*

De plek waar Ingrid Visser en Lodewijk Severein werden gevonden

Severein had geen tanden meer in zijn mond en een gebroken kaak.

Lodewijk Severein is doodgemarteld. De 57-jarige Nederlander had toen hij dood werd gevonden geen tanden meer in zijn mond en een gebroken kaak.

Dat meldt de Spaanse krant La Verdad vandaag op basis van politiebronnen. De ontvoerders stopten Severein en zijn partner Ingrid Visser na hun dood in verschillende stukken in een vuilniszak. Van zowel Visser als Severein werden het hoofd, armen en benen van de romp gezaagd.

DNA-materiaal uit Nederland moet later vandaag voor de absolute bevestiging zorgen dat het om Visser en Severein gaat. De drie verdachten van de brute moord zijn opgepakt. Een Spanjaard, voormalig manager en technisch directeur van volleybalclub CAV Murcia 2005, en twee Roemenen. De Roemenen zouden al het vuile werk hebben opgeknapt. Niet alleen het martelen en doden, maar ook het opruimen van de bloedsporen.

Reaguursels

Dat kan ook na zijn dood zijn gebeurd, om identificatie tegen te gaan.

@ BSmachines | 28-05-13 | 08:33
Ervaring met dergelijke procedures?

Denk je echt dat de daders niet van het bestaan van DNA afweten ?

Zeg mij uw vrienden

Is makkelijker te vervoeren. Paar vuilnis zakken vallen minder op dan een heel lijk wat uit een zak steekt

-weggejorist-

Wat BSmachines zegt. Gruwelijk voor de nabestaanden overigens.

Matchfixing .... had Visser meer ballen moeten laten vallen?

De "doktor Zeldenrust" methode.

-weggejorist-

Laat dat ontmantelen van mensen maar aan de Roemenen over, die geven geen cent om een mensenleven.

Gadverdamme

Een goeie thriller, maar dan irl *huiver!!*

Toen ik vernam dat ze waren vermoord dacht ik meteen, welke niet westerse allochtoon zal dit weer op zijn geweten hebben. Roemenen dus. Dat dat een kut volk is weten ze in ItaliŽ al alles van, volgend jaar mogen we ons ook verbleiden met hun massale aanwezigheid, als de grenzen voor hen opengaan.

@me,myself and IK | 28-05-13 | 08:52 - Bier, chips en riotguns inkopen gaat.

En dan te bedenken dat veel van die Roemenen naar Nederland komen.

Wat naar voor de familie. Vreselijk om zoiets te horen.

-weggejorist-

@me,myself and IK | 28-05-13 | 08:52 | niet ok!
Verbleiden?

Laat onverlet dat het een 'vreemd' volk is.

als je dat verhaal van La Verdad even door google translate gooit dan lees je toch een vrij misselijk makend verhaal. Er staat dat ook Visser onthoofd is en met een kettingzaag de lichaamsdelen zijn gesneden. Dit laatste zal hopelijk na de dood zijn gedaan, desalniettemin verschrikkelijk om te lezen.

@ me,myself and IK | 28-05-13 | 08:52
Roemenen zijn westerse allochtonen.
Maar inderdaad, tuig.

-weggejorist-

me,myself and IK
Die grenzen zijn al jarenlang geheel open voor de Roemenen.
Het enige wat er verandert is een werkvergunning die dan niet meer nodig is.

De opdrachtgever is trouwens een westerse Spanjaard..

Die Roemenen hebben helemaal niks te verliezen als ze hierheen komen. Dat wordt nog een groot probleem. Daar is een mensenleven nu eenmaal iets minder waard dan hier.

Hebben ze hem ook uitgeknepen als een citroen?

roze_bril | 28-05-13 | 09:09 | niet ok!
Een mensenleven is helemaal niks waard in de ogen van Roemenen. Die lopen zoveel jaren achter, eigen politieke mensen daar pleiten bij de EU om RoemeniŽ Niet toe te laten omdat het zo corrupt als de pest is en de mensen geen fuck geven om anderen.

