Europa is niet blij met het PVV-meldpunt voor Midden- en Oost-Europeanen.

De website van de PVV waarin mensen hun beklag konden doen over Midden- en Oost-Europeanen druist in tegen alle principes waar Europa voor staat, zo vindt Europees Commissaris Viviane Reding (Justitie en Grondrechten).

"In Europa staan we voor vrijheid. We staan voor een open continent waar burgers kunnen gaan, werken en studeren waar ze willen", aldus Reding. "We lossen onze problemen alleen maar op door meer solidariteit, niet door medeburgers te verklikken."

De Europese Commissie roept alle Nederlandse burgers op deze 'openlijke oproep tot intolerantie' niet te volgen. In plaats daarvan moeten ze op de website een bericht achterlaten waarin te lezen is dat Europa een plek voor vrijheid en tolerantie is.

'Europa kan de pot op'

In een reactie stelde Geert Wilders het volgende: "Brussel kan de pot op. We hebben al meer dan 32.000 meldingen. De website is een schot in de roos. We zoeken feiten over overlast en verdringing door Midden- en Oost-Europeanen. Het verwijt van discriminatie is uit de lucht gegrepen en onzinnig"

Eigenlijk zou de commissie pas maandag op het meldpunt reageren, maar omdat de reacties op de site zo fel waren, zag de commissie zich genoodzaakt nu al te reageren.

Reaguursels

Iets zegt me dat ze dat niet zoveel zal boeien.

"We staan voor een open continent waar burgers kunnen gaan, werken en studeren waar ze willen". Het probleem is dat veel Oost-Europeanen niet komen om te studeren of te werken, maar om te roven of om graties mee te eten uit de ruif. Staat Europa daar ook voor? Kennelijk wel.

De stakkers van de EU hebben nooit wat op gehad met de inlandse bevolking het land weggeven is prioriteit nr 1 geld weggeven nr 2.
F*ck op

Ik zou wel eens weten wat er allemaal gemeld wordt in die 32000 meldingen.

-weggejorist-

Europa kan inderdaad de pot op.


Met hun wanbeleid rondom de 3 % norm en de economische situatie in de EU. Met hun regels waardoor huurders in Nederland plotseling hun huur niet meer kunnen betalen.
Waardoor kerken plotseling BTW moeten betalen over hun inkomsten.
En dan ook nog hierover gaan zeiken. Rot toch op.

Weten dat er veel anti-Europese sentimenten bestaan in een land en dan de bevolking ervan namens de Europese Commissie oproepen om iets te laten. Ze hebben wel gevoel voor humor daar in Brussel, je moet het ze nageven.

Welk principe? De vrijheid van meningsuiting of de vrijheid van drukpers?

Opzouten met die vervloekte EU!

Europa druist in tegen de principes in van Europa.

Hoe durven ze met hun gore niet legitieme acties. Daar is een verwerpelijke site als die van Wilders NIETS bij.
Ik ben nu volledig Noors qua liquide middelen.

De EU staat erop dat volken hun eigen territorium niet meer mogen besturen en tegen de wil van het volk de soevereiniteit van hele landen wordt afgepakt. Dat is de misdadidge ideologie van de EU.

Als de EU voor vrijheid zou staan, dan zou het de vrijheid zijn dat volken zelf mogen bepalen wie zij binnenlaten en wie niet.

Viviane Reding is een misdadige dictator en een typisch voorbeeld van de EU bezetter.

En begin niet over vrij verkeer van goederen, kapitaal en mensen. Behalve dit al belachelijke uitgangspunten zijn, waarvan nooit is bewezen dat dit per se goed zou zijn voor landen, is het vrije verkeer van kapitaal vorige week met die transactietaks al de nek omgedraaid, zo machtsbelust zijn die ranzige eurofielen. Geen principes behalve het versterken van de eigen macht.

Even los of Greet gelijk heeft of niet, maar als wij hier zoveel werklozen hebben wordt het tijd dat zij verplicht gaan werken, desnoods verhuizen daar waar werk is. Maar de meesten willen niet werken want dat is vaak onder hun niveau, ze kunnen niet op het werk komen, het regent, het is te warm...het is altijd wat. En een Oostblokker heeft schijt aan bovenstaande en werkt gewoon op z'n dooie akkertje terwijl de Nederlander op z'n vette reet zit. Daar ligt het probleem, en daar moet Greet wat aan doen maar dat kan niet want Greet representeert Henk en Ingrid.

EU wil duidelijk niet hebben dat landen gaan kijken hoeveel schade ze door de EU oplopen.

De Europese elitegraaiers roerem hun lelijke mond weer. Lastig he. die democratie! Wat zou het toch fijn zijn als niemand ooit iets zou zeggen dat tegen hun dictatoriaal gedachtegoed ingaat.

Domme knurften partij, PVV komt alleen maar met domme ideeën om makkelijk stemmen te winnen en het Nederlands volk loopt er massaal achteraan. Het eerder door Geert Wilders genoemde woord "stemvee" gaat soms meer op voor zijn eigen achterban..

Die kudtprincipes van Uiropa mag Zakzozie in zijn Hongaars besneden reedt steken.En anders zoekt die daar maar ´n middelmatig zangeresje voor uit.
Klagen is klagen, hullie de muur om het te doen en hier de de PVV.
Go Geert shekels stinken niet.

Scorsese | 10-02-12 | 20:41
Ga nu maar weer verder slapen, welterusten.

Dat iedereen hier komt potverteren druist ook tegen mijn gezond verstand in. WW pas na een periode van 5 jaar werken. Bijstand pas na 10 jaar hebben gewerkt in een land en in de periode minder dan 10 jaar betaalt het land van herkomst de bijstand maar en dat mag wat mij betreft het bedrag zijn wat het land ter plaatse uitkeert. En overlast veroorzaken, crimineel gedrag zou in ernstige gevallen moeten lijden tot een verblijfsverbod in een land. Maar ja, dat valt niet goed in EUSSR alle menschen wirden brüder.

Waar staat Europa dan voor?
Verkwisting, incompetentie, machtswellust, vriendjespolitiek, corruptie, laffe halfbakken afspraken, anaal geïmplementeerde grondwetten, daar staat Europa voor.

Alsof ´n bezopen Polsski zo Solidarność is.

Eu de tering.

Dat die PVV-site indruist tegen de principes van europa is in mijn beleving een eerbetoon aan de PVV. Ik heb niets met heel veel van die zogenaamde "europese" principes namelijk. En het bevalt me al helemaal niets dat ik ze ongevraagd door m'n strot geduwd krijg.

"In Europa staan we voor vrijheid. We staan voor een open continent waar burgers kunnen gaan, werken en studeren waar ze willen", aldus Reding. "We lossen onze problemen alleen maar op door meer solidariteit, niet door medeburgers te verklikken."

