Strandtenthouders in Zandvoort klagen over overlast door Marokkaanse jongeren. De politie moest de afgelopen tien dagen al twee keer massaal in actie komen. "Zandvoort is klaar met die gassies", aldus Bram Molenaar van strandtent Thalassa, "Een knokploeg zou helpen."
Molenaar zegt in Het Parool dat de Marokkaanse jongeren "onwijs" lopen te provoceren: "Gooien met zand, vallen vrouwen lastig. Ze hebben overal schijt aan. Je loopt constant met je nekharen omhoog. Ze liggen zonder te betalen op bedjes. Als je ze wegstuurt, liggen ze er zo weer." Volgens de strandtenthouder zorgen de Marokkanen vooral aan het begin en het eind van het seizoen voor overlast: "Midden in de zomer is het rustig. Dan zijn die gasten naar het land van herkomst." Voorzitter Hanneke Mel van de strandpachtersvereniging vindt de overlast wel meevallen: "Op elke warme dag raken mensen geïrriteerd. Dit is vergelijkbaar met problemen met jong publiek in het uitgaansleven."
Gisteren moest de politie massaal uitrukken omdat een groep Marokkanen een Blackberry had gestolen. Vorige week maandag raakte een groep Marokkaanse jongeren uit Haarlem slaags met een groep uit Amsterdam.
Gerelateerd
Reaguursels
Vertel eens wat nieuws....
Ozzzzzz | 06-07-11 | 13:01 | niet ok!
220V op niet verhuurde strandbedjes...
irriducibili79 | 06-07-11 | 13:02 | niet ok!
Knokploegen rulezzz, klappe maar. Ownee, we hebben ze zwaar gesubsidieerd om ons in elkaar te laten bonken, misschien toch niet zo goed idee?
Larevenge | 06-07-11 | 13:02 | niet ok!
knokploeg +1
0nt0pic | 06-07-11 | 13:03 | niet ok!
Ook in Zandvoort moeten ze maar wennen aan degenen die de baas zijn in Nederland.
Flapdas | 06-07-11 | 13:03 | niet ok!
oejoejoej, de uitspraak van de strandtenthouder zou wel eens kunnen leiden tot het sluiten van alle strandtenten in Nederland.
Hij heeft wel gelijk, tegen houtenknuppels kunnen finnen heel slecht.
Prof. Drs. Klavan | 06-07-11 | 13:03 | niet ok!
Binnenkort liggen daar een paar sportscholen aan hun bruining te werken.
vetkleppert | 06-07-11 | 13:03 | niet ok!
Als het zo rustig is als ze in de zomer naar het land van herkomst gaan... Is dat dan geen reden om die keuze definitief op te leggen?
Heau_heau_heau | 06-07-11 | 13:03 | niet ok!
gelukkig hebben ze alleen in Zandvoort overlast en nergens anders. *gaat weer gerust slapen*
ninjaterrorist | 06-07-11 | 13:04 | niet ok!
oh jee wat erg. Ik zou maar opletten want dadelijk word je nog een xenofobe moslimhater genoemd. Daarbij, wat let iemand? Je ziet toch dat het werkt! Denk je nu echt dat je voor zoiets de politie mag en kunt bellen? hahaha. jongens toch. Die komen pas als er eentje achter de auto gebonden wordt.
Volgens mij zitten we daar niet zo heel ver meer vanaf.
sufkut | 06-07-11 | 13:04 | niet ok!
Man man man in Afghanistan de bink uithangen en hier ten onder gaan aan hetzelfde schorem.
Om je kapot te lachen. Moehahahahaha wat een land.
harry1802 | 06-07-11 | 13:04 | niet ok!
Waar niet? Of was Zandvoort nog niet voorzien van het landelijke virus
Kweet Nie | 06-07-11 | 13:04 | niet ok!
-weggejorist-
Mr_Tarzan | 06-07-11 | 13:05 | niet ok!
Je leest van het uitrukken van de politie, je leest niks over arrestaties van dit tuig.
Strand zal wel haram zijn, ja en dat kunnen 3e generatie finnen niet hebben.
Prof. Drs. Klavan | 06-07-11 | 13:05 | niet ok!
Vrouwen vinden het weer meevallen. Zucht. Iets met knieschijven.
de Bree | 06-07-11 | 13:05 | niet ok!
Tja ze moeten toch ergens de marokkaan uithangen dus het probleem verplaatst zich steeds van A naar B.
Truus de Mier | 06-07-11 | 13:06 | niet ok!
-weggejorist-
klasos1967 | 06-07-11 | 13:06 | niet ok!
Mevrouwtje Mel behoort toevallig tot het PVDA-electoraat?
Gezwel | 06-07-11 | 13:06 | niet ok!
Hanneke heeft een beetje veel zand gesnoven. In het uitgaansleven zijn het ook weer finnen die zorgen voor plezier.
McHayes | 06-07-11 | 13:06 | niet ok!
Voorzitter Hanneke Mel mag heel snel oprotten. Zulke kop-in-het-zand-stekers hebben we al genoeg en ze zuipen wat thee...
weedo | 06-07-11 | 13:07 | niet ok!
Ook in Zandvoort moeten ze maar wennen aan degenen die de baas zijn in Nederland.
Death Clutch | 06-07-11 | 13:07 | niet ok!
Zandvoort, Volendam aan Zee.
Een fatsoenlijk mens komt daar niet.
Charles Swietert | 06-07-11 | 13:07 | niet ok!
@weedo
Kop in het zand, leuk.
shakermaker | 06-07-11 | 13:08 | niet ok!
Waar mocros, daar overlast.
Gert the Brave | 06-07-11 | 13:08 | niet ok!
Mmmmm Hanneke Mel vindt het allemaal wel meevallen, misschien tijd voor een andere voorzitter, je-weet-wel eentje van deze tijd en niet van PvdA / Groenlinks / D66 pluimage.
Heb die gassies zelf meegemaakt en.........HET VALT NIET MEE HANNEKE!!!!!
swebe | 06-07-11 | 13:09 | niet ok!
-weggejorist-
holysjit | 06-07-11 | 13:09 | niet ok!
Vertel voortaan maar waar het NIET zo is.
Laura Ingalls | 06-07-11 | 13:09 | niet ok!
Gewoon lekker verzuipen die gasten.... ownee das milieu vervuiling.
Strong | 06-07-11 | 13:09 | niet ok!
Bram, richt er dan één op. Mij dunkt dat er doorgaans voldoende penonze danwel sportschoolboys in Zandvoort rondlopen.
Bigi Bana Boy | 06-07-11 | 13:10 | niet ok!
Ik had het pas aan de stok met een fin, die vond het normaal om midden op de weg zijn voertuig te verlaten om met een bevriende scandinavier op het terras gaan te zitten. Ik werd voor gek verklaart dat ik er wat van zei, misschien dat ik wel klappen zou krijgen.
Zover is het dus al hè, het meerendeel van 0031 legt zich er bij neer dat we een provincië van Mokrostan zijn geworden.
Prof. Drs. Klavan | 06-07-11 | 13:10 | niet ok!
Uh uh uh! Ook Nederlanders zijn vervelend op het strand. Yeah right...
Stuur maar weer naar het zwembad. Kunnen ze meisjes van 13 aanranden.
Rikketiktik | 06-07-11 | 13:11 | niet ok!
Al jaren het geval in zandvoort, google maar eens marokanen en zandvoort.
BassieB | 06-07-11 | 13:11 | niet ok!
Ik ben zo'n type dat vindt dat geweld is voorbehouden aan de politie. Maar als die kut-marokkkaantjes blijven kloten dan zetten die eigenaren wat mij betreft drie knokploegen in.
Genoeg is genoeg; niet meer luisteren naar de politie, niet meer luisteren naar ouders(als die als een ruk aan de opvoeding doen) = Harde hand en consequenties dragen.
Dit geldt wat mij betreft voor iedereen maar dat marokkaanse vakantie-vierende werkeloze tuig in het bijzonder.
TM | 06-07-11 | 13:11 | niet ok!
Verbaast me dat dit nu pas een beetje naar buiten komt, het is namelijk al jaaaaaaren altijd bal daar.
Sint Pauper | 06-07-11 | 13:12 | niet ok!
Lol @ groep Marokkanen met één Blackberry, ik zie het helemaal voor me.
skinner | 06-07-11 | 13:12 | niet ok!
Gelukkig heeft dat vullis het strand hier nog niet echt uitgevonden. Kwestie van iets meer tijd waarschijnlijk.. Klaar met die lui, dus: Knokploegen +10
Diepe Vuist | 06-07-11 | 13:13 | niet ok!
In Bloemendaal, in die strandtent van id&t was men ooit zo onverstandig om een marokkaans decor te bouwen. Kosten noch moeite gespaard. Binnen drie dagen helemaal aan gort geslagen doorrrrrrr.....???
Juist.
vetkleppert | 06-07-11 | 13:13 | niet ok!
Nederlandse nationaliteit afnemen en samen met hun falende ouders het land uittrappen.
harbi | 06-07-11 | 13:14 | niet ok!
Typisch ? Nee ! Ze hebben schijt aan alles, het boeit ze toch allemaal niet en een vergrijp meer of minder zie je toch niet op hun strafblad dus waarom zullen ze zich rustig houden ?
Kris | 06-07-11 | 13:14 | niet ok!
Hanneke Mel is zeker zo'n blonde Marokkanenslet.
uberlutser | 06-07-11 | 13:14 | niet ok!
"Midden in de zomer is het rustig. Dan zijn die gasten naar het land van herkomst."
Wie laat ze dan weer binnen?
[[[Mad.doC]]] | 06-07-11 | 13:14 | niet ok!
Tja het zijn net een stel vliegen op een hoop stront,ze zijn er voor je het weet maar hoe krijg je ze weg.
Ik denk als de dames allemaal in een boerkini gaan liggen het probleem zich zo verplaatst naar een ander stukje Nederland probleem aangepakt en opgelost.
