De PVV Den Haag heeft vorig jaar een e-mail verstuurd waarin werd gevraagd klachten over het omstreden Verkeerscirculatieplan (VCP) te verzinnen. De medewerker die hier verantwoordelijk voor was, is direct tot de orde geroepen. In het uiteindelijke zwartboek dat de PVV heeft samengesteld, staan geen verzonnen klachten.
Dat stelt raadslid Richard de Mos vandaag naar aanleiding van berichtgeving in de Volkskrant. De krant claimt op basis van anonieme bronnen bij de fractie dat een deel van het zwartboek zou zijn verzonnen.
De ‘anonieme bronnen’ zijn volgens De Mos de twee leden van de nieuwe raadsfractie Onafhankelijk Den Haag, de voormalige PVV’ers Arnoud van Doorn en Marjolein van de Waal. Zij stapten eind vorig jaar uit de partij. Van Doorn en Van de Waal stelden het niet eens te zijn met de harde werkwijze binnen de fractie. Beide raadsleden waren vanochtend niet voor commentaar bereikbaar.
De Mos zegt "aan eenieder die ons niet gelooft" de e-mailadressen van de klagers te willen tonen. In het zwartboek waren deze adressen onleesbaar gemaakt om de privacy van de klagers te waarborgen.
Reaguursels
Arme PVV toch. Langzaam valt het doek nu dan echt.
imca marina | 28-01-12 | 10:22 | niet ok!
Ach ja, wst verwacht je anders van een politieke partij. Ongeacht welke.
Politici zijn leugenaars, allemaal!
Oppernerd | 28-01-12 | 10:25 | niet ok!
Dus bij de PVV is je privacy als klagende burger niet gewaarborgd. En hebben er dus uiteindelijk geen enkele moeite mee om hun namen te openbaren.
Lagen ze zélf maar niet zo dwars in het vrijgeven van de namen van hun dubieuze geldschieters.
Hypocrisie ten top.
leo de pejo | 28-01-12 | 10:26 | niet ok!
@Oppernerd Dus je stemt niet, neem ik aan?
imca marina | 28-01-12 | 10:26 | niet ok!
Er worden door links en voorstanders van het VCP hele smerige spelletjes gespeeld.
DaveDH | 28-01-12 | 10:27 | niet ok!
Er is een groot zwartboek.
Daarnaast zijn er een aantal potentieel donkergrijze boeken.
Deze worden echter door de schrijvers van het zwartboek bijgehouden.
Dat moest eens veranderen.
Einde van de Domheid | 28-01-12 | 10:27 | niet ok!
@DaveDH Lees nog maar een Clancy. Die interne PVV mail kwam zeker ook van links?
imca marina | 28-01-12 | 10:29 | niet ok!
@Imca marina
Tot op heden heb ik altijd keurig mijn democratische burgerplicht voldaan, behalve bij het fopreferendum in Utrecht waar onze nieuwe burgemeester zou worden gekozen.
De volgende verkiezingen zal ik wederom naar het stemhokje gaan, maar mijn biljet ongeldig maken door met dikke stift er op te schrijven: "Politici zijn leugenaars, allemaal!"
Oppernerd | 28-01-12 | 10:31 | niet ok!
Partij van de Verduistering & Volksverlakkerij
Moondance | 28-01-12 | 10:32 | niet ok!
krijg je dat geneuzel weer, het is de schuld van links
istawa | 28-01-12 | 10:32 | niet ok!
@Oppernerd :-) Ik vouw het biljet altijd op met de uitklapposter van de playboy erin. Ook mooi als ze m openen.
imca marina | 28-01-12 | 10:33 | niet ok!
imca marina | 28-01-12 | 10:29
een stagiaire met rancune die dit heeft gedaan.
DaveDH | 28-01-12 | 10:33 | niet ok!
Zulletn de "klagers" leuk vinden, dat meneer de Mos hun mailadressen openbaar wil maken. Die zullen wel 2x nadenken voordat ze weer iets invullen. Moet de PVV straks alsnog klachten gaan verzinnen ;-)
Guppie1 | 28-01-12 | 10:35 | niet ok!
@DaveDH Aha, een "stagiaire met rancune". Die stagiaires toch ook altijd. En ze moeten áltijd de PVV hebben, die stagiaires met rancunes. Schande is het!
imca marina | 28-01-12 | 10:36 | niet ok!
@Guppie1 | 28-01-12 | 10:35 |
De PVV is nogal tegen openbaarheid van gegevens, zie eerder topic over donateurs. Lijkt me dat ze in deze de mailadressen wel "onder de pet" zullen houden. Maar al met al wordt het onderhand wel tijd dat dit stelletje lutsers voorgoed uit de NL politiek verdwijnt.
Grijpgraag&deStier | 28-01-12 | 10:39 | niet ok!
Dit is de schuld van de moslims
bavarois | 28-01-12 | 10:39 | niet ok!
Ik hoop dat ze me wel even vragen voordat ze mijn e-mailadres aan "eenieder die het niet gelooft" openbaren. Ik heb er destijds een aardig opstel van gemaakt, van dat fijne VCP.
JaapStar | 28-01-12 | 10:39 | niet ok!
Een soort Stapel-onderzoek dus.
BP Richfield | 28-01-12 | 10:40 | niet ok!
Weg met de PVV,..........ze zijn te dom en te soft en niet dominant het word tiid voor een sluwe slimme daadkrachtige partij
theo4058 | 28-01-12 | 10:41 | niet ok!
Dave toch, zelfs voor jouw doen zak je door de ondergrens van afgoderij en blindheid heen... 'staiaire met rancune...' *proest*
andalucia | 28-01-12 | 10:43 | niet ok!
Er worden door links en voorstanders van het VCP hele smerige spelletjes gespeeld.
DaveDH | 28-01-12 | 10:27 | niet ok!
.
En blijkbaar ook door de PVV. WEER!
Brinno | 28-01-12 | 10:44 | niet ok!
Let op er komen nog meer verzonnen laster artikeltjes.
ThePeet | 28-01-12 | 10:45 | niet ok!
Ik denk al, twee uur lang geen PVV artikel.
Dat is raar.
Bomba Chipolata | 28-01-12 | 10:48 | niet ok!
De anti PVV beweging is weer aardig op stoom de laatste weken.
Waar komen al die berichten vandaan?
Het lijkt of er iemand actief naar opzoek is, sinds de Pvda, groenlinks en Sp gezamenlijk een bijeenkomst hielden.
En dat deze partijen zg mollen in een nieuwe partij laten inzetten is al bekent sinds Pim ook van dat schuim voor z'n kiezen kreeg.
Lees daarover in het boek van Ine Veen: Moord namens de kroon,waarin de rol van Matt Herben in de beginnende LPF wordt belicht.
Het enige dat de PVV eraan kan doen is schoonmaken, als het nest weer eens bevuilt wordt,en oppassen wie erbij komt.
deraderendraaien | 28-01-12 | 10:52 | niet ok!
De PVV is geen Groenlinks of PvdA waar alles onder de mantel van de liefde gaat in de media. Let nu een sop die microscoop die naar al jullie mierengeneuk kijkt en er notitie van maakt.
Jan Passant mk2 | 28-01-12 | 10:54 | niet ok!
Het enige dat de PVV eraan kan doen is schoonmaken, als het nest weer eens bevuilt wordt,en oppassen wie erbij komt.
deraderendraaien | 28-01-12 | 10:52 | niet ok!
Nog meer inteelt dus.Want wie wil er nou nog open en bloot met deze partij sympathiseren, nu ze steeds meer uitgekotst wordt door de 85% NIET pvv stemmers.Je zult nog maar een carriere voor de boeg hebben en bij voorbaat met angst- en haatzaaier en kleinburgererlijkheid worden geassocieerd.
Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 10:57 | niet ok!
"Om munitie tegen het plan te verzamelen, opende De Mos in maart 2010 een meldpunt voor klachten." VCP_kapnah@hotmail.com
*proest*
Een gemeenteraadslid opent een hotmailaccount als meldpunt voor klachten tegen gemeentebeleid.
PVV-ers zijn gestoord, allemaal!
* Il Principe * | 28-01-12 | 10:58 | niet ok!
Bijna alles aan de PVV is verzonnen. Dit zou dus eigenlijk niemand moeten verbazen.
JanVergoor | 28-01-12 | 10:58 | niet ok!
Voorpagina volkskrant dus.
I. Razmuz | 28-01-12 | 11:00 | niet ok!
@ deraderendraaien | 28-01-12 | 10:52
Alle kritiek op dat stelletje clowns van de PVV zijn linkse complotten? Aluhoedje nodig???