Dat mens leeft echt niet op deze planeet. Natuurlijk is dat waar wij meeste Nederlanders voor staan. Maar dan moeten ze wel werken (de groep die hier dus heen komt om te werken maar niet werkt)! En verklikken is idd niet nodig in NL. De overheid bespioneert je zo wel. Meer solidariteit jongens... pff.... ik geloof er niet meer in flikker toch een eind op mens.

@cenzeur | 10-02-12 | 20:43 |
Nee, de avond is nog jong. Blijf jij maar lekker aan de voeten liggen van je grote leider en de rest van die clowns :)

Scorsese | 10-02-12 | 20:41 | niet ok!
Je hebt gelijk, maar het probleem is gebrek aan alternatief. PVV is de enige partij die luistert, lijkt soms wel eens. Verder neemt niemand klachten van 'het volk' serieus, tenminste niet als die over moslims, Europa en Roemeens geboefte gaan. Op de gracht in 020 heb je daar namelijk allemaal geen last van.

Meer solidariteit = meer geld van landen met een werkmentaliteit en belastingsdiscipline naar luie corrupte uitvreters.

Tarak | 10-02-12 | 20:33 | niet ok!

Die soevereiniteit wordt uitsluitend door onze eigen volksvertegenwoordiging naar Brussel geschoven. De EU heeft niet meer macht dan die door ons aan hen gegeven is.
Als je daar een probleem mee hebt, dan moet je niet bij de EU zijn, maar bij de meerderheid van onze Tweede Kamer.

-weggejorist-

Vertel dat mokkel maar dat er ook ´n meldpunt discriminatie is .
Kan ze daar d´r klacht deponeren.

@tokelau | 10-02-12 | 20:49 |
Dat ben ik wel met je eens ja

De EU maakt meer kapot dan de autochtone bevolkingen lief is. Viviane Reding is een verblinde eurofiel die daar geen oog voor heeft. Opzouten met dat soort lui. De EU is een gedrocht met een democratisch tekort, en wat er nog democratisch aan zou kunnen zijn, is door en door verrot:
www.elsevier.nl...

@K.Zwellever | 10-02-12 | 20:25 | niet ok!
Kijk zelf.

www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl...

@yonthe
Precies. En dat stemt me droef.
Nederlanders kiezen "en masse" op partijen die juist diezelfde stem minder kracht geven. Die het Nederlandse zelfbeschikkingsrecht uithollen. Die Nederland opofferen aan een Europees ideaalbeeld waarin door niemand meer oprecht geloofd kan worden. Hoe dom kun je zijn?

de hele EU kan wmb ongezien de typhus krijgen met dodelijke bijverschijnselen.

De EUSSR druist in tegen alle principes van weldenkende, fatsoenlijke mensen.

32.000 meldingen. ROFL.

inderdaad de pot op met heel die kut eu.
al die eurofielen de zee in drijven achterlijk tering volk

-weggejorist-

We hebben al eens Nee tegen de EU gezegd
Laten we het erop houden dat wij liever onze eigen zaakjes zelf regelen

Gewoon europa zoals vroegah met grens bewaking.. Nu kunnen de oostblokkers naar hartelust airbags en autoradios en nog wat jatten om die slopers weer op te knappen en te verkopen in west europa.. Zijn gewoon criminelen die willen profiteren en uitkeringen trekken

Negeren en hopen dat problemen vanzelf weggaan is niet een goed principe, zie de geschiedenis , het heden, en de toekomstprognose voor Europa. Amerikanen hebben tenminste nog iets van zeggenschap.

@ gentle giant | 10-02-12 | 20:44 | niet ok!

Witte boorden criminelen, die aan zelf verrijking doen..
En om 1 heel groot superstaat ala "US failed A"
We worden steeds meer gedwongen om maar ja en amen te roepen.. en alles wat hun niet aanstaat als discriminatie te destempelen en haatzaaien

@yonthe | 10-02-12 | 20:50 | niet ok!

We worden inderdaad verraden door onze eigen Tweede Kamer en regering. Dezelfde groep die eist dat we meer dan 50% van ons inkomen aan de overheid afstaan, verraadt ons.

En waarom? Vanwege een of andere ranzige EU ideologie.

Ze doen ook hun best om de EU geen verkiezingsissue te laten zijn. Zo vals en geniepig zijn deze landverraders.

Waarom zouden we nog trouw aan een regering en Tweede Kamer zijn, die op geen enkele wijze trouw aan het Nederlandse volk is?

Als het tegen de Europese principes indruist dan ben ik voor. Ik heb niet zoveel met soevereiniteit afgeven, betalen voor BIPIGS, ringeloren door niet gekozen leiders en open grenzen voor allerhande tuig die in eigen land ook niet gehandhaafd kunnen worden.

Het druist in tegen Europese principes? Mooi dan ben ik voor.