(pvda mode off)
Braakbal | 06-07-11 | 13:15 | niet ok!
Het is een bekend feit dat in de zomer de misdaadstatistieken extreem dalen. Dit hangt samen met het feit dat bepaalde bevolkingsgroepen massaal op vakantie gaan naar Marokko.
fietskettingslot | 06-07-11 | 13:15 | niet ok!
Als we nou van dat kleine groepje dat het voor de rest verpest de opgevoerde scooter afpakken?
Dan kan dat kleine groepje niet meer ieder weekend in heel nederland overlast veroorzaken!
of mis ik iets...
Joffri | 06-07-11 | 13:16 | niet ok!
Kan er niet een deal gesloten worden tussen de nederlandse overheid en de kampers met doel de mocro-overlast de kop in te drukken?
Schrap de aanklacht over die belastingfraude zodra mocro-terreur niet meer bestaat.
Lijkt mij ten eerste de ideale groep om dit aan te pakken en ten tweede hebben de kampers je dan zo'n grote dienst bewezen, dat het 't wel waard is die 4.6 milj. € door de vingers te zien..
Fratello | 06-07-11 | 13:16 | niet ok!
Hoe weet zo'n strandtenthouder eigenlijk dat het om mocro's gaat?
kapotte_stofzuiger | 06-07-11 | 13:16 | niet ok!
"Gooien met zand, vallen vrouwen lastig. Ze hebben overal schijt aan. Je loopt constant met je nekharen omhoog. Ze liggen zonder te betalen op bedjes. Als je ze wegstuurt, liggen ze er zo weer."
.
Nounou, eventjes deze xenofobe uitspraken in het juiste perspectief plaatsen.
*Mocro-Lonely Planet erbij pakken doet*.
-Gooien met zand = 1: Huis Bouwen. 2: Solliciteren naar plek in de bouw.
-Vrouwen lastigvallen = 1: Integrateren. 2: Assimileren.
-Overal schijt aan hebben = 1: Voor jezelf opkomen. 2: Meedoen in de maatschappij.
-Met nekharen omhoog lopen = 1: Rasjiestiesj Kasjkop. 2: zie 1
-Liggen zonder betalen op bedjes = 1: Hippy-ideaal. 2: Stagelopen
-Als je ze wegstuurt liggen ze er zo weer = 1: Vastberaden. 2: Daadkracht en Doorzettingsvermogen.
Graaisnaaiert | 06-07-11 | 13:16 | niet ok!
Tja wat wil je met de Nederlandse lafaards mentaliteit...ze durven geen eens Marokkaan te zeggen ..maar zeggen dan Fin (is een keer wel leuk) He FIn...he kaaskop.......laf geboren en sluw tot op het bot.
magic mike | 06-07-11 | 13:17 | niet ok!
@Kapotte-Stofzuiger
Ik gok vanwege hun korenblonde haar en roomblanke lijven.
shakermaker | 06-07-11 | 13:18 | niet ok!
www.zandvoortinbeeld.nl...
Lijken me daadkrachtige types daar in Zandvoort.
Russ Meyer | 06-07-11 | 13:19 | niet ok!
kutvolk
Donkey Bong | 06-07-11 | 13:22 | niet ok!
gooien met zand = apengedrag
dePirK | 06-07-11 | 13:23 | niet ok!
" Gisteren moest de politie massaal uitrukken omdat een groep Marokkanen een Blackberry had gestolen "
Dit is normaliter toch en aangifte en daar blijft het bij.
Wat is massaal?? 2 agenten + 1 patrouillewagen??
TP 1984 | 06-07-11 | 13:23 | niet ok!
Laat er Gvd eens gewoon een peloton Me op los aub, van niet doen en alleen maar zeiken worden we hier echt niet beter van... Ik Zeg Oprotten, zoals je ook tegen krakers en voetbal supporters geweld durft te gebruiken dan ook aub voor dit fucking besneden kut volk
Calihero | 06-07-11 | 13:25 | niet ok!
Die Hanneke Mel, die lijkt het wel wat om lastig gevallen te worden. www.zandvoortinbeeld.nl...
IWAB | 06-07-11 | 13:25 | niet ok!
Als ik een welwillende marokkaan was zou ik echt zon kk hekel aan die gassies krijgen. Aan de andere kant had ik ook zoiets als van, wat de neuk kan ik eraan doen en sommige anderen beschouwen mij gelijk al als 1 van die kutgassies en geef ze eens ongelijk, want dat is de aard van de mens.
Bloodzone | 06-07-11 | 13:25 | niet ok!
Het is iedere zomer weer raak. Het duurt hoop ik niet lang meer of er staan borden ... "Verboden voor Marokkanen" op de boulevard.
Simon_GS | 06-07-11 | 13:26 | niet ok!
Daarom woon ik in Friesland. En volgens de bevolkingsmonitor is in 2030 in Friesland 0,002 procent Marokkaans, dus dat gaat de goede kant op. Ze krijgen hier geen poot aan de grond, want zodra ze boven het maaiveld uitsteken gaat hun kop eraf (in figuurlijke zin).
koffieboer | 06-07-11 | 13:31 | niet ok!
Wat verwacht je nu van een volk dat het standbeeld van J.P Coen van een nieuwe , politiek correcte , tekst wil laten voorzien ?
Jan Pieterszoon Coen had wel raad geweten met die Mocro,s !
widerstand | 06-07-11 | 13:32 | niet ok!
Het begint met een knokploeg en gaat via een aanklacht ethnisch-zuivering op een of andere tribunaal tercht komen en eindigt als een nieuwe moslim staat in europa.
poli | 06-07-11 | 13:32 | niet ok!
-weggejorist-
Ethisch Verantwoord | 06-07-11 | 13:32 | niet ok!
Kan er ook iets gedaan worden aan die schreeuwerige doorgesnoven, bierzuipende sportschool gorilla's, deze Tokkies verpesten ook een rustig dagje aan het strand.
Bertus Brulbroek | 06-07-11 | 13:33 | niet ok!
Een op 3 heeft in Zandvoort PVV gestemd om daar een eind aan te maken. Waar blijven ze nou? Kunnen ze eindelijk eens iets goeds doen.
tegengas | 06-07-11 | 13:34 | niet ok!
Blaster voorspelde al enkele jaren geleden 'Franse banlieu' toestanden, als de overheid zo laf bleef als toen. De overheid is inmiddels nog laffer geworden en ik voorspel een escalatie zonder weerga. Er lopen genoeg niet-actieve mariniers en niet-actieve commando's rond, die de organisatie en training van knokploegen ter hand zouden kunnen nemen. Ik wil echter nog 1x een beroep doen op het gezonde verstand van een overheid. In onze grondwet staat namelijk (net als in de universele rechten van de mens) dat een inwoner van een land moet kunnen vertrouwen op de bescherming van een overheid tegen aanranding van lijf en goed. Of woorden van gelijke strekking. Als een overheid de haar rechtens de rechtstaat gegeven taak niet vervuld of weigert te vervullen, verkracht zij niet alleen de Grondwet maar geeft een ieder die zij NIET beschermt het wettelijk vastgelegde recht om zichzelf te beschermen 'met elk gewenst doch evenredig middel' Dat betekent precies zoveel als ' als er groepen rifapen jou komen belagen, mag je met een groep jezelf verdedigen' Iets van evenredigheid en gelijkheid. Er staat nergens tot waar het gebruikte geweld zich bepertkt. Een knieschot mag niet, maar na bedreiging met een wapen mag een pleurisklap met een honkbalknuppel op de knieschijven nu weer wel...Is niet tegen het levenb gericht, maar bedoeld om de bedreiging weg te nemen....;t Is maar een idee..
blaster | 06-07-11 | 13:35 | niet ok!
-weggejorist-
pijnackerplein | 06-07-11 | 13:36 | niet ok!
"moeten stelselmatig naar strafkampen worden gedeporteerd!"
Ethisch Verantwoord | 06-07-11 | 13:32 | niet ok!
*El oo el't om tegenstelling tussen nick en inhoud*
Canterwood | 06-07-11 | 13:37 | niet ok!
@Bertus Brulbroek
Ik kom er regelmatig, nooit iets van gemerkt.
Je lult ook maar wat hè?
skinner | 06-07-11 | 13:38 | niet ok!
PVDA: Incidentje, normaal nergens overlast van Finnen.
Gerry Berry | 06-07-11 | 13:38 | niet ok!
-weggejorist-
Bloodzone | 06-07-11 | 13:40 | niet ok!
Als ik strandtenthouder zou zijn, dan zou ik nu alle andere eigenaren oproepen om uit de strandpachtersvereniging te stappen totdat dat linkse kutwijf met haar domme uitspraak opsodemieterd, want die schijnt meer voor de belangen van die kutmarokkann op te komen dan die van de strandtenthouders.
Verder zou er gewoon een samenscholingsverbod moeten komen voor marokanen die meer dan met 2 personen zijn. Zijn ze met z'n drieën? Dan oppakken en met en vette boete aan hun reet de badplaatsen uitschoppen met de mededeling dat ze niet meer welkom zijn.
von sokkenstopfen | 06-07-11 | 13:40 | niet ok!
Bloodzone | 06-07-11 | 13:25 | niet ok!
Als 'welwillende Marokkaan' zijn dat inderdaad gedachtes die zo af en toe de revue passeren. Maar wanneer ik de onverbloemde en door verschillende partijen systematisch opgezette haat tegen Marokkanen lees, denk ik vooral: Holland, ik hou van u, maar u gunt mij momenteel niet meer de condities mijzelf te ontwikkelen als individu en u bent er helaas niet in geslaagd mij het gevoel te geven Nederlander te zijn. Marokko is tegenwoordig big business, bloeiende economie, emerging market, in zeer rap tempo democratiserend...
denk dat veel hoogopgeleide jongeren die stap willen maken.
broodaal | 06-07-11 | 13:43 | niet ok!
knokploeg? Executieploeg lijkt mij een beter idee. Hoef je maar 1 x in te zetten.
thesherminator | 06-07-11 | 13:45 | niet ok!