Sinds ik klein ben stuurden we al met de klas geld en kleren en speelgoed naar RoemeniŽ op. Voor de vele weeskinderen daar (goh, hoe zou dat komen?) en naar ik begrijp is dit nog steeds niet gestopt.
Waarom moeten ze dan bij de EU?

Ik vroeg me constant af wat de link was tussen daders en slachtoffers en waarom. De dader en organisator is de aangehouden Spanjaard. Hij was manager en voormalig technische directeur van de volleybalclub CAV Murcia waar Visser heeft gespeeld en had met hen een zakelijk conflict. Hij heeft de Roemenen ingehuurd voor het smerige werk. De slachtoffers zijn in stuken gesneden om verbergen makkelijker te maken. Om identificatie tegen te gaan zul je heel wat meer maatregelen moeten nemen dan wat tanden eruit halen.

lekkere zakenvriend, riekt naar handel in drugs e.d

De laatste 60 jaar heeft de gemiddelde democratische Westerling nog iets van beschaving aangeleerd, Vooral inwoners uit (voormalige) dictaturen (recht van de sterkste) hebben hun eigen regeltjes waardoor wij vaak verbaasd/geschokt reageren op hun geweldadig optreden maar het op onze eigen beschaafde wijze willen aanpakken met lullige (taak)straffen. Eigenlijk ben ik bang dat we weer naar een maatschappij gaan waar het tijd wordt om keihard op te treden en nu maar hopen dat we daarvoor niet te laat zijn.

Vroeger, toen ik nog tegen de doodstraf was.

Roemenen zijn tuig, allemaal!

istawa | 28-05-13 | 09:15
Gezien zijn methode om zijn argumenten kracht bij te zetten denk ik ook aan drugs.
Bepaald niet om wat achterstallig loon of vastgoed waarde.

@roze_bril | 28-05-13 | 09:09

Ook de Mexicanen staan te trappelen om hun terrormachine te unleashen op Euro-civilians. Volgens sommigen zijn ze reeds jaren geÔnfiltreerd...

@Stekeltje | 28-05-13 | 09:15

Je bazelt.

Voorts is het reeds te laat voor datgene waar je op hoopt/bang voor bent.

Daders komen uit 1 cultuur met notoire lepralijders : www.presseurop.eu...

Al die moeite em verschrikkingen en dan binnen een dag opgepakt worden, de lichamen maar half begraven. Echt professioneel klinkt het niet, echt gruwelijk wel.

Leuk, van die zeer wrede oostblok maffia. Wemelt het ook van in ons land en zal door de complete desinteresse van de regenten alleen maar erger worden...

Ben ik even blij met al die kronen in mijn mond.

"zakelijk conflict"?!!??. Met wat voor geteisem deden zij zaken?
In Nederland zaken doen gaat veelvuldig fout (zie de neus en consorten. Rond de Middellandse zee loop je nog veel meer risico als je wat poen hebt.
Voor mij dus onbegrijpelijk dat je als eenling in dat soort landen zaken gaat doen.
Aangezien de moordplaats en het graf kilometers uit elkaar liggen loop je met een paar vuilniszakken in de auto minder risico dan een paar levenloze lichamen.
Luguber en tragisch allemaal.

Tja, sommige criminelen nemen hun metier nu eenmaal serieus. Wen er maar aan.

Roemeense Romaīs, opsluiten of terug. allemaal, nu.

@John Fitzgerald
Terechte vraag met wat voor tuig zij zaken deden. Mijn vermoeden (voor wat het voorstelt) is dat ze een vertrouwensband hadden opgebouwd met de Spaanse manager ten tijde van haar carriŤre bij de club en uiteindelijk bleek het een zware psychopaat die niet te vertrouwen is. Mochten ze geld van hem geleend hebben dan is dit niet de manier om het terug te krijgen lijkt me en een behoorlijk lugubere bizarre maatregel.

