*

Benjamin Netanyahu stelt de aanval op Iran nog even uit.

Benjamin Netanyahu, de premier van IsraŽl, heeft in een televisiegesprek op de IsraŽlische televisie laten weten dat een aanval op Iran nog niet aan de orde is. Netanyahu wil eerst kijken of hardere sancties tegen het land werken.

"Ik sta hier niet met een stopwatch. Het is geen kwestie van dagen of weken", aldus Netanyahu. "Maar het kan ook geen jaren duren, dat begrijpt iedereen", zo meldt de NOS.

Eerder deze week sprak Netanyahu met de Amerikaanse president Obama. Tijdens dat gesprek verzekerde Obama IsraŽl er nogmaals van dat de VS onvoorwaardelijk achter IsraŽl staan.

Reaguursels

Wat een ontzettende oen is het toch.
Gatver die vent irriteert me

-weggejorist-

Nee tuurlijk, Iran heeft niks gedaan.

Iran heeft niets gedaan
huh ? oh ja nick TokkieXL says it all

Wie denkt Netanyahu eigenlijk wel dat hij is.
Vreselijke eigendunk die man, hij beslist wel even het lot van heel veel mensen.

If it's sneaky like a weasel, lies like a weasel & acts like a weasel, it must be a Netanyahu!

Goh, wat een verrassing, wie had dat kunnen denken....

@TokkieXL | 09-03-12 | 10:34
-
Tegenvraagje:
-
Israel heeft niets gedaan maar wordt wellicht toch aangevallen?

KingGoliath | 09-03-12 | 10:38 | niet ok!
Vertel eens wat ze nog meer doen dan IsraŽl en de VS?
Ze roepen dat ze IsraŽl van de kaart willen vegen - IsraŽl en de VS roepen dat ze Iran willen aanvallen.
Ze bouwen mogelijk een atoombom - IsraŽl en de VS hebben er al meerdere.
-
Hiermee zeg ik niet dat ze geen gevaar vormen maar ze zien het als zelfverdediging.

@ TokkieXL | 09-03-12 | 10:34
Iran houdt zich niet aan de afspraken die ze in het kader van het non-proliferatieverdrag heeft ondertekend en dat betekent dat ze ten alle tijden inspecties van de IAEA moet toestaan. Dit weigeren ze, er worden abnormale installaties gebouwd (abnormaal als in niet als een normale nucleaire centrale). Iran voert oorlog in vrijwel al zijn buurlanden (Libanon, Israel, Palestina, Afghanistan, Dagestan, etc) via schimmige proxylegers als Hamas. Iran roept via de staatsomroep en staatsdemonstraties op tot volledige vernietiging van Israel, de VS en het westen. Iran heeft de laatste maanden meerdere bomaanslagen gepleegd of geprobeerd op Joodse doelen in het buitenland (Thailand, Nigeria, Washington, etc). Iran onderdrukt de eigen bevolking. Iran pakt onschuldige buitenlanders op en veroordeelt ze ter dood om ze te kunnen inzetten als ruilmateriaal. Iran dreigt de gehele regio met oorlog (bijv door de straat van Hormuz te blokkeren). Iran bouwt een geheime kerninstallatie 100 meter onder een berg waar niemand mag kijken. Met Iran valt nergens op een normale manier over te praten. En als alles doorgaat zoals het nu gaat hebben we binnenkort een instabiele radicale theocratie met intercontinentale kernraketten. Moet ik nog langer doorgaan? Iran moet deaud. Je doet je nick wel eer aan.

Israel wordt niet aangevallen maar heeft zelf een grote mond die ze zonder de USA niet kunnen waarmaken. Iran veegt Israel (helaas) van de map!.....ben benieuwd....iig zak chips op de bank (geen werk) en lachen.

azoturie
israel zijn joden, die dienen volgens de koran te uitgemoord.
zolang de mensen dat niet zien, blijft dit een verhaal zonder einde

azoturie | 09-03-12 | 10:42 | niet ok!

Als er een van de twee landen een kernwapen heeft, dan is het IsraŽl wel. Pot verwijt de ketel...

evileye | 09-03-12 | 10:45 |
Welke Koran is dat ?
Ken ik niet namelijk.

PS misschien heeft de 180 graden draai van Bibi de Bimbo iets te maken met het feit dat de VS keihard Nee heeft gezegd. Niet alleen keihard Nee tegen een aanval, maar 4 keren keihard Nee tegen de 4 "rode lijnen" die Bibi wilde trekken, waarbij de VS zich min of meer contractueel moest vastleggen dat bij overschrijding van ťťn der rode lijnen, de VS onmiddelijk en onherroepelijk de aanval tegen Iran zou inzetten. In ruil voor die belofte zou Israel wachten met Iran aan te vallen. Zelden een Israelische politicus gezien die zo grof door het stof werd getrokken als Bibi de Bimbo, reeds nu uitgeroepen tot de Grootste Faalhaas van de 21e eeuw.

Israel heeft niets gedaan maar wordt wellicht toch aangevallen?
azoturie | 09-03-12 | 10:42 | niet ok!
.
Dan heb ik weer een vraagje voor u: door wie dan?

geen dagen, geen weken, maar ook geen jaren. Kwestie van maanden dus.

lopende encyclopedie | 09-03-12


Jammergenoeg mist je encyclopedie het deel over de IDF. Anders had je beter geweten, gezien wat IDF al eerder in Iran heeft uitgevoerd. En dan zwijgen we verder over de verouderde rommel waarmee de Iranezen werken omdat ze overal op geboycot worden. Kennelijk ben je niet het wandelend kenniswonder dat je zelf denkt dat je bent.

een instabiele radicale theocratie met intercontinentale kernraketten.
1nfidel | 09-03-12 | 10:45 | niet ok!
Die is er al, instabiele radicale theocratie met intercontinentale kernraketten, heet Israel, opgezet en in stand gehouden door een stelletje religekken van de ergste soort, heeft al diverse keren gedreigd Europa met kernwapens te vernietigen indien het aangevallen zou worden, en Europa schiet niet te hulp.

yonthe | 09-03-12 | 10:46

Al staan de israeliers niet de hele dag te roepen om de vernietiging van de westerse wereld. Beetje raar argument haal je daar dus aan...

Turrukje | 09-03-12 | 10:47 |
Je gebrek aan kennis van de koran toont weer eens aan dat moslims zich makkelijk laten misleiden en als zombies achter agressieve mohammedaanse leiders aanloopt. Als er maar bloed vloeit.

MvanBuuren | 09-03-12 | 10:51

Nee. Gewoon nee. Debiel.

geen dagen, geen weken, maar ook geen jaren. Kwestie van maanden dus.

cabr„o | 09-03-12 | 10:49 | niet ok!


Decennia...

1nfidel: Vrijwel alle punten van je zijn afkomstig van propaganda.

Voor alle reaguurders die anti-Israel zijn?:
Raad ik aan om even een tijdje tussen dit volk te verblijven.
..
Bijna de totale-bevolking aldaar weet tenminste nog wat
Discipline,
en Eerbied is !
Mischien komt dat omdat men daar een Meerjarige-Dienstplicht kent. Zowel voor Mannen als Vrouwen.
( De vrouwen zijn niet zulke "z(e)ure-dozen" als te 0031 )
..
In Jeruzalem leven zelfs 3 verschillende geloofs-overtuigingen:
Islam, Joods, Christelijk
..
Kortom, ik zeg: GO-Israel !

Israel wordt niet aangevallen maar heeft zelf een grote mond die ze zonder de USA niet kunnen waarmaken. Iran veegt Israel (helaas) van de map!.....ben benieuwd....iig zak chips op de bank (geen werk) en lachen.
lopende encyclopedie | 09-03-12 | 10:45 | niet ok!

Wat ben jij een ziek figuur. En hoezo heeft IsraŽl een grote mond? WWIII staat voor de deur, en jij met chips op de bank lachen? Man, man... ze zouden jou er eigenlijk heen moeten sturen... is weer eens wat anders dan Call Of Duty...

IsraŽl is al wel eens met een nucleaire bom richting CaÔro gevlogen. Toen kwam iemand bij zinnen en is het vliegtuig omgekeerd. Dus ze mogen wel een toontje lager zingen met hun kapsones.

Nee. Gewoon nee. Debiel.

Napoleon Dynamite | 09-03-12 | 10:55 | niet ok!

Sterk argument, dat moet ik toegeven, ook goed onderbouwd met feitelijk materiaal, en dat alles zonder u te verlagen naar ad hominem beledigen.

zioncrimefactory.com...

In Jeruzalem leven zelfs 3 verschillende geloofs-overtuigingen:
Islam, Joods, Christelijk
FredFlinstone | 09-03-12 | 10:58 | niet ok!
Vertel er dan ook eerlijk bij dat de orthodoxe joodse sekteleden alles wat christelijk is en op straat loopt bespugen, reklameposters met foto's van vrouwen bekladden en bekrassen, en met zakjes gevuld met hun eigen stront gooien naar een ijswinkel, omdat zij het onkies vinden dat er publiekelijk aan ijsjes gelikt wordt.

MvanBuuren | 09-03-12 | 10:51 | niet ok!
En hoe is Israel instabiel? Demonstraties tegen de regering zijn toegestaan, er is vrije pers, eerlijke verkiezingen. Dan is het dus ook geen theocratie. Maar Israel kan geen enkel excuus zijn voor de manier waarop Iran zich internationaal opstelt. dat is als die straatrovers die zeggen te roven omdat ze geen buurthuis krijgen.

A1VD | 09-03-12 | 10:56

propaganda?

