*

Rotonde zonder demonstranten

Vinden het eten slecht.

Een groep asielzoekers heeft vanavond een rotonde in Heerhugowaard geblokkeerd. De actievoerders vroegen aandacht voor de situatie in hun opvangcentrum.

Volgens het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) waren de rotondekapers met een groep van dertig tot veertig man. De politie denkt dat er zich vijftig tot zestig asielzoekers ophielden op de rotonde.

Eten

De asielzoekers zouden vandaag te horen hebben gekregen dat ze binnen vijf dagen horen of ze recht hebben op een verblijfsvergunning. Is dat inderdaad het geval, dan kan de horde terecht bij een nieuw behandelkantoor op Schiphol, dat in februari wordt geopend.

Dat viel niet goed bij de asielzoekers. Tot die tijd zouden ze namelijk in Heerhugowaard moeten blijven. Ze willen naar een opvang waar ze zelf kunnen koken. Ze zijn boos over de kwaliteit van het voedsel op hun huidige verblijfslocatie.

Lekker

Daarom lieten ze drie brandalarmen afgaan en trok een groep naar de rotonde. Aldaar stonden ze te roepen, schrijft RTV NH.

Reaguursels

En het stinkt naar hout, the horror!

Juist. Blijf maar goed klagen. Wilders morgen al op 45 zetels.

He van Muiswinkel, neem ze eensch in huis joh racist.

Ok, uitslag of ze wel of geen verblijfsvergunning krijgen lijkt me nu wel duidelijk. Maar je zal zien......blijft Nederland h.

Kunnen gelukkig nog 5 dagen "NEE" zeggen.

Stank voor dank

Snel verwende nesten zijn het,ook al geklaagd dat het geen halal was?
Ik zou zeggen,niet tevreden ,ok hier is je retour ticket en veel succes er mee.

Ik ben ook boos! Alles gratis krijgen, nou ja betaald door ons, en nog zeuren.

Trek de stekker uit de COA en ze mogen hun eigen eten verbouwen. Eens zien of ze Nederland dan nog zo leuk vinden.

Ze zijn boos over de kwaliteit van het voedsel op hun huidige verblijfslocatie.
Hilton misschien een optie .

Nee, dat kan natuurlijk niet. Welgeteld vijf dagen moeten wachten, minder dan een week. Schandalig.

Minder, minder, minder.
Ga maar lekker terug naar waar je vandaan komt, als het daar allemaal zo goed is.

Geen bommen die om je heen ontploffen? Geen kogels die om je oren vliegen? Dak boven je hoofd? Drie maaltijden per dag? Mooi, dan niet zeiken en anders ga je maar lekker terug naar waar je vandaan kwam.

Terugsturen en kijken hoelang ze het volhouden op een rotonde in Aleppo.

Een groep van dertig tot veertig a vijftig tot zestig man aan sekstoeristen met uitkeringswens.
.
whatever!
.
Vandaag een rotonde, morgen je vrouw of je dochter!

Het had die rotonde rechtdoor genomen. Fuck dat! Ondankbare honden.

Ja dan eet je toch niet. Opvoeden die handel. En een bon voor het blokkeren van de rotonde.
www.boetes.nl...

Het zal d'r bij een rotonde niet ver naast zitten of hetzelfde zijn. Dus dat wordt langer niet eten om het te verdienen.

-weggejorist-

Totaal geen toegevoegde waarde, wegwezen met dat grafvolk

Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, maar ik denk dat ik vol gas die rotonde opgedraaid was,
eens kijken hoe dapper ze zijn.

#helemaalklaarmetdieuitvreters

Ik was er bij :-).

Veelal vrouwen + kids op rotonde.
Mannen binnen, vechten en brandalarm spelen. Weet ik van zeer betrouwbare bron, uit politiekringen.

Mensen zijn bang voor uitzetting, vertelde een protesterende vrouw mij.

-weggejorist-

-weggejorist en opgerot-

overigens zag ik beelden van een hulpkonvooi naar een plek waar ze echt niks te eten hebben. En tevens op national geographic een documentaire over wo2 met echte vluchtelingen. Vrije dag en zo. Maar goed. Je kunt wel merken wat voor vluchtelingen het zijn.

Die asielzoekers maken het zichzelf ook niet gemakkelijk.

Daar kom ik af en toe langs. Vandaag gelukkig niet, het is vandaag echt zo'n pechdag dat je per ongeluk op het gas ipv de rem trapt.

@tsjajaja | 11-01-16 | 21:44
@StijlvolRechts | 11-01-16 | 21:42

Stoer vrouwen en kinderen doodrijden, was vreedzaam protest op rotonde.

JA! Van mij mogen ze allemaal terug! Morgen! Maar eerst die mannen die overlast bezorgen, daarna de vrouwen en kinderen als het kan. Stonden ook christelijke mensen tussen.

