*

Optocht massaal bekogeld.

In het toeristenstadje Budva in Montenegro, waar woensdag de eerste Gay Pride Parade van het Balkanland wordt gehouden, heerst totale chaos.

Montenegrijnse media melden dat de politiemacht die de deelnemers aan de parade moet beschermen, verwikkeld is in veldslagen met tegenstanders. Die gooien met stenen, flessen en bierglazen naar de optocht.

De met 400 man aanwezige politie heeft versterking gekregen van de mobiele brigade uit de hoofdstad Podgorica, aldus het ANP.

TV Montenegro meldde dat steeds meer inwoners van Budva de kant kiezen van de tegenstanders van de parade, die worden aangevoerd door voetbalsupporters. Een van degenen die de politie aanviel, was de Montenegrijnse profbokser Nikola Sjekloca.

Reaguursels

Hoelang nog voor Montenegro aan het EU infuus hangt?

Fijne jongens, die Montenegrijnen.

Monte negers en gays tja..

-weggejorist-

Billie Likkie | 24-07-13 | 14:36 | niet ok!
U weet duidelijk niets van het onderwerp af.

Of het nou in de Amsterdamse grachten is of in de straten van Budva, elke keer laten de jongens ons weer zien dat ze helemaal niet anders zijn!

Billie Likkie is een blije witte heteroman. Prima, gefeliciteerd. Succes in de samenleving verder, met je inlevingsvermogen van een gerookte makreel.

Serieus Pownews?? Ik ben echt geen homohater ofzo maar van die foto maakt mij kotsmisselijk.

Om de emancipatie van homo's te bevorderen beginnen ze daar verkeert.
stap 1: Je neemt een aardige grappige een soort Albert Mol en laat deze in een spelletje op TV optreden. Daarna een serieuzere exemplaar in de vorm van een Jos Brink en het klootjesvolk leert dat alle vooroordelen over Homo's niet kloppen en dat homo's ook aardige mensen zijn.
Daarna ga je pas aan een Gay parade beginnen (waaruit vervolgens weer blijkt dat alle clichés kloppen)

das dom | 24-07-13 | 14:38 | niet ok!
Zie: Petrus Post | 24-07-13 | 14:37

ikenmijnpiloot | 24-07-13 | 14:38 | niet ok!
Hahaha!

Petrus Post | 24-07-13 | 14:37 | niet ok!
ikenmijnpiloot | 24-07-13 | 14:38 | niet ok!

Don't feed the troll. Niemand is zo kortzichtig. Of deze jongen moet in een internaat zitten met een WAJONG.

Gooi de EU toetredingsprocedures van Montenegro eens in de hoogste versnelling, Brussel? Met zo'n lid erbij - 72% stralend Orthodox en 19% schitterend islamitisch - kunnen de mensenrechten in Europa nog sneller afgebroken worden.

metdedag | 24-07-13 | 14:40 | niet ok!
Jij denkt dat ze daar homo's op tv zouden laten? Het idee alleen al.

Jammer dat Kris van der Veen daar niet bij kan zijn.

Billie Likkie | 24-07-13 | 14:36 | niet ok!

Deze mensen doen het inderdaad voor hun lol... Of zoals een heaumeaux ooit eens tegen mij zei: "Er is niet mooiers dan choqueren! Ik ga vaak door nieuw west hand in hand lopen om eens lekker te kunnen rellen en aandacht in de krant te krijgen."

Waar zou dat woord 'relnicht' eigenlijk vandaan komen?

Billie Likkie | 24-07-13 | 14:36 | niet ok!

Irritante troll ben je met je provocerende opmerkingen in zowat elk topic, gaat het niet ofzo?

Petrus Post
Zit wat in. Maar met direct een Gay parade bereik je niet het gewenste effect.

Billie Likkie | 24-07-13 | 14:36 | niet ok!

Irritante troll ben je met je provocerende opmerkingen in zowat elk topic, gaat het niet ofzo?

Veldslagen met tegenstanders? wtf?
Ik vind dat soort optochten raar. Als je dan als "groep" toch acceptatie verlangt.
Doen hetero's ook niet.
Ik heb er dan ook geen positieve mening over.....dus ga ik er niet heen/naar kijken.
Simpel.

metdedag | 24-07-13 | 14:44 | niet ok!
Jawel. Met gay-pride verenig je je mede-homo, zodat er een vuist gemaakt kan worden tegen homofobie. Zie mijn reacties hier: www.powned.tv... voor verdere uitleg.

Echt een verrijking die Oostbloklanden.

Petrus Post | 24-07-13 | 14:46 | niet ok!
......vuist maken......hihihi

gadaffi | 24-07-13 | 14:47 | niet ok!
Wat een humor >.>

Thanks mate.

Iedereen moet gerehabiliteerd worden. Ieder land moet aan bepaalde ongeschreven internationale regels gehoorzamen. Gij zult LGBT's accepteren, gij zult racisme uitbannen, gij zult het sociaal-democratisch systeem aanhangen. Ook al druist dat in tegen de plaatselijke gebruiken en cultuur die er al eeuwenlang heerst.
Misschien moeten die mensen zelf maar weten wat goed en niet goed voor ze is, en moeten wij ons met onze eigen zaken bemoeien. Niets ziekelijker dan de grens over te gaan om aan anderen te gaan verkondigen wat de "juiste" manier van leven is. En als u niet aan deze maatstaf voldoet, nou, dan komt u mooi op de zwarte lijst en mogen wij onze neus voor u ophalen.
Als deze mensen homo's willen verbannen vanwege hun bekrompen ideeën, laat ze toch. De verdrevenen kunnen ze hier immers terecht, in een vrijdenkend land waar emancipatie al een feit is, homohaat niet geaccepteerd wordt en waar ze beschermd (zouden moeten) worden tegen zulke uitspattingen.