- Houdt Iran zich aan het non-proliferatieverdrag? Israel heeft dit btw niet getekend, maar Iran wel.
- Wordt Hamas/Hezbollah niet aangestuurd vanuit van Iran?
- Roept Iran via de staatsomroep en staatsdemonstraties niet op tot haat?
- Heeft Iran heeft de laatste maanden geen bomaanslagen gepleegd ?
- onderdrukt Iran de eigen bevolking niet?
- dreigt Iran niet de straat van Hormuz te blokkeren?
wat nou propaganda. feiten.

De wereld heeft geduld genoeg gehad met Iran.
Vanavond als ze het niet verwachten een bommetje of 10 op die islamitische schurkenstaat.

-weggejorist-

avteet | 09-03-12 | 11:10 | niet ok!
De baas is SA die geen Sjiitisch imperium wil en het westen erop uitstuurt om dat aan te pakken.
Fijn zo'n broeder die een mes in je rug steekt.

Oh zalig. Het haten is weer begonnen en allemaal zijn ze weer van de partij.

Eerste en laatste reactie hier van mij op dit item.

avteet | 09-03-12 | 11:10 | niet ok!
En wie denk jij wie de baas is van de krant in Iran?

@avteet

Iran weleens bezocht? Ik denk het niet.... 1nfidel +1

MvanBuuren | 09-03-12 | 10:51 | niet ok
Wanneer heeft Israel den Europe bedreigd met een atoomaanval?

vast in ťťn van die natte dromen van je, waarna je badend in het zweet wakker werd en nog net op tijd op het verpleegster-knopje kon drukken voor je spuitje..

heej Mokum, Gut Purim!
Purim sluit overigens mooi aan op de hedendaagse werkelijkheid.

@avteet | 09-03-12 | 11:10 | niet ok!
Wat 1nfidel | 09-03-12 | 11:07 | niet ok! zegt klopt gewoon. Ben 1 keer op de Iraanse ambassade geweest voor mn studie. Die ambassadeur van Iran sprak over het Westen als īhet kwadeī. De VS waren stront. Toen iemand hem verweet dat Iran zich agressief opstelt naar andere landen, stelde hij dat IsraŽl het uitlokt. Een totaal gestoorde vent was het.

Daarnaast heeft een kennis van mij op de ambassade in Teheran gewerkt. Mevrouw was vergeten haar make-up af te vegen (om de ambassade zelf wordt dat wel gedragen). Toen ze de straat op ging werd ze door 4 vrouwelijke politieagenten tegen een muur gedrukt. Hoezo onderdrukking?? Wetende dat 80% van het Perzische volk gewoon zo liberaal was als Turkije 10 jaar geleden.

Dat land is knettergek en is heilig overtuigd van een sprookje waarin staat dat ongelovige moeten worden vernietigd. Levensgevaarlijk dus i.c.m. een atoomwapen.

upload.wikimedia.org...

Wat zal deze bewering voor Bibi een toer geweest zijn om hem uit zijn oorlogszuchtige strot te krijgen.
De extremen in zijn regeringsclub zullen wel gaan stijgeren,daar moet hij zeker iets tegenover stellen.
En hoe je het ook keert of wendt het is wel degelijk een vet punt voor Obama.

MvanBuuren | 09-03-12 | 11:01


Een comment zo doordrenkt van kwats verdient geen normale tegenreactie. Je hebt dus 100% geluk dat ik wel normaal op deze post van je, want eigenlijk verdient die het ook niet.

iran , zonde om te bombaderen, veel mooie vrouwen!

Napoleon Dynamite | 09-03-12 | 11:34 | niet ok!
Misschien bent u dan beter op uw plaats met uw waarschijnlijk kwalitatief hoogwaardige reaguursels bij een website van bv het Gereformeerd Dagblad of het gratis krantje van Staphorst.

- Houdt Iran zich aan het non-proliferatieverdrag? Israel heeft dit btw niet getekend, maar Iran wel.
- Wordt Hamas/Hezbollah niet aangestuurd vanuit van Iran?
- Roept Iran via de staatsomroep en staatsdemonstraties niet op tot haat?
- Heeft Iran heeft de laatste maanden geen bomaanslagen gepleegd ?
- onderdrukt Iran de eigen bevolking niet?
- dreigt Iran niet de straat van Hormuz te blokkeren?
wat nou propaganda. feiten.

1nfidel | 09-03-12 | 11:07 | niet ok!

1) Ja, dat doet Iran, het heeft zelfs een extra protocol ondertekend om de IAEA meer bevoegdheden te geven. Later is dat protocol terecht weer ingetrokken.
2) Nee, Hamas en Hezbollah (in Libanon) zijn onafhankelijke organisaties, weliswaar ondersteund door Iran, zoals de Israelische kolonisten ondersteund worden door zionisten in de VS, maar zeker niet "aangestuurd
3) Nee, dat is niet nodig, sinds 1953 (Operation Ajax) zijn de VS/VK alom gehaat in Iran, en die haat is sinds de onophoudelijke dreigementen van Israel alleen maar toegenomen.
4) Nee, "Iran" heeft geen bomaanslagen gepleegd. Er is geen enkele reden om te veronderstellen dat de Iraanse regering of het Iraanse leger betrokken zijn geweest bij die serie volstrekt onnozele pogingen om aanslagen te plegen, met als hoogtepunt de Comedy Capers in Bangkok
5)De Iraanse regering is niet de meest liberale, maar toch een stuk vooruitstrevender dan bijvoorbeeld Saoedie ArabiŽ waar vrouwen niet eens over straat mogen zonder een mannelijk escort, en al helemaal geen auto mogen besturen. Van "onderdrukking" is dan ook geen sprake.
6)Iran heeft gezegd de Straat van Hormoez te blokkeren als vergelding indien het Westen de olie export van Iran middels een embargo of blokkade onmogelijk maakt, hetgeen uiteraard een direkte oorlogsverklaring is. Aktie = Reaktie.

Een comment zo doordrenkt van kwats verdient geen normale tegenreactie. Je hebt dus 100% geluk dat ik wel normaal op deze post van je, want eigenlijk verdient die het ook niet.
Napoleon Dynamite | 09-03-12 | 11:34 | niet ok!
Ik voel me zeer vereerd, en buig met diep respekt voor uw genegenheid mij te vereren met een normale tegenreaktie. Helaas kan ik niet doorgronden wat u precies tracht te commmuniceren in de tweede alinea van uw epistel, noch is het mij duidelijk waar uw met feitelijk materiaal ondersteunde argumenten zijn die mijn stellingen moeten ontkrachten. Ik neem derhalve aan dat u deze in een later stadium zal publiceren.

@MvanBuuren | 09-03-12 | 11:40 | niet ok!
' Van "onderdrukking" is dan ook geen sprake.' Zoveel domheid. Niet eens een inhoudelijke reactie waard. Een simpel nee-knikken is genoeg. *knikt nee*

iran , zonde om te bombaderen, veel mooie vrouwen!
Bush | 09-03-12 | 11:38 | niet ok!
Helemaal mee eens...dat op zich is alleen al een reden om niet te bombarderen...er zijn er tijdens de Groene Lente van 3 jaar geleden al genoeg van die schoonheden omgekomen...Trouwens ook minder mooie vrouwen horen ze met hun poten van af te blijven.

Een simpel nee-knikken is genoeg. *knikt nee*

R0gerthat | 09-03-12 | 11:46 | niet ok!
Het verheugt mij te constateren dat u het kennelijk met de andere 5 punten eens bent. In welk opzicht bent u van mening dat er sprake is van onderdrukking? Bent u wel eens in Iran geweest?

Oh zalig. Het haten is weer begonnen en allemaal zijn ze weer van de partij.
Mokum Kosher | 09-03-12 | 11:18 | niet ok!

Helemaal met u eens, mensen die Iran amper op een landkaart weten vinden, er nog nooit geweest zijn, er helemaal niets van weten, zitten schuimbekkend en stampvoetend achter hun PC-tje te hopen dat Iran vanavond nog met de grond gelijk gemaakt wordt. Onbegrijpelijk dat mensen zoveel onnozelheid kunnen koppelen aan zoveel haat...

@ MvanBuuren

"ad hominem beledigingen" dat is een pleonasme.
De tijd u hier gereaguurd heeft, heb ik nog niks objectiefs van u gehoord. Je zou besten kunnen zeggen dat IsraŽl niet altijd 'kosjer' bezig is, toch zou ik liever IsraŽl boven Iran verkiezen als buurland. Waarom? De 'gemiddelde' IsraŽliet deelt dezelfde normen en waarden zoals wij dat doen, niet omdat ik het altijd even met Netanyahu en de zijnen eens ben. Van IraniŽrs kan ik dat niet zeggen; die staan instemmend te joelen als er mensen aan de nek worden opgeheze. Leuk land is dat toch. Ik hoop dat u dat met mij eens bent.

@MvanBuuren | 09-03-12 | 11:49 | niet ok!
zie mijn comment: R0gerthat | 09-03-12 | 11:31 | niet ok!

te joelen als er mensen aan de nek worden opgeheze. Leuk land is dat toch. Ik hoop dat u dat met mij eens bent.

jan-achterman | 09-03-12 | 11:56 | niet ok!

U heeft het over een pleonasme en schrijft dan "opgeheze"?

Joelende mensen? Heeft u daar wat meer informatie over? Is het te vergelijken met de mensen die buiten de gevangenissen in de USA staan te juichen als er weer eens een serial-killer middels injecties met dierengeneesmiddelen wordt gedood?