Als een overheid stelselmatig weigert om haar voornaamste basistaak, het handhaven van orde en veiligheid tussen burgers onderling, uit te voeren, dan komt er een moment dat haar bestaansrecht ter discussie komt te staan ja.
Of dit nu de beste oplossing is kun je je afvragen (denk aan het scenario dat een knokploeg een onschuldige hartstikke deaud slaat), maar ik zou er alle begrip voor hebben als het gebeurt.
Symmachus | 06-07-11 | 13:46 | niet ok!
broodaal | 06-07-11 | 13:43 | niet ok!
Helemaal met je eens, die 95% haatmarrokanen verpesten het voor de resterende 5% hier in NL..
Sloober | 06-07-11 | 13:47 | niet ok!
Ethisch Verantwoord | 06-07-11 | 13:32 | Gemeld!
zo, wat zit jij vol frustratie kerel. Ik lees bij jou veel agressie... Jammer, hoor.
broodaal | 06-07-11 | 13:48 | niet ok!
Symmachus | 06-07-11 | 13:46 | niet ok!
Dat had al jaren geleden moeten gebeuren. De overheid breidt op een dusdanige manier haar bemoeienis uit dat dit meer geld kost dan het uitvoeren van haar basale taken, wat resulteert in minder vrijheid, meer bureaucratie en een slechter functionerende samenleving.
Canterwood | 06-07-11 | 13:48 | niet ok!
Simon_GS | 06-07-11 | 13:26 | niet ok!
Met een merkteken op hun kleding?
Prof. Drs. Klavan | 06-07-11 | 13:48 | niet ok!
@von sokkenstopfen | 06-07-11 | 13:40
Artikel 1 hoeft van mij niet zo nodig overboord. Gewoon eenieder die overlast veroorzaakt van het strand afschoppen, fotootje nemen en doei tot nooit meer ziens.
Symmachus | 06-07-11 | 13:48 | niet ok!
@Canterwood | 06-07-11 | 13:48
Mee eens, de overheid verwaarloost haar basistaken doordat zij haar volledige apparaat prostitueert om inkomsten te genereren. Fraudeteams die achter privéspaarders aanzitten in plaats van crimineel geld, politieregio's die één wagen op inbraken hebben en tientallen op verkeerscontrole, en ga zo maar door.
Symmachus | 06-07-11 | 13:51 | niet ok!
Marokko is tegenwoordig big business, bloeiende economie, emerging market, in zeer rap tempo democratiserend...
denk dat veel hoogopgeleide jongeren die stap willen maken.
broodaal | 06-07-11 | 13:43 |
je bedoelt zeker de Marokkaanse meisjes? die maken tenminste nog hun opleiding af, over de jongens lezen we alleen maar dit soort kudt berichten.
ninjaterrorist | 06-07-11 | 13:51 | niet ok!
@ninjaterrorist | 06-07-11 | 13:51
Ik denk dat hoogopgeleide Marokkaanse vrouwen sowieso liever hier blijven.
Symmachus | 06-07-11 | 13:52 | niet ok!
denk dat veel hoogopgeleide jongeren die stap willen maken.
broodaal | 06-07-11 | 13:43 | niet ok!
By Bye zwaai-zwaai
Waar wacht je nog op, wegwezen dan!
Ga dan naar dat paradijsje in de zon.
SOD | 06-07-11 | 13:52 | niet ok!
Tijd om de politie op te heffen, vrij wapenbezit in te voeren en eens een grote schoonmaak te houden.
De politie beschermt de burger niet, dan dient de overheid de burger de middelen te verschaffen om zichzelf maar te beschermen.
Jammer, maar c'est ça.
uberlutser | 06-07-11 | 13:52 | niet ok!
@blaster
Inderdaad, ik heb het altijd heel vreemd gevonden van die Amerikanen met hun wapens. Maar ik begin het principe steeds meer te begrijpen.
Ze zijn in ieder geval niet afhankelijk van de overheid als die het af laat weten.
alex4all | 06-07-11 | 13:53 | niet ok!
@broodaal | 06-07-11 | 13:43 | niet ok!
Dan schudden wij elkaar de hand, en wens ik u veel succes in Marokko en blijven wij hier met het uitschot zitten. Wat natuurlijk precies het omgekeerde is wat de PvdA in beginsel voor ogen zag.....
Dat U zon klimaat in de PVV ziet kan ik voorstellen, alleen bij de LPF met Fortuyn zou ik me er niet in kunnen vinden. De focus daarbij lag op het uitschot en een inhoudelijke discussie over de Islam zonder daarbij iets op te leggen. Het feit dat die discussie toen NIET kon plaatsvinden was waar Fortuyn de pik op had. LOl pik/hijwas homo wordplay:P
Maargoed, u doelt dus op de PVV en ja die focust zich mij ook teveel op de Islam en 'buitenlanders' terwijl het gewoon 'aanpak disrespectevolle kutjeugd' zou moeten zijn. En ja het merendeel is allochtoon, maar dat hoef je niet 1001001010keer te benadrukken, los je namelijk niks mee op.
Maar weet dat het merendeel van de PVV stemmers zich ook niet echt druk maken daarover, ze willen gewoon dat die lui die zich misdragen eens echt aangepakt gaan worden. En let wel, het blijft niet bij criminaliteit. De immigratie heeft ook een grote druk gezet op ons sociale stelsel.
Bloodzone | 06-07-11 | 13:53 | niet ok!
broodaal | 06-07-11 | 13:43 | niet ok!
Het gaat niet om hoogopgeleide Marokkaanse jongeren, dat weet je best. De groep waar het hier om gaat, is in Marokko net zo welkom als de ooievaar in een meidenhuis. In Marokko hoeven ze niet zich zo op te stellen, want dan worden ze nog steeds opgepakt en gecorrigeerd op een wijze, waarop hier elk mediastation en elke krant in zou springen. Los van de politiek, die hier vier meter boven de werkelijkheid leeft en denkt.
Als u zich Nederlander voelt, is het te danken aan het feit dat u zich distantieerd van groepen binnen uw achtergrond, die het voor u verzieken. Otwel, als u aangeeft dat wij er niet in gelsaagd zijn om u 'Nederlander' te laten voelen, heeft het misschien te maken met het lage zelfreinigende vermogen van vele Marokkanen. Ik heb nogal wat ervaring met Antillianen en geloof me, sommige problemen zijn identiek. Soms laag opgeleid, soms kansarm (vaak door eigen gedrag en toedoen) maar de oudere generatie probeert tenminste de lastpakken te corrigeren en neemt afstand van ze.
As in elke wijk met veel Marokkanen er een 'vaderraad' zou komen, die gesteund door de ouders, in staat is om de minderheid etterbakjes te corrigeren of anders een maandje of zes naar Marokko te sturen (bij een kwaaie oom of zo), was het problem minder groot en was u echt 'Nederlander' geworden en had u zich zo gevoeld. Maar de schuld op anderen werpen, zoals u nu doet, is ook al een teken van 'goed ingeburgerd zijn als Nederlander'...
blaster | 06-07-11 | 13:54 | niet ok!
Symmachus | 06-07-11 | 13:52 |
geef ze geen ongelijk, denk dat ze niet zitten te wachten om hun hier verworven burgerrechten weer te verliezen in een maatschappij waar de roep om de invoering van de sharia weer opgang doet.
ninjaterrorist | 06-07-11 | 13:55 | niet ok!
Mwah ik zie het probleem niet zo genoeg zand(voort) om je kop in te steken. Kopje thee iemand??
@pp3LFl@p | 06-07-11 | 13:56 | niet ok!
@blaster | 06-07-11 | 13:54 | niet ok!
Opzich een redelijk stuk, maar is dat niet al gebeurd met 'buurtvaders'? En om nu te zeggen dat dat zon succes overal is....
Bloodzone | 06-07-11 | 13:56 | niet ok!
Terugsturen naar eigen land, kijken of ze daar ook stoer zijn op het strand...
Onderbuik | 06-07-11 | 13:58 | niet ok!
-weggejorist-
psychokillah2500 | 06-07-11 | 14:00 | niet ok!
-weggejorist-
Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:00 | niet ok!
Bloodzone | 06-07-11 | 13:56 | niet ok!
Typisch Marokkaans? Niet goed begonnen en niet effectief? Nou, dan wachten we gewoon tot het 'vanzelf' beter wordt. Er is dus geen enkele coordinatie vanuit die bevolkingsgroep, wel moskeeen waar elke vrijdag bijeen wordt gekomen (geeft dus perfecte mogelijkheden om corrigerende acties te coordineren). De buurtvaders moeten dus gewoon vanuit de Matrokkaanse gemeenschap verbeterd worden. Lees: effectiever gemaakt met een stok achter de deur...: Anders doen WIJ het, op ONZE manier..!
blaster | 06-07-11 | 14:00 | niet ok!
-weggejorist-
Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:05 | niet ok!
Marokkanen wat zijn dat?
Is er dan geen spuitbuis tegen de overlast?
steile helling | 06-07-11 | 14:06 | niet ok!
-weggejorist-
blaster | 06-07-11 | 14:08 | niet ok!
-weggejorist-
Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:09 | niet ok!
-weggejorist-
Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:12 | niet ok!
@blaster | 06-07-11 | 14:08
Ik ga voor deur 3: troll. Niet voederen AUB.
Symmachus | 06-07-11 | 14:12 | niet ok!
Geweldige ontwikkeling, hulde.
Wel verwacht, en voor gewaarschuwd.
The Netherlands go Balkan style.
Deze allochtoon helpt de echte medelanders wel een handje of tig, om dat riftuig meerdere toontjes lager te laten zingen.
insemismeer | 06-07-11 | 14:13 | niet ok!
Charles Swietert | 06-07-11 | 13:07 In Volendam zie je amper rifaapjes. Wanneer die daar lastig zouden beginnen te doen, dan weten die Volendammers daar heus wel korte metten mee te maken. Dat is dus de reden, dat je ze daar amper ziet en dat de enkeling die zich daar wel vertoont, zich koest houdt. Dit even los van het hoofddoekkind op die katholieke school.