Ben ik nou zo dom, of zijn zij nou zo slim?
Homoacceptatie bereik je niet door je anders te gedragen.
Gay Pride gaat zijn doel totaal voorbij. Steeds meer mensen ergen zich eraan. Waarom moet dat nou? Leef je eigen leven, doe die verkleedpartijtjes achter gesloten deuren, zodat niemand er last van heeft.

T.Stark | 24-07-13 | 14:54 | niet ok!
U snapt er ook al niks van. Er is niks goeds en acceptabels aan het onderdrukken van bevolkingsgroepen. Zij het Joden, Christenen of, zoals hier, homo's. Dat moet dan ook niet geaccepteerd worden. Overigens is dit vrij duidelijk een initiatief van Montenegrijnse homo's zélf, dus ik zie sowieso niet in wat dit met het opleggen van regels te maken heeft.


Budva is compleet in handen van Russische maffia en Russische politici.
Need I say more?

@Billie Likkie
Ik heb nog altijd geen enkele reden gelezen om aan te vallen of met stenen en flessen te gooien.
Ik vind gans het gay pride parade gedoe ook een opvallend gebeuren dat bij momenten meer focust op verschillen dan op gelijkheid met de 'rest van de bevolking'. Maar die ene dag van het jaar schud ik dan eens met mijn hoofd en misschien vloek ik eens tegen mijn tv.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het redelijk abnormaal om mensen aan te vallen omdat ze nu toevallig graag in lederen pakjes rondlopen.

Alfonsius | 24-07-13 | 14:56 | niet ok!
"Steeds meer mensen ergen zich eraan."
Bron, a.u.b. s.v.p..

Overigens:

"Gay-pride gaat erover dat veel homo's nog steeds met het idee leven dat homo-zijn iets is waar je je voor moet schamen. Gay-pride straalt uit dat je er juist trots op kan zijn, en is in zulke landen haast cruciaal. Als de homo's niet duidelijk maken dat ze er zijn, kunnen de homofoben gewoon over hen heenlopen."
(Petrus Post | 24-07-13 | 00:07 | www.powned.tv... )

@Petrus Post: zie Montenegro

Ben ik nou zo dom, of zijn zij nou zo slim?
Homoacceptatie bereik je niet door je anders te gedragen.
Gay Pride gaat zijn doel totaal voorbij. Steeds meer mensen ergen zich eraan. Waarom moet dat nou? Leef je eigen leven, doe die verkleedpartijtjes achter gesloten deuren, zodat niemand er last van heeft.

Alfonsius | 24-07-13 | 14:56 | niet ok!

Jij bent zo dom blijkbaar, zet je oogkleppen af man. Steeds meer mensen ergeren zich eraan? Wordt het daarom in augustus in A'dam elke keer drukker tijdens de Gay Pride? Het is een superfeest waar jij blijkbaar nog nooit geweest bent. Alsof al die heaumeaux zich elke dag zo gedragen, doe ff normaal joh. HET IS NIET ELKE DAG, HET IS 1x PER JAAR!! Wat hebben we er een 'last' van hè???
Pffff bekrompen volk bestaat er zeg.....

Ik heb niets tegen homo's. Het is none of my bussiness wat andere mensen seksueel fijn vinden. Maar ik geloof er geen zak van dat gay prides ook maar iets goeds doen voor de acceptatie van homoseksualiteit. Dat ze het doen, dat moeten ze zelluf weten maar doe niet net alsof het helpt tegen homofobie.

Alfonsius | 24-07-13 | 15:04 | niet ok!
Dit is de eerste gay-pride ooit in Montenegro.

...maar ik vind het redelijk abnormaal om mensen aan te vallen omdat ze nu toevallig graag in lederen pakjes rondlopen.
pandalicious | 24-07-13 | 15:01 | niet ok!

Vind ik ook. Heb zelf nog nooit een nicht aangevallen en zie dat ook niet gebeuren. Maar sommige dingen zijn voorspelbaar. Je weet dat wanneer je met je trots naar de primitieve gebieden trekt, dat je dan op je bakkes krijgt. Blijf er dan toch gewoon weg.

God Zelf | 24-07-13 | 15:05 | niet ok!
"Gay-pride gaat erover dat veel homo's nog steeds met het idee leven dat homo-zijn iets is waar je je voor moet schamen. Gay-pride straalt uit dat je er juist trots op kan zijn, en is in zulke landen haast cruciaal. Als de homo's niet duidelijk maken dat ze er zijn, kunnen de homofoben gewoon over hen heenlopen."
(Petrus Post | 24-07-13 | 00:07 | www.powned.tv... )

Billie Likkie | 24-07-13 | 15:06 | niet ok!
Deze mensen wónen in in de "primitieve gebieden".

-weggejorist-

Ach,Gaypride of carnaval,what's the difference....

Gaypride is zoals velen al zeggen gewoon provocatie. Het bewijst in mijn ogen alleen maar dat de meeste homos seks hoger in het vaandel hebben dan een relatie. En dat ze met 'anders' doen willen gaan bewijzen dat ze normaal zijn en geaccepteerd moeten worden. Ik heb niets tegen iemands seksuele voorkeur. Maar de meeste homos die ik ken zijn echte provocateurs en zijn enorm aandachtsgeil. Soms denk ik wel eens dat aandachtsgeilheid homoseksualiteit veroorzaakt ;-)

TD80 | 24-07-13 | 15:09 | niet ok!
Quite a lot, actually.

Irritante troll ben je met je provocerende opmerkingen in zowat elk topic, gaat het niet ofzo?
Sylvan | 24-07-13 | 14:44 | niet ok!

Oei, mijnheer is een nicht die het niet eens is met mijn opinie. Dus ik moet wel een trol zijn. Het is natuurlijk ook een manier om iemand kalt te zetten. Probeer nou eens te argumenteren waarom die theatrale aandachtsnichten precies wél in zo'n achterlijk gebied moeten zijn. Als je goede argumenten gebruikt, dan maak ik zo een bocht van 180°. Met wat persoonlijke aanvalletjes vanuit de kast zal dat echter niet lukken.

