Jeroen de Kreek, een van de benadeelde partijen in het proces tegen Geert Wilders, is door de rechtbank Amsterdam gelijk tot de orde geroepen. De Kreek begon zijn betoog namelijk met de mededeling dat hij de PVV-leider wilde aanhouden.
De Kreek had zeven mappen nodig voor zijn betoog. Toen hij begon te spreken snapte niemand in de zaal echter wat de man nou precies inhoudelijk wil zeggen. Toen De Kreek zich tot Wilders' advocaat Bram Moszkowicz richtte met de woorden: "U heb ik ook nog wat te zeggen", besloot de rechter de zaak rond 15:00 een kwartier te schorsen.
Na de schorsing vroeg de rechtbank De Kreek opnieuw tot de kern te komen en het over zijn vermeende schade te hebben. De man weigerde dat en begon opnieuw over het feit dat het Wilders voor tal van (oorlogs)misdaden moet worden gearresteerd. Hij stelde dat het OM en de rechtbank de weg kwijt zijn omdat de PVV-fractievoorzitter nog niet achter tralies zit. "In mijn ogen is verdachte de moderne Hitler", aldus De Kreek.

Na verschillende waarschuwingen van de rechtbank stelde De Kreek onder meer schade te hebben geleden omdat hij geen shariarechtbank kan instellen. Hij denkt dat dit aan de verlichting van de werklast van de rechtbank kan bijdragen. Uiteindelijk werd besloten hem het woord maar te ontnemen.
De rechtszaak is geschorst tot maandag 14:00.
Bedreigingen
De Kreek is bekend omdat hij er een gewoonte van maakt politici te bedreigen. Hij zat al eens vier maanden vast voor het bedreigen van voormalige premier Jan Peter Balkenende. Ook Wilders liet eerder weten zich bedreigd te voelen door De Kreek. De rechtbank gaf gehoor aan een oproep van de man om hem niet in beeld te brengen.
UPDATE 15:35. Proces gaat maandag verder.
Reaguursels
-weggejorist-
The Evil One | 27-05-11 | 14:59 | niet ok!
Haha sukkel!
deBats-- | 27-05-11 | 14:59 | niet ok!
Showproces.
haatbaard | 27-05-11 | 14:59 | niet ok!
Lijkt wel een klucht haha!
Melk met klonten | 27-05-11 | 14:59 | niet ok!
de lul....
SpvvD | 27-05-11 | 14:59 | niet ok!
Kan ie niet in down met johnny?. Of beledig ik daar dan een grote groep mee?
Bill le Koek | 27-05-11 | 15:00 | niet ok!
Prachtig. Onbetaalbaar grappige internet-tv.
knuffedol | 27-05-11 | 15:00 | niet ok!
Beeld erbij?
Nietvoordekat | 27-05-11 | 15:00 | niet ok!
haha en hij wilde ook wat over Bram zeggen. Maar toen greep de rechtbank ook in. Wat een lutser..
reade romke | 27-05-11 | 15:01 | niet ok!
Beeld erbij?
Nietvoordekat | 27-05-11 | 15:00 | niet ok!
Je ziet dan Bram en Geert, hij wil niet in beeld. Waarom niet zou je dan denken?
reade romke | 27-05-11 | 15:02 | niet ok!
Kan ie niet in down met johnny?. Of beledig ik daar dan een grote groep mee?
Bill le Koek | 27-05-11 | 15:00 | niet ok!
Die groep schat ik slimmer in...
reade romke | 27-05-11 | 15:02 | niet ok!
Deze scherts vertoning kost de staat miljoenen. Deze rekening graag neerleggen bij de schertsfiguren Mo Rabbae en Jeroen de Kreek SVP.
extraLuts | 27-05-11 | 15:02 | niet ok!
reade romke | 27-05-11 | 15:02 | niet ok!
Nu wil ik het al helemaal zien!
Nietvoordekat | 27-05-11 | 15:03 | niet ok!
GEWELDIG!!! Je zal maar door dit soort belastingslurpers worden verdedigd, dit is toch een aanfluiting van de eerste orde!!! Hoe krijgen dit soort gasten een diploma voor advocatuur, krijgen hun die bij een Cornetto of zo?
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:04 | niet ok!
"Ik wil dat deze man die zijn mening geeft en zijn advocaat die hem volgens de rechtsbeginselen verdedigd direct worden opgepakt." Van Parnassus weg met witte Dienst Justiele Ondersteuning taxi naar Schiphol en op de eerste beste vlucht naar Damascus met deze mongol wat mij betreft.
The Evil One | 27-05-11 | 15:04 | niet ok!
Inderdaad, opzouten met die gasten. Komt trouwens onze fijne haardbaar ENUIT ook nog aan bod, zo ja dan pak ik vast de bitterballen, want dit is weer lachen, brullen en gieren.
-edit- De Kreek is (helaas?) de laatste spreker vandaag.
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:06 | niet ok!
Volgende keer direct onontvankelijk verklaren.