On topic: Zelfs indien Iran nucleair "dual-use" onderzoek doet, kan en mag dat nooit een aanleiding zijn om dat land 'preventief' aan te vallen, en daarmee mogelijkerwijs een enorm conflict mee uit te lokken. Dat is de reden waarom zelfs de VS, toch normaliter Israel's beste maatje (even terzijde: heeft u de VS wel eens iets objectiefs over Israel horen zeggen?) dit maal een dikke streep door de aggressieve plannen van Netanyahu heeft getrokken, en Bibi de Bimbo overduidelijk heeft laten weten dat er van een aanval geen sprake kan zijn.

Oh zalig. Het haten is weer begonnen en allemaal zijn ze weer van de partij.
Mokum Kosher | 09-03-12 | 11:18 | niet ok
Ook Mokum dus.....welkom dan maar...ik verheug me al bij voorbaat op uw deskundige en uiterst objectieve bijdragen.
Hoezo haten?...ik heb u allen lief...ook degenen met een andere mening...ik zou verkommeren in eenzaamheid als ik de andersdenkenden zou moeten missen.

Er moet wel meer gereaguurd worden,anders mist dit draadje de rubriek ''populair'' straks ook nog..en dat is een Israel-topic onwaardig op Pownews.

Die "meneer" begrijpt niet wat hem is overkomen nu hij Amerika nog niet in een vuile oorlog heeft kunnen duwen.
Jammer dat Mark Rutte wel Nederlandse luchtverdedigingssystemen incl bemanning heeft toegezegd.
Bibi lekker goedkoop anderen zijn oorlogjes laten uitvoeren en Nederland met de gebakken peren en onbetaalbare brandstof aan de pomp

www.bestgore.com...

Joelende mensen!

@FredFlinstone | 09-03-12 | 10:58
Goed argument zeg. De nazi's begrepen nog veel beter wat discipline en eerbied is ('unsere Ehre heisst Treue' en dergelijke basis begrippen), dus die verdienden volgens jou nog meer onze steun dan de IsraŽli's?

IsraŽlische toeristen en de 'vergeldingen' op Palestijnen staan overigens niet bekend om hun discipline.

MvanBuuren | 09-03-12 | 11:40
Je wilt nu beweren dat Iran zaligmakend is en niet moeilijk doet,je hebt een punt.
Laat het even relativeren.

Tegenwoordig mag je je als staat al zelf verdedigen, zonder dat je van te voren wordt aangevallen. (Welcome back in the Middle ages).

Bottemline is, we hebben hier een staat die op meerdere gelegenheden heeft aangegeven een andere staat te willen vernietigen. Deze staat is, mogelijk, bezig zich het meest vernietigende wapen wat ooit door mensen is ontwikkeld eigen te maken.

Kun je lang of kort of praten, lijkt me gewoon (ondanks mijn nick) zeer beangstigend.

Stel je buurman zegt tegen je dat hij je wil vermoorden, en je ziet vervolgens dat hij bezig is een pistool te kopen....

Mevrouw was vergeten haar make-up af te vegen (om de ambassade zelf wordt dat wel gedragen). Toen ze de straat op ging werd ze door 4 vrouwelijke politieagenten tegen een muur gedrukt. Hoezo onderdrukking??

R0gerthat | 09-03-12 | 11:31 | niet ok!

Onzin, er wordt volop make-up gebruikt in Iran, en veel jonge vrouwen brengen blonde highlights aan in het haar. Er wordt echter wel verwacht van de dames dat zij in de openbare ruimte het hoofd bedekken. Dit gebeurt meestal middels een shawl. Dat mevrouw "tegen de muur gedrukt is" zal wel een andere reden hebben. Als men tegenwoordig in Nederland praatjes heeft tegen de politie, wordt men ook accuut tegen de muur gedrukt, in de boeien geslagen en afgevoerd, met en zonder make-up of hoofdbedekking. Er is een "religieuze politie" in Teheran die zich inderdaad hoofdzakelijk bezig houdt met de openbare zeden. Indien het verplichten van hoofdbedekking vorm van onderdrukking is, is het verbieden van hoofdbedekking dat echter ook.

Dit gezegd hebbende, wil ik benadrukken dat ik tegen ťlke vorm van religie en religieus bestuur ben, want "onderdrukking" is inherent aan elke religie, luister mar eens wat voor onzin er door het Vaticaan verkondigd wordt. Ik ben van mening dat een partij als de SGP niet zou mogen bestaan, (de SGP-ers weten trouwens ook wel het een en ander over vrouwenonderdrukking, want vrouwen mogen niet eens lid worden van dat enge clubje) en ik ben derhalve ook tegen de reli-gekken die Iran in hun greep hebben, en ik hoop van harte dat het de bevolking spoedig lukt om zich te ontworstelen. De "onderdrukking" in Iran mag echter nooit een reden zijn om dat land aan te vallen. Het hypocriete hierbij is dat in Saoedi ArabiŽ met name de vrouwen veel meer onderdrukt worden, en daar horen we in het Westen nooit wat over, want alle aandacht moet gevestigd blijven op het versterken van het vijandbeeld van Iran. De zogenaamde dreiging van Iran is slechts een stok om de hond te slaan, zoals Saddam Hoessein geslagen werd met de "all his weapons of mass-destruction" stok. Israel wil namelijk Full Spectrum Dominance in het MO, en Iran staat daarbij behoorlijk in de weg. Indien het Israel lukt om Iran te breken, zoals ook Irak gebroken is, staat als laatste obstakel Saoedie ArabiŽ op het Israelische menu. Reeds nu hoort men in Israel al regelmatig dat Saoedie ArabiŽ teveel moderne wapens koopt van de VS, recentelijk weer voor een slordige 60 miljard dollares, en dat die wapens vroeger of later tegen Israel gebruikt kunnen gaan worden...

IsraŽl is al wel eens met een nucleaire bom richting CaÔro gevlogen. Toen kwam iemand bij zinnen en is het vliegtuig omgekeerd. Dus ze mogen wel een toontje lager zingen met hun kapsones.

Simon_GS | 09-03-12 | 11:01 |
En na deze dreiging in 1973 werd Israel eindelijk van wapens voorzien door de USA en Nederland.

Joelende mensen!
patmania | 09-03-12 | 12:22 | niet ok!

Juichende en wild applaudiserende mensen voor 234 executies in Texas:
www.telegraph.co.uk...

Het is namelijk zo, dat in landen zoals de VS en Iran men van mening is dat sommige misdaden met de doodstraf bestraft moeten worden. Of dat gebeurt middels de galg, het vuurpeleton of injecties, maakt voor de veroordeelde weinig uit. Primitief? U moet de reakties op Powned eens lezen wanneer een 90-jarige dame met geweld van haar fiets beroofd wordt...

@ Goed argument zeg. De nazi's begrepen nog veel beter wat discipline en eerbied is ('unsere Ehre heisst Treue' en dergelijke basis begrippen), dus die verdienden volgens jou nog meer onze steun dan de IsraŽli's?
IsraŽlische toeristen en de 'vergeldingen' op Palestijnen staan overigens niet bekend om hun discipline.
Henk de Magere | 12:28 |
---
lol: een Demagogische-stroming aanhalen
Mischien hebben die joden dan toch (nog)iets geleerd van WOII ? (to Stand-Your-guard)
Buiten het feit dat ze het Beloofde-Land kregen

Bottemline is, we hebben hier een staat die op meerdere gelegenheden heeft aangegeven een andere staat te willen vernietigen.
i do not fear them | 09-03-12 | 12:42 | niet ok!

Het heet 'bottom line', maar dit terzijde.

U begint zoals gebruikelijk met de aanname dat Iran "heeft aangegeven" Israel te willen vernietigen. Dit is pure propaganda, gebaseert op de moedwillige en kwaadwillige foutieve vertaling.

U bent wel objectief genoeg om het woord 'mogelijk' te gebruiken bij het vermoeden dat Iran aan een kernwapen werkt.

Dan sluit u af met een vreemde hypothetische vergelijking over een buurman die zegt dat hij je wilt vermoorden en je ziet hem kort daarna een pistool kopen. Dan zijn er twee scenario's, 1) u heeft zelf een .50 machinegeweer, een vlammenwerper en een doos met handgranaten, dus laat die stakker maar komen met zijn pistooltje 2) u gaat naar de politie, en doet aangifte van bedreiging, en het feit dat u uw buurman een pistool heeft zien kopen.

Het eerste scenario kan nog wel vergeleken worden met de situatie tussen Israel en Iran, het tweede echter niet, want er is geen concrete bedreiging en Israel heeft niets gezien, er is geen bewijs, er is geen pistool, doch Israel wil toch de buurman preventief ruimen, zonder tussenkomst van politie of rechtbank.

@MvanBuuren | 09-03-12 | 11:40 |
"Van "onderdrukking" is dan ook geen sprake.


MvanBuuren | 09-03-12 | 12:55 |
"Dit gezegd hebbende, wil ik benadrukken dat ik tegen ťlke vorm van religie en religieus bestuur ben, want "onderdrukking" is inherent aan elke religie"


Tegenstrijdig.

www.guardian.co.uk...

Het is namelijk zo, dat in landen zoals de VS en Iran men van mening is dat sommige misdaden met de doodstraf bestraft moeten worden.
MvanBuuren | 09-03-12 | 13:19 |


Gast, iedereen die op z'n 14e jaar een basaal politiek onderscheidingsvermogen heeft ontwikkeld, ziet dat de VS en Iran geen te vergelijken staten zijn. Het politiek-correcte denken wordt gedefinieerd als "geen onderscheid maken": je probeert in je posts het onderscheid tussen iran en de vs/israel te verkleinen of te bagatelliseren.

