*

Ze waren sekspresentjes voor nieuwe aanwas.

De twee Oostenrijkse meisjes Samra en Sabina zijn vlak voor hun dood misbruikt als seksslaaf voor de jihadisten. Eind vorig jaar kwam de 15-jarige Sabine al om het leven en in november werd de 17-jarige Samra doodgemarteld.

Vlak voor hun dood werd vooral Samra gebruikt als seksslaaf door vriendengroep Islamitische Staat. Dat zegt een Tunesische voormalig extremiste volgens de Daily Mail.

Volgens de Tunesische vrouw woonde ze samen met de Oostenrijkse meisjes. De meisjes werden gebruikt als sekspresentje voor nieuwe "strijders".

Reaguursels

Een typisch gevalletje van jammer.

Ja en moet dit nu schokkend wezen of zo, ze kiezen dr uiteindelijk zelf voor.
Tijd dat al dat tuig van deze aardbol verdwijnt, misschien dat het dan wat rustiger word.

jong, dom en naief

Ze waren bereid voor allah te sterven, nou dat is ze gelukt.

Wat een spijt moeten die hebben gehad van hun domme keuze en een vreselijke manier om te sterven. Hoewel je niet zomaar in het kalifaat terecht komt, blijft het een treurig verhaal.

-weggejorist-

-weggejorist-

Admiraal Balthasar | 30-12-15 | 21:32 | niet ok!
Zit je hoog he? Ga lekker terug naar je tractor..

On: ondanks het feit dat het extreem dom is wat de dames in kwestie hebben gedaan, is dit wel heel zielig.. Dom, jong en extreem na´ef indeed..

De IS bewijst zelf dat Allah niet bestaat.

-weggejorist-

ik word hier alleen maar xenofoob van.

Zeer zieke religie.

"Kom nu naar het kalifaat en deze sletje ligt voor je klaar!" In en in triest, dit zouden ze hier op een paar scholen moeten laten zien. Maar beter kijken we de andere kant op, dan gebeurt het niet...

-weggejorist-

Daarom is linksch Neerland zo pro islam; ze willen zelf ook een minder jarige misbruiken. Laat de jaloerse kamervragen maar komen kereltje..

Je vraagt je toch werkelijk af welke waanzin ze dreef om af te reizen naar een vlakte vol met radicale gifspuwende demonen.

Met dank aan de ouders die de kinderen hebben vergiftigd met hun geloof. Karma sux

-weggejorist-

Triest. Ze waren vast verbaasd dat ze kregen waar iedereen hen voor gewaarschuwd had.

@Nehemia | 30-12-15 | 21:50 | niet ok!

Waarschijnlijk onzekerheid. Net zoals met loverboys. Je moet op die leeftijd toch wel een beetje weten wat ze bezig houdt.

Ze hadden het natuurlijk kunnen weten.

@zonder_moeite | 30-12-15 | 21:52
Dat is moeilijk om te zeggen. Ongeacht de reden, oneindig veel sterkte aan de ouders, dit gun je niemand en niemands ouders. Als ik hier bij de gedachte krijg van "verdiende loon", dan zou ik toch serieus gaan denken om mezelf op te laten nemen.

-weggejorist-

Leven bestaat uit keuzes maken. Dit was dus hun keuze.

@ Tuigvdrichel | 30-12-15 | 21:54

Die dames waren de postergirls om andere meisjes te verleiden zich aan de islam over te geven, en dat zeer actief !
Hun dood gaat waarschijnlijk veel slachtoffers voorkomen.

Nu komt zo langzamerhand naar boven wat voor een achterlijke ideologie deze mensen aanhangen maar zal volgens onze linkse partijen wel weer niets met de islaam te maken hebben.ze zijn minder dan zwijnen
Groet'n van de zeedieker

Allah zou hun doen!

En nog steeds zijn er geen protesten van andere moslims. De straat blijft stil. Geen optochten, geen aanklachten behalve dan tegen ons.

Hoe ziek zijn die lui? heel erg ziek.

Nogmaals, maar dan anders:

luka_amsterdam | 30-12-15 | 21:32 | Huh?

Luister meid. Weet je voor wie het zielig is? Voor die honderden minderjarige Yezidi meisjes, variŰrend in de leeftijd van 0 tot 15, die voor een appel en een ei verkocht zijn aan steenrijke Arabieren en die nu dagelijks meerdere malen verkracht worden.

Voor die meiden is het zielig.

Voor die twee domme geradicaliseerde wichten kan ik geen enkel greintje compassie opbrengen. Eerder het tegenovergestelde.

Krijgen deze 2 meisjes nu ook de 72 eeuwige maagden ?

Geef maar af op die meisjes... ze waren godverdomme nog minderjarig. Als er een les te leren valt uit dit verhaal dan is het dat de de islam ÚÚn groot excuus is voor kimderverkrachters, pooiers, martelbeulen, massamoordenaars en geiteneukers. Verban dat gedachtegoed uit Europa, dan hoeven we ons ook geen zorgen te maken over makkelijk be´nvloedbare Weense pubermeisjes.

Jongeren zijn gevoelig voor idealisme. Zolang idealisten roepen dat er met de islam niets mis is en dat al die gruwelijkheden niets met de islam te maken hebben, zullen er jongeren zijn die geen kwaad zien in een strijd voor een islamitische staat, met dit als gevolg.

@Anjin Mohammed grapjas

-weggejorist en opgerot-

Echt, die IS beesten moeten behandeld worden als minder dan beesten. Geen medelijden mee hebben, niet lullen over dialoog want dat hebben ze hersencapaciteit niet voor. IS moet uitgeroeid worden, stuk voor stuk. Het is ongedierte. Arme meisjes. Domme meisjes. Meelbieten die een ideaal beeld hadden en geen sjoege hadden van de harde werkelijkheid, dat vrouwen enkel commerciele waarde hebben in dat beestachtige kalifaat. Ik heb nog nooit zoveel haat gevoeld als ik voel jegens IS.

Daar hadden die meiden niet voor "gekozen "zoals ik eerder las.Ze kozen voor leugens en een droom die hun werd voorgehouden.Iets waar 15 jarige meisjes , die niet zo slim zijn , heel gemakkelijk toe te overtuigen zijn.Blijft dus gewoon in en in triest en gewoon de schuld van die afschuwelijke barbaren daar.


Dis creamy nasi | 30-12-15 | 22:11 |

Doe me een lol en krijg een hartaanval. Ga gewoon dood ransbak. Echt, ik meen het, ga gewoon dood.

