PVV: Eigen bloemen eerst


#PVV

De Haagse ministeries moeten hun bezuinigingen op verse bloemen terugdraaien.

De Haagse ministeries moeten hun bezuinigingen op verse bloemen terugdraaien. De kunstbloemen 'uit China' moeten de deur uit en weer vervangen worden door 'heerlijk fris ruikende Hollandse bloemen'.

De 'made in China'-nepbloemen zijn PVV'er Richard de Mos een doorn in het oog. Hij roept staatssecretaris Henk Bleker van Landbouw dan ook op om de maatregel weer terug te draaien, 'om zo te laten zien, dat we voor de exportsector nummer één gaan'. Bovendien zouden Kamerleden, ministers en hoge ambtenaren volgens De Mos hun secretaresses wekelijks een verse bos bloem moeten geven, schrijft het gezaghebbende vakblad voor de bloemisterij vandaag.

Media

Uit een interne mail van de PVV-fractie in Den Haag bleek eerder deze week dat de partij er alles aan doet om de publiciteit te halen. De media halen is een van de belangrijkste opdrachten van de Haagse gemeenteraadsleden. "Dat het nergens over gaat of volslagen onmogelijk is doet er niet toe," zegt een van hen, "het motto is: als je kop maar in de krant staat."

Reaguursels

Dus DAAROM heeft PVV pro-ACTA gestemd... om de counterfeit bloemen buiten de deur te kunnen houden.

Van mij mag de PVV samen met de bloembollen diep onder de grond worden begraven

En gelijk heeft hij ook nog. Misschien dan maar wat minder bloemen, maar wel Nederlandse bloemen. En rundvlees in de kantine, dat exporteren we ook in grote getalen.

Ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren....

De lucht van zwaar gesubsidieerd goedkoop aardgas en bestrijdingsmiddelen. Dat soort frisse Westlandse lucht bedoel je Richard ?

Pff, wat word ik moe van die aandachtstrekkers.

Dit slaat alles: "Dat het nergens over gaat of volslagen onmogelijk is doet er niet toe,"

Het is niet dat de PVV zich niet bezig houdt met de economie, het is gewoon dat ze zich óók bezig houden met dit soort onzin. Niet dat daar iets mis mee is...

Wel regelmatig vers water, want die Lucassen pist alle vazen vol.

Mr crabs "Dus DAAROM heeft PVV pro-ACTA gestemd... om de counterfeit bloemen buiten de deur te kunnen houden."

En nu in gewoon Nederlands graag...

yonthe | 02-02-12 | 16:01 | niet ok!
Zo werkt het wereldje nou eenmaal. Denk je nou echt dat de PVV de enige partij is die dat doet? :')
I pity you.

ah ze hebben nu ook al verstand van chinese kunstbloemen. En hun welriekendheid groeit ook. Het is gvd nog erger dan hart van nederland dit.

(facepalm)

Das weer een zetel minder voor de PVV vanwege het zoveelste idiote voorstel. Het gaat de goede kant op, zoveel mogelijk PVV koppen in het nieuws aub.

Laat de managers hun secretaresses maar een bloemetje van hun eigen geld geven. Dat hoeft de Nederlandse belastingbetaler toch niet te doen!

Vol = vol!

zo die Richard de Mos heeft in zijn eentje de recessie op gelost met dit voorstel(ff met goed verstand)die kerel beurt 4 duizend euro belastinggeld per maand tis wat

Vooral de laatste alinea is goed.

Ah, Oost is weer bezig met de PVV-haat campagne. Laat je vooral gek maken door de troll-journalisten, Prof. v.d. Neuq en yonthe.

Dat verdient GEEN bloemetje!

@Sendis | 02-02-12 | 16:03 | niet ok!
-
Ach, is één Engels woordje te moeilijk voor je?

"...na een avond flink doorhalen en het sponsoren van een bekend biermerk, gingen wel eens de groene tomaten richting de veiling in plaats van de rode..." Aldus De Mos.

Merkava | 02-02-12 | 16:09 | niet ok!
Het zijn allemaal leugons van de enge linkse media!

Merkava | 02-02-12 | 16:09
Je vergeet mij ook een eervolle vermelding te geven.