Boris Poepnagel | 28-05-13 | 09:30 |†niet ok!
Waar bazel ik ? en met de juiste maatregelen zijn we echt nog niet te laat maar de tijd van naief blijven goedpraten door de politiek en OM moet heel snel anders.

ik vermoed dat de tanden eruit gehaald zijn om identificatie te voorkomen alleen zijn die jongens niet zo slim dat ze tegenwoordig DNA gebruiken maar zover zijn ze in RomeniŽ nog niet.
Maar de familie kan zeggen wat ze willen dit is geen zuiver zaakje want dan wordt een conflict niet zo bezegeld. En dan te bedenken dat die oostblokkers het voor een habbekrats doen

Dit zal niet gebeurt zijn om een nep-marktplaats advertentie. hier is meer aan de hand , maar over de doden niets dan goeds , dus het was zo`n brave jongen en zo`n lief meisje.

-weggejorist-

Twee andere verdachten zijn Roemenen van 47 en 60 jaar, volgens de politie de uitvoerders van de moord.

.______________

.
Gemarteld, en niet zo'n beetje ook.
Op het nieuws daarstraks:
Kaak gebroken, tanden uitgetrokken, gevierendeeld en lichaam in stukken gesneden.
Welkom in het nieuwe Europa waar 'culturen' zich kunnen mengen.
Ook 'culturen' waaruit deze barbaarsheid voortkomt.
Binnenkort ook in Nederland.
Welkom.

John Fitzgerald | 28-05-13 | 09:40
Hoezo "als ťťnling": ze waren toch met hun tweeŽn !

@ Roemenen bashers
Laten we het beestje wel bij de naam noemen: Roma
De meeste Oost-Europeanen zijn harde werkers, net als wij. Het tuig dat het daar verpest zijn Roma, zeg de Marokkanen van daar...

Ik hoop voor hen dat het scheiden van romp en ledenen etc. slechts en alleen gedaan is om logistiek-technische redenen, aangezien moordplek en graf stukkie uit elkaar lagen en vervoer in stukkies makkelijker gaat.
En van die tanden en kaak... wat ik daar van kan maken om het minder erg te laten lijken dat weet ik even niet
suggesties iemand?

Ik stel voor alexander pechthold en nog een heel stel van die smerige eurofielen een jaar in een ziegeunerkamp in roemenie op te sluiten

Dr Denker | 28-05-13 | 09:53 |†niet ok!
Je hebt gelijk, in Zuid-Europa barst het er van en behalve hun zigeunermarkten waarop veel troep verkocht wordt bedelen, zakkenrollen en breken ze veel in.
Ooit heb ik zo een bedelende inteelt-griet van 25 uitgekafferd omdat ze tegen me aan liep te zeuren met een partij kinderen om haar heen hoe zielig ze wel niet kwam er een Portugees naar me toe die me vriendelijk duidelijk maakte dat een Portugees niet gaat bedelen maar dat het de Roma zijn die de boel verpesten.

Gewoon allemaal op de Partij van de Allochtonen blijven stemmen dan komt het vanzelf goed, want op een gegeven moment zijn ook de oorspronkelijke Nederlanders vreemden in hun eigen land.
En dan zijn we in wezen allemaal allochtoon!!!

misschien had die gouden tanden laten zetten.

-weggejorist en opgerot-

stormtijd | 28-05-13 | 10:12 | niet ok!

Wat heeft dat met deze topic te maken? Oja, schelden op allochtonen scoort altijd hier op powned.

Anonymous90 | 28-05-13 | 10:19

Jezus man.. Wat ben jij verknipt. Hoop dat het ooit nog goed komt met je.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.

De term "Roemeen", of destijds met dei verkrachte vrowu uit Italie "Roemeense herder", is een codewoord voor zigeuner. Dat zijn holocaust-slachtoffesr en die mogen dus niet als zodanig met gruweldaden in verband worden gebracht. Dit vanwege het addendum van de Code van Bordeaux: nl.wikipedia.org...

De term "Roemeen", of destijds met die Nederlandse vrouw die gruwelijk verkracht werd in Italie "Roemeense herder", is een codewoord voor zigeuner. Dat zijn holocaust-slachtoffesr en die mogen dus niet als zodanig met gruweldaden in verband worden gebracht. Dit vanwege het addendum van de Code van Bordeaux: nl.wikipedia.org...