Een paar homo's demonstreren, nou en? Daar heeft een stad minder last van dan heteroseksuele hooligans!

Discriminatie op huidskleur, vrouwen die minder betaald krijgen voor het zelfde werk, geweld tegen homo's.

Echte vrijheid betekent gelijke rechten voor niet alleen de meerderheid, maar iedereen, allemaal.

--Succes in de samenleving verder, met je inlevingsvermogen van een gerookte makreel.--
ikenmijnpiloot | 24-07-13 | 14:38
Favved!

Mika6101 | 24-07-13 | 15:09 | niet ok!
"Gay-pride gaat erover dat veel homo's nog steeds met het idee leven dat homo-zijn iets is waar je je voor moet schamen. Gay-pride straalt uit dat je er juist trots op kan zijn, en is in zulke landen haast cruciaal. Als de homo's niet duidelijk maken dat ze er zijn, kunnen de homofoben gewoon over hen heenlopen."
(Petrus Post | 24-07-13 | 00:07 | www.powned.tv... )

Billie Likkie | 24-07-13 | 15:10 | niet ok!
Zie: Petrus Post | 24-07-13 | 15:07

Grondrecht? Ja, ik accepteer mensen om hun religie, huiskleur, ras, geslacht. Om van alles. Waarom moet ik "meegenieten" van iemands hobby. Ik vervloek ook de persoon die de hele dag aan mijn hoofd loopt te zeuren dat hij van treintjes houdt. Mij heel de dag over treintjes zit bij te praten. Boeit me niets. Fijn dat hij een hobby heeft. Maar moet hij daar mij mee lastig vallen. Homo zijn? Prima, maar doe normaal. Ga niet in je blote kont op een boot door het kanaal varen.

Wat vinden de Romeinse homolobby en Gay Lobby EU daar nu van, NL timmerfranske zeg d,r eensch wat van tog?

Dat je homo bent is allemaal prima, dat je daar een feestje voor geeft in het openbaar en het homo zijn feitelijk promoot als iets geweldigs is dat wat mij betreft niet. Ik snap dus heel goed dat mensen daar niets van moeten hebben. De meeste mensen hebben al moeite met een hetero stel wat in het openbaar staat te zoenen of bijna naakt is. Ik keur het geweld af, maar homo zijn is wat mij betreft niet leuker of bijzonderder dan hetero zijn. Daarnaast als homo's gelijk behandeld willen worden moeten ze zich misschien ook maar eens gelijk gaan gedragen en daar gaat het vaak mis.

Alfonsius | 24-07-13 | 15:12 | niet ok!
Een seksuele orientatie is geen "hobby".

StijlvolRechts | 24-07-13 | 15:14 | niet ok!
"Gay-pride gaat erover dat veel homo's nog steeds met het idee leven dat homo-zijn iets is waar je je voor moet schamen. Gay-pride straalt uit dat je er juist trots op kan zijn, en is in zulke landen haast cruciaal. Als de homo's niet duidelijk maken dat ze er zijn, kunnen de homofoben gewoon over hen heenlopen."
(Petrus Post | 24-07-13 | 00:07 | www.powned.tv... )

@petruspost
Als ik jood ben en ik wil in de pallestijnse gebieden meer begrip voor joden kweken. Dan ga ik toch geen Joodse optocht houden in het pallestijnse gebied en in die optocht rood drinken opdrinken en doen alsof het bloed is en veel militairen die zogenaamd op pallestijnen schieten. Dan ben je geen begrip aan het kweken. Dan ben je aan het provoceren. Het zou pas goed zijn voor homo acceptatie als die pride er gewoon uit zou zien als een leuke boottocht en waarbij je je best moet doen om de verschillen tussen heteros en homos op te merken.

Daarnaast als homo's gelijk behandeld willen worden moeten ze zich misschien ook maar eens gelijk gaan gedragen en daar gaat het vaak mis.
StijlvolRechts | 24-07-13 | 15:14 | niet ok!
Helemaal mee eens!

Mika6101 | 24-07-13 | 15:17 | niet ok!
"Palestijns" heeft slecht één "l".

Die vergelijking lijkt trouwens totaal niet op wat gay-pride doet, en het is ook niet het doel van gay-pride om te provoceren. Het doel van gay-pride is, zoals ik al drieduizend keer heb gezegd hier, om de homo's te verenigen in hun strijd voor gelijke rechten, en een gevoel van trots te geven in plaats van schaamte.

Ok, ik ben zelf ook een nicht.

Maar waarom moet ik altijd als ik andere nichten zie op tv, internet of waar dan ook altijd van die types als Maik de Boer, Albert Verlinde of Gordon aantreffen?

Vind je het gek dat heel de tokkie-wereld een hekel aan homo's krijgt, ik krijg bijna zelf een hekel aan ze als ik al die smerige leer-en-bitch types in actie zie op foto's, gayprides en vooral op TV.

Laat een wat leuke en normale homo's zien homo's van tv!

Mika6101 | 24-07-13 | 15:19 | niet ok!
Waarom moeten anderen zich gedragen zoals ú dat wilt? Waarom zouden deze mensen geen eigen identiteit mogen hebben? Voor mij gaat het mis op het moment dat er geweld, dan wel verbaal, dan wel fysiek, wordt gebruikt tegen deze groep. Immers, er is niks mis met je kleden of gedragen zoals jij dat wilt (mits je hier niemand anders mee benadeeld, en dan heb ik het niet over de gevoelens van homofoben), maar alles is mis met het aanvallen van een bepaalde bevolkinsgroep puur voor oppervlakkige redenen.

Almiraj | 24-07-13 | 15:24 | niet ok!
Ik heb juist het idee dat de "tokkie-wereld", vooral op Neêrlands boden, dat gedoe eigenlijk wel grappig vindt.

Petrus Post | 24-07-13 | 15:25 | niet ok!
*bodem.

