*

Demonstraties van beide kanten van het spectrum in 030.

Vandaag was het de beurt aan de provincie Utrecht. Twee demonstraties voor en tegen de komst van asielzoekers zijn vandaag rustig verlopen. Volgens de politie is niemand opgepakt.

De organisatie Utrecht Bekent Kleur hield in het centrum van Utrecht een demonstratie en manifestatie tegen vreemdelingenhaat en islamofobie, schrijft het ANP. Het is een coalitie van onder meer GroenLinks, de PvdA, de SP en de Protestantse Gemeente Utrecht. Daar kwamen ruim 150 deelnemers op af, aldus de gemeente.

Een andere organisatie, 'Wij Utrechters zeggen nee', hield een tegendemonstratie bij de Stadsschouwburg Utrecht. Daar kwamen ongeveer veertig mensen op af. Van de gemeente mochten beide groepen niet bij elkaar in de buurt komen.

Reaguursels

tegen racisme...
volgens mij blijkt dat de meeste racisme zich onder de moslimbezoekers bevindt..vrouwen die ondergeschikt zijn aan mannen, moslims die christenen het leven zuur maken, moslims die geen andere religie respecteren dan islam, moslims die elke non- moslim dood wensen...
..en jullie durven ons van racisme te beschuldigen??

Toch vreemd dat als je tegen massa immigratie bent je meteen een racist bent.

Solidariteit moet van 2 kanten komen. Dus als zij integreren, gewoon werken en ons respecteren, dan doen wij dat vanzelf ook. Bij moslims gelden zaken als respect en aanpassing meestal maar 1 kant op.

Je suis racist, blijkbaar.

Syrirs worden wonderwel als 'Kaukasisch' bestempeld. Waar lul je dan over.

Mensen die de straat op gaan vr een azc. Totaal mesjokke...
Rare mensen zat in NL. Hoe anders komen die Linksche partijen aan zoveel zetels.

40 mensen , het leeft wel hoor :)))
Oja het regende dan blijven de tokkies liever thuis.

Tegen racisme? Als er een partij een racistische agenda heeft, is het de PvdA.

Blijf weg . Het eten is hier slecht , echt slecht . Blijf weg .

Als je tegen massa immigratie bent, ben je voor de 2e wereldoorlog. Zo gaat dat hier in GoedVolk land tegenwoordig.

Het grote probleem in dit land is dat de "stop racisme" figuren nagenoeg allemaal uitkeringstrekkers, allochtonen, illegalen, groenlinksers, werkschuwe, uitvretende, niet nadenkende, kinderloze, profijt hebbende bij immigratie, wereldverbeterende, zogenaamde Nederlanders zijn. Dat zijn er dus behoorlijk wat. DE echt werkende en normale Nederlanders geraken steeds verder in de minderheid. Alles bij elkaar opgeteld moet je tot de conslusie komen dat dit eens zo redelijk relaxt land VERLOREN is.

Moslims zijn geen ras, daar gaat je beschuldiging

Alsof het onmogelijk is om tegen de opvang van nog mr asielzoekers te zijn zonder dat het uit racistische motieven is. Het is volstrekt redelijk om niet nog meer asielzoekers toe te laten, gezien het capaciteitsprobleem en het gebrek aan financieel en maatschappelijk draagvlak. Daar komt nog bij dat we weten dat moslims zeer gebrekkig integreren in onze maatschappij, overwegend uitkeringsafhankelijk zijn en de neiging hebben hun geloof aan anderen op te dringen, tot op het gewelddadige af.

F1802 | 20-02-16 | 18:53 | niet ok
Zo zo u klinkt als iemand die nogal gefrustreerd is.
Hard werkend persoon natuurlijk en uw tokkie PVV stemmende buurman zit de gehele dag op de bank met Aldi bier.
Het zij hem vergeven want hij stemt PVV :)))

'Nederland bekent kleur'-types moeten eens op bezoek bij Salaheddine die 'moslim' een superieure nationaliteit vindt t.o.v. 'Nederlander' en homo's het liefst de kast injaagt.


