*

Onze verslaggeefster wordt in haar gezicht gemept door een grote jongen.

Hier alvast de ruwe beelden van de Antifa aanval op ons camerateam afgelopen middag in Amsterdam. Te zien is hoe onze verslaggeefster recht in het gezicht wordt geslagen. Wat een flinke vent ben je dan. Al kon dit geweld wel op begrip rekenen van D66 Amsterdam. Notabene de grootste partij in de hoofdstad.

unnamed.png


Reaguursels

Antifa... De moderne NSB-ers. Kunnen we ze niet oppakken, deporteren en te werk stellen?

Al die linksgekkies hebben dezelfde glazige, wereldvreemde blik in de ogen. De bekende ī1000 yard stareī, als het ware. Al die marxistische hersenspoeling kan dan ook niet goed voor je zijn.

hahaha gewoon een groep fascisten die verder nix te verkondigen hebben. Zou zeggen zoek een baan.

hahaha gewoon een groep fascisten die verder nix te verkondigen hebben. Zou zeggen zoek een baan.

als je dat al aanvallen noemt...............

overdrijven is ook een vak

Gore lafbek, die grauwe kerel met z'n capuchon. Blijf met je tengels van de pers, helemaal als het een jongedame betreft.

Antifa... Der National Socialisten sind wieder dahr (na 77jaar)
oud NSB-ers zouden er trots op zijn.

Hťť, dat is bij de Stopera, dar was toch een tijdje geleden ook iets? Met Pegida of zo?

Hťť, dat is bij de Stopera, dar was toch een tijdje geleden ook iets? Met Pegida of zo?

vreemd accent die gasten, lijkt wel of ze voorbij de grens komen.

He he. Laat maar zien. De verachtelijke moraal van de linkse gutmensch 'mannen'.

Te laf om voor een meisje op te komen als ze door een allochtoon word gemept, uitgescholden, bespuugd, aangerand of verkracht.
Maar .. nooit te beroerd om een vrouw in d'r gezicht te meppen als haar mening of vragen je niet aanstaan.

@swapper
Ja, dat viel me ook meteen op. Die vlag was trouwens ook niet Nederlandsch of Amsterdamsch.

Miss Plopkap toont ballen.

@gaffelbaard, die faschisten horen in de zandbak, hebben de (geen) normen en waarden al aangeleerd.

Allemaal nieuwe Volkertjes.

Kennelijk willen ze allemaal door Jetta Klijnsma (PvdA = Partij van dwangArbeid) te werk worden gesteld of zo.

Maar ja, alles wat van Links komt is goed, dus dit soort geweldsdelicten zullen toch niet worden aangepakt.

Je kunt kennelijk beter de voorman van Pegida voor een tweede keer arresteren om niks. Om Jan met de pet te onderdrukken.

Alles voor de komst van de gratis arbeiders. The Race To The Bottom.

ze moet zichzelf ook niet zo opdringen

Bijna altijd klopt het, zij die het over fascisten hebben dulden zelf nauwelijks tegenspraak. Plus het feit dat er een hoog percentage uitkeringstrekkers, krakers en profiteurs bij zit. Veel te lang hebben deze lieden sympathie gekregen en krijgen zij het nog. Er zullen er vast veel stemmen op Groenlinks, PVDA en SP. Klaar ben je ermee.

@Zuid Hollander
Hoe zou u het dan willen noemen? In tegenstelling tot de landen en ideologieŽn waar dit volk de straat voor opgaat, hebben we hier nog altijd een vrije nieuwgading, die je als actievoerder ook op een zinnige manier benutten kan.

Typisch linkse logica: Tegen fascisme, derhalve pro-palestina en pro-geweld.

@Zuid Hollander
Hoe zou u het dan willen noemen? In tegenstelling tot de landen en ideologieŽn waar dit volk de straat voor opgaat, hebben we hier nog altijd een vrije nieuwgading, die je als actievoerder ook op een zinnige manier benutten kan.

Jan-Bert Vroege (D66 Amsterdam) is een cryptofascist en moet opstappen politiek.tpo.nl...

Idiotie ten top, journalisten moeten gewoon hun werk (links/rechts) kunnen doen. Tuig van de richel, dat is het !

Op zich vooruitgang, vorige week nog zou de verslaggever(m/v) verwijderd zijn van deze illigale demonstratie.

-weggejorist-

Ja het blijft vreemd dat een z.g. antifascisten sekte dan een religieuze fascistische sekt steunt.

De burger die zich verzet ,tegen nog meer inmenging van middeleeuwse religekken in nederland.

De burger die mag betalen voor deze illegale grootbekprofiteurs,en die het daar niet mee eens is.

Of die burger ,die zich zorgen maakt,om de veiligheid van zijn familie.

En dan noemen dit soort politiek/verstandelijk gehandicapte mensen zoals in de video ,de burger die voor zijn eigen veiligheid en belang op komt ;een tokkie.

Voel je de ironie?