"We staan voor een open continent waar burgers kunnen gaan, werken waar ze willen". Klinkt prachtig! Maar "willen" is nog geen "kunnen", en dat is nu juist het punt. Was het maar war! Maar er is geen sprake van een evenwichtige situatie. De Oost- en Zuid-Europese landen lopen op veel fronten zwaar achter. Er zijn bij lange na niet zo veel werk, zulke voorzieningen, rechten en plichten zoals wij die in NL kennen. Het leven in die landen is ook stukken goedkoper en alles bij elkaar leidt dat er toe dat mensen uit die arme EU-landen met veel minder dan ze eigenlijk recht op hebben genoegen nemen en belachelijke werkomstandigheden accepteren, want alles is beter dan 2 a 3 euro per uur die ze in hun thuisland verdienen, als er al werk is. Dat deze mensen in NL gemakkelijk 2 a 3 keer zo veel kunnen verdienen 6 a 9 euro per uur betekend moordende concurrentie in de bouw, want van zulke tarieven kan ik geen Nederlandse parkeervergunning, verzekeringen en pensioenen van betalen. Van al deze zaken hebben deze mensen geen last, ook niet van alle administratieve rompslomp, arbo en andere voorschriften, want het is een publiek geheim dat er natuurlijk enorm vaak zwart wordt gewerkt, er geen enkele controle meer is, ook niet op arbeidsomstandigheden. Terwijl "we"niet eens weten hoeveel Oost-Europeanen in NL zijn weet meneer Wientjes wel te vertellen dat ze wel allemaal belasting betalen... kuch. Enfin, al deze zaken bij elkaar maken de Nederlandse particulier er maar al te bewust van "wat er te koop is" en het gevolg is dat ik zelfs voor gematigde NL-tarieven geen werk meer heb. De situatie is ronduit schandalig. En is gecreëerd door de politiek die volkomen schijt heeft aan uitspraken van het volk in gehouden referenda. De vreemdelingen haat wordt in dezen niet door de PVV gecreëerd, het is de schuld van de eerdere politici die zaken in elkaar knutselen waar alleen de grote Multinationals veel voordeel van hebben, maar niet de burger, niet de werkers, want die worden op uiterst gore wijze tegen elkaar uitgespeeld. Ik ben er zo zat van. Ik wordt er zo moedeloos van, met name het feit dat alle kritiek voortdurend wordt gepareerd met discriminatie en vreemdelingen haat. Het is zum kotsen. Enn het is gewoon een feit, laten we elkaar geen mietje noemen, Oostblokkers zuipen, als dragonders, tegen de klippen op. Ontstaan uit grenzeloze verveling in de Sovjet tijd, en nu aangewakkerd met (voor hun doen) dikke portemonnees. Ik was vroeger PvdA lid, ik heb het altijd gestemd, van huis uit, maar ik wordt helemaal niet goed van dat "links" van anno 2012. Want vertel mij eens beste "socialisten"; hoe moet ik mijn rekeningen betalen? Waar moet ik van vreten? Ik sta al heel lang op het randje van een financiële en geestelijk ineenstorting. De concurrentie is moordend, en ik kan nergens heen, want de banen liggen niet voor het opscheppen, en al helemaal niet in Oost- en Zuid-Europa. Ik heb NIETS tegen Polen of andere buitenlanders, maar we kunnen niet doorgaan met de deuren voor iedereen maar open te zetten zolang er geen reële gelijkwaardige kansen buiten NL zijn. Ik ben uiterst kritisch, zeker op de PVV, maar dat ze dit aan de orde stellen vind ik niet meer dan noodzakelijk. Het is ook in het belang van de Oost- en Zuid-Europeanen omdat bij mij de woede over de constellatie al zeer groot is, en die mag niet ontladen op deze mensen want zij hebben het ook niet allemaal geregeld zoals het geregeld is. Het zijn de politici die hun hand overspelen en ons tegen referenda in alles maar door de strot duwen, en het blijkt nog een fiasco ook die hele shit Euro.

Stekkepoot | 10-02-12 | 20:34
Nee, stekkepoot, de welwiligge Pool,verdient 6x zoveel als in eigen land,ook als hij in de WW komt! €147 per/maand in Polen,€ 700 in NL !!!
Nu,Ik het niet meer trek met mijn modaaltje.Man,vrouw,twee pubers,beugelbekkies en vwo,kwa kosten,
Is mijn vrouw wat gaan bijwerken, we houden van de €1000 bruto,die zij bijverdiend € 300 netto over!
Door minder kindertoeslag,minder zorgtoeslag,minderbelastingterug gave !! WTF!
Echt niet gek,op je reet zitten,en een beetje zwart bijklussen!

Doe GVD eens normaal joh,kudtland!

BTW, vrouwtje, na 16 jaar voor onze kinderen gezorgd te hebben,had in 6 sollicitatie,s weer werk.
Er is wel werk,maar DOE EENS NORMAAL,MET JE BELASTINGEN,MAN.

koekje erbij? | 10-02-12 | 21:41

+100

"We staan voor een open continent waar burgers kunnen gaan, werken en studeren waar ze willen", aldus Reding"

Bepaal jij dat, stomme troela? Vraag het ons 's anders. O, wacht...

Europa houden jullie je nou maar bezig met griekenland,dat is al moeilijk genoeg.

het druist tegen mijn principes in dat bv een nederlandse schilder wel 30 euro per uur moet vragen omdat hij in een duur land leeft en een hypotheek heeft van 2 ton, terwijl een pool al schildert voor 15 euo per uur, en koopt gewoon na een paar jaar hier gewerkt te hebben een kiet in polen voor 20000 euro, terwijl de levensstandaard daar peanuts kost, en daar kunnen wij niet tegen opboksen, en alleen daarom al deugt heel die klote eu niet, want alleen de arme eu landen hebben profijt, en wij leveren daar alleen maar op in.

F**K the EU, Brussels is niets anders dan een verzamelplaats voor de z.g. Neue Ordnung van zichzelf volvretende notoire volksverlakkende graaierts!

Europa als er teveel klachten zijn over andere bevolking groepen dan moet daar wat aan gedaan worden.En weer voelt de pvv dit goed aan,we hebben het bij die andere bevolking groep al uit de hand laten lopen.

Ik snap er niets van; bij elke topic over die Polen-site van Wilders zie ik een pica van een hoop zuipende Turken. Wtf hebben die Turken ermee te maken?

En ARBO, laat me niet lachen.
Polen ,geen VCA,geen PBM,mag allemaal.
Vroeger scheten we in houten huisjes boven de sloot, nu schijten we op plastic huisjes (die we dixie noemen),waar als het onder nul komt, de stront zich opstapeld, en je geen handen kunt wassen, ARBO? Waardan?
Ook gek dat je geen mensen meer kunt krijgen in die gore ,mensonterende typusbouw,behalve Polen.
Welke lul gaat daar nog lopen, voor een schijtloontje.
Idd,Polen en ZZP-ers.
Ik ga wel steuntrekken.

-weggejorist-

Principes? Zoals dat de Grieken de boel besodemieteren en wij er nu gigantisch voor opdraaien? Die principes? Dus in plaats van straf krijgen ze nog eens 87489076894376581930758 euro gratis. Als principes zo belangrijk zijn, stop eens met dat maandelijkse verhuizen van 5000 ambtenaren op en neer van Brussel naar Frankrijk.

de enige reden dat die wilders zoveel stemmen krijgt is dat hij verwoord wat mensen in nederland om hun heen zien, en dus denken, dat hij hun begrijpt.
de rest van die haagde bende leeft in een eigen wereld, en op klachten vanhet volk reageren ze steevast met "we begrijpen dat het moeilijk is, maar.." en bij dat "maar" ligt het probleem, dat wil alleen maar zeggen, vergeet de dingen voor dat "maar"want nu komt wat wij in den haag willen en geven daardoor het volk het gevoel, dat hun denken dat het volk dom en achterlijk is, en niks zien of begrijpen.
geert wilders doet of hij het wel hoort en er wat aan wil doen, ook al zal zijn hele partijprogramma niet werken.

De EUssr kan inderdaad de pot op!Dhr. Wilders heeft volkomen gelijk.
We worden links en rechts gedirigeerd door deze vaak tegen ons landsbelang in druisende besluitvorming.Bovendien betalen we er een zeer hoge rekening voor.
Ik meen mij ook nog te herinneren dat wij als Nederlandse bevolking via een referendum NEE tegen de steeds benauwender EU dictactuur hebben gezegd.Was het toen niet Jan Peter Balkenende die ons dat verdrag in nagenoeg ongewijzigde vorm alsnog door de strot geduwd heeft.Een geheel eigen invulling van de term 'DEMOCRATIE' door Jan Stuntel die zich nu hoogleraar mag noemen. Een grote schande!

