*


Mart Smeets doet lullig


#DeMart

Mart Smeets kreeg volleybalster Manon Flier bijna in tranen tijdens zijn programma London Late Night.

Mart Smeets heeft veel kritiek gekregen op de manier waarop hij volleybalster Manon Flier heeft geïnterviewd in zijn programma London Late Night.

Flier is in Londen om haar partner, beachvolleyballer Reinder Nummerdor bij te staan, meldt De Telegraaf. Zelf wist ze zich met het Nederlands volleybalelftal niet te plaatsen voor de Spelen. Mart Smeets ging daar maar al te graag op in. Het leverde pijnlijke televisie op, waarbij de volleybalster moeite had haar tranen te onderdrukken.

Bij veel kijkers schoot het optreden van Smeets in het verkeerde keelgat. “Man man man.. Mart(elaar) Smeets”, zo typeerde een Twitteraar het interview. “Als ik Manon Flier was, had ik de tafel verlaten. Wat een denigrerend gesprek voor haar met Smeets”, reageerde een ander.

Verbale aanranding

Presentator Marc de Hond noemt het interview in een column maandag een dieptepunt van London Late Night. Hij spreekt van "verbale aanranding." De Hond: "In het gesprek, waarin de spreekverhouding – niet gechargeerd – ligt op 75% Smeets aan het woord tegenover 25% Flier, wordt het mislopen van de Spelen steeds opnieuw door hem ingepeperd. Om vervolgens tot een ongevraagd advies te komen: Flier moet gaan beachvolleyballen."

Reaguursels

Mart is over zijn OHD.

Smeets was vroeger misschien nog wel leuk, maar dat was jaren geleden.

Ik heb een paar keer een stukkie van dat programma van hem bekeken en ik kreeg warempel kots-neigingen. Wat een zijhemd is dat geworden zeg, wat een uber-slijmbal ook.

Mag ik dat zeggen? Neen! Dat MOET ik zeggen. Deze man is definitief over zijn houdbaarheidsdatum heen, en het is jammer dat hij de eer niet aan zichzelf heeft gehouden.

Mart is een over het paard getilde dikke boeren plompzak. Opzouten met die eikel

-weggejorist-

Wat een baas is die Mart toch.

Kerel kan beter zijn bek houden. Wat heeft meneer Smeets nou zelf eigenlijk allemaal gepresteerd? Precies. Niks. Beetje lullen over sport is allemaal leuk en aardig, maar je moet dan niet gaan denken dat je talent hebt. Ongelooflijke lul.

-weggejorist-

Mart is een lul, oke. Dat mag zo onderhand wel bekend zijn.
Maar in dit artikel hoef ik niet perse te lezen wat een of andere twitteraar van dit interview vond. Ik wil lezen wat voor vragen Smeets dan precies stelde, waardoor Flier bijna in tranen uitbarstte. Nu weet ik nog niet zoveel, behalve dan de mening van een voor mijn onbekend iemand in den lande.

Deze man is een zelfingenomen zak die het waanidee heeft dat ie god zelf is en boven iedereen staat.
Hij had allang van de buis gemoeten en wat mij betreft had hij er nooit op gehoeven.

Gelukkig wist Eva Jinek wel raad met zijn ondeskundig commentaar en ik hoop dat er gen verdere incidenten meer nodig zijn om deze eikel van de buis af te halen !

Kerel kan beter zijn bek houden. Wat heeft meneer Smeets nou zelf eigenlijk allemaal gepresteerd? Precies. Niks. Beetje lullen over sport is allemaal leuk en aardig, maar je moet dan niet gaan denken dat je talent hebt. Ongelooflijke lul.
OpperGek | 06-08-12 | 12:50 | niet ok!
Het was een niet onverdienstelijke basketballer, ooit.

Dat stukje over Marc de Hond moest ik hardop om lachen. Dat is zo'n lul die even pseudo-wetenschappelijk komt vertellen wat er gebeurd is.

Ik vond het meevallen...