En dan die verkapte ongewassen fruitcake met zijn capuchon op.. die slaat haar bijna in haar gezicht ;en doet dan net alsof die griet iets bij hem deed.

Ik hoop dat ik zo iemand eens tegenkom,en dat ie dan zijn handjes laat wapperen naar een vrouw toe.

Dat doet ie maar een keer.

He gozer, handjes thuishouden of je krijgt een welverdiende tik terug waarvan je een week lang niet quinoa kan kauwen.

Enkeltje Marokko voor die intriganten. Uit de genenpoel zowel als uit de bijstand.

Nee nee. Er wordt haar een microfoon uit de hand geslagen, zonder aanleiding. Die camera wordt besmeurd, zonder reden en er wordt een paar keer naar haar uitgehaald. Dat kan je echt niet anders dan als aanvallen beschouwen, ook al vind u die demonstranten misschien sympathiek.

Dit is geen antifa; dit is een fascist van het ergste soort;
Hij is tegen de persvrijheid.
Opsluiten die jongen.

Heiner | 27-02-16 | 19:09 | niet ok!
Doe niet te veel moeite, zuid hollander is geen Holander, bij die hyena's is het heel normaal om vrouwen te slaan.

Wel mooi hoe ze voor zichzelf op komt. Lafbekje natuurlijk wel meteen de onschuld uithangen, maar ook dat hebben we eerder al gezien.

@Zuid Hollander
Groene verf gooien op een camera met bijbehorende man = aanvallen.
Het laf weglopen na zo'n daad = ...laf
Vervolgens de vraag stellen naar het waarom = journalistiek
Het niet willen beantwoorden en mensen wegstoten = laf
Een afwerend gebaar maken met plofkap = verdediging

Het nieuwe facisme komt van links.

-weggejorist-

Domme muts.

@seculiere turk
Wie en waarom?

Heiner | 27-02-16 | 19:22 | niet ok!
Die Powned muts, Ze gaat stalken en zelf aanvallen. Dan moet ze niet janken als ze een keer een klap uit gaan delen tegen haar.

-weggejorist-

Domme Turk...

Mks I de Sade | 27-02-16 | 19:21 | niet ok!

Dat deden ze niet ,omdat politie en politiek den haag ,drie kleuren bagger poepen ,voor agressieve moslims.

Daarom is het ook hoog tijd dat naieve linkse politici,een andere baan gaan zoeken.

Die willen nederland nog verder naar de haaien willen helpen en niemand moet ze.

seculiere turk | 27-02-16 | 19:28 | niet ok!
Ze gaat verhaal halen nadat die ongewassen aap haar en haar camera heeft lastig gevallen, niet de zaak omdraaien.

Dit is geen antifa; dit is een fascist van het ergste soort;
Hij is tegen de persvrijheid.
Opsluiten die jongen.
hotlegs | 27-02-16 | 19:14 | niet ok!
Deze jongeman is juist Antifa op zijn best.

Mks I de Sade | 27-02-16 | 19:28 | niet ok!
Als dit NOS was en ze doen zelfde tegen Pegida dan waren ze helden?

Erdogan pijper!

@ seculiere turk | 27-02-16 | 19:28
Wie begon er ook alweer met verf in de camera spuiten? Het filmpje helemaal niet gezien, begrijp ik?

@seculiere turk
Hoe vaak hebben Pegidasympathisanten persmensen aangevallen?
Ze stalkt niets, Ze doet gewoon haar werk. Ze doet het nog goed ook want ze laat mooi zien wat voor vullis er tussen die demonstranten loopt. Sterker nog, ze laten het zelf zien.

als je dat al aanvallen noemt...............
overdrijven is ook een vak
Zuid Hollander | 27-02-16 | 18:44 | niet ok!

Dus als ik u een klap in het gezicht geef, vindt u dat prima?

Heiner | 27-02-16 | 19:22 | niet ok!
Die Powned muts, Ze gaat stalken en zelf aanvallen. Dan moet ze niet janken als ze een keer een klap uit gaan delen tegen haar.
seculiere turk | 27-02-16 | 19:28 | niet ok!

Ja want een jonge vrouw die vraagt waarom je haar spullen vernielt is wel heel eng...

Die grauwe kerel met z'n capuchon, die de verslaggeefster een klap verkocht....flinke vent hoor. Tja, je anoniem zijn in ineens voorbij.
Bij deze een uitnodiging van mij.Kom eens langs, kijken of je dan ook zo flink bent. Wel alleen komen hoor!

@seculiere turk
Hah typisch. Alleen zien wat je wil zien en direct in een slachtoffer rol duiken. Muts.

pbs.twimg.com...

ja toch die armlengte afstand dus.
maar wat een kutvolk loopt er toch rond en de regenten zagen dat het goed was.

seculiere turk | 27-02-16 | 19:28 |
Misschien moet je het woord aanvallen nog eens een keer opzoeken in het woordenboek.
Want volgens mij heb je het niet helemaal begrepen.

Heeft iemand ook de adressen van AFA Friesland? Ben dit nu wel eens zat.

