Geert Wilders wist al op 5 mei van de uitlatingen van het Limburgse PVV-statenlid Cor Bosman over Öztürk. Het toenmalige PVV-statenlid Harm Uringa had Wilders op die dag hierover aangesproken. Dat zei PvdA-statenlid Selçuk Öztürk zojuist.
Volgens Öztürk had Wilders beloofd er werk van te maken. Maar dat gebeurde niet, aldus Öztürk. Het voormalige PVV-statenlid Uringa stapte in juli uit de fractie en ging alleen verder. Omdat Bosman almaar bleef zitten, zou Uringa met het verhaal naar de media zijn gestapt.
''Ik waarder hem dat hij de moed heeft gehad om dit naar buiten te brengen'', zei Öztürk.
Het Limburgse PvdA-Statenlid reageerde geschrokken op de uitlatingen van zijn PVV-collega Cor Bosman. ''Ik had dit niet verwacht van Bosman. Ik heb een man een jaar lang een hand gegeven, die dit soort gedachten heeft. Ik bedank Statenlid Harm Uringa dat hij dit naar buiten heeft gebracht. Zo'n uitspraak past niet in een beschaafd land als Nederland. Jammer dat er pas actie is ondernomen toen pers ermee naar buiten kwam''.
Reaguursels
Integriteit is alleen voor anderen, toch ?
ongelovigehond | 13-01-12 | 18:56 | niet ok!
Die kop zegt genoeg.
Herr Goppenstein | 13-01-12 | 18:57 | niet ok!
Goeie grutjes wat een foute kop.
NvHoaxberghen | 13-01-12 | 18:57 | niet ok!
"Zo'n uitspraak past niet in een beschaafde land als Nederland." Euh, is dat een citaat?
Schreeuwmeeuw | 13-01-12 | 18:58 | niet ok!
Allemaal de schuld van Links....
Letteke | 13-01-12 | 18:58 | niet ok!
Raar snorretje...
c.onjo | 13-01-12 | 18:58 | niet ok!
Dat snorretje mag echt niet
Degrotezeur | 13-01-12 | 18:58 | niet ok!
Ik kijk er niet raar van op. PVV-ers en integriteit gaat niet samen.
Baby Rasta | 13-01-12 | 18:58 | niet ok!
"Zo'n uitspraak past niet in een beschaafde land als Nederland."
Ja, da's ook goeie Nederlandsch. En dat je het dan klakkeloos overtypt, is helemaal k#t.
Hollander01 | 13-01-12 | 18:59 | niet ok!
Zou mevrouw Bosman dat snorretje nou ook zo mooi vinden? Of houdt ze van een beetje ruig beffen?
Schreeuwmeeuw | 13-01-12 | 18:59 | niet ok!
PVV-ers zijn een stelletje fuckups, waanzinnigen met het wereldbeeld van een fruitella, totaalmalloten met een ernstige intelligentiehiaat.
Wie ooit bedacht heeft te moeten stemmen op dit groepje incompetente clowns, moet zich diep en diep schamen. 'Politiek talent' is namelijk geen vereiste om dit land te besturen; het is de capaciteit om dit hele land te besturen die je een vakbekwaam politicus maakt.
Boris Poepnagel | 13-01-12 | 19:00 | niet ok!
LOL net de jonge John Cleese! :P
Shadow112 | 13-01-12 | 19:00 | niet ok!
De PVV is als een groep Marokkanen, die paar goede mensen hebben te lijden onder de slechte.
kapotte_stofzuiger | 13-01-12 | 19:01 | niet ok!
We leren Geert Wilders zo steeds beter kennen! Hij duikt de hele week al weg: reactie Koningin, schandelijke opstelling PVV-fractie in Noord-Holland en nu hier weer loopt hij al bijna een jaar rond met explosief materiaal.
PVV = PARTIJ VAN VERVAL
sjakie swart | 13-01-12 | 19:02 | niet ok!
@Schreeuwmeeuw | 13-01-12 | 18:59
Ik vind het meer een snorretje voor een meneer Bosman. Dat snorretje borstelt de eikelkaas weg onder de rand, zullen we maar zeggen...
Boris Poepnagel | 13-01-12 | 19:02 | niet ok!
PVV-ers zijn een stelletje fuckups, waanzinnigen met het wereldbeeld van een fruitella, totaalmalloten ..
Boris Poepnagel
Las ik daar toch even tomaatmalloten. Maar dat is 90% wel dezelfde groep.
Tapioca pudding | 13-01-12 | 19:02 | niet ok!
-weggejorist-
Jemoedderrrrrr | 13-01-12 | 19:02 | niet ok!
Fascistische kop
beebeeba | 13-01-12 | 19:02 | niet ok!
-weggejorist-
sjakie swart | 13-01-12 | 19:03 | niet ok!
