Een Nederlandse jongen is tijdens zijn vakantie in Bulgarije verongelukt en overleden.

Een Nederlandse jongen is tijdens zijn vakantie in Bulgarije verongelukt en overleden. Dat meldt zijn voetbalclub op haar website.

De jongen had net zijn diploma gehaald en vierde zijn 18e verjaardag in Bulgarije. Hoe de jongen precies is verongelukt, is volgens het ANP nog niet duidelijk.

Reaguursels

-weggejorist-

Anti-climax!

-weggejorist-

Balconing?
www.youtube.com...

Betreft een dorpsgenoot van me, Nout Raats. Is van een balkon gevallen. www.gelderlander.nl...

Prof. v.d. Neuq | 30-06-13 | 18:27 | Gemeld!

Bedankt voor de extra informatie maar het melden van zijn naam lijkt mij niet zo verstandig.

@ Meneer Meeuw | 18:25
Helderziende?

Vorig jaar naar 'sunny beach' gegaan in Bulgarije, een enorme bende daar waar iedereen 20/7 lam is. Verbaasd me niks dat hij van een balkon is gevallen, als je de meeste hotels e.d daar zag en dat combineert met drank heb je het perfecte scenario voor een ongeval. Triest voor familie en vrienden.

maar_waarom_dan | 30-06-13 | 18:30

Het is niet alsof ik dat bekend maak, staat met naam genoemd op de site van de millingse voetbalvereniging. www.scmillingen.nl...

Hallucinerende truffels?

Triest! Mijn zoon is vorig jaar ook in Bulgarije op vakantir geweest. Is al een aantal jaren een hype onder eindexamen-geslaagden. Goedkoop verblijf, goedkoop zuipen. Er gebeuren veel ongelukken, je wordt opgelicht waar je bij staat, wordt 'beboet' voor wildplassen door de plaatselijke mafia en als je niet gaat pinnen met een groepje ben je je cash niet zeker. Leuk allemaal, maar ga niet alleen en pas heel goed op!

Bedankt voor de extra informatie maar het melden van zijn naam lijkt mij niet zo verstandig.
maar_waarom_dan | 30-06-13 | 18:30 | niet ok!

Want?
Zijn naam staat in alle kranten. Bovendien: waar ben je bang voor?
Denk je dat de reaguurders zo onfatsoenlijk/beestachtig zijn om pizza's te laten bezorgen bij de nabestaanden o.i.d? Ga jij eens heel snel terug naar fok!

Triest op die leeftijd

Afschuwelijk, sterkte voor de nabestaande

@ bonje | 30-06-13 | 18:40 | niet ok!
Maar eentje,..................heel triest.

-weggejorist-

flipvandefluitketel | 30-06-13 | 18:54 | niet ok!
Nu ja,
Toch een menneke van 18 die net geslaagd was voor zijn VWO. Hollands glorie.
Als Britt in het nieuws komt als ze weer eens een nieuwe eyeliner heeft gekocht, waarom zou hier dan niet even bij stil mogen worden gestaan?

Toch een menneke van 18 die net geslaagd was voor zijn VWO. Hollands glorie.

He?Wut? | 30-06-13 | 18:58
Nogmaals niet lullig bedoeld, maar VWO? Is dat al een prestatie? Bij Ik ben Kalkoen krijg je die al bij een broodje Shoarma.

Prof. v.d. Neuq | 30-06-13 | 18:27 | niet ok!

Tot ziens dan maar weer. *zwaait*

@flipvandefluitketel | 30-06-13 | 18:54;
Dit soort opmerkingen kan ik me zo aan ergeren.


Elke dag gaan er mensen dood
Elke dag worden auto's gestolen, vrouwen verkracht, mensen opgelicht.
Elke dag verzuipt er wel iemand of gaat er iemand dood in een vuurzee.
Elke dag word je door de politci genaaid en elke dag heeft de Hond wel een uitslagje.


Vertel eens, beste flipvandefluitketel.
Wat vind jij wel nieuws wat het vermelden waard is.
Moet je wel goed opletten dat het wel nieuws is volgens "jouw maatstaven".
Ik ben heel benieuwd.

flipvandefluitketel | 30-06-13 | 19:05 | niet ok!
Doe toch eens niet zo zielig man.
Zet op een doordeweekse avond RTL aan, en je krijgt van die relnicht te horen welke "BN'er" er nu weer een Bacardi-cola heeft besteld op Ibiza. Een jonge Hollandse jongen in de kracht van zijn leven is gestorven. Kun je daar een beetje respect voor opbrengen a.u.b!