-weggejorist-

RIP meiskes. Eigen schuld, allahs schuld

-weggejorist en opgerot-

decadent degeneraat | 30-12-15 | 21:55

Het zal waarschijnlijk een cocktail van ingrediŰnten zijn geweest. Ze hebben zich waarschijnlijk gek laten maken door zo een ronselaar, die handig inspeelde op hun onwetendheid en of het gegeven dat ze makkelijk te bewerken waren. Onzekerheid ja. Ik herinner me de foto waar ze beide in boerka staan met dat walgelijke IS vingertje in de lucht. Ze zijn gegaan maar slangen moet je niet kussen. Duivels kun je niet troosten. Ze zijn als beesten afgemaakt door deze jihadistische reptielen. Het enige dat misschien positief is dat dit schrijnende verhaal geŰxposeerd wordt in de slechtnieuws tombes van de media.

..Volgens de Tunesische vrouw woonde ze samen met de Oostenrijkse meisjes. De meisjes werden gebruikt als sekspresentje voor nieuwe "strijders".

lees deze zin nog eens HEEL langzaam en besef ? wtf ?

-weggejorist-

bolkebeer | 30-12-15 | 22:18 |

We hebben het hier wel over meelbieten he. Waarvan je absoluut geen redelijk, objectief denken kan verwachten. Eigen schuld argument gaat zo veel te ver. Die meisjes dachten in goedheid van mensen, zoals zoveel mensen denken. Konden niet geloven dat puur kwaad bestaat, omdat ze zelf niet zo waren. Heet ook wel gutmensch. Goede mensen, maar inherent egocentrisch. Dat is op zich niet verkeerd, maar wel als dat oogkappen oplevert.

nlnl | 30-12-15 | 22:24 | Oef.
Ik werd zojuist weggejorist voor minder. VÚÚl minder :)

"voormalig extremiste"
Joh, wat ben je nu dan als voormalig extremiste? Een pacifiste?

Zielig voor de meisjes... maar wat hebben zij in hun hoofd gehaald om te denken dat het een goed idee was om als jong meisje naar IS af te reizen?
1. Vrouwen worden in islamitische landen slecht behandeld en onderdrukt(door islamitische mannen!!)geen rechten etc volgens diverse onderzoeken van organisaties.
2. Mannen staan er bekend om tijdens oorlogen,oorlogshandelingen en misdaden tegen de mensheid dat ze ondertussen wel eventjes galant en hoffelijk zijn tegen vrouwen? Dachten ze dat nou werklijk?


Professor Superhirn | 30-12-15 | 22:13 |

Waarom jij weggejorist bent en ik niet snap ik niet. Jouw toon lag ongeveer hetzelfde als de mijne.


Joris, aub, accepteer aub wat meer in dit soort topics. Of tenminste gelijke monniken, gelijke kappen.

Daar hadden die meiden niet voor "gekozen "zoals ik eerder las.Ze kozen voor leugens en een droom die hun werd voorgehouden.Iets waar 15 jarige meisjes , die niet zo slim zijn , heel gemakkelijk toe te overtuigen zijn.Blijft dus gewoon in en in triest en gewoon de schuld van die afschuwelijke barbaren daar.
zuster-nath | 30-12-15 | 22:12 | niet ok!

Dan wel consequent zijn. De meeste IS strijders zijn als kind met de islam gehersenspoeld om voor leugens en dromen te kiezen. Zullen we die dus ook maar vrij pleiten?

Deze dames groeide op in een Westers land. Ze hadden naar de bibliotheek kunnen gaan en daar de grote denkers van het humanisme en de verlichting kunnen lezen. Sterker nog, waarschijnlijk hebben ze op school daar al wat van mee gekregen, mits ze zich daar voor open stelde. Daarom hebben deze dames meer keuze gehad dan de gemiddelde IS strijder.

-weggejorist-

-weggejorist-

Hoe stom kan je zijn om je als meisje aan te bieden aan deze varkens. Hiermee laat IS zien dat het immorele laffe smerige honden zijn, minder dan stront.

Gezellige boel bij dat ISIS, meldt je aan meiden...


Tuigvdrichel | 30-12-15 | 22:38 |

Het feit dat jij iemands gelijk toegeeft terwijl je zo graag je oneens wil aangeven, daar neem ik mijn pet voor af. Daar heb ik echt heel veel respect voor. Dat kunnen te weinig mensen, maar jij wel. Meeste mensen spelen het puur op het persoon, ongeacht logica. Mijn waarde, jij bent geen tuig van de richel.

De vergelijking met loverboy loopt natuurlijk wel een beetje scheef. Waarbij loverboypraktijken schermt en meisjes lokt dat hij verliefd op haar is en haar geweldig vindt en haar prins op het witte paard is.....

Zijn deze meisjes gelokt met beloftes? als: kom naar het beloofde land waarbij wij de plaatstelijke bevolking hebben weggejaagd,vermoord,verkracht,verhandeld hebben? Je mag in hun huizen wonen, in een oorlogsgebied wonen waar het gevaarlijk is, je mag onder een geweldigde islamitische gewelddadige dictatuur leven en met kers op de taart je mag de vrouw wezen van een geweldige jihadist die oorlogsmisdaden heeft gedaan, seksslavinnen heeft, en je na islamitisch gebruik het huwelijk na een paar uur consumptie je doorgeeft aan een andere jihadist....
Wat zullen die meisjes gedacht hebben? Top idee! kom laten we naar Syrie afreizen?

Triest eigenlijk.
IS = Satan

als dit nieuws maar niet de verkeerde rekruten aantrekt

Ik heb nog nooit zoveel haat gevoeld als ik voel jegens IS.
Het Vijfde Wiel | 30-12-15 | 22:11 | niet ok!
Ik jegens religie en in het bijzonder islam.

15 en 17...Kinderen waren het nog. Denk wat hun ouders moeten doormaken.
Dit dient hopelijk als voorbeeld, al zal het voor de werkelijke nieuwe ontspoorden niets uitmaken.

Zie je door heel Europa, van Rotherham tot Kopenhagen .... vrouwen zijn voor die gasten vee, als het vrouwen die niet tot hun eigen ethnische groep behoren nog minder dan vee.

15 en 17...Kinderen waren het nog. Denk wat hun ouders moeten doormaken.
Dit dient hopelijk als voorbeeld, al zal het voor de werkelijke nieuwe ontspoorden niets uitmaken.