Wie neemt er dan ook zo'n boeventronie in dienst, dat is toch vragen om moeilijkheden? Of zou hij soms via de Twitter zijn aangenomen?
WaarDeWindWaait | 13-01-12 | 19:04 | niet ok!
-weggejorist-
Bahamut1337 | 13-01-12 | 19:04 | niet ok!
@Boris Poepnagel | 13-01-12 | 19:02 | niet ok!
Nu je het zegt. Hij ziet er inderdaad wel uit als een ontzettende leernicht. Volledig in zwart leer met zo'n pet, kettingen en rijlaarzen. "Bring out the GIMP!".
Schreeuwmeeuw | 13-01-12 | 19:04 | niet ok!
Alles aan die man is zo fout. Hij kan zo in New Kids als hij een trainingspak aantrekt.
Baby Rasta | 13-01-12 | 19:06 | niet ok!
De beloftes van Wilders zijn sowieso geen knip voor de neus waard.
Prof. v.d. Neuq | 13-01-12 | 19:07 | niet ok!
Wilders heeft gedacht dat het wel intern zou blijven. Dus liet hij het maar zo.
Maar dan blijft het wel raar dat hij en Stassen hem geduputeerde wilden maken.
tegengas | 13-01-12 | 19:07 | niet ok!
Potjandorie wát een boeventronie.
Hij ziet er uit als een échte nozem.
Donderman | 13-01-12 | 19:12 | niet ok!
Er zijn ook partijen waar mensen gewoon kunnen blijven als er schandalen aan het licht komen. Deze knakker wordt in ieder geval nog gedumpt.
Rechtsspraak | 13-01-12 | 19:14 | niet ok!
@Tapioca pudding | 13-01-12 | 19:02
Dat is ook waarom ik me zoveel zorgen maak om Nederland.
Door de privatisering is de belastingdruk voor de BurgerT weliswaar fors gedaald, maar de taakvervulling van de politicus is fors uitgehold; een minister stuurt slechts een groepje beleidsmedewerkers aan. How you like them apples? M.a.w. een minister maakt zich in toenemende mate zorgen om zijn twitteraccount en zijn online-imago, maar heeft eigenlijk geen enkele feeling meer met zijn eigen portefeuille, want 'daar heb ik Mannetjes voor'. Laat de burgerlijke hoop op betrokkenheid nu net de reden zijn waarom U daar door Uw partijpolitieke rugmaatjes bent geplaatst. Achteraf dus schijnhoop met een hoofdletter S.
En zo worden Burgers geconfronteerd met tegenslag op tegenslag. De ene verwachting is nog maar net aan één of andere frontale cortex ontsproten, of een politieke TIA maakt weer een einde aan een hoopvolle impuls.
Waar is de tijd van solidariteit?
Boris Poepnagel | 13-01-12 | 19:14 | niet ok!
Beetje hypocriete verontwaardiging. Al heeft die Bosman de kop van een korsakov-duitser, hij heeft zich wel eerlijk uitgedrukt en zegt precies wat Wilders en Stassen niet durven te zeggen. De vraag is alleen of we hier wat mee opschieten. Wat mij betreft houdt die man zijn zetel, hij heeft 'm eerlijk gekregen en het PVV-standpunt inzake buitenlanders nooit verloochend.
Charles Swietert | 13-01-12 | 19:15 | niet ok!
Ach, de één noemt de ander een halal stuk vlees van een varken en de ander noemt de één fascist.
Waar gaat het nog over in de Nederlandse politiek? De huizenmarkt zit op slot, half Nederland is binnen tien jaar onbewoonbaar door de ratten, de witteboordencriminelen maken de andere helft kapot. De werkende man staat de halve dag in de file en de werkelozen demonstreren de andere halve dag tegen files.
Mokum Kosher | 13-01-12 | 19:16 | niet ok!
@Boris Poepnagel | 13-01-12 | 19:00
Goed beargumenteerde comment!
Rechtsspraak | 13-01-12 | 19:17 | niet ok!
Hij kan altijd nog gaan figureren bij new kids.
wiebe1990 | 13-01-12 | 19:18 | niet ok!
Echt absurd, wat een kutracist.
fjellfrass | 13-01-12 | 19:18 | niet ok!
Mynchot, die man ziet er uit als een 50+ loverboy.
Maar waar komen toch die verhalen vandaan dat de PVV nog steeds goed in de peiling ligt? Kan toch niet waar zijn? Zeker niet nu de meerderheid van het volk weer eens benadrukt heeft dat Majesteit liev is en verstandig en de beste imam die ons land heeft. Dus de Vrijheidspartij zou helemaal nergens meer moeten zijn, in welke peiling dan ook.
dedeurs | 13-01-12 | 19:20 | niet ok!
@Charles Swietert | 13-01-12 | 19:15 | niet ok!
