Een dochter van de omstreden, Amerikaanse predikant Terry Jones heeft tegen de Duitse pers gezegd dat haar vader geschif...

Een dochter van de omstreden, Amerikaanse predikant Terry Jones heeft tegen de Duitse pers gezegd dat haar vader geschift is en ze vindt dat de evangelische fundamentalist hulp nodig heeft.

Emma Jones woont zelf in Duitsland. Haar vader woonde daar tot 2008, waar hij een religieuze groepering leidde. Volgens Emma leek de gemeenschap in 2005 op een sekte. Terry werd in 2008 afgezet door zijn eigen volgelingen.

De predikant, die nu in Gainesville in Florida woont, doet van zich spreken door zijn plan om vandaag korans te gaan verbranden.

Reaguursels

No shit!

Eindelijk treffen de moslims dus een gewaagde partij...

The truth will set you free.

Laat die man toch lekker met rust.

ik ben het er niet mee eens, deze man met zijn zwaarbesnordeinteertharses is mentaal uitgedaagd, en dat dienen we te respecteren.

Zijn er eigenlijk ook wel eens achterlijke imams door hun eigen volgelingen afgezet? Zelfreinigend vermogen zeg maar.

..waar hij een religieuze groepering leidde. Volgens Emma leek de gemeenschap in 2005 op een sekte...

Volgens mij lijkt iedere religieuze groepering op een sekte, en omgekeerd.

De beste man verantwoordelijk houden voor de gevolgen.
Dwz vallen er door deze aktie doden , hem aanklagen wegens moord.

@pollodepiemel | 11-09-10 | 11:18
dat geldt niet voor iedereen
sommigen zullen door de waarheid hun vrijheid gaan verliezen

verders; sektarisch gebeuren

Oja voor alle blindrechtse reaguurders:
-Ik ben tegen elke vorm van religie
-Ik ben dus zeker geen moslim
-Ik denk WEL na over de mogelijke gevolgen , het zou jullie sieren dat ook eens te doen ipv te poeptoeteren.
-Hoe blij zouden jullie worden als er geliefden van u gevaar lopen door dit soort akties?

@ papegaaienflats | 11-09-10 | 11:27

papagaaienziekte opgelopen of inwoner uit Veenendaal?

moorden omwille van een nietszeggend boek, een nietszeggende godsdienst.....schijnbaar slaat het dhimmie-virus al vroeg en wild om zich heen.


Gelovig dus geschift.

So? .... moslims zijn geschifter, èn ook veeel gevaarlijker, die willen namelijk echt mensen doodmaken.

Die sneue preecher, wil alleen wat boeken verbranden ter nagedachtenis.


Anyhoe, religie, je ziet he!

Ongelofelijk,Turkse UPC reklame,voor geld doen we alles

@ papegaaienflats
hehe, jij ziet ze echt vliegen he?

@papegaaienflats | 11-09-10 | 11:32
Met uw laatste zin speelt u een beetje in op sentimenten. Zo kan ik ook wel een boekje open doen over het niet naleven van de verkeersregels.

@papegaaienflats | 11-09-10 | 11:32
U is een bangebroekpoepert?

Neem deze mensen gerust hun geloof af en denk aan de wijze woorden van onze demissionaire PM.:"Zonder geloof kan een mens NIET functioneren."


Gaan ze dan stil in een hoekje zitten?

Hij heeft wel snel Engels geleerd.
In Duitsland zelf is er ook al een flinke kentering te bespeuren in de relatie tot een Oosters totalitair geloof.

dus alle betrokkenen die vlaggen en bijbels verbranden zijn ook geschift ?

Is Terry toevallig zoon van Jim?

SUMCHOT | 11-09-10 | 11:36 |
Het gaat niet om wat jij er van vindt , maar wat de gemiddelde moslim er van vindt.
Roeptoeteren is makkelijker dan nadenken.

Herr Oberst | 11-09-10 | 11:37 | niet ok!
die sneue priester laat zich anders maar al te graag op de foto zetten met een pistool. oh ja VS.. ies koeltoer he?