Ik wil niet meer dat mijn geld naar zulke idiotie gaat.
Ik stop eerstdaags met belasting betalen.
NO MORE TEA FOR ME! | 27-05-11 | 15:06 | niet ok!
CoolRunnings | 27-05-11
Die goser is never nooit advocaat (anders zou hij het recht op iemands verdediging niet betwisten) dat is gewoon een mongol die zijn drammerige DDR wereldbeeld gelijk wil halen op onze kosten. Wat mij betreft mag 'ie ....
The Evil One | 27-05-11 | 15:07 | niet ok!
Advocaat de Kreek is geweldig hij zet zich zelf en alle andere zogenaamde benadeelden voor lu.... schut
nietkritiekloos | 27-05-11 | 15:07 | niet ok!
Heeft iemand een link van deze kolder?
-edit-
nos.nl...
Kingeef1975 | 27-05-11 | 15:07 | niet ok!
Teveel gerookt Kreek ?, je moet van die drugs afblijven met je gestoorde geest,moet je zien hoe je je gedraagt ,je bent nog erger dan de Damschreeuwer.
Amsterdam Hustler | 27-05-11 | 15:08 | niet ok!
-weggejorist-
Bolmikolke | 27-05-11 | 15:08 | niet ok!
Wat een ongelofelijke lutser. Wel uiterst vermakelijk trouwens...
Joris D. | 27-05-11 | 15:09 | niet ok!
Klopt The Evil One,
Maar dat de rechters hier nu niet een eind aan maken is toch ook te triest voor woorden!!
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:09 | niet ok!
Graag de rekening voor dit showproces, dat doorgedramd is ondanks de beslissing van het OM om niet tot vervolging over te gaan, neerleggen bij de aanstichters en doordrammers ervan. Want middel het afhaken van het OM is er hier sprake van een civiele procedure in plaats van een strafrechtprcedure. En een civiele procedure wordt altijd gevoerd op rekening van de starters ervan. Waarbij een eis kan zijn om de kosten neer te leggen bij de verliezende partij. IN dit geval de doordrammers en beroepsmongeaulen, die menen dat belastinggeld er alleen voor is om koste wat kost hun politieke onzinspelletjes en wereldvreemde hobbies door ONS te laten financieren. Ik EIS tegenover het OM nu, dat als de kosten van dit proces op rekening van de gemeenschap komen, IK slachtoffer en benadeelde ben door het onnodig en onterecht gebruiken van door mij betaald belastinggeld.
blaster | 27-05-11 | 15:11 | niet ok!
Bolmikolke, is toch ook zo, dit is toch gewoon triest, je zou ze ter plekke tegen een muur aan moeten zetten, en dan zijn we nog netjes.
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:11 | niet ok!
Op een gegeven moment kreeg ik zelfs een beetje medelijden met die De Kreek... hij is niet goed wijs. Wat zal die advocaat die hem voorafging balen.
Theodoros | 27-05-11 | 15:13 | niet ok!
Medelijden kreeg ik niet, kreeg meer gevoel van agressie tegen dit soort gasten
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:15 | niet ok!
De Kreek heeft zijn betoog in zeven mapjes gestopt, maar niemand in de zaal snapt iets van hetgeen De Kreek nou precies inhoudelijk wil zeggen.
.
Ik vermoed dat het neerkomt op dat nederland een vrij land is waar je alles mag zeggen zolang het overeenkomt met de mening, principe's en uitgangspunten van De Kreek en co.
De Briemusketier | 27-05-11 | 15:16 | niet ok!
Go De Kreek! Go!
Baziz | 27-05-11 | 15:17 | niet ok!
Go de KREEK go, ha ha ha ha ha das een goeie
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:18 | niet ok!
Al met al is dit proces een volledig belachelijke vertoning aan het worden, waar links zichzelf als een bonte verzameling gekkies die het contact met de werkelijkheid hebben verloren in de etalage zet.
.
en ik maar denken dat we daar het songfestival voor hadden.
De Briemusketier | 27-05-11 | 15:19 | niet ok!
Weer een lekkere kop Bassie! Hier staat net alsof hij Wilders ook daadwerkelijk heeft aangehouden...
E.duardo | 27-05-11 | 15:21 | niet ok!
Alles leuk en aardig, maar wat moet je doen on in Nederland wel gedwongen opgenomen te worden? Deze man is overduidelijk een gevaar voor zichzelf en voor anderen.
ae666 | 27-05-11 | 15:21 | niet ok!
Geweldig die de Kreek, wat een kneus
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:22 | niet ok!
Civiele hoedanigheid, hoe verzint hij het allemaal
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:22 | niet ok!
Malloot de Kreek gaat de rechtbank wraken.
vrijheid-van-spreken | 27-05-11 | 15:23 | niet ok!
Zo!!!! Daar zijn we ook klaar mee!!!
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:24 | niet ok!
De Kreek mag zijn zegje niet eens doen! Wat een wanvertoning en dan worden die rechters nog links genoemd ook...
Baziz | 27-05-11 | 15:24 | niet ok!
