Een deel van de achterban van GroenLinks en D66 wil fuseren.
Kiezers van de links liberale partijen zijn een actie gestart genaamd ‘D66+GroenLinks=’, schrijft het NRC Handelsblad vandaag. Via Facebook en de site www.nieuwepartij.nl proberen D66’ers en GroenLinks-kiezers zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen om de partijen onder druk te zetten.
"Doe het nu maar gewoon”, zegt Stefan Hoevenaar, een van de initiatiefnemers. "De overeenkomsten zijn zoveel groter dan de verschillen. Bovendien zou een sociaal-liberale fusiepartij met zoveel kleine partijen de kans hebben de grootste partij te worden. Dat heeft als groot voordeel dat kiezers hun stem niet meer geven aan PvdA of VVD in de hoop één van die twee de grootste te maken.”
Gerelateerd
Pechtold: VVD en CDA besmet met PVV
#Pechtold
Reaguursels
Goed plan, een grote linkse partij waar niemand mee wil regeren.
TiSNiX | 30-11-10 | 17:03 | niet ok!
ik zou liever niet samengaan met de cryptocommunisten van de CPN...
JanVergoor | 30-11-10 | 17:03 | niet ok!
Nooit! Jamais! Never!
Liberalen en bomenknuffelaars gaan niet samen. Bomen knuffelen betekent immers veel regeltjes die tegen liberale principes in gaan.
kapotte_stofzuiger | 30-11-10 | 17:03 | niet ok!
Dan krijgen we een herhaling van de bloedgroepenstrijd in Groen Links, en een ruk naar rechts. Ik zeg: D66 is voor euthanasie, laten ze er gewoon een einde aan maken.
rara | 30-11-10 | 17:04 | niet ok!
Een keuze tussen die giechelende trien en een jankende clownsface zal niet zo makkelijk zijn.
Wie gaat het gezicht worden van deze partij?
TiSNiX | 30-11-10 | 17:04 | niet ok!
Als er zonodig "politieke vernieuwingen" moeten zijn:
-laat een deel van de VVD met de PVV fuseren en het andere deel met D66.
-SP en GroenLinks op laten gaan in een grote groen-socialistische partij
-CU/deel CDA als sociaal christelijk blok
-SGP/deel CDA als conservatief christelijk blok
-PvdA opheffen
kapotte_stofzuiger | 30-11-10 | 17:06 | niet ok!
D66+GroenLinks=Kudt
Willem VanDer Decken | 30-11-10 | 17:08 | niet ok!
Geweldig idee,
Peggold met hairy Halsema vechten om het leiderschap in een modderbad.
En verder gewoon een kutidee.
klein_broertje | 30-11-10 | 17:09 | niet ok!
Nou nee ik pas...
Jaimy Fox | 30-11-10 | 17:09 | niet ok!
Hahahahahahaha aaah hahahahahahaha hah hah ha!
Vooral doen! Scheelt weer één kudtpartij om niet op te willen stemmen.
Don Bomgordello | 30-11-10 | 17:10 | niet ok!
Niet doen. Ik word helemaal gek van al die klimaat onzin van Groenlinks. Nederland moet groener. Wat milieu betreft zit ik op de PVV lijn. Geen cent naar die onzin toe.
D66 moet gewoon een goed alternatief zijn voor de PVDA en een LIBERAAL alternatief voor de VVD. Want de VVD neem ik als liberalen niet meer serieus. Met het knielen voor de SGP en de plannen van de PVV die nu niet echt liberaal uitvallen voor bepaalde mensen in dit land.
Alleen met Groenlinks regeren als het echt moet. En al helemaal niet samen gaan. Dit lijkt me een erg fout plan.
Insure | 30-11-10 | 17:11 | niet ok!
Vaaggroen'10
Zoutige | 30-11-10 | 17:11 | niet ok!
Inderdaad: ‘D66+GroenLinks=’
Helemaal niks dus.
Zeepert | 30-11-10 | 17:12 | niet ok!
Duo list en bedrog Valsema en Pechtold(youso) passen wel bij elkaar.
Ad337 | 30-11-10 | 17:12 | niet ok!
Ik stem meestal op D66, maar als dat met GL fuseert verliezen ze mijn stem.
che cazzo | 30-11-10 | 17:12 | niet ok!
GDA ? ?
Groen Democratisch Appèl ? ?
drs. G. Flater | 30-11-10 | 17:13 | niet ok!