Treft dat even, extremistische moslims zijn namelijk ook geschift.
Daar zal ieder moslimhart sneller van kloppen, een waardige tegenstander dus. :)

papegaaienflats | 11-09-10 | 11:32
Jij laat al je doen en laten bepalen door boze moslims die met geweld dreigen. Dat is nu precies het doel van terrorisme. Angst zaaien zodat niet jij, maar anderen jouw grenzen vaststellen. Jij zit precies daar waar de terroristen je willen hebben.
En dat is ook de reden waarom ik zo schijt van die islam. Op hoge toon respect eisen, onze vrijheid van meningsuiting bepalen en dreigen met geweld (of heel vilein zinspelen op geweld door anderen!) als ze hun zin niet krijgen.
Het zou vandaag om de slachtoffers van 9/11 moeten gaan. In plaats daarvan wordt de agenda voor de fokking zoveelste keer bepaald door zielige, op hun pik getrapte moslims met een kort lontje.

laagvliegert | 11-09-10 | 11:40 |
Als er moslims met bomgordels voorbij komen wandelen , voel ik me niet echt op mijn gemak nee , jij wel dan ?

Deez wereld raakt zienderogen gevuld met fruitcakes, zowel in et Oosten als in et Westen, tis slechts de Opmaat naar de Big Bang, fogs have a nice day, a specially this 9/11/ where ever you may are tog?

papegaaienflats | 11-09-10 | 11:32 | niet ok!

Bespaar me dat soort sentimenten, a.u.b. Als hierdoor doden zullen vallen, dan bewijst dat alleen maar hoe gekgestoordgeschift moslims eigenlijk zijn.


Als hierdoor geliefden van mij zullen sneuvelen, dan reken ik dat de mensen aan die ze doden, niet de reden waarom ze boos werden.


Ik zou een Bijbelverbranding kunnen starten op het midden van het Museumplein en niemand die erom zou malen. Jones, hoe geschift hij ook mag zijn, is dus geen moord aan te rekenen.

papegaaienflats | 11-09-10 | 12:05
En dus doe jij PRECIES wat de bomgordels willen. In een notendop ons hele probleem met de islam. Bravo!

Zeepstra | 11-09-10 | 12:03
Ik laat mijn leven absoluut niet bepalen door moslims af andere mafkezen. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat er een mate van onverstand is onder de reaguurderTjes die het slim vinden dit soort malloten te provoceren.
Ga nu niet beweren dat het boekenverbranden geen provocatie is.
Zo ga je in zwarte wijken in de VS , als blanke niet als KKK-erT verkleed rondlopen , aangezien je dan weet dat er iets niet goed gaat komen.

de 1 verbrand een boek
de ander gooit stenen naar een vrouw
euh....

lijpeeijpe | 11-09-10 | 12:08
Zolang het voor jou op afstand blijft is het erg makkelijk te poeptoeteren.
Ben benieuwd of je nog zo'n held bent als het jezelf gaat treffen.

@ papegaaienflats | 11-09-10 | 12:10
jij laat je leven totaal bepalen door boze moslims
maar boze autochtone tellen niet mee?
ga fietsen stelen op het damrak

papegaaienflats | 11-09-10 | 12:18 | niet ok!


Jij schijnt twee dingen door elkaar te halen. Namelijk "held zijn" en "verstand hebben."


Je hoeft geen held te zijn om te kunnen zien wie de schuldige is voor het vermoorden van je geliefden. Is het degene die de trekker overhaalt of is het degene die een fucking boek verbrandt?

Ik moest ook maar eens een ommetje gaan maken in de woestijn. Misschien kom ik dan ook wel terug met een dik boek. Waarin staat dat... eh, ik... de baas ben.

En die moslims zijn gek dat ze zich gek laten maken door een gek.

lijpeeijpe | 11-09-10 | 12:21
Als je van te voren weet dat jouw aktie zo'n soort reaktie gaat opleveren ben je imo net zo schuldig.
Hang een blinde een bord om zijn nek met een nare tekst over donkere mensen en stuur hem daar mee de Bronx in . Dan ben jij niet de moordenaar , maar wel de uitlokker van moord en net zo schuldig.

pappegaaienflats@12:10 hmm ik ben het zeker eens met de stelling dat boekenverbrandingen niet van deze tijd zijn ,maar over provocaties gesproken ?hoe noem jij een moskee openen naast ground -zero ? ik krijg nu een beetje de indruk dat men altijd ten voordele van de islam kiest
moeten wij ook maar aanslagen gaan plegen ?Dat begin ik namelijk te denken , dat het loont !
en dat mijn beste is ook wel heel erg ziek of niet ?
Al deze gekkigheid moet inderdaad stoppen , maar indien men maar doorgaat met te buigen voor achtelijkheid wordt het alleen maar erger .actie is reactie mijn beste ....geef je de ene partij alle ruimte om achtelijkheid te propagranderen,kun je er van opaan dat de andere partijen hierop meeliften.
Dit gaat veel erger worden totdat er een keer echt een paar lui opstaan die achtelijkheid uit iedere hoek bestrijden.
Dat stelletje bekrompen dwazen wie heeft er ooit dat dogma verzonnen dat alle tolerantie van 1 kant moet komen.

van de kraats | 11-09-10 | 12:28
Dan lees je mijn comments gekleurd , ik schrijf nergens dat je dom gedrag van moslimzijde moet accepteren.

papegaaienflats | 11-09-10 | 12:27 | niet ok!