We zagen hem hier al jaren niet meer (want schotel - want boycot PO) en dus ook niet per foto maar dank Powned weten we hier nu sinds vandaag hoe hij er anno 2012 uitziet en F-T-H! wat is 'ie oud geworden zeg bij het seniele af zelfs!

In 1984 heeft de NOS een gigantische kans laten liggen om
Mart(KOTS) Smeets de ontslaan, op staande voet.
Ik weet niet meer precies wat hij had uitgevreten maar voor straf mocht hij niet lijfelijk in Los Angeles aanwezig zijn.
Hij moest voor straf in Hilversum blijven.
Weet iemand nog precies waarom Mart(KOTS) Smeets toen niet naar Los Angeles mocht?

Verschrikkelijke vent. Typisch voorbeeld van iemand wie zijn doel voorbij is geschoten. Ooit een gezicht van de publieke omroep, nu een vaste ergernis.

Hoewel een 'tikkeltje' narcistisch, Mart blijft een baas

Hopelijk zullen ze Smeets voorlopig maar op stal plaatsen. En de sleutel 'kwijtraken'. Problem solved. Mission accomplished.

Mart moet zich gewoon terugtrekken in zijn pandje aan het Spaarne en zijn gevelsteen met de basketbal op zijn hoofd laten stuiteren.

Het meest storend is nog dat hij tegenwoordig continu doet wat hij vroeger maar af en toe deed; het publiek toespreken alsof ze allemaal aan het Syndroom van Down lijden.

Zet die onzin van hem eens tegenover VI TV, dat kwaliteitsverschil is toch niet te geloven?

Smeets doet lullig, kan die man nog iets anders dan? Een mislukte basketballer die het aan z'n rug kreeg, die nu andere sporters aan het spit rijgt, de arrogante zak.

Lul van een vent. Meid heeft het goed aangepakt en op sommige juiste momenten gewoon niets gezegd. Leuke meid!

Ook deze ouwe zak gaat eens dead.
Duurt alleen zo lang.

@OpperGek | 06-08-12 | 12:50 : Godverdomme, informEEEEEEER JE NOU EERST EENS!

"Nog eerder was hij tien jaar lang professioneel basketballer bij Levi's in Haarlem. Ook speelde hij in het Nederlands nationaal basketbalteam en deed mee aan zes oefeninterlands in Duitsland."

Wordt er hier correct en hard kritiek geleverd op die vent, ga jij weer LULKOEK lopen te spuien. Tyf eens op met die reakties vanuit je ballen. Wiki is er niet voor niets.


Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!

TM | 06-08-12 | 13:01 |
Probeer eens de kalmeringspil.

kippevlees | 06-08-12 | 12:53
Dit stukkie misschien?:
www.dekrantvantoen.nl...

Ze motten André van Duin daar eens neerzetten... Misschien niet de beste sportverslaggever, maar véél leuker en gezelliger.

Mart Smeets is een pedante vrouwonvriendelijke bejaarde oude lul die allang van de buis gehaald had moeten worden.
Misschien kan hij samen met pa van der Geest in een bejaardenhuis weggestopt worden?

Als voetbalpope Johan Derksen over Mart Smeets verklaarde, dat Smeets Mart Smeets speelt, dan geeft dat te denken tog?

NOS he, eerst jack van geld bij het ek en dan mart smeets bij de os. Maarja ik kijk sinds vi oranje toch al die dingen niet, allemaal saaai.

Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen: "De man is een onwaarschijnlijke gek!"

-weggejorist-

Wat maakt iedereen zich belachelijk druk ... Je bent toch niet verplicht om naar die man te kijken?
We gaan hier toch ook niet zitten lullen over Knevel en Van de Brink, daar kijkt ook geen mens naar.

Ik vond die Mart wel cool. Maar dit is een schande! Weg met die gozer!

Wat doet die Flier ook in dat programa. Ze doet toch ook niet mee op de OS2012, nog heeft ze ooit een OS medaille gewonnen. Bovendien is ze niet met één vd atleten getrouwd. Straks krijgen we allemaal van die wannabees in studio sport. (Niet iedereen staat op het nivo van Jolanthe !)