Het schandalige financieele wanbeleid van de zuidelijker landen die zich aan geen enkele afspraak hebben gehouden staan helemaal haaks op het europese ideaal.

Waarom moeten landen nu opeens alle andere afspraken handhaven? Of iedereen alles of niemand iets.

De website van de PVV waarin mensen hun beklag konden doen over Midden- en Oost-Europeanen druist in tegen alle principes waar Europa voor staat, zo vindt Europees Commissaris Viviane Reding (Justitie en Grondrechten).

"In Europa staan we voor vrijheid."


Jaja, dus ook vrijheid van meningsuiting, zolang je tenminste maar met de EU mensjes mee praat of je mond houd. Hoe verrot moeten je hersenscellen zijn om in je argumenten waarom het niet zou kunnen het over vrijheid te hebben?

Als Brussel dan maar zo solidair is om naast de busbaan een Polenbaan te financiëren met betonblokken aan beide zijden.

.... Ik wil niet fobisch overkomen, maar stel:
Nu is het nog maar een oproep, een opgeheven vingertje. Eerst moeten de reserves van de nog sterke landen leeggetrokken worden. Door een automatisch mechanisme gecreëerd door de open grenzen van de Internationale Socialisten, de Inter-Nazi's in Brussel zullen onze reserves in dit moordende tempo binnen enkele jaren volledig opgedroogd zijn. Precies volgens plan om de armoede in alle Euro-landen gelijk te stellen en onze concurrentie t.a.v. China, India etc. veilig te stellen. Wat Nederland in 70 jaar gespaard, veilig gesteld heeft en bereikt had, verdampt nu waar we bij staan. Het is te ongelooflijk voor woorden dat Nederlanders dit laten gebeuren zonder enige inspraak te hebben gehad in deelname aan dit proletenproject. We worden door de Europese Unie eerst tot de bedelstaf gebracht, om vervolgens door hen, onder alles bepalende voorwaarden zogenaamd gered te worden. Een vuig vooropgesteld spel waar we met z'n allen met onze neus bovenop staan en laten gebeuren. Natuurlijk wil Brussel niet dat het vuur overal in Europa tegelijk ontsteekt maar stapsgewijs per land en controleerbaar. Er is een vies spel gaande !
.
Ik zal het me allemaal wel weer verbeelden.

lolliepop | 10-02-12 | 23:08
Sovereiniteit kun je niet breken kijk naar Israel na al die jaren.
Europa is uniek met zijn sovereiniteit dat is ook het mooie aan Europa,de Eurofielen breken alles af met hun ideen , we zijn geen kolonie waar dit mogelijk is maar bestaand.

Juist, je lost dit soort dingen niet op door te wijzen en te schreeuwen. Praten en plannen maken lijkt mij meer voor de hand liggend.

EU en overleggen en praten,..
nederland is alleen goed voor afdracht aan EU, plichten! niks rechten

Voor deze ene keer:
Wilders +1
Wel doorzetten en de klachten omzetten in doelmatig beleid.
Het hele integratieprobleem is begonnen met de totaal uit de hand gelopen uitbuiting van goedkope arbeidsmigranten. De bedrijven maken winst, de burger zit met de sociale problemen.

Europees Commissaris Viviane Reding; waar bemoeit ze zich mee.
Dit soort bemoeienis draagt bij aan de verdere EUrosie.
Graag.

cenzeur | 10-02-12 | 23:18
Ja ik weet het, maar soeverein aan de bedelstaf hangen en feitelijk niets meer in eigen land te vertellen te hebben, is misschien nog wel erger ! Wat we hebben, wordt leeggetrokken en uitgehold. Om straks de straat op te moeten terwijl we het behoorlijk goed voor elkaar hadden, gaat natuurlijk nergens over en het gebeurt gewoon voor onze ogen ! Ik word ook zo gestoord van dat schengenverdrag. Men weet het in Brussel en blijft doodleuk toestaan dat ons land verstopt door gelukzoekers. Men staat de afbraak van onze samenleving feitelijk ijskoud toe en dat veel van onze eigen burgers op het punt staan om ook alles te verliezen door bijvoorbeeld oneerlijke concurrentie interesseert Brussel geen klote. Collateral damage, maar wel de rest van Europa op blijven vangen en binnen laten zodat die afbraak nog wat sneller gaat. Ze sturen ook bij ons aan op grote interne onrust en daar vervloek ik die Euro-Nazi's voor !

Laten we het even omkeren. In Nederland staan we voor vrijheid, tolerantie welke alleen mogelijk is door behoud van souvereigniteit.

Oftewel, Europa druist in tegen de principes van Nederland.

Principes Europa (onbeperkt graaien voor de elite) druisen in tegen de principes van de inwoners van Europa (gewoon werk, een dak boven ons hoofd , eten, en 1x per jaar 3 weken op vakantie).
Recept voor revolutie dus.

lolliepop | 11-02-12 | 00:20 | Wat sterke koffie zegt.
Nu breken ze de gastheer en sovereiniteit doorbreekt dit heus, al is de afbraak die er zeker komen gaat nog zo groot.
Mischien zal de uitslag hiervan een wijze les zijn in de geschiedenis.Maar zoals wij midden in deze procedure zitten de pisang zijn is een feit.

\

Wessel Meijer | 10-02-12
Dat is vanuit de EU nu precies de bedoeling.Door de lage lonen vanuit het oosten worden wij gedwongen onze salarissen ook te verlagen wat ten goede komt aan de grote aandeelhouders die de macht hebben,waardoor we echt loonslaven worden die tot hun 70 jaar mogen ploeteren.Alles en iedereen wordt tegenover elkaar uitgespeeld en ondertussen wordt de democratie zijn nek om gedraaid.(Italië,Griekenland)Heb niet de illusie dat nl politici iets geven om de bevolking want die zijn te druk met pluche veroveren in Brussel.Ze moeten wel want als ze het niet mee spelen is hun carrière voorbij.Probeer je geluk uit kleine dingen te halen(natuur,vrienden en familie,hobby's,etc.)

mothersfinest | 11-02-12 | 00:29
Het wachten is op de eerste aanslagen die komen gaan in Brussel.
Van mij mag het je land beschremen tegen inwoners van Nederland die tegen Nederland zijn is toch wel een rare gewaarwording.