"They reportedly left a note for their families which read: 'Don't look for us. We will serve Allah and we will die for him."
Dat is dan geluk hoewel ik denk dat ze het zelf iets anders in gedachten hadden.


Ik werd zojuist weggejorist voor minder. VÚÚl minder :)
Willianus Wortelus | 30-12-15 | 22:27 | niet ok!

jij ook al, ja de joris van dienst vind de meiskes zielug.
ik niet, als je nu nog niet weet wat je te wachten staat in het kalifaat ben je een domme moslima.

gelukt

Aan de personen die reageren met de eigen schuld dikke bult mentaliteit zou ik willen vragen......!

Hebben jullie toen je 15 was nooit domme dingen gedaan, waar je ooit maar een heel klein beetje spijt van had?
Of zijn jullie met de wijsheid van de wereld geboren en opgegroeid?

Domme gansjes.

"Hebben jullie toen je 15 was nooit domme dingen gedaan, waar je ooit maar een heel klein beetje spijt van had?"
mag ik ook nog ff | 30-12-15 | 23:14 |"
Jawel, maar niet met fatale afloop.

Ons rechtssysteem werkt niet tegen hen dat is bedoeld voor criminelen. Wij zijn in oorlog met een vijand die zich ook in Nederland bevindt en sympathisanten moeten als verraders berecht worden. Je verkijkt je snel op een foto van een mooi blank meisje. Maar voor hetzelfde geld blaast zij zichzelf op in Utrecht centraal. Net zoals in parijs gebeurde.
Tuigvdrichel | 30-12-15 | 22:38 | niet ok!
Helemaal mee eens, maar als we volgens onze eigen MP in oorlog zijn met ISIS. Zou dan ook niet het oorlogsrecht opgaan, Jus in Bello?

Commentaren als 'eigen schuld, want geradicaliseerde domme wichten' maken mij misselijk. RIP lieve mooie Bosnische meisjes, slachtoffertjes van het tijdsgewricht. Misschien heb ik met hun moeders in de jaren tachtig wel een glaasje sljivovica gedronken en gedanst, want dat deden Bosnische moslimmeisjes toen.

Een tijdsgewricht dat zucht en kraakt onder de schokgolven van Islamisering en bomaanslagen Ruud.

@Ruud Hazes56616330 | 30-12-15 | 23:20 | niet ok!
Had je dat ook gezegd als ze een aanslag hadden gepleegd?

Krijgen deze 2 meisjes nu ook de 72 eeuwige maagden ?

Anjin Mohammed | 30-12-15 | 22:09 | niet ok!

Yep, 72 reaguurders

Om de oude IS 'dooddoener' nog maar eens te gebruiken: "Allah heeft het zo gewild".

Vitiligo | 30-12-15 | 23:03 |

Ik heb eigenlijk alleen een probleem met Islam. Niet met christendom of welke dan ook. Christendom kan irritant zijn, maar het is wel de religie waarop het fundament van onze cultuur op gebaseerd is. Boeddhisme hoort nooit iemand wat slechts over. Of welke religie of volk dan ook. Wanneer het echter Islam betreft veranderd dat. Niet elke moslim is terrorist, maar bijna elke terrorist is wel moslim. Dat is gewoon een feit. Niets aan te doen, is gewoon zo. Er zit gewoon iets ideologisch in dat geloof dat extremisme mogelijk maakt, meer dan elk ander geloof. Zoveel mensen zullen steigeren bij dat idee, maar kunnen niets rationeel inbrengen, omdat het gewoon klopt. Ze zullen bij schelden blijven.

Dadavido | 30-12-15 | 21:36
Tuurlijk, net zoals alle strijders geloven in hun zaak en voorgelogen zijn.
15 jaar is een leeftijd dat je misschien verkeerde beslissingen neemt maar het zijn wel jou beslissingen. Net zoals ik geen greintje medelijden heb met 15 jarige puistekoppen die in de woestijn hoofden af gaan hakken en dan een bom of kogel op hun kop krijgen kunnen deze kutje wat mij betreft ook de typhus krijgen.
Hadden de ouders ze maar moeten voor houden dat hun religie kwaadaardig is,...ow wacht!
Je oogst wat je zaait.

Tuigvdrichel | 30-12-15 | 21:54 | niet ok!
op die leeftijd wist ik echt wel dat ik niet naar een terroristen staat moest gaan hoor, wat een onzin.
Ze vroegen hier zelf om en ze hebben het gekregen.
Is het triest? Uiteraard, natuurlijk is het diep triest.

Ik kan er niet een seconde mee zitten!

Selfconflicted no mercy..

Elke imbeciel die kan lezen, weet wat IS doet. Elke imbeciel die met IS en hun gedachtengoed sympathiseert, zwaai ik in gedachten uit naar SyriŰ of Irak. Hopende dat ze niet meer terugkeren en daar heel snel de kortste weg naar hun ellendige schepper vinden. Als je 15 bent en in een modern westers land in vrijheid leeft, naar school kunt gaan etc. en desondanks denkt dat je beter af bent bij IS en bedrogen uitkomt, dan heb ik daar geen medelijden mee. Ik denk in acties en consequenties.

Het Vijfde Wiel | 30-12-15 | 23:34
Onze cultuur is NIET gebaseerd op christendom. Kijk in Afrika of zuid amerika waar ze ook al eeuwen gristelijk zijn. Die leven en handelen heel anders dan wij.

geen tuig van de richel.
Het Vijfde Wiel | 30-12-15 | 22:47 | niet ok!

Je haalt zelf lidwoorden door elkaar en je hele plemp is van bedenkelijke goedkope emoties doordrenkt. Maakt weinig indruk.
Maar ga even samen happy wezen, veel plezier.

En niemand was medeplichtig

www.zerohedge.com...

een voormalig extremiste ?? wat is dat ? is ze dood of heeft ze het licht gezien na alle dood en verderf dat in dat wereldje gebeurd ?..

tja echt zonde dat een mooi meisje dood is.. maar eigenlijk is uiterlijke mooiheid gewoon puur genetisch. vraag me af of er zo veel ophef over zou zijn als ze een niet zo aantrekkelijk arabisch meisje was ... heel erg jammer dat het gebeurde en zo maar je kan deze dood ook op de ongelofelijke grote Darwinisme stapel gooien wat heel vaak gebeurt met mooie meisjes.. altijd erg tragisch stoute jongens zijn spannend en daar worden ze door gelokt .. het avontuur en al die bullshit .. the loverboys daar moet iets aan gedaan worden en verbiedt het reizen van jonge meisjes naar zulke landen want sorry op die leeftijd zijn ze nog dommer dan stront.

