*

Diederik S.

Samsom streeft naar een oplossing die verantwoordelijk toont.

PvdA-voorman Diederik Samsom waarschuwt voor een te grote toestroom van vluchtelingen. Een onbeheersbare instroom van mensen doet de gemeenschap uiteenvallen, zo stelde hij vandaag in zijn toespraak op het partijcongres van de PvdA in Amersfoort.

De Nederlandse verzorgingsstaat moet nieuwkomers kunnen opnemen en integreren, benadrukte Samsom. Hij verdedigde zijn onlangs gepresenteerde plan om de vluchtelingencrisis aan te pakken.

Het PvdA-kopstuk sprak over een plan dat "ruimhartig toegang voor vluchtelingen creëert en de vluchtelingenstroom beheersbaar maakt. Zonder mensensmokkel, zonder verdrinkingen." Hij zei te streven naar een oplossing die verantwoordelijkheid toont voor de mensen die hier naartoe komen, maar ook voor de "mensen die hier al zijn".

Eerder in december zei de politicus in het Nederlands Dagblad dat een bevolking van zeventien miljoen mensen makkelijk 200.000 vluchtelingen kan opvangen.

Reaguursels

Goh....

Wat een vent...

NSB'er Samson is bang voor bijltjesdag.
En terecht.
De VVD en de PvdA met in diens kielzog D66 mogen nooit maar dan ook nooit vergeten worden voor hun desastreuze beleid.

Wat een mafkezen zijn het toch , weten ze nu zelf nog wel wat ze willen .

Het inzicht bij Links komt altijd wel. Het duurt even, maar dan denken ze hetzelfde als snelle denkers als Geert.

Voor de zekerheid stem ik toch maar Wilders en niet op de populisten van de PvdA.

Samsom, je bent de arbeider kwijt en die krijgt de PvdA nooit meer terug.

De weg kwijt.

Wat een sukkel. Dat had ik hem van tevoren ook al kunnen vertellen dat het teveel zijn. Nu is het te laat. Kom maar met een oplossing Samsom!

De weg kwijt.
nounounou | 13-02-16 | 18:30 |

Kijk maar eens op de site van Elsevier wie nog meer de weg kwijt is!!

Hiervoor is de term Spuit11 voor uitgevonden

Zie je jezelf al staan op het schavot op het Binnenhof, Diederik? Loopt het je al dun door de broek als je denkt aan de volkswoede die losbarst als de volle omvang duidelijk wordt van wat jij en je holmaatjes van de VVD ons geflikt hebben? Zie je de bui al hangen? En hoop je dat het niet te laat is? Ik help het je hopen, vieze natnek. Maar het zou zomaar te laat kunnen zijn.

200.000 stuks konden we nog wel aan nog geen weken geleden en nu deze reactie! Geloofwaardig?

Nieuwkomers willen niet integreren, maar eisen wél "gratis geld". Je snapt het nog steeds niet, he trekpop ?

smerige populist die Samsom .. gelukkig gaat die NSB partij helemaal kapot !

nou volgens mij is hij nog steeds bezig met het verantwoorden voor een enorme toename van migranten. Ik heb hem nog niet horen terugkomen op zijn 200.000 waarvan hij meent dat onze samenleving die aan kan. Hij blijft volhouden dat nivelleren de oplossing is. Allemaal even arm en allemaal voor elkaar zorgen.. 1 grote happy familie..

Samsom van welke afdeling uit het GGZ komt hij ;)

Het schijnt, men zegt, er wordt verteld dat Volkert eerst Samson wou elimineren. Maar toe hij dichterbij kwam en het hoofd van Samsom bekeek, schijnt hij gezegd te hebben "Laat maar, er ZIT in jouw hersenpan al een enorm gat"

vluchtelingen?? Ik zou het toch eerder migranten noemen!!

Misschien een idee om wat aan die verzorgingsstaat te veranderen waar de migranten zo dol op zijn. Dan willen ze misschien ook niet meer komen.

Terug links worden Samsom en de PVDA, dat is de enige manier om uw partij te redden.
En het hele socialisme trouwens.
Waarom laat links een oer links standpunt als gelijke rechten voor de vrouw zomaar afsnoepen door Wilders en consoorten?
Waarom durft Links niet meer te zeggen dat culturen en godsdiensten die duidelijk de vrouw als minderwaardig behandelen en als bezit van de man beschouwen te veroordelen als zijnde crimineel.
Is dat wat ze noemen "Politieke Correctheid"?

Ik ben links, al heel mijn leven en ik ben tegen de manier waarop vooral binnen de islam vrouwen als slaven leven.

Win mij terug Samsom en je wint honderdduizenden kiezers terug.

Zelden een partij gezien die zo erg achter de feiten aan loopt. Altijd te weinig en te laat. Wat een idioten. En het ergste is, de PvdA veroorzaakt onze ondergang. Maar niet alleen de PvdA, natuurlijk ook de pseudo-rechtse partij de VVD, en de blinde eurofielen van D66, en de gristenhonden van het CDA, CU en SGP. Allemaal zijn ze verantwoordelijk voor het onveilig maken van onze straten met massa's aan non-productieve immigranten, wat ons nu al bijna de kop kost, maar wat ons zeer zeker de kop gaat kosten als ze er nog veel meer binnenlaten.

