*

"#PrayforBrussels? Dacht het niet!"

Niet iedereen is rouwig over de aanslagen in Brussel. Zo ging op menig schoolplein in de grote steden gejuich op. Want waar was een ieder toen de boel ontplofte in Ankara? Precies! En zeg nou zelf, wanneer je Abdelsalam oppakt, is dat natuurlijk ook vragen om problemen…

Reaguursels

De onstuitbare kracht van indoctrinatie en inteelt.

Heldere taal. Zal ook wel door Joop worden ontkend.

Sommigen van die gasten verdienen gewoon een persoonlijke aanslag.

* pakt zijn luchtbuks en katapult * De video ga ik niet eens kijken, deze sukkels zetren zichzelf voor schut. Wat ik wel hoop is dat naam en adressen van deze kloothommels op het net komen....

En dit zijn gewoon Nederlanders. Succes met het vinden van een stage.

Wat een mongolen.

Dus het ligt aan de rest van de wereld en niet aan Turkije man man man

Zouden die jongens al een stageplek hebben???

Zonder de video te hebben gezien wens ik dit kutvolk de tiefus.
Sterker nog, val gewoon dood.

-weggejorist en opgerot-

Wat een flut interview.

En dan begrijpt men dus echt niet waarom er zo lastig stageplaatsen te vinden zijn?

Nou, ik heb dat van Ankara toch wel degelijk in het nieuws gelezen, goed ingeburgerde jongturken. Net zoals ik nu over Brussel lees.
Maar die slachtofferrol voelt zo heerlijk fijn.
"Alle blanken zijn razziztiezzz! Je weet toch!"

Die komen later bijna niet meer aan de bak.

Na de video wel gezien te hebben wens ik dit kutvolk de tiefus.
Sterker nog, val gewoon dood.

En maar in de underdogrol kruipen dat ze geen stageplaats krijgen. Ga naar Ankara. Ofzeau.

Namen, rugnummers en keihard aanpakken. Minstens kinderbijslag inhouden en heropvoeding.

alleendewaarheiddenh | 22-03-16 | 19:58

Dan ben je zo langzamerhand 1 van de weinigen.
Wilders spint hier garen bij...en terecht.
En leg wat dat betreft niet de schuld bij Wilders neer want dat is te makkelijk. De wegkijkpolitiek, het pappen en nat houden, de fluwelen handschoentjes, dat zijn de werkelijke redenen.

En wat doen de turken hier in Nederland? En wat hebben die gasten in het filmpje gedaan? NIETS! En zo kan ik nog wel even doorgaan.

alleendewaarheiddenh | 22-03-16 | 19:58 | niet ok! U valt in herhaling. Maar geen nood, want volgens mij mag je met 11 jaar nog niet stemmen. En nu, hop naar bed, het jeugdjournaal is allang voorbij...Straks wordt mama boos...

-weggejorist-

Minder, minder, minder!

Ik zal het dan maar gewoon vragen...
Waar is dit opgenomen, en waar kan ik betreffende schoolmeneertje vinden om hem WEL het juiste te leren (eventueel dmv waterboarden)

rot op naar het land van je voorouders

-weggejorist-

Al zal je vrouw of dochter worden aangerand en verkracht door moslim-vluchtelingen. (Keulen) Al zullen de islamieten publiekelijk iemand op straat neersteken met 'n mes en briefje 'namens Allah'. (Van Gogh) Dan nog. Dan nog zullen wij verraden worden door de bestuurders, politici en politie. Nergens staat dat niet gemeld mag worden, dat de islamieten de terroristen publiekelijk toejuichen. Wij verliezen niet ons geduld door de islamieten. Wij verliezen ons geduld door ons bedriegende burgemeesters, die doen, alsof in de naam van de openbare orde, er ineens geen recht van meningsuiting meer is. Gelukkig is er de techniek, dat iedereen opnames kan zien van afschuwelijk islamitische kinderen. Verspreid zoveel als mogelijk deze bewijzen van walgelijke moslims; zet ze aan de publieke schandpaal. Woorden en beelden zijn als waarheid sterker dan de politieke leugens van onze burgemeesters, 'die de boel bij elkaar willen houden' met onderdrukking en 't weghouden van de waarheid. Als de waarheid verontrustend is, dan is het nog verontrustender, als die waarheid niet gekend mag worden. Leg ook maar een varkenskop voor het stadhuis. De burgemeester moet nog bijleren, 'wie' de vijand is, en wie moet worden aangewezen als de aanmoedigers van de vijand. Wij willen minder, minder, minder ruimte voor terrorisme goedpratende islam. Weg met de salafisten. Weg met de aanhangers van Salafisme. Weg met de kinderen van Salafisme toejuichende kinderen. En oja burgemeester en politieagentjes, u bent welkom aan mijn voordeur; ik maak er wel een opname van. Maar beter is, als u terug naar school gaat en zich ondertussen heel erg gaat lopen schamen. Want u bent een bedreiging van de open democratie met uw dictatoriale reflexen. U moet communiceren, en de daders en aanhangers van daders veroordelen; óók als ‘t spreekbuis-kinderen van moslims zijn.

In Brussel was de Belgische politie er als de kippen bij.
Maar in Istanbul of Ankara? Geen Belgische politie te zien!
Ik weet genoeg!

Schokkend om te zien dat de 4e generatie nog steeds meer binding heeft met het thuis van opa dan waar ze zelf wonen.

En morgen zitten ze te zeiken dat ze geen stage plaatsen kunnen vinden?

Oh ok. Dus zo werkt de islamitische geest? Geen aandacht aan Ankara, fuck Brusselaren dus maar. Of nog erger, Brussel heeft het uitgelokt door een der ergste terroristen, Abdeslam durven op te pakken. Hadden we hem maar moeten laten lopen blijkbaar. Fuck dat neef-nicht inteelt! Fuck dat gespuis dat applaudiseert. Als je ons zo haat, rot dan gewoon op! Hoe moeilijk kan het zijn!

Allemaal, allemaal, allemaal.

En leg wat dat betreft niet de schuld bij Wilders neer want dat is te makkelijk. De wegkijkpolitiek, het pappen en nat houden, de fluwelen handschoentjes, dat zijn de werkelijke redenen.

Baggiebor | 22-03-16 | 20:01 | niet ok!

Wat een onzinnige zelfhaat.
Je denkt serieus dat lui bereid zijn zichzelf op te blazen puur omdat wij ze niet hard genoeg aanpakken?! Waar wou je ze mee bedreigen? Als je je toch opblaast dan krijg je de doodstraf?

Maar het is natuurlijk prettiger om te blijven dromen dat wij het met een sterke man aan het roer zo eventjes oplossen, ipv te accepteren dat er hier wel heel wat meer aan de hand is (in ieder geval zijn er meesters in indoctrinatie aan het werk daar) en dat het nog lang gaat duren.