Willibrordfrequinjournalistiek lokt dit soort domme reacties uit, dat weet je van tevoren, dan kun je namelijk later tot vermaak van de Powfans jezelf tot slachtoffer bombarderen. Pow heeft al sinds jaar en dag patent op dit soort 'journalistiek' en zolang je stieren hebt die op deze rode lap willen reageren levert dit fijne clipjes op. Niet huilen dus, het is allemaal puur vermaak.

Tuig!
En dan liep er ook nog zo'n walgelijke AT5 journalist met z'n:
"zijn er nog ontwikkelingen, of blijft het bij liedjes zingen?"
Die werd niet belaagd.

Verf op de camera gooien, een vrouw slaan en dan net doen of hij het slachtoffer is. Walgelijk figuur!

@Donkersloot
Wat heeft dit met Frequin te maken. Dat is toch niet hetzelfde?
Deze demonstranten zoeken zelf aandacht, dat deden de gesprekspartners van Frequin, na zijn Brandpunttijd nooit.
Als jij aandacht zoekt, moet je blij zijn met iedere vorm van aandacht en die aandacht ook op een goede manier aanwenden. Door een woordvoerder aan te stellen en je niet te verlagen tot duw en trekwerk om te laten zien hoe Antifa je wel niet bent.
Want hebben ze nu hun punt gemaakt? Nee, maar ze hebben wel hun reputatie bevestigd.

Ach beter dit dan een Hans Van Baalen of een Guy Verhofstadt als echte fascisten op en pleintje in Kiev. Het is allemaal redelijk onschuldig.

Waarom demonstreer je als je niets te maken wilt hebben met de pers?
Maar goed, ze vechten tegen echte keiharde nazi's. Zonder hun zouden we allemaal sieg heil roepen. Oh nee....

-weggejorist-

Precies wat Donkersloot zegt. Doel van Powned (noem ik geen journalisten maar opstokers vermomd als journalisten) is op zo'n reacties uit te lokken zodat iedereen hier kan meehuilen... Trouwens, welke debiel van een OvJ of agent vindt dat een spandoek met een hakenkruis in de prullenbak verboden moet zijn???

Jan Bert Vroege heeft hoe dan ook keihard gelijk. Ofwel hij bedoeld: Als je een verslaggeefster, in aanwezigheid van draaiende camera, op haar bakkes slaat dan lok je publicatie in de media uit. Dat is eigenlijk een open deur want buiten de wereld van antifa is geweld een stuk minder normaal. Of hij bedoeld: Als je iets doet wat een ander onwelgevallig is dan is het normaal dat die ander je een stomp op je bek geeft. Impliciet toont hij in dat geval vast begrip voor een ieder die hem op zijn bakkes timmert. Prettig weekend Jan Bert.

Disclaimer: Nog ben ik verantwoordelijk voor, heb ik invloed op de inhoud van Jan Bert zijn Tweets, gedachtegoed en handelswijze. Tevens ben ik tegen geweld en een ieder die geweld tegen Jan Bert gebruikt doet dat voor eigen rekening en risico. #repressiestaat.

Flikker op met je domme gelul. Vrouwen willen toch gelijke rechten als mannen. Dan moeten ze ook klappen kunnen incasseren als mannen.
eerstneukedanpraten | 27-02-16 | 20:25 | niet ok!
-
Ook na die tik stond ze nog steeds haar mannetje maar die loser dook na het tikje in de slachtofferrol! Wat een slapjanus zeg!

eerstneukedanpraten | 27-02-16 | 20:25 | niet ok!

Wil je a.u.b. even een andere nick nemen? De reaguurders denken nu iedere keer dat ze met mij te maken hebben.

Quote: "Te zien is hoe onze verslaggeefster recht in het gezicht wordt geslagen."
Wat werkelijk gebeurt: de microfoon wordt uit haar handen geslagen. Zij wordt niet eens "scheef" in het gezicht geslagen volgens mij. De vrouwelijke demonstranten maken heftige afwerende gebaren, dat wel, terwijl de verslaggeefster naar voren beweegt met haar microfoon. Verf op de camera is minder mooi, kan kapot gaan.
Is PowNed journalistiek? Of neemt PowNed het niet nauw met de waarheid als er maar reuring is? Ik had trouwens deze dame best uitgebreid te woord willen staan als ik had meegelopen tegen Pegida. Zo dik was de pers nu ook weer niet aanwezig bij de anti-demonstratie.
Als er niemand met je wil praten en ze je uitschelden is dat heel naar. Sommige mensen zijn niet opgewassen tegen kritische vragen dat is normaal, maar er moeten er altijd te vinden zijn die dat wel willen. Normale journalisten zoeken dat soort "woordvoerders" op en nemen die apart ovoor een interviewtje. PowNed is een afwijkend bezig, want die willen laten zien dat links niet deugt onder het mom van interviewen. Da's dan weer goed gelukt zou ik zeggen! Nog een leugen erbij in de kop en klaar is Kees.