Dat moet me daar toch wel een feestje zijn.
Zo vroeg al in de lorem.

Je moet eens op een rijtje zetten wat Samsom het afgelopen jaar allemaal geroepen heeft over de 'vluchtelingen'.
Die kerel spoort echt niet.

Dat die lul tijd heeft om te proberen zeteltjes te scoren met lulverhalen...
Moeten er namenlijk geen Shell-slangen worden doorgesneden of rotsbloken in viswater worden gepleurd..?
Rot toch op joh,ongeloofwaardige kwiebus.

snelle rekensom leert dat als 1 vluchteling zijn familie mag overhalen, 200,000 x 5 gezinsleden of meer = 1.000.000 pracht parreltjes erbij

Het kan nog gekker: www.omroepgelderland.nl...

Pluchepraat.

@hotlegs | 13-02-16 | 18:34
Omdat ze geilen op de multiculturele samenleving. Daar trekken figuren als Samsom zich op af. En de islam moet en zal een plek krijgen in de Nederlandse samenleving, het maakt niet uit hoeveel mensen moeten lijden hierdoor, het maakt de PvdA helemaal niets uit. De PvdA interesseert zich niet in wat de burger wil, omdat het een elitepartij is geworden van opportunisten. Het is een opstapje naar een mooie baan. Lekker graaien. Zoals Elle Vogelaar nu doet, en zoals Wim Kok al een geruime tijd heeft gedaan. Het interesseert ze allemaal geen moer. En de gewone man/vrouw betaalt de rekening.

Tilburgse bluf | 13-02-16 | 18:31
Inderdaad, de héle PVDA.

Samsom, met zijn 200.000 handophouders, wordt echt geruimd voor de verkiezingen voor Asscher. En dan krijgt hij een dikbetaalde baan als commisaris van een of ander groot goede doel clubje.
Je ziet het van lichtjaren vooruit.

ik vermoed een correlatie tussen voortschrijdend inzicht en verkiezingen.

Te laat Diederik.......veeeeel te laat.

Jammer dat niemand tijdens het congres kritische vragen over de vluchtelingencrisis stelde.

Hij heeft gelijk. We kunnen makkelijk 200.000 vluchtelingen opnemen. Alleen niet als ze uit een moslimachtige cuptuur komen. Maar 200 k Belgen, Duitsers, Italianen of Chinezen zijn van harte welkom.

De smerige wegkijker die het land onleefbaar maakt voor onze kinderen. En de PvdA adepten smullen er van. 0 zetels vleespet.


Met zo weinig inzicht kan je er maar beter mee stoppen.

Dag PVDA het waren 70 lange en beroerde jaren, nu al die nare NGO's waar jullie bij betrokken zijn en de lokale bolwerken nog even stopzetten en dan kan de rest van Nederland het weer gaan opbouwen.

Dit had een PvdA man 40 jaar geleden moeten roepen, dan was hij weg gehoond. lol
Juist die lamzakken hebben ons opgescheept met veel onaangepast volk die een vreemde sekte aanhangen.

Risingson | 13-02-16 | 18:43

Maakt u daar maar gerust een causaal verband van. Maar Diederikje is te laat, naar mijn bescheiden mening. De PvdA wordt gedecimeerd en ik hoop dat ze nooit meer een rol van betekenis vervullen. Ik hoop dat dat ook geldt voor de partijen die Old_Spice | 13-02-16 | 18:34 al noemde.
Dit land is ernstig ziek en een steeds groter deel van de kiezers begint door te krijgen dat dat komt door het bestuur.

Het zaakje wordt moedwillig naar de kloten geholpen met als achterliggend doel het vernietigen van Nationale Identiteit om op die manier het door de burger niet gewilde Groot Europa erdoor te drukken. De elite dreigt echter zijn hand te overspelen, want je kunt veel mensen lang voor de gek houden maar niet iedereen tot in alle eeuwigheden. En nu probeert een deel van hen zich als bange wezels in hun stinkende holen terug te trekken in de hoop de dans te ontspringen. Ik hoop vurig dat zij daarin niet zullen slagen.

Bijltjesdag komt.

200.000 mohammedanen is te veel, veel te veel, sterker nog er zijn hier al ruim 1.000.000 mohammedanen te veel

Vieze gore landverrader

Maar 200 k Belgen, Duitsers, Italianen of Chinezen zijn van harte welkom.
Randall3.0 | 13-02-16 | 18:49
Wat betreft de Duitsers moet ik helaas opmerken dat Merkel niet (meer) welkom is...

Samsom van de Partij van de Arbeid is volledig de weg kwijt , eerst wil hij iedereen hier heen halen .>!
Dan ,moet men de vluchtelingen stoppen en nu weer ruimhartig mee omgaan.>! Kunt U er nog een touw aan vast knopen..>! Ik niet.

Ze weten helemaal zelf niet wat men moet doen, en gaan heel langzaam naar de Grenzen sluiten..! Want ze willen Geert Wilders niet zijn gelijk geven...en in de kaart spelen en de mensen terug te sturen en de poorten sluiten....want het draagvlak is aan het verdwijnen. Dat is logies..de mensen zijn niet gek.!
Politieke elite zeggen Ja en bedoelen Neen. en dan later wel weer Ja.............zoek het maar uit......ik heb mijn keuze al gemaakt voor het volgende jaar met de VERKIEZINGEN.