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:01 | niet ok!
Theo4058;Het wordt tijd voor een nieuwe sluwe,slimme partij.
Helemaal mee eens,ware het niet dat dit soort partijen bij voorbaat kansloos zijn,monddood,gedemoniseerd en racistisch worden verklaard door de huidige sluwe viezerikken als groenlinks ,d66 en de pvda partijen.
Nederland is een land geworden van dictatoriale partijen,die notabene ook nog eens een achterlijke achterban hebben die geestelijk zo zijn geindoctrineerd dat dit nog jaren en jaren doorgaat.
Dus ieder ander partij is bij voorbaat kansloos,en daar mogen we ons als nederlander echt dood voor schamen.
harry1802 | 28-01-12 | 11:02 | niet ok!
@ harry1802 | 28-01-12 | 11:02
Wat bedoel je met "dictatoriale partijen"? Partijen zonder democratische structuur waar 1 iemand zonder tegenspraak heerst?
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:05 | niet ok!
Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 10:57 | niet ok!
Er zullen nog voldoende mensen overblijven die wel hun nek uit willen steken die wel capabel zijn.
Die 85% waar jij het over hebt zijn nl niet allemaal links, maar bv ook christelijke of liberale kiezers.
Dus is het arrogant en niet terecht deze groepen erbij te trekken als zogenaamd links of tegen de PVV.
Anders had links wel de meerderheid gehad tijdens de laatste verkiezingen snap je.
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:07 | niet ok!
De edele bestrijders van den PVV schreeuwen hun verontwaardiging in grote harige groepen.
Nederland is een heel eng landje voor wie de dominee besluit dat hij er niet bij hoort. De dominee is nu een linkse beterweter, dus wanneer er een akelige lucht van spruitjes en benepenheid plots te ruiken valt, doe dan blij optimistisch over de islam en rinkel met een collectebus voor afrika.
Zo behoudt je na de polletiek een kans op een baan als ambtenaar of bij een stichting, de enige industrieën die niet onder vuur liggen in Nederland.
Jan Passant mk2 | 28-01-12 | 11:09 | niet ok!
Toch jammer voor de PVV, ze krimpen en verkruimelen in het politiek geweld.Het word tijd dat de Fuhrer orde op zaken stelt.
eppo123 | 28-01-12 | 11:10 | niet ok!
De dominee is nu een linkse beterweter...
Jan Passant mk2 | 28-01-12 | 11:09 | niet ok!
Jazeker, Staphorst en Barneveld zijn dan ook linkse bolwerken, waar de rode vlag trots het stadhuis siert.
Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 11:11 | niet ok!
"die notabene ook nog eens een achterlijke achterban hebben die geestelijk zo zijn geindoctrineerd dat dit nog jaren en jaren doorgaat."
harry1802 | 28-01-12 | 11:02
Nee, nee ik zeg niks. Te makkelijk
Rob van Roos | 28-01-12 | 11:13 | niet ok!
@Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 11:11
Nou, zo links zijn ze daar niet. Wel delen ze in principe dezelfde mentaliteit als de linkse dominees bij de media.
Jan Passant mk2 | 28-01-12 | 11:13 | niet ok!
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:01 | niet ok!
Links extremistisch Nederland deinst nergens voor terug.
Zelfs niet voor moord op een dieren fokker of politicus.
Het typische aluhoedje vouwen is een linkse hobby, wist je dat?
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:13 | niet ok!
IilPrincipia ;Onder dictatoriale partijen versta ik die partijen die het jaren en jaren voor het zeggen hebben hier in nederland.
Zie de banen die vergeven zijn in het verleden en heden,wat tot gevolg heeft dat deze partijen altijd een absolute meerderheid behouden in nederland en daardoor geen tegenspraak willen,wat zich bv helemaal uit in de media.
Door deze verkapte dictatuur zullen nieuwe partijen nooit voet aan de grond krijgen en op allerlei manieren monddood gemaakt worden.
Doe daar de oudere achterban bij die alleen maar op die partijen stemmen omdat hun ouders dat ook deden,en het cirkeltje is compleet.
harry1802 | 28-01-12 | 11:15 | niet ok!
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Powned zich leent voor (S)linkse propaganda.
TiSNiX | 28-01-12 | 11:16 | niet ok!
@TiSNiX | 28-01-12 | 11:16
PowNed staat graag aan de kop van een aanstormende menigte. Wat die menigte gaat vertrappen is niet zo belangrijk.
Jan Passant mk2 | 28-01-12 | 11:18 | niet ok!
@TisNiX 11.16u Als de PVV (en eigenlijk ook de VVD) zijn zin krijgt omtrent het onderwerp ''publieke omroep'' verdwijnt Powned met de snelheid van het licht.
rien6139 | 28-01-12 | 11:20 | niet ok!
@ deraderendraaien | 28-01-12 | 11:13
Lees wat De Mos er zelf over zegt: "De ‘anonieme bronnen’ zijn volgens De Mos de twee leden van de nieuwe raadsfractie Onafhankelijk Den Haag, de voormalige PVV’ers Arnoud van Doorn en Marjolein van de Waal."
Dit klinkt wel waarschijnlijk, Voormalig PVV-ers dus van rechtse signatuur.
Face it, de meeste PVV-ers zijn te dom om te poepen. Van hun vele fouten komen er enkele in de media terecht en jij met je fascistoïde vriendjes beginnen meteen te mekkeren over linkse complotten. Echt niet geloofwaardig meer. Daarom dus: aluhoedje nodig?
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:20 | niet ok!
Jan Passantmk2 ;helemaal mee eens.
Ik zie de draai ook steeds meer.
harry1802 | 28-01-12 | 11:21 | niet ok!
eppo123 | 28-01-12 | 11:10 | niet ok!
Mooi woord he "de Fuhrer".
Mis je het zelf om het te kunnen zeggen tegen je held,of mis je de verhalen van je opa!
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:21 | niet ok!
Het is de schuld van links en de staatsmedia.... typische PVV Pavlov.
Baby Rasta | 28-01-12 | 11:21 | niet ok!
Ik vind de teloorgang van de PVV anders dolkomisch. Voor de goeie orde, dat vind ik ook van de teloorgang van het CDA. Van de PvdA an sich word ik eigenlijk alleen maar verdrietig.
Frdnnd | 28-01-12 | 11:22 | niet ok!
@Il Principe 11.20u Misschien wel makkelijk om dat aluhoedje door te geven die je zelf op hebt....
rien6139 | 28-01-12 | 11:22 | niet ok!
Ik zie voor de toekomst wel een functie voor Diederik Stapel weggelegd binnen de PVV. Dat dan weer wel.
zeg maar jansen | 28-01-12 | 11:24 | niet ok!
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Powned zich leent voor (S)linkse propaganda.
TiSNiX | 28-01-12 | 11:16 | niet ok!
Kijk ff linksonder op deze pagina: ..."Met een sterke mening maar zonder binding met links of rechts..." Dus waarom zou Pownews, als onafhankelijke nieuwssite, alleen positief nieuws over de PVV moeten brengen? Job Cohen bijv. wordt hier ook zo vaak gebashed.
Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 11:24 | niet ok!
@Baby Rasta | 28-01-12 | 11:21
Niet alles. Wel heel veel.
Jan Passant mk2 | 28-01-12 | 11:24 | niet ok!
TiSNiX | 28-01-12 | 11:16 Snap jij dat niet? Powned is een subsidiespons. Publieke omroep weet je nog wel?
zeg maar jansen | 28-01-12 | 11:25 | niet ok!
@ harry1802 | 28-01-12 | 11:15
Regelrechte leugens, kameraad. Sinds de 2e wereldoorlog zijn er nogal wat nieuwe partijen gekomen. D'66, SP, PVV, LPF en PvdD om er een paar te noemen. Momenteel goed voor ca. 50% van de Tweede Kamer.
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:26 | niet ok!
Baby Rasta ;Of U kijkt geen tv of U ziet het niet dat de pvv vanaf het begin tot nu door de media slecht gemaakt wordt.
Dit heeft wel degelijk te maken met links en staatsmedia.
harry1802 | 28-01-12 | 11:26 | niet ok!
Dit heeft wel degelijk te maken met links en staatsmedia.
harry1802 | 28-01-12 | 11:26 |
En met muslim socialist alien mind control. Daar kun je wel lacherig over doen, maar het is heel erg.
Frdnnd | 28-01-12 | 11:27 | niet ok!
Laat de PVV dan eens een eigen zender oprichten of zich inkopen bij een bestaande? De populist Berlusconi had er geloof ik wel 5.Desondanks trapte het volk uiteindelijk niet meer in z'n gladde praatjes en corrupte optreden.
Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 11:28 | niet ok!
Weer een verhaaltje van de altijd betrouwbare Volkskrant.
www.gstest.release.steylloos.nl...
BroodenSpelen | 28-01-12 | 11:30 | niet ok!
@harry1802 | 28-01-12 | 11:26 |
Doe es wakker worden uit je PVV-utopie droom...... Heeft geen reedt te maken met links of staatsmedia, die hele bende bij de PVV zit gewoon te lutsen en daar kan het stemvee van de PVV kennelijk slecht tegen
Grijpgraag&deStier | 28-01-12 | 11:30 | niet ok!
@Dr. Merkwurdigenliebe 11.28u Precies. En die tijd komt hier met die linkse stinkmedia ook nog wel...
rien6139 | 28-01-12 | 11:31 | niet ok!
Iil Principia ;Hier noemt U nou net die partijen die compleet niets in te brengen hadden en daarom niet gevaarlijk waren voor de overheersende partijen.
We hebben gezien wat er met de lpf is gebeurd toch?
En kijk nu naar de pvv,duidelijker kan niet.
harry1802 | 28-01-12 | 11:34 | niet ok!
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:20 | niet ok!
Fascistoïde vriendjes? dat woord zou ik zelfs tegen jou niet in de mond nemen.Maar het feit dat jij het wel naar mij doet geeft aan dat ik gelijk heb met mijn stelling dat het links extreme tuig nergens voor terug deinst!
Die rooie schoenen passen je goed zo te zien, je loopt er wel mee voor lul! dat dan weer wel!
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:34 | niet ok!
Het is jammer dat de PVV-ers altijd reageren met de Pavlov reactie "het is de schuld van links."
Weinig snappen het politieke spel. Nu de PVV door zijn gedoogrol ook macht gekregen heeft komen ze onder druk te staan. Wilders heeft zich vorig jaar uitgesproken tegen nieuwe bezuinigingen wanneer duidelijk zou worden dat Griekenland verkeerd zou lopen.
Het gaat verkeerd met Griekenland maar de PVV zal dit kabinet wel moeten steunen omdat anders de regeerperiode van Rutte ten einde is.
Nu lag Wilders in het begin van het jaar nog een beetje dwars dus is de druk op de PVV wat opgevoerd. Modder wordt doorgespeeld naar de media die dit goed oppikken. Wanneer de PVV-ers gelijk hadden dat het allemaal de schuld van links was waren deze zaken al veel eerder aan het licht gekomen. Voor dit soort praktijken moet je bij het CDA en de VVD zijn. Denk alleen maar eens terug aan Wouter Bos en wat er via de wikileaks documenten naar buiten kwam.
Een troost zodra Wilders akkoord gaat met de nieuwe bezuinigingen zal de negatieve publiciteit over de PVV stoppen.
Frenck Mahon | 28-01-12 | 11:35 | niet ok!
Fascistoïde vriendjes? dat woord zou ik zelfs tegen jou niet in de mond nemen.
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:34 |
Ik verwijs u graag naar:
Mooi woord he "de Fuhrer".
Mis je het zelf om het te kunnen zeggen tegen je held,of mis je de verhalen van je opa!
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:21 |
Slechts dertien minuten eerder maakte u iemand impliciet uit voor nazi. En nu neemt u de moral high ground in omdat iemand het heeft over fascistoïde vriendjes. Smerige hypocriet.
Frdnnd | 28-01-12 | 11:38 | niet ok!
rien6139 | 28-01-12 | 11:31
Een eigen zender van de PVV kan nog lachen worden:
18.00 uur: Spannende politieachtervolgingen, met Hero Brinkman
19.00 uur: Leuke dierenvideo's, vandaag dieren met hoedjes op, met Dion Graus.
20.00 uur: Sms- en belspelletjes met James Sharpe ( a 10 euro p.o.b.met een maximum van 35 berichten)
21.00 uur: Koffieleuten met Laurence en Fleur, met de kookrubriek van Cor Bosman. Vandaag: de bereiding van Halalvlees.
22.00 uur: Het nieuws over de Grote Blonde Leider, met lezing en uitleg van zijn teksten door zanger Rinus: "Met Geertje op de scooter"
23.00 uur: Bootcamp, met ex-sergeant Eric Lucassen, met als vast onderdeel: brievenbuspissen
24.00- 06.00 uur: 100% NL muziek.
Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 11:38 | niet ok!
... er komt maar geen einde aan. Begint het niet tijd te worden dat we gewoon moeten besluiten dat het proefballonnetje PVV, als vernieuwende, breed gedragen volkspartij die het allemaal wel effe anders zou doen en al onze problemen zou komen oplossen (alsof dat überhaupt mogelijk geweest zou zijn...), door de partij zelf is lek geprikt? Kunnen we ons weer eens gaan richten op de zaken die wél belangrijk zijn. Kost een hoop minder tijd, geld en verspilde energie.
stuurmann | 28-01-12 | 11:40 | niet ok!
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:34 | niet ok!
De LPF heeft zichzelf om zeep geholpen, na de dood van Prof. Pum door interne ruzies. En de PVV is ook hard op weg zichzelf te slopen door incompetentie. Daar heeft slinks niks mee te maken.
Baby Rasta | 28-01-12 | 11:40 | niet ok!
Grijpgraag en de stier ;Ik heb helemaal geen pvv utopiedroom.
Als U op de pvv tegen bent of op de mensen die de pvv wel ziet zitten daar heb ik totaal geen moeite mee.
Dat deze mensen (U)niet (willen) zien dat de media en of het nou links of rechts is iedere keer weer de pvv aanvallen via list en bedrog dan ligt dat toch aan die mensen.
Of U kijkt ook nooit tv net als Baby Rasta,dat kan ook natuurlijk.
harry1802 | 28-01-12 | 11:40 | niet ok!
Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 11:38 |
Maar hoe laat is het Shownieuws?
Frdnnd | 28-01-12 | 11:41 | niet ok!
Neem me niet kwalijk dat je die grote moeite allemaal voor niets hebt neergezet, want daar gingen mijn weinige woorden niet over....
rien6139 | 28-01-12 | 11:41 | niet ok!
Vorige plempsel was voor Harry.
Baby Rasta | 28-01-12 | 11:42 | niet ok!
Dat is onderdeel van "Koffieleuten", zeg maar rond 21.30, met Kwalbert Verlinde, de rechtse broer van Albert.
Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 11:43 | niet ok!
@Merkwürdigenliebe
Aha, I see. Interessant format.
Frdnnd | 28-01-12 | 11:45 | niet ok!
Frenck Mahon ;Volgens mij heeft U veel gelijk,maar als Wilders nog meer bezuinigheden toegeeft wordt dit weer door de media uitgelegd in het nadeel van Wilders.
Dit is nou al een paar jaar aan de gang.
harry1802 | 28-01-12 | 11:46 | niet ok!
@ harry1802 | 28-01-12 | 11:34
Wederom dom-rechts gelul. D'66 heeft het met paars in 3 kabinetten uitgehouden. De LPF zat in Balkenende 1, en jouw Fuhrer regeert mee in het huidige kabinet. De LPF heeft zichzelf opgeblazen door interne incompetentie en de PVV is hard op weg om hetzelfde te doen. In het volgende kabinet is er wellicht weer een nieuwkomer, de SP is in sommige peilingen koploper.
Het lijkt erop dat jij het niet zo goed kan verteren dat een meerderheid het voor het zeggen hebt. Sommigen zouden dat ondemocratisch kunnen noemen. Net zoals de partijstructuur van de PVV overigens.
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:48 | niet ok!
Baby Rasta ;Daar heeft U gelijk,maar dat is en was het gevolg van het te snel groot worden.
Misschien was het voor de pvv beter geweest om nog een aantal jaren in de oppositie te blijven en een steviger partij te worden.
harry1802 | 28-01-12 | 11:49 | niet ok!
harry1802 | 28-01-12 | 11:46 |
Dat is dan wel een aanval(politiek) van links omdat deze partijen altijd achter de feiten aanlopen.
Frenck Mahon | 28-01-12 | 11:49 | niet ok!
Frdnnd | 28-01-12 | 11:38 | niet ok!
Wie de bal kaatst..of heh..wie de schoen past en nog iets van appel valt niet ver van de boom..allemaal mooie Hollandse spreekwoorden.
Misschien is het je ontgaan?,maar ik ben niet met deze woorden begonnen te plempem richting de discussie partner.
Dat was andersom!..maar ja omdraaien van de feiten en daar jezelf proberen uit te praten...het is zo typisch links.
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:49 | niet ok!