"Dit gezegd hebbende, wil ik benadrukken dat ik tegen ťlke vorm van religie en religieus bestuur ben, want "onderdrukking" is inherent aan elke religie, luister mar eens wat voor onzin er door het Vaticaan verkondigd wordt."
MvanBuuren | 09-03-12 | 12:55 |


Oh ja joh? Dus het Vaticaan is even erg als moslimfundi's die van jakarta tot casablanca al miljoenen doden op hun geweten hebben? Nee, want het contemporaine katholicisme kan je helemaal niet vergelijken met het moslimfundamentalisme: dat probeer je wel, maar dat infantiele retorische trucje werkt natuurlijk niet.

geen dagen of weken maar ook geen jaren

hou dus uren of maanden over.

"Als men tegenwoordig in Nederland praatjes heeft tegen de politie, wordt men ook accuut tegen de muur gedrukt, in de boeien geslagen en afgevoerd, met en zonder make-up of hoofdbedekking."
MvanBuuren | 09-03-12 | 12:55 |


Hahahaha, nu doe je het weer mvanbuuren, domme boerenpummel: dus de situatie in Iran is te verrgelijken met die in Nederland? Dude, laat je hoofd nakijken.

MvanBuuren | 09-03-12 | 13:48 Alle vertalingen moedwillig mmm.U liegt nu ook?


kranten.kb.nl...

-weggejorist-

@cenzeur | 09-03-12 | 13:59 | niet ok!

Je kent hem toch; feiten verdraaien, stormfrontlinkjes aanhalen om zijn haat tegen joden te rechtvaardigen.

Lekker geloofwaardig verhaal van die haatneus weer;Eest hel en verdoemenis preken als er niet snel ingegrepen wordt in het Iran atoom project aangezien het een kwestie van maanden zou zijn eer ze over de bom zouden beschikken en nu roepen dat ze rustig de uitwerking van de sanctie's af wachten.

Tegenstrijdig.
plaszak | 09-03-12 | 13:53 | niet ok!

Onderdrukking is er in vele landen in vele vormen. In de VS, in Iran, in Israel, ook in Nederland zijn er nog steeds minderheden die zich onderdrukt, achtergesteld en gediscrimineerd voelen. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik tegen religieuze regeringen ben, en hoop dat het Iraanse volk de weg naar meer vrijheid weet te vinden. Er is een oppositie in Iran, en zijn activisten, niet alle kritiek wordt met de gulag bestraft, uit uw link:

"Iran is in a dangerous situation. The peace and the wellbeing of Iranians are endangered by the confrontational policies of Iran and certain western countries," said a joint statement issued by more than 200 women's rights activists and 15 political organisations, published on opposition websites."

De voortdurende dreigementen van Israel, de sancties en het komende embargo verergeren de situatie in Iran alleen maar. Mensen die beweren dat middels sancties de bevolking zich tegen hun regering zal keren, zijn net zo naief (of sluw) als de mensen die beweerden dat de VS soldaten na de invasie in Irak met bloemen onthaald zouden worden.

Als Bibi nou echt ballen in zijn broek zou hebben, stapte hij op het vliegtuig naar Teheran om de zaak uit te praten, en van man tot man te vragen of Iran nou echt Israel van de kaart wil vegen. In plaats daarvan vliegt hij met een abonnementje als een gek op en neer naar Washington om de VS zo gek te krijgen een oorlog tegen Iran te beginnen. Zoals ik echter al vele maanden hier schrijf, die aanval gaat er niet komen, er staat veel te veel op het spel, Iran is veel te zwaar bewapend, heeft veel te veel olie, en behalve Israel zijn er maar weinig landen te vinden die zo'n aanval zullen goedkeuren. Er zijn wel een heleboel landen die keihard tegen een aanval zijn: China, Rusland, India, Pakistan, Turkije, BraziliŽ, nou ja, in feite de hele wereld, minus Israel en de landen die Israel altijd onvoorwaardelijk steunen: Palau, Nauru, Micronesia, Tuvalu en Nederland, want het moge nu wel duidelijk zijn dat ook de VS echt geen trek heeft.

@MvanBuuren | 09-03-12 | 14:18 | niet ok!

Ja, die weldenkende mensen hebben net een religekkie verkozen...
De geestelijk leider ayatollah Ali Khamenei (lees dit effe ouwe iranknuffelaar; nl.wikipedia.org... heeft de voorkeur. Gaat goed daar!

@MvanBuuren | 09-03-12 | 14:18 | niet ok!

Een sitaatje: "Khamenei is een voorstander van een conservatief islamisme, dat slechts zelden hervormingen toestaat."

Nee, dat gaat goed komen daar!

-weggejorist-

-weggejorist-

The immortal | 09-03-12 | 14:29 |
Goede vriend van me is ook IraniŽr... Prima kerel. Hou jij voortaan je mond alsjeblieft.

Als Bibi nou echt ballen in zijn broek zou hebben, stapte hij op het vliegtuig naar Teheran om de zaak uit te praten, en van man tot man te vragen of Iran nou echt Israel van de kaart wil vegen.
MvanBuuren | 09-03-12 | 14:18 |


Historisch deja vu. Zoiets als Chamberlain die in 1938 naar Munchen vloog om eens een rationeel gesprek met Hitler te hebben en van Adolfski de verzekering kreeg dat het Sudetenland toch echt het laatste gebied was waar Duitsland aanspraak op maakte. Gast, heb je het voortgezet onderwijs niet afgemaakt?

MvanBuuren | 09-03-12 | 14:18 |
Je hebt ten delen gelijk,vergeet niet dat Iran Israel al heel wat kunstjes geflikt heeft om hun economie te ondermijnen.En deze nemen weinig meer van dat bewind, begrijpelijk dat ze terug meppen waar ze kunnen.Van de kaart vegen daar bedoelen ze de regering van Israel mee zo wordt de nette versie beschreven,komt op het zelfde neer.

Alle vertalingen moedwillig mmm.U liegt nu ook?
cenzeur | 09-03-12 | 13:59 | niet ok!

Israelietisch Weekblad van 1979? Staat daar in te lezen dat Iran van plan is om Israel van de kaart te vegen? Ik las wel iets dat er benarde tijden aanbreken voor de IraniŽrs die lid zijn van de joodse kerk en het land nog hebben kunnen ontvluchten. Merkwaardig dat er 33 jaar later nog steeds tienduizenden van hen in Iran wonen, en regelmatig bij hun familie in Israel op visite gaan, om daarna, via Ankara weliswaar, weer netjes terug te keren naar hun thuisland. Rechtstreekse vluchten van Teheran naar Tel Aviv zijn er namelijk niet...

Over de moedwillig foute vertaling van Ahmedinedjad's "Iran will wipe Israel off the map" zijn inmiddels boeken over geschreven.

Het begon allemaal in de New York Times, een verder zeer onafhankelijk (kuch) en objectief (kuch) dagblad:
"Wipe Israel 'off the map' Iranian says
Published: Thursday, October 27, 2005"
www.nytimes.com...

Waarbij ook in dit artikel niet staat dat Iran het "wipen" zal doen, alleen dat het "wipen" moet gebeuren, en dat de aanvallen van de Palestijnen Israel zal vernietigen.

De controverse inzake de vertaling is hier redelijk beknopt beschreven:
en.wikipedia.org...

In ieder geval geen reden om Iran "preventief" aan te vallen, en dat is dan ook de reden dat de VS het niet gaat doen. ER komen onderhandelingen, Iran doet wat concessies, de IAEA mag nog wat camera's ophangen, Iran zal plechtig beloven om geen atoomwapen te bouwen, en mag doorgaan met verrijken onder strikt toezicht van de IAEA. Fordo zal langzaam en gefaseerd gesloten worden als "confidence building measure". Rusland heeft echter al laten weten dat Iran het recht heeft op de "full nuclear cycle" en Iran zal daar nooit meer afstand van doen. In ruil voor de Iraanse concessies zullen de sancties versoepeld worden, al was het alleen maar om te voorkomen dat Iran tesamen met India, Rusland en China en machtsblok tegen het Westen gaat vormen. Het begint nu al steeds meer te lijken op "The West against the Rest" en dat is uiteraard voor het Westen op voorhand een verloren zaak.

Zoals in SyriŽ nu pijnlijk duidelijk geworden is: wanneer Rusland en China hun kont tegen de krib gooien, gebeurt er helemaal niets, ondanks al het gejammer en gedreig uit het Westen. Even super-powers have their limitations...

Netanyahu moet wel want Obama steunt hem niet. Wat vindt die gechloreerde haat-clown uit Venlo van een aanval op IsraŽl?

MvanBuuren | Het staat er echt.


In een deze week uitgelekt document roept Khomeini op tot vernietiging van de staat IsraŽl. Het document Fatna, een juridische Islamietische uitspraak, stelt dat Ądit circus van corruptie (IsraŽl) dat in het hart van de Islamitische landen werd geplant en welks bedreiging met de dag groeit dient uitgeroeid te worden." In het document meent Khomeini verder dat de ĄIslamitische staatshoofden dienen te weten dat onze Oelemas (religieuze wijzen) het bondsgenootschap tussen de regering van Iran en IsraŽl scherp veroordelen".

Dikke Tokkie | 09-03-12 | 14:58

Nou nou, moet je daar nou de moeite voor nemen om een account aan te maken?

