*

Bij de opstand in Syri is mogelijk een derde Nederlandse jihadist om het leven gekomen.

Bij de opstand in Syri is mogelijk een derde Nederlandse jihadist om het leven gekomen. Het gaat om de 23-jarige Yassine B. uit Zoetermeer. Volgens onbevestigde berichten is hij overleden.

Dat meldt Omroep West vanavond. Ook de 50-jarige vader van Yassine zou op dit moment in Syri zijn, evenals een 23-jarige man die enkele jaren geleden in Zoetermeer is komen wonen. De drie mogelijke jihadstrijders waren lid van de Marokkaanse moskee al-Qibla. De moskee zegt geschrokken te zijn en het een ramp te vinden.

Afgelopen week waren er berichten dat twee mannen uit Delft zouden zijn omgekomen tijdens de burgeroorlog in Syri. Hun dood is tot nu toe overigens nog niet bevestigd. (ANP)

Reaguursels

Als die Opstelten niet een beetje vaart maakt heeft het probleem zichzelf al opgelost voordat die wet op denaturalisatie ( paspoortafpak+ ) er doorheen is.
Zet hem op, jongens! Boem!

Hou op ze te tellen.

Nou dat code oranje kan er wel weer af... er komen helemaal geen jihadisten terug naar Nederland...

Mooi zo, van mij mogen er nog veel meer 'Nederlandsche' jihadisten afgeschoten worden.

LOL zonder enige ervaring beetje oorlogje spelen en dan een dikke headshot krijgen

-weggejorist-

Yassine B.? Is het een misdadiger of zo? Moet z'n privacy beschermd? Lekkere martelaar wordt je zo. Of is de anonimiteit een geheim wapen van de BVD? Ontmoedigingsbeleid van Prutte? "Wie naar Syri gaat zal nooit meer met z'n achternaam genoemd worden".

nog 97 te gaan ?


3-0 voor de Nederland !

Ach ja YOLO :)

-weggejorist-

En ik maar denken dat natuurlijke selectie bij de mens gestopt was. Meneer B. uit Zoetermeer, Darwin zou trots op u zijn.

Jippieeeeeee!

t'Is maar te hopen voor ze dat ze daarboven genoeg maagden in voorraad hebben.

Vast ongelukkig van een trap gelazerd

Beetje schieten is geen kunst, zolang er niet meer teruggeschoten wordt, tenminste..

Who cares?

@Moi2: MvanBuuren, om er maar eentje te noemen. En ook Pius schaal ik daar wel een beetje toe in.

-weggejorist-

-weggejorist en opgerot-

@mike-vos123 | 25-03-13 | 00:43 |

Gezien je belabberde kennis van de Nederlandse taal ben je gewoon een trol of een Marokkaan.

Hun verdiende loon. Deze mensen horen niet heldhaftig terug naar NL te komen. Militante islam is stoer totdat tegenstanders raak gaan schieten. Niks geen 72 maagden maar gewoon eindigen als hondenvoer of gestookte lijkenjenever.

-weggejorist-

@mike-vos123 | 25-03-13 | 00:43
Paspoort innemen? Waar heeft U dat gehoord?

@Loghuis: Hij heeft wel gelijk, met zijn "gevaccineerd door de Koran". Hiermee geeft hij dus aan dat de Koran iets tegennatuurlijks is wat kunstmatig een lichaam binnengebracht dient te worden om rede en verstand tegen te gaan.
En er is maar 1 remedie, en dat is baard laten staan, theedoek om, kromzwaard slijpen, bomgordel om en dan maar kogels happen. Smakelijk!

Het gaat mij allemaal nog veel te langzaam met die dode jihadstrijders met NL paspoortjes. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. Toch?

@Graaisnaaiert
Is geinfecteerd dan niet een betere uitdrukking?

hee mike vos, morgen dan maar meteen een enkeltje Syri boeken? Nee je bent geen trol maar een cap-locks puber die zwaar de weg kwijt is.

@ mike-vos123 | 25-03-13 | 00:44
Eikel!

@Red mij niet | 25-03-13 | 00:23
Ik vrees dat Nederland hun achternaam verzwijgt om zelfs de familie te beschermen die dit afval niet heeft opgevoed.
Natuurlijk had deze familie ze niet zelf kunnen aangeven toen ze van plan waren om te gaan en ze doken plotseling op in Syri terwijl ze hadden gezegd naar Marokko te gaan.
Voor mij allemaal BS. Ik verwacht helemaal niks positiefs van deze families voor de Nederlandse samenleving. Ik zou ze uitzetten. Laat ze maar ergens anders asiel zoeken. Ik zou er trots op zijn als ze zich hier vervolgd voelen.

@mike-vos123 | 25-03-13 | 00:44
Wat nu als wij het zat zijn om te lezen dat onze christelijke broeders doodgeschoten worden door dit afval of onze athestische broeders of het zat zijn dat onze boeddhistische beelden kapot geschoten worden door dit afval in Afghanistan?
Mogen wij dan ook terugkomen nadat we dit moslim afval hebben doodgeschoten in Syri? Denk je dan dat we allemaal elkaar nog handjes geven in Nederland?
Het is juist dit buitenlandse afval dat in Syri christenen en gematigde moslims overhoop schiet.
Van mij kreeg je een tochtje boven de Noordzee met een Argentijnse piloot.

Mike Vos,..jeemig man,.doe es relaxed

En dan zeggen mensen als Marcouch dat deze "kinderen" bij terugkeer in Nederland wel eens zouden kunnen radicaliseren.
Hoe gek kun je zijn?

Ik mag trouwens hopen dat de AIVD die Moskee ( en alle andere Moskees, for that matter ) permanent monitort en afluistert.
Willens en wetens zijn we tegen onze zin in de oorlog tegen het Islamitisch Terrorisme gefrommeld en omdat er een grote - mogelijke - 5e kolonne met in ieder geval dubieuze loyaliteit onder ons bivakkeert eis ik wel van onze - ahum - vertegenwoordigers dat ze deze dreiging met wortel en tak uitroeien.

Het is wachten op een stille tocht voor die gekken.

@de honden blaffen... | 25-03-13 | 01:01
De honden strijden in Syri en moorden uit en nemen een voorschot op hun 72 maagden met een minderjarige sexslaaf. Dit is gewoon afval dat daar strijd en ik zal elke dode strijder vieren met een stukje gebak. Ik hoop dat ik er vet door word.

klopt, nederland houdt de namen geheim, omdat marokko totaal niet van terroristen houdt. bij terugkeer in marokko, zouden ze allemaal door de marokkaanse veiligheiddienst worden meegenomen voor ondervraging.

-weggejorist-

-weggejorist-

mike-vos123 | 25-03-13 | 00:44 | niet ok!
Fail attempt om Nederlands te schrijven. Bekeren tot de islam? Ik sterf nog liever. Geloof is niet meer van deze tijd. Het word tijd om al het geloof te verbannen.

Ze vragen erom.Jihadstrijders zijn klootzakken v/d eerste orde.

Wij schamen ons voor de priesters, maar misschien word het eens tijd voor de koran en zijn volgelingen te schamen als ze dit tenminste kunnen lezen;
www.thestar.com...

Let vooral op de zwaar gelovige Saudi's die om 12 jarigen vragen.
't is jammer dat dit afval nooit zelfmoord pleegt zonder andere daarin mee te nemen.

Nou, meteen nog een paar die kant op dan. Zoetermeer wordt steeds leuker om in te wonen, al gaat het wel hemeltergend langzaam op deze manier.

@mike-vos123 | 25-03-13 | 00:44

Wat ik van je geraaskal begrijp, is dat je probeert om deze jihadstrijders in een goed daglicht te stellen. Triest hoor!

@ mike-vos123
Waarom ga je nier naar Syri om je vrindjes een hart onder de riem te steken en uit solidariteit wat mede-moslims om zeep te brengen
De onfortuinlijke afloop van je doe-vacantie lezen we vervolgens wel hier

Allemaal voor het geloof, hoe dom kun je zijn..??

Mike Vos jongen wil je 72 maagden ketsen?

Jullie geloven ook alles...Media gaat het zo sturen zodat het paspoort probleem wegslibt,,,geen (Nederlander) komt terug ..probleem opgelost:-)

mike-vos123 | 25-03-13 | 00:44 | niet ok!
+1 successful troll is successful.

Mike-vos vergeet niet een lunch pakketje mee te nemen en een rolletje drop. Kennen ze daar niet . Doei flapdrol

mike-vos123
Ga eauk eens lekker deaud, jonguh...

*Nadenkend over hoe we de rest gaan laten geloven in het verhaal dat een echte moslim zijn broeders in Syrie niet in de steek mag laten......!*

- kinderbijslag maken we al over.....
- uitkeringen ook, wel zo makkelijk anders moeten ze helemaal met de bus hierheen komen.
- maagden hebben ze inmiddels ook al gekort, nog maar max. 3 p.p.