Logisch dat de boos zijn.
Ze zijn hier op uitdrukkelijke uitnodiging van o.a. onze regering, met de belofte van gouden bergen. Eenmaal hier blijkt het in vergelijking met de eerdere beloften toch best een sobere boel. Heb je daar zo'n dure overtocht voor betaald.

Ik snap werkelijk niet dat als je uit oorlogsgebied komt en het oh zo zwaar hebt gehad, dat je dan gaat lopen zeiken over vanalles en nog wat in je gastland. Ik zeg: tieft lekker op naar waar je vandaan komt. Of anders naar Turkije, want daar was het ook al veilig voor je. Ze komen gewoon met hun grote smoel hier naartoe omdat hier meer te halen valt.

MarcS | 11-01-16 | 21:49: als je zomaar op de weg gaat staan is een aanrijding niet geheel uit te sluiten, zeker niet als het donker is en regent. Als je dan vrouwen en kinderen dat laat doen ben je al helemaal niet goed bij je hoofd.

Niet eens een sterrenkok. Het is een schande.
En je moet de plee he-le-maal nog ZELF schoonmaken ook!

Ongelofelijk schorem en de politiek die dit allemaal toelaten en negeren ook

-weggejorist-

In Allochtonie vreten mensen kamerplanten en huisdieren. Maar hier gaan ze overal over lopen zieken en janken. Gelijk namen noteren en zo snel mogelijk op laten zouten, dan weten ze tenminste waar ze aan toe zijn en wij ook.

@jemagookniksmeer | 11-01-16 | 21:51

Niet waar! Het azc in Heerhugowaard is luxe! Ja ik ben er geweest, 3 x inmiddels.

"Wat happens to us when they decide we can't stay?"
COA, steenkolen Engels "you go out, outside Netherlands"
PANIEK!

Niets met eten te doen, die vrouwen (zonder hoofddoeken) bleven excuses aanbieden aan ons.

Krijguh ze goan patat doar? Dan zou ik gaan lopuh zeikuh...

Geef ze maar een woestijn.

Zie je nou dat die mensen niet sporen? Normale mensen worden boos op de reisorganisatie die hun een hostel voor een vijf sterren hotel verkocht.

In Afrika gaan er al decennia kindertjes dood van de honger en oorlog, waarom helpen we die eigenlijk niet in plaats van dan deze types die nooit in deze samenleving thuis gaan horen?

Pffff, en bedankt he links Nederland, kijk eens wat een puinhoop Europa wordt nu! Massa-verkrachtingen, die ook nog eens verzwegen worden in Zweden door politiecommissarissen die politiek bedrijven, de burgemeester van Keulen die niet de aanraders de schuld geeft, maar vrouwen oproept een armlengte afstand te houden, echt lekker dit! Het hek is van de dam, we worden overspoelt, en niemand die wat doet.

@sufkut | 11-01-16 | 21:53 - ze stonden op autovrije deel, als jij daar rijdt dan rijbewijs invorderen. Ze blokkeerden helemaal niets.

Ik snap wat jij zegt, ik leg alleen uit wat ik zag.

Als je uit een oorlogsgebied komt mag je Allah op je blote knietjes danken dat we hier vriendelijk genoeg zijn om de hulpbehoevenden op te vangen. En dat zonder dat we onderscheid kunnen maken tussen een (echte of economische) vluchteling, verkrachter, oorlogsmisdadiger of terrorist. Wees een beetje dankbaar man.

Was de minibar weer eens niet op tijd bijgevuld

Ze willen beter eten? Hier, neem een netje tulpenbollen. Een beproefd recept in Nederland. En kom daarna nog maar eens klagen over het gratis voedsel in de AZC's.

MarcS | 11-01-16 | 21:59: oh, nou ja het artikel zegt wat anders, vandaar.

@nuchtermens
Nee natuurlijk niet. Daar zijn vrouwen voor.

@MarcS | 11-01-16 | 21:56 | niet ok!
Film het de volgende keer effe!

Ondankbare honden zijn het!!

Eehhh....'asielzoekers'...in een bepaald deel van Syri vreten ze 'what's left' uitgemergelde katten en honden....hapje? What's else do we need to know more!

MarcS | 11-01-16 | 21:49 | niet ok! I could not care less

Snel Rob de Geus er op af sturen. Deze mensen hebben hier geboekt en nu is het niet zoals men het had voorgespiegeld bij vertrek. Lijkt me een mooie mogelijkheid voor Red mijn vakantie.

@sufkut | 11-01-16 | 22:01 - daarom leg ik ook uit.

Ik schijt op islam, zoals jullie kunnen weten, ik schijt op gelukszoekers, zoals bekend mag zijn. Neemt niet weg dat ik nu uit eerste hand info heb en het niet absoluut negatief is.

Hadden ze een vergunning/toestemming om te protesteren?

@StijlvolRechts | 11-01-16 | 22:03 - wat let je, ze lopen hier dagelijks over de icaruslaan, West tangent. Kansen zat lijkt mij.