Stekeltje | 28-05-13 | 10:03 |
Bekende methode om westerse mensen te beroven. Vragen om iets nietszeggends zoals een petitie te ondertekenen of wat kleingeld. Voor je het weet lopen er een 5-tal tuig kinderen om je heen chaos te creŽren waarbij ze dan vaak proberen zakken te rollen. Even verderop zit vaak een oudere man op een bankje toe te kijken hoe de kleine kinderen het vuile werk opknappen. In Parijs en alle grote steden in Italie vind je dit soort tuig. In Nederland zie je ze nog(!) maar alleen voor de Albert Heijn bedelen. Nog even en dat Roemeense tuig is ook grootschalig in Amsterdam/ Nederland actief.

O sorry. Dubbelpost. Joris, verwijder de eerste maar.

Beheading en Dismemberen wordt het helemaal in 2013 !!!

@ loverlover1 | 28-05-13 | 10:24 | niet ok!
Roemenen, over het algemeen prima mensen.
Roemeens tuig: zigeuners

Dr Denker | 28-05-13 | 10:31
Ik bedoelde ook Roma zigeuner volk. Mijn Excuses

Las ook ergens dat die Severein betrokken was bij een mislukt vastgoedproject.
Zal me niets verbazen als dat zo'n palm-invest alike constructie is geweest en een paar boos-meneeren even hun geld kwamen terug halen.

Pontifex Hilarius | 28-05-13 | 10:21 | niet ok!

Oh jij denkt dat ze als onschuldige toeristen zijn vermoord? Kom op zeg. Ik maak me sterk voor een wereld zonder lelijke mensen, vandaar.

Goh wat dragen de reaguurders mijn geboorteland toch een warm hart toe. Fijn om te zien. Alle Roemenen zijn criminele, luie tyfusvarkens....*facepalm* ...stelletje kudtpubers...

Dit krijg je er van als je de belastingdienst naait.

@Anonymous90
Het zou zo goed zijn als mensen zoals jij nu ter plekke doodgaan. Lelijke mensen kunnen nog iets toevoegen aan deze wereld. Jij bent nog te dom om zelf te poepen.

Ik maak me sterk voor een wereld zonder lelijke mensen, vandaar.
@Anonymous90
En wie bepaalt dan wie er lelijk is of niet? Jij, een onbenullig reaguurdertje ?? Er was in de jaren 40-45 van de vorige eeuw ook iemand die even bepaalde welke bevolkingsgroepen binnen zijn criteria vielen en wie niet. Je doet me er aan denken.

Zij had nog geld te goed en is daarom vermoord

Dat schoonmaken is niet zo grondig gebeurd als de politie in het huis al sporen van een misdrijf vond.

@JanModaaltje | 28-05-13 | 10:51 | niet ok!
je bent een domme man.
Die gaan het ook lastig krijgen als de meritocratie eindelijk door zet.

Hoe dan ook...je wordt doorgaans, lees DOORGAANS, niet zomaar vermoord...ook niet door Roemenen...waar rook is, is vuur enzo.

op de barbaarsheden v dit ongedierte ga ik maar niet door, zinloos ook. vraag me nog wel af hoe t verder juridisch zit, wordt er berecht in spanje zelf, of vraagt nederland om uitlevering? dacht t eerste, maar ben niet helemaal zeker.

Een patholoog anatoom kan goed vaststellen of mutilaties zijn toegebracht bij leven of na overlijden. Ik denk daarom niet dat betwijfeld hoeft te worden dat de kaakbreuk en uitgeslagen tanden bij leven zijn ontstaan.
Maar dat zal in de rechtszaak zonder twijfel blijken.
Ik denk dat de erfgenamen er goed aan doen om alvast beslag te leggen op zoveel mogelijk goederen van de dader, want het recht vereist nu ook dat het zakelijke geschil in hun voordeel uitwerkt.

hammedje | 28-05-13 | 11:00 | niet ok!
Hangt van het Spaanse en het Nederlandse OM af. Nederland kan om overlevering vragen omdat het een misdaad tegen Nederlanders betreft. Spanje kan vervolgen omdat het een misdaad in Spanje betreft en er een Spanjaard bij betrokken is. Overigens betreft het in dit geval geen uitlevering, maar overlevering. Roemenie kan overigens ook om overlevering vragen.