Cor Rupteling | 06-07-11 | 14:14 | niet ok!
-weggejorist-
Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:14 | niet ok!
-weggejorist-
Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:16 | niet ok!
Wanneer mogen ik en mijn vrienden vrijblijvend en proef komen draaien? Niet omdat ik zo graag een potje wil knokken, maar omdat er schijnbaar behoefte aan is. Genoeg = genoeg. In ons kleine landje kunnen we deze zaken niet eens fatsoenlijk regelen. Hoezo democratie? Er gaan toch steeds meer geluiden op van mensen die het zat zijn. Waarom er dan niets aan doen? De overheid verplicht ons overigens ook om zelf steeds meer actie te ondernemen en uit te kijken naar situaties, maar iets mogen doen ho maar....
liefde4liefde | 06-07-11 | 14:18 | niet ok!
gewoon op de juste partij stemmen
iklink | 06-07-11 | 14:21 | niet ok!
MAAR NIET TE HARD SCHRIKKEN, WANT DE SOOSJALISTIESE HEILSTAAT WAARIN ALLE BROEDERS GELIJK ZIJN bestaat alleen geschreven als tekst nog in het Mausoleum van Lenin, de tombe van Mao op het Plein van de Hemelse Vrede (zelf meerdere malen bezocht, hoezo tokkie zoals door jou genoemd, plebejer)
Verder is de samenleving met twee pootjes op de grond terecht gekomen en is in Europa een aanpassingscrisis onstaan door onbegrensde immigratie en onbeperkte voortplanting van gastarbeiders, die zich qua cultuur, religie en opvatting van respect zich zeer ver van onze normen en waarden begeven en zich weigeren om zich aan te passen. Hetgeen wordt geuit in onaangepast en respectloos, ja zelfs superlaf gedrag tegenover zwakkeren in onze samenleving. In 2008 heeft in meerdere Franse steden dit geleid tot opstanden en bijna buregroorlog, omdat de wel de Euopese normen en waarden respecterende Fransen het onaangepast, laf en verwerperlijk gedrag niet meer pikten. Waarbij de overheden zich jarenlang ontkennend, denigrerend en goed-pratend tegenover de overige Franse bevolking had opgesteld. Anno 2011 heeft de Nederlandse overheid niets geleerd van het Franse voorbeeld en stevent de NL samenleving keihard af op een confrontatie met de laffe, zich buiten de samenleving plaatsende en criminele minderheid van de betreffende bevolkingsgroep. Nog steeds zijn er in NL lieden, die zich op websites als Geenstijl.nl begeven met de mening, dat als het criminele gedrag en de laffe daden tegenover zwakkeren niet getolereerd meer worden, dit criminele gedrag veroorzaakt wordt door de samenlving die het niet meer pikt. Hoezo getroubleerde geesten? Einde bijpraten na het ontwaken uit de soosjalistiese droom op een roze-rode wolk!
blaster | 06-07-11 | 14:22 | niet ok!
Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:09 |
www.fco.gov.uk...
je gaat toch niet ontkennen dat de Marokkanen thuis een enorm probleem hebben?
ninjaterrorist | 06-07-11 | 14:24 | niet ok!
@ Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:16 Ik ga niet in discussie met mentaal gestoorden: voor je het weet, halen ze me naar hun niveau en is het mentale overwicht mijnerzijds niet meer herkenbaar.
Cor Rupteling | 06-07-11 | 14:24 | niet ok!
Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:12 | niet ok!
Van de week uit je kraakpand gemieterd? Nog een beetje pissig?
Vind ik altijd geinig krakerts: "Wat van jou is, is van mij en wat van mij is, is ook van mij." Logica waar geen normaal mens tegenop kan.
Uit je agressieve toontje blijkt dat je eigenlijk bent wat je zegt te verafschuwen.
SOD | 06-07-11 | 14:24 | niet ok!
-weggejorist-
Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:24 | niet ok!
blaster | 06-07-11 | 13:54 | niet ok!
kerel, daar wringt de schoen nou net. Uiteindelijk ben ik een individu op deze planeet samen met enkele andere miljarden individuen. Ik wil mij enkel verantwoordelijk voelen voor mijn eigen kroost.
Ik vind het sowieso bizar dat men in Nederland, het land waar individualisme hoogtij viert, continu roept dat 'Marokkanen'de eigen groep onder controle moet houden.
broodaal | 06-07-11 | 14:25 | niet ok!
in Islamitische landen hoef je dat niet te proberen: dan heb je zo een knuppel in je nek liggen.
en een Blackberry stelen??: klauw eraf.
StevenQ | 06-07-11 | 14:26 | niet ok!
@Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:12
Gelukkig gaat het de goede kant op, een meerderheid van de Marokkaanse jongens in bijvoorbeeld Rotterdam gedraagt zich inmiddels NIET fatsoenlijk:
"Van de Marokkaans-Nederlandse mannen in Rotterdam van 18 tot 24 jaar is dat meer dan de helft (54,7 procent). Voor Antilliaanse en Surinaamse Rotterdammers van die leeftijd is dat 40 procent, voor Turks-Nederlandse mannen 36 procent, en voor autochtone Rotterdammers 18,4 procent."
www.depers.nl...
Ook in andere statistieken scoren Marokkanen een stuk slechter dan bijvoorbeeld autochtonen of immigranten uit Azië. Misschien wordt het eens tijd dat we naar de oorzaak van die achterlijkheid kijken.
Zware Guy | 06-07-11 | 14:28 | niet ok!
En oh ja...De goedwillende meerderheid van de bevolkingsgroep is effectloos in het in de hand houden van de losgeslagen leden van de bevolkingsgroep. Zelfreinigend vermogen blijkt in de praktijk zero, komma zero te zijn. En omdat dit in de praktijk 'zero' blijkt te zijn, mag de rest van de samenleving niets meer zeggen over de laffe daden, criminaliteit en overlast van een deel van die groep. Laat staan corrigeren. Althans, zo breng jij het..'fascistenvreter'. Naam doet me trouwens onmiddelijk associiaties oproepen met 'Stalin', Lenin en andere 'fascistenvreters'. Die erg democratisch en ruimhartig waren tegen opposanten. Of vergis ik me nu?
blaster | 06-07-11 | 14:28 | niet ok!
@Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:12 | niet ok!: je zou een fascist nog niet herkennen als ie voor je neus staat. Je snapt er werkelijk helemaal niets van. De groep cultuuraanwinsten die je loopt te verdedigen hier, zijn de eigenlijke fascisten, dat kan ik je wel uitleggen, maar dat snap je toch niet.Begin ik ook niet aan, als je dat nou nog niet in de gaten hebt, hou maar op. Meneer de fascistenvreter, ik wens u veel sterkte, maar ik heb weinig hoop op meer inzicht. Het bij u post gevatte idee dat iedereen die tegen irritante marrokaantjes is, onderontwikkeld, PVVer en tuig is wekt de indruk dat we hier te maken hebben met een gefrustreerd linksmens, krampachtig vasthoudend aan een door de jaren heen gecultiveerd wereldbeeld, waarin geen plaats is voor realiteit, dat nu bedreigd wordt door diezelfde realiteit.
Max1272 | 06-07-11 | 14:29 | niet ok!
@@Fascistenvreter | 06-07-11 | 14:12
Troll, voed hem niet.
Bloodzone | 06-07-11 | 14:30 | niet ok!
@bloodzone: sorry, zal het niet meer doen.
Max1272 | 06-07-11 | 14:31 | niet ok!
Gewoon lekker laten rotzooien die gasten. Grenzen wijd opendoen. Iedereen een uitkering geven. Meer van dat soort gasten in een klas opnemen. Sharia invoeren. Alle vrouwen Boerka aan. Lekker politiek correct blijven. Vrouwen, moeders, broers herenigen. Iedereen aan de Halal. Op zondag allemaal naar de moskee. Meer geld er tegenaan gooien. Buurtvaders, buurtmoeders, buurtclowns, buurtcircus.
Wat een onzin! Waarom kunnen alle bevolkingsgroepen hier zonder problemen integreren maar hebben we hoofdzakelijk last van Marokkanen en in zelfde of mindere mate van Antillianen?
Wat is dit voor collectief schuldgevoel dat we richting buitenlanders hebben?
Het heeft de Nederlandse maatschappij de afgelopen 40 jaar volgens onderzoek van de Viva 400 miljard euro aan integratie gekost.
Ter vergelijking: 400 miljard is de totale schuld van Griekenland.
Daar hebben we nu een aantal shoarma tenten en een moskee voor.
Raazaba | 06-07-11 | 14:33 | niet ok!
Fascistenvreter heeft vandaag zijn troll-hoedje opgezet ^^
TeeJee | 06-07-11 | 14:35 | niet ok!
ik raad iedereen aan om gewichten te gaan heffen. zodra je een beetje spiermassa en een goed postuur hebt laten ze je al met rust. deze ventjes zijn gemiddeld veel kleiner en ieliger dan nederlanders.
l wilkerson | 06-07-11 | 14:39 | niet ok!
@ Raazaba | 06-07-11 | 14:33 | niet ok!
Moehaha, onderzoek van de Viva. Die van die "onthullende" seksonderzoeken elke 1,5 maand?
Sint Pauper | 06-07-11 | 14:50 | niet ok!
En daarom kom ik niet meer in de randstad en omstreken. Maar nee, de burgemeester heeft gelijk hoor. Het is allemaal slechts negatieve beeldvorming.
de_kleine_hoorn | 06-07-11 | 14:51 | niet ok!
Ophangen op het dorpsplein van Zandvoort die teringlijers. Als voorbeeld dat we het niet meer pikken van die berberapen
Jan211392345270 | 06-07-11 | 14:54 | niet ok!
Fascistenvreter klinkt als een antifa-krakert. Zal wel uit zijn kraakpandje gezet zijn van de week en is nu boos en onzeker over zijn toekomst. Probeert met veel geschreeuw, maar weinig wol weer zin aan zijn trieste leven te geven. Eigenlijk best wel schattig. Zal ook nog een staartje pubergedrag zijn.