De grootse bullshit van Europarlementariers is s dat ze doen voorkomen alsof een open samenleving, tolerantie, mensenrechten, oog voor asielzoekers ontwikkelingshulp alleen op Europees nivo te organiseren. Terwijl wij als Nederland in de laatste decennia hebben laten zien dat we deze zaken uitstekend op nationaal nivo kunnen regelen en misschien nog wel beter.

koekje erbij? | 10-02-12 | 21:41 | niet ok!
ik zal het je sterker vertellen: ik werk op de RWE/ESSENT centrale en daar verdienen de Polen wat wij normaal gesproken verdienen. Okay, misschien iets minder maar doet niets aan het feit af dat een Pool lak heeft aan kou, ziek zijn of wat dan ook. Een Nederlander zeurt en zeikt over loon en arbeidsomstandigheden en houdt liever zijn klauw op voor een uitkering als het hem niet zint.
Dat is wat je krijgt als je de grenzen opendonderd, als je ze dezelfde rechten geeft omdat wij zo nodig 1 Europa moeten zijn. Wat ik zeg klopt, en is hoe het is. Ik vind het ook maar niets, maar zo is het nu eenmaal wel. Ik kom ook amper tot niet rond van het loon wat ik heb, ik ga ook niet tot nooit op vakantie, ja ik heb een kleine en ja mijn vriendin werkt ook bij. Ben ik blij met het Nederland zoals het nu is, moet ik blij zijn met al die bezuinigingen? Absoluut niet. Dat die Oostblokkers ons werk wegkapen hebben we zelf in de hand gehad door een regering te kiezen die er niet hoort/hoorde te zitten, een regering die niet luisterde naar de stem van het volk. En zo laten wij ons nog enkele tientallen decennia verneuken met mooie verkiezingsbeloften.
Ik zie niets liever dan de Oostblokkers de grens overtrappen en de mensen die hier hun klauw ophouden aan het werk zetten, verplicht! Geen gezeur en geen gezeik of het nu wel of niet onder hun niveau is, je werkt maar. Dan stimuleer de economie een beetje, kunnen bepaalde afdrachten voor een werkgever naar beneden en kunnen de lonen misschien wat omhoog. Maar goed, ik ben geen econoom en dus redeneer ik ook maar wat. Feit blijft dat er teveel mensen thuis zitten die het verdommen om te werken terwijl er kansen zijn. Ik doe ook niet het leukste werk, maar verdomd die kleine van mij moet wel eten.
En belastingen? Ik betaal mij schel aan belastingen. Ik leg er op toe om elke dag naar mijn werk te gaan met de hoge benzineprijzen. Wie lulde bij de verkiezingen dat het kwartje van Kok eraf zou gaan? Juist, dat weten we allemaal. Hier in onze gemeente betalen ondernemers sinds kort reclamebelasting. Godverdomme, je kan het je zo gek niet bedenken of er zit wel belasting op. En wij Nederlanders maar betalen. Weet je wat: stop de hulp aan noodlijdende landen, stop immigratie, stop de aanschaf van een overated jachtvliegtuig, snij in de topinkomens van de overheid, ga bij de EU weg, en wordt weer het innovatieve Nederland van weleer.
.
koekje erbij? | 10-02-12 | 21:58 | niet ok!
Zeg: werk jij bij mij op de bouw of zo? Op een paar zaken na klopt het aardig. Bij de RWE/ESSENT centrale wordt wel toegekeken op PBM's. Zijn ze behoorlijk happig op de veiligheidskundigen na wat berispingen van de arbeidsinspectie. Sinds enkele weken loopt er een mannetje rond dat de Dixies schoonmaakt, sommigen twee keer per dag.
.
En ja, Wilders heeft hier misschien een punt. Het blijft goedkoop scoren nadat hij al een paar verkiezingsbeloften heeft verbroken om op het pluche te zitten. Vergeet niet dat deze man net zo makkelijk draait een de kruk van een kapper.

Stekkepoot | 11-02-12 | 00:58
De mensen die thuis zitten valt wel mee in Nederland,Laten we liever het feit onder ogen zien dat Nederland in zijn geheel teveel werk aanneemt meer dan Nederland aan kan en het al uitgeeft voor dat he verdient is.
Daar moeten wij ons bewust van worden je kunt niet ten allen tijden 10% groeien zoals het kapitalistische systeem voorsteld.
We zijn uitgegroeit face it.

cenzeur | 11-02-12 | 01:05 | niet ok!
Ongeveer 6% van de Nederlandse beroepsbevolking zit thuis. Ongeveer 480.000 mensen. Dat zijn er nogal wat als je nagaat dat er best wel werk is.
Dat wij teveel werk aannemen is prima, maar wij laten toe dat we buitenlanders laten werken waar het ook Nederlanders kunnen zijn. De RWE/ESSENT centrale huisvest op dit moment 1500 arbeiders, en straks zijn dat er 3500. Mag jij gaan uitrekenen waar die arbeiders vandaan komen. Nu al is bijna 75% buitenlands.
Wij hebben een aardige hoge werkloosheid in het Noorden, men zeurt en zeikt hier volop dat er geen werk is en dat ze geen vervoer hebben om er te komen. Ik heb krom gelegen voor een klein autootje, maar ik heb wel een contract.
Die hele centrale is overkill, die hebben we eigenlijk niet nodig. Ik snap ook niet dat het überhaupt is toegelaten om dat kreng te bouwen. Quote:

"Het elektrisch vermogen van de centrales die nu in Nederland is bedrijf zijn is 26.000 Megawatt (MW)”, stelt Stefan Wesselink, persvoorlichter van Tennet: “In het Rapport Monitoring Leveringszekerheid 2010-2026, geven we de groei van het operationeel vermogen weer. Deze stijgt tot 2018 naar 41.100 MW. Een stijging dus van 14.000 MW, ofwel een groei met ruim 50 procent ten opzichte van het huidige productievermogen.”(2)

Het Rapport Monitoring Leveringszekerheid verscheen kort voor de Raad van State een streep haalde door een deel van de bouwvergunning voor de kolencentrale die RWE aan de Eemshaven bouwt met een vermogen van 1560 MW. Zonder deze centrale neemt het operationeel vermogen dus toe met 12.440 MW. "

Petterplet | 11-02-12 | 01:08
Die centrale is inderdaad een overkill , nu wel .
Nederland gaat engergieleverancier worden van Europa dat is al een jaar of 3 4 bekend dan komt het wel goed.
Ik hoorde in de wandelgangen dat Essent naar de kloten is ,kijken wanneer dit naar buiten komt, buitenlanders aannemen mag dankzij de eurofielen en moet zelfs.
De overheid is de schuldige in het hele verhaal ,vergeet even niet dat in de jaren 80 1982 83 er een 800.000 thuis zaten waarvan de vrouwen niet meegeteld want die stonden niet ingeschreven bij het arbeids bureau of amper.
Tel dan maar een dikke miljoen.
Vergeet even niet dat er een hoop tussen wal en schip zijn gevallen na herkeuringen de buitenlander een groot deel op zijn naam heeft staan kwa uitkeringen.

cenzeur | 11-02-12 | 01:27 | niet ok!
Als wij nu al zoveel energie opwekken dat wij niet meer afhankelijk zijn van buitenlands leveranciers, en dat zijn we niet meer sinds 2009, dan moet de prijs nog verder kunnen zakken. Zelfde als met gas: wij leveren vanuit ons Noorden superieure kwaliteit aardgas aan het buitenland, en we importeren een kwaliteit aardgas wat veel onzuiverder is. Wij kunnen ons de eerste tientallen jaren zat redden qua gas en elektra, ook zonder die RWE/ESSENT centrale. Maar goed, we dwalen af.