Die laatste alinea slaat als een tang op een varken. Is het beleid bij Powned om er standaard een negatieve, in dit geval niet ter zake doende - want Den Haag gemeente staat los van Den Haag 2e kameer - alinea onder in te voegen?

Merkava | 02-02-12 | 16:09

Niet nodig, ik ben van mezelf al links en dus bevooroordeeld en dom en achterlijk en islamknuffelaar en ik beroof hardwerkende ondernemers en belastingbetalers omdat ik een arbeidsongeschiktheidsuitkering heb en zorgosten maak.

Ben ik nog iets vergeten? Vult u mij gerust aan hoor.
[/cynisme]

@Sendis | 02-02-12 | 16:03 | niet ok!
Derhalve treffen wij nu de enige en ware reden aan, welke de Partij Voor de Vrijheid heeft doen besluiten positief in te stemmen met het voorstel, genaamd ACTA, tot het beter beschermen van auteursrechten en octrooien wereldwijd, in het bijzonder van de in Nederland gekweekte bloemen.

Ah, Oost is weer bezig met de PVV-haat campagne.

Merkava | 02-02-12 | 16:09 | niet ok!

Dit valt de heer Oost toch moeilijk te verwijten:

"Dat het nergens over gaat of volslagen onmogelijk is doet er niet toe," zegt een van hen, "het motto is: als je kop maar in de krant staat."

Dit is namelijk de PeeVeeVee in een notedop: zwakzinnig gebrabbel en debiel gebral.

Het maakt niet uit hoe en wat er over je geluld wordt, als er maar over je geluld wordt. En dit concept, wat door allerlei flut sterretjes van de laatste decennia wordt toegepast, heeft de PVV heel goed begrepen.
Wat je ook van ze mag vinden ... dit doen ze gewoon goed

En nu in gewoon Nederlands graag...
Sendis | 02-02-12 | 16:03
Eigen taal eerst??

En ook PowNed doet er natuurlijk graag aan mee om elke scheet van de PVV te publiceren. Want het is nieuws. En anders maken we het wel nieuws. Of zo.

Mister Crabs | 02-02-12 | 15:59
Geef eens een bron waar PVV voor ACTA heeft gestemd, ik ben benieuwd.

we gaan dit jaar nog meemaken dat de anti-PVV-allergie zalfjes in het basispakket worden opgenomen.

Stormageddon | 02-02-12 | 16:14 | niet ok!
Maar dat is juist het beleid van de PVV: In de publiciteit komen, hoe dan ook, negatief of positief, ALS we maar weer genoemd worden. Het lachwekkende is dat men bij de PVV denkt dat de mensen dit spelletje nog steeds niet door hebben.Dus niet PowNed de schuld geven, maar de 'slimme' geesten bij de Wildersclub.

"Dat het nergens over gaat of volslagen onmogelijk is doet er niet toe," Echt een aanwinst deze partij. Er zijn namelijk al zo veel zinvolle ideeën, we hebben echt behoefte aan meer onzin in de politiek. Das dus een makkie voor de PVV. Ze hebben mijn volledige vertrouwen in dezen. Iemand nog trek in boerenkool met worst? Bloemetje erbij?

Dit is hopelijk een grap

@zeikerds hierboven
Of het waar is zal me een rotzorg zijn. POWned bombardeert tegenwoordig iedere scheet als nieuwswaardig en dat komt me aardig de strot uit. Veel reaguurders hier schijnen heiliger dan de paus te zijn en vinden de vele onthullingen over interne mails iedere keer weer het ultieme bewijs dat de PVV bevolkt wordt door amorele en onmenselijk wezens. Ik zeg GAAP.

.........zucht........

@Merkava | 02-02-12 | 16:22 | niet ok!
Pas op voor stijve kaken met dat gegaap. Sterkte!

Bietje blommen kopen van mien centen....laot ze lekker zulf betaluh

Merkava | 02-02-12 | 16:22

Powned doet in dezen exact wat het moet doen: idioterie aan de kaak stellen. En ik weet niet of het u is opgevallen, maar ook D66, PvdA en SP krijgen er hier regelmatig van langs, dus tunnelvisie in dezen kunt u Powned niet verwijten. De PVV aanhang des te meer.