De meeste haat is helemaal niet tegen het Westen gericht. Nog altijd worden er vooral heel erg veel moslims gedood en gaat het om de machtsstrijd in het Midden Oosten.
Die aanslagen hier is alleen geschreeuw voor de buhne, "Westen bemoei je er niet mee want anders..."

We trekken een veel te grote broek aan. Het gaat niet om ons. We zijn gewoon collateral damage.

Bij kop en kont pakken en zover eruit gooien dat we ze nooit meer terug zien en dat walgingwekkende accentje ook niet meer hoeven te horen.
Wel alle gemakken en alle welvaart in je holle donder schuiven maar niet bij de gemeenschap willen horen waar je het aan te danken hebt.
Ik ga even een teiltje zoeken. Laat maar, ik pak de badkuip wel want een teiltje is niet groot genoeg.

c'est arrivé près de chez vous

Miserere | 22-03-16 | 20:16

Ja joh, lekker verklaringen gaan lopen zoeken en daarmee begrip tonen, ook al is het maar een beetje.
Pleurt toch op idioot.
Ik en met mij alle weldenkende mensen zijn helemaal niet geinteresseerd in de redenen waarom ze het nodig vinden om zich op te blazen.

Goh, heeft ome pliesie ook al aan zijn deur gestaan?

Een aanslag op onschuldige mensen waarbij vele doden vallen is overal altijd erg of het in Turkije, Syrie of in Europa gebeurt.

Er was verdomme een tijd dat je voor zulke uitspraken opgepakt kon worden.
Nee dan die man die hier een tweet de wereld instuurde. Daar komt de hermandad aan de deur.
Ik voel me verraden en verkocht.
En dan die Rutte die het in zijn heargeweavde kop haalt om de kalmte te bewaren. Donder en bliksem moet het zijn. En zeker niet praten dat we met meer zijn want in twee grote steden is dat al niet meer.
Nog even en dan zijn de echte westerse inwoners de Indianen van Europa en mogen we met een geminimaliseerd aantal in een reservaatje wonen. Dan hebben de glimmende haren het voor het zeggen.
Gesoes Karistoes wat ben ik kwaad. Ik word bang van mezelf!!

Die ene is wel heel erg. Maar als je vind dat Ankara te weinig aandacht kreeg ben je echt niet voor terreur. Dan zeg je dat wij niet genoeg tegen terreur zijn omdat het daar een ver van onze bedshow was.
Ze hebben zowaar een punt. Edoch opbieden van leed geeft altijd een heel smerige smaak in de mond. Ook bij die mensen die het over veel meer verkeersdoden hebben.

Miserere | 22-03-16 | 20:16 |

Waarbij je dan niet verbaasd moet zijn als moslims in Europa zelf straks collateral damage zijn, wanneer de Europeaan eindelijk besluit z'n hooivork uit het vet te gaan halen en de corrupte politieke elites dan maar met harde hand te gaan verjagen. En in diezelfde maaibeweging van de zeis zullen ook de moslims hier het onderspit delven. De geschiedenis leert namelijk dat de getergde Europeaan bepaald niet zachtzinnig is als de geest eenmaal uit de fles is...

je hebt Marokkanen en kut Marokkanen,
Je heb moslims en moslims.

Ik had niet zo rustig met die microfoon kunnen blijven staan. Vele plekken die ik kan bedenken voor dat ding, en onder zijn neus zit er dan niet bij. Een donker gat, dat kan ik je wel vertellen. Van de microfoon zelf vind je dan niets meer terug. Wel na het interview natuurlijk. Anders versta je er geen reet van:-)

Ik had niet zo rustig met die microfoon kunnen blijven staan. Vele plekken die ik kan bedenken voor dat ding, en onder zijn neus zit er dan niet bij. Een donker gat, dat kan ik je wel vertellen. Van de microfoon zelf vind je dan niets meer terug. Wel na het interview natuurlijk. Anders versta je er geen reet van:-)

Welstijl41 | 22-03-16 | 20:27 | niet ok!
.
Zonde van die microfoon. Dat zijn die halve zolen niet waard.
Staafje dynamiet misschien?

die jongens hebben geluk dat ze wegens onze riante uitkeringen geen stageplek nodig hebben

Ik zie niet in waarom wij veel aandacht moeten schenken aan ankara, dat is duizenden kilometers weg (2.534,41km zelfs!). Belgie daarentegen is, vanaf amsterdam, 210km en dan zit je al vrij diep in belgie. Waarschijnlijk zelfs al in brussel. Het kan zijn dat ze niet goed opgelet hebben bij zowel aardrijkskunde en maatschappijleer maar hieruit mag hopelijk toch blijken dat die vergelijking niet echt op gaat.

Daarbij zou ik me drukker maken om de censuur in turkije. Kijk, hier komen 3 agenten langs als je kritiek hebt op de islam of op filmpjes zoals bovenstaande maar in turkije gaat men daar iets anders mee om heb ik begrepen. Het zou dus ook heel goed kunnen zijn dat de aandacht, welke er daar vast veel meer voor was dan hier, niet eens zo uitgedragen kan worden. En dat is iets wat we hier dus niet willen. Of nou ja, dat is de bedoeling dan. De uitvoering laat te wensen over gezien de opmerking over de politie. Maar niks dan goeds over de politie hoor! Ze zijn je beste vrienden.

Turkije moet niks hebben van deze vierde generatie.
Behalve Erdogan die graag stemmen wil als ze boven de 18 zijn.
Zelf meegemaakt dat het Turkse gezin waar ik mee op vakantie was hun vliegticket bij vertrek opnieuw konden betalen aan corrupte douaniers.
Zelfs hun eigen familie zag ze als stelletje profiteurs die net zo goed hard in eigen land konden werken.
En dat heeft een grote bek over Turkije waar ze een keer per jaar hun vakantie doorbrengen.Ze kunnen zich niet hier aanpassen, en in hun geliefde Turkije passen ze ook niet meer.
Eigenlijk moet je er medelijden meehebben.
Een verloren generatie.

stoethaspel | 22-03-16 | 20:24

En dat moment komt steeds dichter bij.
Ik kan me nog herinneren dat ik een jaar of 20 geleden tegen mijn zeer socialistische opa zei dat Nederland/Europa op een burgeroorlog afstevent. Hij was daar toen heel erg kwaad om.
Ben bang dat ik helaas gelijk ga krijgen.
Wat ik me echter afvraag is waarom ik dat 20 jaar geleden al zag, maar waarom de mensen die er veel meer verstand van zouden moeten hebben dan ik dat vandaag nog steeds niet zien.

Als de tijd eenmaal daar is zal ook ik verdomd weinig medelijden blijken te hebben met alle real-life trollen die dit land inmiddels rijk is.