Dr zit de haat en intolerantie, stomme policor dwazen. Bij de overgrote meerderheid van oerconservatieve Marokkaanse moslims die bol staan van achterlijke en discriminerende standpunten.

undead | 20-02-16 | 19:05 |
Ik vond de bijdrage van "Revan" juist netjes hout snijden, u niet blijkbaar? Verklaar u nader?

-weggejorist-

minor | 20-02-16 | 19:12 | niet ok!
Stop racisme figuren bestempelen als nagenoeg allemaal uitkeringstrekkers enz.
Dat is hetzelfde als roepen dat alle PVV'rs uitkeringstrekkers, racist enz. zijn .

Ik begin richting Misantroop te glijden. Nationalisme krijgt weer een slinger en morgen tikken we +3 voor de PVV bij Maurice.
Zelfdestructie staat best wel hoog op de agenda in NL.

@kapitein_iglo | 20-02-16 | 18:37
Dat zijn linksmensen he, bord voor hun hoofd, geen besef van realiteit, en altijd achter de feiten aan lopen. Kijk alleen al naar hoe lang het duurt voor ze eindelijk hebben toegegeven dat we niet iedereen kunnen opvangen. Eigenlijk komen ze alweer te laat tot deze conclusie, maar zolang het links is dat haar standpunten moet bijstellen en niet rechts, weten wij dat rechts het bij het juiste eind heeft.

-weggejorist-

Met al die Chinezen in ons land hoor je toch ook niemand over klagen.

Old_Spice | 20-02-16 | 19:21 | niet ok!
Ben links en ben het eens met die visstick (capt iglo)
Zeg nu zelf da's toch raar :)

Stop racisme figuren bestempelen als nagenoeg allemaal uitkeringstrekkers enz.
Dat is hetzelfde als roepen dat alle PVV'rs uitkeringstrekkers, racist enz. zijn .
undead | 20-02-16 | 19:18 |
Uw punt is mij nog steeds niet duidelijk.
Revan benoemt het probleem correct dat zodra u tegen een acz oid bent u gelijk als racist bestempeld word, terwijl dit feitelijk niets met elkaar te maken heeft... u kunt toch tegen een azc zijn zonder racistische motieven? Denk aan uw huizenwaarde, een veilig zwembad of het vrijwillig einde v/d maagdelijkheid van uw dochter ipv onvrijwillig. Zodra je tegen bent ben je van de KKK tegenwoordig...

undead | 20-02-16 | 18:48 |
Krijgt uitschot zoals jij nu werkelijk een harde lul door zich boven wie dan ook te plaatsen? Of hoort dat gewoon bij de misselijkheid die meent jou 'mens' te maken? Stuk vuil, met je tokkie hier tokkie daar als het je even niet bevalt... of verdien je geld aan azc's en ben je bang voor je luizenbaantje?

Utrecht bekent kleur, onderdeel van Nederland bekent kleur nl.wikipedia.org... , zit zelf vol met racisten, anti-semieten en ander dubieus volk. Danen die tornt aan vrijheid van meningsuiting, Bulent Isik twitter.com... die weinig heeft met de persvrijheid www.vn.nl... , de anti-semieten van het palestina comit. Andere namen die zich hieraan verbinden zijn Yassin Elforkani www.geenstijl.nl... en haatrapper Appa.

Ik zou me kapot schamen tussen dat volk.

undead | 20-02-16 | 19:18
Of tokkie. Wat jij doet. Dus feitelijk ben je geen haar beter dan de mensen die je beschuldigt.

minor | 20-02-16 | 19:30 | niet ok!
U heeft gelijk, je bent geen racist als je tegen een AZC bent.
Ik ben het niet met hem eens betreffende de uitspraak- allemaal steuntrekkers enz.