SOD | 06-07-11 | 15:00 | niet ok!
@l wilkerson | 06-07-11 | 14:39
Doodzonde van mijn geld.
Ik wil gewoon rustig zorgeloos überrelaxed op het strand kunnen liggen, met mijn welverdiende bierpens.
Heerlijk genietend van de zon en al het moois wat we in Nederland hebben.
Dat moois waar we zuinig op moeten zijn, en wat het waard is om voor te vechten.
insemismeer | 06-07-11 | 15:01 | niet ok!
Mijn excuus het onderzoek is uitgevoerd door Elsevier en niet door Viva.
Te vinden op
Youtube.
Raazaba | 06-07-11 | 15:05 | niet ok!
insemismeer | 06-07-11 | 15:01
tuurlijk moet je gewoon zonder gezeik (met of zonder bierpens) kunnen genieten van het strand. maar het kan natuurlijk nooit kwaad om je lichaam in vorm te krijgen/houden.
l wilkerson | 06-07-11 | 15:06 | niet ok!
Zoals iemand pas nog formuleerder : Er is geen multi-culturele samenleving, we hebben en pluriforme samenleving. Van mensen die zich maar aan de regels hebben te houden.
En ziet, je kunt precies zien waar dat fout gaat, dus *doe* er dan wat aan meneer de Gerechtelijke Macht.
Dit soort tuig moet eens leren dat je je alleen kunt beroepen op de solidariteit van je medebewoners als je bereid bent om volgens dezelfde regels te spelen. En daar hoort dit soort asociaal gedrag niet bij.
TM | 06-07-11 | 15:08 | niet ok!
tegengas | 06-07-11 | 13:34
Inderdaad gelukkig doet de PVV er wat aan sinds ze wat te zeggen hebben *KUCH* #fail
KJ123 | 06-07-11 | 15:13 | niet ok!
iklink | 06-07-11 | 14:21
Wilders had toch niks tegen de mensen maar wel tegen de Islam??
hij kan beter niks hebben tegen de Islam en de probleemgroep(o.a. deze mensen) aanpakken.
van de Islam heeft niemand last in Nederland.
StevenQ | 06-07-11 | 15:13 | niet ok!
@l wilkerson | 06-07-11 | 15:06
Klopt als een tiet, ik ga ook zo weer even een stukje fietsen.
insemismeer | 06-07-11 | 15:16 | niet ok!
broodaal | 06-07-11 | 14:25 | niet ok!
Moet je een les 'Maatschappijleer' Les 1 nog volgen dan? Geen enkele samenleving kan (buiten de chaos-aanhangers, de anarchisten) zonder een structuur waarin gedragsnormen en waarden worden overeengekomen. Zelfs groepen zoogdieren hebben die strategie ingebouwd gekregen om de belangen van de groep boven die van het individu te stellen. Van noodzaak voor het vretem het voortbestaan als groep en het oveleven als soort.
Als je meent, dat ondanks ieders indivualisering, een samenleving zonder 'ordnung' kan stellen, mis je toch iets essentieels. En wie de normen en waarden afwingt is van minder belang, ALS het maar gebeurt. En als de groep die we hebben aangewezen om onze groepsnormen en waarden te handhaven ernstig tekort schiet in die taak, is het een automatisme dat andere leden van de groep deze taak oppakken. Omdat het voortbestaan van de groep belangrijker is dan het voortbestaan van enkelingen of minderheden. Deze taak had de groep 'Nederlandse Marokkanen' of 'Marokkaanse Nederlanders' op kunnen pakken om de groepsvijandige elementen in hun invloedssfeer te corrigeren. Aangezien zij blijkbaar in een groter gehee tekort schieten in die taak, mogen zij daar best aan herinnerd worden dat de eerste verantwoordelijkheid voor het corrigeren van eigen uit de klauw lopende groepsleden aan henzelf is. Komen zij die niet na, is het een automatisme dat de groep zelf ingrijpt..Misschien met knokploegen, misschien op een andere manier. Maar deze lessen in 'sociale structuur van het menselijk ras' hebben de landelijke politici en burgemeesters nog nooit gehad, laat staan dat ze er naar handelen....Dom hoor.!
blaster | 06-07-11 | 15:17 | niet ok!
waar kan ik solliciteren?
OmedaveNL | 06-07-11 | 15:18 | niet ok!
wie gaat ook voor zijn plezier op zo'n betonnen strand liggen waar dergelijk onkruid vertoefd.
Een beetje slimmerik zoekt de plekken op in de wereld waar dit onkruid nooit zal/kan komen.
En anders als je toch zo'n gasten tegenkomt meteen vol op het köpke knallen en niet eerst gaan zitten theedrinken.
Meteen hard aanpakken is de enige optie om dergelijk onkruid weg te houden. Lees anders even de verpakking van roundup voordat jullie hier beginnen te mauwen.
we hebben het aan ons zelf te danken omdat we steeds weer willen overleggen in plaats van in actie te komen.
treser.info | 06-07-11 | 15:22 | niet ok!
Keihard aanpakken, eventueel nieuw wetje, 3x in de fout is terug naar eigen land.
sweetlake92 | 06-07-11 | 15:30 | niet ok!
Nix aan doen!
Zolang ze maar in Zandvoort blijven. Ik kom daar toch nooit.
JanVergoor | 06-07-11 | 15:51 | niet ok!
ik zeg meer duitsers naar de NL stranden. Vooral aanmoedigen om kuilen te blijven graven en handje helpen...
Toasty | 06-07-11 | 15:52 | niet ok!
Komt zaterdag naar Zandvoort voor een ouderwets potje zandsculpturen bouwen. Thema van de week: de profeet !
Geen kanseloze kunstenaars svp
Toasty | 06-07-11 | 15:56 | niet ok!
kapotte_stofzuiger | 06-07-11 | 13:16 |
petje op, moeilijk Nederlands pratend met twee paspoorten op een scooter. Moet zelfs een strandtenthouder uit Zandvoort kunnen zien
Prof. Drs. Klavan | 06-07-11 | 16:15 | niet ok!
Het probleem is driedelig namelijk criminele jongeren waaronder veel Marokkanen waar niet op ingegrepen word en dus steeds erger word.
Het tweede probleem is de Islam. Wat naast een geloof/ideologie een politiek systeem is. Dit systeem is niet verenigbaar met een moderne samenleving.
Het derde probleem is onze eigen Europese media. Die zware censuur toepassen. Als voorbeeld kun je kijken op youtube. Je zoekt dan op islam en voegt daar dan Paris, Denmark, Sweden, Amsterdam, aantoe.
Kun je zelf zien wat voor gezellige islamitische boel het daar is.
Raazaba | 06-07-11 | 16:19 | niet ok!
Ik snap nog steeds niet wat er zo racistisch is aan de redenering:
"Wij hebben Nederland opgebouwd lang voordat jullie hier in de 70ies aan kwamen zetten. Jullie kwamen hier omdat het hier veel beter was dan in Noord-Afrika waar je geen droog brood kon verdienen en je continue werd onderdrukt door corrupte leiders. Wij mogen dus eisen dat je je eerst aanpast aan Nederland en diens cultuur voordat je - via de Nederlandse mores - gaat proberen er iets aan te veranderen. Je hebt immers zelf door hier met de familie naar toe te komen al impliciet toegegeven dat het hier veel beter is dan daar waar je vandaan bent gekomen."
Kan iemand mij uitleggen waar staat geschreven dat immigranten ook een nieuwe volkomen asociale cultuur mogen importeren? En waarom het racistisch is om dat punt aan te snijden.
En voor dit soort standpunten hoef ik ECHT geen PVV te stemmen zoals al die tokkies zonder perspectief.
TM | 06-07-11 | 16:25 | niet ok!
TM | 06-07-11 | 16:25 |
Ik wil hun cultuur niet asociaal noemen. Hij is wel degelijk anders dan de onze, maar dat ligt aan het feit dat het een cultuur is gebaseerd op het islamistische geloof en niet op een christelijk.
Het probleem zit inderdaad in de 3de generatie, maar is wel degelijk terug te leiden naar de komst van hun grootouders in de 60er en 70er jaren. De daaropvolgende gezinsherenigingen die werden ingesteld door de toenmalige regeringen hebben er toe geleid dat we nu een derde generatie hebben.
Helaas, en dat geld niet alleen voor de MArokkaanse medemens, zijn het er verschillende die het voor de gehele groep verknallen.
En inderdaad wat heeft zo'n mening te maken met het feit of je nu linkse of rechjtse ideeën hebt.
Houdt je je niet aan de regels, dan krijg je te maken met de politie. Zo hoort het althans te zijn. (behalve in Gouda, Utrecht en Zandvoort dan)
Ik zeg doet de politie het niet, dan maar wat burger initiatief, zodat we weer met z'n alle veilig, met elkaar, kunnen wonen.
Prof. Drs. Klavan | 06-07-11 | 16:33 | niet ok!
Wanneer gaan er nou eens wat Nederlandse mannen verhaal halen als hun vriendin of vriendinnen belaagt worden. Wees nou eens een man en stamp die ventjes onder het zand.
Tot hier de grens en klaar. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
omwenteling | 06-07-11 | 16:36 | niet ok!
zand erover...
Toasty | 06-07-11 | 16:55 | niet ok!
youtu.be...
Raazaba | 06-07-11 | 17:02 | niet ok!
Het aftellen is begonnen... clash of cultures in 10...9...8..7..6..
chosenignorance | 06-07-11 | 17:04 | niet ok!
Keihard aanpakken dat tuig.
Liefst met grof geweld!
Voor iets anders zijn ze ongevoelig.
Ze zitten als een soort kwaadaardig gezwel in onze samenleving en daarbij geldt: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Benieuwd wanneer de eerste maatregelen door knokploegen genomen gaan worden.....
