Geert Wilders ontkent het, maar hij leest wel degelijk De Volkskrant.

Geert Wilders heeft naar eigen zeggen een bloedhekel aan De Volkskrant, toch leest hij het linkse azijnzure dagblad gewoon. Hij heeft namelijk een digitaal abonnement. Bovendien vertellen 'insiders' dat de krant regelmatig op zijn PVV-bureau ligt.

De Volkskrant zelf openbaart dat Wilders sinds augustus 2005 een digitaal abonnement heeft en schendt dus keihard de privacy van haar lezer.

Eerder ontkende de politicus nog dat hij De Volkskrant las. Toen hij hoorde dat Neelie Kroes in het ochtendblad zei dat de EU zonder Griekenland kan, reageerde hij: "Je zou er bijna een abonnement voor gaan nemen, maar dat gaat wat ver."

Reaguursels

Ook net zo zuur..

We wisten allang dat Wilders nogal hypocriet is toch?

Heb een schijthekel aan de Viva, maar die ligt hier ook wel eens.

Zijn broer heeft 'm natuurlijk opgegeven als lid.

De Volkskrant schend privacy. Sue the fuckers!

Die man kan schijnbaar ook nooit iets goed doen in de ogen van veel mensen en media.

Tja, verbaast me enigzins niets... All politicus moet je de kranten lezen, en dus niet alleen de Televaag.
.
Sowiezo schijft hij vaak genoeg opiniestukken die in de Volkskrant verschijnen, dus het zou raar zijn als hij hem nooit las.

Know your enemy....

Boeiend. Stel hem eens een inhoudelijke vraag over een serieus onderwerp, in plaats van of die wel of niet de krant leest. Kutmedia.

Leuk, de abonneelijst van de Volkskrant wordt openbaar gemaakt.

Volgens mij heeft ie in een verdwaasde bui gedacht dat hij een abonnement op Volk en Vaderland afsloot.

DataValue | 09-02-12 | 15:01
Hoezo is dat hypocriet? als politicus moet je toch weten wat de vijandelijke media over jou berichten? dat is politiek 101 vriend.

Ik zie een rechtszaak wegens schending van privacy aankomen. Een terechte overigens.

Weet zelf waarschijnlijk niet eens dat hij dat abbo'tje heeft, niks om je druk over te maken, behalve dan dat de volkskrant de privacy van zijn abbonee's schendt, dat is dan wel weer zwaar bedroevend.

know thou enemy

Zou hij ook een registratie op Joop.nl hebben?

De VK is toch veel te ingewikkeld voor de Grote Blonde Leider?

Wat Kiwi45 zegt.
www.youtube.com...

Misschien heeft Wilders een kat en gebruikt ie hem voor de kattenbak.

Wie zegt dat hij'm leest?

Lekker belangrijk...

Ja, nou en?

Denk niet dat 'ie de grote woorden begrijpt. Maar ach, grote woorden heeft deze jongen niet nodig in de politiek. Een vocabulaire van scheldwoorden is voldoende voor deze parlementariër.

Wilders moet zijn secundaire speerpunten ergens vandaan halen, of dachten jullie dat hij die zelf bedacht?

Misschien vindt hij het wel aangenaam toiletpapier. Wie weet.

Iedereen verafschuwt de Telegraaf maar iedereen leest 'm wel al dan niet digitaal.
Wilders zal denken ik moet mijn vijand leren kennen en snel kunnen tweeten als er weer linkse onzin in staat.

Kom maar linkse landverraders,reaguren maar.

Ach ja de hele politiek is een hoax ééns in de vier jaar mag je van de schijndemocratie een kruisje zetten voor je volksverlakkers die de volgende dag alweer verder gaan met hun eigenlijke programma en zelfverijking alle partijen zijn gewoon kut en ik stem gewoon nooit meer want het is gewoon allemaal een illusie.

DataValue | 09-02-12 | 15:01
Omdat het om Wilders gaat, laat je je principes van privacy dus maar varen ? Prima hoor,.... vanaf morgen alle foto's en namen van de criminele en helaas vaak uit het merendeel bestaande zogenaamd cultuurverrijkende volk, in de media.
Pfffff, je bent nog erger dan erg zeg !