Countersuit, lijkt me. Die man gaat te ver en maakt zich schuldig aan ;aster (genocide, enz.).
Greed=Good | 27-05-11 | 15:25 | niet ok!
De regie grijpt in na deze blijkbaar oeverloze monoloog...
Zarathustra1883 | 27-05-11 | 15:25 | niet ok!
Jammer dat je zijn mislukte rotkop niet kan zien
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:26 | niet ok!
Hij is 24 uur per dag met Wilders bezig.
Hij is zo ZIEK!
Zarathustra1883 | 27-05-11 | 15:26 | niet ok!
Wat een Uberdhimmi!
Bennazi | 27-05-11 | 15:26 | niet ok!
Bwhahahahahaha hij pleit voor een shariarechtbank *totaal gestoord*
vrijheid-van-spreken | 27-05-11 | 15:27 | niet ok!
Ik wist wel weer dat dit een leuke tvdag zou worden, god zei dank spreekt de Kreek.
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:29 | niet ok!
WTF hij bedreigt zelf mensen en staat hier een zielig verhaal af te steken..... De wereld op zijn kop!
Bennazi | 27-05-11 | 15:29 | niet ok!
Ik snap helemaal NIETS van wat hij zegt. Ben ik nou zo dom of is hij nou zo slim?
Boer in 020 | 27-05-11 | 15:29 | niet ok!
Een spuitje zou hier een uitkomst zijn.
Zarathustra1883 | 27-05-11 | 15:29 | niet ok!
Hij is duidelijk benadeeld geen psychiater die z'n vingers aan hem durft te branden.
vrijheid-van-spreken | 27-05-11 | 15:30 | niet ok!
Komt die haatbaard Enait nog? (was ff niet aanwezig vandaar deze vraag)
Bennazi | 27-05-11 | 15:31 | niet ok!
Hij moet niet naar een rechtszitting maar naar een team psychiaters.
Zarathustra1883 | 27-05-11 | 15:31 | niet ok!
Ik ga mijn telefoonprovider, de gemeente Voldendam en al haar inwoners en de Toppers aanklagen wegens verlies van levensvreugde.
Greed=Good | 27-05-11 | 15:32 | niet ok!
*Volendam.
Greed=Good | 27-05-11 | 15:32 | niet ok!
-weggejorist-
psychokillah2500 | 27-05-11 | 15:33 | niet ok!
@CoolRunnings | 27-05-11 | 15:04
Onderin een pak cornflakes?
*Schadeclaim aan Kreekestein voorbereiden doet voor bevochtigen van onderbroek*
Hollander01 | 27-05-11 | 15:33 | niet ok!
Geert zit in feite al achter de tralies. Glimlacht.
volksmenner | 27-05-11 | 15:34 | niet ok!
Tja, als je dit soort lui een podium geeft krijg je dit soort taferelen. Eigen schuld stomme rechtbank.
Korreltje Zout | 27-05-11 | 15:35 | niet ok!
LOL, de rechtbank heeft hem net het woord ontnomen. Krijg je ervan als je je als een klein kind gedraagt.
Nietvoordekat | 27-05-11 | 15:37 | niet ok!
Whahaaa, jammer het is weer voorbij. Wat een kostelijke vertoning vandaag. Nu nog ff maandag vanaf 2 tot een uurtje of 5 in de nacht kijken, want ons Brammetje gaat wel ff 8 a 10 uurtjes praten. Geert vrij!!
CoolRunnings | 27-05-11 | 15:37 | niet ok!
De Kreek maakt maar weer eens duidelijk dat Links zijn een geesteziekte is.
Haarkopje | 27-05-11 | 15:38 | niet ok!
volksmenner | 27-05-11 | 15:34 | niet ok!
U is ook niet de helderste, of wel? Trololo...
Nietvoordekat | 27-05-11 | 15:38 | niet ok!
De Mosc moet ondanks het verzoek twee dagen te mogen gebruiken zijn pleidooi in een middag afronden terwijl de aanklagers twee dagen de tijd kregen...
Dit is weer een schandalige uiting van een bevooroordeelde rechtbank. De D66 rechters hadden dit proces helemaal niet nodig om hun oordeel te vormen.
IJStengel | 27-05-11 | 15:39 | niet ok!
Wel lachwekkend hoe hij claimt dat Wilders hem ertoe "dwingt" om 24 uur per dag gepreoccupeerd te zijn met Wilders, en al zijn tijd in Wilders bashen moet steken, waardoor hij niet aan zaken toekomt. Dat hij zo'n persoonlijkheidsstoornis heeft dat hij alles moet laten vallen wanneer iemand niet zijn mening heeft is toch écht zíjn probleem. Wilders houdt hem niet het pistool op het hoofd om hem te dwingen om Wilders aan te klagen. Het is toch een gotspe dat iemand zelf een aanklacht indient en dan de aangeklaagde ervan beschuldigt dat de aanklacht zoveel werk kost.
arbanafal | 27-05-11 | 15:40 | niet ok!