Puinbak | 06-07-11 | 17:28 | niet ok!
Een straffe Gods, dat is het..
Heiner | 06-07-11 | 17:29 | niet ok!
het wordt tijd dat europa wordt bevrijdt van deze zieke geesten
zuurpiet | 06-07-11 | 17:32 | niet ok!
Nederlanders moeten eens stoppen met klagen, gewoon de grootste op z'n bek poffen, en ook je collega's eens te hulp schieten als je ongeregeldheden ziet. Het zijn gewoon irritante onbeschofte klootzakjes, en die moet je gewoon hard aanpakken zonder bang te zijn want dat gebeurd in Marokko ook. Ik durf te wedden dat na een paar keer doen het snel is afgelopen.
dutchdj | 06-07-11 | 17:35 | niet ok!
Cyaankali schijnt te helpen.
Charles Bronson .32 | 06-07-11 | 17:41 | niet ok!
@mezelf: Nee, nee. Kogels gedipt in cyaankali.
Charles Bronson .32 | 06-07-11 | 17:42 | niet ok!
dutchdj | 06-07-11 | 17:35 | niet ok!
Hulde.
.
Want als ik met twee vrienden gezellig een avondje naar zandvoort ga, wordt ik geweigerd omdat ik Marokkaans ben. Terwijl ik dan geen overlast veroorzaak. Maar die klootzakken op straat durven ze niets tegen te zeggen, maar ik wel omdat ik aardig doe bij de deur en toch niet binnen kom.
youssefh | 06-07-11 | 17:59 | niet ok!
Waar zijn de Duitsers als je ze nodig hebt om een kuil te graven?
Tapioca pudding | 06-07-11 | 18:02 | niet ok!
youssefh | 06-07-11
Dan ben je dus slachtoffer van de gevolgen van je medelander.
Shit happends stem daarom pvv.
ruud195 | 06-07-11 | 18:15 | niet ok!
-weggejorist-
pvvtokkie | 06-07-11 | 18:23 | niet ok!
@Youssefh 06-07-11 17:59
Shit voor je, dat het zo gaat, want zo hoort het natuurlijk niet te gaan.
Is dit soort gedonder eigenlijk een thema op de sites voor Marokkaanse jongeren? Ik stel me zo voor dat jij niet de enigste bent, die hier tegenaan loopt.
Hoe is de teneur op dat soort sites? Gaat het over bijv. doorpolicy of ook over de mogelijke oorzaken?
Zijn de jochies die zo zitten te klojen op dit sort sites te vinden?
Heiner | 06-07-11 | 18:32 | niet ok!
@pvvtokkie:Als die kudt pvv-ers zo'n moeite hebben met die jochies, dan rotten ze toch lekker op.
.
Ach, U behoort ook tot de Liga der Prachtkolonisten?
Welkom in ons mooie landje. Wel goed luisteren hoor, dan vindt iedereen U lief.
Graaisnaaiert | 06-07-11 | 18:39 | niet ok!
Heiner | 06-07-11 | 18:32 | niet ok!
Ik zou het niet weten, ik hang niet rond op zulke sites.
Maar dat soort jongens zijn makkelijk te onderscheiden, die zie je zo op straat lopen met een petje hoog, opgeschoren koppie stoer kijken, nek tasje. Ziek accent, dat soort mensen ja.
youssefh | 06-07-11 | 18:51 | niet ok!
youssefh | 06-07-11 | 17:59 | niet ok!
Ga lekker klagen bij je soortgenoten.
TiSNiX | 06-07-11 | 18:54 | niet ok!
-weggejorist-
Banaan3091 | 06-07-11 | 18:59 | niet ok!
Ah, ook in Zandvoort is doorgedrongen wie er de dienst uit maakt in Nederland...
Randall Flagg | 06-07-11 | 19:03 | niet ok!
TiSNiX | 06-07-11 | 18:54 | niet ok!
Oké man bedankt!
youssefh | 06-07-11 | 19:05 | niet ok!
@youssefh 06-07-11 18:51
Hoe ze eruit zien weet ik wel. Heb er ook wel eens mee van doen gehad. Maar het is toch wel een groot probleem voor de normale Marokkaanse jeugd (en dan vooral de jongens). Denk toch dat de populariteit van Wilders voor een belangrijk deel door dit soort gesodemieter komt. De mensen zien dit en ze passen hun stemgedrag aan, zo simpel is het..
Heiner | 06-07-11 | 19:06 | niet ok!
@TiSNiX | 06-07-11 | 18:54 |
Doe jij is even normaal, man. Ga anders ook klagen bij je soortgenoten, tokkie.
--neus-- | 06-07-11 | 19:09 | niet ok!
Heiner | 06-07-11 | 19:06 | niet ok!
Ja is het ook, geloof me ik zie ze nog minder graag dan uw.
Maar ja, hoe je het kan oplossen weet ik ook niet, ik distantieer me slechts van hun.
youssefh | 06-07-11 | 19:16 | niet ok!
TM | 06-07-11 | 16:25
Bestaat er perspectief in koker kijken?
ruud195 | 06-07-11 | 19:26 | niet ok!
@TiSNiX | 06-07-11 | 18:54 | waardeloze opmerking stuk onkruid..
treser.info | 06-07-11 | 19:30 | niet ok!
Waar zijn de Hell's Angels als je ze nodig hebt.
Oja ze deden niet lievv, en zijn dus tegengewerkt als westerlingen.
killerdemon | 06-07-11 | 19:31 | niet ok!
-weggejorist-
SOD | 06-07-11 | 20:04 | niet ok!
-weggejorist-
Thijsosz | 06-07-11 | 20:08 | niet ok!
Pure Dutch and Proud.. Bedankt allemaal voor jullie steun en begrip alleen hier blijft het hopelijk niet bij ''wij'' zijn het zat we werken ons de kleren en elke dag is er weer een hufter die het verziekt .. je plukt ze er zo uit ,een petje hoog, opgeschoren koppie stoer kijken, nek tasje. Ziek accent, grote bek ..
hij komt er echt aan als het zo door gaat.
de knokploeg staat al klaar, waar wij als ondernemers op wachten is een soort toestemming en of samewerking, wij willen hiervoor leterlijk en figuurlijk knokken laat de overheid instemmen!!!
gr Bram
Beach life | 06-07-11 | 20:22 | niet ok!
In Zandvoort je kop in het zand steken is nooit grappig, Hanneke.
Sjokoladevlaaa | 06-07-11 | 20:43 | niet ok!
Heel veel mooie woorden deze reacties hier. Alleen jammer dat iedereen die erover lult wacht tot er een ander opstaat die het klusje voor ze opknapt omdat niemand het heft in eigen handen durft te nemen.
Misschien kunnen er polen ingeschakeld worden, die hebben wel lef, om die vervolgens na 30 jaar weer op te laten ruimen zodat die weer de vuile klusjes op kunnen ruimen.
Zo blijft de cirkel rond.
Tozzzz Wat is proble | 06-07-11 | 20:44 | niet ok!
Paar honden laten rondlopen zijn ze zo weg bangeschijturds
ruikaanmereet | 06-07-11 | 20:52 | niet ok!
Gewoon dubbele paspoort controle bij Overveen dan is dat ook weer opgelost.
sockeye | 06-07-11 | 20:53 | niet ok!
@Prof. Drs. Klavan | 06-07-11 | 16:33 : Indeed. Eens.
@ruud195 | 06-07-11 | 19:26 : Elaborate please. 'Koker kijken'? Ik stel gewoon een vraag. Wat is er zo mis mee? Ik heb het echt niet over *alle .... (vul maar in). De meerderheid doet gewoon 'mee' met Nederland. Alleen zijn ze volgens mij vergeten om hun koters op te voeden.
TM | 06-07-11 | 20:55 | niet ok!
@youssefh | 06-07-11
Jammer voor je dat de deurwaarder geen onderscheid kan maken want dat is vrij makkelijk zoals je zegt. Persoonlijk zie ik het gelijk aan de ogen, kutmarrokanen hebben schichtige ogen. Maar als je (bijna) accentloos een praatje maakt is het meestal zo geregeld, en anders gewoon doorlopen en ergens anders naar toe gaan, gebeurd voor ons nederlanders ook hoor.
Anarki | 06-07-11 | 20:56 | niet ok!
En zoals de Drs. zegt; 'dat is (typisch) de derde generatie'.
TM | 06-07-11 | 20:56 | niet ok!
TM | 06-07-11 | 20:55
Volgens mij schold je pvv aanhang uit voor minderwaardigen.
En dat had niets met je retorische vraag te maken.
ruud195 | 06-07-11 | 21:00 | niet ok!
Beach life | 06-07-11 | 20:22 | niet ok!
Alleen al van het feit dat er over gesproken wordt gaat een signaalwerking naar de overheid uit.
Het is opvallend dat de overheid maatregelen neemt wanneer de kans op georganiseerde eigenrichting aanwezig is:
zie culemborg en helmond.
De Briemusketier | 06-07-11 | 21:01 | niet ok!
@Tozzzz Wat is proble | 06-07-11 | 20:44
"Iemand anders moet het maar doen" : het probleem van nederlanders in a nutshell.
De enige manier om dit marokkanengedrag te stoppen is om er massaal bovenop te springen wanneer zich weer een incident voordoet. Als je de ogen blijft sluiten voor dit tuig dan kom je vroeg of laat zelf aan de beurt.
Beef Bus | 06-07-11 | 21:03 | niet ok!
@ruud195 | 06-07-11 | 21:00 : Was me niet opgevallen. Maar goed; ik denk zeer zeker dat het gros van de PVV-aanhang niet uit de hoger opgeleiden komt.
TM | 06-07-11 | 21:08 | niet ok!
AAh, deze :
"En voor dit soort standpunten hoef ik ECHT geen PVV te stemmen zoals al die tokkies zonder perspectief."
Ben ik nog heel netjes hoor, vind ik dan. Heb wel erger naar mijn hoofd gehad hier. ;)
TM | 06-07-11 | 21:09 | niet ok!