RIP D66, het was ooit zo mooi...
TisNieZoMoeilijk | 30-11-10 | 17:13 | niet ok!
het zal me worst wezen
hollandsevluchteling | 30-11-10 | 17:13 | niet ok!
Om het geheugen van 25-minners op te frissen:
GroenLinks is de fusiepartij van
nl.wikipedia.org...
nl.wikipedia.org...
nl.wikipedia.org...
nl.wikipedia.org...
Echt de gezellige mensen waarmee je als (sociaal)liberaal mee wilt samenwerken.
kapotte_stofzuiger | 30-11-10 | 17:14 | niet ok!
Interessant. Het werd al duidelijk in het verkiezingsprogramma ook: D'66 heeft zich volledig laten kapen door bakfietsende zweefidioten. Toch zonde, vond het vroeger een vernieuwende partij.
Symmachus | 30-11-10 | 17:15 | niet ok!
Logisch, het zijn exact dezelfde partijen. Het enige wat ze doen is reageren op de PVV. Waarom zou je mensen met precies dezelfde ideeën opsplitsen in twee politieke groepen? Al breng je ze samen wordt de politieke invloed veel groter. Kijk maar naar het conservatieve deel. Eerst waren er talloze kleine partijen (TON, Een NL, LPF) en nu is er één gigantische; de PVV.
Semper Pecunia | 30-11-10 | 17:16 | niet ok!
een grote progressieve partij. dat kan best nog wel eens wat worden. nu zijn het de 3 grote conservatieven (pvda/cda/vvd). dan kunnen het wel eens de 2 conservatieven (pvda vvd) en de progressieven worden. Lijkt me wel wat, een progressieve regering. alleen dan wel graag zonder pechie aan de macht. en met niet teveel linkse invloeden van GL.
two ball cane | 30-11-10 | 17:19 | niet ok!
Twee partijen die zoveel woorden nodig hebben om niets te zeggen op een akelig toontje: Succes!
Zeddegeizot | 30-11-10 | 17:20 | niet ok!
Femke is nog niet weg of het begint al,
Hansjevanonzetoon | 30-11-10 | 17:21 | niet ok!
Hoe gaan ze die partij dan noemen?
PvdSP - Partij van de Subsidie Parasieten
GPN - Groen Parasiterend Nederland
Moi2 | 30-11-10 | 17:24 | niet ok!
Links is een genetisch manco in de logische gedachtenvorming.
U weet toch?
Blue Leader | 30-11-10 | 17:25 | niet ok!
Doen! Doen!
Koekje-dr-bij? | 30-11-10 | 17:26 | niet ok!
@two bal cane
En wat houdt "progressief" voor jou in?
Merkava | 30-11-10 | 17:26 | niet ok!
Ik zie de nadruk bij D66 liever niet nog verder verschuiven richting het socialisme en het klimaat.
GoodGirl | 30-11-10 | 17:27 | niet ok!
@kapotte_stofzuiger | 30-11-10 | 17:06 | niet ok!
Dat laatste, laten we daarmee beginnen.
Art Vandelay Ultor | 30-11-10 | 17:28 | niet ok!
Dat zou mooi zijn de groenlinkers en de weg gelopen pvda mensen in een partij.
Een partij vol met mensen die nederland naar de bliksum willen helpen.
gerrit5042 | 30-11-10 | 17:33 | niet ok!
Vooral doen, de activistische takken uit het groen / rode verleden zullen in een dans om de stoelen en het voorzitterchap de PVV en de LPF doen verbleken.
De ecologische beerput kan dan open.
Liberalen zullen hopelijk hun verstand gebruiken voorzover D666 stemmers dat ooit gedaan hebben.
D66 nu 10 zetels
Groen SLinks nu 10 zetels
Samen 14 zetels
Weisse rose | 30-11-10 | 17:33 | niet ok!
Kunnen ze er net zo goed een moslimpartij van smelten.
basweetutwel | 30-11-10 | 17:35 | niet ok!
Grote kans dat ik er op zou stemmen, eigenlijk. Ik zeg: doen!
feestneus | 30-11-10 | 17:36 | niet ok!
Insure | 30-11-10 | 17:11 | niet ok!
Niet helemaal mee eens groen links ontpopt zich de laatste tijd steeds vaker als een liberale partij...de verschillen zijn te overzien....zullen wel iets naar rechts moeten omdat daar de winst ligt...nu de VVD hun liberale achterban heeft laten vallen.