NOU ÉN???
-
Wilders moet toch o.a. op de hoogte blijven van alle verdachtmakingen richting PVV in kranten, op tv en radio?
Hij zal misschien/waarschijnlijk wel op meerdere kranten zijn geabonneerd.
Zijn Pechtold,Cohen,Sap en Roemer óók abonnee van de Volkskrant en zoja waarom wordt alleen Geert Wilders genoemd?

Weer zo'n item waarvan ik me afvraag: wat moeten we hiermee,zijn er geen andere onderwerpen??

kijk dat is het ding als je populist bent, je moet overal van op de hoogte zijn om je ongezouten mening erover te kunnen geven..

Zal ik dan ook maar vermelden dat de meeste speeches en debetpunten van een minister geschreven worden door 20 jarige meisjes op stage.

hij moet toch weten wat zijn linkse vrienden aan bagger publiceren.

Aldus de man die het imago ophoudt alles te durven zeggen en zich nergens voor schaamt.

Ken je vijand

Haaretz ligt voor nop op z´n bureau.
Boeie !

Doe's normaal man

"...en schendt dus keihard de privacy van haar lezer. "

Je kan ook zeggen dat de Volkskrant een leugen de wereld uit wil helpen en daarvoor niet gebruikelijke middelen toepast. Ligt eraan hoe je dat uit wil leggen...?

mezelf@
criminele = criminelen

Hij krijgt het abonnement waarschijnlijk graties

@stijlloos reaguren | 09-02-12 | 15:19 | niet ok!

Nee, deze gegevens komen uit de database van een klantenbestand. De Volkskrant heeft geen enkel recht dit te openbaren. Uw zou toch ook niet fijn vinden als instanties uw gegevens openbaren en waar u allemaal wel niet lid van bent, wat u bezit etc...

Ik heb gehoord dat Wilders z'n schoenen aan trekt s'morgens.
Daar zou toch een mooi stukje over geschreven kunnen worden.
WTF waar hebben we het over.

"...ik stem gewoon nooit meer want het is gewoon allemaal een illusie"

benzat | 09-02-12 | 15:15 | niet ok!


Stemmen is een illusie van invloed in ruil voor inperking van vrijheid.

Know your NME.

Ik zou de Volkskrant niet willen als de PVV hem las.

OHW.Ik weet het al , hij trekt misschien eerst z'n linker schoen aan. mmmm? linker schoen dus toch links. misschien leuk voor morgen.

www.youtube.com...

En misschien leest Roemer wel het FD om op te hoogte te blijven.

Logisch dat hij de VK leest. Een beetje zichzelf respecterende politicus snelt de koppen van alle kranten. Bovendien geeft de VK hem ruim baan op de opiniepagina. Geen nieuws dus.

Nieuw topic op Powned!

"Wilders gebruikt het NRC toiletpapier"

De Volksrant is hoe dan ook een kutkrant:
www.youtube.com...

Het is vrij logisch dat Wilders op de hoogte wil blijven van media die boze dingen over hem schrijven. Het is ook logisch dat Wilders liegt. Je wordt geen politicus als je in Den Haag geen brevet Leugen & Bedrog kunt laten zien.

ALLE verstandige politieke partijen lezen natuurlijk ALLE kranten!
Meestal hebben ze dan een kantoorklerk in dienst die dagelijks een soort knipselkrant maakt met politiek belangrijk of partijgebonden nieuws.

Ik heb ook een hekel aan domlinks, maar toch 30 jaar abonnee van de VK geweest. Voor mijn gevoel wŕs er niets anders. Nederland heeft -naast de de Volkskrant- alleen een paar infantiele zeikkrantjes waarin sport en SBS-6 nieuws de boventoon voeren.
Nu alweer vijf jaar abonnement op het Parool. Prima krant met goede columnisten waaronder 'de baas' Theodor Holman.

Een volksvertegenwoordiger die liegt. Moet kunnen bij die transparante PVV.
O ja, fuck de Volkskrant...