Dat is natuurlijk héél anders. In dat geval wek je de indruk dat die blinde het zelf doet. Als iemand anders een bordje om zichzelf heen hangt etc. dan zou ik inderdaad zeggen, actie=reactie. Had 'ie kunnen weten. Eigen schuld. (Dat is naast dat je eigenlijk niet hoort te moorden om simpele beledigingen, wat op zich al overtrokken en verkeerd is, maar zo werkt het tegenwoordig)


In dit geval is er één of andere gekke priester die een boek verbrandt en hierdoor zouden wij allemaal dood moeten? Want wij verbranden allemaal zelf dat boek? Het is in dit geval duidelijk dat de boze moslims een overtrokken reactie maken. Mochten ze Jones vermoorden, zal ik er geen traan om laten.


Wat me op een ander punt brengt... moslims willen niet dat jij een hond als huisdier neemt, want haram, en anders respecteer je volgens hen hun geloof niet. Doe je dit dan ook maar niet omdat je geen held wil zijn en vreest voor je leven? Ik wil niet zeggen dat ik een held ben, maar ergens zit de grens dat ik voor ze uit de weg ga.

Het in gevaar brengen van anderen door jouw handelen is laakbaar of het nu gaat om die blinde of om het verbranden van boeken.
Dat ik een hond in huis heb is niet om moslims te provoceren , het verbranden van de koran wel , me dunkt toch een subtiel verschil.
Van mij mag deze dominee best de koran verbranden , maar dan wel midden in het centrum van Teheran , dan beseft hij gelijk de consequenties van zijn gedrag.
Ik laat me beslist niet door wie dan ook voorschrijven hoe ik mijn leven moet leiden , net zo min als ik dat anderen wil voorschrijven , maar ik zal niet bewust anderen provoceren om mijn eigen punt uit te dragen.

Het wordt tijd dat we alle extremisten oppakken, christelijk èn moslim, ze bij elkaar zetten en ze dan met elkaar aalleen laten. Hebben gewone gematigde mensen er geen last meer van.

papegaaienflats | 11-09-10 | 12:47 | niet ok!

Toch is het dan vreemd dat als ik een bijbelverbranding zou organiseren, niemand hoeft te vrezen voor zijn/haar leven. En bij een koranverbranding wel.


Of het nou provocatie is of niet, het is belachelijk dat de gehele Westerse wereld voor zijn leven moet vrezen, omdat één of andere debiel de koran wil verbranden.


Misschien was die hond geen goed voorbeeld, ook al zit het er best aan te komen dat wij in de toekomst geen honden meer mogen als huisdier. www.dailymail.co.uk...


Een spotprent dan maar? Je mag ook al geen spotprent maken over de profeet Mohammed of hem überhaupt gehuld in een berenpak laten zien op een tv-show(zonder dat 'ie te zien was) news.bbc.co.uk...


Wanneer krijg je eens door dat het geen fuck uitmaakt of je het doet om te provoceren of niet? Moslims in dat soort pseudo-landen zijn een achterlijk volk en we zouden er inderdaad niet gebukt voor moeten gaan, als wij in de toekomst niet willen vrezen als we iets willen zeggen. Of honden op kaarten willen afbeelden, LOL.

Ik vind boeken verbranden altijd zonde van het boek, wat er ook in geschreven staat, kan altijd nog dienen te opvulling in de boekenkast. Kan beter kaarsjes maken van de profeet; mohammedkaarsen. Burn a prophet to lighten op your day.

Ze moeten hem even de hand opleggen.

papegaaienflats | 11-09-10 | 12:47
Vergis je niet, dan kon je toch nog wel na de verassing voor een verrassing komen te staan.

Zo achterlijke atheisten,
Morgen ga ik de Donald Duck verbranden .
En probeer mij maar eens tegen te houden
dan sla ik jullie met de bijbel en koran om de oren.

@papegaaienflats.
Moskee bouwen op Ground Zero. Doen! Godsdienstvrijheid iesj belangrijk! En moslims worden anders boos! Dat het een provocatie is, is niet interessant.
Koran verbranden op 9/11. Niet doen! Iesj provocatie! Moslims worden boos! Vrijheid van meningsuiting is niet interessant.
Hm.
Zoek de verschillen.