Merkava ; Ik sluit mij bij U aan.
Het duurt dan ook niet meer lang dan kap ik ermee.
Ik kan net zo goed naar Joop gaan zo langzamerhand.

och god de PVV wil weer iets xD Bloemen zijn sowieso de meest nutteloze troep die er bestaan, dus laten we ze lekker voor veel geld exporteren.

@harry1802 | 02-02-12 | 16:28 | niet ok!
-
Ga dan! Als je faalt om de PVV net zo kritisch te beoordelen als de SP, dan moet je echt heel snel verdwijnen hier. Dit - is - een - waardeloos - voorstel. Je hoeft echt niet jarenlang politieke ervaring en een IQ van 140+ te hebben om tot die conclusie te komen.

The Dominator | 02-02-12 | 16:32

*applaus geeft*

Ik kan net zo goed naar Joop gaan zo langzamerhand.

harry1802 | 02-02-12 | 16:28 | niet ok!

Uitstekend idee, vergeet niet Merkava mee te nemen, en nog wat ander loslopend PVVee...

Gaat de Mos er ook kamervragen over stellen?
En met die buitenlandse koffie en thee uit die zwartjoekel mossel landen moet het ook maar eens afgelopen zijn,je drinkt jus van Jaffa sinaasappelen!

cenzeur | 02-02-12 | 16:17 | niet ok!
Geef eens een bron waar PVV voor ACTA heeft gestemd, ik ben benieuwd.
www.volkskrant.nl...

PVV; Produceert Voornamelijk Vaagheden

Heerlijk, zulke volksvertegenwoordigers.
Onze exportproducten zijn voornamelijk industriële machines, kennis en diensten.
Wereldwijd mogen we dan wel een grote speler zijn op de bloemenmarkt, maar als onderdeel van onze economie is de bloemenexport niet zo gek groot.
De PVV kan zich beter bezighouden met het niet afzeiken van belangrijke handelspartners in plaats van zich druk te maken over kunstbloemen.

Prof. v.d. Neuq | 02-02-12 | 16:28 | niet ok!
The Dominator | 02-02-12 | 16:32 | niet ok!
Eens.

Ik kan net zo goed naar Joop gaan zo langzamerhand.
harry1802 | 02-02-12 | 16:28 | niet ok!

Doe maar niet want je komt met jou opmerkingen niet door de moderatie.

Ben het wel met PVV eens , zo help je de nederlandse bloemenkwekers.
En mij indirect ook .

Kijk,natuurlijk is dit koren op sommige mensen hun molen.
Dit heeft niets met het critisch beoordelen van welke partij dan ook te maken,dit is puur het neerhalen van de pvv. En het valt natuurlijk totaal niet op wie hier op ingaat.

dit is puur het neerhalen van de pvv.
harry1802 | 02-02-12 | 16:40 | niet ok!
Volgende keer wellicht weer een andere partij aan de beurt. Wat mij betreft zonder aanziens des persoons.

@harry1802 | 02-02-12 | 16:40 | niet ok!
-
Daar gaat mij nu juist om. Weer wordt er dat gekunstelde onderscheid gemaakt tussen 'gewone kritiek' en 'kritiek op de PVV'. Waarom is kritiek op de PVV automatisch een aanval op het bestaan van de PVV? Waarom wordt elke vorm van kritiek weer in hoek van links, complotten en samenzweringen gestopt?
-
Is het omdat men zoveel hoop heeft geplaatst in de partij zelf, waardoor deze onfeilbaar wordt geacht? Of is er een andere reden?
-
Wat mij betreft is dit nieuwsbericht gewoon een nieuwsbericht, en niks anders dan dat. Zoals ik al eerder zei; dit voorstel is belachelijk, zeker voor een land als Nederland wat nog altijd *kuch* meevaart op de golven van wereldwijde economische verkeer. Een Nederland-gezinde partij als de PVV moet dat inzien voordat ze dit soort Waardeloze voorstellen de media inschieten.

de hoek*

@Merkava
Ja het ligt aan de poster natuurlijk. Niet uw paranoiä als PVV stemmert.