Goed geluisterd Lenssen.
winterpeen | 27-05-11 | 15:41 | niet ok!
Helemaal van God los.
Raar dat gekken dit allemaal kunnen doen.
DeGezalfde | 27-05-11 | 15:47 | niet ok!
Er lopen er meer buiten, dan dat erin zitten, zou wijlen mijn opa zeggen. En De Kreek is daar hét voorbeeld van.
BeunDeHaas | 27-05-11 | 15:48 | niet ok!
Ik vind deze berichtgeving niet goed, en had het tevens beter gevonden als NOS voor de gelegenheid even de camera had uitgezet.
Rede: "Alles leuk en aardig, maar wat moet je doen on in Nederland wel gedwongen opgenomen te worden? Deze man is overduidelijk een gevaar voor zichzelf en voor anderen.
ae666 | 27-05-11 | 15:21 | niet ok!"
Deze man leidt duidelijk aan een geestesziekte, en patiënten die daaraan lijden moet je nooit in hun ideeën over de wereld sterken, de aandacht die hij krijgt zal hij altijd als een bevestiging van zijn gelijk ervaren.
@onderbuikreaguurders:"
Waarom moet hij "tegen de muur" of dood, of wat dan ook? Hij is toch gewoon gek, dat betekent toch niet gelijk dat iemand dan dood moet?
helemaalnicks | 27-05-11 | 15:56 | niet ok!
Het gekkenhuis Nederland
hagelkruis | 27-05-11 | 16:00 | niet ok!
helemaalnicks | 27-05-11 | 15:56 | niet ok!
Da's nou een reaguurderism, oftewel overdrijven.
Nietvoordekat | 27-05-11 | 16:02 | niet ok!
Leuk, een (ex) advocaat die niet weet dat hij alleen iemand mag aanhouden als het een heterdaad situatie betreft. Of was de Grote Blonde Leider bezig oorlogsmisdaden te plegen in de rechtbank? Ben absoluut geen Wilders aanhanger, maar dit soort mensen (Kreek) moeten tegen zichzelf beschermd worden.
de oude nar (5) | 27-05-11 | 16:04 | niet ok!
-weggejorist-
Heau_heau_heau | 27-05-11 | 16:13 | niet ok!
Meneer de Kreek is gewoon een gemiddelde PvdA stemmer, ik kijk er niet meer van op..
Slipsnifter | 27-05-11 | 16:15 | niet ok!
Nu mis ik Powned. :(
keEschkkKachel | 27-05-11 | 16:15 | niet ok!
@ de oude nar (5) | 27-05-11 | 16:04 | niet ok!
Beter nog, het woord 'genocide' werd zelfs in de mond genomen. Ik had eigenlijk wel een charge van Moszkowicz verwacht.
Drs. Kafka | 27-05-11 | 16:23 | niet ok!
Echt weer een gevalletje apart.
jootje79 | 27-05-11 | 16:28 | niet ok!
Rare man, zacht uitgedrukt.
arealmotherforya | 27-05-11 | 16:31 | niet ok!
uitslag proces Wilders: TBS met dwangverpleging voor Kreek.
watergeus | 27-05-11 | 16:34 | niet ok!
ja zult toch maar als ambitieuze politicus je tijd zitten te verkwanselen met hele midagen van dit soort gezwam....
Klaboesterbeer | 27-05-11 | 16:34 | niet ok!
Nu mis ik Powned. :(
keEschkkKachel | 27-05-11 | 16:15 | niet ok!
----------------
Inderdaad kan Powned niet met een extra uitzending komen haal Rutger desnoods terug van de Costa's? Bij het NOSje is het ijzig stil en dat zal het blijven ook die hebben het druk met moslims pleasen inzake Mladic.
vrijheid-van-spreken | 27-05-11 | 16:41 | niet ok!
Typisch Nederland ... Een officiële rechtbank geeft een veroordeelde crimineel -en tevens de plaatselijke dorpsgek- uitgebreid de mogelijkheid zijn wartaal uit te slaan.
James Lastig | 27-05-11 | 16:44 | niet ok!
hopeloos geval, hij heeft prof Jansen ook al bedreigd, is het niet waard om diens veters vast te maken. kan er niet een meteoor of een andersoortig projectiel op zijn balkom vallen net als hij daar zit met de verse azijnbode ?
HorselessRider | 27-05-11 | 16:45 | niet ok!
volksmenner | 27-05-11 | 15:34 | niet ok!
Jee, jij bent milt gestemd...
helemaalnicks | 27-05-11 | 15:56 | niet ok!