Wat we hiermee opschieten? Ik voel me wel beter nu deze onbeschofte pauper met racistische denkbeelden eruit is gesodemieterd. We schieten er dus heel veel mee op. Op naar de 0 zetels PVV.
hallelunee | 13-01-12 | 19:21 | niet ok!
@ Charles Swietert | 13-01-12 | 19:15
Hoe kun je in vredesnaam de term 'eerlijk' in verband brengen met een uitspraak die nulkommanul inhoud heeft ,enkel vorm ?
Maar fijn voor dhr Bosman dat hij nog bewonderaars heeft.
Hefting | 13-01-12 | 19:23 | niet ok!
Ach ja, Balkenende wist de uitslag van een referendum.....
We weten allemaal wat er toen is gebeurd......
Hannibalde1ste | 13-01-12 | 19:25 | niet ok!
-weggejorist-
Jemoedderrrrrr | 13-01-12 | 19:34 | niet ok!
Hij kan nog altijd meedoen met het volgende deel van New Kids.
loerelau | 13-01-12 | 19:37 | niet ok!
Wat is erger, een politicus die intern in een opwelling zoiets schrijft of zijn partijgenoot die het uit rancune bewust naar buiten brengt?
Grappig ook dat mensen die alsmaar roepen dat Wilders een racist en/of een fascist is nu het hardste roepen dat deze uitspraak een schande is.
En dan ook nog Wilders selectieve verontwaardiging durven te verwijten.
Iets met Pot, Ketel en Zwart.
Hyperinactief | 13-01-12 | 19:38 | niet ok!
Selectieve verontwaardiging van linkse patjepeeërs. Next.
kempenaer | 13-01-12 | 19:40 | niet ok!
Ik vind de cabareteske uitspraak van die New Kids Turbo gast juist prima passen binnen de clowneske stijl van Wilders en de PVV. Die geblondeerde grote leider maakte de premier van Turkije toch ook voor van alles en nog wat uit, dus dan moet dit ook kunnen.
Arim | 13-01-12 | 19:41 | niet ok!
Wat links politiek uitschot over Wilders uitbraakt is vele malen ernstiger en dat moet allemaal wel kunnen zeker. Stel sukkels.
kempenaer | 13-01-12 | 19:42 | niet ok!
@hyperinactief;
iets met appels en peren.
als je iemand voor fascist , rascist , communist, islamofascist ,linkse kerk dinges of whatever noemt, is er nog iets van inhoud wat er aan ten grondslag ligt.
De uitspraak van Bosman is alleen maar vulgair.
Hefting | 13-01-12 | 19:45 | niet ok!
kempenaer | 13-01-12 | 19:42 Voorbeeld graag!
E Rectus Magnificus | 13-01-12 | 19:46 | niet ok!
Arim | 13-01-12 | 19:41
Heb je ook een linkje van je beschuldigingen of praat je gewoon wat populisten na?
Hyperinactief | 13-01-12 | 19:47 | niet ok!
kempenaer | 13-01-12 | 19:42
Wat een onvoorspelbare reactie zeg... had ik nu nooit gedacht.
Rob van Roos | 13-01-12 | 19:47 | niet ok!
Het land teruggeven aan "het volk" in de praktijk. Fonkelnieuwe politiek mensen.
heilstaat | 13-01-12 | 19:47 | niet ok!
Die foto moet toch een grap zijn, dat is toch gewoon jacobse, van de tegenpartij?
deniskawit | 13-01-12 | 19:49 | niet ok!
Hyperinactief | 13-01-12 | 19:47 |
Lekker selectief geheugen zeker of vergeten dat Wilders de Turkse premier een islamitische aap noemde.
Arim | 13-01-12 | 19:49 | niet ok!
Hefting | 13-01-12 | 19:45
Inderdaad, appels met peren.
De ene uitspraak wordt gedaan door iemand die jij wegens politieke overtuiging niet moet en is dus vulgair, de andere uitspraak door mensen met een gelijke politieke overtuiging en is dus inhoudelijk.
Wat ik zeg, selectieve verontwaardiging.
Hyperinactief | 13-01-12 | 19:50 | niet ok!
PVFail.
dutchdj | 13-01-12 | 19:51 | niet ok!
wat een pauper met z'n mislukte Clark Gable snorretje, dat die PVV überhaupt nog bestaat man, wat een partij vol clowns!
Scorsese | 13-01-12 | 19:52 | niet ok!
@Mokum Kosher; als je niet eens het onderscheid kunt maken tussen dom schelden, of het, al dan niet terecht, plaatsen van een politieke partij in een stroming, kun je beter niets zeggen....
deniskawit | 13-01-12 | 19:56 | niet ok!
Arim | 13-01-12 | 19:49
Dat bedoel ik, je praat populistisch gezever na.