Die gasten die jongeren rekruteren met mooie leugenachtige praatjes, die lui moeten we opruimen.
Dankzij de wegkijk politiek kunnen deze types heel gemakkelijk jongeren die niet zo goed in hun vel zitten met lulpraatjes overhalen zich aan te sluiten bij groeperingen zoals IS.
Ja die meiden waren heel dom, maar ik denk als ze dit vooraf geweten hadden dat ze toch liever thuis gebleven waren. Bovendien is niet uit te sluiten of ze gedrogeerd waren.
Bekend is dat IS vaak drugs geeft aan mensen die aanslagen moeten plegen of andere " klusjes" moeten opknappen.

miko | 30-12-15 | 23:35 | niet ok!
Dat je als volwassene nog zoveel spelfouten in 7 regels maakt is ronduit genant.. En je hebt helemaal geen idee hoe hun thuissituatie is. Wellicht waren zij ook net zo als velen van hen op zoek naar mensen die ze juist dat thuisgevoel kon geven.. Ik praat niks goed, en alles wat zij daar doen is fout, maar er zit meer achter dan jij als (analfabete) buitenstander kan zien..

Dumdumdumdumdum

Maar islam is toch alleen maar seks?
Alles draait om seks bij die stammen daar en de godsdienst is er ook naar. De beloften van al die maagden in dat paradijs maakt ze helemaal wild met wat indoctrinatie en drugs er bij en ze trekken met een stijve lul aan dat koord van die bom.
Op dat niveau moet je het zien.
Harems zijn nooit vreemd geweest in die contreien.
En nog niet. En omdat die profeet heel erg van kinderen hield is dat ook een optie voor de gelovigen.

miko | 31-12-15 | 00:09 |

Hoe jij het ook wend of keert, ons fundament is wel degelijk gebaseerd op christendom. Is gewoon zo. Tegenwoordig lijkt het er weinig meer te maken te hebben, maar nog steeds leunen we erop. Onze cultuur is een continue lijn en die is nu nu eenmaal christelijk. Jij hoeft niet christelijk te zijn hoor, het is niet iets waar je het eens mee hoeft te zijn.

mr Fawlty | 31-12-15 | 00:11 |

Ik ben een emotioneel ingesteld persoon. Ik doe mijn best dat te compenseren door objectief te reageren en doe ik best goed vind ik zelf. Ik reageer altijd met argumenten en stel het op prijs als anderen dat ook doen,

@Het Vijfde Wiel | 31-12-15 | 00:40 | niet ok!
Je bent gewoon een wijf.

@zetje01 | 31-12-15 | 00:51

Klets niet! Al zou Vijfde Wiel een vrouw zijn, dan is het nog geen wijf!
Als Athe´st ben ik het hier eens met vijfde wiel; autochtonen beseffen nauwelijks meer hoe doordrenkt ze zijn met het denken van hun voorouders. Desalniettemin is dat toch de realiteit. Het zit in het hele westerse denken. En het hangt niet aan religie, maar aan cultuur.


zetje01 | 31-12-15 | 00:51 |

Ja. Misschien wel. En ik maak erom af. Mijn hele opvoeding betreft wijven, ik maak me nul druk om. Ik ben soms gewoon beter.

toetssteen | 31-12-15 | 01:07 |

Ik ben toch echt een man. 1.94 en 110 kilo. Ik heb echt geen enkele voorliefde voor kerels. Heb overigens geen probleem met homoliefde. Een goede vriend van me is een flikker van wat heb ik jou daar.

Er zijn gewoon een paar '' slimme '' isis gasten die denken wat maagden in het paradijs ik kan ze beter nu neuken dan hebben we dat alvast gehad .

Zetje01 | 31-12-15 | 00:51 |
Last van een complexje?

Ik heb eigenlijk alleen een probleem met Islam.
Het Vijfde Wiel | 30-12-15 | 23:34 | niet ok!
Er is geen enkele religie die ook maar iets goeds heeft gebracht.

Je kunt deze twee "moppies" niet veroordelen, de islam is een zwaar vergif en eenmaal toegediend vernietigd het je verstand.

Nt gd schp d mns, mr d mns gd.
-
Athe´stisch verbond

Het Vijfde Wiel | 31-12-15 | 01:24

Ik viel over de term 'wijf'. Wellicht ben ik te ouderwets en is het een ingesleten iets dat ik vrouwen voor laat gaan enzovoort, maar ik vind in de context waar het woord wijf heden ten dage gebruikt wordt denigrerend.
Ga met elkaar in debat en eens of niet eens, prima, maar ik gruw van denigrerende termen.

Grinn, ik viel op blond, maar ja, toen ik nog haar had was dat zwart en dat exotische heb ik nog. En wat dan nog?!
Enfin, ik ken viavia wat volkomen wereldvreemde mutsen die in een begeleiding zitten. Tja die hopen er ook maar het beste van. lees deze jonge vrouwen zijn zˇ be´nvloedbaar dat mijn vrouw er witheet van woede van wordt.
Als ex gynaecologe heeft ze het nodige meegemaakt en daar mag ik niet over uit wijden, maar ze heeft de nodige weerzin.

Dadavido | 31-12-15 | 00:29 | niet ok!

Iemand aanspreken op spelfouten en dan met zˇ'n plempsel komen ... je moet maar durven ...

Niks Weens aan, het waren BosniŰrs.
Niet dat u denkt dat in Oostenrijk tegenwoordig Apfelstrudel-etende junge Mńdel uit het niets bekeren tot de radicale islam. Nee, dat buskruit des haats was er al met de paplepel in gegoten, maar een plaatselijke imam heeft er een lont bij gehouden.

Dit soort wezens zou de hand niet hebben omgedraaid voor het uitmoorden van een kleuterschool ofzo, dus ik vind het wel een gepast uiteinde.

obominotie | 31-12-15 | 03:13 |
Hard, maar waar!

Dadavido | 31-12-15 | 00:29
Sterk, het op taalvauten gooien.
Thuissituatie is dus van belang?
Mooi, ik heb een kutjeugd en ga moorden in het midden oosten en ben daar niet voor verantwoordelijk.
Je lult alleen maar zo omdat het een leuk koppie heeft.
Het merendeel van de jongens vallen in dezelfde leeftijd en daar hebben we niks geen moeite mee. Hypocriet dat je bent! Walgelijke geitenwollensokkerpopper.
Het Vijfde Wiel | 31-12-15 | 00:37
Noem eens een element op in onze cultuur dat christelijk is!