Petrus Post | 24-07-13 | 15:15 |
Kansloze onderneming om bepaalde mensen een ander inzicht te geven dan wat homofoben ooit in de media hebben geroeptoeterd over de Gay Pride. En natuurlijk ben je zelf ook gelijk een nicht als je de Gay Pride verdedigt, dat interesseert me geen fuck, ik vier elk jaar een heel mooi feestje in A'dam en ben blij dat het gewoon (nog) kan in Nederland, dat zouden de bekrompen, bange haters ook eens moeten doen.

Petrus Post | 24-07-13 | 15:15 |
Kansloze onderneming om bepaalde mensen een ander inzicht te geven dan wat homofoben ooit in de media hebben geroeptoeterd over de Gay Pride. En natuurlijk ben je zelf ook gelijk een nicht als je de Gay Pride verdedigt, dat interesseert me geen fuck, ik vier elk jaar een heel mooi feestje in A'dam en ben blij dat het gewoon (nog) kan in Nederland, dat zouden de bekrompen, bange haters ook eens moeten doen.

Deze mensen wónen in in de "primitieve gebieden".
Petrus Post | 24-07-13 | 15:07 | niet ok!

Ik dacht dat Gay Pride een internationaal gebeuren was, waar nichtjes en andere bruinridders vanuit de 4 windstreken verzamelen voor een mietjes jamboree. Dacht dat er ook een soort comité was, het Verbond van Europese Gay-Pride Organisatoren, die jaarlijks een aantal Europese steden aanduiden, waarna onze internationale nicht aldaar de boel op stelten mag komen zetten.

Vergeef me mijn onwetendheid. Kunnen die jongens dit dan niet organiseren in niet-primitieve landen?

Kijk, als ik morgen 1000 mensen verzamel om te betogen tegen Mo de Pedo man in Riyad, dan weet ik OOK dat er, nu ja, probleempjes zullen zijn. Ik ga dat dus niet doen en al zeker niet daar.

Maar goed, deze gay mensen zullen dan wel het predicaat 'moedig' krijgen en ik dat van 'mietje'.

Als je als homo geaccepteerd wilt worden, zal je je simpelweg moeten aanpassen aan de samenleving, en niet andersom.

@Petrus

Ik denk meer de vrouwen (zoals Barbie types) hoor, de voetbal-hooligan tokkies moeten er niets van hebben, groot gelijk als ik zo naar de hoofdfoto kijk van dit onderwerp, en dan ben ik zelf homo, kun je nagaan.

@Mika6101 | 24-07-13 | 15:09 | niet ok!
en Alfonsius | 24-07-13 | 14:56 | niet ok!
ik neem aan dat jullie dan ook tegen het zomercarnaval zijn, de Zuid Amerikaanse variant natuurlijk?
al die rare verkleedpartijen van hetero's die seks belangrijker vinden dan een relatie. Dat moeten ze maar achter gesloten deuren doen

Sylvan | 24-07-13 | 15:27 | niet ok!
Toch probeer ik het. Ik hoop dat u hier begrip voor kunt hebben ;)

Billie Likkie | 24-07-13 | 15:27 | niet ok!
Oké, als u niet normaal over mij en mijn mede-homo's kunt praten, ga ik überhaupt niet met u in gesprek.

captainobvious | 24-07-13 | 15:28 | niet ok!
Dus dan maar in de kast blijven zitten?

Ik hoop dat u weet dat dit niet bijster goed is voor de mentale gesteldheid, en in sommige gevallen zelfs kan leiden tot zelfmoord.

"Palestijns" heeft slecht één "l".
Petrus Post | 24-07-13 | 15:21 | niet ok!

Kom maar niet verder uit de kast, vilein genoeg zo.

Billie Likkie | 24-07-13 |

Bruinridders en mietjes?

Ik ken een heel leger met van die zogenaamde "mietjes" die jou nog wat zouden kunnen leren van pure mannelijkheid.

Jij ziet die bruinridders van je gewoon teveel op tv. Kijk eens verder.

gadaffi | 24-07-13 | 15:31 | niet ok!
Pardon?

-weggejorist-

Oei, mijnheer is een nicht die het niet eens is met mijn opinie. Dus ik moet wel een trol zijn. Het is natuurlijk ook een manier om iemand kalt te zetten. Probeer nou eens te argumenteren waarom die theatrale aandachtsnichten precies wél in zo'n achterlijk gebied moeten zijn. Als je goede argumenten gebruikt, dan maak ik zo een bocht van 180°. Met wat persoonlijke aanvalletjes vanuit de kast zal dat echter niet lukken.

Billie Likkie | 24-07-13 | 15:10 | niet ok!

Ja hoor, ik ben een übernicht/bruinridder/pisnicht whatever die de elke dag provocerend en verkleed over straat gaat... *zucht* Beetje jammer die opmerking, maar wat jij wilt.
Het valt mij op dat je in meerdere topics een zeer uitgesproken anti-mening hebt en daarmee veel reacties uitlokt, dat zijn trollacties en.wikipedia.org... en daar doe je me aan denken. Maar excuses als het niet zo is.
Terugkomend op je opmerking: Omdat in A'dam, wat nu een heel mooi geweldsloosfeest is geworden voor (uiteindelijk) IEDEREEN, ook ooit een 1e keer heeft meegemaakt. Het zou goed zijn als dit ook in achterlijke landen gerealiseerd kan worden.

Petrus Post | 24-07-13 | 15:32 | niet ok!
Sorry, óók met één "l".

Billie Likkie | 24-07-13 | 15:34 |

Volgens mij ben jij duidelijk een gevalletje forever-locked-in-the-closet.

Arme Billie Likkie, zelfs zijn krijst IK-WIL-HOMO-SEKS!

-weggejorist-

Billie Likkie | 24-07-13 | 15:34 | niet ok!
Ik ben al geruime tijd úit de kast. Niet dankzij figuren zoals u. Ik ben blij dat een aantal van de mensen die het niet met mij eens was in deze draad, tenminste wél het respect hadden om normaal te discussiëren over de mensen die het betreft. Jammer dat u niet bij deze groep hoort.

