. Krijg je vanuit Holland wel negatieve berichtgeving als een overlastgevende familie teruggepest wordt, maar verder houden ze zich meer gedeist.

De ouders weten ongetwijfeld al lang om wie het gaat maar ondernemen geen actie want zijn trots op hun kinderen.

Nog even mensen, en dan knakt er wat. En dat gaat een gigantisch mooi feest worden. Burgeroorlog noemen ze zo'n feest.

R-ettertje | 25-06-11 | 08:08 | niet ok!


Sarcasme is u vreemd ?

@ DanDatDus
Iets nuanceren .. Geen burgeroorlog maar burgerfeest of bevrijdingsdag

Schoftencultuur, hoort hier niet thuis wegens net zo welkom als de Wehrmacht uit de tijd van de Godwins.

ieschj koeltoer of zoiets...

*kopje thee zetten gaat*

Dus die docent heeft die nabestaande ook nog even "flink toegesproken" ...wat kan ik me hierbij voorstellen...een flinke kerel handen in de zij en dan zo van...: "wil je wel is stoppen met dat gezeur". Duidelijke reportage van de amateurjournlastiek,

Enfin, er wordt hier aan alle kanten geklaagd en roepen over die "cultuurbarbaren"en "nu barst de bom", maar laten we wel wezen: die bom gaat niet barsten. We blijven klagen, ons voorhoofd fronsen en verder ... verder doen we niets. Nederlanders zijn de beste in klagen en het extreemst in dragen. Van het ons opgelegde juk, wel te verstaan. Jammer, maar dit land is reddeloos verloren. *kijkt verder op internet voor grote lappen grond in Zweden voor minder dan 80.000 euries*

*geroepen ... nog niet genoeg koffie, sorry.

De ingegane politieke weg loopt dood en de weg is zo smal dat omdraaien en terug rijden bijna onmogelijk is. Er was maar 1 man die de auto terug kon brengen. Net toen hij om was gedraaid en schakelde naar de 2e versnelling lag er een corrupte linkse rakker in de slootkant en schoot deze goede chauffeur dood. #eerbetoonPimFortijn

@Anton Huiskens | 25-06-11 | 00:56
Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is: jij bent echt niet goed bij je hoofd. Wat uit al je posts blijkt en uit de hierboven genoemde al helemaal. Meer woorden wil ik niet aan je vuil maken.

Gatverdergatverdegatver. Onmiddelijk deze kutschool zijn subsidie intrekken. Of zit er een PVDA-er aan het bestuurlijke roer, dan wordt het nooit wat behalve veel theedrinken.
Teeven heeft geen verstand van flitsen, gelukkig wel van nieuwe maatregelen tegen dit tuig. De "time out" regel lijkt me wel wat, keihard strafbewind in een gesloten inrichting.

Samen met El H. verkopen.

Dit is verschrikkelijk!
Het respect waar dat soort minderwaardig tuig zelf altijd om schreeuwt (en wat ze totaal niet verdienen) is ver te zoeken.
En dat bij tuig dat hier te gast is en zich kennelijk niet realiseert wat dat inhoudt.
Het moet gezien worden als uiting van een vroeg bij gebrachte, diep gewortelde haat jegens ons en onze samenleving, waar men alleen wil zijn wegens gratis geld etc.
Het enig juiste antwoord hierop is de verwijdering van dat gajes uit onze samenleving, met familie en al.
Laten we in hemelsnaam als de weerlicht onze wetten zodanig aanpassen dat dat ook werkelijk gaat gebeuren.
Dat is de enige manier om van dit laagwaardige gajes af te komen en de enige manier om de islamisering van onze samenleving een halt toe te roepen.
Tot die tijd moeten we ons behelpen met het bijv. per direct sluiten van die school en het onder toezicht plaatsen van dat tuig.

Wordt tijd dat we eens een tiental varkens tijdens gebedsuur in een moskee loslaten.

Kingeef1975 | 24-06-11 | 23:43 | niet ok!
Aarsmaden gaan tenminste nog weg als je ze behandelt....

En Geert maar garen spinnen.

Ja, sorry ik zou de hele familie optrommelen, met met man en macht die hele school kort en klein slaan inclusief die ouders van die gore moslim nazi jochies.

Wat een teringzooi! Politie en justitie zullen dit NOOIT AANPAKKEN, dus zelf maar oplossen een keer!
Geef eens een goed signaal af aan die kudtmoslims met hun haat en laffe schijtgedrag, dit moeten we echt niet tolereren.