Hij is niet zomaar gek, hij is een gevaarlijke gek. Door zijn toedoen wordt er in NL een proces gevoerd waar de honden geen brood van lusten. Gevoerd door "onafhankelijke" rechters, bekonkeld aan eettafels in achterkamers, door mensen zonder binding met de meerderheid van de samenleving, gestuurd door blijkt, gekken en belangengroepen. Dan moet je deze man niet neer willen zetten als een zielig hondje, deze man is een wolf in schaapskleren, net als de belangengroepen die roepen om dit proces. En dan als genoegdoening een Euro wensen. Laf, laag en slim. Veroordeling komt zo namelijk dichterbij dan met een onmogelijke eis, want iedereen heeft nu wel gezien, dit proces had zo nooit gevoerd mogen worden. Maar zo kunnen de benadeelden wel heel makkelijk genoegdoening krijgen, kost een paar euro, en Wilders blijft met een veroordeling achter. Die hem dan nog wel tot het einde der tijden kan worden nageroepen, die euro, en daar lachen ze hem daarna meteen in zijn gezicht voor uit.
komt dat schot | 27-05-11 | 16:54 | niet ok!
@komt dat schot | 27-05-11 | 16:54 | niet ok!
Oneens dat De Kreek het gevaar vormt in deze rechtszaak. Die is zo kierewiet dat geen mens hem serieus neemt, knap van de rechters om net te doen alsof.
Het gevaar zit veel meer in types als Sarolea die namens de Marokkaanse moskeeën een kwartier lang een huilverhaal mocht houden over hoe verschrikkelijk moslims in Nederland belaagd en onderdrukt worden.
Daarbij probeerde Sarolea heel sneaky de islam als vredelievende normale godsdienst voor te stellen, waarbij het scherp bekritiseren van de islam dus kwetsend en misdadig is te noemen. Dat is de bijl aan de wortel van de vrijheid van meningsuiting, zoals moslims en zelfhatende linkse dhimmi's al jarenlang proberen kritiek op de islam te criminaliseren en weg te zetten in de hoek van 'bruin'/'nazi'/'extreem rechts'.
zum kotzen | 27-05-11 | 17:00 | niet ok!
Die meneer schijnt zelfs advocaat te zijn geweest. Hoe hij zijn rechtenbul ooit heeft gehaald...
Als jurist moet hij weten dat: Het niet kunnen invoeren van een shariarechtbank niet telt als persoonlijk geleden schade, er geen wetgeving is op basis waarvan mensen veroordeeld kunnen worden voor het zijn van 'de nieuwe Hitler', dat dus ook geen grond kan zijn voor aanhouding etc.
Een veroordeling van bepaalde uitspraken van Wilders zou niet eens zo slecht zijn, omdat dan duidelijk wordt waar de grenzen van de vrijheid van meningsuiting ophouden en haatzaaien begint. Maar de gronden waarop De Kreek het wil zijn op zijn minst juridisch onhoudbaar. Die De Kreek is goed de weg kwijt.
Doldwaas | 27-05-11 | 17:01 | niet ok!
Dit word toch niet in het buitenland uitgezonden he.
Niet te geloven, dit soort moral highground figuren.
lidlbier | 27-05-11 | 17:02 | niet ok!
wat een tjappie
bobvdvalk | 27-05-11 | 17:05 | niet ok!
Iedereen die een shariarechtbank wil beginnen, graag met pek en veren over de grens zetten.
The Keymaker | 27-05-11 | 17:09 | niet ok!
Het failliet van links,dhimmitude Nederland in full colour.Opmerkelijk dat de gebruikelijke joop.nl-trollen uitblinken door afwezigheid in dit draadje.Schaamte?
maagwand | 27-05-11 | 17:16 | niet ok!
En toch heeft de Kreek een punt alleen weet ie zelf niet welke.
harry1802 | 27-05-11 | 17:19 | niet ok!
Het is een leuke, lieve, aardige man... Alleen hoort Kreekie wel in een omgeving waar continue op hem gelet kan worden, en hij de psychologische hulp kan krijgen die zijn kleine gekke hersentjes verdienen!
Ommie de HaatMoker | 27-05-11 | 17:39 | niet ok!
Die idioten die Wilders aanklagen bewijzen keer op keer niets anders dan een stel mongolen te zijn.
Daarom is links en rechts altijd verschillend het is evolutionair bepaald wie slim is gaat werken en geld verdienen en de rest wordt links.
TiSNiX | 27-05-11 | 17:45 | niet ok!
Wilders lacht zich de ballen uit z'n broek met dit soort tegenstanders.
Garret Weldon | 27-05-11 | 17:46 | niet ok!
De gekke kreekshow in de herhaling voor de werkenden onder ons.
Met de props voor de uploader.
www.youtube.com...
moonshiner3519 | 27-05-11 | 18:00 | niet ok!
Als Wilders mensen als Jeroen de Kreek ervan weerhoudt om sharia-rechtspraak in Nederland te introduceren verdient de man een lintje en een standbeeld, geen proces.
Withnail | 27-05-11 | 18:08 | niet ok!
De Kreek is zo gek als een deur. Maar zij die deze klucht hebben mogelijk gemaakt, zijn geen spat beter. Die rechters ondermijnen de geloofwaardigheid van hun eigen ambt en de Nederlandse rechtsstaat. Wat een armzalige vertoning.
Het OM eist vrijspraak, opnieuw, waar hebben we het nog over. Een schande is het.
kempenaer | 27-05-11 | 18:25 | niet ok!