@anonymous90: flinke vent ben jij zeg, stoer hoor! waarom doe je zoiets zieks man , zeg je dat ook op straat face tot face.

Dat kan ook na zijn dood zijn gebeurd, om identificatie tegen te gaan.

BSmachines | 28-05-13 | 08:33

Denk ik ook,dat zie je wel vaker in maffiefilms enzo,en dit was en is geen film..maar t bestaat wel degelijk om het op die manier te bemoeilijken.
Maar je vraagt je af in wat voor wereld die 2 hebben gezeten,t is afschuwelijk,maar hoe zijn ze daar in beland.dat is nu de grote vraag.

Hehe, wat een sukkels. Weten blijkbaar niet wat Luminol is.

@Mortimerr | 28-05-13 | 08:57 | niet ok!

Volgens mij zijn die er al. Hebben meestal een 'baan' als daklozenkrantverkoper. Of zijn dat Roma uit andere landen? Geen Noord Europese daklozenkrantverkoper meer gezien, de laatste tijd.

Dr Denker | 28-05-13 | 09:53 | niet ok!

Als je zo graag wilt vergelijken stel ik voor dat je Roma met Berbers vergelijkt.

Drugs smokkelen is een gevaarlijk beroep..

jullie hebben het er wel eens over het feit dat finnen niet te pruimen zijn. nou, werkelijk geen groter uitschot op aarde dan roemenen.

-weggejorist-

excuus voor de dubbele post!

BSmachines | 28-05-13 | 08:33 | niet ok!

Sinds wanneer zou iemand z'n kaak breken identificatie tegengaan? Trouwens, wel eens van DNA gehoord? Dat zullen zelfs die domme Roemenen wel weten. Overigens heb ik gisteravond al voorspeld dat ze wel een paar uurtjes gemarteld zouden zijn en helaas heb ik gelijk gekregen. Over een paar jaar zal hier wel een film over worden gemaakt, zonder happy end. Wat een verschrikking en wat een vreselijke barbaarse klote-Roemenen. Gelukkig hebben we die niet in Nederland. Oh wacht...

'Hij was met die lange'

DebraCadabra | 28-05-13 | 11:53
Het blijft stront.

HSVOBW | 28-05-13 | 11:29 | niet ok!

juist. dank. goede info.

ik ben tegen de doodstraf, maar met dit soort barbaarsheden denk ik altijd, kon n rechter maar uitzonderingen maken....

Ik stel voor dat we deze heren ook in stukken zagen. Levend, wel te verstaan en te beginnen met de armen en benen.

Dit zijn geen mensen, dit zijn varkens. Jammer dat onze rechtssystemen op "correctie" gericht zijn, hoeveel boter moet je op je hoofd hebben om daarin te geloven. Fileren die hap, liefst langzaam.

Homer P. Simpson | 28-05-13 | 13:07
"Ik stel voor dat we deze heren ook in stukken zagen"
"Dit zijn geen mensen, dit zijn varkens"

U woont in de Shariadriehoek?

Lodewijk Severein had samen met Juan Cuenca Lorente geld gestoken in enkele zakelijke projecten. Ze zouden onder meer gehandeld hebben in marmer. Severein wilde zijn aan Cuenca geleende geld terug en dacht dat te krijgen bij de afspraak die hij met Cuenca maakte...

Foei Westerlingen! Niet meer doen.

Dit gaat een probleem worden. Roemenen maken nu al de dienst uit in de Amsterdamse winkeldiefstal en zakkenrollerij. Maar de Pavlov-reflex is weer als vanouds: 'Niet discrimineren!'.
Benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Wow... Ironisch.... Als ik met google naar afbeeldingen van Ingrid Visser zoek, zie ik haar enkel in oranje sportoutfit met 'Dela' reclame ....

Even voor de duidelijk; tot nu toe zijn de grenzen enkel open geweest voor "ondernemende" mensen uit oost europa. Over het algemeen dus zakenmannen, en hardwerkende mensen (die hoewel goedkoper zijn en dus voor werkeloosheid zorgen, wel een dienst leveren), maar natuurlijk ook criminelen die onder dekking van een aannemers bedrijf ofzo hier boefje komen spelen (en die houd je toch niet tegen, je kan ze het alleen gemakkelijker maken). Vanaf volgend jaar zijn de grenzen helemaal open en vrij voor iedereen, zonder enige echte controle. Mij lijkt het dat ze het slechte imago van een bepaalde relatief hoge criminele en uitkeringtrekkende groep statisch willen oplossen door er nog een paar bij te maken.