Ik weet het, we gaan kentekenplaten verplicht stellen op scooters!

Ik hoop dat die 72 maagden nog nooit eerder geneukt waren met een reden, hehehe...

Sta je dan aan de grens van Syri met je paintbal geweer in je hand. En een rugzakje op je rug met twee blikjes cola een appel en een liga. Doet me denken aan me schoolreisjes van vroeger. En komt volgende week een bus terug hebben die baarden zich allemaal onder hun stoel verstopt.

@Gangster of love: Geen prik, Lidl energydrankjes en rasjpatat. Sjliesj.

Mooi

Dat is dan driemaal 72 maagden... Of waren het er 77? Of 70?... 71??...
Anywaytjes, da's dan zo'n slordige 220 maagden voor drie godsdienstwaanzinnigen. Een beetje privacy kun je wel vergeten, daar in het paradijs. Zouden ze er ook een Condomaatje hebben hangen?

Gelukkig is de geest die na de dood overblijft in het Moslim geloof nog een mannetje of een vrouwtje want die in het katholieke geloof zijn niet meer in staat om te neuken. Dat denk ik..........

-weggejorist-

Hoe komen ze in de hemel van Allah toch aan al die maagden?
Of is dat de reden waarom die moslims zo veel moorden?
Om die maagdenhemel maar te blijven vullen?

"De moskee zegt geschrokken te zijn en het een ramp te vinden."

Nou, ik niet. Ze komen tot nu toe allemaal uit Haaglanden, dus scheelt voor mij toch weer een slok op een borrel.

Nu nog de overige 47 even naar Allah, en wellicht fleurt het straatbeeld weer wat op, vooral 's nachts.
En de slechte karma die ik verzamel door dit alleen al te denken neem ik voor lief.

Onan
Ja, Allah is een superplanner. Na 2000 jaar eindelijk Israel weer in handen van de joden laten komen. Good job!
En dat kondigde die dan ook nog aan als de Hebreeuwse god in het OT.
Wereldfiguur die Allah.

mike-vos123 | 25-03-13 | 00:43 | niet ok!

Neem maar contact op met me :) ik betaal je ticket als jij je maar laat neerschieten daaro :)

*Aftellen begonnen: 12.387.46, 12.387.45, 12.387.44, 12.387.43 *

-weggejorist-

3-0 voor ons

@ mike-vos123 | 25-03-13
Hey, pssst.
maddox.xmission.com...

@ Kees8374 | 25-03-13 | 00:59
Kun je nagaan als wij hindoes het een keer zat zijn. De bodycount loopt, zoals je waarschijnlijk weet, in de dikke miljoenen. Maar daar horen we nou nooit eens politiek correct gejank over, want hindoestanen zijn blijkbaar niet zielig, hulpeloos en knuffelbaar genoeg voor de linkse, neo-koloniale policor racisten. Want die houden hun eigen broek op en lopen niet chronisch met het vuistje te zwaaien om meer rechten en ReStEcP te eisen.

Ik vind het echt jammer dat de voor de hand liggende reacties hier zo bot zijn, wat ik bedoel is dat we wel degelijk een marokkanenprobleem hier hebben, desalniettemin, die gasten strijden, naief of niet tegen een regime waar geen enkele NL-er onder zou willen leven. Ik ben geen Assad aanhanger en zou hem ook graag afgezet zien, deze gasten proberen, naief of niet, uit godsdienstwaan of uit idealisme iets tegen hem te doen en sterven... Ik vind het gewoon triest, en condoleer hierbij hun familie met hun verlies.

O ja, ben niet (f)links

@ wessel hendriks | 25-03-13 | 03:02
Prima, maar ik zal ze echt niet missen. Assad is ook een lul, da's waar.

Ik ook niet... Gin

Maar wat beschouwt de moskee als ramp, dat ze dood zijn of dat ze daar waren om te vechten?

@ wessel hendriks | 25-03-13 | 03:09
Ik vind het ook wel ver gaan om zonder meer de ouders/opvoeding de schuld te geven, hoor. Dus je hebt wel gelijk dat het voor sommige familieleden inderdaad best wel als een schok kan komen. Dat heb je gewoon niet altijd in de hand.

Maar, zoals communisten in de jaren 30 tegen franco vochten, zij waren rebels with a cause, deze gasten ook, -zeker in hun beleving- ik kan daar wel (op een bepaalde manier) respect voor opbrengen... Laat ik zo zeggen, ik gun hun het niet om te sterven, ze vechten namelijk wel om een gruwelijk regime, wat niet op wil geven, ten onder te brengen. Ik gun hun daarbij alle succes, maar het is wel dubbel, dat geef ik toe.

Onbevestigde berichten... Wat heb je eraan om mensen blij te maken met een dooie muslim als het achteraf niet waar blijkt te zijn? Dat is ook alweer zoiets.

Larry Cook | 25-03-13 | 03:22 | Gemeld!
Gatverdamme, mensen zoals jij zijn de welwillenden van morgen...

wessel hendriks | 25-03-13 | 03:25
Je meldt maar een eind raak hoor, zieltje.

Larry Cook | 25-03-13 | 03:28 | niet ok!
www.bol.com...
jij zeg het.

Onan
Ja, die uitkomst zal hetzelfde zijn.
Alleen anders dan u denkt.
Waarom?
Omdat u de profetie van de islam verkeerd interperteerd.
Deze profeteert niet dominatie, slechts wereldlijke erkenning dat de god van de Hebreeuwen en de god van de Islamieten een en dezelfde zijn.
Wel: eenieder die gelooft in een almachtige god moet erkennen dat alle manifestatie's van die ene god behoren tot die ene almachtige god. Dat ze dus een zijn.
En dat betekent dat u als goedgelovige in Allah moet erkennen dat ook de staat Israel de wil van Allah is!

@ wessel hendriks | 25-03-13 | 03:17
Zeker, het is dubbel. Het volk wat in zo'n land leeft is sowieso altijd de lul. Sterker nog, met elke oorlog is de gewone burger gewoon de sjaak. Onder Assad hadden ze het k klote.

Weet je wat ook dubbel is? Stel dat we onze jongens daarheen sturen om zich ermee te bemoeien, of niet.

Doen we het niet, dan is het "Boehoehoe, het Westen kan het niets schelen wat er met moslims gebeurt!"
Doen we het wel, dan is het "Boehoehoe, het Westen moet zich zo nodig altijd bemoeien met wat er met moslims gebeurt!"

Deze, eh, jongens uit Nederland vonden het zelf nodig om zich met die shit te bemoeien, en laat ik het gewoon eerlijk tegen je zeggen - ik twijfel aan hun motieven, want is inderdaad gewoon godsdienstwaanzin (ze vechten aan de kant van minstens zo ongure elementen), en het is gewoon onze (NL) zaak niet. En eigenlijk vind ik hetzelfde van de M.O. problematiek. Ook al zoiets.

-weggejorist-

-

Onan
Ja, die uitkomst zal hetzelfde zijn.
Alleen anders dan u denkt.
Waarom?
Omdat u de profetie van de islam verkeerd interperteerd.
Deze profeteert niet dominatie, slechts wereldlijke erkenning dat de god van de Hebreeuwen en de god van de Islamieten een en dezelfde zijn.
Wel: eenieder die gelooft in een almachtige god moet erkennen dat alle manifestatie's van die ene god behoren tot die ene almachtige god. Dat ze dus een zijn.
En dat betekent dat u als goedgelovige in Allah moet erkennen dat ook de staat Israel de wil van Allah is!

-weggejorist-

wessel hendriks | 25-03-13 | 03:31
Mooie Godwin op de vroege morgen, jammer dat je je daarmee in mijn optiek diskwalificeert.

@larry cook
Je maakt grappen over een bepaalde bevolkingsgroep waarvan jij denkt dat ie goed zal vallen, zeker gezien de voorgaande berichten, je bent een simpele conformist, ik hoop jou in oorlogstijd nooit tegen te komen, solliciteer eens bij de Gestapo, goeie kans met jouw mening...

-weggejorist-

@larry cook
Je maakt grappen over een bepaalde bevolkingsgroep waarvan jij denkt dat ie goed zal vallen, zeker gezien de voorgaande berichten, je bent een simpele conformist, ik hoop jou in oorlogstijd nooit tegen te komen, solliciteer eens bij de Gestapo, goeie kans met jouw mening...

-weggejorist-

-weggejorist-

@larry cook
Je maakt grappen over een bepaalde bevolkingsgroep waarvan jij denkt dat ie goed zal vallen, zeker gezien de voorgaande berichten, je bent een simpele conformist, ik hoop jou in oorlogstijd nooit tegen te komen, solliciteer eens bij de Gestapo, goeie kans met jouw mening...