De uitspraak van Wilders was dat de islamitische aap uit de mouw kwam als een verbastering van het normale Nederlandse spreekwoord "de aap komt uit de mouw".
Hij noemde die premier dus niet "vanalles en nogwat" zoals je aan gaf.
Kijk knul, ik weet wel waarover ik het heb als ik iets met stelligheid schrijf.
Moet je ook eens doen, jezelf eerst in de materie verdiepen en niet zomaar wat populisten napraten.
Hyperinactief | 13-01-12 | 19:56 | niet ok!
Hyperinactief | 13-01-12 | 19:56 |
Zegt een aanhanger van de grootste populist van allemaal.
Arim | 13-01-12 | 20:00 | niet ok!
Hyperinactief | 13-01-12 | 19:50
Als je de moeite had genomen om m'n post te lezen had je gezien dat ik beledigingen aan beide kanten van het politieke spectrum noem.
jij mag mij stalinist noemen en ik jou fascist ,da's dan allebei nogal overdreven maar ergens nog te onderbouwen.
Iemand een uitgekotst stuk halalvlees noemen is toch echt van een andere categorie, maar dat is mijn bescheiden mening.
nog een prettige avond.
Hefting | 13-01-12 | 20:01 | niet ok!
Nou dat was het dan!
Doei PVV!
Einde van de Domheid | 13-01-12 | 20:02 | niet ok!
Lekker voor een ambtenaar die van ons belastinggeld wordt betaald...
Inguz | 13-01-12 | 20:21 | niet ok!
kempenaer | 13-01-12 | 19:42 |
...maar hunnie zijn bladiebladieblabla, grmpf, mwoehaaa...
Das Ungeheuer | 13-01-12 | 20:23 | niet ok!
www.luckymedia.nl...
Baby Rasta | 13-01-12 | 20:27 | niet ok!
Mensen die zich opwinden over politiek, sterker nog : Nederlandse politiek (!), hebben iets kinderlijks. Dat mensen nog de illusie koesteren dat Nederlandse politici tot ook maar iets relevants in staat zijn is een van de grote mysteries van de tijd.
Beef Bus | 13-01-12 | 20:29 | niet ok!
-weggejorist-
Jemoedderrrrrr | 13-01-12 | 20:32 | niet ok!
Arim | 13-01-12 | 20:00
Ik vind het schattig dat je me zo in een hokje plaatst.
Het laat zien hoe weinig doordacht je reageert.
Het simpele feit dat ik mensen wijs op hun hypocrisie en jouw woorden weerleg met feiten staat los van mijn politieke voorkeur.
Verdiep je in het vervolg eerst maar eens in de materie voordat je gaat strooien met wat jij ziet als feiten en mensen zonder onderbouwing gaat beschuldigen.
Hyperinactief | 13-01-12 | 20:37 | niet ok!
nou daar kijkt vast niemand van op dat Wilders daarop niet tot actie overging... Harm heeft tenminste wel kloten.
naatholweg | 13-01-12 | 20:44 | niet ok!
LOL@foto. Nou hij ziet eruit alsof hij rechtstreeks uit een New Kids film komt. En zijn gedrag is er blijkbaar ook naar.
deboerenlul | 13-01-12 | 20:48 | niet ok!
Hyperinactief | 13-01-12 | 20:37 |
Een islamitische aap die uit de mouw komt of een stuk halal vlees dat is uitgekotst; het is mij om het even. Het is allebei cabaretesk, en van mij mogen ze dat soort opmerkingen blijven blaten want het geeft wat humor in de politiek.
Het is hypocriet van de PVV hem nu pas te ontslaan terwijl dit al van een jaar gelee is en Wilders het dus al 5 mei wist. Ze laten zich dus traineren door het feit dat het is uitgekomen, en dat geeft zeer te denken, want was het niet uitgekomen zou de beste man dus zelfs voor promotie in aanmerking komen.
Arim | 13-01-12 | 20:48 | niet ok!
Jemoedderrrrrr | 13-01-12 | 20:32
Als je de volgende keer de moeite neemt terug en door te lezen voordat je reageert scheelt dat zinloze berichten.
Het woord vulgair kwam in zijn oorspronkelijke bericht niet voor en hij had in tegenstelling tot jou duidelijk wel door waarover ik het had.
Maar dat kun je dus nalezen.
Wat betreft al dan niet vulgair.
Vulgair is niet een woord wat ik normaal ooit gebruik, maar ik ben van mening dat die uitspraak net zo walgelijk is als al die uitspraken waar Wilders wordt weggezet als racist en fascist om hem zo in een bepaalde hoek te drukken.
Als mensen hem graag aan pakken, pak hem dan aan op feiten en niet op sentimenten en leugens zoals (te) vaak gebeurt.