-weggejorist-

-weggejorist-

Kun je daar een beetje respect voor opbrengen a.u.b!
He?Wut? | 30-06-13 | 19:11
Doe ik toch?
Ik herhaal: "Ik vind het heel lullig voor jochie en familie van hem...."
Is hetzelfde als bij RTL Nieuws ( OF NOS nieuws) verteld wordt dat er 1000 mensen in Egypte vermoord zijn, maar dat er geen Nederlanders bij zijn. Alsof hett veel erger is dat er 1 Nederlander overleden is, dan 1000 andere nationaliteiten.
Maar nogmaals: IK vind het lullig voor jochie en famlie.

-weggejorist-

@flipvandefluitketel | 30-06-13 | 19:11;
Dus als een jongen van 18 dood gaat op zijn vakantie, erger jij je aan zo'n nieuwsbericht omdat je alleen maar berichten wil hebben over lekkere wijven.
Weten we dat ook weer.

flipvandefluitketel | 30-06-13 | 19:14 | niet ok!
What the fuck hebben wij met de Egyptenaren te maken?
Maar ik zie het al: een echte PvdA'er. Nogmaals: sterf!

Tarmac | 30-06-13 | 19:16
Ik erger mij niet. Ik ventileer mijn mening.
Dat schijnt te mogen in een democratisch land als Nederland.
Maar u bent een aanhanger van Kim Jong?

flipvandefluitketel | 30-06-13 | 19:05 | niet ok!
doe eens niet zo bejaard

-weggejorist-

doe eens niet zo bejaard
fail | 30-06-13 | 19:17
Ineens is dit minder erg. Waarom?
www.powned.tv...
Lees vooral de comments.

Ik vind het heel lullig en respecloos hoe er door sommige van jullie gereageerd word.. Geen woorden hiervoor, maar als je zo reageert dan verdien je het niet om er te zijn.. Hoe onrespectvol kan je zijn!

@flipvandefluitketel | 30-06-13 | 19:17;
Als je niets met het nieuwsbericht hebt, kan je ook gewoon je kop houden.
Maar je wil perse reageren, dus dan krijg je ook een reactie terug.
Niemand vroeg aan je 'om je mening te ventileren', daar koos je zelf voor.

flipvandefluitketel | 30-06-13 | 19:19 | niet ok!
Waarom zou ikb een academische discussie voeren met een hoerenjong welke "lekkere wijven" en "medelanders" boven het verlies van een jonge, Hollandse knul verheft? Ga lekker deaud!

DANNY3960 | 30-06-13 | 19:06 | niet ok!

Waarom? het staat gewoon in andere media, dus ik snap niet waarom je de Prof. uit zou willen zwaaien. Hypocriet gedoe allemaal. Bij het vliegongeluk in LibiŽ wist de media ook niet snel hoe ze de naam Ruben op de webs moesten plempen.

millingen0481 | 30-06-13 | 19:23 | niet ok!
Ik wil me graag verexcuseren namens 99% van de reaguurders hier. U moet weten: soms zit er hier gewoon een PvdA-randdebiel tussen die inmiddels alle realiteitszin is verloren. Dan gaan ze het afreageren op Nederlanders en zo. Nogmaals excuses en ik wens u en uw gemeenschap ontzettend veel kracht en wijsheid toe bij het verwerken van dit verlies!


-weggejorist-

Buitenspel?

"medelanders" boven het verlies van een jonge, Hollandse knul verheft? Ga lekker deaud!
He?Wut? | 30-06-13 | 19:25
doe effe lekker zelf aan Balkoning, En "academisch"?
Kuch. Ik moet altijd lachen als mensen hun niveau moeten vermelden op het net. Dat staat zo interessant, of niet Femke?

He?Wut? | 30-06-13 | 19:25 | niet ok!
En zoiets hoor je van iemand die een vwo diploma een prestatie vol "hollandse glorie" noemt. Proest. Veel plezier morgen in het magazijn.

He?Wut? | 30-06-13 | 19:25 | niet ok!
En zoiets hoor je van iemand die een vwo diploma een prestatie vol "hollandse glorie" noemt. Proest. Veel plezier morgen in het magazijn.