-weggejorist-

-weggejorist-

-

@larry cook
Je maakt grappen over een bepaalde bevolkingsgroep waarvan jij denkt dat ie goed zal vallen, zeker gezien de voorgaande berichten, je bent een simpele conformist, ik hoop jou in oorlogstijd nooit tegen te komen, solliciteer eens bij de Gestapo, goeie kans met jouw mening...

-weggejorist-

@ wessel hendriks | 25-03-13 | 03:17
Zeker, het is dubbel. Het volk wat in zo'n land leeft is sowieso altijd de lul. Sterker nog, met elke oorlog is de gewone burger gewoon de sjaak. Onder Assad hadden ze het k klote.

Weet je wat ook dubbel is? Stel dat we onze jongens daarheen sturen om zich ermee te bemoeien, of niet.

Doen we het niet, dan is het "Boehoehoe, het Westen kan het niets schelen wat er met moslims gebeurt!"
Doen we het wel, dan is het "Boehoehoe, het Westen moet zich zo nodig altijd bemoeien met wat er met moslims gebeurt!"

Deze, eh, jongens uit Nederland vonden het zelf nodig om zich met die shit te bemoeien, en laat ik het gewoon eerlijk tegen je zeggen - ik twijfel aan hun motieven, want is inderdaad gewoon godsdienstwaanzin (ze vechten aan de kant van minstens zo ongure elementen), en het is gewoon onze (NL) zaak niet. En eigenlijk vind ik hetzelfde van de M.O. problematiek. Ook al zoiets.

-weggejorist-

@larry cook
Je maakt grappen over een bepaalde bevolkingsgroep waarvan jij denkt dat ie goed zal vallen, zeker gezien de voorgaande berichten, je bent een simpele conformist, ik hoop jou in oorlogstijd nooit tegen te komen, solliciteer eens bij de Gestapo, goeie kans met jouw mening...

Kudtserver

Nou, het gaat me nog steeds veels te langzaam.

Onan
Ja, we zien die dominatie van de islam elke dag.
Moslims vechten tegen moslims, blazen moslims op en vermoorden moslims.
Laat westerse (puber)moslims vechten tegen andere moslims en eindigen als kannonenvlees,
Nogmaals: echt een wereld gozer die Allah!
Verlost ons en passent ook nog van tal van die gasten.

Gefeliciteerd met je 72 maagden sahbi!!

"Zij plotten en plannen, en Allah plant eveneens; maar Allah is de beste Planner"
Denk daar maar over na.
Onan Habib3272 | 25-03-13 | 02:37 | niet ok!
Diep man, en o ja, Allah bestaat niet!

-weggejorist-

-weggejorist-

-weggejorist-

Kutserver!

Moet welhaast een record zijn een post dankzij de niet helemaal werkende server 9 keer te posten.
Mijn excuses!
Was niet de bedoeling.
Beste Joris, of je gelieve dus acht maal de herhaalde post wil verwijderen.
Gaarne er eentje te laten staan.

Mij lijkt het nou geinig dat je als martelaar dan bij Allah in de hemel komt en die 72 maagden allemaal jongens van een jaar of 15 blijken te zijn die je vervolgens aan een stuk door hard van achteren groepsverkrachten.

In navolging:
Of 72 krijsende baby's die allemaal een schone luier nodig hebben.
Of 72 bejaarde vrouwen die er allemaal in geslaagd zijn als maagd te sterven.
En dan Allah dan even langs komt knipogen van ik heb niet gezegd at het allemaal lekkere wijven zouden zijn.

Overigens: als ik nou zou geloven in god zou ik zeggen dat het Allah's wil was dat de server zo werkte dat een reactie negen keer werd herhaald.

Daar kunnen meer bij, daar kunnen meer bij! Nog 97 idioten te gaan. Vechten tegen een geoefend leger met je ps3 ervaring. Moewhahahahahahhaha! Dat filmpje ook van de nederlands sprekende terroristen, om de hoek kijken een minuut lang waar de snipper zit! Lol! En uit de losse pols schieten met een ak....hilarisch!

Jongens van Poond/GS.
Vraag nou eens voor Sinterklaas een nieuwe server van Ome Telegrof, want dit kan toch eigenlijk niet?

@ Arim | 25-03-13 | 04:22
Geinig, en erom lachen dat die Allah van hun niet echt zo blijkt te zijn zoals ze zichzelf hadden voorgesteld, dat is n ding.
Helaas (ik had het ook liever anders gehad) moeten we in het hier en nu weten om te gaan met godsdienstwaanzinnigen.
Ik zie het somber in, want - hoe duidelijk mensen als jij en ik ook zullen zijn tegen hen, dus tot hier en niet verder; uiteindelijk is het pisdruppels op een gloeiende plaat.
En weet je waarom? Omdat er altijd aarskruipers zullen zijn. Mensen die het ontzettend interessant vinden en die denken dat jihadi's simpelweg onbegrepen zijn.
En christenen die extreme moslims en hun quirks verdedigen omdat ze bang zijn dat hun eigen privileges anders op de toch staan.

In ieder geval, het is een 'uphill battle', maar wel n die gewonnen kan worden. Daar ben ik van overtuigd.

You-On-A-Gin | 25-03-13 | 03:44
Assad heeft geen godsdienstwaanzin en is voor pan arabie,die terroristen willen een soenitische heilstaat en weg vrijheid.
Onder Assad werden deze mafketels hard aangepakt,klein verschil grote nuance.

@ cenzeur | 25-03-13 | 05:26
Nee, die leipo's met Nederlands paspoort - die zijn godsdienstwaanzinnig. En de lui in wiens gelederen ze vechten, ook. Dat bedoelde ik daarmee.

U zoudt allen eens de volgende docu moeten zien, indien u Duits spreekt, dass ist.
www.youtube.com...
Dan ziet u dat er voor de turken hoop is en voor de marrokanen, vrijwel, helemaal, niet.

@ cenzeur | 25-03-13 | 05:26
Dus dat we in het hier en nu zullen moeten 'afrekenen' met fanaten, in plaats van wachten tot Allah of iemand anders ze ophaalt of naar de Hel gooit.

Red mij niet | 25-03-13 | 00:23 | niet ok!
Geen eer voor hen die het niet toekomt.
Dit bericht is eigenlijk al veel te veel.

You-On-A-Gin | 25-03-13 | 05:29
Zo had ik je ook ingeschat :)
T wordt wel tijd inderdaad,toch pakt de veiligheidsdienst dit wel zwaar op gelukkig wel.Beter als het slappe zooitje wat hier regeert.

You-On-A-Gin | 25-03-13 | 05:05 | niet ok!
Nou, ik hoop nog steeds dat we die oorlog ooit wel gaan winnen. Dat het verstand zal zegevieren. Het is ook de enige hoop voor deze planeet en de mensheid dat we van het geloof afstappen en aan geboortebeperking gaan doen. Vooral in de derde wereld en opkomende economien als India en China. Anders zijn we gedoemd ooit de grillen van de natuur te mogen aanschouwen, een nieuwe zwarte plaag maar dan nog bruter...Dat we gaan accepteren dat we niet allemaal gelijk zijn en onze eigen territoria aanhouden, zoals elk zoogdier doet. Dat linkse uitvreters dat idee van hoe de natuur werkt niet leuk vinden en ons opzadelen met hun waanideen van een ideale samenleving, dat is al te erg voor woorden.
Nee, ik blijf hopen dat er ooit een dag komt waar we zeggen, dit werkt niet zo.
Dat we zeggen dat er geen god is, maar alleen een boekje ooit geschreven toen er nog minder mensen op de planeet woonden dan in Europa nu. Een boekje wat ook weer afkomstig was van een nog eerdere tijd, toen er ook al een discipel was met twaalf volgelingen, alleen duizenden jaren voor Jezus.. martinvrijland.wordpress.com...

Geloof is altijd een middel geweest om de massa te onderdrukken. Het is niets meer, niets minder.

Mozeskriebels | 25-03-13 | 05:43
1 pr heb je voor half Europa heeft toegegeven dat multiculti is mislukt,nu zijn dat een soort zalvende woorden waar niets mee wordt gedaan,maar toe gegeven is het en dat is al een hele overwinning.

Pauw en Witteman krijgen het druk, dat die debielen een podium krijgen bij die linkse uitvreters.

Je kan zeggen wat je wilt, maar die inlichtingendiensten weten wel wie er in Syri zit. Aangezien je niet bepaald een vliegticket Damascus kan kopen, en de douane in Syri mij nu niet bepaald effectief lijkt vind ik dat best knap.
Mag wel gezegd worden.