Als je mensen aan pakt met methodes die je eerst hem verwijt zelf te gebruiken verlaag je jezelf tot zijn nivo en dat zegt dan weer veel over jezelf.
Hyperinactief | 13-01-12 | 20:51 | niet ok!
Arim neemt spreekwoorden letterlijk, die komt er wel!
Die foto lijkt trouwens op een slechte imitatie van Boris Blank (Yello): www.am-ende-des-tages.de...
fietser | 13-01-12 | 20:54 | niet ok!
wat een grafkop .. moet wel inteelt zijn zoals de meeste pvv untermenschen
fapz0r | 13-01-12 | 20:55 | niet ok!
Arim | 13-01-12 | 20:48
Wat betreft je eerste deel heb ik eerder al aangegeven hoe ik erover denk en ik kijk daar dus anders tegenaan.
Wat betreft je 2e deel, daar heb ik wel een paar typeringen voor.
Zoals jij al schrijft, hypocriet.
Daarnaast denk ik aan woorden als belachelijk, hilarisch, opportuun en schandalig.
Of je laat hem zitten of je schopt hem er gelijk uit, maar dit is wel de domste keuze.
Maar ze gooien hun eigen naam te grabbel.
Hyperinactief | 13-01-12 | 20:56 | niet ok!
Hefting | 13-01-12 | 20:01
Je hebt gelijk, bekijk mijn bericht meer in een algemene vorm en niet direct aan jou gericht.
Vervang "jij" door "iemand" en het klinkt anders.
Mea culpa.
Hyperinactief | 13-01-12 | 21:01 | niet ok!
-weggejorist-
Jemoedderrrrrr | 13-01-12 | 21:03 | niet ok!
Hyperinactief | 13-01-12 | 20:56 |
Hilarisch vond ik die opmerking van Bosman ook. Okee, het is een stukje beledigender dan zoiets als bedrijfspoedel.
Arim | 13-01-12 | 21:03 | niet ok!
@ fapz0r
Uw opmerking steekt hier intelligent bij af, wilt u zeggen?
heilstaat | 13-01-12 | 21:05 | niet ok!
en die uringa is een landverrader
.
toch?
Snelle Gerrit | 13-01-12 | 21:07 | niet ok!
Met alle respect.. Ik ben een SP stemmert.. Voor de meeste van jullie al genoeg reden om me niet serieus te nemen, maar de heer Bosman heeft de heer Öztürk een uitgekotst stuk halalvlees genoemd.. Erg direct, recht voor zijn raap en zeer onrespectvol.. Maar worden mensen in de politiek vanuit zowel rechts als links niet voor alles en nog wat uitgemaakt? Misschien met andere bewoordingen maar de uitspraken blijven dan alsnog een soort van stuk stront verpakt in cadeaupapier met een strikje er omheen..
mghammer | 13-01-12 | 21:12 | niet ok!
ah ha. dit misselijke gelul begint weer op uitlokking van de pvda & consorten te lijken. zal me niets verbazen, want die partij is immers schuldig aan de moord op pim fortuyn en theo van gogh.
.
de pvda & consorten is met name de partij die een erg negatief beeld schetst van mensen die iets anders denken dan de dhimmitude islamitische nsb-ers die nu ons land aan het verkopen zijn tijdens de 3e wo. want die is in volle gang. en laten we alert blijven en met een oog open slapen.
zoalshetis | 13-01-12 | 21:16 | niet ok!
hij heeft ook echt de ideale kop voor een loopjongen van een maffiafilm, hangend met een broodje kroket in de snackhoek
overdrijfnietzo | 13-01-12 | 21:17 | niet ok!
mghammer | 13-01-12 | 21:12 | niet ok!
De sp ??? hahaha. Ahum. Weet je wat volgens mij het enge is aan deze hele zaak ? Niet dat dit e-mailtje naar buiten komt maar dat er blijkbaar in een politieke partij op deze manier over medelanders gepraat is. Wat staat er nog meer in het interne PVV- email verkeer ? Soms moet je gewoon met een gegronde reden een partij kunnen verbieden.
Supermatthijs | 13-01-12 | 21:18 | niet ok!
sp is nu toch zo'n beetje de grootste partij van nederland volgens de peilingen? het zal me allemaal benieuwen.
.
wel heel erg eng voor mensen die überhaupt nog iets van nederland willen maken, de echte nederlanders dus.
.
sp = benzine een dubbeltje maar niet genoeg geld voor een auto.
zoalshetis | 13-01-12 | 21:24 | niet ok!
zoalshetis | 13-01-12 | 21:16 | niet ok!
Ja, die Harm was een PvdA trol binnen de partij,allemaal de schuld van de slinkse kerk. Verzin eens iets nieuws, die LP gaat vervelen.
Baby Rasta | 13-01-12 | 21:25 | niet ok!