De privacy van Joodse financiers van politieke partijen is heel erg belangrijk! De PVV zal zich met hand en tand verzetten tegen openbaarmaking van deze financiers. Maar op de privacy van gewone Nederlandse burgers poept de PVV blijkbaar.
Vovochka | 28-01-12 | 11:49 | niet ok!
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:20
Een linkse fascist die de PVV Fascistisch vind... zo zout eet ik ze niet vaak
DaveDH | 28-01-12 | 11:49 | niet ok!
De privacy van Joodse financiers van politieke partijen is heel erg belangrijk! De PVV zal zich met hand en tand verzetten tegen openbaarmaking van deze financiers. Maar op de privacy van gewone Nederlandse burgers poept de PVV blijkbaar.
Vovochka | 28-01-12 | 11:49 | niet ok!
Vovochka ;Waar kwam deze ingeving vandaan om de financieen te openbaren?
Puur om de pvv een hak te zetten door de vuile linkse judassen van groenlinks.
harry1802 | 28-01-12 | 11:53 | niet ok!
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:49 |
Zo makkelijk kom je er niet mee weg. Het ene moment is het 'wie de bal kaatst' en het volgende moment, dertien minuten later, is het 'dat zou ik zelfs niet tegen jou zeggen.' Had dan meteen de moral high ground ingenomen. Ik zeg ook niet dat jij ermee begon, ik zeg alleen dat, indien je dergelijke suggesties bij wijze van principekwestie mijdt, hetgeen je suggereert, je daar ook wel consequent in mag zijn, al is het alleen maar om niet als hypocriet over te komen. En dat laatste is nu wel degelijk het geval. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Frdnnd | 28-01-12 | 11:53 | niet ok!
@ DaveDH | 28-01-12 | 11:49
U hebt fascistische kenmerken bij mij gevonden? Welke?
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:54 | niet ok!
deraderendraaien | 28-01-12 | 11:34 | niet ok!
Deze lijkt me wel toepasselijk voor jou:
www.youtube.com...
Ga toch weg met je eeuwige links rechts gelul. PVV loopt te falen en het is logisch dat een site dat zich profileert als een nieuwssite dit naar buiten brengt, net zo goed als Pownews iets plaatst over de PvdA/ moslims/ etc.
Coffeeblend | 28-01-12 | 11:55 | niet ok!
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:54 | niet ok!
Ik denk dat hij je wil vergelijken met Jan Baars de Nederlandse verzetsheld.
nl.wikipedia.org...
Frenck Mahon | 28-01-12 | 12:00 | niet ok!
De PVV diederikstapelt erop los. Het zal me niets verbazen als ze de meeste "klachten" van Haagse burgers over Moslims ook verzinnen. Zoals toen met de "klachten" over Moslims dat ze voedsel in de sloot en op straat gooien waardoor er last van ongedierte onstaat omdat het volgens hun geloof haram is om het bij het afval te gooien.
Vovochka | 28-01-12 | 12:00 | niet ok!
Het is steeds hetzelfde groepje reaguurders, dat zich ongelooflijk druk maakt om dit soort kleinigheden. Weer ophef om een intern e-mailtje.... Dit is gewoon totaal niet nieuwswaardig. Niet belangrijk. Laat ze de interne mail van de PvdA, SP of GL eens gaan doorlichten of de post-its van Cohen. Als je echt niks kan vinden, kom je met dit soort non-nieuws.
Domulus Nieuwhaus | 28-01-12 | 12:04 | niet ok!
Wat verzinnen die salon socialisten van de PvdA niet dagelijks om meer van jouw zuur verdiende geld in hun broekzak te krijgen???
BarneyBoner | 28-01-12 | 12:05 | niet ok!
En dat laatste is nu wel degelijk het geval. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Frdnnd | 28-01-12 | 11:53 | niet ok!
Dat ligt idd aan jou.
Ik ga over mijn eigen woorden en mijn eigen geweten daarin.
En welke normen of aanduidingen jij daarop wilt plakken zijn weer voor jou rekening.
Van mij mag het!
Stap maar snel over het feit heen dat de 2 reaguurders begonnen met duiden,want dan is het makkelijker om mij als een hypocriet te benoemen. By my Guest ! zou ik zeggen!
*Nog een mooi Hollands spreekwoord (lul maar verder tegen m'n kont want m'n kop is ziek)in gedachten heeft*
deraderendraaien | 28-01-12 | 12:11 | niet ok!
Domulus Nieuwhaus | 28-01-12 | 12:04 | niet ok!
Zou je dit ook zeggen als het een interne mail van de PvdA betrof met dezelfde inhoud? Daarnaast denk ik dat wanneer de Pvv een boek presenteert om aan te tonen dat er zoveel mensen het niet eens zijn met een nieuw plan, het nieuwswaardig is wanneer blijkt dat een deel van de inhoud van dit boek uit eigen duim is gezogen. Dit lijkt me relevant voor de Pvv stemmers in Den Haag, ik zou het namelijk niet prettig vinden wanneer een partij waar ik op zou stemmen op deze manier de boel probeert te belazeren. Dat het relevant is voor de andere partijen spreekt voor zich denk ik.
Coffeeblend | 28-01-12 | 12:12 | niet ok!
"..Dit is gewoon totaal niet nieuwswaardig. Niet belangrijk. "
Domulus Nieuwhaus | 28-01-12 | 12:04 | niet ok!
.
Jij bepaalt tegenwoordig wat WIJ wel en niet interessant en belangrijk moeten vinden? Ik durf mijn hand er echter onder te verwedden, dat als er 'PvdA' in de kop had gestaan ipv 'PVV', u een heeel ander berichtje had geplaatst. Dan was het wel nieuwswaardig en belangrijk geweest, vermoed ik.
Brinno | 28-01-12 | 12:14 | niet ok!
@ harry1802
In de spiegel kijken, of de hand in eigen boezem steken, is een kunst die de PVV en PVV-aanhang niet verstaat.
Het is gewoon zielig hoe u het falen van de PVV probeert goed te praten. Ik ben bang dat u zelfs oprecht van uw gelijk overtuigd bent.
exkoppijn | 28-01-12 | 12:15 | niet ok!
Jarenlang zuigt en demoniseert de schijnheilige, ontredderde linkse elite uit angst om legitieme macht te moeten delen met de democratisch gekozen PVV. Uitvergroten van alles wat de PVV negatief in het nieuws kan brengen en pootje lichten vormen de ingredienten van de kwaadaardige strategie van de linkse elite.
krelus | 28-01-12 | 12:26 | niet ok!
krelus | 28-01-12 | 12:26 | niet ok!
Powned is inmiddels ook linkse elite? Alles wat niet Pvv is, is linkse elite? Zelfs ex-Pvvers zijn nu linkse elite? Snap jij wel wat voor onzin je allemaal opschrijft?
Coffeeblend | 28-01-12 | 12:28 | niet ok!
Uitvergroten van alles wat de PVV negatief in het nieuws kan brengen en pootje lichten vormen de ingredienten van de kwaadaardige strategie van de linkse elite.
krelus | 28-01-12 | 12:26 |
Nou, daar hebben we geen linkse elite voor nodig hoor. (Typisch Bosma uitdrukking dat "linkse elite" gewauwel overigens dat door alle Wilders vereerders overgenomen wordt zonder dat ze weten wat ze nu eigenlijk zeggen, maar dat terzijde...)
Om negatief nieuws over de PVV te brengen heb je alleen de PVV-ers zelf nodig. De lijst met schofterig, asociaal en dubieus gedrag van die lui wordt maar langer en langer.
Alle misstanden binnen de overige partijen van WOII tot nu haalt het niet bij wat deze partij in een paar jaar "presteert".
Deze rechtsradicale, racistische, xenofobe partij is een bloedschande voor het land.
leo de pejo | 28-01-12 | 12:39 | niet ok!
Schitterend om te zien hoe aan paar reaguurders hier na iedere blunder van de PVV wijst naar links en spreek van een hetze.
yonthe | 28-01-12 | 12:44 | niet ok!
Niet netjes, als het waar zal zijn. Maar het verbleekt bij dat andere nieuws van vandaag uit de Haagsche gemeenteraad. Spitsnieuws en Telegraaf durven daar gelukkig wel over te berichten.
Overigens kan de PVV bij mij wel wat potjes breken omdat zij samen met de SGP de enigen zijn die de islamisering van Nederland tegen willen gaan.
Egerius | 28-01-12 | 12:48 | niet ok!
* Il Principe * | 28-01-12 | 11:54
Kan die vraag ook omdraaien, waar os de PVV fascistisch in dan?
DaveDH | 28-01-12 | 12:49 | niet ok!