@moonshiner3519 | 27-05-11 | 18:00
Thanks, ik wilde net vragen of iemand een joeptoep link had
Is er ook een link naar de rest?
ZonderNaam | 27-05-11 | 19:30 | niet ok!
@moonshiner3519 | 27-05-11 | 18:00
Moehahaha! Briljant stukje cabaret! Wat een zeldzame dwaas, die De Kreek. Ik heb hier echt van genoten. Zie Moszko dan gniffelen wanneer Kreekmans het -uiteindelijk- over z'n inkomstenderving heeft, veroorzaakt door "24/7 met Wilders bezig zijn". Veel gestoorder dan die De Kreek ga je ze echt niet vinden hoor.
Ik hoop trouwens niet dat deze komedie ook in het buitenland nieuwswaarde heeft, want dan staan we er gekleurd op...
DatWelNatuurlijk | 27-05-11 | 19:39 | niet ok!
@ DatWelNatuurlijk | 27-05-11 | 19:39
Heb het ook net bekeken en het kwam op mij meer over als een open sollicitatie naar de baan van Volkert.
Gevaarlijke gekken van dit soort zouden opgesloten moeten worden
ZonderNaam | 27-05-11 | 19:46 | niet ok!
@ZonderNaam | 27-05-11 | 19:46
Heb zojuist ook even wat eerdere mediaoptredens van Kreekmans bekeken -ondermeer een interview met Ruktor- en het zou best eens zo kunnen zijn dat je gelijk hebt. Deze mafklapper heeft waarschijnlijk niet veel aanleiding nodig om hele rare dingen te gaan doen.
DatWelNatuurlijk | 27-05-11 | 19:57 | niet ok!
@ DatWelNatuurlijk | 27-05-11 | 19:57
Dat vrees ik ook, één dineetje (in de snackbar waarschijnlijk) met Hamas van Bommel kan al genoeg zijn
ZonderNaam | 27-05-11 | 20:04 | niet ok!
Pas maar op: De Kreek klaagt ons allemaal aan!
Joris D. | 27-05-11 | 20:24 | niet ok!
De Kreek is zo gek als een deur. Maar zij die deze klucht hebben mogelijk gemaakt, zijn geen spat beter. Die rechters ondermijnen de geloofwaardigheid van hun eigen ambt en de Nederlandse rechtsstaat. Wat een armzalige vertoning.Het OM eist vrijspraak, opnieuw, waar hebben we het nog over. Een schande is het.
kempenaer | 27-05-11 | 18:25
.
En zo is het!
Bertus Betonsloper | 27-05-11 | 20:36 | niet ok!
Jammer dat de rechtbank hem niet zijn hele verhaal liet doen buiten dat deze gek bijzonder hilarisch is brengt hij in een uur meer schade aan de islam toe dan Wilders in zijn hele politieke carrière waarschijnlijk zal kunnen.
Met dergelijke vrienden heb je inderdaad geen vijand meer nodig :-)))
CDlogo | 27-05-11 | 21:16 | niet ok!
De Kreek is hé-lé-máál de weg kwijt. Was ie eigenlijk al een tijdje... GW beschuldigen van oorlogsmisdaden... I am baffled by the stupidity of this man.
Pisvlucht-Airlines | 27-05-11 | 22:28 | niet ok!
Wilders heb gelijk als we niet oppassen worden we een moslimstaat eerst moskeeen en nu wil een nederlandse advocaat genaamd KREEK een shariarechtbank het moet toch niet gekker worden hier met die moslims
sjeffanaat | 27-05-11 | 22:40 | niet ok!
@ CDlogo | 27-05-11 | 21:16 | niet ok!
Inderdaad.
Wellicht dat Jelle hand kan weten te leggen op de overige mapjes, die helaas aan ons voorbij zijn gegaan?
Drs. Kafka | 27-05-11 | 22:56 | niet ok!
Die vent zit midden in een psychose. Snel uot zijn lijden verlossen is mijn advies.
ontlullen | 27-05-11 | 23:30 | niet ok!
Je zal die linkse de Kreek maar als advocaat hebben,,,blij dat hij geen tijd heeft om zijn shariarechtbank op te richten,,,,wat een smerige maaghond is hij.
The Judge 2009 | 28-05-11 | 02:17 | niet ok!
Heb net op Dumpert zijn 'betoog' gezien. Wat een ombenul.
De man heeft slapeloze nachten van Wilders.
Draaikolk | 28-05-11 | 03:17 | niet ok!
@IJStengel | 27-05-11 | 15:39 | niet ok!
U bent bang voor een veroordeling? Dit wordt vrijspraak, wat ik je brom. Als je het in die zin bedoelt, dat de uitkomst toch al wel vaststaat in de vorm van vrijspraak ofwel ontslag van alle rechtsvervolging, ben ik het met u eens. Maar denk je werkelijk dat de rechtbank Wilders veroordeeld, of überhaupt een straf oplegt?
F-funf | 28-05-11 | 03:27 | niet ok!