Gay pride, één van de stomste methoden om homo-acceptatie voor elkaar te krijgen. Je krijgt juist het jij-en-ik gevoel.

Je zou verwachten dat voetbalsupporters niet zo'n probleem hebben met de gay pride. Zelf kijken ze 90 minuten lang naar 22 metro-mannen in strakke korte broekjes en shirts.

Life_Of_Slice | 24-07-13 | 15:40 | niet ok!
Jammer dat dat niet waar is.

-weggejorist-

Petrus Post | 24-07-13 | 15:40 | niet ok!
Bron a.u.b.s.v.p.

Gaan we de verdediging in Billie Likkie doen? Prachtig!

Zeker weer zo'n stoere hetero automonteur die dan als er eventjes niemand in de buurt is me hele kont wil volspuiten tijdens het overwerk...

[quote]Je zou verwachten dat voetbalsupporters niet zo'n probleem hebben met de gay pride. Zelf kijken ze 90 minuten lang naar 22 metro-mannen in strakke korte broekjes en shirts.[/quote]

Heteromannen kijken voetbal omdat ze anders worden uitgemaakt voor homo door collega's, en omdat ze anders geen praatmateriaal meer hebben voor op het werk...

gadaffi | 24-07-13 | 15:43 | niet ok!
Homo's hebben geen hekel aan hetero's (en ik ken daar ook geen voorbeelden van). Dat is vrij noodzakelijk als het gaat over een jij-ik gevoel.

Goed bezig toch.

-weggejorist-

Billie Likkie | 24-07-13 | 15:10 | niet ok!
Petrus is drie weken per maand ongesteld, vandaar zijn aangebrandheid.
Zo'n Gay Pride-optocht laat alleen maar zien dat het homo's vooral om platte lust en seks gaat, niet zozeer om liefde. Terwijl "liefde" dan weer zogenaamd het motief is voor homo's om ook te willen trouwen. Maak dat de kat wijs. Het is allemaal aandachttrekkerij, of het nou een Gay Pride of een "huwelijk" is. Gelukkig zijn er ook zat (verstandige) homo's die van beide evenementen niets moeten hebben.

Nouja, profbokser. Volgens mijn hersens, wikipedia, heeft hij één profwedstrijd gevochten en verloren. 75 kg ook nog, niet echt Kimbo Slice wat op de ME indendert.
...jammer.

Gay pride, één van de stomste methoden om homo-acceptatie voor elkaar te krijgen. Je krijgt juist het jij-en-ik gevoel.

Life_Of_Slice | 24-07-13 | 15:40 | niet ok!

U denkt dat die 600.000 feestgangers allemaal gay zijn? Deze mensen accepteren elkaar allemaal gewoon zoals ze zijn, zoals het hóórt. Wat een onwetendheid.

Gay pride, één van de stomste methoden om homo-acceptatie voor elkaar te krijgen. Je krijgt juist het jij-en-ik gevoel.

Life_Of_Slice | 24-07-13 | 15:40 | niet ok!

U denkt dat die 600.000 feestgangers allemaal gay zijn? Deze mensen accepteren elkaar allemaal gewoon zoals ze zijn, zoals het hóórt. Wat een onwetendheid.

Michiel de Kater | 24-07-13 | 15:46 | niet ok!
Oh oh, wat een humor zeg.

Homo's willen gewoon trouwen. Punt. Er is geen enkele goede reden om ons die optie te weerhouden.

Billie Likkie | 24-07-13 | 15:46 | niet ok!
U snapt dan ook niet wat gay-pride nou eigenlijk ís. Deze hele draad is slechts een opsomming van misverstanden.

Waarom gaan al die voetbal-hetero's eigelijk niet hun eigen "pride" lopen?

Zo'n pride voor niet-zo-intelligente mensen die alleen van voetbal houden omdat dat hoord bij het hetero zijn, en die denken dat je zonder voetbal een homo bent.

Dan kan ik lekker met stenen gaan gooien naar die optocht, koekje van eigen geile deeg.

Die mening deel ik dus niet. Ik vind dat je voorlopig uit die achterlijke landen met jullie feest beter wegblijft. Ooit is de tijd wel rijp, maar nog niet deze week.
Wat willen jullie nu? Feesten en lol maken of de relnicht uithangen?

Billie Likkie | 24-07-13 | 15:38 | niet ok!

Ja ooit? Wanneer is ooit? Juist nu bepaalde landen weer teruggaan naar de Middeleeuwen wordt ooit --> nooit.
Ik vertegenwoordig geen homo's (jouw mening is blijkbaar al gevormd over mij), dus op je laatste vragen kan ik geen antwoord geven. Ik houd gewoon van een goed feestje en als gays 1 dag p.j. de relnicht willen uithangen, dan doen ze dat toch gewoon??
Merk wel dat je jezelf tegenspreekt, eerst moeten ze die verkleedpartijtjes maar achter gesloten deuren houden en nu heeft u opeens niks tegen gay parades? Ongeloofwaardig.

Petrus Post | 24-07-13 | 15:50 | niet ok!
Hm, blijkbaar vier weken per maand ongesteld dus. En "ons"? Je spreekt echt niet voor alle homo's, vrolijke vriend. Zo was professor Pim bijvoorbeeld ook een verklaard tegenstander van het homohuwelijk.

-weggejorist-

De waarheid is niet grappig Billie Likkie, dat snap je toch wel?

Michiel de Kater | 24-07-13 | 15:53 | niet ok!
Sorry. Beter je best doen. Een goede homograp kan ik waarderen, maar dit is gewoon niks.

Dan spreek ik maar voor het grootste deel van de homo's. Mij best.

Ja ooit? Wanneer is ooit?
Sylvan | 24-07-13 | 15:52 | niet ok!

Dat weet ik ook niet. Later misschien? Ze hebben hier ook een beetje tijd nodig gehad.

Forceren, lijkt me gewoon slechte marketing. De marketeers achter Gay Pride mogen dan wel creatieve nichten zijn, ze verstaan ook hun vak niet.