@Brinno | 28-01-12 | 12:14
Als dit soort non-nieuws de hele tijd over de PvdA werd gebracht, had ik precies hetzelfde gevonden. Bij de PvdA wordt dit soort non-nieuws alleen nauwelijks gebracht. Daar wordt vooral echt nieuws, als dat negatief is, zalvend gebracht.
@leo de pejo | 28-01-12 | 12:39
Het grootste gevaar voor de democratie zijn mensen zoals jou, die nieuwsberichten niet op waarde weten te schatten en achter journalisten aanlopen die met moeite een Windesheim HBO-opleiding
hebben afgerond.
Domulus Nieuwhaus | 28-01-12 | 12:50 | niet ok!
-weggejorist-
William Vos | 28-01-12 | 13:01 | niet ok!
Wie stelt dat de PVV niet met oplossingen komt wordt geconfronteerd met het argument dat ze tenminste de problemen benoemen. Maar nu blijken die ook nog eens verzonnen.
PVV gaat verdwijnen net als de LPF en TON en dat is prima.
Godisvoordedomme | 28-01-12 | 13:03 | niet ok!
De Windesheim-journalisten in kwestie werken overigens in dit geval - verrassing - bij de martelhoaxers van de Volkskrant. De krant die zo objectief is dat ze campagnestrategie coördineren met de PvdA.
Domulus Nieuwhaus | 28-01-12 | 13:03 | niet ok!
@Godisvoordedomme | 28-01-12 | 13:03 | niet ok!
Euh...?! www.joop.nl...
Brinno | 28-01-12 | 13:07 | niet ok!
Het begint zo langzamerhand echt op een horrorwinter te lijken zo! Ik ben al dat gezeik van en over de PVv inmiddels zo ongelooflijk spuugzat!!! Waarom zijn mensen nou nog verbaasd over dit soort dingen? En waarom reageren de hersenloze PVV-volgers dan steevast met "Maar hun doen het ook." De PVV-volksvertegenwoordigers zijn voor het grootste deel gewoon tuig en ze doen standaard net zulke erge/nare/foute/domme dingen als sommige mensen van andere partijen ook wel eens doen. En de PVV-stemmers worden verblind door een vaag soort van persoonsverheerlijking waardoor niemand van de PVV ook maar iets fout kan doen. En als je ze erop wijst dat er toch wel heel veel foute dingen gebeuren dan is het altijd de schuld van links, of doen hun het dus ook, of wordt de PVV weer eens gedemoniseerd of ben je zelf een linkse hond. Allemaal heel erg opbouwend en goed onderbouwd. Bah en gaap! Hoe kun je anders concluderen dat het allemaal echt niet beter is geworden met de PVV, eerder een heel stuk slechter? En dat is niet de schuld van links; het volk heeft ook in het verleden gewoon hun stem kunnen uitbrengen en daaruit is beleid voort gekomen. Je kunt dus hooguit zeggen dat het de schuld van de democratie is. Maar ja, daar is de PVV natuurlijk in wezen ook tegen... Lieve PVV-volgers; je bent pas in de meerderheid wanneer je meer dan 50% van de stemmen weet te trekken. En iets zegt me dat dat nooit zal gebeuren, want de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking stemt op iets anders en is vaak ronduit tegen de PVV. Dus gewoon effe dimmen, terug in je hok en laat de democratie maar gewoon haar werk doen. Niks mis mee...
Blaas Vaak | 28-01-12 | 13:08 | niet ok!
Mensen die in 2003 niet op LPF,SP,CU,SPF en Groep Wilders hebben gestemd zijn landveraders en die blazen hier hard van hun ivoren toren,terwijl ze de macht uit handen hebben gegeven aan Brussel.
cenzeur | 28-01-12 | 13:09 | niet ok!
-weggejorist-
William Vos | 28-01-12 | 13:13 | niet ok!
Bedacht me zojuist nog even; wanneer iemand bij mijn werk zo'n ongewenste mail zou sturen, dan zou er vanuit de directie meteen een mail op volgen dat het een misverstand was en als niet verzonden moet worden beschouwd. Kan PVV Den Haag zo'n mail laten zien, of hebben ze iedereen toch maar gewoon 10 minuten laten tikken? Zo niet, dan wordt de boze reactie van de Mos wel een tikkeltje ongeloofwaardig (als ie dat niet allang is natuurlijk...)
Blaas Vaak | 28-01-12 | 13:26 | niet ok!
Deze corrupte bende bestaande uit uitgekotste zuurvlees van een Limburgse berggeit dient zo snel mogelijk opgeruimd en verwijderd te worden. Er is geen plaats in Nederland voor dit soort wangedrochten.
intrigant | 28-01-12 | 13:31 | niet ok!
@harry1802 | 28-01-12 | 11:40 |
Ik kijk inderdaad wel degelijk TV, en sluit daarbij in principe niet al teveel uit (behalve dan SBS natuurlijk, shownieuws is niet mijn ding). Door niets uit te sluiten probeer ik mijn mening te vormen, en luister en kijk daarbij naar alle argumenten, zowel van links als van rechts. De ene keer heeft links gelijk, de andere keer rechts. Het gaat ook helemaal niet om links of rechts in deze. De PVV maakt blunder na blunder en mensen zoals u geven links de schuld van problemen die veroorzaakt worden door de lutsers van de PVV zelf. En u, kijkt u wel TV? Gezien uw plempsels zou ik bijna denken dat u uw mening vooral vormt na het kijken van Joost Eerdmans op televisie.
Grijpgraag&deStier | 28-01-12 | 13:34 | niet ok!
@krelus en de rest van dat soort gasten: Wel grappig dat overal ter wereld rechts + aanhang altijd zo goed is in het verzinnen van die conspiracy theories en graag zondebokken aanwijzen als het even niet helemaal volgens de planning gaat. Steek de hand eens in eigen boezem en geef toe dat de PVV keihard faalt.
kate l. | 28-01-12 | 13:42 | niet ok!
Zolang de linkse arm tracht de pvv in een kwaad daglicht te brengen,wordt de partij als maar sterker,vele denken dat de aanhang zomaar even af zal nemen.
Ik stel u gerust,zolang er asielzoekers komen,en de moslims blijven,zal de pvv strijden voor behoud van onze cultuur en onze normen met veiligheid,voor elke sociaal betrokken burger.
nuikeffe | 28-01-12 | 13:45 | niet ok!
@Blaas Vaak | 28-01-12 | 13:26 | niet ok!
Die gast die het mailtje heeft verstuurd is niet eens ontslagen; die werkt er nog gewoon!
En nog hulde voor je vorige post!
Brinno | 28-01-12 | 13:45 | niet ok!
@nuikeffe Check de peilingen effe... En terug in je mandje!
Blaas Vaak | 28-01-12 | 13:49 | niet ok!
De privacy van de klagers is bij de PVV gewaarborgd, en tóch wil Richard de Mos de privacy van de klagers gaan schenden. Dat maakt niet alleen de PVV, maar ook hem steeds ongeloofwaardiger. Hieruit blijkt overduidelijk dat de PVV niet alleen uit een stelletje amateurs, maar ook uit een stelletje totaal onbetrouwbare politici die samen met Geert Wilders hun eigen partij de das om doen bestaat.
eavymetal | 28-01-12 | 13:51 | niet ok!
-weggejorist-
cenzeur | 28-01-12 | 13:54 | niet ok!
@ DaveDH | 28-01-12 | 12:49
Waarom zou je de vraag om willen draaien? Kun je je eigen opmerkingen niet onderbouwen?
* Il Principe * | 28-01-12 | 14:04 | niet ok!
Het ontkennen van verzonnen klachten is natuurlijk belangrijker als een ondernemer in de stad die door meer autovrije gedeeltes inkomsten missen.
cenzeur | 28-01-12 | 14:07 | niet ok!
cenzeur | 28-01-12 | 14:07 |
"Het ontkennen van verzonnen klachten is natuurlijk belangrijker als een ondernemer in de stad die door meer autovrije gedeeltes inkomsten missen."
De gezondheid van de burgers van Den Haag door de uitstoot van fijnstof is natuurlijk ondergeschikt aan het verdienen van geld.
Nu ben ik het met de PVV eens dat aan Hagenaren niet veel verloren gaat maar om ze nu om het leven te brengen met fijnstof gaat mee een stap te ver.
Frenck Mahon | 28-01-12 | 14:16 | niet ok!
Interne mail PVV van voor de verkiezingen uitgelekt! "Beste menschen. We zijn bezig met het opstellen van een verkiezingsprogramma maar de oogst is een beetje mager en eentonig. Daarom het verzoek even in de pen te kruipen en iets te verzinnen, geeft niet wat, als het maar niet weer over de Islam gaat. Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat het de stem van Henk en/of Ingrid trekt. Heeft verder geen consequenties, want we laten het hele programma toch meteen weer vallen. Kost maar 10 minuutjes. Bij voorbaat dank!"