Dadavido | 31-12-15 | 00:29
Sterk, het op taalvauten gooien.
Thuissituatie is dus van belang?
Mooi, ik heb een kutjeugd en ga moorden in het midden oosten en ben daar niet voor verantwoordelijk.
Je lult alleen maar zo omdat het een leuk koppie heeft.
Het merendeel van de jongens vallen in dezelfde leeftijd en daar hebben we niks geen moeite mee. Hypocriet dat je bent! Walgelijke geitenwollensokkerpopper.
Het Vijfde Wiel | 31-12-15 | 00:37
Noem eens een element op in onze cultuur dat christelijk is!

-weggejorist-

luka_amsterdam | 30-12-15 | 21:32 |
Heel links krijgt spijt als hier eenmaal genoeg moslims zijn die Sharia willen doorzetten. In extreem links Zweden zijn ze er nog niet precies uit of de vertienvoudiging van het aantal verkrachtingen nou door massa-immigratie komt of niet, dat komt nog wel als het gevaar ook naar hun eigen deuropening komt.

Verschrikkelijk wat deze meiden is overkomen. Hopelijk helpt het veel anderen een betere keus te maken.

Alhoewel ik normaal zoiets heb van gevalletje eigen schuld, dikke bult, vind ik dit toch echt heel triest. Naieve meisjes die verschrikkelijke tijden hebben meegemaakt, omdat ze gevallen zijn voor IS propaganda.

Noem eens een element op in onze cultuur dat christelijk is!
miko | 31-12-15 | 03:45

nl.wikipedia.org...
www.bol.com...

Als je wil leven zoals in de middeleeuwen, dan moet je maar leven zoals in de middeleeuwen, met alle geneukten van dien. Kan er geen traan om laten. ze gingen om te sterven voor allah en dat hebben ze gedaan.

-weggejorist-

Voor al diegenen die afgeven op hen die hier niet droevig om kunnen worden. Had realisten de mogelijkheid gegeven de indoctrinatie vanaf de wieg tegen te gaan. Had de realisten de gelegenheid gegeven radicalisering tegen te gaan door de waarheid te vertellen over de IS en de islam. Waarom zndt de NPO de waarheid niet uit, waarom houden politici met alle verbale geweld eerlijk voorlichting over de uitwassen van de islam tegen.


Als deze maatschappij niet iedereen in de hoek zet die iets zegt over boerka┤s, hoofddoekjes, vrouwendiscriminatie, homovervolging enz. enz. enz. Nu moeten we plotseling medelijden hebben voor geradicaliseerden die geen strobreed in de weg werd gelegd om te radicaliseren, omdat we liever tegen de PVV aanschoppen als tegen het gif islam. nee sorry, de schuld ligt alleen maar bij de opvoeders die aan de radicalisering meewerkten en aan de wegkijkers die dit niet wilden te voorkomen.


Weer is de boodschapper schuld

Wat doe je daar dan ook, blijf bij je moeder.

In het satanaat IS is alles denkbaar, dit vinden wij vreselijk (misschien) maar daar is dit benoemd als onbelangrijk en alweer vergeten.

-weggejorist-

Toch zijn die IS'ers blijkbaar wel netjes opgevoed door hun moeder. Ze hebben de lekkerste voor het laatst bewaard.

Arm dom gansje. Nee, geen medelijden.

Weer twee gezichten van islam. Opbeurend, cultuurverrijkend of verheffend komt het alweer niet over.

-weggejorist-

die terreur accepteren of sterven; je kan iig niet zeggen dat ze geen kans gegeven is

En dan te bedenkten dat allah niet bestaat.

What's new... Alleen hoe kunnen ouders die kids beter en minder na´ef opvoeden. Laten ouders daar eens over nadenken...

Die situatie van deze twee dames geven precies het probleem aan waar we nu mee zitten.

Net zoals de linkmensch adoreren ze een geloof, of liever ideologie, maar hebben ze niet in de gaten dat datzelfde geloof je uiteindelijk de kop kost.

Prent dat beeld eens goed in je hersens.

Wat bezielde die koters is wat ik mij af vraag...

Ach plus puntje aan dit verhaal is dat er 70 maagden hun staan op te wachten.

-weggejorist-

bergsbeklimmer | 31-12-15 | 07:22 |
"ze gingen om te sterven voor allah...".
Ze stierven voor niks, maar eigenlijk komt dat op hetzelfde neer.

Gelukkig komen steeds meer BosniŰrs naar West Europa. In het moslimvriendelijke klimaat hier kunnen hun kinderen gematigd radicaliserend opgroeien.

Verschrikkelijk!
Als ze alleen maar PC nieuws keken snap ik het nog dat ze zijn gezwicht. Dus ouders van NL, bescherm je kinderen niet! Laat ze kijken naar de gruwel filmpjes.
Maar blijft eigen keuze, dus geen medelijden met die meiden, wel met familie. Anders moet ik ook medelijden met de 'strijders' / aanslagplegers / zelfmoordkneuzen hebben en dat gaat niet gebeuren.
Gelijke monniken ......

Petrus de Dooper | 30-12-15 | 22:39 |
IS geeft zo wel het signaal af dat zij niet op nog meer mooie vrouwen zitten te wachten. Ze hebben liever lelijke wijven, want die zijn met veel minder wroeging te vernederen en achter een boerka te verstoppen.

@Nehemia | 30-12-15 | 22:20 | niet ok!


Naiviteit misschien ook wel. Het is goed, dat dit soort verhalen naar buiten komen. Voor het volk om te zien, wat voor beesten het zijn en voor potentiele slachtoffers duidelijk te maken, dat ze weg moeten blijven.


Maar het blijft wel treurig. Laten we hopen, dat er niet weer een volkskrant komt die het gaat lopen goed praten.

Ze wouden het zelf. Dom volk.

-weggejorist-
Pardon lul | 31-12-15 | 09:39 |
Hoho, waarom weggejorist? Ik quote een aantal nazi-verheerlijkende stellingen van een andere reaguurder en ageer daar op gepaste wijze op.
Of is mijn post weggejorist vanwege dat quoten, want dan houd ik daar voortaan rekening mee...

@Cultuur.Barbaar
Dan zeg ik het wel: Eigen schuld, dikke bult. Ik gun het niemand, maar ze zijn niet ontvoerd. Ze zijn zelf gegaan. Moet je maar niet met je domme bakvissenkop een oorlogsgebied binnenwandelen.