Henk5948 | 30-11-10 | 17:38 | niet ok!
Waarom fuseren ze niet gelijk allemaal tot 1 partij, concurrentie en vrije marktwerking functioneert volgens de linksen toch niet dus waarom moeilijk doen.
M#K0 | 30-11-10 | 17:38 | niet ok!
Neen, ofwel; 'dan zijn ze daar bij D66 mijn stem in elk geval kwijt'.
En ik denk zo die van nog een heleboel anderen.
TM | 30-11-10 | 17:39 | niet ok!
2 vreselijke partijen die kunnen propageren de één over een ellendig rechtssysteem en de ander over klimaat. 2 partijen ten dode in 1 kist leggen, goed plan.
Richie | 30-11-10 | 17:40 | niet ok!
Goed initiatief, alle rommel in dezelfde prullenbak.
netniet | 30-11-10 | 17:40 | niet ok!
Het gaat overigens om 'kiezers van de links liberale partijen'. KIEZERS, dus die kan men gewoon negeren. Ik schrok even, ik dacht een moment dat er mensen binnen die partijen mee bezig waren...
TM | 30-11-10 | 17:42 | niet ok!
Zo liberaal als D66 is, zo groen zal GroenLinks kunnen worden en vice versa. Daarom een onmogelijkheid.
Dirk Tang | 30-11-10 | 17:42 | niet ok!
Goed plan!
Een duidelijk noodgreep van Groen Links dat klaarblijkelijk geen goede opvolger voor Femke heeft.
D'66 nu 10 zetels en Groen Links nu 10 zetels is straks samen zeker 3 zetels!
Prins Pils | 30-11-10 | 17:44 | niet ok!
LOL, dit zijn echt 3 mensen ofzo.
Maaier | 30-11-10 | 17:44 | niet ok!
Doen, vooral doen zou ik zo zeggen, ze gaan er vanzelf aan kapot, opgeruimd staat netjes, 2 partijen die nog nooit iets zinnigs hebben bijgedragen, ge-oh van hier tot ginder !
AbuTelfan | 30-11-10 | 17:45 | niet ok!
kapotte_stofzuiger | 30-11-10 | 17:03 |
Idd.
Kuthippes exit, liberalen entree!
El Santo | 30-11-10 | 17:46 | niet ok!
Strak plan, kan eindelijk dat "Groen" met de vuilnisman mee, iedereen is groen tegenwoordig, en maak een grote libdem partij.
trek de verloren liberalen van de vvd aan, blijf praten met sp en voor je t weet is het cda echt uitgerangeerd.
Want daar moet het de komende jaren over gaan:
gelovigen in de kerk, mensen in de kamer
2emeREP | 30-11-10 | 17:47 | niet ok!
groenlinks/sp/pvda/d66
vvd/pvv/cda
Kleine partijtjes opbokken
Een 2 partijenstelsel. Ik zeg..........doen.
Randall | 30-11-10 | 17:50 | niet ok!
D66 wordt dan in de praktijk gewoon verdeeld tussen een liberale VVD 66 en een boomknuffelende Groen 66, lijkt me een prima idee om rechts nog sterker te maken.
WaarDeWindWaait | 30-11-10 | 17:55 | niet ok!
De ware aap komt uit de mouw van manneke Pechtold: hij blijkt dus zo links als een kroot.
Laten die partijen maar fuseren. Ik denk dat uiteindelijk toch 70% van de stemmers naar de VVD trekt en niet naar GL.
knight03 | 30-11-10 | 17:55 | niet ok!
D66 is van het Europa Evangelie.
Europa gaat ons redden volgens Pechtold.
Eerst het zuur en dan het zoet.
(de werkelijkheid van Europa is een van de redenen dat Pechtold beetje rustig aan doet de laatste weken)
Denkt Na | 30-11-10 | 17:56 | niet ok!
Groen Links liberaal?
www.encyclo.nl...
encyclo.nl/begrip/liberaal
Dacht het niet.
Hedonistisch is een beter woord.
GL is een typische babyboom club.
Denkt Na | 30-11-10 | 17:58 | niet ok!
Mwahaa! Op die site :
"Wie steunen deze oproep :"
Geert Wilders, Den Haag
Humorrr!
TM | 30-11-10 | 18:01 | niet ok!
www.vkblog.nl...
Neukgraag | 30-11-10 | 18:05 | niet ok!