Geen medelijden met Brussel? Dat zeggen alleen arrogante,ongevoelige, onmenselijke types die de aanslagen goedpraten.

D66 zag het en vond het goed


stoethaspel | 22-03-16 | 20:24 |

Ik heb mezelf altijd als redelijk mens gezien, die altijd bereidt is de andere kant te zien, maar dat begint steeds moeilijker te worden. Islamitische kinderen die massaal applaudiseren en de volwassenen van morgen zijn en op hun beurt kinderen krijgen. Die krijgen het gedachtengoed van hun ouders mee. Meer dan driekwart van alle moslims hebben "begrip" voor de jihad. Ronduit voor, of "ik keur het geweld af, maar..." Die maar maakt al het verschil. Maar betekent voor, er bestaat geen middenweg in de kwestie. Ik begin het nu echt spuugzat te worden en ik verbaas me hoe star, blind en koppig sommige mensen de waarheid blijven ontkennen. Het beangstigt me dat diezelfde mensen ook de mensen zijn die ons zg. leiden.

@alleendewaarheiddenh | 22-03-16 | 19:58,

Ik zou zeggen vraag je broeders dan eens op te houden met hun jihad. Trouwens het is dat kudtkind en niet die..
Doei mohammed!

Dit soort kan niet eens normaal communiseren. Gaat meteen met stemverhef brabbelen en verontwaardigd doen dat wat in Turkije gebeurt is niet belangrijk is. Als je je zo ondergewaardeerd voelt en zo'n band met Turkije hebt ga er dan lekker wonen en kom niet meer terug.

Nou onze leiders bombarderen al lang ISIS uit principe. Vroeger dan veel andere landen. Dat lijkt me ook best een statement hoe we over jihadisten denken.

Give me hope | 22-03-16 | 20:29

Wordt zo moeilijk verklaren... Kan met die microfoon altijd nog zeggen dat ik uitgleed:-) Nederlandse rechtstaat... Je moet overal aan denken...

@Miserere | 22-03-16 | 20:16 | niet ok!,

Het is veel simpeler. We hebben gewoon te maken met islam.

Wanneer wordt deze ondermijning van onze Westerse levenswijze nou eens aangepakt? Doodmoe van die sukkels die dwepen met dat geestelijk vervuild en dictatoriale vaderland.

bw54354 | 22-03-16 | 20:38 | niet ok!

Niet dat jij zo helder 'communiseert'

bw54354 | 22-03-16 | 20:38 | niet ok!

Niet dat jij zo helder 'communiseert'

Terecht dat die gasten straks geen stageplek vinden. Strontvervelend dat ze later wel hier hun hand ophouden voor hun maandelijkse uitkering.

THE WEST IS THE BEST

Daarom geven we terecht geen ene moer om wat er gebeurt in een of andere onderontwikkelde dictatuur.

Erdogan heeft de wraak van de Koerden over zichzelf uitgeroepen nadat hij honderden onschuldigen vermoordde in zijn 'nieuwjaarsoffensief' tegen de PKK...
lees: rudaw.net...


Uriël Fack | 22-03-16 | 20:42 |

Je kan ook teveel communiceren weet je.

In Turkije wordt er nauwelijks aandacht aan besteed, want censuur. Mag natuurlijk niet slecht uitstralen naar de islam of de instabiliteit van Turkije.

Wederom een bevestiging dat het een goede keuze was van deze idioten school weg te gaan ! Over een kant scheren, dat kunnen ze goed met hun " voor Turkije zagen we niks van niemand" maar nu van hun kant ook totaal geen berouw. Flikker op.

Aanslagen in moslimlanden zijn geen nieuws meer, omdat er veel moslims wonen en dus ook regelmatig aanslagen plaatsvinden. Het meest verontrustende aan de aanslagen in Parijs en Brussel zit er nu juist in dat er in Westerse landen inmiddels klaarblijkelijk al zo veel moslims wonen dat ook hier aanslagen tegenwoordig voorkomen. Fuck Ankara en fuck de islam.

De schreeuwerige slachtofferrol van de moslims is gepatenteerd cultureel erfgoed

Wat geweldig toch, dat ons aller Mark zojuist de poorten wagenwijd heeft opengezet voor het broedsel van alle rottende Turkse baarmoeders. Ik voel zo'n warme band met hen.

@Philla | 22-03-16 | 20:44

Dan moet je niet raar opkijken als zij er ook geen ene moer geven wat er in Brussel is gebeurd.

www.powned.tv...

Het is net een voetbalwedstrijd, je hebt voor- en tegenstanders.

Rouwen ze zelf om de Koerdische burgerslachtoffers?

'En dit zijn gewoon Nederlanders. Succes met het vinden van een stage.'
Frits de Vriez | 22-03-16 | 19:57 | niet ok!

Ja maar dan gaan ze weer zielig doen dat ze gediscrimineerd worden door hun afkomst/uiterlijk.

Baggiebor | 22-03-16 | 20:31 |

Laat me raden; Je had de koran daadwerkelijk... gelezen?

Het Vijfde Wiel | 22-03-16 | 20:35 |

De rede is gestaag maar zeker op weg naar de uitgang en het is nog maar de vraag wanneer ze weer in Europa terugkeert...

duidelijk toch, ieder z'n mening. Alleen jammer dat Nederland met zulke lui volkomen naar de klote gaat. Dat komt nooit meer goed.

Laat me raden; Je had de koran daadwerkelijk... gelezen?
stoethaspel | 22-03-16 | 21:05

Niet nodig. Gezond verstand en zien wat er destijds al in Nederland aan de hand was, was blijkbaar voldoende.

Lilia2 | 22-03-16 | 20:31.
-
En dat weten ze zelf ook maar al te best. Daarom trekken ze zo van leer.

Jong en dom. De klassieke combinatie.

Tijd voor de Germaanse Storm?

-weggejorist-

Heeft iemand Berbaar, Tarmac, Volksmenner en Zuid-Hollander de afgelopen uren nog gezien?
Ik wil graag weten of ze na vandaag nog steeds alles goed praten en Wilders weer de schuld gaan geven.

Van jaren inteelt krijg je deze gekke exemplaren.

wat een respect hebben deze "batjes" toch, te lui om ff zijn oordopjes uit zijn harses te halen als iemand tegen hem praat...
en heeft turkije (en die andere landen in die zandbak) ook respect en een minuut stilte voor brussel en parijs? 90% van de mensen daar interreseert het ook niet zoveel

Meer, meer, meer Wilders!