Petrus Post | 24-07-13 | 15:55 | niet ok!
Misschien moet je maar gewoon voor jezelf spreken.

Michiel de Kater | 24-07-13 | 15:58 | niet ok!
Ach, meneer De Kater, dat mag ik toch zelf wel uitmaken?

Mijn mening wat dit betreft, wordt in ieder geval (en niet verrassend) ruim gedeeld door de homo-gemeenschap.

-weggejorist-

-weggejorist-

Die laffaards in Amsterdam zouden eens een gay-pereet moeten organiseren in Sloten, of Oud-West of Bos & Lommer. Dan maak je pas een statement. Nee, doe het maar veilig in het centrum, met politici op bootjes, en dan klagen over Montenegro. Die hele gay-pereet in Amsterdam is zijn doel voorbijgeschoten...ach..nee toch niet, de horeca verdient eraan. Sorry, ik neem mijn woorden terug.

Snap ook niet dat die nichten overal te koop willen lopen met hun sexuele voorkeur. Dat is vragen om ellende.

Homo's hebben alle recht zich eens uit te leven, hebbeb we geen zomer festival
In rotterdam?


Hebben we daar geen halfnaakte mensen in de parade lopen?
Veelal gepaard met veel criminaliteit?
Maar het moet kunnen en net als de homo's daarin te ver gaan, gebeurd dat ook met carnaval.
.
Dus zie het als de carnaval van de homo's.
Wil je er niet heen? Niemand dwingt je er toe.
Wil je het op tv niet zien? er zit tegenwoordig ook een knopje op de afstandsbediening.
Maar het valt wel op dat de mensen die er tegen zijn wel precies weten wat er gebeurd, dus kijken ze er toch naar, ZO VAN dan kan ik lekker afgeven.

Ik begrijp het verhaal erachter wel, liefde, acceptatie en world peace voor iedereen...


Maar in deze zieke wereld is het gewoon ziek om te denken dat world peace ooit zal gebeuren, zelfs al hou je na een massa-afslachting 2 mensen over op de hele wereld dan nog krijgen die 2 oorlog met elkaar.


Mensen die om world peace en acceptatie in deze wereld vragen moeten maar eens aan hun voorhoofd gaan voelen of een Minigun gaan kopen om alle mensen met een religie op te gaan ruimen omdat die de world peace sowieso in de weg zitten.


De gaypride is niet veel anders dan world peace, vragen om acceptatie terwijl je weet dat die er nooit gaat komen, zeker niet met optochten met de standaard prototypes waar de mensen juist het meeste hekel aan hebben...

Als je anders bent of wil zijn, soit. Dat anders zijn opdringen aan anderen, daar gaat het fout. De gebochelde van de notre dame bleef ook gewoon binnen en ging niet met zijn bochel lopen pronken.

Maar dat vanhetvarken vind ik wel een beetje bekrompen.
Dus met andere woorden moeten homo's maar binnenblijven heel hun leven en zich verstoppen omdat voetbalhetero's en marokkanen het nou eenmaal voor het zeggen hebben?

Ik ga mezelf nog liever bewapenen dan.

Ze zijn in die hoek ook niet héél ruimdenkend - dat had je kunnen zien aankomen.

Het is héél erg normaal dat kale mannen elkaar tongen in het openbaar, dus Montenegrijnen doe toch niet zo moeilijk.

Haha die foto van die twee oude zoenende leernichten hierboven heeft denk ik zo'n 12.000 ruimdenkende mensen verleid tot het homohaatisme.


Dank je wel Pow, nu wordt ik straks zelfs door 12 jarige meisjes bespuugd omdat ze deze verschrikkelijke foto hebben gezien en spontaan aan de homohaat zijn geraakt.

Geez ik ga mezelf bijna bewerken met een knuppel door die foto!

Hetero's houden toch ook niet zulke optochten? Dat is wat je vaak hoort en leest.

Hallo!!! Carnaval!!!??? Het bloemencorso! Elke zondag los bij het voetbal. Dat die "hetero's" tijd hebben om zich hier druk over te maken. Homohaters voelen zich vaak verheven boven anderen, terwijl het vaak hele simpele onzekere godvrezende haters zijn.Waarom zij zich dan verheven voelen is mij een raadsel.

In Amsterdam is er een jaarlijks naakte fietstocht; je hoort er niemand over... Vrijdag is er een blote motorcross...

En? Niemand zeurt er over...

Pussy Riot lid Yekaterina Samutsevich zal aanstaande vrijdag om 14.00 uur het startschot geven voor de ‘The Naked Run For Freedom’ tijdens de Zwarte Cross in het Achterhoekse Lichtenvoorde. Dit heeft de Zwarte Cross dinsdag bekendgemaakt.

Bij dit gezamenlijke initiatief van de Zwarte Cross en Amnesty International zullen 450 deelnemers, gekleed met slechts een motorhelm, twee ronden over de crossbaan rennen om hiermee aandacht te vragen voor de toenemende repressie op vrijheid van meningsuiting in verschillende delen van de wereld en Rusland in het bijzonder.
lees verder: www.blikopnieuws.nl...

Oh is carnaval een heterofeest. Dat is weer nieuw :). Zolang bepaalde groeperingen hun eigen feestje willen houden zullen er altijd tegenstanders van andere groeperingen de boel willen verstieren. Zo mag een rechtse partij nooit demonstreren zonder dat de linkmiegels dat komen verpesten en gebeurt dat dus ook met homofeestjes. Ben zelf per ongeluk een keer in Amsterdam beland op roze zaterdag. Wist niet dat Amsterdam die dag een nichten magneet was... Mijn god wat was dat goor. Overigens hoef ik ook niet tussen allemaal lebberende hetero`s te lopen maar dit volk sloeg alles.