In ieder geval geen Partij van de Arbeid en VVD en geen GroenLinks en CDA en geen SP....! Want......... dan is het van de regen in de Drup.

Merk je steeds vaker.. PvdA'ers durven er niet meer voor uit te komen, raadsleden hebben liever niet hun prive adres op de site en burgemeesters roepen graag de noodtoestand uit als er publiek aanwezig kamn zijn.
Het zal overigens nog jaren duren om al die ambtenaren en bestuurders eruit te trappen om zo het laatste PvdA vuil weg te werken en we weer kunnen gaan bouwen aan ONS land.

Ja Samsong je vergeet af en toe is wat. Mijn Oma had dat ook, Bij dementie is de informatie niet meer toegankelijk en lijkt het alsof deze voorgoed is verdwenen. Maar zie het positief, als de dokter zegt dat je nog 14 dagen te leven hebt ben je dat 5 minuten later weer vergeten.
www.alzheimer-nederland.nl...

Zal het ff samenvatten voor de dode boom headlines van (over)morgen: Samson:"Wilders heeft gelijk."

Samsom zag die 200.000 extra stemmen wel zitten. Hij vergat alleen de realiteit een beetje.

Bang, Kruiperig, angstig, incompetent en laf politiek korrekt Bestuur.
Bang om de EU-politik van Obersturmfuhrer Merkel dwars te zitten.

Het draaien is begonnen, eerst was iedereen welkom, daarna toch niet meer, daarna 200k, en nu weer niet. En dan de PVV populistisch noemen dan!

Samson heeft veel geleerd bij de laatste Bilderberg conferentie, niet alleen in putin zijn hoofd kijken maar ook leren weg kijken...ga zo door.

Oei,joei,joei, hij maait het gras voor Geerts voeten weg, dat mag toch niet.

Samson is bezig met het creeeren van draagvlak voor de 200.000 die onze participatiesamenleving makkelijk aan kan.. volgens de SamSam gedachte dan.

Iets meer dan een jaar VOOR de verkiezingen komen Didi en zijn makkers met zogenaaamde oplossingen. Was er voor komend jaar volgens Didi nog met gemak ruimte voor een paar honderdduizend nieuwe vluchtelingen? Allemaal verkiezingsretoriek. Op naar nul zetels, trap er niet in! Nul komma nul visie, allemaal korte termijnpolitiek.

Maco3key | 13-02-16 | 19:08
Fijn uw aannames daar kan ik wat mee.

Maco3key | 13-02-16 | 19:08
samsam was daar niet bij.. wel Pechthold, Dijsselbloem, Rutte, Bea en Klaas Knot van DNB..

Ze met een katapult terugschieten als ze zich niet gedragen lijkt me de meest werkbare optie om een duidelijke boodschap uit te dragen.

Samsom laat zich volgende week vrijwillig opnemen in het Pieter Baan Centrum, hij kan de druk niet meer aan...

En terwijl Samsom spreekt is het Schilderskalifaat weer eens in opstand gekomen en is daar een herhaling van de Kristallnacht aan de gang.

Ik hoop niet dat de PvdA Samson afzet. Zou zonde zijn. Op naar 0 zetels!!

Man man, je weet helemaal niet waarover je praat, sukkels. Kan iemand deze pipo uit de politiek trekken aub? En de mafkezen die op zo'n prutser stemmen svp stemrecht innemen. Man man, wat een prutsland is dit aan het worden zeg.

Laten we eerst even verkiezingen houden, je hebt helemaal geen volksmandaat meer.

Welke gemeenschap?
Dankzij de wegkijkerij van afgelopen decennia, waarin de pvda uitblonk, is er apartheid door de moslims gemaakt. Hullie en de onreinen en ongelovigen, zoals wij zo vriendelijk worden aangeduid. Vervolgens gaan Samsom & co roepen van hoe meer asielgieren hoe beter en iedereen die dat niet vind is extreem rechts, maar nu weer een scherpe draai maken. Didi's wegen zijn ondoorgrondelijk.

Heeft Didi er toevallig een paar in de buurt gekregen en ervaart hij overlast?

-weggejorist-

nounounou | 13-02-16 | 18:57 | niet ok!

Ok, 199.999 dan.

Na de verkiezingen is ie alles weer vergeten, zoals alle politici. Stelletje schijnheiligen

XaleX_2 | 13-02-16 | 19:17
Het is u misschien ontgaan maar we stemmen, en geven de partijen een volmacht voor een aantal jaren.
Mag u zeggen voor hoeveel jaar.

-weggejorist-


Harrie7949 | 13-02-16 | 18:32 | niet ok!

Inderdaad ;hij kraamt totale onzin uit.

En asscher ook.

Die zei ; De pvda wil de vrijheid van moslims hun godsdienst beschermen ;maar migranten die joden en homo haat en vrouwonvriendelijke denkbeelden hebben ,daar is geen plaats voor in nederland.

En wie zijn diegenen in onze maatschappij met zulke denkbeelden , knulletje lodewijk met je bord voor je harses?

JUIST ; MOSLIMS.