Staat het al op Joop?. Waarschijnlijk niet, want Joop heeft het niet zo op met eerlijke journalistiek.

Staat het al op Joop?. Waarschijnlijk niet, want Joop heeft het niet zo op met eerlijke journalistiek.
ad melkert | 31-12-15 | 09:59 | niet ok!
=
Heeft Peggold al gereageerd?

Ik moet kotsen van deze reacties.. Ze hebben het verdient? Kom op zeg op die leeftijd zijn meisjes be´nvloedbaar. Gaan we nu ook meisjes veroordelen omdat ze zich door loverboys en pedofielen laten verleiden. Veroordeel de mensen die deze meisjes ertoe aangezet hebben. En die barbaren in dat kut kalifaat. Ja ze waren dom ja ze maakte de verkeerde beslissing ik denk dat ze dat zelf ook wel door hebben gehad.
Tuigvdrichel | 30-12-15 | 21:54 | niet ok!
Ja heel erg spijtig enzo blabla. Het verstand van een kaassoufflÚ hebben, naar SyriŰ gaan en dan de pijp uit gaan. Rot voor je.

Sterven ter meerdere eer en glorie van een niet-bestaande onlogische god en een verdorven religie. Zinlozer kan je dood niet worden.

dit is islamofobe propaganda van de joden// linkschmodus uit

In plaats van die kinderen de schuld te geven zouden ze/jullie moeten kijken wie die radicalisatie en het uitreizen naar het "kalifaat" heeft veroorzaakt en gefaciliteerd.
Daar zitten personen achter.
DAT zijn de schuldigen en DIE moet je oppakken.

Het is allemaal de schuld van Geert Wilders.

Darwin award. You have to admit it: natural selection is a beautiful thing.

plaszak | 31-12-15 | 10:54 |
Elke soldaat kan dienst weigeren uit ethische motieven, zelfs als dat de kogel oplevert. De ideologie van ISIS is dood en verderf, als ze werkelijk zulke nobele pretenties zouden hebben gehad, zou de kogel ze dichter bij allah (weiger te hoofdletteren, denkbeeldige haatvriend dat het is) kunnen brengen. Nee, ze waren de propaganda postergirls van de haat, wie weet hoeveel meisjes door hun zijn geronseld. Je hebt helemaal gelijk, in het verantwoordelijk maken van de veroorzakers. Dit neemt niet weg dat wij geen robots zijn, ook een kind van 15 is dat niet. Ieder wordt geboren met een geweten, zet je dat uit, gaat het jou ook niet meer beschermen. (Als ik echt op de grimmige tour denk; 'het opportunisme van de poes, wordt afgestraft'.)

Kijken ze geen tv? Lezen ze geen kranten?
Hoe ver van de werkelijkheid ben je dan
Dachten vast dat het leuk werd met een tent om je lichaam lopen, gezellig tussen terroristen en moordenaars.

Iets voor de dochters van "van hagelslag tot halal?". Want de Islam is toch zo vredelievend?

Iets voor de dochters van "van hagelslag tot halal?". Want de Islam is toch zo vredelievend?

Tja. Rust zacht mooie Bosnische meisjes.


Voor alle harteloze reaguurders gaarne een ongezien tyfus-2016 a.u.b. met enorm veel tegenspoed en ellende. Als je zo kan denken of praten over twee verloren tienermeisjes die ge´ndoctrineerd, verkracht en doodgemarteld zijn verdien je gewoon een langzame en pijnlijke dood want je menselijkheid ben je al tijden kwijt.

"Iets voor de dochters van "van hagelslag tot halal?". Want de Islam is toch zo vredelievend?"

En daarmee bedoel ik niet de dames zelf/persoonlijk maar de 100-den, misschien wel 1000-den meisjes en dames die zich bekeren tot de Islam en het liefst richting Midden Oosten willen vertrekken.

Denk na dames, alsjeblieft. Wees niet na´ef. Islam is geen vredelievende ideologie. Zie dit artikel. Denk na.

De Koreaanse Slet | 31-12-15 | 11:45 |
Net of jij niet mee verantwoordelijk bent voor de wandaden van jouw eigen 'tribe'. Hier heb je een stamgenoot die er toch wat meer moeite mee heeft.
www.youtube.com...
'Not to act on responsibility makes you complicit.'

Geen medelijden mee ik ziejuhhhh

@nuff said | 31-12-15 | 12:05 |
Off topic.

Uitgekost worden door het Westen en door de krentenbaarden is een equivalent van in het spreekwoordelijke vagevuur verkeren. Letterlijk het laagste van het laagste, samen met alle vrouwelijke, Westerse bekeerlingen die zich willens en wetens tot de sekte hebben gewend en zowel de uitgesproken als latente verraders binnen het etablissement.

plaszak | 31-12-15 | 12:20 |
Dan heb je de link niet gekeken. Raakt het je comfortzone, dat is dan pech. De waarheid is wat hij is. Svoboda, IS, toch makkelijk al die goedgelovige/manipuleerbare zieltjes. Gecontroleerde oppositie... Haatfabrieken, het is allemaal vrij doorzichtig, allemaal uitgekookt in die ivoren/verheven en geleerde toren.

@ De Koreaanse Slet | 31-12-15 | 11:45 |

Dus dan wens jij mede-reaguurders maar een langzame en pijnlijke dood toe. Erg "menselijk" van je...

Young, dumb, and full of cum.

@nuff said | 31-12-15 | 12:37 |
Hoeveel alufolie wil je?
Een ton?
Twee ton?

Heel triest dit bericht.
---
Het valt me op dat ik niet ÚÚn reactie verneem van de reaguurders die altijd meteen in de bres springen als er een negatief bericht over een(mede) moslim geplaatst wordt. Ik noem geen namen maar zij schitteren van afwezigheid als het om dergelijke onderwerpen gaat. (bv homofilie onder moslims is ook zo'n onderwerp)
---
Zouden ze het er soms (deels) mee eens zijn?

plaszak |
Kun je niks beter verzinnen, geen enkel argument. Had ik ook niet verwacht. Maar daar heeft ons aller Shiksa, wel een leuke parodie voor bedacht.
www.youtube.com...

plaszak | 31-12-15 | 12:56 |
Er is niet genoeg alufolie om je beschermen tegen onze vijanden.
Doe mij maar een portie Brother Nathanael.
Ook hij heeft zich verdiept in de krachten die de wereld aan het verpesten zijn voor iedereen.
In deze clip toelichting op 3 punten om hun overwinning te halen.
www.youtube.com...