Crema marfil is al jaren troep!

@overVecht | 28-05-13 | 10:49 |
De weinige fatsoenlijke Roemenen die ik ken, hebben ook een bloedhekel aan Roemenen.

Dat hier zo'n slechte opinie heerst over Roemenen zal echt niet komen omdat het grosso modo zo'n fatsoenlijk volk is

Tanden uit iemands mond halen kan je ook doen om herkenning aan de hand van gebit te voorkomen, een beetje achterhaald sinds het dna-gebeuren maar of die roemenen dat weten..

@Boer Harm uut Twente | 28-05-13 | 09:06
Nee. Alles ten westen van het voormalige ijzeren gordijn is westers, alles ten oosten is oosters. Roemenen zijn dus niet-westerse allochtonen.

Wat een naiviteit om te denken dat je huurmoordenaars tegenhoudt als Roemenen niet naar ons land mogen reizen.
Dit is professionele criminaliteit, in opdracht gepleegd.
Dit soort onderwereldfiguren houdt je echt niet tegen met populistisch gelul over het dichtgooien van de grenzen.

Nou dat wordt wel een paar uurtjes schoffelen voor die volleybal meneer.
Maar van die twee Roemenen kan niet bewezen worden wie het gedaan heeft, dus dat wordt dan vrijspraak voor hen.

ik zeg dienstplicht!

Dat kan ook na zijn dood zijn gebeurd, om identificatie tegen te gaan.
BSmachines | 28-05-13 | 08:33 | niet ok!

Zou kunnen, maar is niet het geval: www.murciatoday.com...
.
Ik was er gisteren zo doodziek van, van deze moord. Ik kwam thuis uit mijn werk en heb eerst een uur op bed gelegen, doodstil. Ik trek al die wreedheden niet meer. Echt super erg dit.

Dus (even van de geruchten uitgaande) een Spanjaard huurt een paar Roemenen in om het vuile werk op te knappen en heel de meute gaat weer het partijprogramma van de PVV blaten? Ik zou het dan toch gewoon even zoeken bij de Spanjool. Zelfde als wanneer tokkies in namaak Nickelson jassen en met teveel gejatte parfum op gaan klagen over allochtone kruimeldieven. Als ze op Opsporing Verzocht een overval zien dan zijn ze boos, maar als ze een dag later een paar pleuro korting krijgen op een glimmende bontkraagjas dan hoor je ze niet.

Ontopic, wel apart dat ze zo snel al zeiden dat het nogal lange mensen waren geweest...

Wat een helll voor hunfamilie en vrienden..echt...ik heb het erg met ze te doen

Toontje-lager | 28-05-13 | 10:00 | niet ok!
En wel zo snel als mogelijk .!

Toontje-lager | 28-05-13 | 10:00 | niet ok!
En wel zo snel als mogelijk.

Wat verbeelden de meesten zich hier wel niet? Nu na de Marokkanen ook alle Roemenen weg uit Nederland. Wat als een Pool straks een kind in stukken snijdt? Moeten alle Polen dan ook weg?

Mijn ex is Roemeens. Mooi, intelligent en ambitieus. Net als haar familie en vriendinnen.

Dat menselijk afval wat hier bedelend en stelend door het land trekt zijn Roma's, zigeuners. Die worden net als Mocro's in Nederland, uitgekotst!

Ben al lang blij dat die twee Roemenen geen tijd hadden om mijn pinpas te skimmen.

Het lijkt erop dat zij slachtoffer is geworden en meegezogen is in de louche zaakjes van haar man.
Triest.

Alle drie mogen wat mij betreft aan hun ballen opgehangen worden.

Het lijkt erop dat zij slachtoffer is geworden en meegezogen is in de louche zaakjes van haar man.
Triest.

scheten-wapper | 28-05-13 | 20:22 |


HŤ? Wat? Hoe kom je daar nou bij?

