Twee Belgische jongens hebben zich gemeld naar aanleiding van de mishandeling in Eindhoven

Twee Belgische jongens hebben zich bij de politie gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling op de Vestdijk in Eindhoven. De twee knapen zijn 15 en 17 jaar oud.

Dat meldt Omroep Brabant.

Het is nog onduidelijk wat hun rol is in de mishandeling.

Een 22-jarige Eindhovenaar werd zwaar mishandeld op de Vestijk in zijn woonplaats. De daders waren met z'n achten. De politie heeft beelden vrijgegeven van de hoofdschoppers.

Reaguursels

-weggejorist en opgerot-

Walgelijk volk, die Belgen..

Twee nieuwe belgen zal je bedoelen zeker...

We hebben een belgenprobleem.

Lebuinus | 22-01-13 | 12:10

Doeiiii, het was leuk zolang het duurde.

Namen en rugnummers laten noemen. Tien jaar voor iedere persoon die ze niet aangeven. Wel tien jaar op een ronddobberende boei.

mooi, das snel, met dank aan geenstijl??

Lebuinus | 22-01-13 | 12:10 | niet ok! Gebruik dat K woord gewoon niet. Dank u.

die zouden nooit achterhaald worden, maar nu gaan de andere 6 knapen ook hangen...
toch nog iets van gerechtigheid, voor zover je dat mag stellen met ons rechtssysteem...

@TLbuis....zullen wel overgelopen Nederlanders zijn !!

goed werk op de schandpaal !

Toen ik wel eens ruzie had bleef het bij een klap. Ik voel me oud en ben pas 35

-weggejorist en opgerot-

Zullen wel niet volgens het volwassenrecht berecht worden, en dan word het weer een licht taakstrafje...slechte jeugd gehad...blabla

Het Nederlandse "rechtssyteem" knuffelt de daders. Die zijn zielig en hebben linkse hulp nodig. Een hele zieligheidsindustrie gaat zich over hen ontfermen om ook een graantje mee te pikken.

Met beschaving heeft het niets te maken, maar ook mensen die niets kunnen mogen stemmen en willen een baan hŤ.

Foei en een week shoffelen.

Dat zijn geen ťchte Belgen.

Hoop dat deze jongemannen er niet met een taakstrafje afkomen (NL kennende)!

@tacolwd | 22-01-13 | 12:15
Jij kan aan iemands huidkleur zien welke nationaliteit hij heeft?

In BelgiŽ hebben ze ook Allochtonen hoor. Maar daar wordt harder gestraft dus komen ze maar hier mensen doodtrappen. Want hier mogen alleen nette mensen gestraft worden.

Half jaar cel + flinke schadevergoeding. Minimaal!

tegen de molotovcocktail gooier uit haelen is acht jaar cel geeist wegens poging tot doodstraf, ik ben wel benieuwd wat deze heren voor eis gaan krijgen. Ik wed niet zoveel. Komt over onze limburgse rambo ook nog eens een vervolg artikel btw? Men vindt 't moeilijk bewijsbaar maar volgens mij zit hij nog steeds vast. Ik zie dat badr inmiddels weer vrij is.

@Charlie Deepthroat | 22-01-13 | 12:18
Iets minder Telegraaf lezen en misschien wat vaker uitspraken van rechters bestuderen.
Nederland hoort bij de zwaarst straffende landen in de EU, zeker voor mishandeling.

@Patatter | 22-01-13 | 12:22
Straffen in Belgie hoger dan in Nederland? Vergeet het maar. Relatief worden er daar veel meer taakstraffen uitgedeeld dan in Nederland.
Nederland kent, in tegenstelling tot bv. Duitsland, Belgie en Frankrijk, relatief weinig taakstraffen. Terwijl taakstraffen aantoonbaar effectiever zijn dan gevangenisstraffen, wat onze buurlanden blijkbaar al wel door hebben...

Goed, dan noemen we het geen Finnen meer, maar Belgen....

@Bokito ergo sum | 22-01-13 | 12:14
Toen ik wel eens ruzie had bleef het bij woorden. Een klap gaat al veel te ver.

Moet het slachtoffer in dit soort gevallen ook zelf de eigen bijdrage voor de zorgkosten betalen?

-weggejorist en opgerot-

Ach deze dader komt er vanaf met een paar uur schoffelen en die slaat iemands hoofd kapot:

www.telegraaf.nl...