Quote: "Te zien is hoe onze verslaggeefster recht in het gezicht wordt geslagen."
Wat werkelijk gebeurt: de microfoon wordt uit haar handen geslagen. Zij wordt niet eens "scheef" in het gezicht geslagen volgens mij. De vrouwelijke demonstranten maken heftige afwerende gebaren, dat wel, terwijl de verslaggeefster naar voren beweegt met haar microfoon. Verf op de camera is minder mooi, kan kapot gaan.
Is PowNed journalistiek? Of neemt PowNed het niet nauw met de waarheid als er maar reuring is? Ik had trouwens deze dame best uitgebreid te woord willen staan als ik had meegelopen tegen Pegida. Zo dik was de pers nu ook weer niet aanwezig bij de anti-demonstratie.
Als er niemand met je wil praten en ze je uitschelden is dat heel naar. Sommige mensen zijn niet opgewassen tegen kritische vragen dat is normaal, maar er moeten er altijd te vinden zijn die dat wel willen. Normale journalisten zoeken dat soort "woordvoerders" op en nemen die apart ovoor een interviewtje. PowNed is een afwijkend bezig, want die willen laten zien dat links niet deugt onder het mom van interviewen. Da's dan weer goed gelukt zou ik zeggen! Nog een leugen erbij in de kop en klaar is Kees.

Quote: "Te zien is hoe onze verslaggeefster recht in het gezicht wordt geslagen."
Wat werkelijk gebeurt: de microfoon wordt uit haar handen geslagen. Zij wordt niet eens "scheef" in het gezicht geslagen volgens mij. De vrouwelijke demonstranten maken heftige afwerende gebaren, dat wel, terwijl de verslaggeefster naar voren beweegt met haar microfoon. Verf op de camera is minder mooi, kan kapot gaan.
Is PowNed journalistiek? Of neemt PowNed het niet nauw met de waarheid als er maar reuring is? Ik had trouwens deze dame best uitgebreid te woord willen staan als ik had meegelopen tegen Pegida. Zo dik was de pers nu ook weer niet aanwezig bij de anti-demonstratie.
Als er niemand met je wil praten en ze je uitschelden is dat heel naar. Sommige mensen zijn niet opgewassen tegen kritische vragen dat is normaal, maar er moeten er altijd te vinden zijn die dat wel willen. Normale journalisten zoeken dat soort "woordvoerders" op en nemen die apart ovoor een interviewtje. PowNed is een afwijkend bezig, want die willen laten zien dat links niet deugt onder het mom van interviewen. Da's dan weer goed gelukt zou ik zeggen! Nog een leugen erbij in de kop en klaar is Kees.

eerstneukedanpraten | 27-02-16 | 20:25

He joh wat is er aan de hand ? Je zit verbaal ineens behoorlijk op de agressie. Heb je daarom je zwitsal terug ?

netniet | 27-02-16 | 21:00 | niet ok!

Die mafkees heeft mijn nick gejat (er mist alleen een N) en wil daar zeker goede sier mee maken of zo. Maar het slaat nergens op, geeft alleen maar verwarring.

@GigaGerard
Moet je wel een woordvoerder weten te vinden of iemand die als zodanig herkenbaar is. Ook door de demonstranten, zodat zij de pers kunnen doorverwijzen.

En ze blijven maar zeggen dat Pegida slecht is, maar Pegida is tot nu toe altijd rustig geweest, kan ik van deze mensen,nsb'ers,uitkeringstrekkers,idioten,universitaire linkse mafkezen, of hoe je ze ook wilt noemen, niet zeggen.

eerstneukedanpraten | 27-02-16 | 20:25

Hoi Igor, het was eventjes leuk maar tief nu maar weer op.

Droeve middag weer. Een paar tiental gekkies van links en rechts maken hoop ophef. Want om hoeveel mensen gaat het eigenlijk? Bezopen dat ze die Pegida man met 'hakenkruis' oppakken. Griezelig dat mensen die zeggen voor vrede en tolerantie te zijn zich zo agressief en intimiderend opstellen. Triest dat mensen met varkensmutsen hun gelijk willen halen. Alles met elkaar een blamage voor ons land. Het zijn weer een paar dwazen die het verpesten voor de rest.

@GigaGerard | 27-02-16 | 20:57
Op 26 seconden wordt zij wel degelijk recht in haar gezicht geslagen.

Er zijn wel vaker amsterdamse D66 functionarissen 'toevallig' in de buurt als AFA zijn dingetjes doet...

@Lewis Lewinsky | 27-02-16 | 21:20
Dat moet zijn 22 seconden.

Huisachtig- Straatgeweld.

GigaGerard | 27-02-16 | 20:57 | niet ok!
Mijn vraag aan jou: Hoe zou pegida dan een verslaggever van AT5 moeten behandelen?
AT5 interviewt beide demonstraties met de agenda "Pegida deugt niet".
Maar zingen de pegidademonstranten 'AT5 opgerot'?
Slaan ze de verslaggever van zich af?
Je probeert het leuk te downplayen, maar deze deelnemers aan een illegale demonstratie hebben een hekel aan een ieder, die het niet met hen eens is, en maken dit wel heel snel op een geweldadige manier kenbaar.