Of Obama een aanval op Iran nu steunt of niet. Hij heeft geen keuze dan mee te doen. Een oorlog in het Midden-Oosten raakt altijd Amerikaanse belangen dus wanneer IsraŽl Iran aanvalt dan moet Amerika wel mee doen. Net als in 1967(Hoewel,toen konden ze achter de schermen meedoen) Het cadeau dat Nethanyahu aan Obama gegeven heeft is heel erg belangrijk namelijk een boekrol met het verhaal van de Joodse koningin Esther die getrouwd was met de koning van PerziŽ(Iran). In het verhaal wil de Perzische raadgever van de koning, Haman, alle joden ombrengen en verjagen. De neef van Esther komt achter dit plot en waarschuwt Esther die daarop de koning op de hoogte brengt. Het verhaal eindigt er mee dat niet de joden maar Haman en zijn zonen worden opgehangen.

Leuk verhaal zult u misschien zeggen maar ook een duidelijke waarschuwing aan ons allemaal. IsraŽl zal niet toestaan dat Iran een poging zal wagen om IsraŽl te vernietigen.

Het is van belang te begrijpen dat IsraŽl het recht heeft om Iran aan te vallen. Juist omdat het Iran is dat al 33 jaar verkondigd dat ze IsraŽl wil vernietigen.

Onderdrukking is er in vele landen in vele vormen. In de VS, in Iran, in Israel, ook in Nederland zijn er nog steeds minderheden die zich onderdrukt, achtergesteld en gediscrimineerd voelen.
MvanBuuren | 09-03-12 | 14:18 |

Je bent 10 minuten weg en mvanbuuren gaat gewoon door met het etaleren van zijn gebrekkig politiek onderscheidend vermogen. Freedomghouse is het maatgevende instituut op het gebied van vrijheid in de wereld. De hoogste score die een land kan krijgen is 11, de laagste 77. Even een realiteitcheck: VS: 11, Iran: 66, Israel: 12, Nederland: 11. Nee, mvanbuuren Nederland, de VS, Israel zijn niet gelijk aan Iran.

Ądit circus van corruptie (IsraŽl) dat in het hart van de Islamitische landen werd geplant en welks bedreiging met de dag groeit dient uitgeroeid te worden."
cenzeur | 09-03-12 | 15:20 | niet ok!

Zoeken met google op "Khomeini circus of corruption" geeft geen resultaten. Zoeken op "Khomeini wipe Israel" wel, zie hier twee van de meest interessante, waarbij uiteraard wel weer de nadruk op Ahmedinedjad's herhaling van Khomeini's woorden ligt, aangezien de beste man al ruim 20 jaar dood is. Resteert uiteraard de vraag wat Khomeini precies gezegd heeft en wat hij daarmee bedoelde:

Debating Every Last Word of Ahmadinejad's 'Wipe Israel Off the Map'
www.theatlanticwire.com...

En de meest recente:
Does Ahmadinejad really want to "wipe Israel off the map"?
Posted by Mehdi Hasan - 08 March 2012 13:33
www.newstatesman.com...

Nog even over het Israelietisch Weekblad, verder ongetwijfeld een objectief periodiek, waar staat dat Iran dit "uitroeien" gaat doen?

MvanBuuren | 09-03-12 | 15:42
Google en wikkie als maatstaven is wat voor te zeggen.
De man die Komeinie even overnam in de intrem regering is nu weer aan het bewind,of vergis ik me?

Het is van belang te begrijpen dat IsraŽl het recht heeft om Iran aan te vallen. Juist omdat het Iran is dat al 33 jaar verkondigd dat ze IsraŽl wil vernietigen.

Zieke Dichter | 09-03-12 | 15:34 | niet ok!

Volgens welke internationale wet of overeenkomst heeft Israel dat recht, daarbij bedenkend dat zowel Israel als Iran volwaardig lid zijn van de VN, en alle relevante VN verdragen hebben ondertekend? En als Israel dat recht heeft, omdat volgens u Iran al 33 jaar dreigt dreigt, waarom wacht Israel dan zo lang?

Waar en wanneer heeft "Iran" verkondigt dat het Israel wil vernietigen?

MvanBuuren | 09-03-12 | 15:42 |
Waar rook is daar is vuur,wat ik jammer vind van internet er staat veel pulp op en dat is lastig zoeken.
Toch houden we elkaar wijs:)

Google en wikkie als maatstaven is wat voor te zeggen.
cenzeur | 09-03-12 | 15:48 | niet ok!

Inderdaad, u heeft volkomen gelijk "het Israelietische Weekblad" is de enige echte bron van de volledige waarheid. Next!

@MvanBuuren | 09-03-12 | 15:51 | niet ok!

Nee, de door jouw aangehaalde link 'zioncrimefactory.com' van 11:01 is lekker objectief!

zioncrimefactory.com...

Israel heeft kernwapens en een technologisch superieur leger, de islamitische geestelijken hebben de beschikking over honderden miljoenen hersenloze geindoctrineerde zombies. Het is wrang maar dat is wel evenwicht. Als de moslimwereld ook over kernwapens gaat beschikken dan is er geen evenwicht meer, dus het is goed voor te stellen dat Israel dat wil voorkomen.

Freedomghouse is het maatgevende instituut op het gebied van vrijheid in de wereld.
RICK LIST9451 | 09-03-12 | 15:37 | niet ok!

Freedom House is U.S.-based non-governmental organization (NGO) that conducts research and advocacy on democracy, political freedom and human rights.

Wij van het onafhankelijk en objectieve Freedom House zijn van mening dat de VS en Israel het hoogste scoren en Iran het laagst.

Waar en wanneer heeft "Iran" verkondigt dat het Israel wil vernietigen?

MvanBuuren | 09-03-12 | 15:48 | niet ok!
.
Nou, een beetje hier...
.

HEADLINES
'Irans doel: IsraŽl verwijderen uit het Midden-Oosten'
Donderdag, 23 Februari 2012 17:20
Share on twitter Share on facebook Share on hyves Share on linkedin Share on nujij Share on email Share on gmail More Sharing Services
De vrouw van een vermoorde Iraanse nucleaire wetenschapper onthult de diepste wens van haar man: 'IsraŽl vernietigen'
Iran blijft volhouden dat zijn geheimzinnige nucleaire programma vreedzaam van aard is, en de westerse leiders willen graag Teheren op zijn woord geloven Ė althans voor een deel - om een ​​militair conflict te vermijden. Maar een interview met de vrouw van een vermoorde Iraanse nucleaire wetenschapper stelde voorts dat de internationale gemeenschap zijn kop in het zand steekt, ten nadele van IsraŽl.

Fatemeh Bolouri Kashani, de vrouw van de onlangs vermoorde nucleaire wetenschapper, Mostafa Ahmadi Roshan Behdast, vertelde aan het Iraanse Fars News Agency dat haar man 'als ultieme doel had de vernietiging van IsraŽl'.

Roshan was directeur en lood-chemicus bij de Natanz uraniumverrijking faciliteit, een van de belangrijkste faciliteiten van het Iraanse nucleaire programma, misschien wel de belangrijkste als Iran van plan is atoombommen te bouwen.

Iraanse functionarissen en media beschuldigen de IsraŽlische inlichtingendienst Mossad ervan, meer te weten van de autobom die Roshan vorige maand doodde toen hij naar zijn werk reed. De IsraŽlische president Shimon Peres heeft ontkent dat zijn land hierbij betrokken was.

De IsraŽlische legerleider generaal Benny Gantz herhaalde woensdag dat een nucleair bewapend Iran een onaanvaardbare existentiŽle bedreiging voor de Joodse staat vormt. En nu Balouri Kashani bekend heeft gemaakt waaraan haar man werkte, rechtvaardigt dit nogmaals de IsraŽlische beoordeling.

Een document dat onlangs werd gepubliceerd door Alireza Forghani, de belangrijkste strateeg van de Iraanse Opperste Leider ayatollah Ali Khamenei, stelde dat 'in de naam van Allah, Iran moet IsraŽl aanvallen in 2014. Al onze problemen zijn te wijten aan IsraŽl!'

Khamenei en vooral de Iraanse president Machmoud Ahmadinejad hebben herhaaldelijk IsraŽl een kankergezwel genoemd, dat moet worden verwijderd uit het Midden-Oosten.

Ondanks dit bewijs van het tegendeel, blijven IsraŽls critici de Joodse staat beschuldigen van het manipuleren van de situatie teneinde - zoals zij het noemen Ė nog een zinloze oorlog te beginnen.

Ryan Jones

@MvanBuuren | 09-03-12 | 15:59 | niet ok!

Nee, de door jouw aangehaalde link 'zioncrimefactory.com' van 11:01 is lekker objectief!

zioncrimefactory.com...


zioncrimefactory.com...
neworder | 09-03-12 | 15:58 | niet ok!

De link was naar een scan van een krantenartikel. Hier kunt u meer lezen over dezelfde uitspraak van meneer van Crefeld:

In a September 2003 interview in Elsevier, a Dutch weekly, on Israel and the dangers it faces from Iran, the Palestinians and world opinion van Creveld stated:

We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air forceÖ. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that will happen before Israel goes under.[7]

en.wikipedia.org...

Met de bron:

We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air force. Let me quote General Moshe Dayan: "Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother." I consider it all hopeless at this point. We shall have to try to prevent things from coming to that, if at all possible. Our armed forces, however, are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that will happen before Israel goes under.'

www.guardian.co.uk...

Anything else I can do for you?