Wel grappig dat domme mensen dit blijven verdedigen als een beschaafd systeem. Sommige mensen laten zich ook alles wijsmaken.

Waarschijnlijk twee van de acht die niets hebben gedaan en die zichzelf komen vrijpleiten.

Wat een tuig. Ik nooit gedacht dat ik dit nog ging denken, maar wat mij betreft mogen lijfstraffen weer worden ingevoerd, wat een laffe honden.

Wat moet er mis met je zijn, als je iemand zo hard op z'n hoofd kan stampen. Hoe ellendig ziek ben je dan??

@ scheten-wapper | 22-01-13 | 12:27 | niet ok!

Wat ben jij toch een hopeloos naÔef schepsel, maar goed dat zul je vast vaker hebben gehoord en je kunt er ook niet veel aan doen waarschijnlijk...

Is toch niet te geloven.. Op die leeftijd al

@ scheten-wapper | 22-01-13 | 12:25 | niet ok!

Wat wil je daar eigenlijk mee zeggen, dat het elders in Europa nog treuriger gesteld is met het bestraffen van goor uitschot? Dat kan best kloppen.

@kempenaer | 22-01-13 | 12:32
Ach, ik baseer me op feiten en cijfers, en niet op de onderbuikgevoelens die de Telegraaf met suggestieve berichtgeving aanwakkert.
En dan ben ik naief?
@HEvD | 22-01-13 | 12:32
Inderdaad. Gestoord tuig.

@kempenaer | 22-01-13 | 12:30
Het systeem is gericht op preventie en het voorkomen van herhaling, niet zozeer op vergelding. En dat vind ik een goed systeem.
Taakstraffen zijn wat dat betreft effectiever dan gevangenisstraffen. Alleen dus jammer dat dat in Nederland nog niet echt doordring.

@kempenaer | 22-01-13 | 12:34
Nee, dat ze elders in Europa wel kijken naar het effect van een strafmaat.

@scheten-wapper | 22-01-13 | 12:27 Wat is een effectieve straf in hemelsnaam? Een straf dient imho vooral tegemoet te komen aan het rechtvaardigheidsgevoel van het slachtoffer, dat hem/haar genoegdoening wordt gedaan. Dat begint met vergoeding van alle materiŽle schade en tevens een leuk bedrag voor immateriŽle schade. Als de dader daar een flink deel van zijn leven voor moet werken dan is dat jammer voor hem.

De cultuur van dat volk is in BelgiŽ hetzelfde als in NL, 1 pot nat.

Misschien kan Nonkel Frituur eens reageren?

'Belg' in Rotterdam afgeschoten. www.standaard.be...

Zijn er geen fotos van de daders. Ik hoef die video ff niet te zien.

Nou dat scheelt mischien twee maandjes op de (minimaal) 36 maanden die deze laffe straatterroristen wegens poging tot doodslag / ernstige mishandeling in vereniging.

scheten-wapper | 22-01-13 | 12:37 | niet ok!
25 jaar in de isoleer op water en brood. 0 contact met medegevangenen. Hoe moeilijk kan het zijn? Die jongen die doorgaat dan. Die is namelijk niet meer te redden.
Dat soort lui moeten voor eeuwig uit de samenleving verdwijnen. Je helpt ze er niet mee, dat klopt, je helpt de samenleving er mee.

Nou dat scheelt misschien twee maandjes op de (minimaal) 36 maanden die deze laffe straatterroristen wegens poging tot doodslag / ernstige mishandeling in vereniging.

zullen krijgen (oeps)

Met z'n achten .. dan waren het dus Belgen maar dan wel in de ogen van Ella Vogelaar.

Belgen zijn ook buitenlanders.....

@ scheten-wapper | 22-01-13 | 12:36 | niet ok!

Ik denk dat jij pas anders begint te lullen als je zelf een keer goed te grazen wordt genomen door zo'n stel schuimbekkend uitschot. Voor sommige mensen zou dat wel een beetje verhelderend kunnen werken met je slappe, laffe linkse praatjes. Altijd weer dat begrip voor die gedrochten, wat mankeert er aan je?

Slim melden op dinsdag, kun je mooi weer net voor het weekend naar huis toe

@Tim Grimback | 22-01-13 | 13:07 Volgens mij kom je na een volledige bekentenis niet eens in voorarrest. Als ze werken hebben ze waarschijnlijk vandaag een snipperdagje opgenomen en kunnen ze zich morgen weer melden.