Natuurlijk zijn dit geen echte moslims, volgens joop/vara/nos/vvd/cda/d666/pvda/npo/azijnbode/en ga zo maar door. Of ze vertegenwoordigen slechts een heel erg klein te verwaarlozen groepje kleuterneukeraanhangers.
(cynisch)

Inmiddels heb ik vandaag genoeg moslimnieuws gehad, voor de komende 2 weken. Ik ben moslim-moe, ik kan geen moslim meer zien. Nee, haten doe ik ze niet, maar mijn afkeer neemt na vandaag weer verder toe.

-weggejorist-

Wanneer er brand is bij de buren dan komt dat harder bij je aan dan wanneer het een paar straten verderop gebeurt. Het is allebei even erg, maar de afstand werkt filterend. Wanneer iedereen zich met al het leed van de wereld zou moeten bezig houden dan heb je geen tijd meer voor wat er om je heen gebeurt. Vergelijk het maar met de appers.
Dus is Brussel wat dichterbij dan Ankara, zo simpel ligt het.
Maar of je dat dan ook duidelijk kan maken aan een naar het er uit ziet iemand met een gedirigeerde eigen mening? Het bewijst ook dat ze niet Nederlands zijn.Verre van geïntegreerd. Islamitisch onderwijs? Het zijn in Nederland wonende Turken meer niet.
De chaos begint zich nu enigszins af te tekenen in Europa.
Dat kan je dus bereiken met een paar honderd man. En wat doet onze defensie daarmee? Deze oorlog is hier en niet daar, ze brengen de oorlog naar hier.
Speciale terreureenheden dat zijn de wapens tegen dit kwaad, maar wanneer een regering teruggekeerde, voor de vijand gewerkt hebbende en wat bijgeleerd daar gewoon weer het land in mogen omdat de rechtstaat dat beveelt. Maar we zijn in oorlog en moeten ons wel aan een code houden die de vijand ontbreekt. Zou het dan niet mogelijk zijn om verdachte en teruggekeerde en wat er nog meer los rondloopt waarvan ze weten dat het foute boel is te interneren in de 3 leeg staande gevangenissen. Niet gevangen, het is geen straf want ze krijgen prima halal eten, maar ze worden even veilig en tijdelijk aan de samenleving onttrokken. Hulpjes voor of zelf terrorist te zijn, om zo de cellen aan te tasten. Er moet altijd hulp van binnen uit zijn bij zo´n vuile oorlog.

Alleen al hoe ze praten. Allemaal dezelfde tongval. Natuurlijk janken we hier niet om Ankara. Logisch toch. Als mijn buurman ziek is dan ben ik bezorgd, maar als Sjaak in Den Helder net zo ziek zal ik me daar niet om bekommeren. De Belgen zijn onze buurman en Ankara is Sjaak in Den Helder. Je kunt niet de ellende van heel de wereld op dezelfde manier beleven.

@Zweedsok | 22-03-16 | 19:58 | niet ok!
Die gasten krijgen nooit meer een baan in Nederland!

Ik mag hopen dat dit soort gasten niet met meer zijn.

Is die eerste jongen ook niet diegene die iedereen de moeder wilde neuqen? Lijkt er in ieder geval enorm op....

Er was genoeg aandacht voor Ankara, misschien eens verder kijken dan je neus lang is? Ook is het logischer dat Frankrijk en België meer in het nieuws zijn, het zijn onze buurlanden (Frankrijk in de Caribbean).

Het hangt er natuurlijk ook af welke kranten je leest (als ze dat doen), toen bijvoorbeeld Abdeslam gepakt werd stond er op de voorpagina van de trouw (of het AD, weet het niet zeker meer) een heel klein stukje erover, terwijl de Telegraaf er bijna haar hele pagina voor over had.

Baggiebor | 22-03-16 | 21:13 |

Nee, je moet bepaalde zaken snappen wat de Koran inhoudt. De Koran is niet de bijbel. Beide zitten vol met geweld. Maar het cruciale verschil is dat de bijbel in verhaalvorm geschreven is. Door meerdere mensen in meerdere tijdsbestekken geschreven. Sommige zijn zelfs weggelaten. Judas had zelfs een verhaal, dat logischerwijs weggelaten is. De Koran echter is door een enkel persoon geschreven, profeet Mohammed, in enkel leven. Hij heeft een regel bedacht, dat de bijbel niet kent. Laatst genoemde vers telt. Als een eerdere regel het tegenspreekt, vergeet de laatste maar. Hij was best lui ook nog. Oftewel, de bijbel staat interpretatie toe. De Koran doet dat stuk minder door die ene regel.


En laat Mohammed nu net in de eerste helft van de Koran vredelievender zijn, dan in het laatste gedeelte. In het tweede deel is hij duidelijk vervallen tot een wreed oorlogsheer, dat geen enkel idee dan zijn eigen duldt en wie het daarmee niet mee eens is, wordt onthoofd. IS heeft het niet van een vreemde. Het tweede deel is bepalend en vervalt het vredelievende eerste deel, want alles wordt daar tegengesproken. Als Mo in zijn tweede deel geteletransporteerd werd tot hier, is hij gewoon IS. Ook niet vreemd, 6de eeuws enzo.

-weggejorist-

Het was vrij normaal in die tijd, voor iedereen. Niet iedereen echter uit die tijd heeft status van profeet bereikt, en perfecte blauwdruk van de man allertijden. Zo jammer dat abortus in die tijd niet bestond.

Al deze gastjes zouden afstand moeten doen van hun Nederlandse nationaliteit!

Wij zijn gewoon beter, punt. Islam is gebaseerd op een ziekelijk wereldbeeld. En de basis is hun profeet. Ik wil heel graag een discussie voeren op de basis, de profeet. Mohammed was een wreed, pedofiele moordenaar. Moslim, iemand?

Misschien zijn we een stuk minder begaan met Ankara, omdat het -ik noem maar iets geks- een paar duizend kilometer verder weg ligt dan Brussel, men er een andere cultuur heeft, geen historische band mee heeft.
Er is niks gek of hypocriet aan minder betrokken zijn met dingen die ver van je bed zijn, maar dat snapt menig 'Nederlander' met dubbel, Turks paspoort niet.

Op een gegeven moment zullen we met bloed moeten betalen om de islam voor de derde keer Europa uit te trappen. Helaas leren mensen niet van het verleden, zodat een 4e keer ook nog wel nodig zal zijn.

Turkjes waarvan de ouders geen woord Nederlands kunnen ook al wonen ze hier 40 jaar + en die zelf hier in Nederland geboren zijn. Gooi maar overboord dat multi culti.

Is dat een speciale psychiatrische kliniek voor dat inteeltvullis?

Dit is dus de definitie van een DENK-stemmer.

Sorry voor die Turkenmeneer, maar de Turken kunnen mij geen reet schelen! Turkije is onderdeel van het probleem in het midden oosten vanwege de dubieuze rol van Erdogan met betrekking tot IS en de Koerden. Daar hebben de slachtoffers in Brussel geen ene biet mee te maken, ook al vonden een paar lafbekken (uiteraard weer moslims) dat van wel, door wederom uit naam van allah weer dood en verderf te gaan zaaien...