2 zetels
Omdat het een mooie toepasselijke naam is.
Henk en Ingrid, Almere
30 Nov 2010, 17:46
.
Hahahaha
TiSNiX | 30-11-10 | 18:06 | niet ok!
Een stuk of vijf partijen lijkt me ideaal, net zoiets als in Duitsland:
(conservatief) Socialistisch: SP + deel PvdA
Progressief: GL + D66 + deel PvdA (+ PvdD?)
Midden-christelijk: CDA + CU
Rechts-liberaal: VVD
Conservatief: PVV + deel CDA + deel VVD + SGP
En a.u.b. geen populisme meer in Nederland! Dus een conservatieve partij met een beetje verstand
RiffLicker | 30-11-10 | 18:06 | niet ok!
www.nieuwepartij.nl...
.
allemaal ff stemmen mensen.
TiSNiX | 30-11-10 | 18:10 | niet ok!
Naast een culturele, juridische en economische tak moet 's lands moedermaffia nu dus ook een politieke tak hebben, zoveel is duidelijk.
Vrouwen van Nederland: stemp MMM - Macht aan de MoederMaffia!
MMM wordt een partij voor boze vrouwen zonder inhoud, want het enige doel is macht.
Krachtmeester | 30-11-10 | 18:12 | niet ok!
@Krachtmeester | 30-11-10 | 18:12
Dat jij je alimentatie niet wilt betalen is ons probleem niet. Had je maar niet moeten trouwen. Het heeft met het topic in ieder geval niets te maken. :|
Symmachus | 30-11-10 | 18:23 | niet ok!
Dit roep ik al tijden. Er zijn amper verschillen in standpunten tussen beide partijen. Beide partijen en een eventueel fusie-resultaat vind ik levensgevaarlijk: alle bevoegdheden naar Europa, iedereen is welkom, en veranderen als doel ipv. middel.
lauwebal | 30-11-10 | 18:27 | niet ok!
@Symmachus | 30-11-10 | 18:23 : Wel een beetje. GroenLinks en D66 pleiten veelvuldig voor emancipatie. Maar wees dan consequent. Bij het aan de kaak stellen van de achtergestelde positie van vrouwen (voor zover deze nog bestaat) moet ook iets gedaan worden aan het feit dat kinderen 9 van de 10 keer aan de moeder worden toegewezen en natuurlijk afschaffing van de partneralimentatie.
lauwebal | 30-11-10 | 18:29 | niet ok!
Eenheid op links lijkt me een prima plan. Ik denk dat dat strategisch handiger is, in deze tijden dat goedkope populisten het minder begaafde volk met holle frasen aan zich binden.
Bijstandskoning | 30-11-10 | 18:31 | niet ok!
PZR = Partij Zonder Ruggegraat
AGO = Armeense Genocide Ontkenners
TIL = Turkije Is Lievv
PMH = Práát Met Hamas!!
Zomaar wat suggesties voor een nieuwe naam...
annefleur canteclaer | 30-11-10 | 18:31 | niet ok!
Dat zou een koekje van eigen deeg zijn , Greet.
Herr Boenkerbouwer | 30-11-10 | 18:34 | niet ok!
Symmachus | 30-11-10 | 18:23 | niet ok!
Leuk bedacht, maar het is weldegelijk ontopic.
Ik vind D66 en GL typische doelgroeppartijen met een overdreven en nogal achterhaalde feminiene inslag, die vooral 'een gevoel' willen uitstralen. Als D66 en GL niet zouden bestaan, zou het eerste de beste reclamebureau ze binnen een uur kunnen bedenken. Daarom blijven ze ook zo klein. Daar helpt geen fusietje lief tegen.
Krachtmeester | 30-11-10 | 18:36 | niet ok!
Niet doen!
GL en de SP moeten eerst de PvdA kapot maken op de linkerflank
Zweistein | 30-11-10 | 18:44 | niet ok!
Hoe kun je die nou fuseren? GroenLinks is nou niet bepaald een progressieve partij!
evaQ8 | 30-11-10 | 18:46 | niet ok!
@Krachtmeester | 30-11-10 | 18:36
Als je het zo bedoelt kan ik het er zeker wel mee eens zijn ja. Het moet allemaal lief, groen en kleurrijk, en niemand mag onaardig doen tegen elkaar want dat is stom.
Nu ik het zo bekijk is het eerder kinderlijk/naief dan dat het per sé vrouwelijk is...