@ soundwave070 | 28-05-13 | 18:53

Een wat dommig, onsamenhangend verhaal. Maar ach, je zult wel niet beter kunnen, sukkelaar.

OT
Mede daarom moeten ze de doodstraf zo snel mogelijk invoeren om dit soort sadistische psychopaten op te ruimen.

Liefst met de kogel, de strop of de guillotine.

ikkepraat | 28-05-13 | 11:31 | niet ok!

Als het was om identificatie tegen te gaan hadden ze de tanden van Ingrid Visser ook wel getrokken.

Dank zij de EU en de uitbreiden van de Schengenzone, mogen we vanaf volgend jaar ook duizenden Roemenen ontvangen, dat wordt lachen! Met weemoed zullen we terugdenken aan de tijd van de Marokkaanse straatschoftjes.

De Roemenen zijn dus de nieuwe Joegoslaven ?

Walgelijk verhaal.
Roemenen.....
En wij moeten goed vinden dat dat uitschot hier ongehinderd binnen mag komen?
Van de Roemenen die hir nu al zijn is het overgrote deel crimineel.
Zakkenrollen is de specialiteit, compleet met ingestudeerde smoezen, smerige trucs, etc. voor het geval ze worden opgepakt.
Een goede bekende van mij werkt bij de politie in ťťn van de grote steden en maakt dit dagelijks mee.
Die ziet maar al te goed wat er zich in het riool van onze maatschappij afspeelt.
Maar het is allemaal geen probleem hoor!
Als we de politici moeten geloven.....

Stel eens voor dat jij in zo'n situatie zit......of zijn we zo gehard door alles wat we zien om ons heen ? Wat een einde van je leven !

Tja en die Roemenen.....? Wen er maar aan want heel Oost-Europa komt bij ons op bezoek en niemand die ze zal tegenhouden of het moet zijn dat jij de asperges gaat plukken en de trappenhal gaat poetsen maar daar voelen zich de meeste hollanders te goed voor.

Het lijkt erop dat zij slachtoffer is geworden en meegezogen is in de louche zaakjes van haar man.
Triest.
scheten-wapper | 28-05-13 | 20:22 | niet ok!
.
Severein deed helemaal niet in louche zaakjes. Voor zover ik begrijp is hij opgelicht.

De kant van Severein was wel erg snel met zoekacties bezig en overvliegen. Natuurlijk raakt iedereen bezorgd als je opeens twee dagen niks hoort van familie op vakantie. Maar hoe snel de politie uit is gekomen bij die ex-voorzitter geeft denk ik wel aan dat er mensen zijn geweest die wisten dat er een zakelijke afspraak stond waar wel is de angst kon bestaan dat die flink uit de klauwen kon lopen. Je wordt ook niet voor niks even 3 dagen gemarteld en vervolgens als oud vuil weggezet. Hier is iets heel erg verkeerd gegaan.

Zelfs de Roemenen zijn niet van Roma gediend..tuig van de richel in Roemenie.

Neem van een oudconcentratiegevangene het volgende aan: als de Roemeense SS in actie kwam, liep de Duitse SS kotsend weg.

Terzijde
Vanaf 1-1-2014 biedt onze bananenmonarchie fulltime graai opties voor o.a. de Roemeen.

Neem van een oudconcentratiegevangene het volgende aan: als de Roemeense SS in actie kwam, liep de Duitse SS kotsend weg.
MarcAntony | 28-05-13 | 23:56 | niet ok!
.
Griezelig. Ik vind Joegoslaven etc. ook al zo eng.

@Prof.Ockels | 28-05-13 | 23:08 | niet ok!
Het was bekend dat Severein en de dader zakelijk contact hadden. Severein kreeg nog geld van hem.

Hans Hillen | 28-05-13 | 18:19 | niet ok!

Hee Hans, lees wat minder de krant. Niet alle shit van de wereld tot je nemen en proberen te begrijpen, joh.

Zorg goed voor jezelf en de jouwen.

MarcAntony | 28-05-13 | 23:56 | gaat het om uzelf? Heb wel vaker gehoord dat ze met de Croaten de ergsten waren.