Ze hebben hier zelf voor gekozen, geen medelijden mee.

Ze hebben hier zelf voor gekozen, geen medelijden mee.

Ben toch benieuwd of ze nog steeds zo lofprijzend was over mohammed-de-pedo-woestijn-rover z'n haat ideologie.

Ik ben niet van de islam, dus ik zou netjes wachten tot ze 18 was en haar dan pas doen.

Oostenrijkse Dijen-kletsers vinden IS strijders best sexy.

Spijtig. Maar als je lang genoeg met een roedel wolven meerent, zullen ze zich uiteindelijk eens tegen je keren.

@domheid regeert | 31-12-15 | 13:11 |
Ah, Catweazel.
Altijd knap hoe een zooitje antisemieten ieder topic weer in een Jodentopic weten te verdraaien.

plaszak | 31-12-15 | 13:42 |
Het is ook buitengewoon kundig hoe een klein groepje mensen overal de touwtjes in handen hebben en de wereld naar hun pijpenkrullen kunnen laten dansen.
Catweazel komt daarbij altijd met feiten. Feiten die gecontroleerd kunnen worden. Daarover kunnen we discussiŰren.
Mij uitmaken voor antisemiet is niet meer dan een zwaktebod.
Argumenten maken de discussie. Gescheld voegt niets toe.

@De Koreaanse Slet | 31-12-15 | 11:45 - gut, ben je er weer? Jij wenst alle salafisten en overige onrendabelen te deporteren. Wat zeg ik, een ieder die niet jouw ideologie aanhangt. Jij bent af, dat weet je toch inmiddels wel? Of moet ik echt in ieder topic jouw waanzin posten?

Bek houden slet, gewoon jouw bek houden.

De Koreaanse Slet | 31-12-15 | 11:45 |
Vertel dat tegen de mensen die in die regio dood gemarteld, verkracht en beroofd zijn door vijftienjarige snotneuzen die zo nodig naar het kalifaat af moesten reizen.
deze dames zijn niet na een week terug gekeerd of zo.
Duidelijk gekozen om naar een gebied te gaan dat zelfs op de msm als totaal van de pot gerukt bekend staat met alle haat er in.
Of ik iemand zijn dood gun?
Nee, maar medelijden krijgen met iemand die krijgt wat hij willens en wetens opzoekt ook niet. Ook al ben je zeventien jaar.(dan kun je in Nederland trouwens al in dienst hoor.
werkenbijdefensie.nl...
Tja en de sbarro bombing werd ook uitgevoerd door een meisje van zeventien die er tot op de dag vanvandaag geen spijt van heeft

Tuigvdrichel | 30-12-15 | 21:54 | niet ok!
Als het jongens van 15 en 17 waren geweest hadje vast heel anders gereageerd. Helemaal als deze jongens waren terug gereisd naar ons land om hier een aanslag te plegen en daarbij onschuldige burgers hadden doodgeschoten. Zelfde verhaal natuurlijk: Naieve jongens die gehersenspoeld zijn, slachtoffer van een verderfelijke ideologie.

Maar je zou ze eigenhandig hebben willen doden als je de kans kreeg.

Kan het ook zo zijn dat ze twee hele extremistische dames waren. Eerst heen gaan, dan andere meisjes lokken en dan je lichaam weg te geven aan de nieuwe strijders met als absoluut hoogtepunt te sterven met pijn. De mannelijke tegenhangers offeren hun leven en meer ook graag op voor een heldendood. Die gasten zijn zo extreem dat ik het niet uitsluit dat deze meiden gelukkig zijn gestorven.

@dks

Typisch dat wanneer er 2 blanke (meisjes in dit geval) bekeren jij het ineens 'zielig' en 'verrot' vindt. Als het 2 jongens (afkomst irrelevant) waren geweest, wat was dan je reactie geweest? Dan vind je heel IS en gelijksgezinden allemaal zielig. Want ze zijn daar allen de moeder ge´ndoctrineerd.


Jou reactie zegt meer over hoe generaliserend je zelf bent, dan de reaguurders die je van alles toewenst.

MarcS | 31-12-15 | 13:56 | niet ok!


Nee hoor. Ik stel dat orthodox religieuze mensen geen plek hebben in het westen. De rest fantaseer je er zelf bij linkse trol.

Maar buiten alle heen en weer commentaren om is en blijft er elke dag wel iets gruwelijks over de meest zieke sekte ter wereld te melden.
Ook is het optreden ertegen niet genoeg om het uit te roeien, want ze zitten nu overal en ook in Europa.
Vroeger was er de pest, nu is het de islam die dood en verderf zaait.
Ja maar al die gematigde moslims dan?
Die bestaan niet. Wanneer tot die sekte behoort dien je die koran letterlijk te volgen, inclusief de haat die het uit straalt.
Dat ontkennen gematigde moslims dus zijn ze niet echt en voor de acceptatie in de vrije wereld zou het dan beter zijn om je koran te verbranden Voor bidden heb je geen godsdienst of gebouw nodig en dan werkt het ook nog wel eens beter. Want het is toch praten met je zelf?
Godsdiensten zijn er op gebaseerd, allemaal dus, om de mens van de waarheid weg te houden. Het zijn opgetrokken muren die je in hun bekrompen visie willen vast houden, macht over je willen hebben en geld aan je verdienen. Wanneer je zo ver bent dat je een tipje van de sluier kan oplichten dan ben je geen klant meer van die leugenfabrieken.
.

De na´viteit van vrouwen blijft me verbazen!


En dan maar zeuren om meer 'vrouwenquota's' in de politiek en bedrijfsleven...

Janus Klabanus | 31-12-15 | 14:19 | niet ok!


Ik vind het sowieso zielig voor iedereen man of vrouw die onder de 20 is en in de handen valt van een gewetenloze sekte. En al helemaal voor tienermeisjes.

Weinig zin om me weer in de discussie te storten, maar iedereen die het maar oke vindt dat een 15 en 17 jarig meisje misbruikt worden, om welke reden dan ook is geen haar beter dan die haatbaarden zelf.

Aanhangers van die pedofiel vinden zelfs een kind van 9 jaar al oud genoeg om te misbruiken, want dat deed die pedo zelf ook.
Pedofilie is heel normaal in de moslims wereld.