Het begint klein. In Kerkdriel bijvoorbeeld.
Bubbels Jackson | 06-07-11 | 21:10 | niet ok!
zandvoort kom ik al jaren niet meer, eigenlijk heeft de overlast op zandvoort gezorgd dat bloemendaal kon groeien, maar nu het daar ook niet meer altijd koek en ei is, zie je dat gezinnen met kinderen naar het parnassius trekken
Bamzaaiert | 06-07-11 | 21:18 | niet ok!
TM
Met alle respect voor de hoger opgeleiden in Europa ,400 jaar terug was de mensheid slimmer door verlichting in te voeren.
Zouden ze als verplichting moeten stellen voor nieuwe geloven die hier zijn komen aanwapperen.
ruud195 | 06-07-11 | 21:21 | niet ok!
TM | 06-07-11 | 21:08 | niet ok!
Joh, je mag hier alles denken wat je wil. Daarom is dit ook zo'n fijn land.
Michiel de Kater | 06-07-11 | 21:26 | niet ok!
"Dit is vergelijkbaar met problemen met jong publiek in het uitgaansleven."
:D ja, daar kom je ook mocro's tegen, bedoel je dat? of bedoel je iets anders? muts!
hugeau | 06-07-11 | 21:26 | niet ok!
Kdenk dat Thalassa wel op kan doeken nu... tis 'n kwestie van tijd maar dit is natuurlijk een gelegenheid bij uitstek om wraak te nemen en lekker te kunnen rellen.
Hempieman | 06-07-11 | 21:33 | niet ok!
Ik ben die tering ratten zo ongelofelijk zat. En met mij veel Nederlanders en ook veel Marokkanen. En er wordt nooit ook maar iets aan gedaan.
Het is zo simpel. Zwaar straffen, ouders van dit tuig korten op uitkering/toeslag en het wordt weer beter. Veel Marokkanen die ik ken spugen van dit kutvolk maar worden er op aangekeken. Onzin natuurlijk.
Randall | 06-07-11 | 21:46 | niet ok!
De klootzakjes massaal de zee in drijven en kijken hoe ver ze kunnen zwemmen.
Antigoog | 06-07-11 | 21:52 | niet ok!
@HemPieman
nou ik denk zeker niet dat Thalassa zal op doeken daar is meer voor nodig dan paar tifus huftertjes daar is het vak ondernemen veelste leuk voor .
en je gaat tog zeker niet dicht voor wraak haaha laat ze het maar doen en die fout maken want dan gebeuren er zeker veeel ergere dingen dan alleen maar een knokploeg als hardwerkende families hierdoor getijsterd worden !!!!
Beach life | 06-07-11 | 21:57 | niet ok!
Neem een stuk of 50 van deze graftakken en graaf ze bij eb tot aan hun inteelthoofd in ter hoogte van de vloedlijn en wacht geduldig onder het genoeg van een lekker ijsje of een koud pilsje, tot het vloed wordt. als het vervolgens weer eb wordt trommel je hun familie, vrienden etc etc etc etc. op om te zien hoe de krabben en meeuwen hun ogen er uit pikken. zet er een groot bord bij met de tekst 'laat dit een voorbeeld zijn'. Maar denk er om, smeer je goed in met minimaal factor 25.
Amazing_Mark | 06-07-11 | 22:19 | niet ok!
aan de foto te zien, www.zandvoortinbeeld.nl... , lijkt me dat ze een potje is!
B. Lippe-Biesterfeld | 06-07-11 | 22:40 | niet ok!
Een vriend van me werkt aan een technische universiteit in Nederland. Hij moest als docent een tentamen surveilleren met extern ingehuurde surveillanten. Deze surveillanten vonden drie studenten die fraude pleegden door spiekbrieven mee te nemen en twee andere studenten waren aan het afkijken. Deze vijf studenten waren allemaal van Turks en Marokkaanse afkomst. De twee studenten die aan het spieken waren, hebben de surveillanten en docent (mijn vriend) na erop gewezen te zijn, geintimideerd.
Mijn maat moet nu aangifte doen bij een examencommissie of zoiets. Aan die technische universiteit schijnt dit steeds vaker voor te komen bij met name studenten met afkomst van Marokko of Turkije. Ook aan universiteiten is een mentaliteitsverandering nodig.
de tandarts | 06-07-11 | 22:41 | niet ok!
Ik kom zelf uit Finland, en ik weet wel dat mensen in Finland het niet zouden accepteren dat
-de islam hun land overneemt en dat buitenlanders (mensen met een andere paspoort);
- hun het leven wordt zuurgemaakt door een groep marokkanen.
De Finnen zijn rustig en gastvrij maar kunnen exploderen en fanatiek vechten (voor vrijheid tegen de Russen in de geschiedenis), en dat zie ik in Nederland niet zomaar gebeuren.
de tandarts | 06-07-11 | 22:45 | niet ok!
Een kampvuurtje stoken. Grote ketel erboven. Water koken. Grote pot rooibosthee zetten. Alles Marokkaantjes uitnodigen. Allemaal een kopje thee aanbieden. En dan beleefd vragen of ze het alstjeblieft nooit meer willen doen. Wel zeggen dat het nu echt de laatste kans is. Lijkt me toch de allervriendelijkste oplossing.
En anders toch maar met de botte bijl erin.
Jan Gordelroos | 06-07-11 | 22:56 | niet ok!
de tandarts | 06-07-11 | 22:45
Finnen zijn vechters, Nederlanders niet. Nederlanders zijn handige zakenlui, creatief en ondernemend. Finnen vind ik betrouwbaar, eerlijk en correct, maar niet spontaan en een beetje onbeholpen. Maar vooral zijn Finnen moedig en trots, nou net twee eigenschappen die wij vooral niet hebben. Mijn oma was Fins en ik ben er een paar keer geweest. Geweldig land maar wat een k***taal.
Vindefin | 06-07-11 | 23:12 | niet ok!
Massaal uitrukken voor een blackberry? Zijn ze helemaal vergoderderdegodverd?
pleurtop | 06-07-11 | 23:15 | niet ok!
Vindefin | 06-07-11 | 23:12 | niet ok!
mee eens, behalve dan de statement met de taal.
de tandarts | 06-07-11 | 23:27 | niet ok!
Er wordt wel veel gestigmatiseerd hier. Alle lastpakken aanpakken. Burgerplicht! Waren die Á*dammers ook van dezelfde afkomst. Dan maakt het niet uit.
Emin3m | 06-07-11 | 23:34 | niet ok!
Beetje lullig voor de overheid. Geen basistaak vervullen ze afdoende, maar de belastingbetaler wordt in toenemende mate uitgeknepen om geld aan Grieken en andere luiaards te geven. Politie fungeert nog alleen als flitsboete instituut en de enige wetgeving die ze verder nog handhaven is die van de Belastingdienst. Dit gaat niet zo heel lang meer worden geaccepteerd door hardwerkende mensen die hun koopkracht alleen maar achteruit zien gaan en (veel erger) geen tuinfeestjes meer kunnen geven omdat ze dan door uitschot in elkaar worden geslagen.
Alph Bolkenstein | 06-07-11 | 23:52 | niet ok!
treser.info | 06-07-11 | 15:22 | niet ok!
Leer eerst eens spellen, cunt.
Alph Bolkenstein | 06-07-11 | 23:53 | niet ok!
Anarki | 06-07-11 | 20:56 | niet ok!
Ik nodig je vriendelijk uit voor een avondje Noordwijk met mij.
Kijken of ik ergens binnenkom. En geloof me maar, ik heb mooie ogen, al zeg ik het zelf.
youssefh | 07-07-11 | 01:00 | niet ok!
youssefh: Ik weet niet of je arab of berber bent, maar de discriminerende houding van berbers richting autochtonen is het probleem, naast totaal gebrek aan inlevingsvermogen, en zij zijn degene die de vervreemding het hardst voeden! Een oplossing zou zijn wanneer de berbergemeenschap begint met het uitleveren van hun ratten (we kennen ze wel, de fijne jongens tussen de 12 en 25) en niet alles maar af doen als kattekwaad, wanneer bijv. een autochtoon de tyfus in geslagen is.. Of er ingebroken is bij een autochtoon. Maar ja, ze zijn vaak zelf veulste bang voor represailles door eigen volk, want de Nederlandse politie beschermt je niet.. Maar zo niet, dan raakt de maatschappij alleen meer opgefokt en voed men alleen maar meer het racisme. Ik ben niet xenofoob, maar rifratten (criminele berbergassies) mogen van mij keihard worden aangepakt, met gummiknuppel en al. En eigenlijk hoeven we geen onderscheid op ras te maken: alle draaideurcrimelen zouden in mijn ogen keihard aangepakt moeten worden! En meineed door valse tegenaangiftes al helemaal (gebruiken ze vaak om een sepot uit te lokken)!
bengbeu | 07-07-11 | 01:27 | niet ok!
@ Youssefh
Het lijkt mij beter voor beide partijen dat elke Marokkaan gewoon weer definitief huiswaarts gaat !
Ik kan wereldwijd geen bevolkingsgroep bedenken die zoveel kansen heeft gekregen en er zo een klerezooi van heeft gemaakt !
Jimmy Mc Clure | 07-07-11 | 01:34 | niet ok!
20, 30 jaar geleden was het ook warm weer in de zomer. Toen gebeurde dit toch ook niet. Toen had je helemaal geen last van deze gassies.
geeuwhonger | 07-07-11 | 01:45 | niet ok!
Wie niet voldoet aan zijn burgerplichten, verdient het niet om burgerrechten te hebben. Eigenlijk vind ik dat dat zo hoort te zijn.
Loop je irritant overlast te veroorzaken, dan mag je door iedereen hardhandig gecorrigeerd worden, en dan moet je niet gaan lopen klagen over discriminatie enzo.
Het is een hobby he, van dat kleine groepje mocro ettertjes: nederlandertje pesten. Iets anders hebben ze blijkbaar niet om voor te leven. Hoe triest ben je dan. Ik bedoel, iemand pesten die nooit iets terug doet: wat is daar nou voor lol aan te beleven?
geeuwhonger | 07-07-11 | 01:56 | niet ok!
