*

Wordt 'gedemoniseerd' door Spekman en consorten.

Mocht de kogel bedoeld voor Geert Wilders van links komen, dan staat er op de zijkant 'PvdA' geschreven. Dat zei de PVV-leider vandaag op de radio.

Wilders wordt gedemoniseerd door de PvdA, vertelt hij aan BNR. Hij reageert daarmee op de uitlatingen van PvdA-leider Hans Spekman, die de blonde politicus 'gevaarlijk' noemde. "De suggestie dat ik een gevaar zou zijn voor de democratie is niet alleen zeer onjuist, het laat ook zien dat de PvdA niets geleerd heeft van de geschiedenis. We hebben gezien met Melkert en Pim Fortuyn waar dat demoniseren toe leidt", aldus Wilders.

"Wat moet je doen met iemand die een gevaar is voor democratie? We hebben gezien wat Volkert van der G. vond dat er moest gebeuren met Pim Fortuyn. Nogmaals: ik hoop dat die kogel niet komt, maar als die kogel van links komt, dan weet heel Nederland nu wel dat aan de zijkant de letters PvdA staan geschreven", haalt de PVV-leider uit.

Reaguursels

Hij heeft gelijk

Wilders is absoluut niet gevaarlijk, Wilders is het resultaat van jarenlang wegkijken en wanbeleid. Wilders is een symptoom, gevestigde politieke klasse de ziekte.

Volkomen gelijk!

Een PvdA die al zo lang niet met de SP of de PVV praat is volgens mij niet geschikt voor een democratische samenleving.

@Kaas de Vies | 09-02-16 | 14:24
Wilders is wel degelijk gevaarlijk. Helaas is de rest gevaarlijker.

Meneer Spekman, als je Nederland niet zo kapot maakt wordt de PVV niet zo groot.

Hij is gevaarlijk voor de elite, dat is het hele probleem.

de PvdA is een bewezen gevaar voor ons land... dat zag je afgelopen zaterdag weer is duidelijk op die door de PvdA georganiseerde 'tegendemonstratie'
Wat een tuig.... en zeker in de top.
Gelukkig wordt het een margepartijtje met een paar zeteltjes.. smerige NSB partij bah.

Dat Wilders zich hiermee op gelijke hoogte als
Pim Fortuyn wil zetten...... Een schande.........,
geeft het totale faillissement aan van de politiek...... Links rechts midden...pfffffffff lapschwanzen zijn het allemaal......

Wat een ongelooflijke sneuneus is Wilders toch

Zo is het. De geest is uit de fles. Dat is alleen lastig als je hem erin wil houden. De boel is nu niet meer onder controle want de boel is genoeg verdraaid, belogen en in achterkamertjes geregeld. De mensen laten zich niet meer voorliegen. Dat is de geest waar Spekman last van heeft.

Pats! Die doet pijn op je kaak, spekkie. Is het niet?

Wat een jankert die Wilders. Altijd kritiek twitteren op iedereen, maar als je zelf kritiek krijgt meteen gaan huilen dat je gedemoniseerd wordt. Zo zie maar weer, kerels die hun haar blonderen zijn geen echte mannen.

En zo pookt men het vuurtje nog maar eens extra op om de eigen agenda erdoor te duwen. Walgelijk

Het grote gevaar dat feitelijk zichtbaar is is links en met name Groenslinks en de PVDA. Hun fascistische inslag, hun gebrek aan tolerantie voor andere visies en meningen begint nogal enge vormen aan te nemen. Zodra linkse fascisten die al sinds net na WW2 aan de macht zijn het tegengeluid wegzetten als fascisten dan moet je idd gaan uitkijken voor linkse kogels, letterlijk en figuurlijk.

De PVDA en de rest van die hypocriete politici hadden naast Volkert terecht moeten staan wegens het scheppen van een zeer gevaarlijk klimaat voor Pim, medeplichtigheid dus. Door de manier waarop ze nu met Wilders omgaan wordt bewezen dat ze er niets van geleerd hebben, of misschien willen ze graag een tweede politieke moord op hun conto? Wat zou het ze goed uitkomen als Geert voor de nieuwe verkiezingen in 2017 weggevaagd wordt...

Maar het bestormen van AZC's met vuurwerk heeft helemaal niets met Geert te maken....

-weggejorist-

Oh, gottegot, hij speelt de Pim Fortuyn-kaart...armoedige geest en voorspelbare denker. Je kon erop wachten. Vroeger hadden de simpele zielen van de LPF halve vechtpartijen over wie eigenaar was van de Geest van Pim en nu heeft Blonde Greet 'm blijkbaar.