De solidariteit is niet wederzijds.

vraagje: als je bij de NSB een jood, homo of zigeuner verlinkte dan kreeg je geld. Krijg je bij de verraadeenpoolwebsite eigenlijk ook geld?

rog | 11-02-12 | 08:02
Hoezo ?
Wil je je uitkering aangevuld zien met nog wat extra gratis geld ?
Je onfrisse nieuwsgierigheid verraadt veel ....! Is rood soms ook je lievelingskleur ?

Zouden de rapen gaar worden als iemand een website zou beginnen waar PVV overlast wordt gemeld.Of winkeliers en bedrijven die de pvv steunen.Want waarom zou je boodschappen doen bij iemand die jou niet mag?Sterker nog waarom zou je iemand in dienst nemen als die jou het liefst het land of de wereld uit ziet verdwijnen?

Linkse zeikerts met jullie "Goedgevoel" geneuzel, de PVV doet een goeie zet, hebben jullie jankerts nou helemaal niets geleerd van het verleden????????!!, oprotten met dat kudt Europa en zijn corrupte vertegenwoordigers in dat kudt Brussel!!!

Die GW is een ontzettende populistische stakker, maar dat hij met succes Brussel aan het trollen is met deze site is dan wel weer grappig. Het jammere is dat veel mensen niet zullen zien dat GW geen ene reet geeft om ootblokkers in NL, hij maakt gewoon weer handig gebruik van de onverede en de onderbuik gevoelens van het volk.

kzegje | 11-02-12 | 10:40
Er zijn in ieder geval genoeg websites die hun uiterste best om de PVV als schuldige aan te wijzen, wat feitelijk door de eigen achterban, statistisch gezien, zelf veroorzaakt wordt ....toch ?
Dus zet je oogklepjes af en ervaar de vele mogelijkheden om de bergen misstanden in ons land, veroorzaak door zogenaamde cultuurverrijking, de Nederlandse bevolking in de schoenen te schuiven, huilebalk.
Wegkijken, goedpraten, rechtbreien, ontkennen, voluit liegen en met de vinger naar anderen wijzen, heb je al goed overgenomen van de Brusselse (inter)Nationale Socialisten..... !

*onvrede

Mensen... maak je niet druk over honderd jaar liggen we allemaal in de kist.

Viviane Reding ,kan die EU sloopslut niet gestenigd worden?.

De EU is niet de oplossing maar de oorzaak van alle ellende in de lidstaten!

meneer Q | 11-02-12 | 11:49 |
Klopt!
Maar voorlopig leven we nog en hebben de meeste mensen ook nog kinderen en kleinkinderen!

lolliepop | 11-02-12 | 11:07 |
Tja, het benoemen van een onwelgevallige waarheid blijkt reeds
VERBODEN door de vele eurofielen in ons land en onze totalitaire EUSSR.
En zoals u wellicht weet, staat de doodstraf in onze Europese grondwet (verdrag van Lissabon) al genoemd bij een eventuele opstand!

Principes zijn een ding, de dagelijkse praktijk is iets anders. Appels met peren vergelijken dus. Waarom mogen we de waarheid van de dagelijkse praktijk niet weten? De enige langetermijnstrategie die voor de PVV zal werken is de onthulling van alles wat er in de uitvoering van die nobele principes structureel fout gaat, zodat het brede publiek daar kennis van kan en zal nemen. Ze moeten bewijzen dat dingen structureel zijn en niet incidenteel.

Bekijk het maar zo: GS brengt allerlei artikelen over PVDA-nepotisme. Da's leuk, maar 95% van de mensen ziet daar niets van. Die topics moet je dus in het NOS-journaal zien te krijgen, dan bereik je iets. Naar analogie daarvan moet de PVV de 'shit' in beeld brengen die iedereen op zijn achterste poten zet.

kzegje | 11-02-12 | 10:40 | niet ok!

Nogal rascistisch wat je zegt.

SOD | 11-02-12 | 12:05 |
Zoals de Zweden zeggen, de EUSSR doet alleen aan Plundra!

SOD | 11-02-12 | 12:05 | niet ok!
Man powned op de TV is vooral eenzijdige belichting van actualiteiten, doelbewuste pogingen om de massa te manipuleren en ze naar een bepaalde gedachtegang te sturen. Vorige week was het Weesi en die banners op het beeld met "alle occupiers zijn koperdieven", gisteren was het 'alle voedselbankgangers zijn rijk en hebben een auto', wat natuurlijk niet zo is. Powned TV en Weesi kan ik hooguit beititelen als riooljournalisten en kijkcijfer hoertjes. Ze zijn net zo simpel als de PVV met hun goedkope media trucjes en massa manipulatie.

Solidariteit met medeburgers? Wélke medeburgers precies?

Dit schreef ik eerder ook al:
Eerst moesten we onze mond houden over de miljoenen niet-Europese allochtonen die hier kwamen en een hele hoop problemen hebben veroorzaakt. Die nu al de helft van onze grote steden hebben ingenomen. 65% van hun jongeren verdacht van misdrijven! Wat allemaal waar is, het mag alleen niet gezegd worden.

En nu mag je blijkbaar ook al niets meer zeggen van de Oost-Europeanen. Waarvan de Roemenen het meest crimineel zijn. Waarvan er bij elke Appie Hein er eentje staat te bedelen, met of zonder muziekinstrument waarop ze toch niet kunnen spelen. Die bankpasfraude plegen. Polen die ladderzat met hun auto's rondrijden, al meerdere doden zijn gevallen. Dat mag allemaal niet meer gezegd worden.

Het zal wel de bedoeling zijn dat de andere helft van de steden door de MOE-ers wordt ingenomen. Alle vakantieparken hier zitten er al vol mee (hoezo geen permanente bewoning?).