Symmachus | 30-11-10 | 18:49 | niet ok!
kapotte_stofzuiger | 30-11-10 | 17:03
Ehmm, er is niet liberaals aan D66...
On-topic: DOEN! Een linkse partij minder kan nooit geen kwaad.
DutchLibertarian | 30-11-10 | 18:50 | niet ok!
Wil de achterban dat omdat iemand een site opricht?
Koops | 30-11-10 | 18:51 | niet ok!
Ja mooi niet heh
Lebenstein | 30-11-10 | 18:52 | niet ok!
Gruwel
Tapioca pudding | 30-11-10 | 18:58 | niet ok!
Ik wil absoluut geen fusie van GroenLinks en D66! Dan zeg ik mijn GL-lidmaatschap op!!
Birgit Hogefeld | 30-11-10 | 19:05 | niet ok!
Symmachus | 30-11-10 | 18:49 | niet ok!
De doelgroep is de op 'de vorm' en 'het gevoel' gerichte politiek luie zachte medemens. Vrouwen dus - en nog een setje metromannen.
Ik heb overigens niets tegen lievv zijn voor elkander. Maar als politieke beweging moet je ook inhoudelijk een aansprekend verhaal hebben... Femke? Alexander? Hallo??
Krachtmeester | 30-11-10 | 19:05 | niet ok!
Doet de D66 achterban toch wel een beetje denken..
Affirmativeaction | 30-11-10 | 19:09 | niet ok!
dat wordt dan GeenID66
Djilleke Spoker | 30-11-10 | 19:15 | niet ok!
Slecht idee, want D66 zou mijn stem direct kwijt zijn. Ik ga niet stemmen op een partij die leden heeft die van terrorisme tegen de staat verdacht worden (Duyvendak bijvoorbeeld).
Een alternatief zou dan SP zijn. Maar ja, die hebben iemand die oproept tot intifada.
Als ze gaan fuseren, dan zou ik het dus echt niet meer weten, en zou ik vast blanco gaan stemmen....
Zirafa | 30-11-10 | 19:21 | niet ok!
Doen. Ieder apart 10 zetels. Samen goed voor wel 15 zetels.
Win-win situatie.
ristretto | 30-11-10 | 19:22 | niet ok!
Groene Democraten of Links'66.
Ik hoop zeer dat dit gebeurt, aangezien dat snel het einde zal betekenen van deze 2 partijen. Nu zijn ze nog tot elkaar veroordeeld maar zodra ze niet meer samen tekeer kunnen gaan tegen Wilders komt aan het ligt dat ze eigenlijk niets met elkaar gemeen hebben en zal de partij nog minder zetels halen dan T0N(kan dat? ja dat kan!)
BillyBalzak | 30-11-10 | 19:32 | niet ok!
Doen! In de verwarring zal iedereen PVV stemmen.
mxistence | 30-11-10 | 19:32 | niet ok!
-weggejorist-
Ougramov | 30-11-10 | 19:33 | niet ok!
Het idee van een progressief-liberale volkspartij is overigens broodnodig voor het land. Maar dan niet met D66 en GL als basis..
Maar goed, het is een begin van iets nieuws.
Krachtmeester | 30-11-10 | 19:35 | niet ok!
En we noemen het.... Partij van huilie huilie
steile helling | 30-11-10 | 19:37 | niet ok!
Gezien het aantal paniekerige reacties hierboven.. nog niet zo'n slecht idee.
dzjebe | 30-11-10 | 19:39 | niet ok!
Het doen inkrimpen van het aantal zetels in de 2e kamer spreekt mij wel aan.
Ik stel voor dat er een drempel komt van 76 zetels voor gristelijke partijen, halen ze die niet dan gewoon oprotten.
Koningsluis | 30-11-10 | 19:40 | niet ok!
* doet vlag buiten hangen en zwaai zwaai naar peggold en onze femke*
StopitRies | 30-11-10 | 20:01 | niet ok!
Doen! Komt er toch nog een liefdesbaby van vrouwtje Dibi en kereltje Pechtold.
CultureVulture Inc. | 30-11-10 | 20:28 | niet ok!
Ja doe maar......... jaag die laatste paar liberalen maar naar de VVD......
Hobbykip | 30-11-10 | 20:28 | niet ok!
Ze kunnen het allebei niet op eigen kracht.
Fail + fail = heul veul fail, als je het mij vraagt.
lekker wijf | 30-11-10 | 20:32 | niet ok!