De altijd zo fris & monter ogende Geert ziet er op deze foto wat verlept uit. Met Tofik de Amsterdamse leerbarretjes afgekeest, Geert?

Dat heb ik altijd al willen weten.ppppffffffff

En sinds wanneer mag een krant naar buiten brengen wie de abonnees zijn?

Het lijkt me erg verstandig dat je als politicus een beetje op de hoogte bent van wat er in het land en in de journalistiek gebeurt. Dus zo'n abonnementje op de VK lijkt me dan idd geen slecht idee. Ik vind dat eerder verstandig dan hypocriet. Dat gezegd hebbende blijft VK een knuddekrant en PVV een prutpartij. Maar dat terzijde.

Partij Van Volkskrantlezers

Lijkt me nogal logisch. Je moet altijd in de gaten houden wat je tegenstander in het nieuws brengt...

Prins Pils | 09-02-12 | 15:41 |
Je hebt gelijk maar Wilders had geen takiya moeten plegen door te zeggen dat hij de krant niet las. En aangezien dat Wilders geen Jood is gaat Baba Kamma 113a bij hem niet op.
Verder lekker belangrijk wat Wilders leest.

Hypocrisie is hem niet echt vreemd toch?

Waarom zou je geen bladen lezen die haaks staan op je eigen overtuiging? Daar word je beslist niet dommer van en het houd je scherp!

wilders heeft gewoon Sun Tzu gelezen: ken je vijand zoals je jezelf kent

OP een gegeven moment heb je alle bladen uit de koran ook wel gebruikt als wc papier en moet je toch iets anders (kanarie's zijn ook zo jaren 90)

een hekel hebben aan is iets anders dan niet lezen. vanuit zn rol kan ik me voorstellen dat hij wel meer leest waar hij een hekel aan heeft maar waarom zou je dat ontkennen?

politici zijn vaak niet te volgen...

dat de volkskrant onthult dat hij een digitaal abonnement heeft is op z'n minst bijzonder en materiaal voor een rechtzaakje lijkt me.


Is toch ook logisch dat je pas een mening formuleert na dat je de krant meerdere malen hebt gelezen?
Bovendien is het als politicus zijnde toch een morele verplichting zoveel mogelijke soorten informatiebronnen door te spitten?

Geert heeft geen account op PowNed. "There are no Americans in Iraq!"

Jezas Koeristas, alweer zo'n non-topic over Wilders.
Hoe hoog ligt jullie dagelijkse quotum?

DaveDH | 09-02-12 | 15:06 | niet ok!
Ik ben je vriend niet, maat!

lolliepop | 09-02-12 | 15:16 | niet ok!
Uhh, ok...?! Waar heb ik iets over privacy, foto's van criminelen, etc. verteld?
Verkeerde nickname ge-copy-paste misschien?

@dexal dat meermalen lezen zie ik niet helemaal (dan hou je nooit meer op met lezen) maar verder helemaal eens maar waarom ontkennen?

Ik denk dat Geert ook een account heeft op Joop.nl. Gewoon omdat het kan.

Hitler at Jodenkoeken

Het is toch zo dat politici een gratis abonnement kunnen krijgen op alle kranten?
Niet raar dan dat ie er gebruik van maakt, zelfs als het een waardeloze krant is.

Zo slecht is die krant trouwens ook niet, zitten nogal wat leeswaardige columns in als je door de eenzijdigheid heen prikt.

*lezenswaardige

ik spaar volkskranten...voor de kattebak

Gewoon weten wat de vijand over je schrijft.Je moet toch op de hoogte blijven hoe die zure mensen over je schrijven.

Staatsgeheimen liggen schijnbaar op tafel en staan niet in de krant.

Er komt één woord spontaan in me op: H u i c h e l a a r

rosher | 09-02-12 | 16:37 | niet ok!
Helemaal mee eens, Rosher, maar waarom ontkennen?

Waar gaat het om, geen elfstedentocht dus maar over iets onbenulligs lopen zeiken?

Hyperinactief | 09-02-12 | 16:34 | niet ok!
Wel raar dat hij liegt over zijn abonnement. Ongetwijfeld is de rest van zijn uitlatingen 100% waar

Non nieuws.