Lijkt mij niks nieuws, Mart is alleen met zichzelf bezig en als hij daarvoor iemand moet kwetsen? Ach, is goed voor de kijkcijfers toch!

Smeets is uiterst deskundig en een vlot interviewer. Maar ook die kunnen flink in de fout gaan. Vooral door ovrschatting wat hij allemaal mag zeggen. Op een gegeven moment ga je op je bek. Zeker als je niet een èchte gentleman bent, maar een opgeklommen jongen uit het volk.Smeets doet alsof het hem allemaal gemakkelijk afgaat, maar in wezen is hij erg onzeker.

De artikel kop klopt niet. Er moet staan 'Mart is een lul' (die zichzelf te interessant vind).

Mart is de Ferrie Mingelen van de Sport maar zelfs die legt politici niet uit wat ze volgend jaar moeten gaan doen. Maar uiteindelijk denk ik dat dit allemaal een hetze is van de Telegraaf/RTL. Als je de kijkcijfers van gisteren ziet: 1,5 miljoen kijkers voor Mart Smeets tegen de Zomer van 4 nog geen kwart miljoen kijkers dan weten ze dat ze flink aan het verliezen zijn.

Manon is geyl, ik zou dr doen!

@Fiasco | 06-08-12 | 13:03 : Of die gazd doet even een inelligentie-pil voordat ie gaat tikken?

@James Lastig | 06-08-12 | 13:09 : True, maar je laat je tv aanstaan na de OS en die facie kijkt je weer aan. Kan die man niet naar 02:00 uur 's nachts worden geschoven met zijn programma?

Smeets is een geile ouwe zak. Lijkt beledigend maar heeft ie laatste 2 jaar zelf gezegd .

Smeets is een van de beste sportverslaggevers en reportagemakers.
Maar helaas een van de slechtste presentatoren en interviewers.

80 jaar terug eens per ongeluk gelezen dat hij (Sleets) zijn stropdassen bij voorkeur in Milaan koopt.Daar houdt mijn kennis op van de man.
Zelfingenomen zak.Dat wel.

Simon_GS | 06-08-12 | 13:14 | niet ok!
Dat heeft wrss vooral te maken met het feit dat alles op 1 is, luiheid met zappen enzo.

kippevlees | 06-08-12 | 12:53
Zie hier:
In het roemruchte interview in Vrij Nederland (1984) liet Mart Smeets geen spaan heel van zijn werkgever Studio Sport. Zijn chef verweet hij ‘geen reet van sport te weten’ en zijn baas kreeg het label ‘tiran’ opgeplakt. Een schorsing volgde. De Tour de France en de Olympische Spelen in Los Angeles moest Smeets aan zich voorbij laten gaan. Nu, zesentwintig jaar later, zegt de sportverslaggever spijt te hebben van zijn uitspraken. ‘Stom’ noemt hij het in zijn boek Spelen (2004). ‘Ik was een jonge televisiemedewerker, zelfgenoegzaam en opportunistisch.’

Laat onverlet dat die Smeets een vreselijke slijmbal is.
Kijk maar eens als er een iemand aan tafel zit die goud heeft gewonnen.. Dan zit ie daar met een stramme kabouter en komt bijna klaar. Zodra iemand naast de medailles grijpt, is he interview meestal heel snel klaar.
Kortom, paardelul!

Mart pist iedere avond in zijn bed.mag ik dat enz.Ja, want hij heeft dat in zijn onmetelijke ijdelheid zelf in geuren en kleuren op de tv zitten te vertellen.Dat niemand dat meer weet!

@kippevlees
het verhaal ging dat mart ria stalman aangeduwd zou hebben. ria stalman, de kogelstootster. of was het ria visser, de schaatster?

TM | 06-08-12 | 13:01 | niet ok!
Poe, poe, 6 oefeninterlands tegenn Duitsland. Ennu..hoeveel mensen basketbalde er in die tijd? Mart Smeets, een volwaardige prof in een serieuze sport at the time? Laat me niet lachen.

Typisch NOS, werken met lui ver over de datum.