Wie hier heeft contact met een varkensslachthuis en een auto?
Wil die persoon dan met mij mee daar het desbetreffende school? Dan gaan we hen een lesje leren.

Ik wordt gewoon strontziek van dit soort mensen, nu wel.

Lachen zeg, de nabestaande wordt door de school stevig toegesproken... Laffe school en laffe finnen...

@redactie:
foto is erehaag voor het HB Groningen voor de in Baflo doodgeschoten agent, geen handige keuze dus...

Roofje | 25-06-11 | 11:36 |

De keus kan als hard en grog worden uitgelegd.
Maar de boodschap is mij wel duidelijk.
Zouden die kinderen die voor galg en rad opgroeien het ook gewaagd hebben om dit te flikken bij deze stoet en hoe zou de politie het vinden als ze hen het zelf overkomt.
Met andere woorden ga eens optreden!
Zet eens een val op ofzo.....

Als ongelovige zo lang een heilige finnen school rijden is dan ook not done. Hoe durven ze.

Bedankt links stemmend Nederland.

En krijgt de nabestaande nu ook politie bij zijn huis ter bescherming.
Ongelooflijk dat dit schooltuig nog goedgepraat wordt ook.

Deporteren die mocrofamilies waar deze toekomstige kudtcrimineeltjes onderdeel vanuit maken. Daarna het schoolbestuur.

wordt het hier eens niet tijd voor ?

www.youtube.com...

-weggejorist-

Papkoek | 25-06-11 | 10:09
Het is dun gezaaid ,maar er zijn er meer.

Hou nu een op met dat slappe gedrag. Hollanders waren vroeger een trots volk. Bevaarden de zeeen en ontdekte de wereld. Wie leest ons de weg. Helemaal niemand en zeker geen Marokkanen die zo langzamerhand de paria van Westerse wereld aan het worden zijn.

Rot op, ga lekker terug naar het Rif-gebergte. Ga daar lekker er een bende van maken. Niemand last van. Vooral lekker doen.

Ouders die kennelijk zelf al geen opvoeding hebben gehad, kunnen hun kinderen zeker niet opvoeden. Als ooit nog een Marokkaan het woord discriminatie, rascisme, achterstelling of stigmatiserend in de mond durft te nemen, meteen op het vliegtuig terug naar het Heilige Land Marokko. Gewoon doen.

Wij zij het meer dan zat.

De Evangelist

Een docent van die school heeft hem ook ''stevig toegesproken’’,

En dan zeggen we maar '' goed voorbeeld doet goed volgen''
Ik ben niet zo terugstuurderig ingesteld, maar ze vragen er zo kalm aan wel om dat .[zelfjoris] tuig.

*pvda-modus aan* Rouwstoeten kunnen worden gecamoufleerd als bijvoorbeeld een groente transport. Gaat alleen dan wel opvallen dat er veel nieuw vers wordt aangeleverd bij crematoria. Maar ja, dan zeggen we gewoon dat er tomaten doorheen worden gedraaid. Kijk, dat is nou een creatief idee waarbij je de confrontatie vermijdt en moslims geen aanstoot geeft met westerse begrafenissen. *links-modus uit*

Ik heb vroeger aardig wat weken strafcorvee om minder gehad.. Waar blijven de consequenties? De schorsingen e.d.? Dat is het ook het probleem met de opvoeding van die rifapen: onder de 18 mogen ze alles binnen hun cultuur, onder het mom van "heb jij nooit iets fout gedaan als kind" en dan als ze 18 zijn moeten ze op wonderlijke wijze ineens hebben geleerd verantwoordelijk te zijn voor hun daden.. Liegen is daarin nog de overtreffende trap.. Ja, ik heb fouten gemaakt als kind, maar werd wel met de consequenties daarvan geconfronteerd..
En liegen was al helemaal een doodzonde..

Zouden ze in Marokko ook altijd zo gek doen bij een rouwstoet? misschien is het traditie?

Het wordt tijd dat Geert Wilders minister-president wordt.

De Evangelist | 25-06-11 | 12:11 | niet ok!

Alle Evangelisten in Marrokko terug naar NL graag!

@ De Evangelist
Ga ergens anders preken


*Il Principe*

Stevig worden toegesproken door een docent na zoiets ? Sorry, maar dan had ik mijn fatsoen even aan de kant gezet en zowel verbaal als fysiek uitgehaald.

het word tijd dat het nederlandse paspoort word ingevorderd en dat kinderen plus familie die geen opvoeding kunnen geven retour gaan naar marokko.het is gewoon een gezwel in de nederlandse samenleving die je moet uitsnijden.