Barbabob | 09-02-12 | 16:41 | niet ok!
Zeiken? Betrouwbaarheid dat is de kwestie.

Vanbleautenbil | 09-02-12 | 15:40 | niet ok!
Een interessante kronkelredenering, Blote Bil.

Geert Wilders publiceert regelmatig discussiestukken in de Volkskrant. Desondanks worden deze discussiestukken genegeerd door politici en veel journalisten omdat die graag vol houden dat Geert Wilders alleen maar tekstjes van 140 tekens kan versturen.

Dat Geert Wilders een hekel heeft aan de Volkskrant lijkt me dan ook een broodje aap.

IJStengel | 09-02-12 | 16:47 | niet ok!
Broodje AAP? Onze Geert-AOW op 65-Wilders meldt het zelf, weliswaar impliciet, maar hij meldt het.

@dries62 | 09-02-12 | 15:35
Het zal jou tijd allemaal wel uit duren he, babyboomsk...

Wilders leest de krant, zelfs de krant die hij niet leuk vindt.

NOU!! Mobiliseer de troepen! Roep de rayonhoofden bij elkaar!!

-weggejorist-

Tommygunner | 09-02-12 | 16:50
62 is ook al babyboom?
Waar houd het op!

Non nieuws.
Pffffff | 09-02-12 | 16:42

Des te verbazingwekkender dat hij er een abonnement op heeft genomen.

...

Oh, u bedoelt dit artikel... :-D

DataValue | 09-02-12 | 16:21
Pffff, ..... en gewoon nog een extra schepje er bovenop doen !
Het woord hypocrisie dekt bij jou zelfs de lading niet. Je meet serieus met twee maten Data, flauw dat je nu in de ontkenning schiet.

-weggejorist-

-weggejorist-

-weggejorist-

harry1802 | 09-02-12 | 15:15
Ik heb een keer iets kritisch over Geert gezegd. Terwijl de grote Leider en zijn partij nog nooit iets doms hebben gezegd en nog nooit een plan hebben gehad dat slecht zou zijn voor Nederland. Ik geef eerlijk toe, mijn kritische noot sloeg nergens op en was alleen maar bedoeld om sneller te stijgen in de rangorde van de lokale NSB. Denkt u dat er nog hoop voor mij is?

De serverts gaan wederom spontaan op tilt zie ik...

logisch, de telegraaf schrijft namelijk wat hij zegt, hoeft ie dat niet meer te lezen, toch ?

Luchtschaap | 09-02-12 | 17:00 | niet ok!
wat een genuanceerd comment! mijn complimenten. Overigens: last van trillende vingers? 3x zelfde comment

propper1000 | 09-02-12 | 16:44,
Er gaat bijna geen dag voorbij of ik zie/hoor een politicus liegen. Ik bedoel dat in internationaal verband, het gebeurt uiteraard niet alleen hier. Dus mijn conclusie: een politicus die niet liegt, wordt als politicus niet erkend noch serieus genomen. Wat is daar voor kronkel aan?

Benito Wilders en De Volkskrant hebben vooral gemeen dat beide(n) van huisuit rooms-katholiek zijn. Ten andere hebben ze allebei de pest aan een bepaalde bevolkingsgroep, maar niet aan dezelfde. Aangezien tegengestelde polen elkaar aantrekken, ligt het voor de hand dat de grote, blonde leider een abonnement op de vooral op het Amsterdamse grachtengordelvolk afgestemde, voormalige jezuďetenkrant is geabon(bor)neerd.

Ik zie Wilders als ik afga op bovengenoemde quotes, nergens ontkennen dat hij een abonnement heeft op de Volkskrant.

tjongejonge, volgens mij heeft elke politicus een abonnement op een aantal kranten, waaronder ook niet favoriete kraNTEN. Gewoon beroepsmatig nodig. En niet voor niets ken uw vijand. Voor Wilders dan wel he.

De open haard steek je er prima mee aan ..

De zuurste journalistiek vindt je gewoon op geenstijl!

Natuurlijk. Het is altijd verstandig de bagger van je vijand tot je te nemen. Weet je hoe die denkt.