Het mooie is nog dat die demonstranten achter een ideaal aanrennen dat diametraal tegenover hun eigen ideeŽn staat. En ze zijn te dom om dat in te zien.

eerstneukendanpraten | 27-02-16 | 21:09 | niet ok!

inclusief vorige reactie, lelijk zeg en deze erbij maakt het heleaal raar want nu is het net alsof je op jezelf guurt.

@Donkersloot
Wat heeft dit met Frequin te maken. Dat is toch niet hetzelfde?
Heiner | 27-02-16 | 20:23 | niet ok!

Willibrordfrequinjournalistiek is iemand een dikke microfoon onder de neus douwen en geen antwoord verwachten. "Waarom loop je hier?" "Waarom bent u zo laf geweest?" Moet je vooral in dit soort optochten doen, dan is het vrŠgen om problemen. Je kan ook met je blote reet en een camera morgenochtend bij een Staphorster kerk gaan, me dunkt dat je dan ook een mep krijgt "Was de preek mooi, mevrouw?". En dan snel de beelden online en huiliehuilie!

@ Donkersloot | 27-02-16 | 21:58
Ze hebben gewoon hun poten thuis te houden, wat dacht je daarvan.

@Lewis Interessant dat jij dat zo ziet ergens in het 0:22-0:26 fragmentje. Moet je eens heel langzaam nakijken. Verslaggeefster deinst wat terug en doet haar haar recht, maar volg de handen van de demonstrante maar, niet eens het gezicht van verslaggeefster aangeraakt volgens mij.
Laat staan "RECHT IN HET GEzICHT GESLAGEN", ik zal eens een voorbeeld daarvan Googelen: www.liveleak.com...

@Heiner, je hebt helemaal gelijk. Slecht georganiseerd die demo.

@Roadblock
Pegida heeft een duidelijke woordvoerder, aan wie AT5 hele neutrale vragen stelt volgens mij. Geen verbale kritiek, gaat prima, tijdens de laatste demonstratie dan:
www.at5.nl...
Ik heb de Pegida en anti-Pegida groepen zelf nauwelijks gevolgd in het nieuws, laat staan op straat. Ik kom alleen ff checken of op het filmpje ook echt staat wat er wordt beweerd hier. Dat heeft mijn interesse, hoe mensen denken te zien wat er niet is gebeurd.
"Heel gewelddadig" zou ik de Antifa niet noemen, venijnig dat wel en vernielzuchtig vind ik ook een toepasselijk etiket.

Er is weinig zo geweldadig als een vredesdemonstratie. Antifa zijn de engste fascisten die in dit land rondlopen.

Donkersloot | 27-02-16 | 21:58 | niet ok!
Ah, dus u geeft toe dat het makkelijk te provoceren wilde dieren zijn ipv weldenkende gutmenschen. Dan zijn we het met elkaar eens.

@Donkersloot
Zij loopt daar niet in haar blote reet en om die mensen uit Staphorst er bij te betrekken, raakt helemaal kant noch wal.
Die mensen uit Staphorst zoeken niet de publiciteit, deze gasten wel. Ze zoeken eigenlijk niet anders als publiciteit, want het merendeel kan je geeneens duidelijk vertellen waar ze nou eigenlijk voor of tegen zijn. Dan zijn ze zo tegen "faasismuh" en "raasismuh", loopt er een met een Palestijnse vlag door het beeld. Laten het nou net Palestijnen en Arabieren zijn die een snoeiharde gewelddadige politiek tegen opposanten en andersdenkenden voeren.. …ťn scheet dwars en je wordt zwaar gemarteld of ze vinden je dood terug op de vuilnisbelt. Hoe achterlijk ben je dan, als zogenaamde antifa..

@Heiner 22:41 ...je eigen overdrijving raakt net zo min kant of wal.... Dit is een ongeregeld stel die worden geconfronteerd met een 'journalist' . Natuurlijk loopt dit uit de hand....of had Pow verwacht dat dit een zinnig interview zou opleveren? Dit is voor het tuig van de Antifa en de 'profs' van Pow een zielige vertoning.

@Donkersloot
U weet heel goed dat de Arabische wereld een terreurwereld is, waar een mensenleven niets waard is en een eigen mening al helemaal niet.
Of men moet achter een dictator aanrennen of achter een zeer dictatoriaal, achterlijk en dogmatisch geloof. Of achter een combinatie van beiden. Als dit zelfde volk in hun heilstaten de straat zou opgaan, worden ze zonder pardon beschoten of anderzijds zwaar mishandeld.
Als je een demo organiseert, hoor je daar ook een ordedienst bij te organiseren en een woordvoerder, zo simpel is het. Anders moet je er niet aan beginnen. Wat ik in de update wel zag was dat degene die de verslaggeefster in het gezicht geslagen heeft, binnen een uur weer vrij was. Laten we hopen dat ze een aanklacht indient en dat ze ook af en toe eens met camera en geluid bij de pliesie langs gaat. Of er nog een beetje gewerkt wordt. Alles staat op beeld, dus bewijs genoeg.

netniet | 27-02-16 | 21:55 | niet ok!