Nederlandgraaitdoor

Your my man, moslims, eat this.

Minder minder minder
En nog veeeeeel minder

Ziehier het probleem met veel moslims in een notendop: ze vergoelijken grote tereuraanslagen op onschuldige burgerdoelen zoals die in Brussel vandaag door ze te vergelijken met zaken die ver weg gebeuren. Veel moslims helaas in ieder geval, hoeveel is niet duidelijk. Dit sympathiseren met terroristen lijkt iig heel wijdverbreid. Dat is ook de reden dat zo'n figuur als die Abdeslam zich zolang verborgen wist te houden: met behulp van de sympathisanten eromheen. De jongens in het filmpje komen ervoor uit, maar hoeveel van onze 'landgenoten' doen dit niet en sympathiseren in stilte met terroristen die onze samenleving kapot proberen te maken? Erg zorgwekkend!

Ik heb wel medelijden met de slachtoffers. Je zult maar door zo een spijkerbom worden getroffen. Zit in een metro op weg naar je werk en dan boem.

Je gaat op vakantie , of op weg naar familie in een vliegtuig en je wordt vermoord.

Verschrikkelijk. Dit zijn duivels , die dit veroorzaken. Onschuldige mensen doodmaken. Bah! Punt.

Weet je nog die voetbalwedstrijd in Turkije waar ze 1 minuut stilte niet op konden brengen voor de slachtoffers in Parijs.

Zak ik je graf Turkije
youtu.be...

Schokkend om te zien dat de 4e generatie nog steeds meer binding heeft met het thuis van opa dan waar ze zelf wonen.
james white | 22-03-16 | 20:11 | niet ok!

Waar haal jij vandaan dat dit de 4de generatie is? Wat je in het filmpje ziet is duidelijk 2de generatie (als het al niet 1ste is). De gasten in het filmpje hebben hoogstwaarschijnlijk ouders die niet in NL zijn geboren.

Dat ze meer binding hebben met het land van de (voor)ouders is niet zo gek. Als je constant wordt gewezen op je buitenlandse afkomst (positief of negatief) ga je vanzelf meer waarde hechten aan die identiteit. Voor integratie heb je een ontvangende partij nodig die welkom heet en een partij die de uitgestoken hand wil accepteren. Het probleem is echter dat je iemand geen hand kan geven als hij zijn hand niet uitsteekt.

Niet dat dit voor alle Nederlanders geldt maar wel voor de overgrote meerderheid. De overgrote meerderheid heeft deze lieden altijd als buitenlanders gezien die hier te gast zijn waar je je niet te veel mee moest inlaten (de witte vlucht was ver voor de opkomst van het internationaal terrorisme al een fenomeen). Dat ze moeilijk integreren is dan ook niet heel gek niet noemen.

Er is maar een goeie turk, ach, ouwe koeien. maar deze waarheid mag er zijn, en voor elke turk die dit kan LEZEN, gefeliciteerd, leer je ouders ookNederlands LEZEN, en Nederlands praten natuurlijk.

Zelfs twee jaar had ik het nog voor onmogelijk gehouden dat er in Nederland ooit een burgeroorlog zou uitbreken.
Nu ben ik ervan overtuigd dat die er gaat komen, en wel binnen tien jaar. Waarschijnlijk eerder.

@koter
Jajaja, t is de schuld van de boze ongelovige witmens.
hoe halen we het in ons hoofd om met al die moslims in ons werelddeel onze manier van leven niet aan hen aan te passen! Toch?
Ga je schamen Koter.

Ik weet wel een oplossing voor deze meneer, maar als ik dat zeg dan ga ik de gevangenis in.

MultiCulti is de bron van het probleem. Deze jongens zijn waarschijnlijk allemaal in Nederland geboren en hebben een Nederlandse scholing gehad. Waarom dan die hang naar hun (onbekende) roots. Ik kan niet anders bedenken dan dat het ligt aan de opvoeding binnen de islam, thuis en in de moskee. De meesten trouwen met een partner uit hun eigen cultuur.
Ik vrees dat het ook een rassenprobleem is.

Wat spreken ze toch mooi Nederlands, om van te kotsen, niet te min, onmiddellijk terug naar Turkgistan.

@koter
"als je doorlopend wordt gewezen op je buitenlandse afkomst (positief of negatief)...
Door wie gewezen? Door de doorlopende indoctrinatie vanuit de familie en de Turkse staatsmedia en een islamo-fascistische boef als Erdogan? Of door die twee malloten van DENK?

Wraakzalzoetzijn 07.13: "Multiculti is de bron, het Probleem" Die Belgisch-Arabische jongens zien thuis hoofdzakelijk, elke dag, Aljazeera op hun tv's waar Palestijnen gedood en gewond worden, o.a. kinderen. Ze komen voor hen op, en daarom radicalen er zoveel in Belgie. Het is een mono-cultuur binnen de samenleving daar geworden. De ouders die nog elke dag heimwee naar hun land hebben en altijd een schotelantenne moeten hebben en toen ook de Belgische taal niet hoefden te leren.

Heiner 08.51: "als je doorlopend wordt gewezen op je "buitenlandse" afkomst positief of negatief. Bij sommigen in Belgie worden ze elke dag gewezen dat ze anders zijn en meestal crimineel (Molenbeek). De Belgen zelf zijn en weten het altijd beter, behalve in deze.

Wraakzalzoetzijn 07.13: "Multiculti is de bron, het Probleem" Die Belgisch-Arabische jongens zien thuis hoofzakelijk, elke dag, Aljazeera op hun tv',waar Palestijnen gedood en gewond worden, o.a.kinderen. Ze komen voor hen op, en daarom radicaliseren er zoveel in Belgie. Het is een mono-cultuur binnen de samenleving daar geworden. De ouders die nog elke dag heimwee naar hun land hebben en altijd een schotelantenne moeten hebben en toen ook de Belgische taal niet hoefden te leren.

@Jan Onbewoond | 23-03-16 | 09:09
Zij gaan naar de hemel en wij gaan naar de hel. Dat hun door anderen verteld zou moeten worden dat zij anders zijn is een complete gotspe. Dat is hun leven en die bestaat eruit constant te bewijzen dat ze anders - beter - zijn en op het moment dat ze daar onvoldoende aandacht voor krijgen spontaan te ontploffen.

3e generatie en nog steeds is hun land Turkije. Dit zullen nooit geen Nederlanders worden of willen zijn. Hun reactie bewijst dit! Daarom moeten we ook stoppen om maar immigranten toe te blijven laten want Nederland wordt steeds minder Nederland...Deze lui gaan zich NOOIT aanpassen.