Ik snap het wel dat vieze voer. Kom laten we ze helpen. Wie heeft een Weber, ik zorg voor de speklapjes en de karbonade ;)

Een mooie voorbode van wat we kunnen verwachten als ze een vergunning tot verblij krijgen. Ik heb nu al het idee dat het zeer slecht is om deze mensen tot ons land toe te laten.

@tsjajaja | 11-01-16 | 21:44

Stoer vrouwen en kinderen doodrijden, was vreedzaam protest op rotonde.

MarcS | 11-01-16 | 21:49 | niet ok!


@sufkut | 11-01-16 | 21:53 - ze stonden op autovrije deel, als jij daar rijdt dan rijbewijs invorderen. Ze blokkeerden helemaal niets.

MarcS | 11-01-16 | 21:59 | niet ok!

Je spreekt jezelf tegen, paniekzaaier.

En over een paar jaar zijn het nog ''nederlanders'' ook; gaan ze een uitkering in ;en mag u die uw hele leven betalen.

Voor deze ondankbare grootbekmigranten.

En ik, als voor nop te werk gestelde bijstandsgerechtigde bij een privaat bedrijf waarbij de baas er met de poen vandoor gaat op kosten van de belastingbetaler, gaat klagen, terecht gaat klagen over de gigantische slechte onaanvaardbare arbeidsomstandigheden, dan word ik gekort op de uitkering, flink gekort op de uitkering.

Maar goed, dat wacht de asielzoekers ook, alleen weten zij dat nog niet.
Waar zij nu in verblijven, hetgeen zij niet goed genoeg vinden, is slechts de warming up van wat komen gaat.

@tsjajaja | 11-01-16 | 22:10 - hoe dan? Wat aan rotonde begrijp jij niet? In het midden, waar jij niet mag rijden op verhoogd gedeelte, stonden ze. Dus blokkeerden ze niets, rijbanen waren vrij.

Ja mensen, zo dwing je wat af hier in Nederland, uiteraard niet de Nederlanders zelf, want als die zo op het kruispunt hadden gestaan, waren ze eraf gespoten door de ME, en achtervolgd tot in hun slaapkamer, desnoods met de hoogwerker van de brandweer .

Gottegot, "vluchtelingen" en zgn daklozen zijn hier een beetje aan het rondneuken met als reultaat na 9 maanden nog meer kansarmen. (zojuist in Nieuwsuur) YaAllah, NL is net een omgekeerde dierentuin, waarbij de wilde dieren gewoon vrij rondlopen en lekker hun gang kunnen gaan. Jan L. betaalt wel!!

Een luxe vakantie tot in de dood is beloofd. Die vakantie komt er wel, maar de luxe valt kennelijk toch wat tegen. Die klote kaffirs toch ook.

Wees blij met wat je krijg.

Strafbaar, dus allemaal eruit. Weg met dit alleseisende kutvolk. En alle linkse huilers mogen mee naar de Islamitische utopie.

Na een verkeersongeval maanden in de revalidatie gezeten. Als die asielzoekers dezelfde bagger voorgezet krijgen als ik destijds kan ik hun onvrede goed begrijpen. Laat ze trouwens maar zelf en naar eigen inzicht koken; is goed voor de stemming. (In een duikboot moet het eten a.l.t.i.j.d goed zijn, anders lijdt de moraal eronder.)

-weggejorist-

@Maria.1 | 11-01-16 | 22:01 - te donker, wel poging gedaan.

Overigens vond de politie er wat van dat ik met die mensen stond te praten. Waarom weet ik niet, hij vond dat ik moest doorlopen. Toen ik zei dat dit zijn mening was en zolang hij mij niet vorderde ik bleef zolang ik wilde liep hij weg.

Weet je waar ik was toen jullie stonden te klagen? Op mijn werk. Ik moest een boterham met kaas eten. Heb mijn dochter niet gezien de hele dag en morgen mag ik weer werken. Vies smerig tuig.

@ProAsfalt | 11-01-16 | 22:12 - jij zit in een verschrikkelijke situatie. Helaas ben jij overgeleverd aan de ambtelijke willekeur. Ik vind dat heel erg voor jou!

-weggejorist-

McNail | 11-01-16 | 22:14 | niet ok!
Die hoogwerker van de brandweer komt alleen als je een boete niet hebt betaald. Het is ook vrij asociaal om een boete niet te betalen, want nu kunnen die arme asielzoekers niet fatsoenlijk eten. Hoe denk je dat dat komt?

Hmm, mensen hier die al 15 JAREN op een woning wachten en zij kunnen geen 5 dagen wachten. Een schande! Snel een huis en uitkering geven.

Gatverdamme, ik word schijtziek van die lui. Zag vanavond al weer iets op tv over eritreers die in griekenland volgens mij, het vertikken om hun vingerafdrukken te geven. En waarom...omdat ze zelf willen bepalen naar welk land ze gaan, ze willen niet bijv. in zweden terecht omdat de voorkeur bij engeland ligt om maar een land te noemen. Godssammekraken zeg, dat is toch geen asiel zoeken man, dat heet immigreren. En dan zitten die lui in een europees land en dan weer wat te zeiken. Nog effe en ik moet aan de prozac of ga aan de drank.

ik zou zeggen boek dan een hotel. Of beter nog als je toch expat bent, laat je werkgever dit regelen.