Hey lekker wijf is het met me eens, krijg een wegtrekker.

De Volkskrant heeft privacy selectief hoog in het vaandel.

Als hij nou zegt "JE zou er bijna een abonnement voor gaan nemen" dan wil dat toch niet zeggen dat hij zekf geen abonnement heeft?

Lijkt me eerlijk gezegd nogal logisch dat een politicus alle kranten leest of op zijn minst krijgt. Je moet toch in de gaten houden wat ze allemaal van je proefbalonnetjes vinden en welke journalisten je geen antwoord meer moet geven?

Alles wordt weer lekker uit z'n verband getrokken. Ik las onlangs dat de PVV personeel in dienst heeft die de dagelijks alle media checken, met name op berichten waar diezelfde PVV in fungeert.Tig jaar geleden was het ook een publiek geheim dat de Telegraaf door PVDA-kamerleden werd gelezen, al durfde niemand daar voor uit te komen. Inmiddels stellen PVDA's gewoon "openlijk" kamervragen n.a.v. artikelen uit de Telegraaf.

Dat Wilders de moderne Volk en Vaderland leest maakt hem nog geen landverrader.

En wat is daar mis mee? Ik vind het juist slim om te volgen wat je "opponent" zegt en doet, zou links, of wat daar voor doorgaat, omgekeerd ook moeten doen. Niet meer dan logisch. Enfin, wie van de NL politici lezen ook de Donald Duck? Vind ik een veel interessantere vraag eigenlijk.

De Volkskrant redactie kon het weer niet laten hoor.....

Know your enemy......... zullen we maar zeggen

Amsterdam Hustler | 09-02-12 | 17:28 "De open haard steek je er prima mee aan .."

Valt nog vies tegen hoor met een digitaal abonnement.

Wie leest hem voor...?

Ik heb een bloedhekel aan het partijprogramma van de SP, maar dat lees ik ook. Hoe kun je anders ergens een mening over vormen?

En bovendien; de meeste politici hebben een abonnement op iedere bekende krant. Gewoon omdat je als politicus toegang wilt hebben tot alle actualiteiten.

DaveDH | 09-02-12 | 15:06

wel als je ontkent een abonnement te hebben.

dan noem je dat keihard liegen.

De PVV je zou er bijna een abonnement op nemen, maar dat gaat te ver

wel als je ontkent een abonnement te hebben.
dat noem je dat keihard liegen.
StevenQ | 09-02-12 | 19:31 | niet ok!
Ook waar. -1 voor Wilders.

Keep your friends close, but your enemies even closer :)

GodChristus... Volgende scoop: Wilders gebruikt ook gewoon plee-papier!

phoe hee, iets met "know your enemy" ?

Geert prima,zo weet je waar al die onzin en linkse propaganda vandaan komt en kan je er passend op reageren en jouw gelijk aantonen!

Niet richtingsloos maar beroerde vanhet gedraai/gekonkel ....
Als hij maar niet vergeet dat zijn stemmers net zo denken
GO geert jouw mening is meestal niet de mijne maar je hebt het recht/stemmers die te verkondigen.!

Het opperhoofd Sjef van de abodementen afdeling van De Telegraaf weet wie dagelijks De Krant van Wakker Nederland leest. Zelfs Bea weet hem te vinden als ze het "vod" niet op de deurmat aan mocht treffen. Het abonnement op de Volkskrant van Wilders is een scheet op het altaar van fatsoen vergeleken met de abonnementenadministratie van De Telegraaf.

Man, man, man, wat is dit nu weer?
Je zult maar als Volkskrant-abonnee bekend staan, dan kun je het verder wel schudden. Zelfs al publiceert die krant regelmatig je zelfgeschreven opiniestukken, dan nog.
Wilders is nu echt te ver gegaan!

Goed om te weten B. Rutten, ik zal het laten meewegen in mijn oordeel over G. Wilders!! Thanks, ......

Logisch toch.
Je krijgt pas een hekel aan de Volkskrant als je hem leest, dus als je abonnee bent... Hoe kan je iets hekelen wat je niet kent? :/

Ken je vrienden, ken je vijanden beter!