Acar_ketimun | 20-02-16 | 19:35

Tokkie?
U raaskalt nogal en beschuldigt is met een D rukkertje

Acar_ketimun | 20-02-16 | 19:32 | niet ok!
U voelt zich aangesproken.

undead | 20-02-16 | 19:37 |

verhip, dan zijn wij het daarover eensch!

Een demonstratie tegen islamitisch racisme, daar kunnen we wel wat mee.

40 mensen , het leeft wel hoor :)))
Oja het regende dan blijven de tokkies liever thuis.

undead | 20-02-16 | 18:48 |
Waar raaskal ik? Ik benoem het feit dat undead 40 mensen bij de tegendemonstratie als tokkie afschildert.
En rukkertje zeg je maar tegen je vader, ik heb niet met je geknikkerd op het schoolplein.

undead | 20-02-16 | 19:40
Door jouw debiliteit ja. Niet door de reden die jij denkt, pvv en/of pegida tokkie. Denk maar lekker zwart-wit, en niet aan de middenweg. Dat is voor jou kennlijk het veiligst en het makkelijkst.

Acar_ketimun | 20-02-16 | 19:44 | niet ok!
Met gestrekt been er in gaan.
Soms moet dat ....

Acar_ketimun | 20-02-16 | 19:50 | niet ok!
Ha ha ha ik een zwart/wit denkende rooie rakker.

undead | 20-02-16 | 19:54
Nee. Waarom wel? Feit blijft dat het makkelijk scoren voor je was om 40 mensen weer weg te zetten als tokkies. Ik word er zo langzamerhand doodmoe van dat je in dit land niks meer mag zeggen zonder als debiel, racist of tokkie uit te worden gemaakt, mensen lopen te zeiken over spelfouten ipv de inhoud, problematiek niet willen benoemen, niet willen ingrijpen op wantoestanden die hier gebeuren, alles maar ok zijn beloop laten en als klap op de vuurpijl, een ander voor gek verklaard als deze het zat is. Ik heb totaal geen politieke kleur, PVV is een net zo debiele nietszeggende partij als de rest van het bestuurlijke zooitje, maar als mijn vaderlandsliefde door volk zoals jij als tokkie gedrag wordt afgeserveerd, vraag ik me af waar mensen zoals jij eigenlijk nog wel trots op zijn? Je mag tegenwoordig niet eens meer het land eren waar je geboren bent ten faveure van minderheden, en door types als jij word ik dan maar weggezet als een minderwaardig mens. Ik ben het meer dan zat, maar we blijven maar pamperen, pleasen en alles maar goed vinden terwijl je godverdomme niet eens meer mag benoemen wat de problemen zijn in dit land. Mensen die een ander kaltstellen vanwege hun afwijkende mening, DT zijn de echte tokkies, de echte asocialen die schijt hebben aan de verschillende factoren binnen een samenleving. Hun woord is namelijk het ENIGE ware. En daar meneer (of mevrouw), dr kots ik op.

Acar_ketimun | 20-02-16 | 20:05 | niet ok!
Wel lezen graag , ik zeg niet dat er 40 tokkies aan wezig waren :)
Verder voel ik mij niet aangesproken in je tegel vol geklaag.

-weggejorist-

Uitsluiting? Tofik Dibi heeft een mooi interview met shabalasjabla die nou net dat etaleert. Maar dat is natuurlijk cultuur, dan mag het.

undead | 20-02-16 | 20:15
Klopt. Je impliceert dan ook dat de 40 mensen tokkies zijn, die thuis hadden moeten blijven omdat het regent. Lees maar terug, het staat er echt en ik kan er niet anders van maken. Maar voel je vooral nergens door aangesproken en luister naar je eigen gelijk.

Acar_ketimun | 20-02-16 | 20:29 | niet ok
Tis maar net hoe je het wil "lezen".