Toen Mart zijn vader zei dat ie journalist wilde worden antwoordde deze "als je maar objectief bent".
Wat ligt die arme man al jarenlang zich in zijn graf om te draaien als Mart op tv verschijnt.
De laatste weken moet Pa Smeets meerdere uren per dag draaien.

@Sparky Griswold | 06-08-12 | 13:28 : Selectief lezen vrindje? Tien jaar prof-basketballer geweest. Niet zeiken, hij heeft vroeger fanatiek voor zijn brood gesport en voor zijn sport geleefd.

Mijn kritiek richting die clueless critic staat verder los van mijn antipathie voor de man, want ik vind het een buitengewoon enge interviewer/narcissist(narcist?), die is gaan geloven in de mythe over hemzelf die hij zelf in elkaar heeft geflanst.

kippevlees | 06-08-12 | 12:53
Maar misschien ook wel hierom:
www.youtube.com...

Als die boer van een Mart Smeets zo graag presentatortje speelt waarom gaat hij dan niet een presentatie-cursusje volgen of zo? Of een keer lekker neuqen, ik vermoed dat hij sinds Stalman weinig of geen pussy meer gezien heeft.

Die smeets moet echt van tv, met ze steenkolen Engels.

Alsof die dikke walrus beter kan volleyballen, salaris intrekken en als de sodemieter van de buis af!

Ik zie Smeets nooit op TV want van hem en de PO mag je maar van 4 sporten houden: voetbal, wielrennen, tennis en schaatsen. En vooruit: basketbal. Nou net de sporten waar ik niets mee heb. Dus ik zie geen Smeets. Niks aan verloren, blijkt.

Mark de zelfkicker!
Elk sportprogramma met Mark Smeets ontaard in een soort Mark-smeets-show waar presterende sporters niets meer zijn dan opvulling van zijn programma en Smeets bij elk interview niet alleen in een soort spervuur alle vragen stelt maar ook het liefst zelf de daarbij horende antwoorden geeft!

Verder klopt het dat Smeets een uiterst deskundig sportverslaggever is die zich meestal goed ingelezen heeft en dus meestal weet waarover hij praat. Doch net zoals Louis van Gaal een goede coach is maar als mens onverteerbaar is, is Mark Smeets dat ook! Dit soort zelfingenomen lui zijn dus alleen aardig tegen mensen die hen kritiekloos na-wauwelen en/of een goede sportprestatie hebben geleverd.

Nee, onze Mark Smeets is de in enge kledij vleesgeworden zelfingenomenheid van het Nederlandse sportjournaille dat het kijkerspubliek ruiterlijk onderschat en eigenlijk alleen televisieprogramma's maakt ten faveure van zichzelf!

Hunebedbouwer | 06-08-12 | 13:44 Dit artikel gaat nu net over de OS, druif. In de zomer versie komt er geen schaats voorbij en voetbal is daar een enorme bijzaak. Als nou had gemeld dat je niet van sport houdt, tenzij bridge dat wel is, komt het waarschijnlijk dichter bij de waarheid. Wel leuk wanneer iemand niet van sport houdt en nooit Smeets ziet dit dan wel even meld..

Smeets doet niet lullig, is gewoon een grote LUL!

Wie kijkt er dan ook naar zo'n uitzending? Behalve Smeets zelf natuurlijk die het opneemt.

Vond hem de beste...maar dat is lang geleden.

Hoe hij met zijn 'gasten' omgaat, echt walgelijk.

i.p.v. Mart Smeets doet lullig -> Mart Smeets een Lul, Manonflier de Lul.

Wat nog niemand heeft opgemerkt: Eigen schuld had ze hem in het voorgesprek maar niet moeten afwijzen voor wat gerollebol...

@ E Rectus Magnificus | 06-08-12 | 13:50
Zeker hou ik van sport. Maar als er geen benzine bij nodig is: laat maar.
F1, Moto-GP, (DAKAR)rally, enzo..en nee, OS vind ik ook niks.



Zou Mark Smeets zich misschien aftrekken bij een foto van hemzelf?

Ik heb net dus even drie minuten bekeken van het infameuze interview. Ik ben zelf maar afgehaakt, omdat ik de afkrakerij niet meer aankon. Wat een walgelijke televisie. De Staatsomroep werkelijk onwaardig.