harry1802 | 02-02-12 | 16:40 | niet ok!
Maar de PVV zwelgt in zelfkastijding.Ze weten heel goed wat ze zeggen en waar ze dat zeggen, maar als populistische partij kun je niet anders; je MOET in het nieuws blijven.Tis net als met Idols en TVOH, zien en gezien worden.Dus je moet niet Powned de schuld geven, maar de PVV Kamerleden zelf. Als hun gemiddelde IQ nou maar wat hoger was geweest hadden ze zelf ook wel kunnen beseffen dat het afgezaagde verhaal van 'eigen ..... eerst' (waar je tientallen voorbeelden kunt noemen van PVV stokpaardjes) nu alleen nog maar op lachspieren werkt van steeds meer kiezers.

harry1802 | 02-02-12 | 16:40
"...dit is puur het neerhalen van de pvv."
Oorzaak en gevolg, kerel. Oorzaak en gevolg.
PVV is de oorzaak van deze stupiditeiten en gevolg is dat de media (in dit geval Powned) daar over schrijven...

The Dominator ;Vanaf de eerste dag dat de pvv zo,n beetje bestond is hij tot het uiterste aangevallen en niet alleen met woorden,maar om Wilders en medewerkers in discrediet te brengen.
Ik denk ook dat heel veel mensen hoop hebben gehad dat alles ande3rs zou worden,daar kon U wel eens gelijk in hebben.
Ik heb dat zeker gehad en daarom zie ik alle aanvallen misschien uit een andere gezichtsveld.

Geef eens een bron waar PVV voor ACTA heeft gestemd, ik ben benieuwd.
www.volkskrant.nl...

Frenck Mahon | 02-02-12 | 16:34 |

Ik vroeg niet om de motie van VERHOEVEN dat heeft niets met ACTA van doen,Klok en Klepel.

@driekeernee,behoort bij de vele domme mensen die ons land rijk is.

cenzeur | 02-02-12 | 16:54 | niet ok!
Door tegen de motie te stemmen kan Europa cq Amerika Nederland zijn wil opleggen zonder tussenkomst van een rechter en blijft alles geheim. Dat is dus voor ACTA stemmen.
Zelfs binnen eigen gelederen was men hier tegenstander van.

"De Limburgse PVV-leider Laurence Stassen laat via Twitter weten niet achter het standpunt van de landelijke fractie te staan: 'Voor alle duidelijkheid: PVV eurofractie was en is tegen geheimhouding ACTA en is voor 100% openbaarheid! Dus oneens met Haags PVVstandpunt!'"

harry1802 | 02-02-12 | 16:28 | niet ok!
Ik vind dat JOOP-klagerts vanaf nu zonder pardon een ban 4 life moeten krijgen. Als het je niet aanstaat wat hier gebeurt kom je toch niet?!
Ga dan ook naar joop, Zeikerd!

harry1802 | 02-02-12 | 16:52 | niet ok!
PvdA, GL, D66, Christengekkies, en gelukkig ook de PVV worden hier door de gehaktmolen gehaald. Fijn toch. Gehakt is ook echt Origineel Oud-Hollandsch hoor.

Nu weet ik het zeker, pvv is tegen moslimbloemen.

Datkanikveelbeter;Ben ik ten dele met U eens,maar alles en dan ook alles wordt de laatste tijd uitvergroot wat betreft de pvv.
Het lijkt wel of er nog maar een partij bestaat die alles verkeerd doet.

Ja, eigen bloemen eerst. Helemaal voor. Eigen volk eerst mag niet dus dan de bloemen maar.

Op mijn bureau staat een ficus (nog van mijn voorganger). En zo staan er nog wat planten verspreid bij ons op kantoor. Die geven we zelf wekelijks wat water. Als ze dood gaan is het jammer. Moet je zelf maar een nieuwe kopen als je daar prijs op stelt.

Maarja, zonder winst kunnen wij als organisatie niet voortbestaan. Als het echter graties geld betreft, kun je daar de meest imbeciele dingen voor bedenken.

Het is ook wel héél goedkoop om te willen scoren bij secretaresses met graties bloemen die elke week automatisch ververst worden.