Wanneer gaat Israel eens IAEA inspecteurs toelaten in hun nucleaire voorzieningen?
Het is publiek geheim dat Israel stiekem al lang kernwapens bezit, maar ze weigeren inzage te geven in hun nucleaire programma.
Iran, waarvan zelfs de VS zeggen dat ze niet aan een kernwapen werken, krijgt sancties opgelegd en Israel mag gewoon in het "geheim" kernwapens blijven ontwikkelen?

@Vinnyy | 09-03-12 | 16:15
Ze hebben niet Israel, maar het zionisme een kankergezwel genoemd dat moet worden vernietigd.
Dat is ongeveer hetzelfde als Nederlanders die roepen dat het nazisme moet worden vernietigd en daar niet mee bedoelen dat Duitsland platgegooid moet worden.

Nou, vooruit dan maar. Okay, Israel heeft een ontzettende dictator die een illegale verkiezing weet te organiseren en zo'n 100 kernkoppen heeft. Daarentegen is Iran een vriendelijk en rechvaardige oppermullahs die een rechtvaardige verkiezing weet te organiseren en tevens aan een kernoplossing werkt omdat ze zonder elektra komen. Zo goed, MvanBuuren?

@Thoth | 09-03-12 | 16:37
Je kan een discussie altijd nog in het belachelijke trekken natuurlijk.
Wat hebben rechtvaardige verkiezingen hier nu weer mee te maken?
Israel, die zijn expansiedrift niet onder stoelen of banken steekt en zijn hand er niet voor omdraait om "nederzettingen" buiten haar grenzen gewapend te verdedigen heeft al lang kernwapens, tegen alle VN-resoluties in.

dat roepen ze al jaren hahaha.
ik verwacht ook niks anders van die zionisten.
ik bedoel Iran is geen stenen gooiende jeugd maar een waardige tegenstanders.
en the USA is bankrupt.

-weggejorist-

'IsraŽl vernietigen'
Vinnyy | 09-03-12 | 16:15 | niet ok!

Een uitspraak van de vrouw van een door Israel vermoorde wetenschapper kan niet dienen als zijnde representatief voor het Iraanse regeringsbeleid.

Hoeveel mensen zijn er in Israel wiens diepste wens het is om Iran te vernietigen? Netanyahu is er eentje. Kijk voor de gein eens op JP en lees welke vreselijk haat over Iran daar in de comments te lezen staat.
Hoeveel mensen schrijven op Powned dat Iran vernietigd moet worden?

Dus nogmaals de vraag: Waar beweert (de regering van, de minister van defensie, de hoogste generaal) Iran dat het Israel wil vernietigen?

Nog iets gehoord over al die terreur aanslagen van Iran? Eerst de Saoedische Ambassadeur in de VS, met behulp van een gesjeesde 2e hands autoverkoper die de Mexicaanse drugsmafia moest inhuren, toen in GeorgiŽ
waar de chauffeur van het Israelische consulaat ofzo, een zwarte plastic zak onder zijn auto zag hangen, er bleek een handgranaat in te zitten. In India, waar een zwak explosief achter op een auto werd geplakt, in plaats van aan de zijkant, zodat de verwondingen van het slachtoffer beperkt bleven tot een paar snijwondjes, en dan in Thailand, eerst een Zweedse Libanees met een loods vol mest stoffen, en toen de Comedy Capers, die eerst hun huis, daarna een taxi en daarna zijn benen opblies. Allemaal net zo geloofwaardig als de massavernietingswapens van Saddam en de atoombom van Ahmedinedjad...


@MvanBuuren | 09-03-12 | 16:20 | niet ok!

Lees ook dit even ouwe jodenhatert. Van dezelfde figuur.

www.elsevier.nl...

Een citaat daaruit: 'Er is een partij in IsraŽl die zich precies daarmee bezighoudt. Met behulp van geografen hebben zij uitgerekend dat door een gebiedsruil van niet meer dan 200 vierkante kilometer 80 procent van de kolonisten kan blijven en wij een half miljoen Arabieren kwijt zouden zijn. Dat lijkt me geweldig. Het kan gebeuren zonder dat je een enkele Arabier of jood verplaatst. Maar raad eens wie er tegen zijn? De Arabieren in IsraŽl. Het laatste wat zij willen, is onder Palestijns bestuur leven.í

En wiki... Tsja als je dat als bron neemt...

Overigens kan ik op de site van Elsevier niets vinden waar aan jouw stormfront wiki artikel refereert. Je gaat uit van een citaat, van een citaat, van een citaat. Zo zijn vele relgies ontstaan. En joi ben geen reli fan. Dus waarom geloof je 'overleveringen' nu wel? Omdat het je, zoals gewoonlijk uitkomt. Je haalt dubieuze bronnen aan, verdraait ze. Alles om je haat tegen joden te rechtvaardigen.

je zal maar in Tel-Aviv of Haifa wonen tijdens zo een oorlog....
door al die raketten zullen ze de zon niet meer zien.

-weggejorist-

-weggejorist-

Zo goed, MvanBuuren?

Thoth | 09-03-12 | 16:37 | niet ok!

Ten dele. Israel heeft veel meer dan 100 nucleaire wapens, maar is tevens een stuk democratischer dan Iran. Gezien de demografische verschuivingen in Israel zou het binnen 10-15 jaar zo maar eens een door orthodoxen geregeerde theocratische staat kunnen zijn. De verkiezingen in Iran zijn een lachtertje, met name omdat de oppositie uit protest niet eens mee doet. De mullah's hebben het land in een ijzeren greep, en de externe dreigementen van Israel verstevigen die greep alleen maar.

Het oorspronkelijke contract voor de bouw van de Bushehr kerncentrale werd in 1975 getekend toen de Shah nog aan de macht was, en de VS was toen groot voorstander van kernenergie in Iran. Of het vreemd is dat een land met veel olie ook kernenergie wil? Vraag dat eens aan Saoedie ArabiŽ dat veel meer olie heeft dan Iran, ruim 50 miljoen minder inwoners, en maar liefst 16 kerncentrales gaat bouwen:

Saudi Arabia plans to spend more than $100 billion on 16 nuclear reactors planned to be built by 2030 to meet its growing domestic energy needs
online.wsj.com...

Hoe kan Iran Israel nuken? Dan zouden al die Palestijnen toch ook doodgaan?
henkeningrid8614 | 09-03-12 | 16:52 | niet ok!

Het sprookje wil dat "Iran" zo gek is, dat het met plezier en hun niet-bestaande kernwapens 5 miljoen Palestijnen doodt, om zodoende ook 5.5 miljoen joden te kunnen doden... Daarna is de wereld zo bang voor Iran dat het zich vrijwillig onderwerpt en Iran regeerde de wereld nog land en gelukkig, en toen was het sprookje uit, en gaat MvB zich richten op de vrijdagavond, want na een lange week van heerlijk ontspannen rust is het tijd voor aktie. Dus ik wens iedereen minimaal het dubbele toe van hetgeen men mij toewenst, toedeledokio!

scheten-wapper | 09-03-12 | 16:35 | niet ok!
.
Er staat toch duidelijk israel? heb je het wel gelezen?

-weggejorist-

-weggejorist-

MvanBuuren | 09-03-12 | 16:20 |
Gekkie, nu doe je het weer: je vergelijkt een uitspraak van de militair historicus van Crefeld (Sic.) met uitspraken van de politiek leider van Iran. Dat kan niet. Een historicus drukt geen rode armageddon knoppen in, politici wel.


Mvanbuuren, chimpansee met de hersenen van een kakkerlak: we hebben tot nu toe de vergelijking tussen het Amerikaanse rechtssysteem en dat van Iran gehad, de vergelijking tussen het vaticaan en het moslimfundamentalisme, de vergelijking tussen de fundamentalistisch sjiitische religieuze politie van Iran en de Nederlands politie, de gelijkstelling van Iran, Israel, de Vs en Nederland op het gebied van (politieke) vrijheid en de gelijkstelling van de mening van een historicus met die van een politiek leider. Zelfs de meest zwakbegaafde vmbo-scholier met een gebrekkig politiek onderscheidingsvermogen kan inzien dat al die manke vergelijkingen en al die linkjes naar obscure bronnen niets anders is dan primitieve propaganda van een zwaar gefrustreerde, occidentalistische, tiersmondistische mei-68 submens.

@RICK LIST9451 | 09-03-12 | 17:15 | niet ok!

Touchť. Alleen kan hij dit niet bevatten met zijn beperkte geestelijke vermogens die ook nog eens vervuld zijn met haat jegens joden.

neworder | 09-03-12 | 17:18 |
er is een verschil tussen joden en zionisten, zo zijn er ook genoeg joden die anti israel zijn.

En dat voor een land dat zelf geen vlekkeloos *kuch* dossier heeft wanneer het aankomt op nucleaire wapens.
www.guardian.co.uk...

Mocro2Keiland | 09-03-12 | 17:32 |
Gast, ga eens kijken in de door Marokko sinds 1976 illegaal bezette westelijke sahara, qua oppervlakte 60x zo groot als de westbank en gaza samen, de levensverwachting is er 54 (marokko 66, westbank 76) en Marokko heeft er een 2700 km lange illegale muur dwars doorheen gebouwd.

Biff Eagleburger | 09-03-12 | 17:35 |
1 op de 3 nobelprijzen in de fysica gaan naar Joden. Joden verbieden atoomwapens te hebben is hetzelfde als arabieren verbieden analfabeet te zijn: sommige dingen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

@FredFlinstone | 09-03-12 | 10:58 : Dat is grote peop, grote lulkoek. "Eerbied". Rot eens een Joods totalitair stuk op man! Wel eens gezien hoeveel "eerbied" die orthodoxe kleautzakken tonen tegenover anderen?