@He?Wut? | 30-06-13 | 19:34;
Geen idee voor wie jij spreekt, maar ik denk dat ik bij die 1% hoor.
flipvandefluitketel zit toch al een tijdje op GS en ik geloof niet dat een newbie daar excuses voor hoeft aan te bieden.
Als hij iets zegt wat mij niet bevalt dan zeg ik daar zelf wel wat van, daar heb ik geen snorkelmiep voor nodig.
En "...ik wens u en uw gemeenschap ontzettend veel kracht en wijsheid toe bij het verwerken van dit verlies..."?
Hou toch op, je zit niet bij de EO hoor!

Baby Rasta | 30-06-13 | 19:29 | niet ok!

Sorry,ik zag de comments niet.

Op basis van de misselijkmakende reacties op dit topic op powned (www.powned.tv... zou ik bijna geneigd zijn mij tot hetzelfde niveau te verlagen. Men doet lacherig en grappig over iemands dood en ellende van familie , enkel omdat het een Nederlander met Irakees achtergrond betreft. En .hier is het louter sterkte, sterkte en sterkte. Nou, van mijn kant i.i.g niet.

Tarmac | 30-06-13 | 20:13
yo tarmac! remember me? ik ben diegene die jou schuimbekkend op de kast joeg op het toenmalige ttc forum. Dat waren nog eens tijden!
No hard feelings anymore hoor!

@ shiptar | 30-06-13 | 20:32
Ik ben je even kwijt, wat bedoel je te zeggen?.

@von sokkenstopfen | 30-06-13 | 20:33;
Mij op de kast jagen? Dat geloof ik niet :)
Maar het was wel een goeie ouwe tijd!
Alleen onder welke nick zat je daar dan?
Als het maar geen highwaydevil is, vind ik alles best.
Hihihihihi.....

millingen0481 | 30-06-13 | 19:23.
-
Het woordje 'onrespectvol' doet het hem wel, hŤ?

Proest. Veel plezier morgen in het magazijn.
purperenpaard | 30-06-13 | 20:13 | niet ok!

Ik heb er in totaal (wereldwijd) zo'n 35. Morgen zit ik bij een afspraak in (dat oerlelijke) Amsterdam,

Tarmac | 30-06-13 | 20:53
Ik heb geen idee welke nick ik er had, maar geen highwaydevil.
Verder zat je wel degelijk op de kast, want ik heb er zelfs met frank jacobs over aan de telefoon gehangen destijds, want het was oorlog!
Maar goed, dat was toen. Btw, ik herinner me nog dat je een paar pica's van jezelf op dat forum geplempt had, met een spiegelreflex camera in je handen. Ook zat er ene scotty, een vetkleppert, en zaten jullie ook op een meeting bij een vd leden thuis, en ik schrok van wat voor kneuzenclub dat eigenlijk was, want de types die er zaten, waren gewoon onderhand weggelopen uit debiteuren crediteuren.
Maar goed, dat was toen.

Ik heb er in totaal (wereldwijd) zo'n 35. Morgen zit ik bij een afspraak in (dat oerlelijke) Amsterdam,
He?Wut? | 30-06-13 | 21:11 | niet ok!
Ochjee... Weer zo wen lutser die heel veel geld heeft, een lekker wijf neuqt en natuurlijk een Ferrari onder zijn kont heeft. En ondertussen een tintal bontkraagjes in elkaar schopt tijdens sushi ontbijt.
Proest!

flipvandefluitketel | 30-06-13 | 21:23 | niet ok!

U weet toch dat alle reaguurders harde werkers zijn, die elke dag een sexy Russische aanduwen, hoogopgeleid zijn, 2 banen hebben en 3 auto's voor de deur? En ik ben de prins van MauritaniŽ, die elke dag vanuit de jetset reaguurt vanuit Los Angeles en Thailand alwaar ik elke dag een jonge Thaise aanduw? Ach sommige reaguurders moet je gewoon met een korreltje zout nemen.

Baby Rasta | 30-06-13 | 21:30 |
Je vergeet dat ze elke avond bontkraagjes in elkaar trappen als een echte Dark Knight.
Jijweetwel, tog?

huppelmannetje | 30-06-13 | 18:38 | niet ok!
Je praat onzin, ben al 10 jr lang een vaste bezoeker en nog nooit problemen gehad, dus doei

flipvandefluitketel | 30-06-13 | 21:45 | niet ok!

