*


'Seks voor een tien'


#HAN

Drie docenten van de Arnhem Business School zijn wegens 'grensoverschrijdend gedrag' ontslagen.

Drie docenten van de Arnhem Business School zijn wegens 'grensoverschrijdend gedrag in hun relatie met studenten' op staande voet ontslagen.

Dat heeft de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen laten weten. Het is niet bekend wat het grensoverschrijdende gedrag precies inhoudt. Een mannelijke internationale student van de school had geklaagd over het gedrag van de docenten. Daarop werd vorige maand een extern onderzoek ingesteld. Het bleek dat de docenten inderdaad over de schreef zijn gegaan. Volgens verslaggever Jacques Verhagen van Omroep Gelderland gaat het gerucht dat de docenten leerlingen een tien gaven in ruil voor seks. De hogeschool heeft een meldpunt opgericht.

De hogeschool laat weten de zaak hoog op te nemen. "Het is essentieel dat studenten zich veilig voelen op hun opleiding in het algemeen en de relatie met docenten in het bijzonder", zo staat in een schriftelijke verklaring waarover het ANP bericht.

Reaguursels

Ook de lelijke?

Ik heb echt op de verkeerde instituten gezeten.

Pieter de zaadschieter kom er maar in.......!

Wacht,
Even duidelijk:
KREGEN ze seks voor een tien, of moesten ze seks GEVEN voor een tien.

Want het ene is beter dan het andere.

Zetten docenten zich een keer af tegen de zesjescultuur, is het weer niet goed..

Ik voelde me super veilig maar was nooit voor wiskunde en natuurkunde geslaagd als ik niet af en toe even op me knieŽn ging.

@tokkiemeppert: Het gaat hier dus om hoogopgeleide studenten!

Eigenlijk is ontslag veel te makkelijk voor deze randdebielen. Ik zou ze wegens ernstig gezagsondermijnend gedrag en machtsmisbruik minstens 5 jaar gevangenisstraf geven.

Only in Ameri.... oh wacht...

De student was jaloers omdat de docenten niet op buitenlandse mannen vielen.

Niks nieuws. Deed mijn aardrijkskundeleraar al bij alle hockeymeisjes in de klas.

Hogeschool. Niveautje mavo van dertig jaar geleden dus.

Hogeschool Arnhem Nijmegen. Het zal wel om de Arnhemse tak gaan.

Foto's? M/V? Ik ben nu heel erg benieuwd.

Overvelde | 08-05-13 | 12:51 | niet ok!

u vergeet nog "een tien voor seks"

HogeSchool is Hoger Onderwijs oeps, Is middelbaar niveau

Overvelde | 08-05-13 | 12:51 |
"Volgens verslaggever Jacques Verhagen van Omroep Gelderland gaat het gerucht dat de docenten leerlingen een tien gaven in ruil voor seks."
Ze kregen dus geen seks voor een tien, ze moesten geen seks geven voor een tien (dat in zou houden dat je geen tien kon krijgen zonder seks). Maar ze konden seks ruilen voor een tien.
.
Een geniepig stemmetje in mij zegt: Ach... het zal wel. De (vermoedelijk) dames in kwestie kregen een optie om hoer te spelen en namen die. Prostitutie werkt op hetzelfde principe: Je kan hard werken en geld verdienen of op je rug gaan liggen en het geld krijgen. Hier kan je hard blokken en een tien krijgen of op je rug gaan liggen en een tien krijgen. Je went slechts andere... natuurlijk talenten aan om resultaat te behouden.

Als ze allemaal boven de 18 zijn is het een beetje een enge bemoeienis dat die allemaal met elkaar neuken.

Wat ik dan wel kan begrijpen is dat de docent op nonactief is gesteld omdat deze omkoopbaar is en het geen probleem vind om cijfers aan te passen. Iets wat de docent ook negatief kan doen als deze docent iets wilt maar het niet krijgt.

Dat is dus wel een groter probleem dan dat er stokken in gleuven worden gestoken.

Dus als ik vroeger meer sex op school had gehad, was ik nu geen patatboer geweesd?....