Bij nader inzien ligt een dagje spijbelen meer voor de hand.

kempenaer | 22-01-13 | 13:03
Schetenlater krijgt vanzelf de deksel op zijn neus. Net als uwer flip. Zelfs Femke Halsema was zo vol van onze cultuurverrijkers totdat ze beroofd werd, remember?
Volgens mij is fartwapper onderdeel van de Powned redactie. Om hun subsidie veilig te stellen, laten ze zien dat ze de linkse stupiditeit verdedigen.

Belgen, de nieuwe Finnen.

Mensen, ze laten uiterst verdachte schoppers in vrijheid, wie denkt dat daar een afschrikkende werking van uitgaat verdiend een paar schoppen voor zijn hoofd.

Op Joop geen woord over dit 'incident' terwijl vorige week een hele discussie was dat camera's niet helpen.

sufkut | 22-01-13 | 12:25
120 uur schoffelen net als in Hardenberg:
www.telegraaf.nl...

Calimerogedrag van die Belgen. Raar aggresief Volkje die Belgen

Youtube link is dood, hier repost: www.youtube.com... - Maar GODVERDOMME, ik heb nog nooit zoiets misselijkmakends gezien, ...letterlijk misselijkmakend.

Zielig triest tyfusvolk, lager dan ratten....oei, mijn haat speelt op

"Belgische" jongens...?
Zijn mijn gedachten al zů verwrongen door het dagelijkse nieuws dat ik automatisch aan iets anders denk?

@ scheten-wappert: kom is ff op dan met die keiharde cijfers en feiten.

Mo A. & Mo B.

@scheten-wapper | 22-01-13 | 12:27
De recidive onder onze taakstraf pareltjes ligt echter vrij hoog. Dus blijkbaar doet het NL systeem daar ook iets verkeerd. Suggesties om dit te verlagen kun je uiteraard altijd mailen naar Justitie.

Misschien was het slachtoffer wel een powreaguurdert met Gilles de la tourette.

scheten-wapper | 22-01-13 | 12:35 | niet ok!
Jouw cijfers en feiten zijn zoals altijd uit je duim gezogen. klopt gewoon niks van.
Zie bijvoorbeeld www.prisonstudies.org...

de nakketikker | 22-01-13 | 13:38 | niet ok!
Echt niet ok! Zieke reactie....

nogeenreactie | 22-01-13 | 13:43 | niet ok!

Ach ik zie ze hier dagelijks zieker voorbij komen, dus ik dacht, kom ik pas me eens aan.

@ brabandertje: laat maar gaan. Hij gooit ergens zijn drol neer en rent dan hard weg.

de nakketikker | 22-01-13 | 13:38 | niet ok!
".....een powreaguurdert met Gilles de la tourette."

Deze mensen stemmen meestal PVV en denken dat ze meehelpen aan de oplossing van het probleem door het te benoemen. Je kunt ze vinden achter een toetsenbord waar ze anoniem kunnen reageren maar in het echte leven zijn dit mensen die weglopen voor hun verantwoordelijkheden.
Op zich vreemd dat dit gebeurd nu Nederland zo veilig is geworden door het verbod op verkoop van canabis aan buitenlanders, of zouden die jongeren daarom zo kwaad zijn?

Dat is natuurlijk niet netjes van die Marokkaanse Belgen. beetje hier de goede naam van licht-getinten "Nederlanders" lopen te verpesten.

tenenkrommend deze lafheid. dat er in nederland nog geen mensen/buurten zijn die burgerwachten opgericht hebben is echt verbazingwekkend. dit schreeuwt toch gewoon om t recht in eigen hand te nemen!

@ flipvandefluitketel | 22-01-13 | 13:14

Door schade en schande wijs geworden, flip?

@ Frenck Mahon | 22-01-13 | 13:54

Nee, klopt, George W. Bush en de PVV hebben deze problemen veroorzaakt, wegkijkende simpele ziel.

Het zijn er maar een paar die daadwerkelijk trappen, de rest kijkt toe. Eerst maar afwachten wat deze gasten te zeggen hebben, veel nuttiger

www.omroepbrabant.nl...


hier een foto van het gajes..............