@ zoalshetis
Familie van Bosman?
heilstaat | 13-01-12 | 21:26 | niet ok!
Ik vind all PVDA leden uitgekotst halal vlees maar dat mag want ik ben niet van de pvv
botoxbek | 13-01-12 | 21:32 | niet ok!
Laat iemand die Bosman trouwens even vertellen dat je je haar wast met shampoo, en niet met frituurvet.
Drommelsch | 13-01-12 | 21:34 | niet ok!
wat een kop! nog een reden om limboland direct aan belgie te geven
maraboe | 13-01-12 | 21:37 | niet ok!
zoalshetis | 13-01-12 | 21:16 |
Volgens mij slaap jij niet alleen met een oog open, maar leef je ook met maar één oog open (en een oogklep voor).
Kritiek op de islamisering van wijken was binnen de PvdA al een issue voor de opkomst van Fortuyn. Er werd openlijk gesproken over stadsvernieuwing (lees sloop wijken voor nieuwbouw) met als enige doorslaggevende reden om de islamisering van die wijk tegen te gaan.
Arim | 13-01-12 | 21:39 | niet ok!
Hefting | 13-01-12 | 19:23 | niet ok!
Ik verafschuw de uitspraak, maar in de kern is Bosman eerlijker dan PVVers die met meel in de mond praten over moslims, en exact hetzelfde denken. En die zijn er, dat weet jij ook.
Charles Swietert | 13-01-12 | 21:42 | niet ok!
Hij ziet er trouwens uit als een kruising tussen Graus en Brinkman
Charles Swietert | 13-01-12 | 21:43 | niet ok!
Als je PVV / Wilders niet moet is dit natuurlijk weer moment om peop rond te gooien hier over. Dan grijp je alles aan en daar zorgt PVV zelf ook wel voor.
Dat gezegd hebbbende, als je nu toch even probeer objectief te kijken, dan heb ik de volgende vraag! Wat kenmerkt deze uitspraak nu als racistisch of fascistisch? Deze typeringen worden maar wat graag van stal gehaald...
Dat Bosman vuile praat heeft verkocht en zich zeer beledigend heeft uitgelaten, natuurlijk, staat buiten kijf! Maar is het nu echt racistisch...?
PVV is voor veel mensen direct 1+1= racisme/facisme.. dat vind ik te gemakkelijk.
iustus | 13-01-12 | 21:45 | niet ok!
Charles Swietert | 13-01-12 | 21:43 | niet ok!
Juist. Het is dus een dronken zwangere vrouwen mepper met een bijl, zoiets ?
Supermatthijs | 13-01-12 | 21:46 | niet ok!
En nu is de PVV wel genoeg afgekraakt in opdracht van de 2e kamer. Nu word het wel eens tijd voor een andere partij!
Firstblood | 13-01-12 | 21:51 | niet ok!
Arim | 13-01-12 | 21:39 | niet ok! lol. zelfs je naam is turks.
zoalshetis | 13-01-12 | 21:51 | niet ok!
Arim | 13-01-12 | 21:39 | niet ok! lol. zelfs je naam is turks.
zoalshetis | 13-01-12 | 21:51 | niet ok!
iustus | 13-01-12 | 21:45 |
Dat aangaande de PVV in het algemeen maar al te snel de stempels fascistisch en racistisch van stal worden gehaald, ben ik volledig met je eens. Maar kom op, dit is, op zijn minst, een ernstige ethnic slur, zoals dat in mooi Nederlands heet. En dat gaat gewoon te ver. De PVV zet zichzelf in zijn hemd, sterker nog, graaft zijn eigen graf. Eerlijk gezegd ben ik daar niet bijzonder rouwig om, maar dat is een ander verhaal.
Frdnnd | 13-01-12 | 22:01 | niet ok!
iustus | 13-01-12 | 21:45 | niet ok!
voor mij is het meer een soort van trailertrash fight.
zoalshetis | 13-01-12 | 22:01 | niet ok!
Arim | 13-01-12 | 21:39 | niet ok! lol. zelfs je naam is turks.
zoalshetis | 13-01-12 | 21:51 | niet ok!
Whaha, ja ik ken genoeg turken en marokkanen die zelf kritiek hadden op de islamisering van de wijk waarin ze woonden. En nee, m`n naam is niet turks maar een afkorting van Arimathea wat joodss/europees is.
Arim | 13-01-12 | 22:02 | niet ok!
-weggejorist-
Jemoedderrrrrr | 13-01-12 | 22:08 | niet ok!
Jemoedderrrrrr | 13-01-12 | 22:08 | niet ok!
Je zou ze zelfs fascisten kunnen noemen.
Supermatthijs | 13-01-12 | 22:10 | niet ok!
Maar de PVV/Geert zijn niet racistisch hoor. En Geert is recht voor zijn raap en heel direct.