Of is "eerbied" een ander woord geworden voor 'uitschelden, bedreigen en mishandelen'?

"Eerbied"... Really!

Surprise, surprise. De meeste Arabische landen zijn Iran ook zat.

www.youtube.com...

De reden dat IsraŽl Iran nog niet aanvalt, is dat het niet gezegd is dat een militaire aanval het kernwapenprogramma van de IraniŽrs voldoende vertraagt. Kortom: Netanyahu wil geen Pyrrusoverwinning. Laten we hopen dat die enge Holocaustontkenner Ahmadinejad en zijn vriendjes door het Iraanse volk zijn verdreven voordat het voor IsraŽl te laat is om niet aan te vallen.

hatovimletayis | 09-03-12 | 18:21
Arabische landen zijn Iran helemaal niet zat , dat is een fabeltje van de westerse media.
het zijn de door het westen gesteunde dictators die Iran 'zat' zijn. niet de zogenoemde 'Arab-Street'.

Attack imminent

Het zijn altijd weer de geloofsgekkies die het voor de rest moeten verpesten .....

Bij het lezen van de reacties heb ik het idee dat een hoop reaguurders een compleet verkeerd beeld van Iran hebben, hier een docu om een impressie te krijgen: www.youtube.com...

Het zou toch een potje epic zijn als Iran in de tussentijd zo'n felbegeerde nuke bemachtigt en op den hoofd van den ‹bernšse gooit. Zijn we in ťťn keer klaar met een heleboel gezeik:

1. Iran wordt met de grond gelijk gemaakt
2. Israel weg uit het MO; met de mogelijkheid voor een stabiele toekomst
3. Dit soort kut topics, met alle kut comments van alle usual suspects, zijn dan niet meer nodig.

*verder dagdromen gaat*

@JePraatOnzin | 09-03-12 | 19:40 | niet ok!

Je doet je nick eer aan.

Laat ze eerst wat treiteren. Een B2 sturen met Mohammed cartoons. Al die flyers boven Mekka droppen.

neworder | 09-03-12 | 20:13 |

Wat ben jij een partij creatief zeg.

klowiepowie | 09-03-12 | 20:33 |

Topografie was zeker jouw sterkste vak?

@cenzeur | 09-03-12 | 15:50
Nu moet ik het toch even voor Mo van Buuren opnemen hoor, niet alle pulp op het internet is van hem afkomstig hoor, alleen die op powned !

Israel altijd +1

Heerlijk, voordat ik de comments ging doorlezen deed ik eerst even ctrl-f "vanbuuren" en jawel, niet minder dan 57 hits.

volgens mij wacht ie tot vlak voor de amerikaanse verkiezingen kijken of mit romney wel voor de kar te spannen valt?

Je kunt hier over kissebissen tot in het oneindige, feit is en blijft dat de staat IsraŽl nog steeds wordt bedreigt in zijn naakte voortbestaan, tactisch strategisch in een situatie verkeert waar hoe kan het ook anders de Duitse taal zo,n prachtig alles omvattend woord voor heeft einkesselt.

de gouwe gast | :)
Nee ik ben t soms ook wel is eens met hem.heel soms.

Netanyahu heeft bakzeil gehaald in Amerika, hij weet niet wat hem overkomen is, andere keren lukte het IsraŽl altijd Amerika een foute oorlog in te liegen.

www.youtube.com...
israel op dit moment. Net opgestuurd door een kennis. Gaat helemaal los in het zuiden,

eerste raketinslag op 1:55 en tweede op 2:03

leuke comments ook van die palestijnen meteen.

Wat een rare reaguurders die roepen dat Israel kernwapens heeft en dat Iran het daarom ook mag.
Israel heeft ze al decennia en ze zijn geen enkel gevaar voor de stabiliteit. De enige dreiging die ze er expliciet mee doen is de Samson-optie (alles om hen heen vernietigen wanneer ze er zelf aan gaan).
Iran dreigt regelmatig om het Israelische regime met raketten van de kaart te vegen. Dus niet een paar fabrieken, maar een land inclusief alle burgers.
Wanneer de bullebak van de klas een knuppel aanschaft en dreigende taal uitslaat, weet je dat het heel wat slechter af gaat lopen dan wanneer het gepeste jochie er eentje koopt en deze thuis laat voor het geval dat.

-weggejorist-

club662_new |
Het is en blijft triest volk.
Zie de hele regio.

cenzeur | 09-03-12 | 23:20 | niet ok!
de straaljagers vliegen non-stop over, die gasten krijgen vannacht een welverdiend pak slaag.
Ik heb het vermoeden dat Gantz gaza als oefenterrein voor iran gaat gebruiken. De IAF maakt de laatste maanden echt overuren.

club662_new | 09-03-12 | 23:29
Te hopen,als ik de comment zie op youtube ,ik ben d'r ook tegen aan het ageren zo vol haat die mafketels.

shloom van nee tan ja hu.

Moet niet kunnen he wij van de atoomwapens staan niet toe dat andere landen zich bewapenen met .... atoomwapens.

Andersom dag | 09-03-12 | 23:40 | niet ok!
wij van de politie staan niet toe dat anderen zich bewapenen met vuurwapens...kan dus wel.

daarbij heeft hebben de bestaande atoomwapens geen wapenwedloop meer tot gevolg.
Een iraans kernwapen zal een wapenwedloop veroorzaken waardoor ook saudi arabie, turkije, syrie en weet ik wat voor instabiele landen ineens kernwapens gaan opzoeken....
nadenken een beetje?

cenzeur | 09-03-12 | 23:33 | niet ok!
ik zag het :)

club662_new | 09-03-12 | 23:44 | :)

@SamTex | 09-03-12 | 22:49 | niet ok!
Hey zwitsal, je maakte een goed punt met aangeven dat we basicly de teringzooi van de koude oorlog nog moeten opmoppen. Jammer alleen dat je de conspiracygekkies in de hoek joined met je 911 verhaaltje.

Zolang van uitstel maar geen afstel komt.

@ Allemaal | 09-03-12 | 22:36

Noem mij 1 first-strike actie uitgevoerd door Iran. Je gelooft toch nooit dat als Iran beschikt over een kernwapen dit dan als eerste zal gebruiken ? Zo gek zijn ze nu ook weer niet want ze weten dat ze dan als vergelding volledig van de kaart worden geveegt. Ik geloof best dat Iran stiekum een kernwapen aan het produceren is maar met dezelfde reden als dat IsraŽl over kernwapens beschikt, afschrikking. dit komt de VS natuurlijk slecht uit want dan wordt het natuurlijk te riskant voor de VS om Iran ooit nog aan te vallen. De VS heeft hier maar 1 belang bij, olie, niet meer en niet minder. Dat Iran nu niet alleen meer dollars gebruikt om z'n olie af te rekenen is hun ook een doorn in het oog, stel dat meer olieporducerende landen dit voorbeeld gaan volgen. Dan is de ramp voor de VS niet te overzien, er moet natuurlijk wel voldoende vraag blijven naar de dollar anders stort hun hele economie ineen. Wie was ook van plan de olie voor goud te verkopen ? juist Khadaffie en we weten allemaal hoe het daarmee afgelopen is. Eerst was hij weer volledig door bijna heel de wereld geaccepteerd en toen deed hij iets wat echt nieg mag, de dollar aan de kant schuiven. Ik denk dat er op heel de wereld zoveel meer landen zijn waar de bevolking zo veel meer afziet door de machthebbers of burgeroorlog. De pech voor hun is dat ze geen olie hebben en is de VS niet geÔnteresseerd dus die zogenaamde onderdrukking is er ook maar bijgesleept. Hoe fout de Iraanse machthebbers ook zijn het draait alleen maar om olie !

krem | 10-03-12 | 00:54 Wanneer je uit kunt gaan van redelijkheid zou elk land een kernwapen mogen hebben maar het nooit gebruiken, zou zonde zijn van het geld. Het probleem bij een land als Iran is dat het geleid wordt door reli-gekkies die redelijkheid en billikheid niet eens in hun vaandel hebben staan. Ieder weldenkend mens had liever gehad dat die krengen nooit hadden bestaan maar het lastige is dat steeds meer landen die zeer instabiel zijn, met grillig bestuur, dreigen te gaan beschikken over een dergelijk wapen. Het gevaar bestaat dat deze landen ze toch gaan gebruiken doordat het niet ondenkbaar is dat slechts ťťn despoot kan beslissen over het gebruik hier van. Aangezien IsraŽl gebruikt wordt voor het vijandbeeld voor de gehele Arabische wereld (wanneer je zelf slecht bestuurt wijs je een vijand aan, inderdaad de Amerikanen kunnen dat ook) zodat het ook logisch is dat zij zich bedreigt voelen. Zoals eerder hier aangekaard subsidieert Iran al groepen om oorlog te voeren tegen IsraŽl.

@vanbuuren gezien je ellenlange reaguursels ben je een fanaticus en iemand die overal tegen in loopt te jammeren met een teveel aan vrije tijd ....(u is linkschmensch?) en als het nou ook nog eens realistisch zou zijn ...maar het is verre van ,maargoed aangezien je zo overtuigd bent van je eigen gelijk heeft het ook geen nut om een tegengeluid te laten horen aangezien je daar totaal aan voorbij gaat .kzal (ja dat doe ik expres)het kort maken de conclusie is :vanbuuren =pvda=nonrealistisch=niet openstaand voor andersdenkenden want eigen gelijk enz enz enz dus kortom OETLUL!! en ja ik weet al wat je daar voor antwoord op geeft (goed he?)