Er zijn best veel Po0elen die hier hard werken. Maar er zijn ook veel Oost-blokkers die gewoon zwaar crimineel zijn. En die hier komen omdat ze hier in hun ogen toch niet of nauwelijks bestraft worden.

Het Nederland uit mijn jeugd is voorgoed weg. Onze steden zijn getto's. In Nederland op een camping vakantie vieren? Dan zit je tussen zuipende, rokende en stelende Oost-blokkers. Alleen de supermarkten zijn er goed mee, busjesladingen vol bier gaan eruit.

En wij, wij moeten onze mond houden. Wij mogen niet klagen. Wij moeten gewoon erg veel belasting en sociale lasten betalen, en toelaten dat mensen uit andere landen hier goedkoop komen werken. Als ergens een punt komt waarop we dan misbruik kunnen melden moet dat weg. Want wij zijn slechts dom volk dat gewoon hun kop moet houden en moet doen wat men in andere landen vindt.

@Xalex | 11-02-12 | 12:23
Je moet ze inderdaad wel met een flinke korrel zout nemen..

XaleX | 11-02-12 | 12:23
Man, ..... de bergen misstanden vallen zo op je bordje !
Powned hoeft echt geen moeite te doen om op zoek te gaan naar voorbeelden om een programma te vullen. Slechts een onderwerp kiezen is voldoende ! Daarbij is het nog altijd zo: "Geen problemen, ..... valt er ook niets benoemen !" Hoe simpel wil je dat voorgekauwd krijgen ? Je klinkt als een doorzichtige wegkijker en ontkenner in deze !

En Europa druist in tegen de principes, rechten en gevoelens van de Europeanen.

Alles goed en wel, ik maak mij meer zorgen over wat er straks steeds meer tegen "Europese principes gaat indruisen".
Grote lompe organisaties, zonder enige boodschap of interesse bij democratische inbreng, klinken zo valsch als zij over vrijheid solidariteit en andere vette woorden praten.
Een Godwin is hier op zijn plaats.

Als de EU het niks vindt moet het wel goed zijn aangezien ik alles wat de EU goed vindt vrijwel zonder uitzondering idioot vind.

XaleX | 11-02-12 | 12:23
PVV heeft goedkope truukjes de rst heeft strevens dure truukjes wel zo duur dat alles naar de klote gaat.

PVV heeft goedkope truukjes de rest heeft stervens dure truukjes wel zo duur dat alles naar de klote gaat.

XaleX | 11-02-12 | 12:23
Maar als het allemaal zo kut en slecht is, wat doe je hier dan, tief dan lekker op naar Joop.nl daar zitten meer jou type mensen, lekker kk op alles wat rechts is... dahhaaag and don't let the door hit you on your way out.

DaveDH | 11-02-12 | 13:05 | niet ok!
Ik ben hier om jou te pesten, weet je toch.

Alles dat indruist tegen de principes van Europa kan rekenen op mijn steun. Want de principes van Europa druisen in tegen mijn principes.

Die muts moet maar eens de hand in eigen boezem steken. Het centralistische EU-bestuur gaat in tegen alle Europese principes van vrijheid, zelfbestuur en soevereiniteit!

Wellicht dat de PVV niet voor Europa staat?
Toevallig, want veel Nederlanders net zo min.

Wat is er nieuw aan een website waar iemand in de gelegenheid gesteld wordt te klagen over personen van een andere etniciteit/nationaliteit?
Die websites/bureau’s hebben we toch al enige decennia?

Mooi!

Eurocommissaris Viviane Reding bewijst met haar oproep tot het negeren van de klachtensite...dat de EU bezig is,de vrijheid van meningsuiting te ondermijnen..
Ik vind zelf dat de inmenging in nationale problemen DOOR DE EU al veel te ver gegaan is...
Het is toch helder dat de lasten die met de binnenkomende werkzoekende oostblokbewoners verbonden zijn,te hoog zijn voor een land dat zo dicht bevolkt is als Nederland,het heeft vooral te maken met het consumeren van alcohol ,de lage verdiensten in hun thuisland en hun hang naar corruptie,dat zij,ten kosten van alles hier willen blijven..voor werk en de daarmee verbonden goede sociale conditie's in ons land!Terwijl onze eigen jong volwassenen 7-8 jaar in de wacht staan voor onderdak ,als zij een gezin wille stichten,zitten onze goedkope woningen vol met buitenlanders.
ONGEHOORD!

snap niet dat mensen zicht vertegenwoordigd voelen door geert wilders. hij gedraagt zich al een barbaar door alles te schofferen wat het niet met hem eens is.die mentaliteit werkt alleen bij dictaturen. dit is een democratie daar praten we op een beleefde manier met elkaar. en werken we samen ook al ben je het niet eens met elkaar. en als je het daar niet me eens bent dan rot je maar op naar china ofzo.

ik ben het ook bijna nooit eens met de eu. maar vind wel dat je beleefd moet blijven anders ben je in mij optiek niks beter als een haatbaard

Ze zijn net zo simpel als de PVV met hun goedkope media trucjes en massa manipulatie.
XaleX | 11-02-12 | 12:23 | niet ok!


Alleen al deze opmerking geeft aan dat er > 80% kans is dat jij op de een of andere manier uit de staatsruif vreet. Dan heb je belang bij een handhaving van de status quo, waarbij onwelgevallige meningen - hoe ludiek of idioot gebracht ook - doodgezwegen of verguisd moeten worden om de 'makkelijke' geldstroom op gang te houden. Kies maar lekker voor de 'window dressing' van de gevestigde orde waartoe ook links behoort, wees er maar blij mee. Ooit komt er een einde aan de gelegaliseerde corruptie die Nederland nu 'op een fatsoenlijke manier' naar de afgrond drijft. Dan moet jij waarschijnlijk ook aan het werk. ECHT aan het werk, zonder polderend excuusbaantje, subsidie of uitkering.

@wth was dat | 11-02-12 | 14:10 |
"snap niet dat mensen zicht vertegenwoordigd voelen door geert wilders"

GW is de enige politicus die weet te verwoorden wat de gewone man ervaart. En sterker hij doet het ook.
De andere politici zijn gewoon reactionairen die met veel poeha reageren en afgeven op alles wat in hun ogen verkeerd is.

wth was dat | 11-02-12 | 14:10
Na 30 jaar correcte politiek is wel het één en ander op een asociale wijzeden Nederlander iets de strot ingeduwd,correct praten helpt niet bij asocialen.

dit is een democratie daar praten we op een beleefde manier met elkaar.
wth was dat | 11-02-12 | 14:10 | niet ok!

Het simpele wereldbeelden lab:
Marokkaan komt naar Nederland en scheldt alle blonde mokkels voor 'hoer' uit.
Wilders: Wat is die marokkaan een barbaar
wth was dat: Wat is die Wilders een barbaar

Ergens heb ik het idee dat we met jou erbij de oplossing ook niet gaan vinden.