@harry1802 | 02-02-12 | 17:06
"Het lijkt wel of er nog maar een partij bestaat die alles verkeerd doet."
Juist! De PVV word gedemoniseerd!

harry1802 | 02-02-12 | 17:06 |
".... de laatste tijd uitvergroot wat betreft de pvv."

Dit zal afgelopen zijn als de PVV met de bezuinigingen van 15 miljard instemt. De PVV wordt nu in de mangel genomen om er zeker van te zijn dat hij aan de riem van Rutte/Verhagen meeloopt.
Of dacht je dat het Job Cohen na een jaar is gelukt om de media te overtuigen dat men tegen de PVV moet zijn.
Het is allemaal politiek, niets meer/niets minder.

harry1802 | 02-02-12 | 17:06 | niet ok!
Hallo zeg hey. Wel eens gelezen hoe "links" hier wordt afgeslacht? Kom op zeg.

In plaats dat die nationalist erop staat dat voortaan kunstbloemen in Nederland gemaakt worden.
Die kans op werkgelegenhied laat die sukkel weer gewoon liggen.
Nederland stroomt vol met goedkope arbeidskracht.
Wat een onbenul.

Frenck Mahon | 02-02-12 | 17:02
Klok en klepel.
Nu kunnen de kamerleden gewoon de stukken in zien,daar worden ze voor betaald om er naar te kijken en dan een oordeel te vellen gewoon zoals de 2dekamer werkt.
De hypocrietepartij D66 die voor Europa is gaat PVV betichten van een gemistekans,zijn ze nu voor Europa of zijn het collaborateurs.
Nogmaals niks voor ACTA.

"als je kop maar in de krant staat."
Sure, maar wel graag voortaan met een balkje.

@nuikeffe
Leg eens uit, professor?

Dit zal afgelopen zijn als de PVV met de bezuinigingen van 15 miljard instemt.
Frenck Mahon | 02-02-12 | 17:12 | niet ok!
Huh? Interessante theorie. Maar m.i. niet correct. De PVV wordt in de mangel genomen vanwege aantoonbaar flauwekul-voorstellen en selectieve verontwaardiging, kortom, beetje door de mand aan het vallen ook met aan leiband van VVD en CDA lopen. Van Wilders EU scepsis is niet meer over. Nee, hoor reden genoeg om PVV tegen het licht te houden.

Je kan lullen wat je wil, maar het leest wel makkelijk weg.
Ze hebben het dan wel eens over 'Jip en Janneke' taal, maar vergeleken met de schrijfstijl van Richard de Mos, is Jip en Janneke een heuse roman;
www.pvv.nl...
Lekkere korte zinnen.

@harry1802 | 02-02-12 | 16:28 - Hoelang kom jij hier al vriend? Voor één geluid rot je maar op naar de sites van Groenlinks, PVV, SP, Marokko.nl, Stormfront of iets dergelijks. *zwaai zwaai*

harry1802 | 02-02-12 | 16:28
Een teken dat het hier leeft Harry joop is dood en zit zich 4 jaar te vervelen ipv voorstellen uit te werken voor de nieuwe kabinets periode.

partij van de vutiliteiten is het geworden. Gezien het bedenkelijke opleidingsniveau denken ze dat het zo correct wordt geschreven.

zullen wij maar stoppen met info doorgeven van deze mensen. Je mag het niet zeggen maar ik stel voor dat alle pvv ers nu maar gaan schaatsen op de kaag of nieuwkoopse plassen. Dan is het probleem vanavond nog opgelost zullen wij maar zeggen.

ik vind dit gewoon grappig.

harry1802 | 02-02-12 | 16:28
Bij Pow wordt tenminste lekker gehakt, figuurlijk gesproken. Ik vind het meestal heel vermakelijk, tot ik ook de lul ben, en dat gebeurt vaak genoeg. Nee, geweldloos op elkaar inhakken mag en moet (kunnen). Lucht ook lekker op. Wat mij betreft zijn er geen heilige huisjes.