En dan daarna jammeren dat ze geen stageplek krijgen.

www.bnr.nl...

je constant wordt gewezen op je buitenlandse afkomst
koter | 23-03-16 | 01:48.
-
Onzin, en dat weet u zelf ook. Ze lopen zelf, op een enkele(zeer sporadische)uitzondering na, te koop met en zich op de borst te kloppen over hun afkomst. Een Turk, hoe klein/jong ook, is op de eerste plaats Turk, op de tweede plaats Turk, dan nationalist, dan moslim, dan slachtoffer en daarna pas worden er wat menselijke eigenschappen zichtbaar. En altijd vanuit dat misplaatste en valse nationalisme hun gezwam over "Türkiye is de mooiste, beste en goeiste lajnd". Tot ze de dienstplicht moeten vervullen of als je vraagt waarom ze dan niet gaan remigreren, dan is het in een keer een stuk minder.

@Jan Onbewoond | 23-03-16 | 09:09
Dit gaat niet over terroristen in Molenbeek of Schaarbeek, maar over een stelletje Turkse jongens, zo te zien van een ROC te A'dam, die flink de weg kwijt zijn. Om de redenen die ik in mijn vorige plemp al aangaf, namelijk een leven lang psychoterreur en indoctrinatie vanuit de thuissituatie, Erdogan en de Turkse media.

WizzAd | 23-03-16 | 10:52
En zo is het!

i68.tinypic.com...

i66.tinypic.com...

Een groot complot tegen de islam. Helaas is het geen kleine minderheid die zo denkt. Leuk he die nieuwe samenleving.

@Lilia2 | 22-03-16 | 20:31 | niet ok!
Je moet ze "gebroken zaden" noemen dat is een letterlijke vertaling hoe Turken zelf deze nutteloze mensen noemt. Dan tref je ze echt in het hart dat je als blanke kuffar weet hoe andere Turken over ze denken. Lachen. (via Turkse vrienden)

Alles met een dubbel paspoort uitzetten. Iclusief Arib Kunzu Mahond en ozturk

wegkijken mensen,net als Pechtold,lang leve de lol

echt een groen links stemmer

Niet te geloven dit.

Ongelooflijk. 4e Generatie en nog steeds niet ingeburgerd.
Laat staan fatsoenlijk Nederlands spreken.
-
En dan praten over discriminatie. Zo wordt het inderdaad nooit wat.

Harde maatregelen zijn nodig om de aanval van isis af te slaan, want dit is nog maar het begin.
Begin met alles wat bekend is en vooral teruggekeerde terroristen tijdelijk uit de samenleving te halen. Zo maak je de vijfde colonne van landverraders kapot. Sluit ze zo lang op onder goede omstandigheden, het is geen straf, maar een voorzorgsmaatregel om mensenlevens te redden. Laat ze maar protesteren, maar als dat het enige is wat ze kunnen doen is dat prima. Werken doen ze toch niet dus niemand mist ze.
Je kan niet die hele gemeenschap van anti westerse islamieten in de gaten houden dus zal je over moeten gaan tot dit soort harde maatregelen en de structuur van deze vijand doorbreken en kapot maken, want de vijand is al binnen. Elke aanslag wordt gesteund door hulpjes, de cellen van het monster. Je ziet in de interviews hoe ver islamitische jongeren al zijn geïndoctrineerd om het land waar ze wonen te haten. Dus pak elke radicaal op.
Ja meneer Rutte het is tegen onze rechtsstaat, ik weet het, maar we zijn in oorlog en dan heb je als regering de plicht je bevolking te beschermen tegen het kwaad dat islamitische terreur heet. Al redt je maar één mens van de gruwelen van de islam.
Ga ook eens wat doen aan de scholing van al die moslims jongeren.
Het moslimonderwijs werk niet bepaald naar integratie, eerder andersom, dus sluit die kweekvijvers van het terrorisme.
Zo langzamerhand moet toch wel duidelijk zijn dat van de islam weinig goeds is te verwachten. Een pure haatideologie is en kan ook nooit goed zijn. Het wordt tijd om dat tij te keren en wakker te worden. Het is geen normale godsdienst die onder de vrijheid van godsdiensten valt, maar een vermomde ideologie met sterk fascistische neigingen die die valse profeet er in heeft verwerkt en puur gericht op het verkrijgen van wereldmacht.
Isis is het beeld dat die nep profeet voor ogen had en zelf al uitvoerde. Het aantal door hem persoonlijk afgehakte koppen is rond de 300 om maar te zwijgen over zijn pedofilie. Wat trouwens in de Arabische landen heel normaal schijnt te zijn door kinderslaven te misbruiken en gedwongen huwelijken van oude mannen met kinderen.
Europa heeft een cultuur binnen gehaald, waar ze nu het resultaat van gaat zien. De oorlog die ze onderling hebben wordt nu naar Europa verplaatst en gericht op de vrijheid. Vrijheid is een vies woord binnen de islam en vrijheid is ook waar miljoenen mensen voor zijn gestorven tegen een ander soort fascisme.
Vrijheid is waardevoller dan een enge dogmatische fascistische ideologie die islam heet. Dus doe er alles aan om dat in te dammen.

Ankara is ook erg, ik neem aan dat de buurlanden daar ook doen wat wij voor ons buurland doen... oh wacht! wat zeg je, ze liggen in de clinch met alles en iedereen? joh!

wat een mafkezen, ze zijn gewoon jaloers op de aandacht....misschien moeten de Turken dan iets doen aan hun wereldwijde reputatie!
.
Maar het begrip binnen en buiten de EU snapt men ook niet, die jochies moeten maar eens een paar jaar in Ankara gaan wonen...misschien dat ze dan alle voordelen van onze maatschappij WEL waarderen!

@Dondiego españa , preventief opsluiten....ja was t maar zo makkelijk...we hebben te maken met mensenrechten waar wij ons hier aan houden....ook al houden zij zich er niet aan! wij dienen nog steeds ons op te stellen als het meest geciviliseerd, das de enige manier om het op lange termijn te "winnen" van dit soort lui!

@bArAbAts
Ik begrijp wat u bedoelt, maar hoeveel mensenlevens zijn die mensenrechten u waard? En hoeveel mensenlevens moeten er verloren gaan voordat mensen uit de omgeving van dit soort terroristen, gematigde mensen dus, uit zichzelf naar de politie gaan, om uitschot, zowel religieus geïnspireerd als gewoon crimineel, er bij te lappen of de autoriteiten waarschuwen voor dergelijk tuig?

-weggejorist-

-weggejorist-

Dit soort gasten mogen mijn kont nog niet krabben, laat staan dat ik ze ooit een stageplaats zou aanbieden.