Kaan78 | 25-06-11 | 12:58 |
Tja, islamieten zoals u hebben een hekel aan godsdienstvrijheid he? Daarom worden inderdaad Evangelisten uit Marokko gepest!

* Il Principe * | 25-06-11 | 13:06 |
Bij linkschmenschen zoals u mogen alleen moslims vrijuit preken!

onder de noemer, is cultuur. Dankje multiculti land

Dat is waarschijnlijk een school waar de muren eens p.w gewit moet worden.
Kinderen lullen alleen maar volwassenen na.
Dit gaat dus veel dieper.
Zeer problematisch te noemen na 30 jaar.

Volgende keer moet de hele stoet na afloop van de plechtigheid even verhaal gaan halen.
Trap maar een scene.
Iets met schaamte cultuur.....


@ Prins Pils | 25-06-11
Nee hoor, uw held Greet heeft ervoor gezorgd dat iedereen nu overal alles mag zeggen. Tenminste totdat die mafkees meer macht krijgt, dan zal het snel bergafwaarts gaan met iedereen die een andere mening heeft.


Deze "linksmens" is Atheďst en heeft dus ook aan Moslims geen boodschap...

Zolang de ouders van die kids Nederlanders voor kaffers {ongelovige honden} blijven uitmaken ,veranderd er niks en blijft de haat tegen niet islamieten groeien..

Il Principe * | 25-06-11 | 13:48
Wie is Greet?

ruud195 | 25-06-11 | 14:03 |
Misschien z'n schoonmoeder?:)

Prins Pils En jij hebt vekering met haar?

+r

Deze "linksmens" is Atheďst en heeft dus ook aan Moslims geen boodschap...

* Il Principe * | 25-06-11 | 13:48 |
Grappig dat zeggen alle linkschmenschen, maar ondertussen buigen ze allemaal voor hun heilige moslimbroeder!


ruud195 | 25-06-11 | 14:07 |
Geen verkering maar volgens * Il Principe * blijkbaar wel verering!

Ik ben ook links maar dan echt en PVV is de partij voor een linksmens die zijn ziel en zaligheid en land niet weg geeft aan een ondemocratischsgedachtengoed.
Links bestond al 30 jaar niet meer,nu wel .

@ Prins Pils | 25-06-11 | 14:08
Grappig om dat van dom-rechts te horen. Jullie blinde devotie van jullie messias, maakt jullie vergelijkbaar met religieuzen.

Hoe durft dat tuig dit toe doen.
Geert Wilders er zullen nog meer stemmen op jou.
Wij Nederlanders zullen de gedoog partijen waaronder de pvda totaal links laten liggen. Je ziet wat er allemaal gebeurt om die lui binnen te laten. Hier hadden we vroeger geen last van maar sinds die ......... is het te gek van woorden.

Marokkanen zijn het vriendelijkstevolk op aarde en altijd bereid om je te helpen.

ruud195 | 25-06-11 | 14:11 |
Klopt!
Normaal links bestaat al niet meer sinds Nieuw Links (Marcel van Dam, André van der Louw, ect. de PvdA van binnenuit totaal verkankert hebben met hun extreemlinkse en multiculti denkbeelden!
Verder hebben zowel de SP als Groen Links hun roots in het totalitaire communisme.

En de PVV is tegenwoordig de enige volkspartij met zowel liberale als sociale punten die allochtonen niet boven autochtonen plaatst.

Prins Pils | 25-06-11
Blij dat ze er zijn.
In enkele weken hebben ze meer gedaan voor Nederland als die andere gezamelijk.
Ik zeg enkeleweken ,na de eerstekamer verkiezing daarvoor hadden ze geen macht.

Grappig om dat van dom-rechts te horen. Jullie blinde devotie van jullie messias, maakt jullie vergelijkbaar met religieuzen.
* Il Principe * | 25-06-11 | 14:18 |

Ach, de PVV is helemaal niet rechts maar een liberale volkspartij met een sociaal gezicht waar zowel rechtse autochtonen als linkse autochtonen zich thuis voelen.
De PVV is daarom niet in de bestaande hokjes te plaatsen hetgeen grote paniek heeft veroorzaakt bij de andere politieke partijen.
Want het is moeilijk strijden tegen een partij die zowel links als rechts denkt met een voorman als politieke klokkenluider die net als zijn aanhang er schoon genoeg van hebben dat hun land kapot gemaakt wordt door de huidige en vroegere linkse partijen en hun vazallen op de linkvleugels bij CDA en VVD!
Daar de linkse kerk Wilders niet met steekhoudende argumenten weet te bestrijden spelen zij het maar op de man of op de toon
en roepen zij net als u uit onmacht de meest domme dingen of maken zij oorlogsvergelijkingen zonder enige serieuze onderbouwing!
Uw politieke tegenstanders voor "dom-rechts" uitschelden zie ik dus als het bekende zwaktebod van links!