Ik had vroeger mijn docente Frans ook wel een beurt willen geven voor een tien, nu kreeg ik alleen maar een paal voor de moeite.

* Een tien voor een anus;
* Niet naar het volgende schooljaar? Niet getreurd, hier een tien voor een beurt;
* Wie wil er een tien?! Nee, jij niet. Jouw tieten heb ik al gezien.
* Business School opleiding Arnhem. Hoofdvak: Hoe neuk je jezelf omhoog? Met vandaag: praktijkles

Volgens mij is het lente....

Wat geven die HBO's zichzelf toch allemaal fancy namen: business school Arnhem. Dat is dus de vervolgopleiding voor havo klantjes die te stom waren voor het vwo.

Amsterdam business school klinkt als de oude heao van vroeger.

InHolland 2.0 ?

Dus zonder neuken wordt er zonder dat je er iets voor hoeft te doen "naar de zes" toegewerkt
En voor een beter cijfer moet je met de benen wijd.

Gaat goed met het onderwijs in NL.

Gewoon goed voorbereid op de toekomst in het bedrijfsleven. Menig secretaresse, junior medewerker gaat zonder nadenken op de knietjes. Alles voor de carriere!

Lekker neuken en nog een tien krijgen ook?
Wat valt hier nou over te klagen?

De desbetreffende student kon maar niet afstuderen op een vak waarvoor betreffende drie docenten geen voldoende wilden geven voor onvoldoende werk.

Nice! Oh wacht dit is Nederland, schande!!!!

Ja in hattem zit een beveiliging bedrijf die collega neukt tijdens kantoor uren
Vervolgens probeert hij mij ook te verleiden !!! Aangezien hij hoogste functie
Van beveiliging hebt kan hij buiten de wet regels zijn gang gaan !!!!! Daar moet ook aandacht op gegeven worden!!!

-weggejorist-

-weggejorist-

Wouter Bos schijnt cum laude in de economie afgestudeerd te zijn. Gezien zijn prestaties nadien kan slechts geconcludeerd worden dat dit vroeger al vaste praktijk was.

een breezer.
een laptop.
een hoog cijfer.
Ik snap opzich wel dat jongeren (en met name meisjes) er anno 2013 misschien niet zo wakker van liggen om even hun lichaam te gebruiken om snel geld of goederen te scoren. Onze en de vorige generatie hebben er zelf voor gezorgd dat sex geen taboe meer is en dat je niet hoeft te wachten om sex te hebben.
Dat is geen hele rare ontwikkeling zolang het maar met toestemming is van beide partijen en meerder jarig. ECHTER:
Als je dit rijtje bekijkt valt "een hoog cijfer" van allebei de partijen onder "fraude". Dus hoe dan ook fout.
Kijk, als die docenten sex vroegen voor bijles zou het een ander verhaal zijn.

misterie | 08-05-13 | 13:29 | niet ok!

Ja, die Rob Regterschot van High Security Service is mij er ťťn.

misterie | 08-05-13 | 13:29 | niet ok!

het zit nogal diep bij u, of moet ik zeggen dat het u hoog zit?

Huh je kent m

-weggejorist-

-weggejorist-

Zit me heel hoog kan me echt boos om maken hij hebt met me ex bewindvoerder geld van mij gejat

misterie | 08-05-13 | 13:37 | niet ok!

Mistrie is frustrie omdat ze geen beurt krijgt tijdens het werk.

Die leraren kunnen zo voor de PVV de kamer in. Historisch gezien voldoen ze aan alle kenmerken

Ja dat zal het zijn!

Dwieb | 08-05-13 | 12:51 | niet ok!
'
Ik ben er maar..??

Lees ik het nu goed dat het de school niet zo zeer gaat om het frauduleuze karakter van deze betalingen in natura, maar om de veiligheid van de studente(n)(s)? Met die veiligheid is ongetwijfeld niets mis.

misterie | 08-05-13 | 13:38
Heerlijk dat mensen zoals jij echt bestaan, ik blijf mij erover verbazen.

Waarom een tien, 5,5 is toch voldoende?

Alsof een HBO diploma al niet genoeg aan deflatie onderhevig is .........

De meisjes die slechts een 8 kregen slikten niet.