En maar verbaasd zijn dat men geen stageplek kan vinden. Want iedereen schijnt blijmoedig te moeten accepteren dat men 'n over terreur juichende tijdbom vlak naast zich moet dulden. En wie zich met Ankara meer verbonden voelt dan met Brussel, staat het volledig vrij naar Ankara te verkassen.

Weg met de haat die ISlam heet!

Ook na deze laffe aanslagen in België roepen wereldvreemde policoren in binnen- en buitenland dat deze en de vele andere aanslagen door moslims, niets met de ISlam te maken heeft.
Doch eenieder die kijkt naar de geschiedenis van de totalitaire Islamideologie, ziet dat dit een LEUGEN is en dat islamterreur ALLES met de Islam van doen heeft! De islam heeft met haatinstructieboek koran in de hand als veroveringsideologie al eeuwenlang op dezelfde wijze terreur uitgeoefend op anders- of ongelovigen in de door hen veroverde landen en doet dit anno 2016 nog steeds. De haat tegen anders- en ongelovigen wordt moslims dan ook bijna dagelijks verkondigt via islamitische schoteltelevisie en de vele moskeehaathutten in onze steden. Net zoals als na de aanslagen in Frankrijk verkeren ook nu weer veel moslimjongeren in onze steden op veel scholen in een jubelstemming vanwege de bloederige aanslagen op de door hen zo gehate autochtonen. En ook nu denken vele misdadig naïeve aanhangers van de linkse en policore kerk dat zij deze diepgewortelde haat tegen de autochtone bevolking in de westerse landen kunnen laten verdwijnen door nog meer geld te investeren in allerlei projecten voor moslimjongeren. Maar de laatste decennia is duidelijk gebleken dat investeren in meer en beter onderwijs, huisvesting, ect. NIETS heeft uitgehaald en de huidige generatie moslimjongeren die hier al hun hele leven gepamperd zijn geweest, de autochtone bevolking nog meer haten dan hun ouders of grootouders reeds deden. Nee, de enige oplossing is de ISlam als totalitaire haatideologie in onze westerse landen te verbieden en éénieder die het daar niet mee eens is op de vrijheid te wijzen om te vertrekken naar land van herkomst van hun ouders of grootouders!

'Waarom hoor je iedereen over Brussel en niemand over Ankara?'

Laat ik dat met de volgende metafoor beantwoorden:

Als ik 's ochtends een drol in de toiletpot vindt is dat niet leuk maar ook niet heel raar, als ik 's ochtends echter een drol op mijn aanrecht aantref is dat wel een probleem om bij stil te staan

"Voor die persoon die is gevangen"
Die snotneus kent niet eens de naam van Abdeslam.
Totaal geen kennis van zaken dus. Maar wel praatjes voor tien.
Die praatjes bestaan uit oneliners die hij thuis leert van moslim familie en moslim vrienden. Dat puberbrein dat op die manier volgestopt wordt met de ideologie van haat. Vanaf hun jongste jaren wordt het ze ingeprent. Als mantra's keer op keer herhaald.
En zo wordt dat zijn waarheid.
Mensen die liegen kijken vaak weg. En wat me iedere keer weer opvalt, is het wegkijken met hun ogen als ze die hapklare oneliners spuien.

Deze jongens passen overduidelijk niet in onze maatschappij. Ze zullen hier ook nooit een prettig leven krijgen. Hun toekomst kun je al uitstippelen. Waarom gaan we niet met deze jongens in gesprek om ze te laten emigreren naar hun geliefde land. Samen met hun familie. En als ze niet uit zichzelf willen, dan maar met harde hand. Want de Nederlandse maatschappij dient beschermd te worden tegen dit addergebroed. Het zijn de terroristen van morgen.

De verantwoordelijke hiervoor zijn :De mensen die geen PVV stemmen
maar die D66 , PVDA en onder andere SP stemmen.
Zij hebben er voor gezorgd dat er zoveel moslims aanwezig zijn .
Dus indirect zijn zij de daders die ons mooi land naar de knoppen hebben geholpen.

Tja, het valt wel op. Obama en de hele wereld leeft mee met Brussel en maar beperkt met Ankara. Overigens de 50-70 doden door bomaanslagen van moslims op moslims in Irak, of in Syrie of in Libie of Jemen etc interesseert de wereld nog veel minder. Idem Gaza, of Pakistan etc. Wen dr maar aan.
Life is a bitch, and then you die.

Bij moslims is het eenvoudig. Het ligt altijd aan de ander.
Deze wereld kan zoveel beter, maar dan wel zonder moslims.

Maar ik denk dat de Polen slimmer zijn, dan v wij denken. Uitgaande van de gebeurtenissen in Brussel hebben ze de grenzen helemaal gesloten voor vluchtelingen.
Daar hebben ze op gewacht. En laat Tusk in Brussel maar discussiëren. Dat kost niets en levert tijdwinst op.

De Poolse premier Beata Szydlo zegt dat haar land voorlopig geen vluchtelingen en migranten toelaat. Polen voelt zich volgens haar niet geroepen zich op dit moment aan de EU-afspraken te houden over de herverdeling van vluchtelingen.

In een interview voor de Poolse televisie zei Szydlo hierover geen twijfels te hebben. "De 28 lidstaten van de EU hebben een akkoord gesloten over de verdeling van vluchtelingen. Maar ik wil hier heel duidelijk over zijn. Ik zie geen mogelijkheden om op dit moment migranten toe te laten tot Polen."

Volgens de afspraken binnen de EU moet Polen over anderhalf jaar 6182 vluchtelingen hebben opgenomen. Dit jaar moeten in ieder geval 400 vluchtelingen uit Griekenland en Italië worden opgenomen.

"Wij respecteren die toezegging, maar wij hebben ook het recht om de discussie aan te gaan over eerder genomen besluiten als dat geen goede besluiten zijn."

Het was de vorige regering in Polen die akkoord ging met deze EU-afspraak. De nationalistisch-conservatieve partij Recht en Rechtvaardigheid van Szydlo voert een heel andere koers en voert een anti-migrantenbeleid.

De afgelopen twee maanden heeft de ultra-nationalistische koers van de nieuwe regering al meerdere keren tot botsingen en irritaties geleid binnen de EU. Zo wil deregering-Szydlo de rol van het Constitutioneel Hof in Polen inperken en is een omstreden mediawet doorgevoerd.
Terreur

Szydlo bekritiseerde later op de dag ook de EU als het gaat om de strijd tegen de terreur. "Europa weet niet hoe het moet omgaan met terroristische daden, kan niet omgaan met deze enorme crisis."