@ Prins Pils | 25-06-11 | 14:44
Blablabla, uw welbekende "linksmensch" (hoezo godwin???) is zeker een uiting van respect?

@mezelf
3e zin: hebben = heeft

Blablabla,
* Il Principe * | 25-06-11 | 14:47 |
Sterke repliek hoor!
Trouwens, hoezo godwin, het is gewoon oud-Nederlands en/of GS-taal!


Il Principe * | 25-06-11 | 14:47 |
Ik begrijp wel hoe hij dat zegt,degene die zich voor links uitgeeft en bij een foute partij zit die Nederland verknoeit.
Extreem links heeft zijn tijd gehad.

De PVV is niet zo makkelijk in hokjes te plaatsen omdat het een populistische partij is. Een ideologie ontbreekt en standpunten worden bepaald op basis van wat stemmen oplevert. De PVV verandert zelfs makkelijker standpunten dan het CDA.


Buitengewoon hypocriet zijn uw "spelen zij het maar op de man" en "oorlogsvergelijkingen". Er zijn weinigen die deze zo makkelijk gebruiken als de PVV/Wilders. Als het tegen de PVV gebruikt wordt, is er echter wat anders aan de hand. Jullie weten dat het dan WEL hout snijdt en dat geeft jullie een ongemakkelijk gevoel, of niet?

Il Principe * | 25-06-11 | 14:56 |
Kijk maar even bij de moties die zijn ingediend,precies volgens programma.

@ Prins Pils | 25-06-11 | 14:53

Sterke repliek hoor!
Trouwens, hoezo godwin, het is gewoon oud-Nederlands en/of GS-taal!


Schei toch uit zeg, jullie verbasteren "übermensch". Dat is een verwijzing naar WO2 en dus een Godwin.

Il Principe * | 25-06-11 | 15:00
Dat is wel wennen nadat de linksmensch er jaren mee sloeg en nu klappen terug krijgt.

@Prins Pils | 25-06-11 | 14:53 : Je lijkt wel een marokkaanse tiener met je ontkenningen.

Anyway; www.nu.nl...

Dat wordt hoog tijd.

Arbeit macht pensioengeld op.

@ ruud195 | 25-06-11 | 14:58
LOL, de dag na de verkiezingen ging het "breekpunt" AOW op 65 al naar de knoppen. Zeker al weer vergeten?

Zie verder: www.hpdetijd.nl...


@ ruud195 | 25-06-11 | 15:05
Ik heb er geen last van hoor, maar als jullie gaan jammeren over Godwins, dan moeten jullie ze zelf ook net gebruiken. Zoek maar op in het woordenboek: hypocriet.

net = niet

Il Principe * | 25-06-11 | 15:07
PVV regeert niet maar gedoogd en heeft een hoop punten die wel toegepast worden,je doet nu of PVV het alleenrecht heeft.
Water en wijn,alleen de inhoud in die fles zal langzaam weer in wijn veranderen voor elke Nederlander mits we voor ons land gaan.

* Il Principe * | 25-06-11 | 14:56 |
Gelul, ALLE politieke partijen zijn populistisch als het ze zo uitkomt en bij ALLE politieke partijen worden de standpunten bepaald op basis van wat stemmenwinst zal opleveren bij hun oude en eventueel nieuwe achterban.
Alleen op het moment dat partijen deel uitmaken van een regeringscoalitie moeten zij ALLEMAAL wat water bij de wijn doen inzake hun programma's.
En ja, niet alleen bij Wilders, maar ook bij Pim Fortuyn speelde de linkse kerk het politieke spelletje vals op de man en maakte uw linkse en policore "geloofsgenoten" al dezelfde oorlogsvergelijkingen om ook hem hiermee monddood te maken!
Tja, de verbale en echte kogels komen in Nederland altijd van links. Geeft u dat geen ongemakkelijk gevoel?



Cohen was het breekpunt van PVDA.