Kop afhakken dat tuig

kempenaer | 22-01-13 | 14:10 | niet ok!
Zoals het nu laat aanzien zijn het jouw streekgenoten.
Ik zeg niet dat de PVV de problemen veroorzaakt heeft, ik zeg alleen dat Wilders het probleem al 12 jaar benoemd maar wegloopt als hij mee kan werken aan de oplossing. Een aantal powned reageerders doet hetzelfde, benoemen en de oplossing in de weg staan omdat men stemt op een politieke partij die groot wordt met het benoemen van de problemen maar wegloopt voor de verantwoordelijkheid van de oplossing.

-weggejorist-

@Frenck Mahon | 22-01-13 | 14:19 …ťn ding staat in ieder geval vast: de partijen die de afgelopen jaren in de regering zaten (hoofdzakelijk PvdA, VVD en CDA, een enkele keer CU en D'66) gaan de problemen zeker niet oplossen. Dat kunnen we op basis van hun trackrecord wel vaststellen. Dus in plaats van dom te lullen over de PVV zou je je pijlen daar beter eens op kunnen richten.

als gewelddadig gedrag gekoppeld mag worden aan nationaliteit of etniciteit
moeten 'wij' - de Hollanders - toch in ons handjes klappen.

The brighter the picture, the Darker the negative!!!

De PVV wil Šlles doen om dit soort gebeurtenissen(gťťn incidenten) te laten stoppen, maar de PVV kan dat niet in haar eentje.
Zolang onze liegende premier, onze onaantastbare koningin en de rest van de regering zich nooit eens uit laat over het feit dat de burger steeds opnieuw het slachtoffer is van allerlei criminelen en dat dit moet STOPPEN, is de PVV een roepende in de woestijn.Ze houden een voor een de kiezen op elkaar, behalve de PVV.
-
En Geert Wilders "liep niet weg": hij kon er niet mee instemmen dat de burger poten werden uitgedraaid.
Helaas gebeurt dat nu tůch door het huidge kabinet.
Maar dat is weer de schuld van degenen die zo nodig op VVD en Pvd moesten stemmen.

(15:17) moet zijn huidIge

witwas | 22-01-13 | 14:47 | niet ok!
Hoe triest ben je als persoon als je de overheid nodig hebt voor je eigen geluk. Dit soort excessen zijn er altijd geweest. Cameratoezicht heeft ervoor gezorgd dat dit misdrijf vastgelegd is.

Wat is nou de maximale straf voor het geweldsdelict wat hun gepleegd hebben?
Ik vind echt dat "mensen" zoals deze lafbekken minimaal 20 jaar mogen rotten in de cel, hetzelfde geldt voor onze grote vriend badr hari, die ik overigens liever 40 jaar zie verdwijnen.

@Demoknife | 22-01-13 | 16:11

Dat ligt eraan welk geweldsdelict deze heren gepleegd hebben. Ik zou zeggen poging tot doodslag door ťťn van de daders (die nog even op het hoofd intrapt). De rest minimaal zware mishandeling. Daarnaast wordt per individu gekeken wat ieders aandeel is in de mishandeling.

Een ander persoon noemt dit achter bijvoorbeeld poging tot moord, en weer een ander zegt (poging tot) zware mishandeling.

Waarom link naar Youtube filmpje en niet naar Dumpert? Foei!!

www.dumpert.nl...


Hier staat ook nog een foto van de ergste teringleijer bij..

Door schade en schande wijs geworden, flip?
kempenaer | 22-01-13 | 14:06
Een paar jaar geleden inmiddels, maar klopt.
Tot die tijd was ik ook naief!

Zijn dit weer Marokjes of zijn dit blanke jonge mensjes.
Wel zeer interessant om te weten.
We kunnen, nee moeten namelijk stoppen met het discrimineren als dit blanke ettertjes zijn.
Mochten het weer Marokjes zijn kunnen we langzaam maar zeker eens echt gaan discrimineren, zo het heet gelijke monniken, gelijke kappen. En de katholieke kerk weet er per slot van rekening als geen ander van hoe met kleine jonge mensjes om kunt gaan. Tot in hoge leeftijd zal het hen dan noch heugen.

Mega Mindie 2
Als dat blanke jongens zijn ben ik een neger

De Belg is de nieuwe Fin

Inderdaad - het waren toch Belgen? Powned kennende hadden ze er anders wel lichtgetint bijgezet om de discussie te laten losbarsten..