Zij sprak haar solidariteit uit met de slachtoffer van de aanslagen in Brussel van gisteren. Maar ze voegde eraan toe: "Met alleen gebaren van solidariteit komen we er niet. Er zullen concrete maatregelen genomen moeten worden als we Europa doeltreffend willen beschermen tegen terrorisme."

rijk | 23-03-16 | 17:36 | niet ok!
Wat rijk zegt; en als ik deze snotapen hoor, moet ik denken aan die onnozele hals Asscher, die met een vrome smoel eruit perst dat wij met deze leerlingen in "GESPREK"moeten gaan, Godsklere, dat zegt een MINISTER!
we hebben ook niet beter verdiend met zulke nuttige isioten!

Je moet ook het islamitisch onderwijs stoppen, want daar worden de potentiële terroristen gekweekt en het werkt ook nog eens de integratie tegen omdat ze worden gehersenspoeld. We leven in West Europa en niet in Arabië, waar je trouwens voor een bijbel wordt onthoofd. Trouwens het opdringen van een godsdienst aan minderjarigen zou al zo verboden moeten worden als geestelijke kindermishandeling.
Dit zal zal wel weer niet mogen worden gezegd in de Telegraaf sinds de beperking van vrije meningsuiting, maar het is wel een punt.

-weggejorist-

jngns lr nwns (ze spreken alleen medeklinkers uit): medelijden = aantal doden x doden eigen nationaliteit gedeeld door afstand met correctiefactor -eigenschuld-dikke bult %.

Met die lui ga je geen gesprek aan maar laat je 2x kennismaken met de schop. De eerste is onder hun kont van school af en de tweede keer een in de hand om er kanalen en sloten mee te graven tot ze er uitgeput bij neervallen. Ze moeten eerst maar eens leren te werken voor de, karige, kost en daarna zien we wel verder. Die gastjes hebben veel te veel noten op hun zang, die moet je breken.

Terrorisme is eenvoudig op te lossen in de wereld.
Ze willen toch dood en laten zich met bomgordels ontploffen
en nemen zo vele onschuldigen mee de dood in.
Opsporen en bij bewijs direct executeren incl familie aanhang en sympathisanten.Moet je eens opletten hoe snel dat ze hun zoontjes en dochters aangeven.

-weggejorist-

Als gehandicapten ben ik nog al vaak uitgelachen door islamietjes.
Terwijl de islam een grote mond heeft over respect.
Respect voor "een sprookje"
Sinterklaas daar is hevig verzet tegen.
Sinterklaas, als je een beetje ontwikkeling door maakt en echt daar heb je niet veel I.Q. voor nodig, dan begrijp je dat het een kinderfeest is.
Degene die daar moeite mee hebben zijn "gestoord".
Ik ben gehandicapt.
Als ik een hetze zou beginnen tegen Usain Bolt, omdat hij goed kan lopen en ik niet.
Dat ik met een idioot verhaal zou komen dat ik het een belediging zou vinden voor alle rolstoelers, dan zou ik uitgelachen worden.
Ben je een fascist met een fobie tegen een scheerapparaat.
Ben je van nature zo moordlustig, dat men zich niet durft te scheren.
Ben je zo achterlijk, dat je kosten wat het kost, in je sprookje wilt geloven, wat ik kan begrijpen.
Wordt wakker en het kan niet anders dan dat ze zich realiseren wat voor waardeloze figuren ze zijn.

Wilders wordt bekritiseerd.
Wilders wordt steeds door wat zich de Nederlandse staat durft toe noemen, steeds maar weer tot verantwoording geroepen.
Maar zie deze achterlijke reactie van, iets wat zich voordoet als mens.
Iets wat in het land wat zijn familie ontvlucht is, waaruit je niet anders kan concluderen dat het niet erg ontwikkeld is.
Nee, dit etterje (op powned.tv) daagt uit, dit zwakke excuus voor wezen wilt op zijn bek geslagen worden om zo nog meer geweld te veroorzaken.
"moslim"!
Oke, een puber.
Onze westerse pubers komen er vrij snel achter dat Sinterklaas niet echt is.
En, houd me ten goede ik heb geen kinderen, maar zwarte piet wordt niet aangemoedigd te slaan.
Idioten als deze puber maar ook volwassene die zijn niet instaat zich te ontwikkelen.
Ze zeggen niet, als je ondeugend ben krijg ze de roe.
Nee, ze blazen zichzelf op.
Zijn niet eens instaat het leven te respecteren.
Het leven, de creatie van hun Barbapapa.
Neem Ab de Salamiworst. Is in het westen op geroeid.
Is naar de grote zandbak gegaan.
Is daar zo moordlustig gemaakt.

Ik heb gesproken met Barbapapa uit de ruimte, vertelde een demente man.
En die zei: scheer mes weg.
U bedoelt scheer je weg. (wat logischer zou zijn).
NEE GVD, hoe durf je tegen te spreken; scheer mes weg!
Jij Salemiworst moet terug naar het westen en daar ga jij iedereen zeggen: schrrr-ms-wggg, wat betekend scheer mes weg.
Dus Salemiworst had een probleem.
Opgegroeid in het westen, enig verstandelijk vermogen ontwikkeld.
Hij zag zich al staan, hu'um mag ik even de aandacht:
schrrr-ms-wggg, schrrr-ms-wggg.
Er zou uit het publiek geroepen worden; hey mafkees:
ik scheer me elektrisch, ik met gillette.
Zie beveiligd, daarmee kan kop niet mee afsnijden, hoe moordlustig je ook bent. Whohahaha, zandhapper!
De demente uit de zandbak die Barbapapa uit de ruimte heeft gesproken heeft het belang van deze opdracht Salamiworst laten weten en dat als hij zou falen, het weleens een bevestiging zou kunnen betekenen van: dat hun volk niet tot het slimste wezen behoorde.
Terug in het westen, wilde hij zich weer als een ontwikkeld dacht in Parijs te gaan stappen.
Dacht aan de man die met Barbapapa had gesproken, realiseerde dat als hij het verhaal zou verkondigen over de gevaren van het scheren, hij uitgelachen zou worden en heeft dan maar zijn toevlucht in het geweld genomen.
Wetende dat er veel meer achterlijke zijn zoals hij en zich dan niet als enigste debiel zou voelen.
Zou hij een afspraak gemaakt hebben met een halal slager. Mocht hij in flarden geschoten worden, dat hij onder zijn vriendtjes verdeeld kan worden. kunnen tenminste nog aan hem sabbelen.

Dit zal zal wel weer niet mogen worden gezegd in de Telegraaf sinds de beperking van vrije meningsuiting, maar het is wel een punt.

Dondiego españa | 23-03-16 | 18:19 | niet ok!
en inderdaad.
Beste lezer,

U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en afgekeurd voor publicatie.

Klik hier om naar het artikel te gaan waarop u heeft gereageerd:

www.telegraaf.nl...

Allochtonen lijden allemaal aan het "Calimero complex".

Reacties op dit artikel zijn gesloten