Oh wacht...

Het gezeik begint al, nog voor ze een verblijfsvergunning hebben...

@zeef+10 | 11-01-16 | 22:22 - Jezus, is lezen echt zo lastig? 2e week den gaat kantoor open, daarna binnen 5 dagen.

@Akiron 'Ze komen gewoon met hun grote smoel hier naartoe omdat hier meer te halen valt'
Heb je het eindelijk door ? En, het wordt ze nog gegeven ook.....

Stelletje lafaards. ga je vrouwen en kinderen helpen. Die hebben honger!


Triest gewoon.
Politiek zegt hier meer zakgeld en een extra gangemenu , politie zegt en doet liever niks want ze kunnen er niks aan doen want ze zijn vluchtelingen.
Ik zeg tijd voor de burgers het heft in eigen hand te nemen. Sla dat zooitje ongeregeld met honkbalknuppels van die rotonde af. Laat ze duidelijk zien dat ze geen god zijn en alles maar kunnen flikken.
Pas je aan wees blij met wat jullie krijgen want jullie kwamen van niks vuile parasieten. Hoe meer ze denken te kunne doen wat ze willen en hun zin toch wel krijgen hoe sneller je die acties zoals in Zweden en Duitsland ook hier gaat krijgen.

Heb het idee dat de mensen die echt hulp nodig hebben nog gewoon in Syrie wonen. Misschien een idee om de jonge mannen die hier naar toe gekomen zijn om te scholen tot ontwikkelingswerkers, zodat ze in eigen land hulp kunnen bieden.

Waarom een verblijfsvergunning? BBB tot het weer veilig is in Syri en dan terug. Wij regelen en betalen met veel plezier de terugreis want dat is 10000x goedkoper dan dat ze hier tot in lengte van dagen een uitkering gaan krijgen. Nooit recht op een woning hier of een uitkering alleen BBB. Dit moet gewoon de regel worden die we dan ook via de sociale media in alle talen de wereld in moeten sturen. Hoe makkel;ijk kan de oplossing zijn? Kijken of ze dan nog komen en blijven. Ik denk dat ze snel naar Duitsland verkassen. Onze politici spelen met vuur!

Haha, 30 tot 40 a 50 tot 60 man. Hoewel we het allang wisten kunnen we, inderdaad dankzij Keulen, tegenwoordig ieder nieuwsbericht van het COA z lezen. Dankjewel Politie, dat jullie stiekem bij beetje durven de baas zijn instructies te negeren en gewoon de waarheid te rapporteren.
Hoop dat we nog ooit zien dat mevrouw de agent meneer de moslim de les leest als zij een hand toereikt en hij weigert, in plaats van dat zij haar excuses aanbied voor het vernederende kwetsende gevoel dat hij moest voelen omdat zij dacht dat hij zo laag was dat hij een vrouw een hand zou willen geven.
Hoop dat mensen eindelijk eens realiseren waar ze eigenlijk mee bezig zijn en vooral met wie ze te maken hebben.

-weggejorist-

-weggejorist-

Net op tv het hongerdorp in Syri gezien. Verschrikkelijk! Laat die mensen in het AZC dit ook even zien en laat ze zich kapot schamen.

Lekker optiefen dan!

Allemaal lekker terugsturen naar land van herkomst. Oprotten met die prima ballerinas.

Bah!

Les 1 van de Integratiecursus: "Je Mag Een Gegeven Paard Niet In De Bek Kijken". "One should not look a given horse in the mouth". "Man muss das gegebene Pferd nicht in die Klappe kucken". Arabieries ken ik nie, en dat hou ik zo.

Deze mensen weten hun 'dankbaarheid' niet te tonen, nadat ze aan de dood in 'n vreselijke oorlog zijn ontsnapt.
Snap dat dan.
Je bent primitieve middeleeuwer.
Je bent verslagen door andere sterkere middeleeuwers, waardoor je 'moest' vluchten terwijl volgens jouw logica van 'alleen de sterkste heeft als winnaar gelijk', je merkt, dat je niet meer de nek van de vijand wil of kan afsnijden, zoals ze met jou wilden doen.
Je geloof van de islam zegt ook, dat Allah altijd gelijk heeft, 'dus' als de anderen gewonnen hebben, dat ook zou betekenen, dat hun versie van 'Allah' de juiste versie was; en je niet kunt rekenen op instemming van jouw Allah met deze 'schande' (te hebben moeten vluchten).
En de nieuwe 'schande', dankbaarheid te moeten toneelspelen tegenover de ongelovige kruisvaarders, die hoe-dan-ook de grote vijand zijn van Allah.
Dus zodra je kunt protesteren tegenover die christenhonden, al is het maar over het eten, dan doe je dat. Je 'moet' problemen maken, om het verschil met de schijnheilige vijanden te blijven voelen. Die 'christenhonden' knnen je echte vrienden niet zijn, want je kent hun familie niet, n, je bent van hen afhankelijk; 'dus' zullen ze je vroeger of later heel slecht behandelen. Daarom wil iedere vluchteling die slechte ervaringen vr zijn, door zelf eerder toegeslagen te hebben.
Want je echte programma van vluchteling is, zo gauw als mogelijk weer sterk worden om alsnog te winnen, door je tegenstanders te verslaan, of in de oorlog 'daar' de keel af te snijden.
Heus, deze manier van denken van vluchtende middeleeuwers met 'n sausje van de oorlog is vanuit wat PTSS en Islam heel goed samen te vatten.
Is er ook maar n gedeelte in deze 'barbaarse logica', dat iemand onlogisch lijkt?