-weggejorist-

Je hebt helemaal gelijk , dat is vreemd ja en laakbaar zeker en elke vorm van geloof is achterlijk.
Helaas hebben we er wel mee te maken en denk ik dat het niet erg verstandig is om ten koste van anderen op deze manier te provoceren.
Dus nogmaals van mij mag die Jones zoiets stompzinnigs best doen , maar dan wel op een plaats dat hij er zelf de last van krijgt te dragen.

Zeepstra | 11-09-10 | 13:14
Leer lezen aub.
Nergens is door mij beweerd dat ik het bouwen van een moskee op Ground Zero of daar in de buurt een goed idee vind ,tenzij dit op uitdrukkelijk verzoek is van de gemeenschap.
In dit geval lijkt dat ook op een provocatie die gemakkelijk tegen te houden moet zijn. Lijkt me een kwestie van vergunningen intrekken.

En ondertussen verbranden ze wel de bijbel en vallen ze kerken aan in die moslim landen, en trouwens, wie is er begonnen met dat rare verbrandingen gedoe, dat is toch een islam hobby! En nu komt er eindelijk eens een tegenaktie en dan staat opeens de hele wereld op zijn kop. Waar was Obama toen onze Nederlandse vlag werd verbrand, toen heb ik hem niet gehoord, maar nu de koran in de fik wordt gestoken is meneer verontwaardigt! Tijd dat er eens knopen worden doorgehakt, vaag dat hele woestijgezelschap weg en de wereld is weer een stukje mooier.

Waar de media weinig aandacht aan besteden is het feit dat Terry Jones ook nog eens extreem homofoob is en dit ook predikt.

papengaaienflats @12:35 hmmmm eigenlijk wilde ik het volgende punt maken : dat zowel iemand die boeken in de fik steekt als iemand die met het plan komt een moskee op ground -zero neer te zetten beide een verschrikkelijke schop onder hun hol verdienen.


Het getuigd beide van een gebrek aan hersens
en ik vindt het heel jammer dat Obama&media alleen de islamitische kant lijkt te kiezen.
ik smacht naar een overheid ook hier die gewoon eens boven dit soort zaken kan gaan staan .
sloeg men maar eens (spreekwoordelijk dan) een paar eigenzinnige koppen tegen elkaar .

conan de rabarber @13:51 ach ja net zo,n achtelijke ,maar dat bewijst zijn plan toch al? Ik heb niks met de islam sterker nog ik heb er een scheithekel aan al weer zo,n systeem uit een boekje ,(want nadenken is blijkbaar zo moeilijk ) maar je gaat toch geen boeken verbranden ?We leven niet in de middeleeuwen!

met twee vliegtuigen 2 torens invliegen en dan zo"n 3000 doden maken vind ik pas provoceren

van de kraats | 11-09-10 | 13:58
Eensch

bol77 | 11-09-10 | 14:11 |
Terreurdaden van een handjevol achterlijken gelijk de hele islamitische wereld aanrekenen gaat mij een deur te ver.

Wat een figuur. Ik vind het zorgelijk, dat er steeds zoveel mensen zijn, die achter dat soort lijpo's aanlopen.

Een imam heeft geen volgelingen, als ik het me goed herinner heeft deze meer een adviserende rol.Het is geen leider als in ons traditionele idee van een leider.
De meest hypocriete mensen die ik ben tegengekomen waren Christelijk.
Moslims... Alhoewel ik de eerste nog moet tegenkomen die een slechte ervaring achterlaat. Die zijn te minste wel eerlijk. Je weet waar je aan toe bent, zeg maar...

Religie, altijd -1

Als je groepering een sekte wordt genoemd betekend dat dat je niet genoeg zieltjes hebt bekeerd (LEES: in tweeen hebt geklieft)
Anders had de groepering nu een religie geheten en was Terry Jones niet geschift geweest maar een profeet.
Simpelweg gemiste kans van zijn zijde... ~_~

die gast heeft precies wat ie wou.. wereldwijd heeft ie nu de aandacht voor z'n enge clubje met 50 volgers..

Euhm, alles leuk en aardig, maar waar blijven die pica's van die dochter?? Het uiterlijk van iemand, gezichtexpressie, non-verbaal, etc etc zegt allemaal veel over iemand zelf.

@ papegaaienflats | 11-09-10 | 11:44

heb ik mooi sket aan van wat een moslim er van vindt.....Ik zeg branden met die zooi.En gooi die kutbijbels er achteraan.

En is er al een fatwa tegen deze dominee uitgesproken zodat hij nooit meer veilig over straat kan.

De dochter van Wilders roept dit al jaren.

Reacties op dit artikel zijn gesloten