Duh9565


Nee jij loopt natuurlijk liever tussen de zwetende tokkies te gillen dat Ajax dood moet of Feyenoord als je uit Amsterdam of whatever komt (ik wil geen verstand van voetbal hebben want dan ben ik dom)


Dan loop ik toch nog liever tussen 10.000den van die mannen als op de foto aan het tongen zijn.

"Ben zelf per ongeluk een keer in Amsterdam beland op roze zaterdag"

In welk jaar?

Een aantal reaguurders zal al wel weten wat mijn mening is over deze mensen. Ik heb vaak genoeg met o.a. Petrus Post een stel bekrompenen hun waffel laten houden. Dat gezegd hebbende kan ik nu hopelijk mijn (deels) genuanceerde mening over de gaypride geven.
600.000 mensen waren het toch? In Nederland wonen 17 miljoen mensen. In Amsterdam leven heel veel studenten, die zijn altijd wel in voor een feestje. Deze groep kan men dus niet als representatief voor de Nederlandse bevolking zien.
Ik zelf vind ook, en met mij velen andere, dat de gaypride onnodig provocerend is. Natuurlijk is iedereen vrij homo te zijn of niet, maar een relatie is niet iets dat je wereldkundig maakt. Een hetero doet dat ook niet. Als je wilt dat mensen nieuwe situaties of gedachten gaan begrijpen en accepteren, dan moet je dat op een degelijke, normale manier doen. Dwz: je gaat er niet zo bij lopen ilovemyprettyworld.blogspot.nl...
Dit is zo irritant en provocerend, dat mensen denken: zie je wel het zijn vieze nichten, het gaat ze alleen maar om de seks. Als homo's gewoon zouden doen. En het in de slaapkamer houden. (Je mag wel elkaar een kus geven op straat of zo, maar zelfs heterostellen hebben daar vaak moeite mee.) mensen snappen dan dat een homorelatie niet anders is dan die van hetero's; en zelfs dan duurt het nog een tijd voordat het geaccepteerd zal worden. Dat is ook logisch.
De gaypride is onnodig provocerend, en schiet daardoor zijn doel voorbij. Sterker nog het werkt averechts. En daarom vind ik dat de gaypride in zowel montenegro als amsterdam (in het belang van de homo's zelf) niet door zouden gaan.

De gaypride zou juist wel door moeten gaan, alleen zouden ze die rel/boa/gordon/leer/fetish/zweepjes boten moeten verbieden en meer aandacht geven aan de normale homo's.

Ik heb trouwens niets tegen lekker gek doen met boa's om je nek en de rare nicht uithangen, maar doe dat dan net als ik lekker in de homokroegen en disco's die daar voor gemaakt zijn.
Je weet toch dat mensen er niet voor openstaan hou het dan binnendoors, wees blij dat het mag in nederland, maar ga het niet verzieken.

Almiraj | 24-07-13 | 17:10 | niet ok!
Ja jij gaat jezelf niet bewerken, jij gaat homo's niet haten. Maar jij bent dan ook degene die zich op een internetforum sterk maakt voor hun rechten. Een man van 76, zoals mijn opa, zal -en dat doet hij niet bij deze pica, maar wel als hij maik de boer of de gaypride ziet- echter wel zoiets hebben van: laat die zooi maar.
Dit denkt hij terwijl zijn kleindochter (mijn nichtje) een lesbienne is, en dit accepteerde hij gelijk. Ze is een stoere vrouw, maar je kan het niet echt zien. Hij is nooit ergens de enige in geweest, en nu ook niet.
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

Now you make sense.
Alleen jammer dat dat in de ogen van de homo's zelf niet kan, juist omdat ze vrij zijn om dit te doen. De gaypride is dan de gaypride niet meer. Dus tenzij je de hele definitie van gaypride gaat veranderen, en de travestieten en maik de boers gaat weigeren, is een gaypride (in montenegro of elders) gewoon geen goed idee, als je je sterk maakt voor de acceptatie van homo's in je samenleving.

Ik maak me niet zo sterk voor iemands rechten hoor, ik heb de wereld een beetje opgegeven en lach in de chaos en destruction van all die onzinnige regeltjes en linkse kwakkers die voor "world peace" vechten die er nooit gaat komen.


Ik ben een extreem neutrale partij. Toevallig homo, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen een hekel aan homo's krijgen door alles wat ze naar binnen geschoteld krijgen, alleen vind ik het irritant dat voetbal mensen (heb ik al geen grote pet van op) een hekel aan homo's hebben.

Balkanhufters aangevoerd door voetbalsupporters. Machismo aangevoerd door spuuglelijke stompzinnigheid. Achterlijkheid aangevoerd door primitieve holbewoners.


Het is ook altijd weer het zelfde. De wereld meurt naar testosteron. Steeds meer.


Wat is het toch, dat zoveel kerels zich zo druk maken over het feit dat twee mensen van elkaar houden? Waarom zoveel agressie tegen mensen waarvan niemand last heeft?


Ik kan maar één verklaring vinden: al die brullende, naar bier en zweet stinkende macho's met hun hersens ter grootte van een walnoot, zijn als de dood.


Als de dood voor hun eigen homoseksualiteit. Alleen angst kan zóveel stompzinnige agressie oproepen.

Montenegrijnen? Montenechagrijnen!

@Treurig varken | 24-07-13 | 14:44 | niet ok!
"Ik vind dat soort optochten raar. Als je dan als "groep" toch acceptatie verlangt. Doen hetero's ook niet".
Met eenzelfde drogreden zou je ook de protesten voor vrouwenstemrecht kunnen veroordelen. Mannen protesteerden niet (want die hadden al stemrecht)...

Och och Michiel de gecastreerde kater met zijn moralistische levenslessen... Wat ben ik blij dat ik jouw liefde niet hoef te krijgen. Ik heb medelijden met al die onzalige mensen die het wrl van jou ontvangen....
P.s ik neuk alleen uit liefde. Ik hou van seks!