"schrijft het gezaghebbende vakblad voor de bloemisterij vandaag".
Ah, het betreft hier dus gewoon een ordinaire schnabbel voor Richard. De bloemenlobby heeft beet. De PVV begint die 'oude' politiek al aardig onder de knie te krijgenl.

dit is een plan,...ik weet niet welk plan,.....maar hier is diep over nagedacht.
Nee niet die bloemen, maar elke dag 2 of 3 oprispingen...sorry proefballonnetjes heet dat bij de andere partijen...

Wessel Meijer | 02-02-12 | 17:19 |
De PVV heeft altijd van dit soort voorstellen gehad. Punt is dat er nu een crisis is en de Europese belangen te groot zijn. Noem eens een leider die onderdeel uitmaakt van de regering en sceptisch is/was over Europa maar nog steeds in functie is.
De PVV wordt op dit moment gesloopt maar niet door links.

Tering waar gaat het heen met de pvv.

De media halen is een van de belangrijkste opdrachten van de Haagse gemeenteraadsleden. "Dat het nergens over gaat of volslagen onmogelijk is doet er niet toe," zegt een van hen, "het motto is: als je kop maar in de krant staat."


De PVV in een notedop. Een van de belangrijkste zaken voor de PVV is dus het behalen het nieuws. Niet constructieve politieke oplossingen bedenken maar met je kop in de krant komen. DAt is belangrijk! Wat een verschrikkelijke kutpartij is het toch. PVV inclusief achterban gaarne het land uitzetten.

harry1802 | 02-02-12 | 16:28 | niet ok! Harry en Merkava, tot ca. een maand geleden waren GS, SN en Powned zowat de propagandakanalen van de PVV, en met name Powned het stamcafe van PVV adepten als jullie. Dat de PVV blijkbaar helemaal is losgeslagen (vertegenwoordigers ervan) is niet genoemde sites aan te rekenen, maar komt geheel en al voor conto van deze vertegenwoordigers. Als je geschoren wordt moet je stil zitten dan maar.

Is dit weer een aktie van de PVV onder het mom van "met je kop in de krant komen"? zoals powned gisteren berichtte?

@The Dominator | 02-02-12 | 16:00
Door de misleidende berichtgeving zou je dat haast zeggen ja. Maar als je na zou denken, dan kon je alleen maar tot de conclusie komen dat hij een heel goed punt heeft. Maar da's niet makkelijk hè? Nadenken.

@Vovochka | 02-02-12 | 18:01
65 jaar geleden riep iemand dat ook. Origineel van je.

@Pffffff | 02-02-12 | 18:20 | niet ok!
-
Lees maar even door naar de rest van mijn reacties. Bovendien is het wel handig als je sarcasme/cynisme weet te onderscheiden.

@Pffffff | 02-02-12 | 18:22;
Wie riep dat dan in 1947?

De meeste Nederlandse bloemen worden geëxporteerd. Wat vind de PVV van deze leegloop?

Bloemen op het wérk?
Kan het personeel die zelf niet kopen? Die ambtenaren verdienen toch ruim voldoende?
Het idee dat m'n baas vroeger bloemen op m'n bureau zou zetten!!!!
Ha, ha!
Hoogstens kwam er een bloemetje als er iemand jarig was maar verder niet.

De kunstbloemen 'uit China' moeten de deur uit en weer vervangen worden door 'heerlijk fris ruikende Hollandse bloemen' I bet that erdogan differs from this opinion.....die bloemen komen oospronklijk uit Turkije.

GekkerT die Richard, is dit nou echt of bananasplit?

Wie made in china nepbloemen wil gaat die toch lekker kopen? En wie een bos frisse echte bloemen wil koopt dat. Het is een vrij land. En dan komt de PVV weer met verboden. Partij voor de onvrijheid.

Stel dat alle Duitsers, Denen, Zweden, Amerikanen en Chinezen hetzelfde gaan doen met Nederlandse bloemen. Leven van de export, daar compleet afhankelijk van zijn en dan een beetje achter de dijken nationalistisch protectionistisch zitten doen. Gek!

Mogen wij de PVV dan over de blommen jagen?

Die kwekerijen zijn chemische fabrieken geworden, hermetisch afgesloten van de omgeving. Daarom moet je eigenlijk een verlept bosje bloemen ook bij het chemisch afval kieperen. Als je een paar stengels fresia's opeet ben je morsdood.