Typisch tafelgesprek met Smeets, vorige week. Aan de bondscoach van de Vrouwen Acht, Susanna Chayes, vraagt hij waar die achternaam vandaan komt ("mijn vader was Amerikaan"). Smeets: "Zo. Welkom in dit leuke land." Hilariteit bij de dames, inclusief Chayes: "Ik ben hier geboren!" Onverstoorbare Smeets: "Ja.. ja.. da's een mooi land." en zet het gesprek voort met een ander. Die man is ontheemd. In een schommelstoel zetten met een slabbetje en mooi plaatjesboek.

afgezien van z'n naam vrij kansloos mannetje die Mart...
dit ook nog zo'n heerlijk fragmentje:
www.youtube.com...

kippevlees | 06-08-12 | 12:53 |
Pluimvee schiet pluimvee te hulp.
1984 mocht hij niet aanwezig zijn vanwege zijn onbezonnen kritiek op zijn werkgever de NOS.
geen dank

Mart Smeets doet niet lullig Mart Smeets is lullig de hele Olympische Spelen al. Over het paard getild lulletje.

@dopinie | 06-08-12:
Echt schofterig en tenenkrommend was dat idd.

Prins Pils | 06-08-12 | 13:47 | niet ok!
Prins Pils | 06-08-12 | 14:14 | niet ok!

Hee Prins! Hij heet Mart, geen Mark! Zo is het toch? Ja? Mag ik dat zeggen?

Helaas is die 75%/25% verhouding voor elke uitzending van toepassing. Zappen dus als die Martosaurus erop is.


In 1984 heeft de NOS een gigantische kans laten liggen om
Mart(KOTS) Smeets de ontslaan, op staande voet.
Ik weet niet meer precies wat hij had uitgevreten maar voor straf mocht hij niet lijfelijk in Los Angeles aanwezig zijn.
Hij moest voor straf in Hilversum blijven.
Weet iemand nog precies waarom Mart(KOTS) Smeets toen niet naar Los Angeles mocht?

mart smeets mocht Bij de Spelen in Los Angeles in 1984 mocht hij niet aanwezig zijn vanwege zijn onbezonnen kritiek op zijn werkgever de NOS

Mag ik dat zeggen?
BJ81 | 06-08-12 | 14:22 |
Ja dat mag u terecht zeggen!:)

In 1984 heeft de NOS een gigantische kans laten liggen om
Mart(KOTS) Smeets de ontslaan, op staande voet.
Ik weet niet meer precies wat hij had uitgevreten maar voor straf mocht hij niet lijfelijk in Los Angeles aanwezig zijn.
Hij moest voor straf in Hilversum blijven.
Weet iemand nog precies waarom Mart(KOTS) Smeets toen niet naar Los Angeles mocht?

mart smeets mocht bij de Spelen in Los Angeles in 1984 niet aanwezig zijn vanwege zijn onbezonnen kritiek op zijn werkgever de NOS

Ben ik de enige hier die dit een goed interview vond?

- ze heeft zich toch niet geplaatst voor de spelen # Feit
- als je daar aan die tafel gaat zitten kan je die vraag verwachten # feit
- je moet nou eenmaal tegen kritiek kunnen # feit
- do i need to go on?! # meh maar weer aan het werk.


Dus al die jankeballen hierboven... kiss my ass!

smeets moet gaan geraniumkijken

dopinie | 06-08-12 | 14:14 | niet ok!
Net als gisteren tegen Ranomi K. Mart tegen Ranomi: "Weet jij al dat er drie gemeenten strijden om je een officiële huldiging te geven? Groningen, Eindhoven en dat dorp waar je vandaan komt, Winsum?". Ranomi, vriendelijk maar heel kort: "Sauwerd". Mart blij in de camera: "Ja mensen, Winsum, Groningen en Eindhoven willen alle drie Ranomi gaan huldigen, enz.". Doof aan één oor en in het andere zit het oortje van de souffleur. Geen wonder dat Ranomi vanmorgen tegen Edwin Evers zei dat ze al bij Mart Smeets geweest was, "het ergste is dus achter de rug".