Roer | 13-01-12 | 22:14 | niet ok!
Stassen bij nieuwsuur, is het nou een chocoladevlekje bij haar mond, soort koortslip, of een duimafdruk... ?
Arim | 13-01-12 | 22:16 | niet ok!
Jemoedderrrrrr | 13-01-12 | 22:08 |
Blijkbaar heb je dat wat je niet vindt kunnen zo gezegd dat je berichten werden verwijderd. Opvallend.
Arim | 13-01-12 | 22:20 | niet ok!
@Frdnnd | 13-01-12 | 22:01
In zekere zin graaft de PVV zijn eigen graf, op de lange duur zal zij falen als het zo door gaat. De kar kraakt te veel, te vaak.
PVV is niet mijn partij.. al had ik wel sympathie, heb dat nog op aantal onderwerpen. Maar het is te veel geschreeuw te weinig nuance en vind ze sociaal te links/behoudend. Heb het bij VVD gehouden maar die vind ik ook veel te lalala geworden.
Mis een stevige partij met inhoud op rechts!
Enfin, wat ik wel nog wel poneren is dat de wijze waarop de PVV tot stand is gekomen: Van meet af aan is de partij der mate in een hoek gedrukt waardoor het voor mensen met een goede maatschappelijke positie, intellectuele bagage en inzichten wel oppassen is om je te verbinden met zo'n partij; ticket downhill voor jezelf.
Niet volledig, maar wel mede door dat denk ik dat PVV juist veel mensen aantrekt die qua capaciteiten te kort schieten, die te smal denkvermogen hebben en gewoonweg dingen niet zien! Dat leidt dan ook weer steeds tot dit gedoe.
De enkelingen waaronder Wilders moeten steeds maar puin ruimen op deze manier.
Moest PVV het volledig aan zich zelf te danken hebben zou ik niet rouwig zijn! Nu zal het ook niet een groot gemis zijn maar geeft toch wel wrang smaakje. Maja misschien ook wel door een leemte op rechts nu CDA ook (nog meer) links afslaat..
iustus | 13-01-12 | 22:20 | niet ok!
Bosman is de zoveelste PVVeer die de partij on discrediet brengt ,Wilders is medogenloos ook tegen zijn partijleden
stijloze registratie | 13-01-12 | 22:23 | niet ok!
@Jemoedderrrrrr | 13-01-12 | 22:08
Mee eens! Objectief en inhoudelijk.
@Supermatthijs | 13-01-12 | 22:10
Oneens. Oogt alsof je alles zou aangrijpen om die typering te mogen plaatsen..
iustus | 13-01-12 | 22:26 | niet ok!
stijloze registratie | 13-01-12 | 22:23 | niet ok!
een jaar na dato, dat dan weer wel.
swift1.6 | 13-01-12 | 22:42 | niet ok!
Arim | 13-01-12 | 22:16
Je zou de gemiddelde turk eens (onder elkaar) over negers moeten horen praten.....
Zie alles eens een beetje normaal in perspectief: in een intern mailtje wordt aangegeven dat er een Turkse tweeverdiener is, die niet echt op waardering van de schrijver van het mailtje kan rekenen, c'est tout.
vanhetvarken | 13-01-12 | 22:45 | niet ok!
Gedoe om niks, was een interne mail. Inhoud niet bedoeld voor anderen dan de ontvanger.
Alph Bolkenstein | 13-01-12 | 22:46 | niet ok!
En hoeveel leden zijn er al uitgezet bij de PvdA omdat ze Wilders voor vanalles uitmaken zoals Hitler? Bij de D66? SP? VVD? CDA? GL?
Moonwarrior | 13-01-12 | 22:51 | niet ok!
Alph Bolkenstein | 13-01-12 | 22:46
Heeft wat weg van het schenden van het briefgeheim. Maar idd. spijkers zoeken op laag water.
vanhetvarken | 13-01-12 | 22:52 | niet ok!
iustus | 13-01-12 | 22:20
De PVV zat en zit in de underdog positie, als er een wind wordt gelaten wordt dat opgeblazen tot een kernexplosie. De underdog zijn is wel enorm electoraal effectief.
Overigens, op wie dat deel van het electoraat stemmen, wat het niet eens is met Islamisering, kunstsubsidies, PO, Bankensubsidies, gegraai en zo nog wat zaken.
vanhetvarken | 13-01-12 | 22:59 | niet ok!
--op wie moet--
vanhetvarken | 13-01-12 | 23:00 | niet ok!
Moonwarrior | 13-01-12 | 22:51 | niet ok!
Geen één want je kunt ook geen één concreet geval noemen dat ze dit deden. Die vuilbekkerij is nl. voor behouden aan Wilders.
Supermatthijs | 13-01-12 | 23:00 | niet ok!
Moonwarrior | 13-01-12 | 22:51
0 (nul) ?