Wedden dat het ůůk dit keer weer buitenlanders zijn. Van mij mogen ze vandaag al beginnen dat schorem heel Europa uit te sodemieteren. Die hebben volgens mij hier helemaal niets te zoeken. Ze bezorgen ons alleen maar een heleboel allende en kosten ons handen vol met geld waar wij hard voor moeten werken. Als ik dat slachtoffer zou zijn zou ik terstond de staat aangeklagen. Die hebben namelijk de laatste veertig jaar al dat onderduims volk dit land binnen laten sluipen en ze van ons geld in de watten gelegd. Alles mag en alles kan tegenwoordig in dit land. Geen wonder dat die profiteurs hier bijna niet meer zijn weg te branden. Maar er is nog hoop. Hoop omdat er steeds meer mensen zoals ik bereid zijn daarvoor op allerlei gebied flink in te leveren. Met of zonder Wilders.

Ik kon het me nooit voorstellen een mens dood te schieten,dacht dan vaak,wat is er fout gegaan in zo iemands leven.
Na het zien van deze beelden heb ik het antwoord.Kan het me voorstellen!!

-opgejorist en weggerot-

Ball5376 | 22-01-13 | 17:29 | niet ok!
"Wedden dat het ůůk dit keer weer buitenlanders zijn."

Deze weddenschap win je zeker omdat in de tekst staat dat het om Belgen gaat.

ik vind het echt stom dat iedereen nu loopt te haten op belgen, belgen zijn over het algemeen fatsoenlijkere mensen dan nederlanders

"importbelgen" zijn echter bijna net zo erg als "importnederlanders"

Nou als ze moeten schoffelen dan zakt me broek af hoor ?

scheten-wapper | 22-01-13 | 12:27 | niet ok!

Mwah... de enige bron daarvoor is een bij elkaar geStapelt onderzoekje waarbij ze heel erg met vermenigvuldigingsfactoren moesten werken om de data "gelijk" te krijgen.

Na toepassing van die factoren ("zorgvuldig" gekozen door de onderzoekers) leek het idd alsof taakstraffen beter werkten.

Moeha.

Nekschot.

Heeft Nonkel al gereageerd?

@ flipvandefluitketel | 22-01-13 | 16:41 | niet ok!

Treurig dat je die ellende is overkomen. Gelukkig dat je je naÔviteit kwijt bent.

kempenaer | 22-01-13 | 20:17
Was niet zo dramatisch als het misschien overkwam. Maar dat wat er gebeurd is, heeft wel mijn ogen open gemaakt. In mijn optiek zijn het net sprinkhanen, ze vreten het hele ecosysteem op en dan verder trekken.

En ja hoor het zijn marokanen

tuurlijk, de daders mogen niet herkenbaar in beeld...

Volgens sommige reaguurders zullen en moeten de Marokkanen het gedaan hebben waar of niet dat doet er niet toe.
Als ik hoor dat na het zien van het filmpje de ouders van twee jongens deze naar het politiebureau gebracht hebben geeft dat een heel ander licht op deze zaak.

Wat een lafaards zijn die jongens. Vreselijk laffe vieze mannetjes zonder ook maar enig zelfrespect.

de ouders van twee jongens deze naar het politiebureau gebracht
botbot | 22-01-13 | 20:54 | niet ok!
Werd eens tijd

Volgens sommige reaguurders zullen en moeten de Marokkanen het gedaan hebben waar of niet dat doet er niet toe.

botbot | 22-01-13 | 20:54
1
+
1
In het filmpje zien ze eruit als Mrokanen en ze doen wat marokkanen ALTIJD doen.
Eerst vragen met 8 man vragen of meneer problemen heeft en daarna laf in elkaar slaan.
If it walks like a Duck, quacks like a Duck en looks like a Duck it's a f*cking Duck!

Het waren weer Rifmongolen.

kweetitwel | 22-01-13 | 21:14 | niet ok!
"Het waren weer Rifmongolen."

Nee het waren jongens van een Belgische voetbalclub. Alle daders zijn inmiddels bekend.
www.omroepbrabant.nl...

@Belgen:
Allei!
*fluistert*
Ik zou u adviseren:
Als ge en masse ontkent, ťn elkander beschuldigt, kunt ge er bij den'ollander er mee wechj komen!
Zeker en vast!

Sinds belgie elke mongeaul die daar meer dan 3 weken verblijft een paspoort aanbiedt, is het aantal belgen sterk toegenomen.
Je verwacht het niet he?

@kweetitwel | 22-01-13 | 21:14 | niet ok!
"Het waren weer Rifmongolen."

rifmongeaulen graag!