1. Vervang de rechters door;
Joop van den Ende
Patty Brard en
Dekme Daphners
2. Vervang het Om door;
Andre van Duyn en
Martin Gaus
3.Griffier Kim Holland
4. Kreek behouden en meer spreektijd
5. Mijnheer Prakke voor zang en dans
Slurfje | 28-05-11 | 03:28 | niet ok!
-weggejorist-
Slurfje | 28-05-11 | 03:28 | niet ok!
Je kan Jeroen de Kreek wel zien als een linkse held met één nadeel, dat hij "de PVV-methode" heeft overgenomen.
Inguz | 28-05-11 | 03:37 | niet ok!
Die de Kreek is volledig gestoord........... Ik zou haast medelijden met hem krijgen.
Hobbykip | 28-05-11 | 03:49 | niet ok!
Als dit geen vrijspraak wordt voor Wilders wordt eet ik .......... een theedoek op.............
Hobbykip | 28-05-11 | 03:52 | niet ok!
sjonge jonge jonge..
Het is ook wel om te lachen mensen..
Maar even serieus.. Wat kost deze grap wel niet?
En die rechters hebben een makkelijke schnabbel met deze rechtzaak he?!
Ik zou dat wel even willen zien.. Het prijs kaartje van dit debakel.
dutch-jack | 28-05-11 | 05:17 | niet ok!
Goed dat ook dat soort mensen het woord krijgt. Weten we gelijk weer waarom we rechtenfaculteiten hebben.
Sliptong | 28-05-11 | 09:13 | niet ok!
Het is te gek voor woorden, dat iemand die in zulke geestelijk problemen zit, nog aan het woord komt bij dit achterlijke proces
degewonevrouw | 28-05-11 | 10:53 | niet ok!
laten we niet vergeten dat het om helemaal niet wilde vervolgen.
Het aantal aanklachten, onzinnig of niet, was echter zo groot dat het een goede zaak is dat de rechtbank oordeelde dat er wel vervolgd moest worden.
Al is het alleen maar om aan te tonen dat de opposanten van wilders werkelijk geen zinnige aanklacht hebben.
-
Werkelijk onbegrijpelijk dat Wilders dit proces niet gebruikt om dat punt naar voren te brengen.
2emeREP | 28-05-11 | 11:17 | niet ok!
Iemand een uitzending gemist/Youtube linkje?
TiSNiX | 28-05-11 | 11:37 | niet ok!
@TiSNiX
inderdaad, waaaaar blijft het beeldmateriaal??? Ik had die De Kreek graag zien opstijgen in de rechtzaal. En niet te vergeten het kersje op de slagroom gelijkheidsfundamentalist Faizel Enait
Mijnbescheidenmening | 28-05-11 | 11:59 | niet ok!
dutch-jack | 28-05-11 | 05:17
het boeit niet wat het kost. Een eerlijk proces is wat telt, ongeacht of wij het onzinnig vinden. Dat is wat een rechtstaat onderscheidt van een bananenrepubliek.
even_opzoeken | 28-05-11 | 12:34 | niet ok!
@ even_opzoeken | 28-05-11 | 12:34
Met een politiek proces zoals dit is elk land dat zich een rechtstaat noemt naar mijn mening al aardig afgezakt naar een bananenrepubliek.
Elke cent die aan een politiek proces opgaat is er een teveel.
CDlogo | 28-05-11 | 13:28 | niet ok!
RET station Poortugaal voor deze meneer De Kreek.
RedRain | 28-05-11 | 13:59 | niet ok!
TiSNiX | 28-05-11 | 11:37 | niet ok! : Het staat gewoon op Dumpert!
Hier het linkje.
www.dumpert.nl...
[x] Ongeschikt | 28-05-11 | 14:10 | niet ok!
dutch-jack | 28-05-11 | 05:17
het boeit niet wat het kost. Een eerlijk proces is wat telt, ongeacht of wij het onzinnig vinden. Dat is wat een rechtstaat onderscheidt van een bananenrepubliek.
even_opzoeken | 28-05-11 | 12:34 | niet ok!
.
Onjuist!
Het behoort wel degelijk te boeien dat deze scherts vertoning een Gods vermogen kost, opgebracht door de belasting betaler.
.
Het OM heeft in Nederland de taak om te beoordelen, met de wet in de hand, of aanklachten een verantwoorde rechtsgang waardig zijn of niet.
Welnu,
Het OM heeft al meerderenmalen aangegeven dat dit niet het geval is, mbt tot het vervolgen van Wilders.
Maar de hoge raad, met lieden als een Schalken er in, besloot anders.
Daarom worden we nu opgescheept met deze poppenkast, deze aanfluiting van een rechtszaak. Die wereldwijd wordt gevolgd.
Ik schaam me hiervoor dat ik een Nederlander ben!
Maxim2503 | 28-05-11 | 14:31 | niet ok!