Viviane Reding kan de pot op...

Ze zijn net zo simpel als de PVV met hun goedkope media trucjes en massa manipulatie.
XaleX | 11-02-12 | 12:23 | niet ok!

Alleen al deze opmerking geeft aan dat er > 80% kans is dat jij op de een of andere manier uit de staatsruif vreet. Dan heb je belang bij een handhaving van de status quo, waarbij onwelgevallige meningen - hoe ludiek of idioot gebracht ook - doodgezwegen of verguisd moeten worden om de 'makkelijke' geldstroom op gang te houden. Kies maar lekker voor de 'window dressing' van de gevestigde orde waartoe ook links behoort, wees er maar blij mee. Ooit komt er een einde aan de gelegaliseerde corruptie die Nederland nu 'op een fatsoenlijke manier' naar de afgrond drijft. Dan moet jij waarschijnlijk ook aan het werk. ECHT aan het werk, zonder polderend excuusbaantje, subsidie of uitkering.
SOD | 11-02-12 | 14:13 | niet ok!
Ik ben eigen baas en verdien gewoon mijn eigen centen, powned eet wel van de 'staatsruif' zoals jij het noemt. Verder snap ik niet zo waarom je over links begint, ik had enkel terechte kritiek op de bewuste eenzijdige berichtgeving van powned TV, een programma die bewust een bepaald (eenzijdig) beeld probeert neer te zetten over specifieke actuele onderwerpen. Ze doen het af en toe ook wel oke en kaarten terecht dingen aan, maar ze doen ook vrolijk mee met stemmingmakerij en proberen het beeld van de kijkers in te kleuren ipv objectieve journalistiek die niet halve waarheden of 1 kant van het verhaal uitlichten en de andere kant bewust zwart en negatief neerzetten. Dus vandaar die rioollucht, powned TV riekt.

Ongelofelijk, eerst zonder enige steun van de bevolking, dus op dictatoriale wijze, ons een EURO/EU door de strot heen drukken en dan beweren dat ze voor een vrij Europa zijn??

Ik moest zeggen 'pownews', niet "powned TV".

"Europa" druist in tegen alle principes waar Blaster en nog honderden miljoenen anderen in Europa voor staan..

Politici die anno 2012 nog voor de EU zijn, hebben een geheime agenda die ons zeker zal leiden tot een totalitaire EUSSR!

XaleX | 11-02-12 | 14:50 |
Ach, het verdacht maken van een boodschapper van onwelgevallig nieuws is ook weer zo typisch links.
Verder hoeft u het natuurlijk niet eens te zijn met Powned TV, doch
de enige die hierbij een rioollucht verspreid bent u toch echt zelf!

XaleX | 11-02-12 | 14:50 |
In uw comment van 14:38 heeft u alleen kritiek op Powned TV dus uw herstelcomment van 14:40 "Ik moest zeggen pownews, niet powned TV".
laat zien dat u uw eigen comments blijkbaar ook niet meer begrijpt!
Hoe moeten wij uw vreemde hersenspinsels dan nog begrijpen?

Europa zoals het nu is dat is een ondemocratische molog
(referendum destijds is omzeild) in Griekenland en Italie zitten
zetbazen van Europa (de democratie is daar uitgeschakeld)
niet de burgers zijn in Europa de baas, maar de multinationals
en zo'n europa wil ik niet, verder is alles markt
goedkoop geproduceerde producten uit azie worden zonder importheffing binnen gelaten, waardoor hier onder de laagopgeleiden
een enorme werkloosheid is, waardoor die ook geen koopkracht meer hebben, of zijn van hun baan af-geconcureerd door mensen uit het voormalig oostblok of uit bosnie kroatie enz in de race naar de bodem.

XaleX | 11-02-12 | 13:19
Als dat echt zo is dan mag je wel beter je best doen.

De laatste klik partij uit de geschiedenis had in 1943 ruim 100.00 leden. Ofwel, 30.000 meldingen (waarvan hoeveel juist anti PVV?) stelt geen reet voor en geeft geen enkel signaal af.

Met politiek correct geneuzel los je geen problemen op. (Het klinkt allemaal wel lief leuk en aardig, maar je hebt er niks aan.) Gewoon het beestje bij de naam durfen noemen, zodat problemen in beeld komen en vervolgens aangepakt kunnen worden.

Ik ben eigen baas en verdien gewoon mijn eigen centen, powned eet wel van de 'staatsruif'
XaleX | 11-02-12 | 14:38 | niet ok!

Vogelaar is ook eigen baas in de zieligheidsindustrie. Eigen baas zijn zegt dus nog niet direct iets. De vraag is in dit geval dus of een deel van uw facturen naar overheid, gemeenten, provincies, onderwijs etc. gaat. Voor mij is dat ALLEMAAL staatsruif en het merendeel daarvan zou op zijn minst kritisch bekeken moeten worden. En dan zelfs nog liever met de roze bril van Powned dan met de strontkleurige bril van die hyprocrietengeneratie die ons tegenwoordig bestuurt.

Een vaak gehoord argument om de EU te legitimeren is dat de unie de kans op onderlinge conflicten op het Europese continent verkleint. Maar als je het mij vraagt neemt die kans door de huidige opzet van de EU alleen maar toe.

Prins Pils | 11-02-12 | 15:31 | niet ok!
Ik had het over het TV programma pownews, maar schreef 'powned tv', dat is natuurlijk een zeer schokkende vergissing in woordkeuze die ik maakte. Verder heb ik gewoon een punt en powned knows it. Als ze gewoon eerlijke TV zouden maken dan zouden ze niet alleen filmen hoe een paar tokkies met de auto naar de voedselbank gaan (de incidenten), maar ook even de mensen die echt in de financiele shit zitten en niet eens genoeg eten kunnen kopen om hun kinderen normaal te voeden. Eenzijdige belichting en het aansturen op beeldvorming van de kijkers, daar had ik het over.

Verder nog meer te mierenneuken Mr Buckler?

De enige passnede reactie is van onze Geert:

"Brussel kan de pot op!!!" It says it all.

Vivian moet zelf meer betrokken zijn en niet discrimineren op mensen die niet voor verdringing door Midden- en Oost-Europeanen zijn.

Wat de pvv nu duidelijk aangeef wat er schort aan te ver geopende grenzen,dat had de overheid 50 jaar geleden moeten doen,dan waren er schulden en geen werkeloosheid en onveiligheid geweest,ja zelfs de pvv was nooit opgericht..

ja wel schulden,want wij kopen meer als dat we geld hebben maar oke dat lossen we zelf ook weer op.

Reacties op dit artikel zijn gesloten