Uitvreters

En de bedden schijnen ook al te kraken. Niet tevreden hier als gast ? Dan tief je toch op !

Ik heb een onbeschrijfbare hekel aan mensen die gratis komen eten en dan klagen over het eten.
Daarom houd ik ook altijd m'n bek als ik snijbonen krijg bij m'n schoonouders.

@richard1964
Heb die beelden ook gezien maar ik vertrouw de media voor geen meter. Dat die mensen lange tijd niet gegeten hebben is wel duidelijk maar waarom is daar nu ineens zo veel aandacht voor. Had daar niet maanden geleden al ingegrepen kunnen worden? Wat ik bedoel te zeggen, na de rellen in keulen zag ik pas die uitgemergelde mensen op tv, bliksemafleider of heb ik gewoon niet opgelet.

Blauwe bonen met kogelbiefstuk, wat is daar mis mee? Granaatappeltje toe en hoppa, vol is die pens. Klagers geen nood pochers geen brood.

Dezelfde mensen zouden ons stenigen als we dit in hun thuisland zouden flikken. Kans is echter groter dat hun grenzen voor ons gesloten zouden blijven.
Het is een bodemloze en deprimerende put.

Dit dus:
www.youtube.com...

Zeiken over het voedsel. Zet de tv even voor die gasten aan met dat kleine kindje uit Madaya.

Bewapen je, mensen. En realiseer je goed dat Nederland twee vijanden heeft. Links, en de islam.

Goh wat zou ik toch in die verdorven 'mensen' hun eten spugen / roggelen / neus snuiten als ik voor ze moest koken. Wacht misschien kan ik me ergens aanmelden als 'vrijwilliger';)

-weggejorist-

-weggejorist-

laat ze alle honden en katten uit de asiels opvreten, dan weten ze wat hun ""broeders" in verweggistan tegenwoordig krijgen.

En oja, wij kunnen dan hun voedsel aan onze bijstanders geven. Die zijn daar heeeeel blij mee.

geblindeerde bussen gebruiken zodat ze niet naar buiten kunnen kijken en dan allemaal in een groot schip laden hoppa terug naar land van herkomst

@tsjajaja | 11-01-16 | 22:10 - hoe dan? Wat aan rotonde begrijp jij niet? In het midden, waar jij niet mag rijden op verhoogd gedeelte, stonden ze. Dus blokkeerden ze niets, rijbanen waren vrij.

MarcS | 11-01-16 | 22:14 | niet ok!

Ik denk dat jij het niet begrijpt, als ik schrijf dat ik volgas de rotonde op zou rijden, ga jij lopen janken dat ik vrouwen en kinderen dood rij, maar een paar posts later van jou blijkt dat onmogelijk omdat ze niet op de rijbaan stonden.
Dus ben je een paniekzaaier

Nu heb ik me door een collega die uit Schagen kwam wel eens laten vertellen dat de bevolking van Heerhugowaard bestaat uit ruziezoekers en messentrekkers. Daar zou ik ook niet tussen willen zitten.

Dit zou hetzelfde zijn alsof Nederlanders die bij de voedselbank hun eten moeten halen ook rotondes gaan bezetten. Maar nee, op een of andere manier zijn zij wel tevreden. Stelletje rascisten...

rustaaaaghh

Worden er dan geen retourticket verstrekt?
Dat is toch wel het minste wat je moet doen wanneer je gasten weg willen. Haalt ook makkelijk en snel op bij zon rotonde.
Ik vind het een beetje schunnig dat men zo met mensen om gaat die graag terug willen om die vast te houden en geen halal eten geven.

Dit snap ik echt niet; enige dankbaarheid is ver te zoeken.
En dit gedrag betreft de meerderheid van de zgn. vluchtelingen.
Dan ben je als politicus (Merkel en co) toch een enorme klootviool als je zo met je laat sollen.