Kan alsjeblieft die walgelijke foto weg?
Ik heb t artikel niet eens gelezen, heb gelijk naar beneden gescrolld van de schrik

liesbeth van ingen | 24-07-13 | 21:55 | niet ok!
Fijn. Neuken, seks. Je bent een vrijgevochten geest, een verlicht mens, dat je dat zo maar durft te zeggen. Ik heb medelijden met al die onzalige mensen die jij neukt.

Dag Michiel de gecastreerde kater... Gelukkig maar dat ik wel mag trouwen volgens jouw verheven normen en waarden want ik ben hetero!

Die gayparades doen de homo-emancipatie meer fout dan goed.

Ooit gekeken naar het Vaticaan, oude mannen in jurken, die open en bloot met een lijk op een brancard rondlopen... Het Sint-Pietersplein loopt vol en de TV zendt het nog live uit ook.

Dit jaar werd de tiende editie van de World Naked Bike Ride verreden in onze hoofdstad. Iemand horen zeuren?
bron: www.powned.tv...

Aanstaande vrijdag... Bij een gezamenlijke initiatief van de Zwarte Cross en Amnesty International zullen 450 deelnemers, gekleed met slechts een motorhelm, naakt twee ronden over de crossbaan rennen om hiermee aandacht te vragen voor de toenemende repressie op vrijheid van meningsuiting in verschillende delen van de wereld en Rusland in het bijzonder.
bron: www.blikopnieuws.nl...

Goh wat schokkend...

Als niet-homo ben ik alleen maar heel erg geschokt door de homofobie van zovelen met beperkte geestelijke vermogens.
Nu las ik vorige week wel dat men er in geslaagd is in vitro het derde chromosoom te blokkeren; er is dus hoop dat binnenkort niet meer van dit soort mongolen geboren wordt.
Tot die tijd maar preventief ruimen dan?

@ Zuidpoolvogel | 24-07-13 | 14:39
Mietje!

@ T.Stark | 24-07-13 | 14:54
Het gaat er niet om, mensen te vertellen hoe zij moeten leven, maar om het opkomen voor mensen, die om achterlijke redenen worden vervolgd. Mensen moeten eens leren, dat ze zich niet met het leven van anderen hebben te bemoeien, ook al zijn dat landgenoten. In hetzelfde land wonen betekent niet, dat je iets te vertellen hebt over het sexleven van anderen! Burgers van een land zijn niet het 'eigendom' van 'de staat'.

@ Doe eens normaal | 24-07-13 | 18:22
En waarom zouden ze zich aan jouw regeltjes ('degelijk en normaal', wat dat dan ook moge betekenen) moeten houden? En waarom zouden ze er niet 'zo' (ilovemyprettyworld.blogspot.nl...) mogen bijlopen? En waarom zou het niet alleen om de sex mogen gaan? En waarom vergelijk je extravagante en extraverte homo's met de meest terughoudende hetero's? Er zijn immers hetero's zat, die zich zeer nadrukkelijk en publiekelijk sexueel gedragen.
 
Met je zogenaamd 'genuanceerde' uitlatingen toon je je gewoon een homofoob.

@ Doe eens normaal | 24-07-13 | 18:36
"...gewoon geen goed idee, als je je sterk maakt voor de acceptatie van homo's in je samenleving."
 
Dit is 'blaming the victim'. De non-acceptatie van homo's is niet de schuld van de homo's, maar van de homofoben en -haters. Mensen zoals jij zijn het ergst met hun gladde en quasi-redelijke en pseudogenuanceerde uitlatingen, die er gewoon op neer komen, dat homo's maar weer terug moeten naar de marges van de samenleving en stiekum moeten doen over hun geaardheid. 'Dat er homo's zijn is prima, zolang je er maar niets van merkt dat ze er zijn', daar komt wat jij zegt op neer.

@ Peter Emile | 24-07-13 | 20:36
Precies. Ik krijg steeds meer het idee, dat het in dit soort gevallen niet gaat om homo's, maar dat het veeleer een symptoom is van de huidige 'strijd' tussen het primitieve, achterlijke deel van de wereldbevolking tegen het meer ontwikkelde en beschaafde deel. Oud tegen nieuw, zeg maar.

@ alcor | 24-07-13 | 21:43
Goed punt.

@ kempenaer | 24-07-13 | 23:19
Nee, die idioten die zich tegen gayparades verzetten, doen de homo-emancipatie meer fout dan goed.

@vanhetvarken
Lol

Alleen als hij dan boodschappen moet doen wordt ie in elkaar geslagen.
Daarom protesteert hij, omdat hij gewoon met rust gelaten wil worden.

Zie je dat echt niet?

Dan hebben ze in elk geval een goede reden voor die optocht.....

@ kempenaer | 24-07-13 | 23:19 |
Het jaarlijkse zomercarnaval in Rotterdam doet de hetero-emancipatie meer fout dan goed.

--is de World Naked Bike Ride verreden in onze hoofdstad. Iemand horen zeuren?--
rrhill | 25-07-13 | 00:44
De meeste Naked Bike Riders zijn hetero, schat.

@Zuidpoolvogel
Je hóeft niet te klikken op linkjes die over homo gaan! En als je dat dan toch doet, ga dan niet lopen mauwen als je een plaatje van homo ziet.

Dit soort 'voetbalsupporters' moeten verplicht naar een of ander slagveld in de wereld afgevoerd worden. Kunnen ze daar laten zien hoe stoer ze zijn. Altijd wel ergens behoefte aan kanonnenvoer en zij voldoen prima.

Ongelofelijk dat er nog maatschappijen zijn die dit soort barbaren tolereren of zelfs verdedigen.

echter wel zoiets hebben van: laat die zooi maar.

Doe eens normaal | 24-07-13 | 18:33 | niet ok!

Als die meute opgefokte homo-haters in Montenegro ook zoiets hadden t.o.v. de gay-pride van laat die zooi maar, ik ga naar het voetballen, dan was er ook geen nieuws geweest...

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.

Het is te bezopen voor woorden dat je een pak slaag kunt oplopen bij een demonstratie puur en alleen omdat je bent zoals je bent.