Joris de Almachtige heeft zich inmiddels over hem ontfermd.

"powned opgerot" roepen is net zo iets als "islam opgerot" roepen. Is vrijheid van meningsuiting. Niet gaan janken nu, en laat maar een ander shot zien waaruit blijkt dat de verslaggeefster echt geslagen is. Dat is nu niet te zien.

@pinosjet
Het begint er al mee dat ze aan haar spullen en de camera hebben gezeten, Dat die microfoon uit haar handen werd geslagen. Dat heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken. Ze bedreigde niemand daar, dus er was geen enkele reden om dat te doen. En de stad is van iedereen, dus ze mag daar gewoon haar werk doen.
Deze demonstranten moeten eens bij zichzelf te rade gaan. Of ze nou eigelijk zelf weten waarvoor ze de straat opgaan. Als ik naar een demonstratie ga, wil ik een bepaald effect bereiken of begrip voor mijn zaak. Niet precies het tegenovergestelde. Want dat is waar ze nu mee bezig zijn.

Wat zal ze genoten hebben. Zoals Maserati met Zidane. Het is gelukt hoor, gefeliciteerd. Net zo lang zuigen tot iemand hapt.

Heiner | 27-02-16 | 23:10 | niet ok!

Zowel de Pegida- als de Antifa-leden die in beeld kwamen zijn 100% van Nederlandsche bloede, ik vermoed ook dat beide demonstraties vooral voor binnenlands gebruik waren en geen enkel verband hebben met de Arabische wereld. Ik beschouw beide clubs als losers en dankzij Pow en (aan de andere kant) Joop werd deze 'demonstratie' van beide kanten soort van nieuws.

zielige zwervers, die eerst goed moeten nadenken waartegen ze protesteren, als dat gevraagd wordt.
geeft voldoende inzicht in de geestelijke bagage van die uitkeringtrekkende schreeuwers, die anders de hele dag maar op hun bed liggen

typisch blijft het dat zowel links als rechts dezelfde hufters voortbrengt.

Uitlokking door D66 en GL. Het domme petjesvolk van die partijen. Heeft Pechtold al excuses aangeboden of zich gedistantieerd?

Donkersloot | 28-02-16 | 09:27 | niet ok!
Precies.. 2 groepen die het zoeken in het extreme die je niet zou moeten accepteren als serieuze bewegingen.
Beide clubs zijn uit op geweld. De ene past graag geweld toe, de ander moet het vooral hebben van het uitlokken van zowel de politie als de andere club.
Treurig dat hier aandacht aan besteed wordt.

@Donkersloot | 28-02-16 | 09:27
Dat kunt u al helemaal niet zo zeggen, want dat weet u niet. Als ik iemand een vlag van een Arabische terreurstaat (Palestina) zie meeslepen, heeft ie daar wat mee. Gretta Duisenberg is ook geen Arabier, maar ook die heeft er wat mee.
Het is wel opvallend, eerst begint u over die verslaggeving en nu begint u ineens allerlei vermoedens te uiten over die demonstranten. Dat het volgens u 100% Nederlanders zijn en dat dit puur voor binnenlands gebruik is. Ik denk ook niet dat men in ArabiŽ of Afrika wakker ligt van dit. U begint over Pegida. Maar u wilt weg van de kern van dit artikel, namelijk dat zogenaamde Antifa's agressief en handtastelijk gedrag jegens buitenstaanders (in dit geval de pers) vertonen. Pegida is niet agressief jegens de pers en ook niet tegen de politie. Richt ook verder geen schade aan. Omdat die antifa's toevallig tegen hetzelfde zijn als u bent, betekent dat niet automatisch dat het toppers zijn. Want ze laten namelijk een paar maal per maand zien dat ze geen toppers zijn.

Dat is dus de grootste fout die je als samenleving kunt maken. Door deze clubjes te verbieden of hun geluid onmogelijk te maken wakker je radicalisering aan.
De linkse vleugel stapt al snel over op geweld omdat ze niet eens in de gaten hebben waartegen ze zijn! Als ze een microfoon onder de neus krijgen komen ze niet verder als "rot op met dat ding" ipv de kans aan te grijpen!
Rechts is er achter gekomen om gehoord te worden eerst te moeten provoceren. Een varkensmuts of een hakenkruis in de afvalbak!
Ik moet zeggen dat ze dit heel doordacht en geweldloos doen! De politiek trapt er met twee benen in met hun overtrokken reacties!

@DataValue
"Beide groepen zijn uit op geweld." Vertel eens?

Tegen fascisme zijn, maat ondertussen zelf de grootste fascistenclub zijn.Dat kunnen alleen die ongewassen linkse viezerds verzinnen.