Ze vervelen zich te pletter en dan krijg je al dat gedoe.
Europa moet eens beginnen met alle jonge mannen op te roepen die zijn binnengekomen en die trainen om hun land te gaan bevrijden als dienstplichtige.
Dan hebben ze wat te doen en flink afknijpen dat geeft rust.
Is dat leger van een paar honderd duizend man klaar dan laat je dat los in hun gebied en kunnen ze al die issers, wassers maken.
Zij aan het werk en als het dan weer eens vrede is kan iedereen weer naar waar het huis stond.

In hun reisfolder stond natuurlijk dat ze 3 daags een 5gangenhalalmenu zouden krijgen, de wifi supersnel zou zijn, het niet naar hout zou ruiken en ze iedere dag uit 72 blonde maagden zouden mogen kiezen om lekker te verkrachten. Ik walg van dit volk.

Dit komt doordat bepaalde mensen een schijtmentaliteit hebben.

Dit soort mensen ,die weten dat als ze intimideren en een grote bek op zetten ,mensen bang voor ze worden ,en toegeven aan hun eisen.

Ze gebruiken dit soort gedrag zolang als ze er succes mee behalen.

Diegene tegenover ze(zo een christen-slapjanus van het coa) ,die denkt ;nou laat ik doen wat ze vragen ,anders loopt het misschien uit de hand.

Het lijkt er echt op ,alsof sommige mensen op dit forum wereldvreemd zijn;en niet weten hoe bepaalde mensen in elkaar zitten.

En dat tuig krijgt een verblijfsvergunning? En dus een gratis woning.
Je zult zoiets maar als buren in je maag gesplitst krijgen.
Bedankt linkse debielen.

1) Kom in grote aantallen
2) Pak hun welvaart
3) Pak hun vrouwen
4) Maak het leven van de inwoners een hel


Duizenden jaren lang kon elke idioot inzien dat dit een invasie is, gericht om de bestaande bevolking te onderwerpen door alles van ze af te pakken. Volgens mij is het redelijk uniek in de geschiedenis van de mensheid dat je je eigen welvaart en vrouwen gewoon gratis weggeeft. Ik durf te wedden dat er geen enkele Duitse man was die het opnam voor de vrouwen die werden aangerand. Als dat de cultuur is in een land, dan ben je als land gewoon hopeloos verloren.

Ze vinden het eten slecht? Waren ze in Syrie enz. gebleven konden ze alleen maar hun huisdieren, wellicht hun familie en gebladerte opeten. Getuige de beelden van uitgehongerden in die landen, waar ze sinds oktober geen druppel water en geen brok eten binnenkregen.

Hey nep asielzoekerts! Vraag niet wat Nederland voor jullie kan doen, maar vraag eens wat jullie voor Nederland kunnen doen. Hint: oprotten!

Nederland is al afschrikwekkend genoeg met zijn 3 dagen ijzel..en asielzoekers die na 10 of 15 jaren pas te horen krijgen dat ze binnen 7 dagen op moeten rotten, of een rekening krijgen om alles terug te betalen.

Daarom gaan ze, gelukkig voor ons, naar Engeland en Duitsland, met name.

Ik dacht dat ze aan het oefenen waren voor levend standbeeld maar het was een protest.
Heerlijk zuurkool met rookworst, als je wil blijven moet je toch inburgeren te beginnen met het eten.
Bruine bonen met spek of een blauwe boon in je nek.

helemaal verrot schoppen en weg naar de zandbak, smerig arrogant tuig

Overmar | 11-01-16 | 23:23 | niet ok!

yup

Laat dat wachten op een verblijfsvergunning maar zitten. Deze lieden voor wie het eten niet goed genoeg is en die nu al beginnen met slopen mogen vandaag nog terug.

Er ontbreekt wat informatie hier: wat is dat slechte eten dan dat ze krijgen?

En driemaal het brandalarm ingedrukt en het centrum tijdelijk ontruimd, brandweer uitgerukt. Paniek bij betrokkenen. Terwijl het om hele futiele ongenoegens gaat ( het eten is niet lekker genoeg) en tegelijkertijd landgenoten de hongerdood sterven in Syrie. Hieruit blijkt dat respect voor NL er absoluut niet is. Volledig egoisme ten koste van alles en dat tienduizenden personen per jaar. Als je alles inricht in NL om aan deze eisen te voldoen, is het nog niet goed genoeg. Als je echter in NL het gezag herstelt en asielzoekers die dit doen, straft, op straat zet, beboet, is het protest binnen no time verstomd. We laten ons dit ook allemaal maar overkomen. Stop daarmee!
Zoals Wim van Rooy al zei: Een Christen denkt altijd: wat heb ik fout gedaan. Een moslim denkt altijd: wie heeft mij dit aangedaan.

En de moeder van die rotonde heeft zich al verstopt.
Of riepen ze niet: " ik n..k je de moeder!"

Poeh poeh, wel 5 hele dagen niet kunnen koken, maar eten geserveerd krijgen. De horror!!Hel op aarde!.
Het PVV promotieteam gaat lekker.

Ze willen een "urgentie-verklaring". Maar die krijgen ze van mij niet.