Ooit zullen ook bij de linksmensen de schellen van de ogen vallen. Op de duur heeft iedereen wel iemand die beroofd of berooid is door een cultuurverrijkertje. Dan is de tolerantie opeens verdwenen. Alleen bij een figuur als Marcel van Dam, de mede schuldige aan de dood van Pim, zal zelfs na elke vorm van vernedering door deze haatbaarden nog geloven in de multi culti. Hij kan ook niet anders, anders is zijn hele leven een grote leugen geweest. Mijn hoop ligt in de nieuwe generatie.

Logic

Heel goed bedankt!

Als je daar heen gaat dan heb je ook geen baan. Dus in Nederland wel een uitkering...altijd.
De huidige stand is: 3 uitkeringen minder.

@Red mij niet | 25-03-13 | 00:23 "Yassine B.? Is het een misdadiger of zo? Moet z'n privacy beschermd?"

Ik weet niet beter of marokkaanse achternamen bestaan altijd maar uit n letter.

Kom je in het paradijs, blijken die maagden allemaal dik, vet en lelijk te zijn. Voel je je ook flink genaaid dan. Helemaal erg als ze dan ook nog eens constant geil blijken te zijn.

ik vind helemaal mooi.

Opgeruimd staat netjes.

Zzzzooooffff | 25-03-13 | 07:07 | niet ok!
Het zijn geen maagden, maar ouwe ayatollahs, en u kunt zich wel voorstellen wat die jonge jongens daarmee moeten doen.
mohammed heeft dat uit marketingtechnische overwegingen veranderd naar maagden natuurlijk.

Mozeskriebels
Dank voor de link

10 kleine negertjes die zaten op een hek, eentje kwam Assadje tegen....toen waren er nog NEGEN,

Logic | 25-03-13 | 07:17
Pijnlijk. Ook een beetje sneu als het vooruitzicht van maagden de enige motivatie moet zijn om die gasten van hun krent te krijgen.

Tja, nooit een school afgemaakt, niet in militaire dienst geweest en je enige vaardigheden zijn het beroven van bejaarden, het lezen, propageren en citeren van het bekende sprookjesboek. Denk dat die gasten in Syrie dit soort figuren gebruiken om te testen of de sitiatie veilig is. 'He Mo, sprint es effe vlot de kruising over.'

Misschien iets voor een nieuwe Talentenjacht:
"Rebellion Idols"

Wat een goed nieuws om de maandag mee te beginnen! Als we zo doorgaan lost het luie werklozenprobleem en al die andere direct gerelateerde problemen zichzelf op! Ga zo door heren!

Leuk die jihad totdat je voor getrainde soldaten staat

Ko Reander | 25-03-13 | 07:35
Bij "Holland's got Talent" hoeven ze niet aan te kloppen dus ik stel een nieuw format voor:

"So you think you can Jihad"

Gesponsord door de KLM met enkele reizen naar Syri.

BOOM, headshot! 3 down, 97 to go.

Hebben ooit eens Metal Gear Solid gespeeld en denken bad ass mudder fokkers te zijn met een Kalasnikov in hun jatten.
*game over* means G A M E O V E R !

"De moskee zegt geschrokken te zijn en het een ramp te vinden"


Riiiiight... en ondertussen worden die 3 gasten vereerd als helden en martelaren natuurlijk.


Trouwens, we kunnen nu gaan juichen over elke dooie jihad-strijder, maar laten we de aandacht ook eens verleggen naar de ronselaars, zoals Fouad Belkacem in Belgi. Die plukt kwetsbare eenzame gasten van de straat en hersenspoelt ze net zo lang tot ze bereid zijn om ten strijde te trekken. Niet dat ik de verantwoordelijkheid van die gasten zelf ontken, maar zulke ronselaars mogen wat mij betreft ook geliquideerd worden.

Misschien is het iets voor de ANWB. In de winter gipsvluchten en in het voorjaar iets andere vluchten.

I wanted to fight in Syri too.........................................................................................But then I took an arrow to my knee.

@Mozeskriebels | 25-03-13 | 06:18 | niet ok!


Marcel van Dam woont in een miljoenenvilla met 8ha grond in Hulshorst, ergens op de Veluwe. De eerste Marokkaanse straatrover moet daar nog gespot worden.

3 is toch nog veel te weinig?

Mozeskriebels
Dank voor de link
Durotar | 25-03-13 | 07:20 | niet ok!

Your welcome!

Dat gaat rap! Misschien moeten we nieuwe sturen...

Het einde van het mensenleven van een 23-jarige jongen met een familie, en PowNed staat te juichen. En dan zijn zj de gewetenloze klootzakken. Wat een droevig zootje hier.

Cannon Fodder.

Acute loodvergiftiging... in deze situatie tevens een vorm van natuurlijke selectie.

Laat dat Nederlandse AUB weg, hier gaat niks aan verloren.

Ko Reander | 25-03-13 | 07:35 | niet ok!
JAAAAA DOEN met zown smsbar dr bij. Bent u voor Al-Qaida sms:
allah ackbar naar 4343

bent u voor de jihadisten sms Allāhu Akbar naar 4343

Wilt u Assad in de volgende ronde terug zien?
Sms dan naar het Kremlin: TANK AAN. En voor slecht's 0,99 cent steunt u vladimir poetin met wat goedkopere tanks.

mooi...nu tijd voor koffie en cake

Gaat lekker zo!

k ga vandaag weer flyeren,

Karma. Doei.

-weggejorist-

@ AlphaKenny 1up | 25-03-13 | 08:06
Moeten wij nou medelijden hebben met lieden die willens en wetens oorlogje gaan spelen? Die denken dat hun tegenstander aldaar net zo kwetsbaar is als het omaatje wat ze hier beroven?
En dat allemaal in naam van een niet bestaand sprookjesfiguur?

-weggejorist-

De enige remedie is seculier-wetenschappelijke scholing en het voeden van hen die het volgen. Een mogelijk tweede stap is het strafbaar stellen van prediking van misleidende materie.

Ze kwamen daar om mensen te doden.
Comes around, goes around.

Opnieuw een reden om niet als maagd te sterven, dan sta je in dienst van dit soort pluizebolletjes uit Zoetermeer.

Zo zie je maar weer, ze kunnen wel goed in het nieuws komen.

Hunebedbouwer | 25-03-13 | 08:29 | niet ok!
Ja, dat moet je inderdaad, en anders met hun familie, die misschien wel helemaal net wil dat haar familie daar 'oorlogje gaat spelen'.
Waar je dat gelul over kwetsbaarheid vandaan haalt, weet ik niet, en dat Yassine zich in het verleden schuldig heeft gemaakt aan berovingen evenmin.
En het is niet zo dat deze heren op hun 21 opeens beslisten "H, laat ik eens in een sprookjesfiguur gaan geloven", nee, deze kids worden van nul tot nu gendoctrineerd, en daar kunnen ze zelf dus niks aan doen. Dat is al droevig genoeg.

Wat moet het leven toch zwaar zijn als je werkelijk z bang bent voor alles wat vreemd is, dat je de dood van een complete vreemde toe moet juichen. Diep triest.

Je zou haast in allah gaan geloven. Geweldig nieuws dit.

En . . . . BOEM! Koekoek!

... of zoals onze MP Rutte het treffend weet te bewoorden: "Mooi!".

Je bent geen ECHTE moslim als je niet gaat!

Tja, in het regeringsleger van Syri vechten geen oude dametjes met handtasjes.

Wel apart, dat familieleden en dorpsgenoten in Syri, vertellen dat ze al jaren niets van een familielid of buurman gehoord hebben, maar zodra er een vermeende NL-Jihadstrijder annex 75 maagdenbruiden najager wordt omgelegd, krijgen we dat bijna realtime te weten. Twitter moet wel heel goed werken vanaf daar

10, 10, 10, 10, 10, 10!

Yeeeehaaaaaaa! :)

er begint toch nog een positieve kant aan die oorlog te komen

Een woord: HULDE!
Op naar de volgende!

Mozeskriebels | 25-03-13 | 05:43 | niet ok!

De hele wereldgeschiedenis bewijst dat beschavingen opkomen en vervallen. Door decadentie, door natuurrampen. door ziektes, door oorlogen. Ik denk dat niet dat je dat kan tegenhouden. Je kunt alleen maar hopen dat het niet in jouw tijd gebeurt.

www.isgeschiedenis.nl...

70.000 geleden was er door een supervulkaanuitbarsting zes jaar lang geen zonlicht. In combinatie met een ijstijd (dat is cyclisch) zorgde dat ervoor dat maar een paar honderd mensen (sommige wetenschappers houden het zelfs op veertig) het overleefden. Het zou zomaar nog een keer kunnen gebeuren.

www.kennislink.nl...

Hopelijk kopt die vader daar ook een kogel.