Oude dinosauriërs horen verdomme uitgestorven te zijn. Dat die vies dikke Mart eens gauw van de tv verdwijnt voor eens en voor altijd, over het paard getilde arrogante kwal dat het is. Hij vroeg van de week ook aan, volgens mij een turnster, of ze weet wie Usain Bolt is. Dat is toch gewoon ronduit beledigend? Alsof hij de grote kenner aan tafel is en de rest geen idee heeft wat er allemaal gebeurt op de OS. Walgelijk mannetje, die Mart Smeets. Hij kan niet snel genoeg verdwijnen van tv.

volgens mij zijn er best veel reaguurders voor refernda, EU enzo. Nou, kunnen we dan ook meteen ff de vraag meenemen of Mart Sleets op de tv moet blijven of niet? Uitslag al bekend maar ik zie t graag nog ff officieel gemaakt.

wat een dom gezwets ,als ze daar niet tegen kan moet gewoon niet gaan naar het programma van Mart Smeets komen kan je verwachten dat eea voor je voeten wordt gegooid. Smeets heeft mi niets verkeerd gezegd. en als ze er niet zo van gediend was had ze het daar direct moeten zeggen. een prima programma punt...

Als Mart een kruideniers winkel had, zou 'ie de hele dag de bieslook afzeiken.

Lang geleden reed er een Astralische schaatser rond die Danny Kah heette. Smeets de grote talenkenner vroeg hem herhaaldelijk of hij nou nooit met Danny Kaye verward werd. Dah keek dan doorgaans maar wat glazig. Afgezien van de totaal andere uitspraak plus het feit dat Kaye al eeuwen dood was: de goed voorbereide Smeets had best kunnen weten dat de naam Kah ook in Nederland voorkomt. Uitgesproken zoals kauwtjes klinken. Dikke plaat voor de kop, en geen greintje empathie met de geïnterviewde.

-weggejorist en opgerot-

-weggejorist-

Ik hang de vlag uit als die vent van de buis gaat.
Wat een kwal van een vent is dat, ik kijk niet eens meer als ik zijn smoel op tv zien, zet hem per direct over naar welke andere zender ook!

Tis een liev meiske.

@paddostoel
1 x een antwoord geven lijkt me toch meer als voldoende, dat heeft ze gedaan. En waarom zou ze dit moeten verwachten? Volleybal is een teamsport, is toch niet alleen haar schuld. Dan moet hij met zijn grote bek dat hele team uitnodigen en eens gaan analyseren waar het fout ging, maar dat durft hij niet.
Zij doet hem een plezier om in dat kutprogramma te verschijnen, dan hoef je toch niet zo afgezeken te worden?
Mensen doen net alsof dit allemaal duurbetaalde voetballers zijn. Was dat het geval dan zou ik ook zeggen: fok die gasten. Maar om dit bij zo'n meisje te doen is laf.

nietzofotograferen | 06-08-12 | 13:25
Welnee, heeft niks te maken met zappen: bij het EK (iets met voetbal) scoorde RTL beter dat de publieken. Bij de Tour de France en de Olympics scoort Mart beter. Bepaalde mensen bevalt dat niet en die zijn nu blijkbaar aan het hetzen omdat ze zelf niks beters te bieden hebben.

Die Smeets denkt echt dat hij leuk is, wat een walgelijke kerel. Zelf heeft hij toch ook niks klaargemaakt bij Ria Visser, behalve zichzelf dan.

Verbale aanranding? Hahaha hoe verzin je het, overdrijven is ook een vak. Niemand dwingt je om naar hem te kijken of naar hem toe te gaan. Iemand anoniem op internet afzeiken is pas laf.


Ik ben De Mart al jaren beu. Nu na hele zomer op de buis helemaal. Dus opbokken,met pensioen gaan en in je vrije tijd je eens gaan verdiepen in de moderne sporten als golf,beach volleu,BMX etc.

Smeets hoort zichzelf het liefste praten. Wat een onbehouwen hork!