De pvda mongeaulen spreken zichzelf de hele tijd tegen.

Ze zeggen het een ,en doen al jaren het complete tegengestelde.

De pvda is er volgens hun eigen zeggen ook voor de arbeiders en de gezinnen in de samenleving.

Daarom doen ze in de praktijk precies het tegenovergestelde en naaien en duperen ze die mensen nu al 3 jaar .

Klinkklare verbale diaree produceren ze bij de pvda.

Diederik komt er een beetje laat achter dat de verzorgingsstaat gevaar loopt.

bobby33 | 13-02-16 | 19:26
Lastig weer een democratie, je moet samen werken met andersdenkenden.
Maar als ik het zelfde IQ had als u zou ik ook schrijven.
"Na de verkiezingen is ie alles weer vergeten, zoals alle politici. Stelletje schijnheiligen"

Het hele zwikje van de Pvda zijn uitbuiters, ze zorgen goed voor hun zelf,ben benieuwd bij welk Kamerlid binnen een straal van 100 mtr een asielzoekerscentrum is.

alphapapatango | 13-02-16 | 19:30

Je zou toch denken dat Ascher als Jood beter zou moeten weten. Tot je even in zijn familiegeschiedenis kijkt. Zijn opa was namelijk ook al zo'n lekkere. Google maar eens. Dat is natuurlijk allesbehalve politiek correct om te zeggen, maar ik doe het lekker toch even.

Zal mij benieuwen wanneer de wijkagent voor de deur staat.

20 jaar te laat, Diederik...

Toch wel lastig om de Gouden Tondeuse uit te reiken aan iemand die toch al kaal is.

botbot | 13-02-16 | 19:29

En in de tussentijd hebben we niets te zeggen over het gevoerde beleid en kunnen we de regering niet naar huis sturen als het ons massaal niet aanstaat.

Fopdemocratie.

Fopdemocratie.
Prof. v.d. Neuq | 13-02-16 | 19:43 | niet ok!
---
Ik denk dat een jaarcontract meer dan voldoende is voor dergelijke bestuurders!

Mensen zijn helemaal de weg kwijt. In de kern gaat het vluchtelingenprobleem over een verdrag dat we met de VN hebben gesloten in 1952.
Het is prima om misschien een aantal vluchtelingen op te nemen maar het is natuurlijk volledig idioot dat je ze daarna ook moet integreren in de maatschappij. Wie heeft dat in godsnaam ooit zo kunnen bedenken.
Je kan ze wel opnemen maar alleen als daar draagvlak voor is anders ben je volledig stuurloos in je eigen land, zoals nu gebeurt.
Er is maar een oplossing en dat kut verdrag in de prullenbak. Wordt hier zo pislink van die laffe politici. Getver

Als ieder jaar vanaf nu 30.000-50.000 islamitische jonge mannen in de leeftijdscategorie van 20-25 jaar naar Nederland komen wordt binnen 1 generatie de mogelijkheid om met de aanwas van autochtone mannen uit de zelfde leeftijdscategorie een dominante liberale Hollandse cultuur te vormen vernietigd.
CBS: 2015 : 542.322 Hollandse jongens (geen onderscheid in autochtoon/allochtoon)
Ieder jaar nemen de autochtone jongens met 3 tot 5.000 jongens toe in deze leeftijdscategorie.
Zet daar een influx van 30.000-50.000 allochtone jongens tegenover.
Genocide? You name it. Krankzinnig is het. Het Europese spel van Kalergi komt tot volle wasdom.

Negeren die man

Welkom welkom welkom

-weggejorist-

Ik zou om te beginnen het getal 93.000 uitgummen en daar 56.000 van maken.
Zo, dat staat al een stuk politiek gewenster.

Zei Samsom een paar weken geleden niet dat er nog makkelijk 40.000 bij konden? Vanwaar deze draai? Beseft hij nu ineens dat het volk een andere mening heeft en sluit zich daar maar bij aan vanwege het alsmaar dieper in de put raken van de PVDA. Beetje laf zo'n leider.

Harrie7949 | 13-02-16 | 19:50 |
Regeren met de waan van de dag lijk u een betere optie?

lijk =lijkt

Als je oprecht gelooft dat socialisme een werkbaar concept is, ontbeer je iedere vorm van mensenkennis. Want mensen zijn hebberig en lui (allemaal), en willen helemaal lekker solidair niet delen met jan en alleman. Dus de drammerige wetsdenkbeelden van links kunnen alleen onder zware dwang gerealiseerd worden. En dat werkt dus niet. Afijn, iedereen die na zijn 21ste nog in socialisme gelooft is per definitie ongeschikt voor wat voor bestuurlijke functie dan ook. En dat is de reden dat dit land naar de kloten gaat: overal van die oliedomme socialisten aan het roer die geen flauw benul hebben van hoe je mensen motiveert. Afgrijselijk volk.

Er is behalve Wilders die gewoon vet tegen is, niemand binnen het parlement die zich de existentiele vraag stelt of in weerwil van verdragen en humanitaire verplichtingen het wenselijk is de vorming van een dominante Hollandse cultuur voor altijd te blokkeren.
Het is geen racisme, geen nationalisme. Het is niet crimineel van de natiestaat Nederland te houden. Juist haar dominante cultuur staat borg voor het humanisme waarmee wij andere volkeren behandelen.
Een autochtoon volk mag daarvan de reflectie zien.