Poh3354 | 28-01-12 | 14:16 | niet ok!
Frenck Mahon | 28-01-12 | 14:16
Ja groene ridder.
Doe je pc uit bespaart een hoop fijnstof .
cenzeur | 28-01-12 | 14:24 | niet ok!
Frenck Mahon | 28-01-12 | 14:16 :)
cenzeur | 28-01-12 | 14:24 | niet ok!
@ Poh3354 | 28-01-12 | 14:16
Ook als het de stem van Henk en Ingrid niet trekt, kunnen we doen alsof. We verzinnen gewoon klachten over het huidige beleid....
* Il Principe * | 28-01-12 | 14:29 | niet ok!
Hmmm. Het benoemen van problemen werkt niet meer, klaarblijkelijk. Dus gaat de PVV ze gewoon verzinnen. Kost maar 10 minuten tijd...
Harm Bartig | 28-01-12 | 14:32 | niet ok!
De inhoud van de email in de Volkskrant doet mij twijfelen of het geen satire is. Het is onwaarschijnlijk dat dit van de PVV zelf afkomstig is. Ook omdat er geen headers op staan.
ThePeet | 28-01-12 | 14:56 | niet ok!
@eo de pejo | 28-01-12 | 10:26 |
Wat een onzinnige opmerking, u begrijpt toch zelf ook wel, als iemand bekent staat als geld schieter voor de pvv, dat je dan dreigementen ontvangt en je leven niet meer zeker bent, en in de zakelijke sfeer zal niemand meer zaken doen met deze persoon
het is onverantwoord en onveilig om deze gegevens bekent te maken.
Hangt u maar een verkiezings poster van de pvv aan de voorkant van uw huis, kijken hoelang het duurt voor dat uw dreigementen hebt, of een steen door het raam.
karel laars | 28-01-12 | 15:00 | niet ok!
Zeg ThePeet, als het niet van de PVV afkomstig was geweest had de Mos het wel ontkend, maar dat heeft hij niet. Dus nu geen complot gaan lopen verzinnen om de aandacht af te leiden graag! Dat truckje kennen we nu wel van de PVV...
Blaas Vaak | 28-01-12 | 15:01 | niet ok!
nuikeffe | 28-01-12 | 13:45 | niet ok!
hear hear. het moet maar eens afgelopen zijn met die marokkaanse potenrammers, inbrekers en orthodoxe moslims. Eigen potenrammers, inbrekers en orthodoxe gelovigen eerst. Nederland duldt geen concurentie.
swift1.6 | 28-01-12 | 15:06 | niet ok!
Van doorn dat is toch die pvda'er die in de pvv geïnfiltreerd was?
solidstate | 28-01-12 | 15:09 | niet ok!
deraderendraaien | 28-01-12 | 12:11 |
Ja hoor, 'zij begonnen', en als zij begonnen mag je de ene keer wel precies hetzelfde terugdoen, en de andere keer begin je over principes. Als je zelf niet inziet hoe dubbel dat is, dan eh, ja dan is je kop inderdaad ziek.
Frdnnd | 28-01-12 | 15:22 | niet ok!
Ik blijf bij wat ik eerder heb geroepen:
Gewoon opdoeken van de PVV. Ik heb nog geen bewijs gezien dat de aanwezigheid van deze partij in de regering iets positiefs inhoud voor dit land.
Albasalix | 28-01-12 | 15:29 | niet ok!
@ ThePeet | 28-01-12 | 14:56
De PVV is een beetje als religie. De werkelijkheid is zo af en toe zo bizar dat er - van buitenaf - geen onderscheid is te maken tussen satire en realiteit.
* Il Principe * | 28-01-12 | 15:31 | niet ok!
Toch jammer dat heel nederland zijn gal spuwd over de PVV terwijl de hele "wereld"ons a-socieert met de PVV.Hoe is het dan mogelijk dat zo een partij zoveel zetels haalt,met zoveel tegenspraak.Hoe kan het dat de oudere gevestigde partijen niet zoveel aandacht krijgen,we gedogen drugs we gedogen gedwongen prostitutie we gedogen milde gevangenisstraffen we gedogen generale pardons we gedogen pedo partijen etc etc etc oh ja we gedogen de PVV.volgens mij heeft nederland een officiele gedoogpartij nodig.ohhh ja we gedogen zelfs dat we tweede worden bij het wk-voetbal en vieren het alsof we gewonnen hebben want we zijn toch de beste.
IK DENK DAT WE ONSZELF VOOR DE GEK HOUDEN,.,of gedogen we dat ook.
is al dat gedogen eigenlijk niet meer dan stilzwijgen en toelaten om zo de confrontatie niet aan te gaan.eigenlijk zijn we gewoon watjes.
theo4058 | 28-01-12 | 15:36 | niet ok!
Zijn belachelijke standpunt over de klimaatverandering heeft De Mos ook verzonnen. Kan niet anders.
tegengas | 28-01-12 | 15:36 | niet ok!
@ * Il Principe * | 28-01-12 | 15:31
De islam is in ieder geval GEEN religie maar een politieke beweging met godsdienstig masker.
Dan moet de PVV maar als religie aangemerkt worden dan wordt er ten minste naar ze geluisterd. Ben er helemaal voor = godsdienst vrijheid.
solidstate | 28-01-12 | 15:37 | niet ok!
@Principe, dit is te bizar om maar van uit te gaan of dit van een zittende PVV-er afkomstig is. In deze tijd is alles geoorloofd om met de meest debielste mailtjes etc. de waarheid rond de PVV te vertroebelen.
ThePeet | 28-01-12 | 15:42 | niet ok!
Mensen die de EU wetgeving verkiezen boven de Nederlandse mag je geen landveraders noemen want dan wordt het weggejorist?
cenzeur | 28-01-12 | 15:51 | niet ok!
@ solidstate | 28-01-12 | 15:37
Wie heeft het hier nu weer over de Islam, geobsedeerde idioot...
* Il Principe * | 28-01-12 | 15:52 | niet ok!
@ * Il Principe * | 28-01-12 | 15:52
Wie heeft het weer over de PVV, geobsedeerde hator...
solidstate | 28-01-12 | 15:53 | niet ok!
@ ThePeet | 28-01-12 | 15:42
Als ook De Mos toegeeft dat dat betreffende mailtje rondging, kun je toch echt niet meer spreken van een complot of zo. Waarom is het zo moeilijk om te erkennen dat de PVV (veel) fouten maakt? De PVV-ers hier op powned staan zo radicaal achter alles wat de PVV zegt of doet. Het is absurd om zo kritiekloos achter de PVV te staan, sterker nog, jullie komen over als fanatici....
* Il Principe * | 28-01-12 | 15:57 | niet ok!
@ solidstate | 28-01-12 | 15:53
Hator? Waar komt dat nu weer vandaan, ik haat de PVV niet hoor. Sterker nog, ik best een zwak voor zwakzinnigen en gestoorden.
*solidstate over het bolletje aait*
* Il Principe * | 28-01-12 | 16:02 | niet ok!
@Principe, Beste Menschen, en de rest lijkt op een slechte grap.
Zo'n mailtje zonder headers klakkeloos overnemen en publiceren, valt in het kader van de anti-PVV stemming.
ThePeet | 28-01-12 | 16:04 | niet ok!
Il Principe * | 28-01-12 | 15:57
Vanaf dag 1 dat PVV er is wordt het al in het negatieve getrokken, ieder zijn ding.
De oppositie kan beter is aan het werk gaan met Nederland,toen ze regeerde hadden ze nergens antwoordt op en nu nog niet omdat ze zich 100% met randzaken bezig houden.
cenzeur | 28-01-12 | 16:04 | niet ok!
@ * Il Principe * | 28-01-12 | 16:02
Het is duidelijk dat je ze haat en veracht. Wat een toon, zeg. Waar is jouw respect? De PVV gaat echt niet weg en kritiek op de islam zal je mee moeten leren leven dat gaat namelijk NOOIT meer weg tot die gekte volledig ontmanteld is. De PVV proberen het zwijgen op te leggen gaat dat echt niet veranderen hoe je je beste ook doet.
solidstate | 28-01-12 | 16:05 | niet ok!
@ ThePeet | 28-01-12 | 16:04
Ow, je bedoelt het commentaar van Poh3354 | 28-01-12 | 14:16 ???
Je komt er nu pas achter dat dat satirisch is? Duh......