Nee het waren jongens van een Belgische voetbalclub. Alle daders zijn inmiddels bekend.
www.omroepbrabant.nl...
Frenck Mahon | 22-01-13 | 21:27 | niet ok!

Waren aan het oefenen hoe ze de volgende wedstrijd tegen nl club ook een grensrechter konden doodschoppen.
Heb je het filmpje trouwens gezien?

waren dus inderdaad vertrokken in een lichtgetinte auto

Belasting vluchtelingen of echte Belgen? Of wel de zoon van de notaris en tandarts of rechtschapen Vlamingen? Of derde generatie Belgen wiens familie oorspronkelijk uit het noorden van Afrika kwamen? Het zouden zelfs niet bijster slimme Brabanders of Limburgers (die ander variant ken ik niet maar schijnen te bestaan) kunnen zijn, die noem je ook Belgen. Belgen, het is zoveel maar zo weinig goeds.

sphotos-b.ak.fbcdn.net...
We hebben beeld.

dekogelkwamvanlinks | 22-01-13 | 22:43 | niet ok!
"Heb je het filmpje trouwens gezien?"

En zelfs meer.
www.streetheroes.be...
In het filmpje te herkennen door witte trui met hoodie.

Belasting vluchtelingen of echte Belgen? Of wel de zoon van de notaris en tandarts of rechtschapen Vlamingen?
E Rectus Magnificus | 22-01-13 | 23:55 | niet ok!

In 030 hebben een paar jaar geleden leden van een hockeyclub uit Doetinchem een totaal onschuldige jongen (nooit een ruzie proberen te sussen, blijkbaar) met een fietsketting een hersenbeschadiging geslagen. Jongen heeft opnieuw moeten leren praten en lopen. Goede straf voor die gasten zou zijn geweest dat ze verplicht hadden moeten helpen bij het revalideren, tot hun 21ste.

Belasting vluchtelingen of echte Belgen? Of wel de zoon van de notaris en tandarts of rechtschapen Vlamingen?
E Rectus Magnificus | 22-01-13 | 23:55 | niet ok!

In 030 hebben een paar jaar geleden leden van een hockeyclub uit Doetinchem een totaal onschuldige jongen (nooit een ruzie proberen te sussen, blijkbaar) met een kettingslot een hersenbeschadiging geslagen. Jongen heeft opnieuw moeten leren praten en lopen. Goede straf voor die gasten zou zijn geweest dat ze verplicht hadden moeten helpen bij het revalideren, tot hun 21ste.

Rare serverfouten. Maar het was een kettingslot voor een fiets dus, met zo'n zware klont ijzer als slot. Blijkbaar denkt iedereen dat je mensen ongestraft op hun kokosnoot kunt meppen, zoals je in de film altijd ziet. In werkelijkheid is een goede beuk met de vuist al voldoende om iemand dagen lang last te laten hebben van duizelingen. Laat staan als je je voet of een wapen gebruikt.

Die 2 jongens hebben zich niet gemeld bij de politie, ze zijn door papa en mama gebracht.....

Oja, nog even wat.....
Alle 8 de daders zijn te zien, in een groepsfoto op GeensTijl.nl......

enk | 23-01-13 | 09:49 | niet ok!
Linkje van vanacht aanklikken was teveel moeite? :)
Mooi dat GS er ook zoveel aandacht aan besteed.

Het feit dat ze zich pas melden na tonen van de beelden is dramatisch. Als dat nu de motivatie moet zijn.....

Het is goed dat de beelden worden ingezet, begrijp me niet verkeerd, maar nu bevestigen die lui weer het beeld wat ik al van ze had. Alleen maar als het hun uitkomt...

Begrijp dat de volkswoede voorbij is nu blijkt dat het fijne roomblanke belgjes waren ?
www.geenstijl.nl...

UriŽl Fack | 23-01-13 | 09:41 | niet ok! Dat is eigenlijk ook wat ik bedoel, ook hockey jongens doen dit soort dingen tegenwoordig. Waarom? Omdat ouders geen grenzen stellen en hun kind altijd de hand boven het hoofd houden. Zelfs mijn ouders gaven altijd de schuld aan mijn vrienden, zelfs als ik ze tegen sprak. Ik stel mijn kinderen verantwoordelijk, ook als ze gezamenlijk iets hebben gedaan stel ik ze gezamenlijk verantwoordelijk. Ik sla niet maar kan wel heel boos worden. Zouden er meer moeten doen. Plus niet verwachten dat de samenleving het wel doet.