Zoltan | 13-02-16 | 20:10
Proficiat,dit is een tegel die tot nadenken stemt.
Liever had ik gelezen Een autochtoon volk moet daarvan de reflectie zien.
Zeker een discussie waard.

Harrie7949 | 13-02-16 | 19:50 |
Regeren met de waan van de dag lijk u een betere optie?
botbot | 13-02-16 | 20:06 | niet ok!
---
Met regenten van het kaliber Samson zou ik zelfs een proeftijd van één maand aanbevelen!

-v/d neuq-- De opa van Cohen zat ook in de joodse raad.
Het schijnt dat je dit niet mag zeggen. Terwijl het gewoon een geschiedenis feitje is.
Dankzij de moslims kunnen Joodse mensen niet meer zichtbaar als joods zijnde over straat en behoeven hun scholen extra bewaking, maar dat schijnt normaal te zijn.

Het dansen om het pluche is begonnen.
Dit is wel de meest trieste noodgreep, hahaha.
Ben benieuwd hoeveel mensen er dan alsnog weer in trappen straks bij de verkiezingen.

botbot | 13-02-16 | 20:06

Dat is weer een ander uiterste. Feit is echter wel dat er gedurende een regeerperiode zaken kunnen gaan spelen die tijdens de verkiezingen geen item waren maar dat inmiddels wel zijn geworden en waarover de bevolking zich dus nooit heeft kunnen uitspreken (voorbeeld: het immigratiedebat).
Persoonlijk zit ik ergens in het midden: het lijkt me zinvol om eens per twee jaar de kiezer middels een bindend referendum in de gelegenheid te stellen de regering naar huis te sturen en als zodanig nieuwe verkiezingen af te dwingen.

Zoltan | 13-02-16 | 20:10

+veel.

Kameraad Samson, luister wat je wèl moet zeggen:

niets integreren, niets verblijfsvergunning, niets gezinshereniging.
Zometeen, als de boel daar platgebombardeerd is en Isis verdwenen gaan jullie weer allemaal terug om je land op te bouwen.
Gewoon met een dictator aan het roer want democratie, dat is helemaal niets voor jullie of moet ik al die buurlanden van jullie opnoemen
waar die poging ook mislukt is.
Misschien dat jullie over 400 jaar wel zover zijn maar dat zoek je maar uit.
Dan ben ik er toch niet meer.
Met vriendelijke groet,
Kameraad Samson

Het zou zomaar kunnen gebeuren dat elk document dat deze regering heeft geprobeerd te verbergen door de volgende geopenbaard wordt. Misschien dat ze daarom in hun broek schijten, ze hebben dan niet meer de macht om dat tegen te houden. Heerlijk als ik er aan denk

Laatst weer de "De puinhopen van 8 jaar paars" gelezen van Fortuyn...Wat doet dat een pijn om zo een schril contrast te zien tussen ware profetie en herhalende voorspelbare domheid.

Snap je nu waarom niemand de PvdA meer serieus neemt? Hij spreekt zichzelf in nog geen 2 maanden tijd volledig tegen.

trenthopper | 13-02-16 | 20:40

Ik mis die kale heaumeau. In mijn visie was hij de laatste werkelijke hoop voor Nederland. Wilders is daarvan slechts een slap aftreksel: hij heeft nog het intellect, noch de beschaafdheid en de welbespraaktheid van Fortuyn. Maar we zullen het er mee moeten doen, want er is (helaas) geen alternatief om het tij te keren.

Ook Hans Janmaat blijkt achteraf een visionair te zijn geweest, en tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik destijds volop heb meegewerkt aan het demoniseren van die man. Het waren de jaren '80, toen ik nog overtuigd socialist was en socialisme nog ergens over ging, en ik was begin 20, zo naief als maar mogelijk was en vol met idealen die nog niet aan de praktijk getoetst waren. Dat is wellicht een zwak excuus, maaar ik heb geen ander. Dus voor wat het waard is: posthuum mijn excuses aan Hans.

De vorming van de EU is geen project van deze vergelijking:
De EU is de optelsom van al haar natiestaten als leden.
Sterker; de EU lijkt gevormd (voor zover mijn kennis nu reikt) op 2 pijlers, 1 aanname en op 1 grondbeginsel.
Respectievelijk:
-Rusland is de geografische natuurlijke vijand totdat zij democratisch wordt. (democratie is de kruiwagen voor plutocratie en een spirituele elite)
-De natiestaten van Europa maken ieder afzonderlijk met staal en kolen bommen om elkaar te vernietigen.
-De adel heeft afgedaan.
-over het grondbeginsel wil ik het niet hebben, zonder uitleg heeft dat een te hoog alu-hoedje gehalte alhoewel ik hier verhaal over andermans theorie over de vorming maar en de bestendiging van de EU.
Doordat burgers loyaal zijn naar de natiestaat en haar instituten, moeten alle lagen die tussen de EU en het individu staan weggehaald worden. Er kan geen EU zijn met homogene culturen binnen de grenzen van de federale leden afzonderlijk.
Om dit te bereiken heeft de 'vader' en geestelijk bedenker van de EU verschillende boeken en pamfletten geschreven. Zijn naam is Richard Coudenhove-Kalergi. In 1923 kwam zijn boek PanEuropa uit en in 1925 Praktische Ideologie.
www.paneuropa.org...
De oorsprong van de EU kent vreselijke aannames en is gestoeld op een walgelijke rassenleer (boek praktische ideologie). De influx van buitenlanders kan beter begrepen worden wanneer men kennis neemt van deze uitermate belangrijk en invloedrijk persoon. Wat nu in Europa gebeurt lijkt toeval, een chaos waarop onze intelligentsia geen eenvoudig antwoord op hebben.
Hoe dan ook, ik vind het niet geruststellend wanneer
-de vlag van Europa een idee van Kalergi was,
-het volkslied van Europa een idee van Kalergi was,
en meer,
en dan zou zijn idee van het importeren van Aziaten en negers
om de Europese bevolking van hybride samenstelling te maken onzin zijn?