* Il Principe * | 28-01-12 | 16:11 | niet ok!
@ solidstate | 28-01-12 | 16:05
WAAR is het duidelijk dat ik wie dan ook haat en veracht?
Ik ben het niet eens met je dat de PVV nooit weg gaat, niets is voor eeuwig. Ik wacht op de dag dat de PVV onder de 10 zetels in de peiling scoort. Het begin van de daling is er.
* Il Principe * | 28-01-12 | 16:15 | niet ok!
Ik denk dat de PVV zichzelf niet overleeft en langzaam zal wegkwijnen, zoals met elke partij is gebeurd die in de bron slechts op 1 principe is gebaseerd. In het geval van de PVV de haat voor de Islam en iedereen die "anders" denkt en voelt dan zijzelf.Daarbij komt dat als Geert Wilders om wat voor reden wegvalt het LPF 2.0 scenario zich zal voltrekken, omdat de PVV van los zand aan elkaar hangt en alleen door de kleeflijm van de GBL bij elkaar wordt gehouden.
Dr.Merkwürdigenliebe | 28-01-12 | 16:18 | niet ok!
@ * Il Principe * | 28-01-12 | 16:15
He dan komt er weer iets anders voor in de plaats. LPF is opgevolgd door PVV. Jij en je sekte vriendjes kunnen proberen iemand af te maken, monddood te maken of onderuit te halen maar de kritiek op de islam zal blijven en wordt alleen maar sterker bij elke nieuwe lijk en karakter moord die die sekte veroorzaakt.
solidstate | 28-01-12 | 16:19 | niet ok!
@Principe
En zo stond het ook in de VK. De tekst komt ongeloofwaardig over. Zelfs in deze moeilijke PVV tijden.
Links kan nooit stoppen met het ridiculiseren van onwelgevallige ontwikkelingen. Dit cabaretten gedrag gaat tegen ze werken en gelukkig hebben ze dat wederom niet door.
ThePeet | 28-01-12 | 16:19 | niet ok!
@ ThePeet | 28-01-12 | 16:19
Zucht... Je reaguurt hier zonder enige kennis, is het niet? Hier:
www.volkskrant.nl... een linkje naar de Volkskrant MET de originele mail.
* Il Principe * | 28-01-12 | 16:25 | niet ok!
Voor een jonge partij doen ze het prima,na 2 verkiezingen al gedogen,zeker als de partij omstreden wordt door de invloeden van de faalhazen die Nederland verkwanselen.Dan wordt de drempel hoog voor goede bestuurders die bang zijn voor de gevolgen van hun keuze, uitgemaakt door de anti democraten van de oude garde.
Democratie in Nederland behalve als je een buitenbeen bent.
cenzeur | 28-01-12 | 16:26 | niet ok!
@Principe, dat mailtje is niet compleet.
ThePeet | 28-01-12 | 16:27 | niet ok!
@ ThePeet | 28-01-12 | 16:27
Fijn, dan is het aan jou om de rest te leveren.
* Il Principe * | 28-01-12 | 16:29 | niet ok!
@Principe,
Dit mailtje lijkt in elkaar gezet en met een geleende alias te zijn verzonden. In alle misplaatste euforie lijkt de schrijver ervan te zijn vergeten dat de inhoud moeilijk serieus te nemen is.
ThePeet | 28-01-12 | 16:34 | niet ok!
@ ThePeet | 28-01-12 | 16:34
Uit de Volkskrant:
"Gemeenteraadslid en Tweede Kamerlid Richard de Mos erkent dat de oproep is gedaan, maar zegt dat die van een fractiemedewerker kwam die daarvoor een reprimande heeft gekregen. 'Het is gebeurd, maar de medewerker heeft er behoorlijk van langs gekregen want dat kan natuurlijk niet.' Volgens De Mos zijn alle klachten in het zwartboek authentiek. De medewerker is niet ontslagen."
* Il Principe * | 28-01-12 | 16:37 | niet ok!
@ThePeet | 28-01-12 | 16:34
Oje.... Nu men met het mailtje komt, 'lijkt' het allemaal niet echt en niet serieus te nemen?
Welnu: de Mos himself bevestigd dat het mailtje inderdaad is verstuurd en gaf niet aan dat het satirisch bedoelt was.
Je bent wel heel erg opzoek naar uitvluchten....
Harm Bartig | 28-01-12 | 16:46 | niet ok!
@principe
Medewerker behoorde tot een van de twee dubieuze raadsleden. Zijn inmiddels uit de fractie gezet of zelf opgestapt.
Blijft daarom de twijfel over het serieuze gehalte van de email, wellicht zelfs een ordinaire vervalsing.
ThePeet | 28-01-12 | 16:52 | niet ok!
@BarmHartig
Tuurlijk is het verstuurd en een zwakke poging om de partij te beschadigen. Alleen de tekst komt zo onprofessioneel over.
ThePeet | 28-01-12 | 16:59 | niet ok!
@ThePeet | 28-01-12 | 16:59
Tekst komt niet professioneel over. Eensch!
Maak je je dan juist geen zorgen over de professionele kwaliteiten van zo'n fractie wanneer blijkt dat de mail authentiek is? Want daarover is alle twijfel door de Mos weggenomen. Dan zegt het ook iets over het interne niveau van de fractie, toch?
Dat het vermoedelijk door rancuneuze tiepjes is gelekt doet aan de inhoud niets af. Dat gold ook voor de Bosman-mails...
Harm Bartig | 28-01-12 | 17:05 | niet ok!
De PVV is binnen een paar jaar uit de grond gestampt en heeft doorgaans - dat zal niemand met enige realiteitszin durven ontkennen - zeer vijandige media tegenover zich. En dan zijn interne e-mails van een fractiemedewerker en een statenlid het beste wat ze kunnen vinden?
De SP is al sinds 1964 bezig hun partij op te bouwen. Maar als die partij in de coalitie komt in Noord-Brabant blijken ze incapabel en liggen ze binnen no-time rollend met elkaar over straat. Want iedereen heeft toch gehoord van.....: www.omroepbrabant.nl...
Oh nee, laat maar. Nee, als het de PVV was geweest die elkaar de tent hadden uitgevochten in de PS van welke provincie dan ook, had dat vast net zo veel aandacht gekregen. Nee, eenzijdige berichtgeving? Geen sprake van. Non-nieuws zoals dit interne e-mailtje opblazen tot gigantische proporties? Nee hoor... Nee laten we met z'n allen links gaan stemmen vanwege een paar interne mailtjes binnen de PVV. Laten we premier Roemer direct:
- belasting laten heffen over de koerswinst op aandelen zonder dat verliezen kunnen worden afgetrokken (einde Nederlandse economie)
- kinderbijslag verlagen voor midden- en hoge inkomens (iedereen met een inkomen hoger dan 30.000 bruto per jaar de sjaak)
- financieringstekort op laten lopen tot 4,5%
- justitiele boetes opleggen op basis van hoeveel je verdient
- ondernemingsraden laten beslissen hoeveel de directeur verdient (idioot)
- de inburgeringsplicht gezinsmigranten afschaffen
- het verbod op kraken afschaffen
- nog eens 160 miljoen bezuinigen op politie en justitie
etc. etc.
Domulus Nieuwhaus | 28-01-12 | 17:12 | niet ok!
Partij
Voor de
Verzinsels
geloofjetzelf | 28-01-12 | 17:29 | niet ok!
@BarmHartig, daarom zou het kunnen dat deze medewerker nimmer de bedoeling had als een serieuze PVV te profileren. Oftewel een ordinaire mol.
ThePeet | 28-01-12 | 17:50 | niet ok!
@ Domulus Nieuwhaus | 28-01-12 | 17:12
Natuurlijk is het onzin dat het journaille vijandig tegenover de PVV staat. Gisteravond was Harm Beertema bij Pauw en Witteman, natuurlijk werd hij daar af en toe tegengesproken. Van een vijandige sfeer was echter geen sprake.
Geert Wilders wil eigenlijk helemaal geen discussie, niet in zijn eigen partij, niet in de Tweede Kamer en niet in de media. In de Tweede Kamer loopt hij weg of weigert hij in te gaan op de ander. In de media gooit Wilders er af en toe een tweet uit maar reageert hij vrijwel nergens op. Wilders' PVV is een partij van gebakken lucht die makkelijk kan worden leeg geprikt. Daarom gaat hij niet in discussie en daarom vermijdt hij het debat. Wilders is bang dat zijn zorgvuldig geweven web van leugens en illusie wordt weerlegd. Om de media te vermijden speelt hij consequent de Calimero kaart. Het begint alleen zo langzamerhand vermoeiend en ongeloofwaardig te worden.