Ha ha ha, wat heb ik gelachen om de man. Is dit het nivo advokaat studie aan de Vrije Universiteit Amsterdam? Blijkbaar net zo'n feeststudie als InHolland.
koffieboer | 28-05-11 | 15:25 | niet ok!
Met dank aan het O.M.!
En een prima zet van onze Bram! Gefeliciteerd!
Dat de rechtbank nu ook maar eens daadwerkelijk dubieuze figuren aanpakt, zoals Greta Duysenberg (Jodenhaat) en Jeroen Kreek (geen commentaar nodig).
Anders blijft dit toch echt naar politieke rechtspraak ruiken, nee, zeg maar rustig stinken!
Kreek is weliswaar al eens (terecht!) veroordeeld, maar de redenen daarvoor (o.a. doosbedreiging aan het adres van Balkenende) zijn wel wat erger dan de (fake) redenen waar Wilders nu voor terecht staat.
En nu doet hij het weer, dit keer aan het adres van Wilders, Moskowicz en Janssen. Maar nú wordt dit Kreek-reptiel niét aangepakt door justitie. Blijkbaar moet je dus minstens minister zijn (mits niet van de PVV), lid van het koningshuis, of belijdende aanhanger van de snelst groeiende moordenaars-cult van deze tijd, om beschermd te worden dor het recht - anders kan je wel naar bescherming fluiten.
Dit staat in schril contrast tot de redenen waarom Wilders terecht staat. Dit zijn nl. vage, subjectieve begrippen als "kwetsen van gevoelens" en "haatzaaien".
Mag ik even overgeven?
Laten we beide "redenen"even nader onderzoeken.
"Kwetsen van gevoelens". Waarempel, daar zeg je me wat...!
MIJN gevoelens als man, hetero, blanke, christen, Limburger, laag opgeleide, gevoelig persoon, minimumleider en 50-plusser worden dagelijks gekwetst in de NL media, het houdt maar niet op.
Maar het idee, om daarvoor een rechtszaak zou willen beginnen tegen degenen die me dit "aandoen". En dat is niet omdat de "kwetsers" met te veel zouden zijn. Ook niet, omdat ik weet, dat ik -vanuit de sociale en biologische categorieën die ik aanhoor, so-wie-so geen kans van slagen heb in dit onrechtvaardige systeem, dat juist in vele opzichten vulgair discriminert tegen mensen van de categorieen die ik (regen wil en dank) helaas toebehoor. Ook niet, omdat ik "bang" voor mijn kwetsers zou zijn. Geenszins! Dat is, omdat ik weet dat deze gevoelens van "gekwetst zijn" uiteindelijk toch mijn eigen problemen zijn en ook zullen blijven, en ieder volwassen mens ziet dit ook zo (wat betreft zich- of haarzelf).
Wanneer wordt de meerderheid der moslims, en hun dubieus gemotiveerde sympathisanten a la bovengenoemde sujetten, eindelijk eens volwassen? Dan krijgen we het eindelijk weer rustig in dit land, en kan er eindelijk weer normaal gewerkt, geschreven en gedebatteerd worden zoals dat tot rond het jaar 2000 mogelijk was.
Dan "reden" nr. 2. "Haatzaaien"...(hahaha...nu het lijkt het wel, of we in Monty Python beland zijn...:-)))).
En hoe kun je nu "haat zaaien"? Van de land- en tuinbouw weten we, dat zaden alleen dán planten worden, als ze in vruchtbare aarde vallen. In een zandbak kun je geen groeten telen, hoe goed de zaden ook zijn die je daarbij gebruikt.
De betekenis van deze vergelijking?
Bv: Ik ben in mijn leven legio figuren tegengekomen die Joden haatten, en mij van hun vermeende "gelijk" probeerden te overtuigen. Maar niemand van deze verdwaalde geesten is daar ook maar enisgzins in geslaagd. Niemand! Waarom niet? Simpel!
Waarom zou ik iets tegen Joden hebben?
Daar is geen reden toe! Juist! GEEN reden!
Zo simpel ligt dat.
Als dit bij Marokkaanse hangjongeren ook het geval zou zijn, zou Wilders nooit aanhang voor zijn (helaas ware) thesen krijgen.
Het gaat de PVV ook niet over over een hele nationaliteit, maar een bepaalde sociale subgroep daarbinnen (mannelijke hang-jongeren).
Deze werden al gehaat, lang voordat Wilders op het toneel trad.
Deze haat werd niet gezaaid - die wás er al.
En daar zijn vele, vele redenen voor.
Terechte redenen!
dat de politiek daar maar eens wat aan doet.
Alleen dan kunnen ze bereiken wat ze willen, nl. Wilders de wind uit ze zeilen nemen.
Maar ja, dan zitten Cohen, Halsema, Pechtold etc. wél zonder vijand tegen wie ze zich zo lekker als "PC" kunnen profileren.
dan zullen ze het moeten stelen met de SGP, wat toch veel minder leuk, maar vooral ook minder effectief is.
Electoraal gezien, natuurlijk!
Vandaar, dus!
Tokaj | 30-05-11 | 22:34 | niet ok!