@vanbuuren gezien je ellenlange reaguursels ben je een fanaticus en iemand die overal tegen in loopt te jammeren met een teveel aan vrije tijd ....(u is linkschmensch?) en als het nou ook nog eens realistisch zou zijn ...maar het is verre van ,maargoed aangezien je zo overtuigd bent van je eigen gelijk heeft het ook geen nut om een tegengeluid te laten horen aangezien je daar totaal aan voorbij gaat .kzal (ja dat doe ik expres)het kort maken de conclusie is :vanbuuren =pvda=nonrealistisch=niet openstaand voor andersdenkenden want eigen gelijk enz enz enz dus kortom OETLUL!! en ja ik weet al wat je daar voor antwoord op geeft (goed he?)

SamTex | 09-03-12 | 22:49 Koewiet olie stal van Irak, dat is maar de vraag hoe je de landverdeling ziet. In ieder geval is duidelijk dat jouw loyaliteit niet in Nederland ligt maar veder draaf je echt door en legt verbanden die er niet zijn. Grappig is wel dat het Westen ooit die grensen in Noord-Afrika en het Aziatisch eiland heeft gelegd maar dat ze al duizenden jaren door elkaar lopen en vooral etnisch waren in het verleden. Amerika heeft inderdaad decennia een dubieuze rol gespleed in de wereldpolitiek maar dat kan toch geen excuus zijn om een ayatollah een kernbom te geven?

Netanjahuuuuuuuuuh

eiland is schiereiland maar WTF

ran veegt Israel (helaas) van de map!
lopende encyclopedie | 09-03-12
Zo zo, leg dan eens uit hoe Iran Israel gaat aanpakken. Met een paar brakke raketten die overal neerkomen in de buurlanden van Israel? Een luchtmacht die nergens komt? Een paar bootjes?

Wij van het onafhankelijk en objectieve Freedom House zijn van mening dat de VS en Israel het hoogste scoren en Iran het laagst.
MvanBuuren | 09-03-12 | 15:59
Niemand hoeft van een of andere organizatie te zijn om te zien dat Iran aanzienlijk lager scoort dan Israel of de VS op het gebied van vrijheden, democratie, gelijkheid of persvrijheid.
In Iran heb je verplicht gescheiden feesten en stranden voor mannen en vrouwen. Voor de wet is een vrouw minderwaardig. Het is verboden de islam de rug toe te keren. Doodstraf voor het beledigen van de profeet. Doodstraf voor homo's/lesbo's. Journalisten zonder grenzen hebben Iran op plek 166 (totaal 169 plekke) staan op het gebied van persvrijheid. Sluiten van kranten
en.wikipedia.org...
Echt dat je een discussie aangaat waarin je probeert te doen alsof het in Iran allemaal wel meevalt en het vergelijkbaar is met de VS of andere westerse landen is lachwekkend! Geen onderdrukking van vrouwen? Hoe noem je het als de wet zegt dat een getuigenis van een vrouw de helft waard is als die van een man?
en.wikipedia.org...
Een vrouw wordt niet onderdrukt in Iran maar je krijgt 70 zweepslagen of 60 dagen gevang als je sluier je niet helemaal bedekt. Dat is dezelfde straf als in Saudi-Arabie! 'van onderdrukking is geen sprake', echt ik weet niet wat je rookt maar het is goed spul!
Iran heeft een van de meeste repressieve overheden en jij beweert doodleuk dat het niet zo is???

Ik heb het vermoeden dat Gantz gaza als oefenterrein voor iran gaat gebruiken. De IAF maakt de laatste maanden echt overuren.

club662_new | 09-03-12 | 23:29 | niet ok!

Ik zie dat de mannen hun vrijdagavond weer gezellig achter het PC-tje hebben doorgebracht. Gaza als oefenterrein? Shooting fish in a barrel! Geen radar, geen afweergeschut, tuurlijk, da's precies hetzelfde als in Iran. Rusland heeft recentelijk zowel Iran als SyriŽ voorzien van hypermoderne radar installaties, dus zodra als de Israelische luchtmacht het luchtruim van Israel verlaat, gaan de alarmbellen rinkelen, en staan de Iraanse SAM installaties paraat:

Strategic SAM Deployment in Iran
Technical Report APA-TR-2010-0102
www.ausairpower.net...

Ik herhaal derhalve mijn aanbod van 4 maanden geleden, toen u ook al bijna in uw broek piste van enthousiasme, omdat u toen ook al zo zeker was dat het grote moment bijna was aangebroken. Ik ben bereid elk bedrag te verwedden dat Israel het niet aandurft om Iran aan te vallen. Na de complete afgang van Bibi de Bimbo afgelopen week in Washington, ben ik zekerder dan ooit, dus zeg het maar. Put your money where your mouth is....

Ik ga even een tukkie doen, dan kunt u er rustig over nadenken.

-weggejorist-

MvanBuuren | 10-03-12 | 03:18 Ik hoop ook dat IsraŽl zo verstandig is dat niet te doen. Overigens zal angst daar niet de oorzaak van zijn maar verstand. Vergeet niet IsraŽl met groot gemaak de kerncentrales van Iran heeft gebombadeerd. IsraŽl is in de afgelopen 60 jaar diverse malen aangevallen door haar buurlanden maar heeft altijd terug geslagen en zal dat nu ook doen.

Wat een rare reaguurders die roepen dat Israel kernwapens heeft en dat Iran het daarom ook mag.
Israel heeft ze al decennia en ze zijn geen enkel gevaar voor de stabiliteit. De enige dreiging die ze er expliciet mee doen is de Samson-optie (alles om hen heen vernietigen wanneer ze er zelf aan gaan).
Iran dreigt regelmatig om het Israelische regime met raketten van de kaart te vegen. Dus niet een paar fabrieken, maar een land inclusief alle burgers.
Wanneer de bullebak van de klas een knuppel aanschaft en dreigende taal uitslaat, weet je dat het heel wat slechter af gaat lopen dan wanneer het gepeste jochie er eentje koopt en deze thuis laat voor het geval dat.
Allemaal | 09-03-12 | 22:36 | niet ok!
.
Jij begrijpt het gewoon helemaal!

Een aanval........
Wat dan... Een paar bommen droppen en denken dat het wel goed komt?
Invasie met hoeveel man / de kosten / hoe lang denken ze er over te doen. ( en wat win je er mee ? )
Het blijft immoreel dat IsraŽl zelf de regels niet zo nauw neemt en toch een ander land wil vertellen wat wel of niet mag.
The USA heeft daar zelf ook wel een houtje van en ik vraag me af waar het gevaar vandaan komt.
Een land met olie onder de korrel nemen lijkt belangrijker dan dictatoriaal gedrag en misstanden tegen de bevolking aan te pakken.
Oorlog voeren om belangen is niets nieuws en dat zal zo blijven.
De Falklands..... olie.... ArgentiniŽ en Engeland staan weer op scherp.
Olie en gasvelden bij Cyprus...... de Grieken en Turken extra op scherp.
Ik hoop alleen dat de Nederlandse regering niet weer naar de pijpen van the USA gaat dansen.

Alsof Benjamin Netanyahu een haar beter is dan Ahmadinejad als HIJ HUN aanvalt.. Lijkt me niet. Gewoon stoppen met pesten en oorlogje voeren.

Netanyahu maakt al meer kapot dan men hier weet.. en dan maar over de Palastijnen klagen. Het nieuws in Nederland is nogal pro-Israel helaas. Verhalen van de andere kant halen het nieuws nooit, alsof die burgers geen leed hebben?? (Hun huizen worden zonder pardon afgebroken, omdat er nieuwe Israelische bebouwing komt.. Alsof dat menselijk is????)

Ik keur echt niet goed wat SOMMIGE de Palastijnen doen, maar vind het niet vreemd als je eens verder kijkt dan je neus lang is!

Iniedergeval, de boel staat op scherp! En wie is dadelijk weer in een oorlog betrokken? Jazeker, het zijn de joden!

Iran heeft de sharia ingevoerd. Dat betekent dat het land de plicht tot het voeren van jihad (de heilige oorlog om ongelovigen te bekeren of te doden) overneemt van haar inwoners. De inwoners van Iran hoeven dus niet persoonlijk jihad te voeren, de staat doet dat voor ze. Als je omkomt in de jihad kom je meteen in het paradijs, dat gegeven is een motief voor Iran om een oorlog te starten, ook al komen ze daar zelf bij om.

Ongelovigen zijn alle mensen die niet moslim zijn, joden en christenen worden met name extra genoemd in de Koran als zijnde ongelovigen.

Op dit moment kan Iran een vuile bom met hoog radioactief materiaal afschieten naar Israel, maar ook West Europa bestaat uit ongelovigen en is een haalbaar doelwit. Een atoombom is natuurlijk veel effectiever om ongelovigen te vermoorden, deze mogelijkheid is slechts een kwestie van tijd voor Iran.

Ik heb medelijden met de burgers van Iran die in deze zelfmoordoorlog meegezogen worden. Laten moslims wakker worden en inzien dat hun geloof op deze manier niets goeds brengt.

Ik sta vierkant achter Benjamin Netanyahu. Wat Iran tot nu toe gedaan heeft is ronduit walgelijk.

Whow. Ik heb even wat reacties gelezen onder dit artikel, ... en ik wist niet dat er zoveel antisemieten zaten op Powned. Vooral de antisemiet MvanBuuren reageert veel onder dit artikel.

@ markwiering | 10-03-12 | 10:37
IsraŽl is wel lekker bezig ?

Reacties op dit artikel zijn gesloten