@ ruud195 | 25-06-11 | 15:10
ROFL, heb je de link wel gelezen?
Zeker voor een partij die "gedoogpartner" is, is het vreemd dat ze precies het tegenovergestelde stemmen van wat ze zeggen te gaan doen. Nogmaals, de PVV zijn een stelletje draaikonten. Dat is niet erg hoor, maar je kunt het niet ontkennen.

Schei toch uit zeg, jullie verbasteren "übermensch". Dat is een verwijzing naar WO2 en dus een Godwin.


* Il Principe * | 25-06-11 | 15:00 |
Nee hoor!
Het betreft hier puur een verwijzing naar oud Nederlands en GS- taal. Verder gebruik ik zelf geen "übermensch" maar "gutmensch" als ik doel op linkschmenschen die zich verheven voelen. Trouwens ik gebruik ook vaak genoeg het woordje "rechtschmensch" in mijn comments, dus wat zeur je nu over godwins.


@ Prins Pils | 25-06-11 | 15:12
De meeste politieke partijen gaan uit van een bepaalde ideologie, waarbij je mag verwachten dat hun stemgedrag ofwel in lijn daarmee ligt, ofwel door onderhandelen is veranderd. De PVV heeft echter geen ideologie, zij bepaald haar standpunten volledig op wat Henk en Ingrid willen horen. Beschuldigen andere partijen van draaien en onbetrouwbaar zijn, maar als puntje bij paaltje komt, doet de PVV dat erger dan de partijen die zij ervan beschuldigt. Nogmaals HYPOCRIET.


Wat betreft jouw "kogels van links", zeker nooit geschiedenis op school gehad?

* Il Principe * | 25-06-11 | 15:15 |
Het zijn geen draaikonten maar politici!
Trouwens wat is het verschil?:)

Cohen was het breekpunt van PVDA.
ruud195 | 25-06-11 | 15:12 |

Wij zullen hem hiervoor immer dankbaar zijn!:)

Wat betreft jouw "kogels van links", zeker nooit geschiedenis op school gehad?
* Il Principe * | 25-06-11 | 15:22 |

Leuk juf!
Ga maar eens vertellen over rechtse kogels in onze Nederlandse geschiedenis.

Verdiep je eens.
1 De koopzondag is vergeven aan de andere doog partner zodat
er weer iets voor terug komt.
2 Het was de aow of niet regeren.
3 Het was geen breekpunt dus geen gedraai.Een soort dhimmi
belasting
4 JSF water en wijn.
5 crissis?
6 water en wijn.
7 water en wijn.

De meeste politieke partijen gaan uit van een bepaalde ideologie, waarbij je mag verwachten dat hun stemgedrag ofwel in lijn daarmee ligt, ofwel door onderhandelen is veranderd. De PVV heeft echter geen ideologie, zij bepaald haar standpunten volledig op wat Henk en Ingrid willen horen. Beschuldigen andere partijen van draaien en onbetrouwbaar zijn, maar als puntje bij paaltje komt, doet de PVV dat erger dan de partijen die zij ervan beschuldigt. Nogmaals HYPOCRIET.


Wat betreft jouw "kogels van links", zeker nooit geschiedenis op school gehad?

* Il Principe * | 25-06-11 | 15:22 |
Met andere woorden als je als politieke partij geen "ideologie" aanhangt mag je volgens uw redenatie niet bestaan!
Nou voor mij en ca. 1,5 miljoen andere PVV-ers hoeft er echt totalitaire (socialistische, communistische of geloofs) ideologie te zijn maar wel een aansprekend partijprogramma met duidelijke punten.
En nogmaals, draaikonten doen helaas ALLE politici, het lijken soms net mensen! Of menschen?

@ Prins Pils,
"Met andere woorden als je als politieke partij geen "ideologie" aanhangt mag je volgens uw redenatie niet bestaan!"
Waar heb ik dat precies gezegd?

* Il Principe * | 25-06-11 | 15:38 |
Uit uw zinnetje: "De PVV heeft echter geen ideologie, zij bepaald haar standpunten volledig op wat Henk en Ingrid willen horen", klinkt min of meer het verwijt door dat de PVV geen ideologie aanhangt.
Dat klinkt dus alsof een ideologie zaligmakend is!

@ Prins Pils | 25-06-11 | 16:04
Tsja, teruglezend blijft het gewoon een constatering en geen verwijt. Net zoals dat de PVV draaikonten zijn - maar daar waren we het al over eens - en hypocriet.

@Prins Pils | 25-06-11 | 16:04 | niet ok!