Dat is nu het aantrekkelijk van de PVV, het zijn outsiders en ze hebben er echt geen moeite mee om nooit tot burgemeester/commissaris van de koningin/omroepbaas/ontwikkelingshulp leidinggevende te worden. Op dat soort functies maken ze geen kans en je mag het ze niet kwalijk nemen, dan dus ook wat minder 'politiek correct' te zijn.
Een oud spreekwoord is "de waarheid mag gezegd worden" en wellicht is de in de email vermelde figuur ook naar waarheid als plastisch omschreven.
vanhetvarken | 13-01-12 | 23:08 | niet ok!
Supermatthijs | 13-01-12 | 23:00
U vergeet gemaks/domheidshalve "Kutmarokkaan" van PVDA leipo Oudkerk.
vanhetvarken | 13-01-12 | 23:10 | niet ok!
vanhetvarken | 13-01-12 | 23:10 | niet ok!
Ja, dat is idd. een sterk voorbeeld van Wilders voor van alles uit te maken. Gaat het verder wel goed met je ?
Supermatthijs | 13-01-12 | 23:19 | niet ok!
-weggejorist-
DeVerschrikkelijke | 14-01-12 | 00:10 | niet ok!
@Boris Poepnagel | 13-01-12 | 19:00
"het is de capaciteit om dit hele land te besturen die je een vakbekwaam politicus maakt"
Helaas heeft de gevestigde orde, zeg maar de oligarchie die de oude politiek aanstuurt, daar de afgelopen 40 jaar niet een van geleverd.
Elessir | 14-01-12 | 00:33 | niet ok!
Zielug volk die NEEderlanders. Staan altijd klaar met het vingertje vanachter het veilige toetsenbord om elkaar te corrigeren. Op straat schijten in de broek.
NLse alloch in Italy | 14-01-12 | 08:09 | niet ok!
The PVV chickens are coming home to roost...
MvanBuuren | 14-01-12 | 08:35 | niet ok!
Zoek de verschillen :
www.youtube.com...
daytripper | 14-01-12 | 10:47 | niet ok!
mattdillon-celebfan.blogspot.com...
Dit is waar hij mij aan doet denken. Scrol even naar beneden
Tapioca pudding | 14-01-12 | 12:38 | niet ok!
Weet niemand waarom die dat eigenlijk zei?
Of is dat niet relevant?
wHiTeHaT | 14-01-12 | 13:22 | niet ok!
@wHiteHat
Is alleen relevant wanneer we er lol om kunnen hebben. Verder gewoon een storm in een glas water.
Tapioca pudding | 14-01-12 | 13:34 | niet ok!
Maar noem Wilders een fascist en er kijkt niemand van op.
Nietvoordekat | 14-01-12 | 14:50 | niet ok!
-weggejorist-
Nietvoordekat | 14-01-12 | 14:50 | niet ok!
"Een beetje integer bestaat niet"
JanVergoor | 14-01-12 | 15:20 | niet ok!
Hij zal wel in Argentinië zitten, net als zijn duitse voorgangers.
drenkeling69 | 14-01-12 | 15:25 | niet ok!
hahah die Foto.... Wat moet je nou jonge?
liefde4liefde | 14-01-12 | 15:55 | niet ok!
@ Boris Poepnagel | 13-01-12 | 19:00 | niet ok!
Alleen om jou te kutten, zal ik de volgende keer WEER op de PVV stemmen.
Varreke | 14-01-12 | 15:58 | niet ok!
Nietvoordekat | 14-01-12 | 14:50 | niet ok!
Ligt dat aan Wilders of aan de ongeloofwaardigheid van die linkse lutsers die Wilders voor fascist uitmaken?
Varreke | 14-01-12 | 16:01 | niet ok!
Die kop zegt genoeg.
Herr Goppenstein | 13-01-12 | 18:57 | niet ok!
Het lijkt wel een turk :)
Rubbere Robbie | 14-01-12 | 17:03 | niet ok!
-weggejorist-
Daniel8837 | 14-01-12 | 17:12 | niet ok!
Nietvoordekat | 14-01-12 | 14:50
dat heet het beestje bij naam noemen!
targent | 14-01-12 | 18:36 | niet ok!
@ Hollander01 | 13-01-12 | 18:59 | niet ok!
Zo praten Turken nu eenmaal…
el mero mero | 14-01-12 | 18:37 | niet ok!
www.mannetje-en-mannetje.nl...
moetjemijnouhoren | 14-01-12 | 19:03 | niet ok!
En maar janken iedereen nu. Wat denk je dat er over PVV-ers wordt gezegd in PvdA-kringen?
Tommygunner | 14-01-12 | 19:06 | niet ok!
Lelleke NATnek !
JollyDolly | 15-01-12 | 20:37 | niet ok!