De reacties hier zijn duidelijk hard en eerlijk zoals normale mensen er over denken.
Zodra als Geert Wilders dat in de kamer doet
is de beer los. Het overgrote deel lult een uur en na afloop hebben ze nog niets gezegd behalve dat je medelijden met ze hebt omdat je denkt dat ze ieder moment stikken in een hete aardappel.

Als ze al een boodschap hebben verpakken ze die in een onbegrijpelijke taal zodat je het al druk hebt
om alles op te zoeken in een woordenboe

Zo, nog ongeveer 97 te gaan

@AlphaKenny 1up | 25-03-13 | 08:42 | niet ok!


Tja, altijd lastig h, 'indoctrinatie'. Ergens heb je gelijk, maar aan de andere kant: SS-ers die lachend hele rijen joden afknalden bij Babi Yar, waren ook jarenlang gendoctrineerd. Maakt dat hun ineens 'slachtoffers' i.p.v. 'daders'?


Ik zei het al eerder, van mij mogen alle ronselaars die jongens binnenhalen voor de 'jihad' per direct geliquideerd worden (zonder vorm van proces, serieus), maar je hebt ook een eigen verantwoordelijkheid w.b. hoe ver je meegaat in die haat-cultus.

mijn boodschap aan de jihadjes zet hem op
ga allemaal zo snel mogelijk je vrienden helpen
de maagden wachten met smart op helden

Vandaar dat er bij supermarkten zo driftig wordt geflyerd naar bonusairmiles.

Dat van die 72 maanden is gewoon een heel slecht businessmodel...... op geen enkele manier is de logistieke aanvoer te garanderen, behalve als er iedere dag een meisjesschool in Pakistan de lucht in gaat..... OHNEE wacht, er zijn geen meisjes scholen in Pakistan.....

Met een beetje pech komen er van die 100 een paar terug naar Nederland, en dan zitten wij hier opgescheept met een paar schietgrage moslim malloten die bij het minste of geringste naar een wapen zullen grijpen...........

lekker laten gaan...

We hebben er nog zat,zeg maar waar ze naartoe moeten.

raskol | 25-03-13 | 09:27 | niet ok!
Ja, dat maakt hen ook slachtoffers, maar niet 'in plaats van daders': ze waren zowel dader als slachtoffer.
Verder deed 99% het niet 'lachend' zoals u het beschrijft, en het ene procent dat dat wl deed, is niet toe te schrijven aan indoctrinatie, maar aan psychopathie.

mooi.. hang de vlag weer uit vandaag (mijn buurman snapt dat nooit)

Hoera!!! Nog maar 97 te gaan. Joh, dit is nu het eerste snoepreis project waarvan ik denk; stuur ze daar toch lekker heen op onze centjes. En het probleem lost zich vanzelf op. En als bonus krijgen alle deelnemers van ons een life-jacket en dan zeggen we dat het een kogelvrij vest is.
Geweldig!

allemaal uit dezelfde moskee ? .. hint : als er in een cafe geschoten wordt moet die ook dicht.

@gangster of love

Is dat dan wel een arabische liga ?

Van de 10 die er in beeld zijn, zijn er 90 strijders die niet in beeld zijn.

Of denk je nu echt dat Nederland, Europa al deze strijders in beeld heeft?

Nummer 3 is dood. Dat er nog vele mogen volgen...

We zien over 25 jaar wat het oordeel over deze jongens is.
Nederlanders die naar de Spaanse Burgeroorlog gingen, zijn ook pas veel later gerehabiliteerd.
Nederlanders die in Indonesi meevochten zijn nooit gerehabiliteerd.

Dat willen ze toch zelf?

Dat ruimt lekker op, het tempo mog nog wel wat omhoog.

3 down, 97 to go.

En de EU de jihadisten maar steunen met geld en misschien ook binnenkort met wapens om de SECULIERE macht in Syrie te verdrijven.

Het Stockholm-effect ten voeten uit: wees liev voor reli-gekkies en misschien plegen ze dan geen aanslagen hier.

MvanBuuren, om er maar eentje te noemen.

Graaisnaaiert | 25-03-13 | 00:34 | niet ok!

Me? Care? voor een paar dooie mafketels? iIntegendeel, ik ben fervent voorstander van zelfbeschikkingsrecht. Als iemand zijn leven in de waagschaal wil stellen in een vaag conflict, dan heeft die persoon mijn zegen. Wanneer zo een iemand zijn ondoordachte acties met de dood bekoopt, dan is dat wat mij betreft mooi meegenomen

Ik zie mogelijkheden voor nieuwe zeer effectieve taakstraffen!

Steuntje in de rug voor alle twijfelende zandratjes om wel of niet te gaan:Jullie thuisland heeft zich niet geplaatst voor het WK,dus goede reis richting Syri;op kopschoppen en berovingen na is hier voor jullie niets meer te doen.

Sneuvelen. Dat zouden meer religieus extremisten moeten doen.

Grappig die Moslims. Door met Moslims vanuit het Midden-Oosten te werken kwam ik er al snel achter dat ze maar twee dingen gemeen hebben en dat is dat ze in Allah geloven en het Westen heeft het altijd gedaan. Verder haten ze elkaar tot op het bot en zal het nooit wat worden met hun. Nu gaan Nederlandse Moslims elders vechten tegen andere Moslims en waarvoor? Voor God? Wanneer die had bestaan stond ie wel op Youtube en dan zou er gelijk geen geloof meer zijn. ;-)

Goed gedaan, Yassine B. Fundamentalistische moslims houden van de dood zoals een ongelovige van het leven houdt. Jouw leven is geslaagd, dankzij Allah's Snackbar.

Die terreur moskee kan toch wel met onmiddellijke ingang dicht? Of moet er eerst een aanslag plaatsvinden in ons land?

Iedereen maar lullen over maagden dit maagden dat, Misschien zijn "de maagden" wel jongetjes ipv meisjes. Kom je flink je bedrogen uit als er een "martelaar" bij zit die hetro is. LOL

Echt zielig voor de ouders, maar hadden zij vooraf niets in de gaten?
De jongens zelf hebben er om gevraagd.
Wordt er helemaal niet gecontroleerd wt er in die moskeen wordt rondgeschreeuwd?
Die jongens zitten daar toch niet alleen?
Dan is iedere aanwezige, die geen melding maakt als er foute dingen in moskeen worden verkondigd, mede schuldig.

Waarom in hemelsnaam deze sprinkhanen "Nederlandse jihadstrijders noemen????
Het is nu toch wel overduidelijk dat het GEEN echt GEEN Neerlanders zijn!!!
Ik voel mij zwaar beledigd dat mijn land in n adem genoemd word met dit ranzige tuig.

Zo heeft ieder conflict z'n goede kanten.

zij naar het paradijs n wij zijn ervan verlost, een win-win situatie, meer van dat!

10! 10! 10! 10!

Zinvol geweld rocks!

Voor iedereen die die jochies en hun families zielig vindt. Dit is het zelfde slag volk dat stond te juichen na de moord op Fortuin en de Halal- afslachting van Van Gogh. En als Islamitische terroristen ergens in Afrika of waar dan ook volgens andersdenkenden over de kling jagen, hoor je niets uit die kringen . Dan is het prima, want de wil van Allah-de-Verschrikkelijke...

ik blijf maar met de woorden in mijn hoofd zitten : " z stoer ben je nu niet meer h "

Dood zijn ze meer waard dan levend.

Zou je een jihaad donororgaan accepteren of serf je dan liever??

Wessel Hendriks is wat itempjes voor SBS6 aan het opzoeken. Dat hij enige sympathie heeft voor deze strijders en familie. Walgelijk. Of ligt dit ook voor de hand, Wessel?

Misschien een itempje voor Hart van Nederland?

nl.linkedin.com...

nog een meer en ik heb een kwartet. Mag ik van de dode jihadisten Mohammed Bouyeri ?

Met een bontkraag in Syri, man, weet je wel hoe warm het daar is!

-weggejorist-

3, and counting...

wolla akbassr nog watte bats kogel in je bakkes ik zeg nederland dit is een soort en met van verlossing ( god zij geprezen) Nederland wordt toch nog een mooi land.

Assad +1

@Henny Clemens9291529 | 25-03-13 | 10:15
Helemaal mee eens, en zo dadelijk krijgen we Roemeni en Bulgarije er ook nog bij als Nederlanders. De vluchtende Nederlanders worden wel gewaardeerd in het 'gastland' want die werken hard en passen zich aan.

watazooi | 25-03-13 | 00:28 | niet ok!

Laat die 72 maagden maar zitten.
Blijkbaar een foutje in de juiste vertaling van de koran geslopen lang gelee. Het zullen 72 witte druiven zijn die hen wachten in het islam hiernamaals.

Yassine B. is dat een broer van Ali B. Of is dat zijn vader, die ook in Syrie zit.