Ik heb niets tegen linkse mensen, maar ze moeten je niet gelijk voor fascist uitmaken als je het niet met ze eens bent.

Veel vrouwen demonstreren tegen pegida en Wilders.
Zouden de moslims toch gelijk hebben wat vrouwen betreft.

Pownieuws gaat hier duidelijk een grens over. Niet doen! Jullie zijn als een brandend lont in een kruitvat. Dit verdient geen respect. Provoceren mag als verslaggever, maar dit is intimiderend gedrag.

Die mensen zijn behoorlijk dom. De microfoon van Powned is met die van Geenstijl, dť microfoon om toegang te krijgen tot een groep andersdenkenden. Juist op dat moment kun je veel andersdenkenden overtuigen van je gedachtegoed.

Het signaal welke ze nu afgeven is dat ze helemaal niet in staat zijn om met een verhaal te komen welke is onderbouwd met feiten, heldere argumenten en ideeŽn over hoe je de problemen het beste kunt aanpakken.

Ze willen andersdenkenden niet horen, niet zien en niet spreken. Zeg maar net als in communistische dictaturen. Welke fijne signalen geven deze mensen toch af.

@reddeloos verloren
Dat dus. Al die moeite voor niets. Waarom neem je als demonstrant dan nog de moeite om daar heen te gaan, als je toch niet van plan bent om je punt te maken of begrip te kweken.

Maar ze horen wel een beetje bij elkaar, de islam en antifa. Ze doen namelijk hetzelfde. De islam verschuilt zich als fascistische ideologie achter een godsdienst en de antifa als andere fascistische beweging verschuilt zich achter dat ze antifascist zouden zijn. Deze twee leugens passen dus wel bij elkaar en de antifa lieden kan je zo als radicalen beschouwen die de islam steunen.
Opvallend zijn ook de van haat vertrokken koppen van die linkse fascisten, de grauwheid en laagheid straalt er van af. Ze zijn dan ook nooit tevreden met hun uitkering en het smerigste woord voor hen is werken.

-weggejorist-

@Dondiego espana
Demonstreren is een democratisch recht in de meeste landen en is ook onlosmakelijk met democratie verbonden. Begint ook allebei met hetzelfde woord, nl demo.
Dus met demonstreren is niets mis, dat hangt ook niet van uiterlijk af.
Wat je wel ziet is dat door dergelijk gedrag de weerzin tegen demonstraties en demonstranten steeds groter wordt en je ziet ook dat steeds meer aanvragen voor toestemming geweigerd worden of met onmogelijke voorwaarden worden belast. Dat de mogelijkheid om voor je belangen op te komen dus beperkt wordt, heb je wel aan dit soort toppers te danken.

-weggejorist-

Post scriptum;
deze dappere pow-verslaggeefster moet wel aangifte doen, daar ik er van overtuigd ben, dat de aivd of een andere inlichtingendienst gelijk de personalia van deze linksche viezerik op kan hoesten. Aub aangifte doen want de klap is duidelijk te zien, daar ik ervan overtuigd ben, dat het om niet zelf tot vervolging overgaat in dit geval, wel als de verslaggeefster minder minder had geroepen.

DataValue | 28-02-16 | 10:09
Dit moet je toch eens echt onderbouwen!
Want nergens heb ik gezien dat ze uit op geweld zijn.
Sterker nog, ze maken altijd zeer duidelijk dat het vreedzame demonstraties zijn en dat men zich moet gedragen.
Dus nogmaals, onderbouwing graag.

Dat is geen verslaggeefster maar een paparazzi,Van het soort die je opjaagt totdat je wel actie moet ondernemen om jezelf te beschermen.Gek wijf.

Als er iets haaks op de levensstijl van de gemiddelde mohammedaan staat, is het wel het junkengedrag van de gemiddelde linkse extremist. Wat staan zij voor lul.

Wat een krokodillentranen.Uitlokking optima forma.
Ik zou ook pislink worden van zo'n opdringerige plopkap met roze muts.

Tja, die links fascisten krijgen alle ruimte, maar alles wat ook maar een heel klein beetje naar 'rechts' neigt, wordt vervolgd en gearresteerd.

@overdedijkgespoeldkw
Dan kunt u maar beter niet gaan demonstreren. Iemand die weet waarom ie daar staat en die niet bang voor die camera en microfoon is, probeert de kans aan te grijpen om begrip te kweken voor zijn standpunt. Want dat lijkt me toch de bedoeling van demonstreren: probeer andere mensen voor je te winnen. Daarmee dien je je zaak (welke zaak dan ook) beter dan met handtastelijkheden en afwerend gedrag.
De enige mensen die ze nu voor hun zaak winnen zijn net zulke chaoten als zijzelf.

wildersamenvoorgaan | 28-02-16 | 12:11 | niet ok!
PowNews is geen enkele grens overgegaan. Zij gaan een grens over als ze zo een iemand die verf in de camera gooit in elkaar timmeren, maar die vrouw was heel netjes en vroeg gewoon waarom hij dit gedaan had.