Bovendien: door genetische manipulatie ruik je de bloemen helemaal niet meer, ik weet niet waar de PVV dat vandaan haalt. Ruikt u zelf maar eens aan een roos...echt, helemaal niets!

Eindelijk een idee van de PVV waar ik het mee eens ben.
Omarmd door een onsympathieke politicus die anders dan dit PB niets zal doen om echt voor de bloemindustrie op te komen.

En Lombroso zag dat het goed was.

Hahaha weer dagelijkse portie PVV comedie

lol Richard de Mos maakt de PVV kapot.

"ik ben een gevoelsmens". Hookers.nl wat voor je ?

Maar die de Mos is toch zijn eigen secretaresse, in het kader van de dubbelfuncties? Die gekkerd loopt dus gewoon bloemen voor zichzelf te kopen! (ook wel een beetje sneu eigenlijk...)

Oxydator | 02-02-12 | 22:26 | niet ok! LOL

Noem eens een leider die onderdeel uitmaakt van de regering en sceptisch is/was over Europa maar nog steeds in functie is.
Frenck Mahon | 02-02-12 | 17:43 | niet ok!
Oh doen we wedstrijdje hypocrisie? "Want zij doen het ook"? Het gaat er niet om dat er gebogen wordt, het gaat er om dat buigers die met een grote mond pretenderen onbuigzaam te zijn, te pas en te onpas met keiharde taal vingerwijzen en daarmee veel stemmen trekt en verwachtingen creëerde die helemaal niet waargemaakt (kunnen) worden. De PVV is een soort van "katvanger" van de VVD.

PVV wil Nederland Bloembarderen.

Nou dan liever,door Chineese-kinderhandjes gemaakte kudstbloemen.
Das beter toch,12 uur per/dag bloemenvouwen.
Weer minder werk voor onze Poolse gastarbeiders.

harry1802 | 02-02-12 | 16:52
Hoe kijkt u eigenlijk tegen wel idiote plannen van de PVV aan? Heeft u wel eens zelfkritiek gekend of komt u niet verder dan andere kritische mensen tot de linksche kerk te verklaren?

PVV is vooral eigen kamer-salaris eerst ! Simpele ballonnetjes oplaten. Henk en Ingrid blij. Totdat ze de verborgen VVD agenda ervaren in hun portemonnee. En als ze hun baan kwijtraken of wat gaan mankeren blijkt er geen plek te zijn in de rechtse maatschappij in de crisistijd door rechtse graaiers veroorzaakt.

De PVV als beweging mag van mij een volledig tuintje op de buik vol met nep bloemen.

PVV is stervende.

De marges voor de NL importeur op zijdebloemen zijn erg hoog, dus veel VPB en BTW voor de staat.
Gemeentes etc die bloemen moeten gaan kopen gaat van ons belastinggeld.
Waarom is een receptie voor een gemeente wel te duur (paar € per inwoner) en elke week een bos bloemen per secretaresse (€ 25 niet ?)
Bloemen die hier verkocht worden, tegen lage NL prijzen, kunnen niet meer geexporteerd worden tegen hoge prijzen.
-
Ofwel kost een heleboel geld dit voor de NL staat.

Goed idee, als we goederen die voor export bedoelt zijn zelf gaan gebruiken, kunnen we dan wat import terug naar hun eigen zandbak sturen? Oh hai MDI!

pvv hippies ! (langharig werkschuw tuig)

Dus geen pasta's en rijst meer maar voortaan alleen nog aardappelen bij het eten?

Zand erover

-weggejorist-

-weggejorist-

waarom moeten ze daar überhaupt verse bloemen elke dag/week,..
wat is dat voor kolderm het gemiddelde kantoor heeft ook hooguit een verdroogde aquacultuur palnt in de hoek staan

That´s it. Alle PVV´ers zijn mongolen. Basta, geen twijfel meer over mogelijk. Richard de Mosmannen zijn beesten. Allemaal.

en voor Geert, eigen haarverf eerst !

weet de PVV wel dat tulpen Turks zijn??

Ben helemaal voor echte bloemen,vind tuinieren ook leuk.

Reacties op dit artikel zijn gesloten