... maar alléén als het de ideologie van Marx, Trotsky, Engels, Lenin of Stalin is ...

* Il Principe * | 25-06-11 | 16:10 |
Nou, dan zijn we het in ieder geval eens met elkaar dat ALLE (succesvolle) politici draaikonten en soms hypocriet zijn.
Die paar die dit niet zijn komen niet zover in onze politiek.
Trouwens, ik zit nog steeds op uw rechtsekogelverhaaltje uit uw geschiedenisles te wachten, lukt niet he?:)
Ach, laat ook maar!

Een publieke christelijke begrafenis is volgens de islam verboden. Deze moslim jongeren protesteren hier dan ook tegen door de orde te verstoren.

Zie ook hoeiboei.blogspot.com...

Waar 40 jaar (s)links beleid in uitmondt.
Volgende keer AUB rechtervoet naar beneden als zo'n kmjoch voor je auto gaat staan kloppen.

Te paard, te paard, we zijn verraden!
De echte strijd gaat nu beginnen.
De mensen die ons land na de oorlog door hard werken hebben opgebouwd die zitten nu met zijn zessen op 1 kamer in het verpleeghuis. Hulp is er onvoldoende en ze worden als het mee zit 2 a 3 keer per week gedoucht. Er gaan kapitalen aan subsidies naar allerlei duistere stichtingen die er zijn om de interculturele samenwerking te bevorderen. Als die oudjes al buiten komen met hun rollator worden ze uitgejouwd en bestolen door die kutbontkraagjes. Het wordt echt tijd dat we dit niet meer tolereren.
Geen subsidie meer naar moslimorganisaties en/of -stichtingen.
Al het geld naar tickets voor een enkele reis economy naar (Noord)Afrika.

centrumbewoner
Er komen12.000 personeelsleden bij.
www.gezond24.nl...

Onze oudjes en gehandicapten gaan we nu eerst eens een normale behandeling geven. Al die goed bedoelde stichtingen afbouwen en normale hulp organiseren. Maar we dwalen af.

Islam is niet te combineren met Westerse vrijheden... gaat gewoon niet! Hoeveel projecten en wat dan al niet (kost alleen veel geld) laten we dat is onderkennen dan zijn we al een heel stuk op de juiste weg.

Het is schandalig. Maar zoals ik al eerder zei, er is niemand die dit soort tuig aanpakt. We kijken, we zien en we zwijgen.

@funkyd. 18.13.

Dat is niet zo verwonderlijk ook.
Stel dat u op wil treden tijdens een uitvaart, of aangifte van vandalisme of wat dan ook durft te doen.
Stel ook nog dat er met die aangifte eens een keer iets gedaan wordt en dat er niet tegen u gezegd wordt: 'Wij kunnen niets doen zolang er geen geweld tegen u gebruikt is'.
Gaat u maar van uit dat u zelf eerder dader dan slachtoffer worden zal.
Is het niet al op het politiebureau, dan gebeurt het wel in een later stadium.
Want u heeft ook nog eens enkele bezoekjes te verwachten van deze onschuldige daders plus aanhang.
Dit soort tuig heeft het spelen van de slachtofferrol tot een discutabele vorm van kunst verheven, doorzichtiger dan glas, maar 'diesjekriemienaatsejie' ligt in Nederland nogal gevoelig.
Het is een enkeling die ertegen op durft te treden, maar deze enkeling heeft, vaak, een nóg grotere aanhang dan diegene(n) waartegen opgetreden wordt.

@ ruud195 | 25-06-11 | 17:41
Schattig hoor, hoe naďef jullie zijn. Zelfs de minister gelooft er niet in....

* Il Principe * | 25-06-11 | 19:28
.
Wanneer je rond je twintigste niet links en idealistisch bent heb je geen hart. Wanneer je rond je veertigste nog steeds even hartstochtig de linkse ideologie aanhangt heb je geen hersens. (Vrij naar Sir Winston Leonard Spencer Churchill). Jij lijkt mij nou precies zo'n verzuurd rood en hersenloos exemplaar.

Deze kindertjes hebben toch maar mooi de krant en zelfs de TV gehaald en daarmee staan deze provinciaaltjes nu al hoger in de hiërarchie dan menig Amsterdams scooterrijdertje.

Die docent wil ik wel even pedagogische verantwoord een paar corrigerende ellebogen op zijn neus en kaak geven als ik dit zo lees, dit komt voort uit emotie en dat is ook een argument!

Reacties op dit artikel zijn gesloten