En zodra genoeg mensen dit gehoord hebben en weer als vanouds PvdA hebben gestemd, hoor je Samsom hier niet meer over. Integendeel, dan is er 'een fantastische integratieprestatie geleverd', kan er best een tandje bij en kunnen de PvdA-burgemeesters weer los gaan met hun niet-PvdA burgers links te laten liggen, nieuwe AZC's te vestigen, zo veel mogelijk migranten tot statushouder te maken en generale massapardons af te laten kondigen.

Hij lijkt Wilders wel.

Oprotten met de PVDA, Samson en al die zogenaamde vluchtelingen. Ik ben helemaal klaar met al dat volk.

Vleespet is een vieze rassies.

He, wordt die nu in een keer wijs?

--Eerder in december zei de politicus--
Samsom op een theefeestje van Sarah Palin:
"Yes, we have no bananas and no, we do have bananas!"
Palin: "Ah...this is what they mean with 'Going Dutch', right?
Samsom: "Yes! No! Yes! No! Yes! No! Y...[fadeout]

hij wordt snel in bescherming genomen.. Nederland is wakker.

- s18.postimg.org...

gekkies

-weggejorist-

-weggejorist-

-weggejorist-

-weggejorist-

Integreren? Ze blijven hier maar tijdelijk toch? Toch? Vandaag had ik eindelijk eens tijd om hier in het dorp te shoppen. Ik waande me in het buitenland.

Iemand moet mij toch eens uitleggen of de multikul samenleving een doel op zich is, of een middel.
.
Als het een doel is, dan is mijn vraag: Waarom?!? Wat schieten we er mee op?
.
Als het een middel is, dan is mijn vraag: Wat is dan het te bereiken doel, en waarom??
.
Hoe dan ook, ik zie NUL voordelen, en al helemaal niet als er islam in het spel is. Gif voor de mensheid.

@marcoplarco | 13-02-16 | 22:18 | niet ok!
Ik vind er in elk geval niks an; steeds meer mensen die in een taal spreken die je niet kunt verstaan. Gewoon onbeschoft.

marcoplarco | 13-02-16 | 22:18

Zie Prof. v.d. Neuq | 13-02-16 | 18:55. Duidelijker kan ik het niet voor je maken.

Wekenlang heb ik uit volle borst staan zingen om onze nieuwe gasten te verwelkomen bij hun aankomst in dit land omdat Samson zonodig 200.000 wil binnenhengelen en nu ineens waarschuwen dat de instroom te groot dreigt te worden... Heb ik daar nu wekenlang voor Jan met de korte achternaam mezelf de longen uit het lijf lopen zingen voor die nieuwe medebewoners en mijn stembanden geslooptst allemaal voor niks ???

-weggejorist-

-weggejorist-

Het is bijna lente en Diederick weet dat dan de volgende golf van honderdduizenden zo niet miljoenen mensen de oversteek van Afrika of het MO naar Europa gaan maken. Straks kan hij zeggen: "Maar ja IK vond het ook al niets!".

Oops I did it again....

(...) Wilders is daarvan slechts een slap aftreksel: hij heeft noch het intellect, noch de beschaafdheid en de welbespraaktheid van Fortuyn. Maar we zullen het er mee moeten doen, want er is (helaas) geen alternatief om het tij te keren.(...)
Prof. v.d. Neuq | 13-02-16 | 20:52
...Dat lijkt me ook de reden dat Geert Wilders nog niet is omgelegd: hij is zijn eigen vijand, als u begrijpt wat ik bedoel. Ik sta sympathiek tegenover hem, maar op hem stemmen vind ik helaas een brug te ver...

Laat bijltjesdag maar komen. Hopelijk krijgt Geert 51% van de stemmen. Eens kijken, punt 1 al die achterlijke idioten meteen terug sturen. Er zal er vast nog wel een genoeg ruimte in zijn koffer hebben voor Samson en Rutte. Ik wil hier geen minderheid worden in eigen land. Genoeg is genoeg. Aanpassen of opzouten. Wanneer krijgen die middeleeuwse criminelen nu eens een passende straf ipv een knuffel en aai over de bol. Keihard straffen volgens hun eigen achterlijk geloof, dus sharia toepassen, diefstal hand eraf en volgens mij hebben ze nog wel zwaardere straffen in hun sprookjesboek staan. PS wanneer vinden er nu daadwerkelijk eens uitzettingsvluchten plaats. Groot in de media brengen en een paar oude Argentijnse piloten inhuren voor definitieve uitzetting. Eens kijken hoeveel er nog durven komen.