@misterie | 08-05-13 | 13:29 | niet ok!

Taalverloedering in het onderwijs slaat hard toe.

Vanilla | 08-05-13 | 13:59 | niet ok!

Voor een beveiligingsdiploma hoef je niet eens tokkie te spreken. Elke flapdrol kan dat halen.

@Baby Rasta | 08-05-13 | 14:01 | niet ok!

Hehehe :P.

vanilla klopt

Alsof een HBO diploma al niet genoeg aan deflatie onderhevig is .........
Hobbykip | 08-05-13 | 13:50 | niet ok!

Lees nog eens goed. U heeft ook een HBO diploma?

@misterie: Ik wil echt niet weten wat jij met je docent Nederlands hebt gedaan om een diploma te krijgen.

als je op hbo moet neuken voor een tien ben je ook gewoon dom.
kun je neuken wat je wilt, maar als je voor een dubbeltje geboren bent...

pica gebruik 100.000ste x, kom op Powned ververs uw foldertje met pica's zo nu en dan of neem wat vers redacteuren bloed aan.

Hobbykip | 08-05-13 | 13:50 | niet ok!

er is een essentieel verschil tussen INflatie en DEflatie.

joyriders | 08-05-13 | 13:03 | niet ok!
Nou, dan had ik ook graag extra wiskunde gehad. Wat een leuk grietje was dat zeg. Oh hai Ilse K. Abstede, mocht je meelezen!

Doe eens een andere foto.

Seksuele voorlichting?

Kijk, als die docenten sex vroegen voor bijles zou het een ander verhaal zijn.
@datzouzomaarkunnen | 08-05-13 | 13:33
Als het dezelfde docenten zouden zijn, dan speelt nog steeds mee dat zo'n leerling in een afhankelijkheidsrelatie ten opzichte van die docent verkeert (je kan vaak niet snel van docent of opleiding switchen, als je niet op zo'n suggestie in zou gaan en er een conflict ontstaat - zelfde geldt voor de docent die het in principe uit de weg zou moeten gaan, omdat die leerling feitelijk geen kant op kan en hij een machtspositie heeft en uiteindelijk ook sowieso daarom ook zijn boekje te buiten gaat, want met die macht komt ook verantwoordelijkheid).
Dus op het moment dat er zo'n ongelijke verhouding bestaat en zo'n leerling zich onvrij zou kunnen voelen zoiets te weigeren, zit het in principe al fout. Ik zou die principes toch ook wel zoveel mogelijk handhaven (al snap ik wel een beetje hoe het bij sommige mensen soms fout gaat en heb dat ook wel zien gebeuren, soms is het toch beter er een beetje omheen te draaien of de boot af te houden - als een partij dat doet, al is het maar met het idee van mogelijk een hoop gedoe in het achterhoofd is het in principe voldoende en over het algemeen hebben de meesten daar achteraf gezien dan geen spijt van denk ik. Ook al ken ik ook voorbeelden van docenten die later met leerlingen getrouwd zijn).

Je zal trouwens maar gewoon een tien halen op die school omdat je goed geleerd hebt. tuurlijk niemand die gelooft dat je de leraar Wiskunde niet gepijpt hebt.

Maar ging het hier om meisjes die in ruil voor sex een goed cijfer kregen of om jongens ? Dat blijkt nergens uit het verhaal. Of was de klokkenluidende jongen soms jaleoers dat zijn vriendjes wel een beurt kregen ? Vragen, vragen...

Big business, dat is duidelijk.

Big business, dat is duidelijk.
ABS krijgt een heel andere betekenis.

Goed dat de docenten zijn ontslagen,zou ook super fantastisch rechtvaardig zijn als die sletjes geen echte diploma krijgen en geschorst worden en te laten zien dat dit gedrag niet loont.Mischien waren deze studenten autistisch?want Wie zijn lichaam verkoopt of weggeeft is denk ik niet helemaal 100..
ik vind wel dat iedereen een aandeel heeft in deze fraude dus ook de studenten omdat ze al meerderjarig zijn.Dus bij deze :straf hun ook namens alle mensen die gerechtigheid willen zien !!