Het lijkt zo'n mooi nieuws, maar als er elke dag zo'n toerist uit Nederland omkomt, zijn we pas over ongeveer een jaar of 3000 van ons probleem verlost. Dit schiet niet op!

Graaisnaaiert | 25-03-13 | 00:34 | niet ok!
Ik had het over Nederlanders en niet over PvdA import stemvee.

Weer eentje die niet tot zijn 67e kan werken , zo gaat het natuurlijk niets meer worden met het Nederland waar wij onze schouders onder moeten zetten om de hele wereld van geld te voorzien .

wessel hendriks | 25-03-13 | 03:02 | niet ok!
Noem mij 1 reden om niet verheugd te zijn? Zulke terroristen, want zo en niet anders moet je die lui benoemen, zijn in staat om in Nederland een trein op te blazen. En de familie keurt het goed. De familie, moskee en koran hebben de randvoorwaarden gecreerd om de moslimterroristen tot volle wasdom te laten komen. Daden kunnen vanuit de koran uitstekend gelegitimeerd worden. Niet gelovigen zijn honden, apen en varkens en verdienen het hellevuur. De wereld moet met geweld worden veroverd als het op een vreedzame manier niet lukt. Op naar een wereld-kalifaat. Dit zijn luiden die hebben gejuicht toen de vliegtuigen het WTC in vlogen en toen van Gogh werd afgeslacht. We hebben inderdaad een Marokkanen -en Turkenprobleem, maar bovenal een islamprobleem. En de echte Nederlanders zijn het heel terecht spuugzat. Het wordt tijd dat hier een paar Nederlandse vrijheidsstrijders gaan opstaan.. Ik hoop dat je ogen open zullen gaan voor de verschrikking die de islam heet.

Als je op je 23e overlijdt is dat in zulke gevallen nog 'n geluk bij 'n ongeluk. Met al die maagden die je geil staan op te wachten, mag je wel 'n beetje potentie en conditie hebben!

97.

Goed nieuws op de maandag ochtend is altijd welkom en ik werk niet eens 9-5.
Dit is een zogenaamd 'zelf oplossend probleem'.
Hopelijk loopt de teller snel op. Booslims die booslims afknallen, want een oplossing! Kunnen ze niet meer filmen daarzo, maak een sort van 'feel good' docu van die haatbaardapen.
Nieuw samengestel woord: Booslimkanonnenvleesvrijwilligers

Ik hoop dat er nog vele jihadstrijders volgen. Plus dat ze in Nederland nog de islamisten met een crimineel verleden naar hun thuisland terugsturen. Een fantastische toekomst die zich dan voltrekt.

En de vier stuks die levend terugkomen gaan hier een schadevergoeding eisen wegens opgelopen trauma.

Er wordt wel veel hoera geroepen,maar in dit tempo schiet het ook niet echt op.

Prima, houdoe en bedankt!
Kunnen ze de rest nog meenemen aub?

Waar en door wie worden deze mannen geronseld?
Sluiten die moskee en oppakken die lui.

Het tempo zit er lekker in!

Ja nu hier de dienstplicht is opgeschort gaan jongetjes ergens anders oorlogje spelen.

juist.

Ik denk dat dit geen groot gemis is voor de maatschappij. En joh, die jongen is gestorven voor waar die in geloofde. Prima deal.

Drie minder maar weet iemand hoeveel er jaarlijks Nederland binnen komen? En hoeveel van die knapen "in opleiding" zijn?
Dweilen met de kraan open...
De overheid zal wel weer geschokt en verbijsterd zijn maar verder zal er niet veel ondernomen worden en het kwaad ettert voort.
-
Hoe dan ook, het moet toch vreselijk voor een moeder zijn als je hoort dat je kind is doodgeschoten of is dit naef gedacht?
Anderzijds, een kind/jongen radicaliseert niet in n week, dus zou je als moeder dat in de gaten moeten hebben lijkt me.

Ik geef helemaal niks om deze gasten, hun familie, imam, huisdier of wat dan ook. Van mij mogen ze allemaal lekker sterven, liever vandaag dan morgen. Ze schijten al jaren op ons land, maken alles willen en wetens kapot. En daar moet ik nu empathie voor opbrengen? Nee, die tijd is allang voorbij. Ze hebben decennia de tijd gehad om iets te maken van hun levens in ons land, en ze hebben er alleen maar een zooitje van gemaakt. Vechten in een heilige oorlog voor al quaida, terwijl je hier alle kansen hebt gekregen om een mooi leven op te bouwen. De familie van deze gasten noemen ze nog martelaren ook, dus die zijn net zo erg. Als het erom gaat bij wie de loyaliteit ligt is het nu wel erg duidelijk geworden, niet bij ons land iig. Iedereen die de islam aanhangt is een potentieel gevaar hier, als we ooit oorlog krijgen met een islamitisch land hebben we de vijand al binnen onze grenzen. Leuk idee.....en we hebben zelfs geen middelen om ze te stoppen dan ook, want we mogen onszelf niet bewapenen en verdedigen hier. Dat doet de staat zogenaamd wel voor ons, je weet wel, die gasten die overal boetes staan uit te delen. Wat een ziek zielig land zijn we geworden, iedereen is zielig behalve wijzelf.

Onze overheid laat dat allemaal maar gebeuren. Vrijheid van godsdienst, nietwaar? Totdat ze hier beginnen te schieten. Ernst Hirsch Ballin wordt gezien als het grootste juridische genie dat we hebben. Daar wordt vroom naar geluisterd. In de ene oratie na de andere. Omdat zijn ouders zich hier zonder moordzucht hebben gevestigd, behoren wij te beseffen dat het heel gevaarlijk is een idee van een eigen identiteit te koesteren. Dan krijg je dat een semi-koningin zegt dat de Nederlander niet bestaat.

Als je hier een bepaald soort spotprent durft te tekenen, kun je f door onze overheid van je bed worden gelicht, f er staat iemand met een pistool voor je deur. Het lijkt wel of ze samenwerken. Immigranten kunnen een grote bijdrage leveren aan onze cultuur wordt dan gezegd. Tja, 'kunnen'. Een bepaald soort immigrant heeft daar geeneens zin in. Die willen heel andere dingen en daar maken ze geen geheim van. Dat soort jongens als je vijand zien, mag niet van de overheid. Die is liever horende doof en ziende blind.

dat er meer mogen volgen

maar 3? dat tikt niet aan. Zijn overigens helemaal geen 'nederlandse' jihadisten

Mozeskriebels (13:51) vannacht hoorde ik bij "echte Jannen" een vader (ik vermoed Belgisch, maar heb niet het hele gesprek gehoord) van een jongen die ook vertrokken is .
Die vader heeft er ALLES aan gedaan om te voorkomen dat de zoon
van het rechte pad af raakte, je kon aan die man horen dat hij radeloos is.
Sorry, maar met zo'n vader heb ik te doen. Sommige kinderen scheppen er plezier in of kunnen niet anders dan op bepaalde leeftijd overal dwars tegenin te gaan, dan kun je als ouders ng zo je best doen maar ze zijn niet te houden. Vaak komt het later weer goed en komen ze op hun pootjes terecht maar in geval van de "jihad-strijders" niet en als ouders hun stinkende best gedaan hebben om die jongens ervoor te behoeden en het loopt fout dan is dat triest voor de ouders.
-
Henk Zult (14:02) vrijheid van godsdienst is niks mis mee, ik beschouw de islam niet als godsdienst, het is een gevaarlijke stroming.
Ik hoor nooit van Joden,Protestanten,Katholieken dat ze dergelijke idiote dingen doen als die "geradicaliseerde Nederlanders met Marokkaanse(o.d.) achtergrond".
Scheer dus niet alle godsdiensten over n kam.

Kolere sneuvel je krijg je 72 maagden die je moet ontmaagden(volgende bloedbad)
En dan zit je vervolgens met 72 vrouwen als man alleen .en dat noemen ze de hemel denk dat dat voor menig man de hel zou zijn.

En dat is 5e colonne min 3.

Tonny39 | 25-03-13 | 14:16

Ik scheer niet alle godsdiensten over n kam, dat doet de overheid.

@Tonny39 | 25-03-13 | 14:16 |
Aangezien er hier grote belangen op het spel staan (mensenlevens) zou zo'n vader van de gelegenheid gebruik kunnen maken om z'n zoon gedwongen te laten opnemen.
Dat kan in Nederland (is een vriend van mij overkomen), als justitie van mening is dat de persoon een gevaar is voor zichzelf en zijn omgeving. Een psychiater dient daar een oordeel over te vormen, alvorens men daartoe over kan gaan.
Maar het kan.

even apeldoorn bellen zo en nu eerst een bavaria jippie de joep

Waht iz je propleem?