Vergeet VVD SGP en CU niet. En het wegkijken van de christelijke kerken. Heel veel predikanten zijn laf:
www.eo.nl...

Als ik dit lees, dan denk ik dat samsom geen probleem heeft met grote groepen vluchtelingen. Hij wil alleen dat de weg hier naartoe beter word.
.
Eigenlijk wil samsom er nog veel meer geld aan uitgeven.

Wat een dweil is die vent zeg , kots misselijk word je ervan.
Altijd dat draaien .. PVDA is een Partij waar je echt Nooit en Nooit op moet stemmen , Luister eens naar Geert !!!

Pirouette van de Arbeid... Mafkees.

-weggejorist-

Wat een hypocriete klootzak! GVD, kan iemand die kerel met kop-en-kont het binnenhof afschoppen? En als je dan toch bezig bent, lazer dan dat hele zooitje PvdA en VVD plucheklevers er gelijk achteraan. Eerst de boel naar de kloten helpen en daarna gaan janken?

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig: opsodemieteren, allemaal.

Met pijn in mijn hart moet ik vaststellen dat de partij waar ik tot op heden op stemde (VVD of CDA) het gigantisch hebben laten afweten en ik ze ongeloofwaardig ben gaan vinden.

Ik haat de manier waarop Geert Wilders hele bevolkingsgroepen over een kam scheert, geen echte oplossingen biedt voor reële problemen en overduidelijk stemmen aan het winnen is door de makkelijke dingen te roepen, maar hij is blijkbaar de enige die iets aan het huidige zieke groepje mensen kan veranderen en ik ga daarom dus op hem stemmen volgend jaar.

Het moet echt afgelopen zijn met dat incestueuze, incompetente en anti-democratische clubje in den Haag. Als hij daarvoor kan zorgen vind ik het prima: Go for it Geert, mijn zegen heb je.

Als er ieder jaar 150000 emigreren. Helaas is de kwaliteit niet vergelijkbaar.

die samson heeft vast geen druppel duits bloed in zich, want hij maakt constant grappen en domme opmerkingen.
allemaal in het kader van zieltjeswinnen en meejanken wat anderen allang hebben gezegd.
het is net een kale papagaai op de zinkende pvda-piano met in zijn rechterpoot de laatste stohalm voor hem.
men is in zijn partij ook zachtjesaan aan zijn stoelpoten aan het zagen

hoe de wind waait, lult sammie mee

Sammie wil alleen maar meer, meer, meer, toekomstige achterbaniërs , want een beetje weldenkend vleespersoon weet dat ze deze gelegaliseerde NSB- partij links moeten laten liggen. Dus de enige manier om hun voortbestaan te garanderen is het importeren van een heleboel Zandbaklandiërs.

Als een blad in de wind...

Prof. v.d. Neuq | 13-02-16 | 20:52 | niet ok!

"Ook Hans Janmaat blijkt achteraf een visionair te zijn geweest, en tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik destijds volop heb meegewerkt aan het demoniseren van die man."

Misschien moet je dan nu ook niet zo moeilijk doen over Wilders en die gast gewoon eens een kans geven, in plaats van het een slap aftreksel van iets goed te noemen. Want over 15 jaar als alles naar de kloten is gegaan staat hier je volgende post:

"Ja, die Wilders was nu achteraf gezien toch wel goed bezig, maarja destijds zag ik het ook als niet veel soeps en ben ik tijdens de verkiezingen gewoon thuis gebleven, want tja, veel beters was er oo niet"

En nu zeg ik niet perse keihard dat jouw stem daar niet heen gaat en dat je thuis blijft tijdens de volgende verkiezingen. Maar zoals jij het beschrijft denken zo we veel mensen nu. Het zo beschrijven sterkt mensen in de overtuiging dat het 'toch allemaal niks is'.

Om er dan later achter te komen, als het te laat is, dat het bij nader inzien toch allemaal wel de moeite waard had geweest om het eens een kans te geven ipv het in de kiem te smoren.

Als toevoeging aan mijn reactie van 12:03 @Prof. v.d. Neuq

Nou en warempel 10 comments later precies mijn punt: @nounounou | 13-02-16 | 23:43

"
...Dat lijkt me ook de reden dat Geert Wilders nog niet is omgelegd: hij is zijn eigen vijand, als u begrijpt wat ik bedoel. Ik sta sympathiek tegenover hem, maar op hem stemmen vind ik helaas een brug te ver...
"

Te laat mafkees. De ellende is al binnen de grenzen en daar zijn jullie simpelweg medeverantwoordelijk voor. Het kalf is al verdronken. Voor een tribunaal met al die lui (pro-EUers eerst) die willens en wetens gesloopt hebben wat ooit mooi en goed was.

Te laat Samsom. Mosterd na de maaltijd. Fijn dat je ogen zijn geopend nu kwaad is geschied. Had nu maar ten halve gekeerd...