De Ongematigde | 31-12-15 | 14:32 |
Niemand vindt het okÚ dat de meisjes misbruikt worden en iedereen zou willen dat deze meisjes in een normale omgeving waren opgegroeid.
Helaas was hun omgeving anders en kozen ze ervoor om actief hun omgeving te ondersteunen door bijvoorbeeld het ronselen van andere meisjes.
Het is zielig voor ze, hun leven had zo anders kunnen zijn, maar ze zijn oud genoeg om zelf verantwoordelijkheid te dragen voor hun keuze.

De Ongematigde | 31-12-15 | 14:32
Ik denk niet dat er veel zijn die misbruik ok vinden.
Maar als je willens en wetens bij een haatsekte aansluit die voortdurend in het nieuws is vanwege grove schendingen van de mensenrechten speciaal die van vrouwen dan moet je geen medelijden verwachten als je valt.
15 en 17 is dan geen excuus.
Het is niet bepaald dat ze gedwongen werden is het wel?
Wat had je gezegd als ze hier ten lande dood geschoten waren tijdens een poging bommen af te laten gaan tijdens een K3 concert om maar eens wat te noemen?
Ook zielig?

domheid regeert | 31-12-15 | 14:45 |

Hmm, allereerst staat het niet vast dat deze mutsen actief zijn gaan ronselen. Het was eerder andersom, dat zij door een of andere malloot zijn geronseld. Bovendien ben ik er niet van overtuigd dat 15 jarigen de gevolgen van hun dader kunnen overzien.

Was een andere zaak geweest als ze pak 'm beet 10 jaar ouder waren geweest. Maar nu vind ik dat ze wel heer erg gruwelijk hebben moeten boeten voor hun misstappen. Daar ligt het punt een beetje voor mij.

miko | 31-12-15 | 14:52 | niet ok!

Op je 15 sluit een bakvis zich niet willens en wetens bij zulke mongolen als de IS aan. Die meiden zijn er ingeluisd, en hebben daar voor geboet.

@De Ongematigde | 31-12-15 | 15:01 | niet ok!
De een is op haar 15e nog een bakvis, de ander weet al dat ze wil sterven voor Allah (zoals de meiden in de afscheidsbrief aan hun ouders aangaven). Dus hier kom je niet mee weg.

De Ongematigde | 31-12-15 | 15:01
Ze zien er lief uit he? Die kunnen niet lezen, hebben geen tv of internet en zijn op zijn kony's ontvoerd om bij IS te gaan.
kom op, als je zelf zo naief bent zou ik me maar vast leggen aan een ketting, voor je het weet ga je zelf.
Willens en wetens. Zelfs bij aankomst zich maanden naderhand nog trots laten fotograferen met het vingertje omhoog.

Maria.1 | 31-12-15 | 15:20

En omdat het op papier staat betekent het automatisch dat zij volledig uit haar zelf die beslissing heeft genomen? Nogal een gewaagde aanname. Uit het politie onderzoek bleek dat beide wichten door een of andere IS malloot zijn geronseld. Gebeurt wel eens vaker dat 15 jarigen in de mooie praatjes trappen van gewiekste oplichters. Hier ter lande vallen ze dan prooi aan loverboys bijvoorbeeld. Op je 15e ben je nu eenmaal erg be´nvloedbaar. Daarom vind ik het sneu. Ik heb nul komma nul medelijden met gasten (of vrouwen) die daar met hun volle verstand heen gaan en dan de pijp uitgaan, hoe meer hoe beter zelfs. Maar in deze specifieke situatie heb ik toch het idee dat ze als het ware gehersenspoeld zijn en in hun na´viteit er ingetrapt zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat een 15 jarige voor die smeerlapperij van een IS kiest in plaats van bezig te zijn met dingen die 15 jarigen normaliter doen.

miko | 31-12-15 | 15:42 |

Ik begrijp wat je zegt, het is mij alleen te doen dat ik mij niet kan voorstellen dat zo'n jong iemand een weloverwogen besluit heeft genomen. Ze hebben zich laten meeslepen,en ÚÚn ervan is tot zinnen gekomen en wilde daar weg. Maar dat is helaas voor haar niet gelukt. En daarom heb ik medelijden, want die juffers zijn door die barbaren op een gruwelijke manier misbruikt. Laat mij maar even een paar uur met een soldeerbout en een kniptang los gaan op die gasten die dit op hun geweten hebben, bij wijze van spreken.

Er zou naast veilig verkeer en seksuele voorlichting ook op school voorlichting gegeven moeten worden over het gevaar van de islam en religie in zijn geheel. Dat had misschien ook wel de dood van deze meisjes voorkomen.

Domme, domme meisjes! Zo naief, een lijdensweg en betaald met hun leven.

miko | 31-12-15 | 15:42 | niet ok!

Twintig jaar geleden gingen Nederlandse soldaten naar sebrenicia. Zij dachten door de NAVO geholpen te worden. Ook zij lazen kranten en dachten steun te krijgen van de Nederlandse regering. Nee, het is hun eigen schuld dat zij nu met een trauma lopen.

De meiden hadden beter naar Lloret de Mar op sex-jihad kunnen gaan.

Stoere en knappe Mo gaan niet op jihad,is een thuisblijvertje. Geniet te veel van het leven hier, roken, drinken, meiden.
Dus als je op Jihad denkt aan die knappe Mo te komen tref je daar het dikke bebaarde scheefkoppige neefje Abdul aan. Niet zo fijn om door hem gepaald te worden denk ik. Kwamen ze alleen te laat achter.

Vrouwen van 17 hebben de geestelijke ontwikkeling van een 5 jarige jongen. Ze denken dat ze intelligent zijn en van alles begrijpen, maar ze lullen alleen hun moeder na. Een kerel heeft al begrepen dat hij zelf na moet denken.

15 & 17 met het verstand van een visstick. 1 ding is zeker. Komen niet maagd aan de hemelpoort om vervolgens opnieuw door dit tuig 24/7 in alle gaten volgespoten te worden.

Eigen schuld, dikke bult. Daar mag iedereen wat mij betreft een dikke moraalpaal van krijgen, maar als dit Hassan, Mohamed en Soufian waren geweest had vrijwel iedere reaguurder heel anders gereaguurd! Maar o nee, dit zijn 'zielige, na´eve, kwetsbare meisjes'.


Als Samra en Sabrina (voor mijn part ook nog Hassan, Mohamed en Soufian erbij) ervoor kiezen te strijden voor het kalifaat, en ervoor kiezen zich te onderwerpen aan de islam; is dat hun keuze. Dit is een logisch gevolg en als er een hel bestaat, hoop ik dat zij daar eeuwig in zullen branden. Een vriend van de islam, is een vijand van mijn vrijheid.