"Postscriptum" Hebben deze dames eigenlijk wel dit diploma nodig om bij de wallen aan de slag te gaan??Ik dacht dat je daar geen diploma voor nodig had.. Tegenwoordig vragen ze overal een HBO diploma voor ..Nederland word steeds slimmer!!

Tsja, even een nummertje maken met een docent, mits te doen, is nog altijd makkelijker dan inspanning leveren voor iets waarvan je maar moet afwachten hoe de waardering zal zijn.
En je kan alvast even oefenen hoe je je later, in het bedrijfsleven, omhoog moet neuken.
Dus eigenlijk zou het als gewoon praktijkvak gezien kunnen worden.

Slim businessmodel. Op een lerarensalaris je uitleven op prostituees valt niet mee.

Het is niet voor niets een business-school..

@SuperTurk
Wie zegt dat het meisjes ( jouw benaming sletjes) waren?
Misschien wel jongens, tja, dat kan ook hť.

Maar in Arnhem zit toch helemaal geen universiteit? Hoe kunnen ze daar dan studenten hebben?

dekbedovertrek | 08-05-13 | 19:32 |
Noem je uitkeringspercentage en ik wil wel met je gokken. Het kunnen natuurlijk jongens zijn, maar wees eerlijk, hoeveel red light districts voor dames met jongens bestaan er. Juist, die hoeven er alleen maar voor te gaan liggen, zonder extra geld. Is natuur.

@dzncknmbsttnt
Waar ik problemen mee heb, is dat deze ( evt.) meisjes/ vrouwen meteen als hoeren weggezet worden.
Er is een student (mln /vrl? ) die heeft in eerste instantie aangifte gedaan, al enige tijd geleden, maar even afwachten hť?

Ik kwam dat ook wel tegen tijdens mijn studie. Vrouwen kregen bij bepaalde mannelijke docenten een hoger cijfer. Pas bij toetsinzage kwam je daar achter, als je vroeg of ze jouw toets even naast die van een studente wilde leggen. Toen kwam de aap wel uit de mouw.

niets nieuws onder de zon; was dagelijkse kost op mijn vorige werk; collega's die echt niets kunnen, maar toevallig met de baas een geschiedenis in de bosjes hebben en zo

Zo zie je maar dat hoogopgeleiden ook oliedom kunnen zijn. Allemaal lekkere wijven met tienen valt wel een beetje op, maar te dom om dat te snappen :)

de directeur is natuurlijk jaloers dat niemand hem wil.
Ik vind het echt wel goede docenten want in tijden van crisis de ruil handel nieuw leven inblazen verdient een tien.
Nu even mijn dochter vragen hoe ze aan die tien is gekomen of is gekomen voor een tien

Als ik heel eerlijk ben.
Donders lollig.

Waarom is dit nooit gebeurt toen ik studeerde? O ja... Nooit gestudeerd :S

jan de patatboer | 08-05-13 | 13:03 Je hebt zo te lezen niet geneukT met de docente Nederlands.

Ik zie het probleem niet, zo gaat het in het bedrijfsleven nl. ook. Een slimme meid (of kerel) is op haar (zijn) toekomst voorbereid :-)

Ach, of je nu met tienen van de opleiding afkomt of met zesjes, werkloos ben je toch tenzij je bij de sollicitaties wederom........ :-)

ok dus iedereen die een tien haalt op die opleiding , kunnen we op zijn minst verdenken van prostitutie?
En deze personen zullen nog vaak op de knietjes mogen als ze later aan het werk zijn.
Kan ik een secretaresse bestellen van die school?

Er lopen ook wel lekkere wijven tussen die studenten hoor !! ROC van Twente .... mmmm denk er met veel plezier aan terug.
Dus zal daar wel niet anders zijn.

Zelf twee jaar geleden op die opleiding gezeten. Ik vond toen al dat 1 van de 3 leraren te ver ging met zijn gedrag. Altijd 1 op 1 met een studente in het cafť op school. Alleen dames feliciteren op FB, en altijd beginnen met: "honey, congratulations" blablabla. Kerel is in de 50 en heeft gewoon een vrouw en kinderen thuis, die zijn gedrag schijnbaar dus goedkeuren.