Tja. Daar de mond van vol hebben idd, maar nooit de daad. En dan roepen dit land heeft er genoeg van en dit land is verloren. Het klopt, maar ik zie steeds dezelfden dat zelfde plaatje draaien. Zoals u terecht opmerkt, is men selectief. Als het een jongen is met blonde ogen en blauw haar dan is het rip en de rest boeit niet, want dat is geen echte Nederlander, dus het is eigen schuld en waarschijnlijk import cultuurverrijker. Te pas en te onpas proberen mensen een discussie altijd een bepaalde richting op te sturen en als je die mensen erop aanspreekt krijg je verwensingen naar je hoofd. www.powned.tv...

oosteuropijan--> | 30-06-13 | 21:57 | niet ok!

Tuurlijk jongen..... Jouw Oost-Europa is altijd goed en niks mis mee, onderwijl zit je af te geven op alles wat maar enigszins moslim is. hypocriet! Polenmeldpunt van de PVV was natuurlijk onzin, maar als de PVV wat zegt over moslims hebben ze gelijk.
www.youtube.com...

Baby Rasta | 30-06-13 | 21:58 |
Ik ben zelf ook niet zo " happig" op mocrootjes.
Maar alle verontwaardiging omdat een 18 jarige VWO-er( als het een VMBO-er was geweest, dan was het waarschijnlijk niet zo erg) zich met zijn zatte harses naar beneden laat gaan tijdens balkonjumpen doet mij mijn nekharen rijzen.
En niet eens een Darwin-award.
Alsof alle reaguurders nu ineens alle inwoners van Millingen kennen.

flipvandefluitketel | 30-06-13 | 22:03 | niet ok!

Maar ach. laat ik vooral zeggen Rip voor deze jongen of hij nou het vmbo heeft gedaan of het VWO. Het is triest.

Ochjee... Weer zo wen lutser die heel veel geld heeft, een lekker wijf neuqt en natuurlijk een Ferrari onder zijn kont heeft.
flipvandefluitketel | 30-06-13 | 21:23 | niet ok!

Och, och wat een stereotypen.
Maar nee. Ik rijd een Audi A8 die ik zelf bestuur. Ik heb een leuke vriendin die ik al ken van de middelbare school. Soort latere (toch nog goedgekomen) jeugdliefde. En verder ben ik gewoon een boerenlul met een handelsgeest,

Arme Jongen , I leef mee met zijn ouders , vrienden en familie .... Q.D.E.P.

-weggejorist-

He?Wut? | 30-06-13 | 22:35 | niet ok!
Dat is nog niets joh. Ik ben waarschijnlijk jouw werkgever en rijd doordeweeks een bmw 750li and in het weekend audi rs4 of 6. Ohja en ik post ook in powned. proest.

He?Wut? | 30-06-13 | 22:35 | niet ok!
Dat is nog niets joh. Ik ben waarschijnlijk jouw werkgever en rijd doordeweeks een bmw 750li and in het weekend audi rs4 of 6. Ohja en ik post ook in powned. proest.

von sokkenstopfen | 30-06-13 | 23:59 | Gemeld!
Toen ik wat jonger was, toen dacht ik eigenlijk net als jij. Toen ging ik reizen en werd alles anders. Ik nam niet meer langer aan alles te weten, en ik begon mensen te beoordelen op hun persoon en hun individu. Ik raad je aan hetzelfde te doen, volwassen te worden.
De wereld is niet zo makkelijk en zwart/wit om een bepaalde wrokzuchtigheid te hebben.

en.wikipedia.org...


web.archive.org...

Een VWO diploma en een Darwin Award nominatie, dat is meer dan de meeste mensen in hun hele leven bereiken.
Behalve onze nieuwste held purperenpaard hierboven natuurlijk,is vast ook nog piloot als het daar weer eens over gaat, wedden?

Baby Rasta | 30-06-13 | 22:02 | niet ok!
Ik regeerde op een bericht: "Er gebeuren veel ongelukken, je wordt opgelicht waar je bij staat, wordt 'beboet' voor wildplassen door de plaatselijke mafia en als je niet gaat pinnen met een groepje ben je je cash niet zeker. Leuk allemaal, maar ga niet alleen en pas heel goed op"

veel ongelukken - ja, kijkend naar verkeer en ook dronken toeristen
opgelicht - ja, kan gebeuren
wildplassen beboet door mafia - nee! (giga onzin)
pinnen met groep ivm veiligheid - nee

wat je reactie betreft
anti moslim - ja, kan veel redenen noemen
anti MOE - nee, kom er zelf vandaan en tot nu toe hebben 'mijn landgenoten' helemaal niets misdaan in NL. Terwijl we wel allemaal '1 pot nat' zijn volgens "'jullie'".