Tja...iedere dag brood met kaas en hagelslag en 's avonds soep, piepers, rijst of macaroni.
Ongehoord!

Man, man, man, je gelooft het niet !

Grappig, of eigenlijk triest, dat de meesten hier oogklepjes op hebben.
Niet eens artikel en ooggetuige plempsels willen lezen.

Maar goed, tijd voor belangrijkere dingen.

Heeft de politie wel bekeuringen uitgeschreven? Want iedere andere inwoner van dit land slingeren zij op de bon voor dit soort zaken.
Waarschijnlijk niet want asielzoeker dus zielig of in te grote getallen aanwezig.

Dag mohammed en je vrindjes.
Jullie verdienen een verschrikkelijke schop onder je hol!
Oplazeren en nit meer terugkomen, ondankbare honden dat je d'r staat!

Ik ben het even kwijt, de automobilisten en/of de bewoners stonden erbij en keken er naar? Wat is dat Heerhugowaard een vreemde linkse plaats.

Gaat er nou eigenlijk nog wel een dag voorbij hier in NL dat we deze ellende te lezen krijgen. Een dag zonder 'vluchtelingen-trammelant' zou best fijn zijn. Maar ik vrees dat het alleen nog maar vele malen erger wordt.
er moet wat gebeuren al weet ik ook niet wat.
De ellende is ook nog dat ik altijd moet opletten met wat ik zeg, politieke voorkeur kan ik niet uitspreken. Ja hier wel, dan gebeurd er niets als ik zeg dat ik zou willen dat Wilders het eens over kon nemen.
Maar hier zal het niet lang duren eer mijn ramen van mijn bedrijf eruit liggen.

Heb al de nodige onprettige aanvaringen met links getinte (vooral)dames gehad (werkzaam op het gemeentehuis dus..) Die kijken me al niet meer aan, laat staan dat ze wat zeggen.
Vanavond weer gezellig avondje met mensen waarvan ik 1000% zeker ben dat ze me een racist vinden. Dus dat blijven dan koetjes en kalfjes verhaaltjes vertellen aan elkaar. En eerder waren we allemaal vrienden van elkaar, toen er nog geen zielige vluchtelingen in het spel waren.

Maar goed nu snel aan de arbeid, er moet geld verdiend worden om het hele circus te kunnen betalen.
Thx Angela, Mark, Francois, Jean-Claude en de rest van de boevenbende

Rimfree| 12-01-16 | 07:48 |niet ok!
Ja, die 'links getinte dames' dromen allen van zo'n lekkere grote vette swoearte dipstick in hun onverzadigbare garages natuurlijk!
Geef ze eens ongelijk, zou ik zeggen.
Verder: sterkte oh gij vrijheidstrijder.

@MarcS
Ik heb dat van jou idd gelezen en een ander idee bij het artikel gekregen , maar nu was je er toevallig.Wat met al die andere artikelen waar niemand van ons bij was ? ga er maar vanuit dat die ook zeer gekleurd zijn door ons en de verslaggeving !

ze beginnen langzamerhand arrogant te worden met al die gratis spullen.
oprotten

ik vraag me af uit welke luxe situatie ze komen als ze zoveel te klagen hebben en ondankbaarheid tonen.

Je vangt asielzoekers op en vervolgens wordt er van alles en nog wat opgeist. Mensen die we hier als asielzoekers opvangen hebben wat mij betreft weinig te eisen. Je hebt eten en daarmee moet je het doen.

Als het toch echt vluchtelingen zijn ..............

Het onbeschofte druipt er af. Dat beloofd veel goeds als het straks, kuch, mede-burgers worden. Dit volk kan alleen maar eisen en niets bijdragen. Zelfde laken en pak als een meerderheid van de marokaanse gemeenschap. Een aantal succesvolle uitzonderingen daargelaten komen hier ook alleen maar eisen en verontwaardiging vandaan.

Dit zijn de diva's onder de vluchtelingen..echt he??!!

Zo'n rotonde is vanuit de lucht gezien een makkelijk herkenbaar object voor Apaches en Predators drones.
Maar zo onbeschaafd zijn we hier in ons land ( nog ) niet, zakmazegn..

Op naar de 75 zetels voor de PVV.

Bevalt het niet? Rot maar op dan.

doen die asielzoekers dat nu echt uit zichzelf of worden ze "geholpen/geinstrueerd" door de o zo begaan met hun rechten de asielzoekerhelpers ?

Aan zulke mensen heb je niets. Als ze nu al klagen over van alles en nog wat kun je al uitrekenen dat ze niks voor de maatschappij gaan betekenen, ja ellende misschien. Ze accepteren de situatie niet en kunnen er dus niet tegen als iets niet naar hun zin gaat. Zijn ze niet op hun plaats in een westerse democratie aangezien je daar ook niet vaak je zin krijgt en je je moet aanpassen. Dom gejank altijd.

Hey Den haag! luister ff: die integratie loopt echt al super he??!! Nu ze "alleen" nog een baan geven, huis, komt helemaal goed hoor.