"luister naar je eigen gelijk" doen we dat niet allemaal.
Vorm je mening door het verzamelen van zoveel mogelijk informatie, dus niet alleen daar waar je het dichts bij staat.

undead | 20-02-16 | 20:39
Misschien dan handiger om voortaan een handleiding en legenda bij je plempsels neer te zetten, dan kan ik bepalen op welke van de 100 manieren ik tekst moet interpreteren. Logischerwijs blijf ik namelijk steeds uitkomen op tokkies die niet willen demonstreren omdat het regent. En dat dat de reden is dat het er niet meer zijn, terwijl de echte reden is dat je als tokkie racist wordt weggezet als je het daarmee eens bent. Nogmaals, het staat in de 7e reactie hier, en nu krabbel je terug omdat het niet goed "gelezen" wordt. En dan nog het lef hebben om belerend te doen met mening vormen door informatie te verzamelen, terwijl jouw mening gewoon lomp "het zijn tokkies" is. En dat mijn "geklaag" jou niet aanstaat, was te verwachten. Het is namelijk een tegengeluid door wat jij een "tokkie" vindt. Chapeau...

Stop de ongelijke rechten, apartheid en discriminatie, stop de islam...

Die anti-racisme freaks zijn volgens mij allemaal aan de psychedelica ofzo. Want over welk racisme hebben ze het nou eigenlijk? Dat niet bestaande racisme dat ze de godganse dag uit hun duim zuigen? Die linkse losers zien overal racisme waar het niet is, misschien een bril aanschaffen jongens? Stelletje hysterische dwazen!

Acar_ketimun | 20-02-16 | 20:54 |
Neem een biertje of je pilletje en kom langzaam weer tot rust...
Bijna lijkt het alsof jullie het eens zijn maar elkaar niet goed begrijpen. Woordblindheid of cognitieve dissonantie zou beide kunnen, ik hou het op vaderlandsliefde... Punt blijft; als ik zeg "ACZ Nee" dan ben ik ineens een racistische Wilders-stemmer pur sang terwijl ik gek ben op bami/nasi en ander vreemd voer... dus iedereen die direct stigmatiserend begint te wijzen met een linkse vinger naar rechts mag kan wat mij betreft aan het gas en voor eeuwig dwalen in de vlammen van het hiernamaals...

minor | 20-02-16 | 21:03
Punt blijft; als ik zeg "ACZ Nee" dan ben ik ineens een racistische Wilders-stemmer pur sang terwijl ik gek ben op bami/nasi en ander vreemd voer...

Dat is exact mijn punt. Waarom er dan over 40 tokkies wordt gesproken waarvan de rest van de tokkies thuis zijn gebleven vanwege de regen, begrijp ik idd niet, en zie dat dan als de zoveelste poging kritiek te smoren. En dat word ik erg zat, meer is het niet.

Zij gaan de klok rond net zo lang tot er helemaal geen vluchtelingen in ons land meer opgenomen worden. Dan gaan ze allemaal naar Duitsland of zo. Demonstreren helpt, want in diverse plaatsen komen ook geen azc's meer. Een geruststelling voor de mensen en daar kunnen zij trots op zijn.

-weggejorist-

-weggejorist-

Die landen die niet mee wilden werken om de vluchtelingen op te nemen, en het belangrijkste: te verspreiden, de "Oostbloklanden, zijn pas echte racistische landen. Ons land kende al veel vreemdelingen sinds de vorige Eeuwen, en deden handel met bijna de hele wereld, omdat wij ook aan zee grenzen. Die "verscholen" Europese landen kenden de wereld nog niet, tot vandaag de dag. Zij zijn dan ook "wereldvreemd".

20.29: Bij die 40 mensen zijn er ook verplegers, doktoren en raketgeleerden bij. Alleen willen die verplegers en doktoren die vluchtelingen niet helpen. Die raketgeleerden willen ze wel doorsturen naar Mars.