En dan noem jij mij hypocriet?! Ga fietsen!

Hij is gewoon een ras echte nederlander hoor.. geen irakees..

hostel toch reality?
nl.wikipedia.org...

Jemig hebben jullie niks beters te doen?? Heb is respect i.p.v. je verveelde k*tleven hier te uiten

plakbandrolhouderwaa | 01-07-13 | 14:32 | niet ok!

op grond waarvan moet ik respect hebben voor iemand die (naar alle waarschijnlijkheid) a.g.v. alcohol denkt acrobatische toeren op een balkon te moeten gaan uithalen ?
domheid verdient geen respect, slechts medelijden

Misschien is het handig om de reaguuroptie uit te schakelen bij dit soort berichten. Heeft geen toegevoegde waarde en elke reactie waarin je geen medeleven betuigt wordt gelijk aangegrepen door moralisten om van leer te trekken.
.
Vervelend voor de jongen en zijn nabestaanden. Ik kende hem niet, ik zal er dan ook niet bij stil staan. Ik snap niet eens waarom ik reageer. Jullie wel?

FW Ta-183 Huckebein | 01-07-13 | 15:16
HSVOBW | 01-07-13 | 15:43
Pfieuww. Ik was al bang dat er iets goed mis met mij was.

Als ik de reacties zo lees heeft niemand hier -toen hij/zij jong was- veel gedronken en dingen gedaan die achteraf erg gevaarlijk bleken te zijn. Een beetje respect voor iemand die op veel te jonge leeftijd dood is gegaan kan toch geen kwaad? Oh, oh wat weten wij toch allemaal veel van deze wereld.

Als je niet begrijpt waarom je respect moet hebben?... Laat maar dan geef ik het op. *nogeenzinlozereactieerbij*

-weggejorist-

WaitingLine | 01-07-13 | 16:37 | niet ok!

inderdaad heb ik nooit teveel gedronken, ik drink nl. niet (en nee, niet vanwege een of andere domme religie of uit principe, ik vind het gewoon smerig)
en erg gevaarlijke dingen ook niet gedaan, ik dacht als ik dan toch flink wat hersens heb laat ik ze dan ook maar gebruiken

en daarom leef ik nog ipv dat ik tussen 6 planken lig, dus ja, domheid is een keuze en ik heb dan toch echt wel een betere keuze gemaakt

en nogmaals: respect verdien je, en dat gebeurt zeker niet door bezopen van een balkon af te flikkeren
daarvoor bestaat het verschijnsel medelijden

RIP. Hoort zich aan als zo'n trending gevalletje wat vaak overkomt : mensen die van 8 hoog denken in het zwembad te landen, en het toch efkes verkeerd inschatten.

Een jongen van 18 jaar die komt te overlijden is verschrikkelijk. Of het nou een Nederlander, Turk of wat dan ook is, of wat de doodsoorzaak ook mag zijn. Hier een beetje ellenlange discussies gaan houden met het doel om zelf beter uit de verf te komen en te laten merken hoe goed je zelf bent, jullie zouden je moeten schamen ;).

Veel sterkte met het verlies voor alle nabestaande van de jongen.

@Prof. v.d. Neuq | 30-06-13 | 18:27
Aha. Ik denk dat ik weet wat uw echte identiteit is...

Wtf! Er is een jongen die in de bloei van zijn leven zit verongelukt en jullie praten er zo over???... Diegene die geen tikkeltje respect hebben hier die hadden daar onder dat balkon moeten liggen en niet die veel te jonge jongen .Als je op de goede manier leeft dan ga je op deze leeftijd (na net je fucking vwo diploma gehaald te hebben ) op vakantie met vrienden lekker feesten, genieten , lallen. Wie heeft het wel er dat hij door alcohol is gevallen... Deze jongen verdient het niet! Ik hoop dat familie jullie reacties nooit zal lezen. In en in triest en wat zijn jullie :::: ontoerekeningsvatbaar om zulke dingen neer te zetten... Ja jullie lezen t goed! Jullie hadden daar moeten liggen ipv deze jongen!