Mag dat niet dan? Ik lees ook de Volkskrant.

-weggejorist-

Privacy? Waarom mag men niet weten welke krant de heer Wilders leest? Lijkt mij logisch dat je als politicus zoveel mogelijk nieuws leest om op de hoogte te blijven. En als het hem niet zint dat nu bekend is dat hij abonnee is zegt 'ie toch op?

In order to beat your enemy, you must first know your enemy

Sun Tzu

Hij kijkt zeker alleen naar de plaatjes.

lijkt me goedkoper en makkelijker dan iedere dag naar de kiosk rennen. Dat een politicus, van welke partij/beweging dan ook, de krant leest en probeert om hetzelfde nieuws van zoveel mogelijk bronnen te controleren, lijkt mij iets dat je wel van ze mag verwachten, al hebben ze nog zo'n hekel aan een bepaalde krant.

Een extreemrechts gerichte politicus leest een links gerichte kwaliteitskrant, nou dat toont dan wél even aan dat Geert Wilders behoorlijk hypocriet is.

"Eerder ontkende de politicus nog dat hij De Volkskrant las." "Je zou er bijna een abonnement voor gaan nemen, maar dat gaat wat ver."
......
Vieze huigelaar.

Wilders ontkent wel veel meer. Hij ontkent zijn donkere haarkleur....Zul je zien dat hij ondanks zijn haat jegens Oost-Europeanen zelf een vrouw heeft uit die contreien...

Jezus wat interessant zeg. Het is een politicus en die lezen veel verschillende kranten.

Goed blad om openhaard mee aan te maken !

Smerig van de Volkskrant. Je zou verwachten dat ze de privacy van haar abbonnees niet zomaar op straat zou gooien.

Om goed op de hoogte te blijven van het geroezemoes en geruis om je heen,moet je alles bijzonder goed beluisteren,Wilders is in dit soort zaken bijzonder slim.

lijkt mij dat leke politicus elke krant een abo heeft. mevrouw sap zal de telegraaf ook lezen en de elsevier.

is geen issue maar het is gelukt deze dag zijn ze wee rin het nieuws met dank aan de vk.

Er vallen hier een paar reaguurders flink door de mand qua blinde Wilders-haat. De enige partij in dit nietszeggende nieuwsberichtje die wat te verwijten valt, is de Volkskrant.

@Inguz | 10-02-12 | 01:50
Op basis van de hierboven aangehaalde quotes kan ik trouwens niet concluderen dat-ie ontkend heeft een abo op de Volkskrant te hebben. Hij is dus geen 'huigelaar'.

Vukking hell hey! straks komt nog uit dat ik ook een abbo heb. laat mijn Privacy eensch met rust!

en adolf hitler om maar even een preemptieve godwin te plegen, luisterde behalve naar Wagner ook naar Jazzplaten, al vond die niet dat de rest van het duitse volk sterk genoeg in de schoenen zou staan om weerstand te kunnen bieden aan de bestiale lusten die in deze muziek besloten zou zijn...

Het is wat..

Het ligt in ieder geval niet op z'n ontbijtafel

Gelukkig snapt Wilders dat in het PVV partij courantje, de Televaag, uitsluitend "Henk en Ingrid" berichten staan in "Jip en Janneke" taal (en met grote letters). Een abonnement op de Volkskrant het NRC en vooral het FD houd je op de hoogte van wat er echt gebeurt.

SERIEUS is dit nieuws??? mijn buurvrouw leest deze krant ook. who cares

Dat hij een abonnement op de Volkskrant heeft, toont in mijn ogen aan dat hij behoorlijk hypocriet is.

Ach ja, dat je een hekel hebt aan een krant wil niet zeggen dat je hem niet hoeft te lezen. Misschien wil 'ie bijhouden hoe links getinte kranten hem afschilderen, zodat ie weer kamervragen kan gaan stellen als ie iets leest dat hem niet aanstaat.

Know your enemy?
Morgen een Marokkaan in jullie bedje?
(Bel me maar als jullie vrouwtjes eraan toe zijn ;) )

Reacties op dit artikel zijn gesloten