Onze eigen bejaarden moeten het ook elke dag doen met dezelfde groente uit hun moestuintje.
Ophouden met zeuren of opzouten! BAH!

Jullie zien het verkeerd. Deze civiel ingenieurs waren op locatie aan het schouwen en meten voor aanpassingen t.b.v. de optimalisering van de verkeersdoorstroming.

Ondankbaar zijn ze, ze hebben niets om boos over te zijn. Hopelijk gaan ze allemaal terug naar het land van herkomst. In Calais zijn ze ook al boos, daar gooiden de migranten met stenen op een bus vol schoolkinderen.Ik zie alleen mannen, lafaards die in hun eigen land hadden moeten vechten. www.express.co.uk...

Gegeven paard, bek, enzovoorts. Welkom in Holland, waar we dit nog pikken ook.

welke held is er doorheen gereden en kan ik een bloemetje toesturen?

Tja, dit zal de sympathie voor de asielzoekers enorm vergroten....

Dit draagt vast bij aan de draagkracht onder de bevolking om meer van dit soort dankbare, tolerante, keurige en hoogopgeleide figuren op te nemen. Draagkracht, tolerantie en begrip voor asielzoekers zijn bij mij in ieder geval tot onder het nulpunt gedaald.

Gummilat er goed overheen halen en laten voelen wat hier de mores is.


Pino de Pollo | 12-01-16 | 13:30


LOL!!!

-weggejorist en opgerot-

-weggejorist-

Het wordt tijd om de heren eens te laten kiezen uit f hun muil te houden en dankbaar te zijn, of gewoon weggaan.

Ik dacht dat die gasten gevlucht waren voor het geweld? Als ik voor geweld gevlucht ben en hoor dat de mensen die achter zijn gebleven moeten leven van ratten en katten, dan zou ik zelf toch echt niet zo'n grote bek hebben tegen de mensen die me liefdevol hebben opgevangen....

daarbij is de verbinding naar keulen vanuit heerhugowaard helemaal niet goed met het ov.

Ik dacht dat het zielige vluchtelingen waren. Mijn grootouders hebben de oorlog meegemaakt, en die vreten ongeacht wat het is, hoeveel het is of hoeveel honger ze hebben altijd hun bord leeg. Dat is wat er gebeurt als je weleens echt honger hebt gehad. Dan zie je vreten niet meer als iets waar je van hoort te genieten maar als broodnodige brandstof om in leven te blijven. Het feit dat je zorgeloos vreten krijgt is al meer dan genoeg om van te genieten.
Ik heb nooit honger geleden maar ik heb weleens een in geldnood gezeten en maar een paar dagen aan de muisli en bruine bonen met rijst gezeten, dan krijg je ook een soort van nieuwe waardering voor voedsel.
Als je duizenden kilometers hebt gereisd om weg te komen van vreselijk oorlogsgeweld hoe kan je dan in godsnaam zeiken over gratis voedsel en onderdak? Het feit dat je gratis eten en onderdak krijgt zou al meer dan genoeg voldoening zijn. Als het hier helemaal naar de kker zou gaan en ik zou moeten vluchten dan zal je mij echt niet horen janken over het eten wat ik krijg in het land dat mij opneemt. Ook al is het water en brood, het is nog altijd duizend keer beter dan niks, en niks is wat je zou krijgen als je thuis was gebleven.

-weggejorist-

Lekker laten staan! Binnenkort gaat het sneeuwen. En tegen die tijd zijn die vrije slaapplaatsen in het COA natuurlijk wel ingevuld h.

-weggejorist-

Gegeven paard, bek, enzovoorts. Welkom in Holland, waar we dit nog pikken ook.
---
Hommel | 12-01-16 | 15:38 | niet ok!
---
Gegeven paard! We krijgen zelf een paard, dat van Troje!

Ze hebben meestal een mobiele telefoon
waarmee ze ongetwijfeld naar het thuisland bellen,
kleine moeite om even door te geven dat het hier
geen land van melk en honing is, dat de rek eruit is en de Nederlanders het zat zijn om mensen die al veilig
zaten, op te nemen en met van alles te voorzien.

Okay, soms hebben ze ook gewoon gelijk. We hebben in NL inderdaad een belabberde eetcultuur. So true!

Had de goddelijke kale het toch goed begrepen,13 jaar geleden.
Land van naieven en dwazen,wordt toch eens wakker.

Verschrikkelijk. Gratis eten en behuizing en geen belasting en niet werken, hoe kun je dat iemand aandoen.

Dit filmpje lijkt er iets mee te maken te hebben;
"طرد الاجئين من كامب heerhugowaard 11/1/2016 ":
www.youtube.com...

Zie vorige comment;
Nog 2 andere filmpjes op dat channel:
www.youtube.com...

nog even en we moeten hier zelf vluchten..

In Calais nog meer van die ontevreden migranten, de bulldozers staan klaar: www.dailymail.co.uk...