* Il Principe * | 28-01-12 | 17:57 | niet ok!
-weggejorist-
K@I | 28-01-12 | 18:05 | niet ok!
@ThePeet | 28-01-12 | 17:50
Kan, maar is niet erg waarschijnlijk. Alleen voor wie dat geloven wil. En dat moeten die mensen vooral blijven doen.
Sommige mensen hebben meer tijd nodig om er achter te komen dat een partij als de PVV in weinig verschilt van een traditionele partij. Maar vanwege de manier waarop deze beweging zich heeft georganiseerd, amateuristisch volk aantrekt.
Niet onlogisch dat dat door de media wordt afgefakkeld. Ik denk dat zo'n mail bij elke partij voor groot nieuws had gezorgd.
En een mol, klokkenluider of een rancuneuze medewerker heb je altijd nodig om te weten hoe het werkelijk zit. Niks mis mee. Want het doet niets af aan de waarheid.
Harm Bartig | 28-01-12 | 18:06 | niet ok!
Iemand verbaasd?
landlopertje | 28-01-12 | 18:13 | niet ok!
@BarmHartig,
Bewuste medewerker deed vanaf het begin voorkomen geen goede bedoelingen te hebben.
ThePeet | 28-01-12 | 18:34 | niet ok!
@* Il Principe * | 28-01-12 | 17:57
Als de insteek altijd negatief is en er nooit wordt getracht objectief weer te geven wat er daadwerkelijk gezegd is, of gedacht wordt, kan je beter gewoon alle contact met de betreffende omroep, krant etc. uit de weg gaan. De enige die wat aan dat contact heeft is namelijk de journalist die een gekleurd stukje wil schrijven. De gemiddelde journalist in Nederland is links. Dat zijn gewoon de feiten en is overigens al vele malen onderzocht en bevestigd.
Dat Pauw en Witteman een linkse agenda hebben is overduidelijk. De een is zelfverklaard SP'er en de ander stuurt privé-SMS'jes naar Cohen om hem te coachen bij z'n ongelukkige media-optredens. De 'kritische' vragen richting linkse partijen bij Pauw en Witteman zijn altijd niet meer dan een opzetje voor de betreffende politicus om met een leuk antwoord z'n standpunt neer te kunnen zetten.
Domulus Nieuwhaus | 28-01-12 | 18:38 | niet ok!
@ Domulus Nieuwhaus | 28-01-12 | 18:38
Ten eerste zou de politieke kleur van de journalist in theorie niet uit moeten maken. Zie het stukje in de Volkskrant. Dat is niet gekleurd en laat hoor en wederhoor zien. Niets mis mee. Van het doorsnee krantenbericht kan ik niet opmaken of de journalist links, rechts, gelovig of atheïst is. Jij wel?
Jij zegt "Dat zijn gewoon de feiten en is overigens al vele malen onderzocht en bevestigd." WAAR is dat onderzocht en WAAR is dat bevestigd.
* Il Principe * | 28-01-12 | 19:34 | niet ok!
* Il Principe * | 28-01-12 | 19:34
Uit een promotieonderzoek (2002) van Mark Deuze van de Universiteit van Amsterdam in samenwerking met de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) naar de leefsituatie en opvattingen van Nederlandse journalisten bleek dat zij zich bijna zonder uitzondering als links (32 procent) dan wel links van het midden (47 procent) beschouwen. Slechts 20 procent situeert zichzelf in het politieke midden en maar 1 procent noemt zichzelf 'rechts'.
Tegenspraak | 28-01-12 | 20:08 | niet ok!
@ Tegenspraak | 28-01-12 | 20:08
Juist ja, "vele malen onderzocht en bewezen" slaat dus op een promotieonderzoek van 10 kaar geleden. Met dat onderzoek is trouwens niet gezegd dat hun werk gekleurd is.
* Il Principe * | 28-01-12 | 20:52 | niet ok!
Eerst toegeven en dan ontkennen. Het staat Gvd zwart op wit. Stelletje amateuristische fraudeurs.
volksmenner | 28-01-12 | 23:47 | niet ok!
@Tegenspraak | 28-01-12 | 20:08 | niet ok!
Misschien omdat links meer perspectief biedt dan het domme rechtse geblaat?
volksmenner | 28-01-12 | 23:49 | niet ok!
@Tegenspraak, in de realistische wereld is een niet onaanzienlijk deel van de mensheid gebaat bij een rechtse politiek.
ThePeet | 29-01-12 | 00:02 | niet ok!
@ThePeet | 29-01-12 | 00:02 | niet ok!
Niet onaanzienlijk. Maar daar gerust klein van. Een kleine elite die profiteert, terwijl henk en ingrid worden uitgebuit.
volksmenner | 29-01-12 | 00:24 | niet ok!
Volgende week hr management met alleen maar anonieme bronnen starten doet.
#rijkwordenin2012.
Ayatollah Oink-Oink | 29-01-12 | 00:42 | niet ok!
volksmenner | 28-01-12 | 23:49
Rechtse mensen kiezen denk ik minder snel voor de opleiding journalistiek omdat de kans op een fatsoenlijk betaalde baan relatief klein is. Je ziet in het hbo/wo wel meer dat opleidingen met relatief slechte toekomstperspectieven vooral linkse mensen aantrekken. Ga maar eens kijken op de kunst- of dansacademie of WO Geschiedenis. Daar zullen ook voornamelijk linkse kiezers rondlopen.
Tegenspraak | 29-01-12 | 01:33 | niet ok!
PVV zakt steeds verder weg in het politieke moeras als gevolg van eigen incompetentie.
impure_element | 29-01-12 | 01:36 | niet ok!
Tegenspraak | 29-01-12 | 01:33
U beschrijft vrije geesten. Die hebben doorgaans een liberale inslag en zijn wars van dogma's, rechts danwel links. En om terug te komen op dat onderzoek onder (potentiele) journalisten van 10 jaar gelden: de begrippen links en rechts waren toen net iets anders gedefinieerd dan nu.
andalucia | 29-01-12 | 01:46 | niet ok!
tsja, ongesgoolt bleift ongesgoolt....
C. Von Nieuwenhuizen | 29-01-12 | 08:59 | niet ok!
De opkomst en ondergang van een politieke partij: een komedie in 3 delen. Binnenkort: de ondergang: "PVV'ers! Boerka aan!"
"Hebben wij ze ook, van die politici die in hun eigen, zelf verzonnen wereldje wonen? Jazeker. Neem onze Geert. Afgelopen dinsdag kwam hij volkomen onverwacht te voorschijn om een interview te geven. Hij was bezorgd. Hij moest het land waarschuwen voor het dreigende gevaar van de SP. 'Met de SP aan de macht,' vertelde hij, wordt Nederland een land waar je niet graag wil wonen.' De SP heeft volgens Geert namelijk standpunten 'waarvan je broek afzakt'.
Dat hele interview was natuurlijk een vreselijk zwaktebod, een blunder die het afglijden van de PVV alleen maar kan versnellen. Geert toonde zich bang, zwak, jaloers. En volkomen los van de werkelijkheid. Want die vreselijke SP-standpunten verschillen nauwelijks van die van de PVV.
www.depers.nl...
MvanBuuren | 29-01-12 | 09:57 | niet ok!
@MvanBuuren, Wilders wordt altijd gezocht voor een interview. Nu de pers betichten van een andere benadering van de hype dat SP heet, is volkomen terecht. Omdat het links is, ondanks de flinke strijd binnen het linkse blok, wat met de mantel der liefde wordt bedekt.
ThePeet | 29-01-12 | 10:14 | niet ok!
Wilders wordt altijd gezocht voor een interview
ThePeet | 29-01-12 | 10:14 | niet ok!
Ik volg het niet zo, maar van wat ik begrepen heb, laat Wilders zich zelden of nooit interviewen, en gaat elke discussie (buiten de 2e Kamer) consequent uit de weg.
Dan is het wel een beetje vreemd dat wanneer hij, volledig door eigen toedoen, keldert in de peilingen, plotseling als een klein kind wiens Dinky Toy is afgepakt, huilie huilie komt doen.
MvanBuuren | 29-01-12 | 10:20 | niet ok!
@VanBuuren, of het door eigen toedoen is laat ik in het midden. Al vanaf het begin wordt elke rechtse partij als een foute club behandeld. Vandaar de reden om programma's bij de P.O. te vermijden. De volgende uitdaging is het samensmeden van het linkse blok en zien we straks Roemer, Sap en Cohen gezamelijk lollig doen bij Paul! Tokkiepolitiek in optica forma...
ThePeet | 29-01-12 | 10:44 | niet ok!