Het getal van 200.000 dat wordt genoemd valt in het niet bij wat ons als Westerse wereld mogelijk nog te wachten staat. Door de voortdurende bombardementen van o.a. de Russen zijn er inmiddels meer dan 12.000.000 mensen op de vlucht geslagen en als die uiteindelijk allemaal het idee krijgen naar het Westen te verkassen, is een volksopstand alhier in casu burgeroorlog een niet meer ver van ons bed show geworden.

Samsom is helemaal niet bang voor een te grote instroom. Hij is alleen bang dat de autochtonen dat niet meer kunnen of willen betalen. Hij wil geen vermindering, maar legalisering en een betere stroomlijning van de instroom.

naar mate het naderen van de verkiezingen zullen partijen hun aantal toelaatbare vluchtelingen (zeggen) verminderen. Mits ze op- of dicht bij de nul zetels willen uitkomen. Maar de politiek is listig : ze zullen de 'tellingen' anders gaan doen door bv de afrikaanse meute er meteen af te trekken. Die afrikaanders zijn echter wel in ruime hoeveelheden aanwezig en er komen er steeds meer bij en er gaat bijna niets terug. Dan na de verkiezingen weer een generaal pardon en ruime mogelijkheden voor gezinshereniging en we zijn weer terug van weg geweest

Kale populist !
neem een voorbeeld aan de blonde god

180 graden draaien voor de zieltjes.
3 maanden geleden maakte links nog iedereen uit voor extreem rechts en nazi als ze dit nog maar dachten.
bah bah bah

Anders wordt het bij ons een New York nummer 2. Een Pakhuis.

zeker ook weer door komiektekstschrijvers in elkaar gefrommeld.
heeft dat kale kuiken nog niet door dat nederland niet door debielen wordt bevolkt, maar dat we wel degelijk erdoorheen kijken en luisteren.
houdt eens op en donder op en neem mark reutel ook mee

Je kunt zeggen van Wilders wat je wil maar hij wijkt niet af van zijn standpunten. Dit maakt hem betrouwbaarder dan de heer Samsom die met alle winden meewaait!
-
Wat een ongelofelijke miskleun is die man! Ik vraag me af hoe hij op een familiefeestje ontvangen wordt??

Het is en het blijft een lamzak van een lamlul van de grootste soort. Eerst het ene roepen en dan het tegenovergestelde. Wie geloofd deze lamstraal ooit nog?
Eén ding doet 'ie tenminste wel goed: Hup Didi, op naar de halve zetel!
De laatste loodjes nog, kom op je kan het!

-weggejorist-

Ook hiervoor 6 april een dikke NEE.

"Eerder in december zei de politicus in het Nederlands Dagblad dat een bevolking van zeventien miljoen mensen makkelijk 200.000 vluchtelingen kan opvangen."
=
Een bevolking van 4 miljoen mensen -berekend naar FTE-, die al 13 miljoen onrendabelen (baby's, bejaarden, criminelen, ambtenaren, gehandicapten, parasieten, politici etc. etc.) aan het vreten moet houden is al overspannen Diederikke. Daar hebben we echt geen 2 miljoen extra klaplopers bij nodig

"Eerder in december zei de politicus in het Nederlands Dagblad dat een bevolking van zeventien miljoen mensen makkelijk 200.000 vluchtelingen kan opvangen."
=
Een bevolking van 4 miljoen mensen -berekend naar FTE-, die al 13 miljoen onrendabelen (baby's, bejaarden, criminelen, ambtenaren, gehandicapten, parasieten, politici etc. etc.) aan het vreten moet houden is al overspannen Diederikke. Daar hebben we echt geen .2 miljoen extra klaplopers bij nodig

De breedbek kikker wordt wakker.PAS OP.Als de vos zijn passie preekt boer pas op je kippen.

Hahahaha Nederland verzorgingsstaat???? Ja voor diegene met een wachtgeld regeling de rest kan lekker dood vallen of is dat nu nog steeds niet opgevallen.

Vluchtelingen instroom levert dik geld op want dat zijn onze nieuwe arbeidsconcurrenten werken voor een appel en ei en kunnen lekker makkelijk uitgebuit worden terwijl jan de hollander thuis op de bank zit. Kabinet is niet voor niets zo een groot voorstander van sanering van de verworven rechten op de arbeidsmarkt.

Onder 'nieuwkomers' versta ik Nederlandse kinderen. Geen vage migranten.

Hahahaha. Beste Diederik, kiezer stemmen altijd op het origineel (PVV) en nooit op de nepperd. (PvdA)

Die draait met elke windvlaag van gedachten. Niet te volgen en daarmee politiek niet serieus te nemen.

En als hij per ongeluk toch weer vele domme stemmers achter zich weet te krijgen, dan natuurlijk bij de volgende regeringsronde weer een generaal pardon afkondigen voor weer een paar honderdduizend kansloze buitenlandse uitkeringstrekkers.

-weggejorist-

Ach kijk. De spindoctor van vleespet Samsom heeft hem weer een nieuwe tekst ingefluisterd. Hoe ongeloofwaardig. Eerst orakelen dat we met gemak 200.000 kunnen opvangen en nu gaan roeptoeteren dat dat toch een beetje te gortig is. Op naar de nul zetels!

Reacties op dit artikel zijn gesloten