@rukvogel

@rukvogel
Als je reacties van de NLse sporters wil zien, wordt je wel gedwongen naar hem te kijken. En ik zou hem graag in zijn show komen afzeiken, maar ik wordt niet uitgenodigd, laf he?

Zodra ik die vette rotkop zie schakel ik over naar een andere zender. Zijn vertrek is lang lang over tijd.
Ga met pensioen oude kwal!

Als ik denk aan een irritante linkse babyboomer die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft denk ik aan Mart.

Kan iemand me uitleggen waarom Smeets sowieso nog op tv is? Niemand mag hem en niemand wil hem. Van alle fossielen is hij zowat de enige die nog op tv is. Waarom, WAAROM!

Kan iemand me uitleggen waarom Smeets sowieso nog op tv is? Niemand mag hem en niemand wil hem. Van alle fossielen is hij zowat de enige die nog op tv is. Waarom, WAAROM!

Vraag is zo prangend dat ik het maar twee keer vraag :P

Mart Smeets vs Manon Flier
www.youtube.com...

Over het paard getilde boerenlul die allang over de houdbaarheidsdatum heen is. Blijkt nu weer.

Ik kijk ook liever naar Johan Derksen. Wat? Is die euthanasie mislukt? Hij leeft nog? Oh ....

@Prins Pils | 06-08-12 | 13:47 : Ja, dat buurjochie van mij is een etter. Of bedoel je MarT Smeets?

Met al deze stemmingmakerij krijg ik zin om voor nog 10 jaar Mart Smeets te stemmen. Prima vent, uitmuntende kwaliteiten! Zo zie je ze niet vaak meer. Wie moet hem trouwens opvolgen? Zijn er überhaupt nog wel nieuwe talenten? Filemon of zo?

Johan Derksen. Als die euthanasie tenminste niet doorgaat.

Azijnzeiker pur sang.

Prins Pils | 06-08-12 | 13:47 | niet ok!
Hey, terug van vakantie en weer aan het werk? :-)

Laten we Mart nog eens naar Ria Visser vragen. Gaat ie namelijk ook janken!
ps dacht dat Ria wel iets beters kon krijgen

Ik bied 200 Euro voor het orignele "Smeets heeft AIDS" spandoek dat te zien was tijdens de Tour-etappe die Erik Breukink won van Pau naar Bordeaux dacht ik in 1986.

Dat spandoek had Johan Derks vóór zijn euthanasie, maar aangezien dat mislukt is, moet je toch even bij die klaplong zijn

H U I S K A M E R V R A A G !!!
Kan Mart hem nog overeind krijgen?

paddostoel | 06-08-12 | 14:33
Niet zoveel van die paddo's kauwen voortaan.
Wellicht krijgt u dan de volgende keer iets mee van dit "interview"...

Mart vindt alle niet geplaatste sporters losers en dat ze geen mentaliteit hebben en eigenlijk vraagt hij zich af hoezo niet geplaatste sporters het lef hebben zich daar uberhaupt te vertonen.......................

-mag ik dat vragen?
ja dat mag ik vragen!
en wat ik me dan afvraag....
wat doet die zelfingenomen vetklep nog op de buis?
en als je er 5 minuten naar luistert ben je voor de rest van de avond alweer klaar met die speknek.

Hij doet niet alleen lullig; hij is een eigenwijze lul

Je kunt hem ook gewoon wegstemmen.

www.facebook.com...

De 65-jarige Smeets oogstte zondag veel kritiek toen hij volgens sommigen onnodig hard was tegen volleybalster Manon Flier, die te gast was in het programma rond de Olympische Spelen. "Mart Smeets, jij bent uniek", schrijven de oprichters van de Facebookpagina. "Daarom willen we jou zo snel mogelijk van de buis hebben. In overleg met je baas kan dat vanaf duizend likes."

De pagina had maandag aan het eind van de middag ruim zesduizend likes. "Ja ja dank, we zijn nu ruim door de duizend likes! De NOS-directie heeft nu het mandaat om Mart per direct de wacht aan te zeggen", aldus de beheerders.