Daar moet op gedronken worden, hi-ha-ho!

"Echt zielig voor de ouders"
Tonny39 | 25-03-13 | 10:12 | niet ok!
Ga even goed leren lezen sjaakie, papa zit ook Syrie want ze zijn op een familie vakantie. Altijd leuk he? op ongelovigen schieten, alleen erg jammer als ze ook terug schieten want daar houden we niet van. Ze moeten wel lievvv ongewapend zijn want anders zijn hun de bengels van een regime.

Wat ik nooit heb begrepen is dat de opstandelingen veruit de minderheid is qua steun in Syrie zelf, en het maakt de bevolking zelf eigenlijk helemaal niks uit.
Ik geloof te hebben gelezen dat er maar 5% van de bevolking tegen Assad is maar Assad is natuurlijk de badguy omdat het in het moraalridder verhaal past.

Wel vervelend he, als later alle arabische landen onder 1 vlag terreur gaan zaaien in Europa. Aan de andere kant kunnen ze ook uberhaupt niet samen werken en vechten ze liever in clans.

@plaszak | 25-03-13 | 14:28
Volgens mij kunnen burgemeesters dat ook nog steeds. En dan hoeft toetsing vooraf door een "spieg"
niet.

vroeger hadden we kruisrvaarders die het Midden-Oosten-probleem oplosten

Lekker met je intellectuele, belezen vader t slagveld op, iets leerzamers is er niet. Wel jammer als je tijdens de els zo plots t loodje legt, maar vooruit, gelukkig leeft vader nog, die kan je kuil graven.

De wil van Allah DUS is het prima zo. Respect. Next.

Best bizar dat gezinshereniging nu de ultieme oplossing zou zijn.

@Causa Sui
Als het door een voltreffer van een mortier of een houwitser komt , heb je aan een plamuurmes meer dan aan een spade.

Zou er nog een extra beoordelingspunt komen bij het afsluiten van een levensverzekering? "Bent u jihadist? ja/nee" Of mogen moslims geen levensverzekering afsluiten? Ze mogen wel weer liegen, hmm lastig te beoordelen.

And counting!

@schoon-schip-maken
Ook wel een interessante vraag... En andersom, zouden jihadisten een orgaan van een lesbische vrouw accepteren?

Goedzo, nu de rest nog.

@Tonny39 | 25-03-13 | 14:16
Alle godsdiensten kennen gruwelijke malloten. Als je een instituut als de RKK met hun gruwelijke misdaden jegens mensen en menselijkheid erkent mis je ook wat. En heb je al eens orthodoxe joden bekeken? Mejaar wat een idioten. Die leven niet in de middeleeuwen maar duizend jaar daarvoor. En protestanten met hun pinkstergemeenten, baptisten en wat voor radicalen allemaal eveneens.
Stuk voor stuk kennen deze geloven het vechten voor hun god, aanslagen plegen op anders gelovigen doen ze allemaal.

moetjemijnouhoren | 25-03-13 | 15:55 | niet ok!

Ik denk dat dat soort mensen geen levensverzekering afsluiten, "alles ligt in allah's handen" zei iemand tegen mij toen ik hem aansprak over het niet dragen van de gordel en hem vertelde dat zijn overlevingskansen bij een ongeluk een stuk minder waren.

Stuk voor stuk kennen deze geloven het vechten voor hun god, aanslagen plegen op anders gelovigen doen ze allemaal.
BerendB | 25-03-13 | 16:14.
-
Geeft u dan eens een linkje naar een artikel waarin te lezen staat over een protestant die op een marktplein vol katholieken een bomgordel liet afgaan.

WizzAd | 25-03-13 | 16:40 | niet ok!
met de tijden veranderen de middelen, maar protestanten doen niet onder voor andere religies, bijvoorbeeld in Noord Ierland.
www.tijd.be...

Verbaast me niks. Stelletje apen die je een automatisch vuurwapen geeft. Blijft leuk om ze te zien kutten, dat wel. Voor moslims is hoe harder het klinkt, hoe effectiever ze denken te zijn.

@WizzAd | 25-03-13 | 16:40
In Libanon is dat veelvuldig gebeurt. In Amerika blazen ze klinieken op. En Ierland is idd het uiterste voorbeeld.
En wat dacht je van de protestant Bush jr. die sprak over een kruistocht? Het is langzaam toch wel voor iedereen duidelijk dat die gek geen haar beter is dan de gemiddelde terrorist.

BerendB (16:14) in de middeleeuwen waren gelovigen inderdaad op het oorlogspad en misbruik zal in de internaten e.d. n niet meer voorkomen(hoop ik).Ik vind het walgelijk dat dit soort wandaden gebeurd zijn.
Er is op dat gebied gelukkig veel bijgeleerd, behalve door de islam (ook al is dat geen geloof wat mij betreft) die lui verkondigen hun opvattingen via het geweer en aanslagen,dat is het grote verschil.
-
Nocturnal_Diabolist(15:05) de vader waar ik het over had om 14:16 zat naar wat ik begreep gewoon in Belgi.Hij had vele bijeenkomsten bijgewoond om maar te weten waar zijn zoon mee bezig was en verder het onmogelijke gedaan om hem te behouden.
Ik weet uit ervaring hoe kinderen kunnen doen(gelukkig in dit geval niet vanwege de islam) op een bepaalde leeftijd ook al hebben ze het nog zo goed thuis. Daar is geen redelijkheid tegen opgewassen, het enige wat een ouder kan hopen is dat ze door schade en schande wijs worden en inzien dat het thuis zo slecht niet is.
-
plaszak (14:28) ik begreep uit het gesprek dat het een BELGISCHE vader was en misschien hft die vader wel iets dergelijks ondernomen.
Wie het interesseert kan het misschien nog beluisteren (Echte Jannen 25/3)

Goede nieuws blijft maar komen. Ik zeg gratis tickets uitdelen aan alle moslimgekkies...

@Tonny39 | 25-03-13 | 17:40
Ik weet dat het lastig is maar vanuit een niet christelijk westers perspectief zijn wij diegene op oorlogspad. Hoeveel islamitische landen zijn een christelijk land binnengevallen en andersom de afgelopen eeuw?
Daarnaast heeft het geweld van Bush en Ierland weinig te maken met de middeleeuwen. En denken dat misbruik op internaten nu niet meer voorkomt is wel heel erg naef.
Doet natuurlijk niets af aan het feit dat die islamioten met hun haatbaard geneuzel en dit soort jihad onzin wel erg actief zijn de laatste jaren. Maar zeg eens eerlijk wat was er eerder de bemoeienis van westerse landen met hun of andersom?

RIP

Jihad fuck s up your life. You die and ZERO virgins.

WizzAd | 25-03-13 | 16:40 | niet ok!
Serviers zijn Orthodox Christelijk en ja die hebben vele Katholieken vermoord (Kroaten) en vele Moslims (Bosniers.
.
Ook aan Assad zijn zeide strijden christelijke milities die schieten gewoon tanks op burgers zoals we hebben kunnen zien

Zij plotten en plannen, en Allah plant eveneens; maar Allah is de beste Planner"
Denk daar maar over na.

@Onan Habib3272 ik denk na voor jou ..

conclusie : dat jou geloof een ander geloof benadeeld om zich zelf de beste planner te noemen is al verkeerd, een geloof moet geloven in ons allen, en niet alleen in die geen die volgen..

Als je volgt kom je alleen daar waar de groep je brengt..

denk daar maar is aan..

of denk aan als 1 schaap over de dam is volgen der meer..

dus : Hop hop volg.. =)

-weggejorist-

Ja, maar iedereen is gelovig: sommigen geloven dat varkens niet eetbaar zijn en anderen geloven dad babi-pangang lekker is. Christenen zijn ook gelovig.

Onan Habib3272 | 25-03-13 | 18:07 | niet ok!
.
Ach je, daar heb je er weer een die in allah geloofd. Ik zou zo zegggen, ga naar je thuisland. Daar zijn tenminste evenveel van dat soort knakkers.

Onan stel... je geloof is bullshit.. je hebt je tijd verspild. Yolo

@ Onan Habib3272 | 25-03-13 | 18:07

Heeft U ook stickers ?

watazooi | 25-03-13 | 00:28 | niet ok!
Laat die 72 maagden maar zitten.
Blijkbaar een foutje in de juiste vertaling van de koran geslopen lang gelee. Het zullen 72 witte druiven zijn die hen wachten in het islam hiernamaals.
Gauw...MeJas | 25-03-13 | 11:26
Nee, het gaat om een maagd van 72 jaar oud.

@Onan Habib3272 | 25-03-13 | 18:07 | zr ok!
Wijze woorden. MIJN steun heeft u.
Plak die stickers van CSKAGeertruidenberg | 25-03-13 | OVERAl waar de superieure edelmoslim zich bevindt
-
Wil u GRAAG erbij helpen...