Gouden quote in een Duitstalig praatprogramma deze week op Deutsche Welle: "We hebben overal quota voor zoals bv vrouwenquota bij bestuurlijke functies. Waarom dan geen vluchtelingenquota?".

Acar_ketimun | 20-02-16 | 21:09 |
Ik sprak en spreek niet over 40 Tokkies.
Sterker nog; iedereen die het woord tokkie gebruikt is er zelf een, wat het dan ook is... dus wat is een Tokkie eigenlijk?

Het lijkt mij een door het Linkse veld in leven geroepen benaming voor mensen die tegen de linkse denkwijze zijn en daarmee blijkbaar een stigmatiserende afdruk verdienen in de vorm van een naar woord... tokkie... wellicht kunnen we via een tegengeluid een weerwoord geven?

Iets in de zin van; Huichelaar, landverrader, NSB'er, Tulpenhoer of zelfs Parlementslid... maar die laatste gaat wel erg ver denkt u niet?

Acar_ketimun. Ik ben t met je eens.

Toch raar dat de voorstanders van meer (massa-) verkrachtingen, overvallen, potenrammen en moorddadig terrorisme altijd veel meer aanhangers op de been brengen dan de tegenstanders.
De voorstanders van meer groepsverkrachtingen waren hier met 150 man tegen slechts 40 tegenstanders.


Dat kan deels natuurlijk worden verklaard uit het feit dat de voorstanders van verkrachtingen doorgaans veel gewelddadiger zijn. Zie de uit de hand gelopen demonstratie van Pegida in Amsterdam. Burgemeester van de laan gaf voorstanders van meer jodenjachten zoals de kraakbeweging, isis en is, toen volop de ruimte om tegenstanders van jodenjachten te lijf te gaan.
Voorstanders van aanslagen zoals in Bataclan mochten zelfs een nepbom plaatsen.


Socialisten en islamisten stellen terecht dat ze altijd de meest gewelddadige partij zijn in elke discussie. Dus ook in de discussie of massaverkrachtingen hier de norm moeten worden, net als in de islamitische wereld.
Toch verklaar dat niet alles. Ik denk dat ook meespeelt dat de voorstanders van gewelddadige criminaliteit over het algemeen werkloos zijn, voor hen is een demonstratie voor meer terrorisme dus een leuk dagje uit. De tegenstanders van islamitisch geweld werken vaak de hele week al, en willen hun zaterdag zinvoller besteden. Zij hopen stiekem nog steeds dat onze elite op een dag gewelddadige criminaliteit ineens net zo hard gaat aanpakken als kritiek op het stenigen van homo's.


Conclusie; zet flink het mes in uitkeringen van mensen die niet willen werken.
Als beroepsdemonstranten een betaalde baan moeten zoeken, zullen alle demonstraties vanzelf vreedzamer verlopen. Dan durven ook veel meer tegenstanders van verkrachtingen daar op straat voor uit te komen. Daarbij komt dat een extremist die op zijn werk wordt gedwongen met normale mensen om te gaan, vanzelf meer begrip gaat ontwikkelen voor normale mensen. Inclusief hun ervaringen met beroving, aanranding of erger. Het zou mij niet verbazen als veel linksmensen heel anders over islamitisch geweld zouden gaan denken, als ze de impact van dat geweld op de slachtoffers van dichtbij zouden meemaken.

Gradenko | 20-02-16 | 18:47,


Die mensen die vr dat azc demonstreerden wonen daar natuurlijk niet in de buurt.
De linkse theologie stelt dat alleen christenen en rechtse tokkies berooft, verkracht en vermoord mogen worden.

Ik ben inmiddels racist. Einde nuance, jammer dan. Islam is een ernstige bedreiging voor onze samenleving en moet uit onze samenleving verwijdert worden. Moslims die daar een probleem mee hebben zijn niet welkom in mijn land. Nederland islam-vrij, en wel zo snel mogelijk!

Reacties op dit artikel zijn gesloten