@Alph Bolkenstein | 06-07-11 | 23:53 | waarom zou ik als ik aan de andere kant van de globe woon.
Eerst ff tot 2 tellen voordat je nutteloos reageerd.
treser.info | 07-07-11 | 02:39 | niet ok!
bengbeu | 07-07-11 | 01:27 | niet ok!
Arabier.
.
Jimmy Mc Clure | 07-07-11 | 01:34 | niet ok!
Ik moet dus "huiswaarts" gaan? Ik ben hier geboren, en getogen. Spreek half arabisch, want de andere helft versta ik niet. Plus ik kan geen arabisch lezen. Maar toch moet ik terug. Droom lekker verder.
youssefh | 07-07-11 | 03:04 | niet ok!
...overlast mocro-jeugd in Nederland.
Spaghetti Monster | 07-07-11 | 06:31 | niet ok!
Prof. Drs. Klavan | 06-07-11 | 16:33
als het probleem in de op de Islam gebaseerde cultuur zit waarom zijn er dan vooral problemen met Marokkaanse jongeren en niet met Turkse??
het probleem is dat de VVD en KVP(de voorloper van de CDA) zich door de Marokkaanse koning heeft laten opschepen met een groep waar hij zelf problemen mee had toen ze goedkope werknemers kwamen zoeken.
StevenQ | 07-07-11 | 08:30 | niet ok!
Waar aanmelden voor knokploeg? hehe
Mikeymand | 07-07-11 | 08:49 | niet ok!
Waar aanmelden voor knokploeg? hehe
Mikeymand | 07-07-11 | 08:49 | niet ok!
----------------
Zaterdag Zandvoort, zandsculpturen bouwen, thema 'de Profeet'.
Vos Reinaerde | 07-07-11 | 08:54 | niet ok!
Berbergasten en ongeleid projectielen.Geert +30 zetels. Vooral doorgaan......
qweras74 | 07-07-11 | 09:41 | niet ok!
Zaterdag Zandvoort, zandsculpturen bouwen, thema 'de Profeet'.
Vos Reinaerde | 07-07-11 | 08:54 | niet ok!
---
Dit heeft helemaal niks met de islam te maken.
imperfection | 07-07-11 | 09:47 | niet ok!
@imperfection | 07-07-11 | 09:47 | niet ok!
Dit heeft helemaal niks met de islam te maken.
----------------------------------------------
Inderdaad. Dus wel even de andere comments lezen, ipv zinloze opmerkingen te plaatsen:
"Komt zaterdag naar Zandvoort voor een ouderwets potje zandsculpturen bouwen. Thema van de week: de profeet !"
Geen kanseloze kunstenaars svp
Toasty | 06-07-11 | 15:56 | niet ok!
----------------------------------------------
Vos Reinaerde | 07-07-11 | 10:01 | niet ok!
@ StevenQ | 07-07-11 | 08:30 | niet ok!
turkse vaders en moeders schamen zich te tyfus als hun nageslacht de familienaam bezoedelt en nemen hardhandige maatregelen bij afwijkend gedrag, waar marokkaanse vaders en moeders slechts kroost aanleggen voor nog hogere uitkeringen en kinderbijslag.
Heeft niets met moslim religie te maken, maar met de verrotte marokkaanse cultuur en het wars zijn van Westerse normen & waarden
Guy Fawkes | 07-07-11 | 10:07 | niet ok!
@ Vos Reinaerde | 07-07-11 | 10:01 | niet ok!
* Guy Fawkes ontbreken Zwitsalletje bij Uw nick ziet *
Hijs fijn !
Guy Fawkes | 07-07-11 | 10:12 | niet ok!
Guy Fawkes | 07-07-11 | 10:12 |
Hé, dat was me nog niet opgevallen!
Een dank je wel nog voor je support in de comments bij het artikel 'Volkert v.d. Graaf niet beschermen'.
:-)
Vos Reinaerde | 07-07-11 | 10:34 | niet ok!
Begin van de burgeroorlog is er, als de politiek nu noet snel iets zinvols doet hebben ze het niet meer in de hand, terug grijpen op het leger kan ook al bijna niet meer dat hebben ze al weg bezuinigd. En tegen de politici die hier meelezen heb ik een opmerking. "niet klagen, je hebt het gewoon laten gebeuren"
Umberto die trotzoni | 07-07-11 | 10:48 | niet ok!
youssefh | 07-07-11 | 03:04 | niet ok!
Het Arabisch heb je snel onder de knie. Denk in kansen. Je vader is ook niet gebleven waar hij is geboren!
broodaal | 07-07-11 | 11:09 | niet ok!
In de ons omringende buitenlanden zijn het andere buitenlanders die voor de grootste overlast zorgen. Het gaat erom welke groep allochtonen numeriek het sterkst is vertegenwoordigd. Die zijn het brutaalst en vinden dat ze met zoveel zijn dat ze niet hoeven te integreren. Ze zijn groot genoeg voor een eigen zuil.
Marokkanen zijn bij ons de grootste groep. Maar in Duitsland zijn het Turken, en in Frankrijk Algerijnen. In Groot Brittanie Pakistanen.
Het heeft op zich niet zozeer met die nationaliteit te maken. Daar moet je je niet blind op staren. Al die nationaliteiten hebben namelijk een gezamenlijke verbindende factor. Mag jij drie keer raden welke.
geeuwhonger | 07-07-11 | 11:22 | niet ok!
youssefh | 07-07-11 | 03:04 | niet ok!
We hebben 30 jaar lang geprobeerd samen een oplossing te vinden.
Maar dat is altijd een zeer eenzijdige, namelijk de onze, poging geweest.
Op een gegeven moment moet je de handschoen in de ring gooien en zeggen "Ze willen niet"
En dat moment hebben we nu gehad.
-
Het is overigens helemaal niet aan jou te bepalen of je hier blijft of niet. Dat bepaalt het Nederlandse volk voor je.
En in tegenstelling tot andere allochtone bevolkingsgroepen zul je binnen Nederland bitter weinig Nederlanders vinden die vóór het blijven van moslims zullen stemmen.... en daar zijn ze 100% zelf verantwoordelijk voor.
Moi2 | 07-07-11 | 11:25 | niet ok!
Ze moeten er gewoon bij het begin van het seizoen eentje* aan een paal spijkeren en dan is het klaar.
* (mag ook meer)
Slappehap | 07-07-11 | 11:50 | niet ok!
@ Vos Reinaerde | 07-07-11 | 10:01
Ik vond hem wel goed eigenlijk...
"Komt zaterdag naar Zandvoort voor een ouderwets potje zandsculpturen bouwen. Thema van de week: de profeet !"
Geen kanseloze kunstenaars svp
Toasty | 07-07-11 | 12:05 | niet ok!
@ Vos Reinaerde | 07-07-11 | 10:01
Ik vond hem wel goed eigenlijk...
"Komt zaterdag naar Zandvoort voor een ouderwets potje zandsculpturen bouwen. Thema van de week: de profeet !"
Geen kanseloze kunstenaars svp
Toasty | 07-07-11 | 12:05 | niet ok!
@Toasty | 07-07-11 | 12:05 | niet ok!
Ik vond hem wel goed eigenlijk...
"Komt zaterdag naar Zandvoort voor een ouderwets potje zandsculpturen bouwen. Thema van de week: de profeet !"
Geen kanseloze kunstenaars svp
---------------------------------
Ondergetekende ook - en daarom de moeite van het [inmiddels meervoudig] citeren waard.
Vos Reinaerde | 07-07-11 | 12:35 | niet ok!
"Joh, je mag hier alles denken wat je wil. Daarom is dit ook zo'n fijn land.
Michiel de Kater | 06-07-11 | 21:26"
Vol-ko-men met je eens. ;)
@ruud195 | 06-07-11 | 21:21 : Waar is Maarten Luther II als je hem nodig hebt? Oh wacht, dat moet dan Martin Luther III zijn denk ik...
TM | 07-07-11 | 12:37 | niet ok!
@ Vos Reinaerde | 07-07-11 | 12:35
gelijk u heeft! het was eigenlijk aan imperfection gericht. Nou tot zaterdag dan maar!
Toasty | 07-07-11 | 12:57 | niet ok!
Waarom niet gewoon alle klootzakjes aanpakken, ongeacht hun afkomst? Dan straf je de slechten zonder die hele racistische rompslomp er omheen. Mochten daar veel klootzakjes van Marokkaanse afkomst tussen zitten: so be it. Daar hoeven mensen als youssefh mijns inziens niet onder te lijden.
Het is natuurlijk van den zotte dat youssefh hier verteld wordt dat hij maar "terug" moet gaan, terwijl hij hier geboren en getogen is en zo te zien zich ook als normaal persoon in deze samenleving gedraagt. Als dit de algemene houding tegenover Marokkaanse tieners is, dan vind ik het geen wonder dat die radicaliseren; dat is tieners eigen. Gewoon een kwestie van de (politie)schouders eronder en de klootzakjes lik op stuk geven.
pinokkio | 07-07-11 | 13:28 | niet ok!
Vermoeiend die gasten. Nooit opgegroeid met normen en waarden... Hard aanpakken, hoor je ook uit Marokkaanse groep zelf, maar nee: kopje thee/praten/laten gaan is de Nederlandse oplossing. Nu moet men maar eens beseffen dat die benadering bij deze groep kennelijk niet werkt en dat naar een ander middel gegrepen zal moeten worden.
Versnapering | 07-07-11 | 13:56 | niet ok!
Moi2 | 07-07-11 | 11:25 | niet ok!
Idiote uitspraak! Ik ben ook deel van het Nederlandse volk aangezien ik de Nederlandse nationaliteit heb. Zo als jij het zegt ben ik een soort huisdier dat je zo lekker kan wegsturen.
youssefh | 08-07-11 | 03:09 | niet ok!