Onan Habib3272(18:07) ik denk niet dat gelovigen Allah een plezier doen met anderen af te slachten, laat moslims eens een andere taktiek gaan proberen: die van overleg en menslievendheid i.p.v.moordpartijen, opbouwen van je land i.p.v.alles kapot te schieten zodat mensen geen onderdak meer hebben.
En probeer vooral niet jullie wrede manier van doen over de hele wereld te verbreiden.
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

Op naar de honderd...

Zoals Rutte ooit antwoordde op een vraag van Cohen: "Mooi".

Zo heeft Allah het gewild!

Ik doe even de vlag uit en dan bedoel ik niet halfstok.

Op naar de honderd...
Ih8yousf | 25-03-13 | 19:15 | niet ok!

Van mij mogen er nog best een paar nulletjes bij hoor.

Onan onaneert er vrolijk op los, met z'n koran teksten! Ouwe rukker!


BerendB | 25-03-13 | 17:24.
-
Maar jihadistje gaan lopen spelen omdat je denkt dat jouw aanwezigheid/bijdrage iets zal veranderen gaat verder dan religie of een of andere discutabele geloofsovertuiging.
Bovendien is het zo dat als je denkt dat een almachtig opperwezen, zo er al een opperwezen bestaat, jouw hulp nodig heeft bij het uitoefenen van invloed op het wereldgebeuren heb je weinig vertrouwen in dat opperwezen en zlf nog meer hulp nodig.

Wie was er eerder hier de kip of het ei ? de kip natuurlijk zegt U. Welnu de kip legt eieren en daar
komen kuikens uit die eeuw na eeuw worden opgevoed tot kip of haan. Marokkanen waren hier veel eerder dan bv Polen en als die hun kuikens goed hadden opgevoed dan waren die nu aan het asperges steken
of rozen plukken of tomaten plukken afijn werk zat
Polen en Bulgaren of noem maar op hadden hier geen kans gehad. Nu die mensen betalen belasting en
sociale premies etc en brengen per jaar zo,n 300 miljoen euro bij de staat binnen zonder van voorzieningen gebruik te maken en daar word door die kuikens gretig van geprofiteerd.Nu doen zij eindelijk ook wat voor ons door Assad te bestrijden
zitten die ouders en een criminele Imam te mekkeren dat het geen Jihad is en dat het gevaarlijk is.Jongens kom op gaan het is veel beter als asperges steken, gratis vuurwerk BOEM BOEM 72 maagden in het verschiet achemargeilbenmachalles wat moet je nog meer? Laat je niet bang maken en vraag alle vrienden van je ook te gaan hieer kan het UWV wel eens op het idee komen om je aan het werk te zetten dat is veeeeel gevaarlijker voor je gezondheid.

Er is pas echt sprake van goed nieuws als het bericht luidt: "Een derde van de Nederlandse jihadisten omgekomen".

Who gives a fuck, die gasten kiezen er toch zelf voor?
Als ik een vakantie boek naar Irak en ze helpen me om zeep dan hoor je daar toch ook niemand over?
En wat betreft dat paspoort afpakken... kan dat nu opeens wel??? Het probleem lost zichzelf op als dat paspoort wordt afgepakt NADAT ze naar Syri vertrokken zijn.
Zijn die lui in Den Haag dan echt wereldvreemd?

Onan de Barbaar.

Van alle geloofsovertuigingen is minimaal 100% min n totale lariekoek. Grote kans dus dat de zandhappers niet veel meer vooruitzicht hebben op een succesvol hiernamaals dan papoeas die jarenlang om een houten paal heen dansen. En dan hebben die tenminste nog een beetje plezier en een hoop naakt om zich heen.

Op naar nr 4!
De Nederlandse lente kan niet lang genoeg duren, alhamdullilah!

Tony, die vader kan wel doen op de radio dat hij zo bezorgd is, ik geloof er niks van! Of was het een autochtone Belg waarvan de zoon is geradicaliseerd door zijn moslim vriendjes. Dan kan ik me wel voorstellen dat hij radeloos is. Maar voor moslims is het geweldig als hun zoon sterft in een heilige oorlog, een martelaar in de familie! Daar kan je mee aankomen op het volgende familiefeest. Het is gewoon te erg voor woorden dat mensen die hier tientallen jaren wonen nog al hun eigen gebruiken blijven behouden in ons land! Dat ze de vlag van hun land aan de gevel hangen ( ga maar eens rondje rijden in Rotterdamse wijken, Turkse, Surinaamse, Marokkaanse en weet ik het allemaal voor vlaggen) behalve de Nederlandse vlag. Het topic op geen stijl van de Nederlandse familie die in America is gaan wonen kon het niet beter verwoorden, in een ander land pas je je aan. Ik heb het helemaal gehad met het aanpassen aan hun, iets wat we sowieso nooit hadden moeten doen. Ze passen zich maar aan aan onze cultuur en gebruiken en anders gaan ze maar lekker terug naar die geweldige landen waar ze vandaan komen. Wel zonder uitkering van hier uiteraard. Ook zoiets, export van ons geld naar mensen die nooit iets hebben bijgedragen aan die potjes maar ze wel leegroven. Nee, mijn empathie is gedaald naar het nulpunt voor dit volk. En dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken.

Dat volk is werkelijk te dom om te poepen: eerst niet willen integreren maar de hand bijten die je voedt, dan geloven in een niet bestaande godhei en zijn pedofiele profeet en tenslotte onvoorbereid een oorlog ingaan die niet de jouwe is. Als je je dan realiseert hoe dom je wel niet bent, maak je er toch subiet een einde aan? O wacht even.......

Ff Vraagje, Stel het zouden 2 voetbalclubs zijn. Assad tegen de rebellen. Voor wie zijn we dan?

@vakantieman | 25-03-13 | 22:47,

Wat denkt u zelf?

Ik weet het serieus niet. De bevolking is de dupe dat is het enige dat ik weet en die hebben te lijden van beide partijen geloof ik dus laten we hopen dat er geen verlenging en penalty's komen.

-weggejorist-

Voor assad zou ik dan zijn, net als nu. Niet dat ik het zo'n fijne vent vind hoor, maar wel beter dan die religieuze idioten die hem zijn macht proberen af te pakken. Ik erger me dan ook groen en geel aan die idioot van een Timmermans die zelfs wapens wel een optie vind om die terroristen te helpen. Typisch weer naar links gebruik. Hoe kan je zo'n idioot minister van BZ maken!

Nederland zit dus eigenlijk vol met potentiele jihadstrijders. Bij de PvdA noemen ze dit consequent "kansenjongeren" en "een aanwinst voor de samenleving". Als ze straks uit Syrie terugkomen met een niet onderkende en moeilijk behandelbare PTSS-syndroom krijgen we voorstellingen te zien die "Alpehen aan de Rijn"/Christiaan van der Vlis laten verbleken tot een feelgoodmovie. Welkom jongens in de multiculturel samenleving.

zoetermeer | 25-03-13 | 23:08 | niet ok!
Jaja, Yassine was een reuze sympathiek menneke dat het beste met de Nederlandse samenleving voor had en daarom naar Syri ging om kogels te koppen. Wanneer vertrek jij eigenlijk? Faaliballah

Ach joh!
Vorige week was een dode jihadi nog hot news.
Vandaag besteden zelfs P&W er al geen aandacht meer aan...
-
Morgen begint deze slimme zakenjongen een fabriek in antracietgrijze plastic maatkostuums.

-weggejorist-

Een ongelovige niet en denkt 'ieder voor zichzelf'.

Onan Habib3272 | 26-03-13 | 00:11

Nou nou nou, wat een vooroordelen weer. Ik dacht dat jullie zo'n hekel hadden aan generaliseren. Of is dat alleen als je zelf in de hoek zit waar de klappen vallen?

@ Onan Habib3272 | 26-03-13 | 00:11
Dus als jij je teen stoot, dan voel je het in je hele lichaam? Lijkt me vervelend.

-weggejorist-

zoetermeer | 26-03-13 | 10:15.
-
Antigoog zal een beetje moeite hebben met(het herkennen van)sarcasme/cynisme.

Mozeskriebels (25/3 22:36) die sterke indruk had ik dat het een autochtone Belg was gezien het vloeiende Nederlands dat hij sprak met Belgisch accent en typisch Nederlandse uitdrukkingen.
Daarom greep het me aan. Kinderen kunnen soms draken zijn op een bepaalde leeftijd dat komt later wel weer goed maar voor deze vader heb ik weinig hoop.
Voor de rest 200% met u eens.
-
Nederland wordt vrees ik nit meer zoals het was, was het zo goed dan? Ja, het was goed vergeleken bij nu.

Reacties op dit artikel zijn gesloten