Ik zie het verschil ook niet tussen die twee partijen, tis allebei vleesch noch visch
ZonderNaam | 30-11-10 | 20:54 | niet ok!
Op de website kan je een naam verzinnen. Veel jolijt aldaar.
Tapioca pudding | 30-11-10 | 21:09 | niet ok!
doen
dat is het einde dat doet de deur dicht
ik kan niet wachten
harob | 30-11-10 | 21:55 | niet ok!
Het halveert het gezeik naar pvv ,doen.
ruud195 | 30-11-10 | 22:13 | niet ok!
Prima, nieuwe naam van de fusie partij: Kanslozen United.
-
Of gewoon: qutpartij.
emankicN | 01-12-10 | 01:58 | niet ok!
Hmmm... Niet leuk, want op een combinatie van D66 en GL zou ik nooit stemmen, maar de VVD is ook geen waardig liberaal alternatief. Die hebben zich met deze regering gedeclasseerd als liberale partij.
Misschien moet ik dan maar eens een partij oprichten.
Enter Yeti | 01-12-10 | 08:34 | niet ok!
JE blijft bezig. Kan ik weer lid-af worden bij D66.
Ben in eerste instantie lid geworden na het verraad van Rutte richting de rechts-liberale kiezer. Maar ik ben niet bereid al mijn rechtse idealen op te geven voor de liberale agenda.
nunc_ | 01-12-10 | 09:31 | niet ok!
Gaat ze stemmen kosten. Doe maar dus.
Nietvoordekat | 01-12-10 | 09:32 | niet ok!
@Enter Yeti | 01-12-10 | 08:34
Ik doe mee!
nunc_ | 01-12-10 | 09:34 | niet ok!
@che cazzo
En mijn lidmaatschap.
TheStef | 01-12-10 | 10:36 | niet ok!
Eindelijk een goed idee van D66 en Groenlinks. En dan samen op naar de drie zetels!
Fukjoe | 01-12-10 | 10:40 | niet ok!
Vind ik wel een goed idee. Mischien verslaan ze de PVV
mexicaan | 01-12-10 | 11:11 | niet ok!
Ben ook voor, links en liberaal gaan prima samen. Zal Wilders leuk vinden!
Chrizzdb | 01-12-10 | 11:20 | niet ok!
D66 liberaal, dacht het niet. Alleen hun pro Europese visie bewijst dat al. Hoe kun je op een partij stemmen die het liefst wil dat een paar graaiers in Brussel alles beslissen wat wij wel en niet mogen?
Inferi0r | 01-12-10 | 11:59 | niet ok!
Vóór. Doe maar gelijk die andere linkse splinters erbij, dan heb je straks bijeen: PSP, EVP, PPR, CPN, PvdD, D66, GL, SP enz.
Toch grappig dat ze telkens het idee hebben daarmee "een factor van betekenis" te kunnen worden. Je blijft lachen.
borderlijntje | 01-12-10 | 12:57 | niet ok!
Waarom houdt Peggolt zn hand op de foto als een wanking claw? Kwam-ie net vd plee ofzo?
borderlijntje | 01-12-10 | 13:00 | niet ok!
Zou ook wel eens met Femke willen fuseren
widerstand | 01-12-10 | 13:08 | niet ok!
Ze doen maar, er is in ieder geval weinig liberaals aan d66 en GL. Uitgezonderd van ethische kwesties dan. Politiek-economisch zal het wel de subsidieclub van Femke worden die de boventoon zal voeren.
Maar prima, alle liberalen gaan van d66 naar de VVD. U hoort mij niet klagen.
Liberaal85 | 01-12-10 | 14:57 | niet ok!
*steundt*
Dikr | 01-12-10 | 15:06 | niet ok!
zou een ramp zijn voor nederland wanneer deze libertaire partijen samengaan!
TJAT | 01-12-10 | 15:11 | niet ok!
Prima idee.
Mantisomantis | 01-12-10 | 16:18 | niet ok!
Er is geen echte liberale partij in de tweede kamer. Dat zou te veel ambtenaren/subsidieclubjes etc. hun baan kosten.
calculator | 01-12-10 | 16:27 | niet ok!
Dan kan Femmeke alsnog voor drie nieuwe termijnen in de Kamer. Femmeke van Hannie van Leeuwen!
leverworst | 01-12-10 | 16:35 | niet ok!