@alphapapatango | 27-02-16 | 19:00
vergeet het maar. Ik was op jacht. Georganiseerde bende met duidelijke instructies. Blijf in het zicht van de politie. Zelfs stillen herkennen ze. Lafbekken eerste klas. Die kleine muisjes boeien niet zo. Ik probeer te achterhalen wie de orders uitdeelt. Die ga ik dan eens een koekje van eigen deeg geven. Politici zitten ook vuistdiep in dit clubje. Stoer praten, uitlokken, zwakkere tegenstanders uitkiezen, etc. Ik herken ze al vanaf 10 meter afstand. Alle andere clubjes duiken ook op en sluiten zich aan. Daarna druipt het veilig af. …ťn moet ik ze nageven, die vlooien zijn georganiseerd. Hebben duidelijk instructies. Verder zijn het de buitenbeen types. U herkent ze nog wel van school. Beetje die geÔsoleerde figuren. Zag weer wat usual suspects. De leiders... Daar moet je achteraan. Die zijn de zwakke link. Breek hun en de rest staat verstrooid en gedesillusioneerd in chaos rondjes te rennen. JA lees maar AFA leider muppets. Klopjacht is geopend. En ik kan mij vrij tussen jullie bewegen omdat ik inmiddels de regeltjes wel door heb. Wacht maar tot ik infiltreer. Allemaal aan de schandpaal. Je domme volgelingen beetje sturen omdat je een halve hersencel meer hebt.


Bovendien had ze die plopkap in zijn strot moeten douwen. Hadden we leuke beelden gezien. Van wannabee stoere held naar huilerig meisje. Die gasten zijn zo laf en zwak al wat. Verantwoording nemen voor je daden, ho maar. En dan afvragen waarom je als mens gefaald bent.

@ Heiner | 28-02-16 | 12:24
Ik denk omdat PowNews de naam heeft om dingen zů te monteren dat het allemaal randdebielen lijken (wat in dit geval ironisch genoeg dicht bij de waarheid komt). Dus waarschijnlijk zien ze het nut niet in van journalisten van zo'n omroep te woord te staan.

@You-On-A-Gin
Hier ben je anders snel klaar met monteren. Verder is het natuurlijk ook nog eens zo dat het initiatief niet alleen aan de kant van de pers ligt. Het initiatief lag bij de demonstranten. En je hoeft het niet alleen bij demonstreren te houden. Als jij een zinnig verhaal te vertellen hebt, zeker als het over dit soort dingen gaat, kan je ook zelf de media benaderen, of (helemaal bij de tijd) zelf een videoreportage maken over je ideeŽn en het aanbieden bij de media. De drempel en de kosten voor zo'n reportage zijn toch vrij laag tegenwoordig, dacht ik zo. Dan beslis je helemaal zelf wat je wel of niet uitzendt. Ik heb zelf ook wel voorbeelden meegemaakt van "sturing" door montage, bijvoorbeeld door RTL 7. Dat ging ook over een demo en met wat geschikt knip en plakwerk werd op TV een sfeertje gecreŽerd dat niet een goede objectieve weergave was van de gebeurtenissen ter plekke. Alleen was dat niet een demo van gasten met doeken over hun kop en met vage tegenstrijdige ideeŽn.

@You-On-A-Gin
www.npogeschiedenis.nl...
Dit is een oude documentaire en wel een hele zit. Je kunt van de SP zeggen wat je wilt, maar het is interessant om te zien hoe protestbewegingen dit in de jaren 70 deden, met de techniek van die tijd. Terwijl die gasten van gisteren niet verder kwamen dan wat duwen en trekken, zochten die SPers wel contact met de buitenwereld, ondanks dat ze zowat sektarisch bezig waren. Ze hadden natuurlijk wel geld, maar de mogelijkheden waren heel beperkt en relatief gezien heel duur. Je ziet ook gelijk wat talent doet. De sprekers die je hoort, zijn allemaal leuke onderhoudende sprekers. Dat verkoopt toch beter. Een YouTube kanaaltje is tegenwoordig gauw gemaakt, denk ik.

Ik denk dat de burgeroorlog uit SyriŽ inderdaad hier verder gevoerd gaat worden. Dit gaat flink uit de hand lopen en terecht wat die hersenloze doet is niet normaal.

Mot je maar niet naar Am*dam komen

dat soort hoort op rotemurplaat thuis dat loopt tenminste een paar keer per dag onder opgeruimd staat netjes

Lees maar:
Agent-provocateur is de benaming van een persoon die in dienst van de politie of een geheime dienst (dat wil zeggen van een regering), infiltreert in een van criminele, staatsgevaarlijke of terroristische activiteiten verdachte organisatie, met als doel om de leden tot onwettige daden aan te zetten, waardoor er legale gronden ontstaan om ze te arresteren.
nl.wikipedia.org...

Reacties op dit artikel zijn gesloten