En ze zullen die kogel ook nog eens van ons belastinggeld gefinancierd hebben.

@Grazende Pony
Want? Vergeet niet dat we dit soort situaties al eens eerder meegemaakt hebben. En dat dat nogal een tragische afloop had.

Wilders daarentegen mag uiteraard wel vrij zijn mening zeggen over collega politici.

Geert moet een comedian worden

Wilders is de laatste die gevaarlijk is. De mensen in het politieke pluche die NL naar de knoppen helpen zijn pas gevaarlijk. Hoe durven ze dan vervolgens iemand die daar iets van zegt de hele tijd te demoniseren!

Links grijpt altijd het eerst naar geweld, dat is een feit. En dat komt omdat hun argumenten altijd met het grootste gemak onderuit gehaald worden door nuchtere en rationele mensen.

@malawi
Met dezelfde logica is Wilders verantwoordelijk voor Breiviks misdaden. Vraag maar aan Breivik zelf. Volkert heeft nooit gezegd dat hij de PvdA steunde.

PvdA of GL.

Doet Greet nou huilie huilie? Das toch wel erg diep afzinken. Niet dat ik truibreiende gekkies waardeer maar dat Greet er op deze manier op reageert is nog erger dan de uitspraak van de truienbreier.

@Fisccon | 09-02-16 | 14:31
Fijn dat je je kleur bekent, in de letterlijke vorm van de mening. Laten we die even omdraaien, ik ben dus geen man omdat ik natuurlijk blond ben? Je uitspraak zegt zoveel meer over hoe jij denkt dan dat je zelf doorhebt.

ben benieuwd wat Joop hiervan vind.

-weggejorist-

die meid die spekman interviewde gaf hem een rechtse die hem deed stotteren en zwijgen , u wilt dus het volk de kiezers die (als) de PVV 45 zetels zou hebben weg zetten als onbelangrijk ?
ze maakte in 4 vragen spekman totaal af , als je wilders aanvalt dan die je dit in de kamer en niet via de media (nrc)

Nee Wilders roept dit over zichzelf. Elke politicus kan kritiek verdragen maar bij Wilders is het meteen een bedreiging.


Wilders wordt beveiligd omdat hij doelwit is van de groep die hij steeds loopt te beledigen. Dat risico is groter dan van extreem links.


Als je een mening hebt dan zijn er altijd mensen met kritiek. De laatste (ex)politieke moord was die op Els Borst. Alleen maar in verband met de euthanasiewet. Hier hoor je bijna geen verontwaardiging over in het publiek gek genoeg.

Ik ben geen fan van Wilders, maar hier heet hij VOLKOMEN gelijk in!


De PvdA en hun linkse NPO vriendjes zijn gewoon een stelletje totalitaire fascisten!

Hij heeft gelijk. Zolang het cultureel marxisme hier de dienst uitmaakt, is er geen enkele ruimte voor gezond verstand.
Demoniseren van alles wat ook maar een klein beetje afwijkt van de linkse religie. Bijzonder eng.
Ze denken dat ze goed bezig zijn, maar het zijn holle materialistische mensen. Door de islam hier toe te laten kunnen ze zichzelf toch nog een goed gevoel geven. Wel bij een ander in de wijk natuurlijk, en op kosten van de samenleving.

hapslikweg21 | 09-02-16 | 14:36 | niet ok!

Ik heb het ook niet alleen over de PVDA maar over alle toen zittende politici die over elkaar heen buitelden om Pim zo slecht mogelijk af te schilderen. Bedenk wel dat diezelfde politici verantwoordelijk zijn voor de opstand van Wilders, als Pim nog geleefd had had het er nu allemaal misschien wel heel anders uitgezien.

Zoon van Boer
Wel goed lezen hť (niet het sterkste punt van de PVVert) geblondeerd is niet natuurlijk blond.

-weggejorist-

Fisccon | 09-02-16 | 14:31 |
Mannen die hier onder een schuilnaam een grote bek opzetten ook niet!

Met dezelfde logica is Wilders verantwoordelijk voor Breiviks misdaden. Vraag maar aan Breivik zelf. Volkert heeft nooit gezegd dat hij de PvdA steunde.

hapslikweg21 | 09-02-16 | 14:36 | niet ok!
Gefeli, domste opmerking van de dag.

Spartelende Spekman Mart Smeets bellen doet voor Trui-advies

Wilders is de zondebok van de puinhoop van de PvdA

Zit wat in, Fortuyn werd vermoord door Melkert, die daarna heel snel verdween met de start tussen de benen, zodat we allemaal op Volkert konden focussen.

En weer een paar zetels erbij in de peilingen.
Die Wilders is Spektrui stiekem gewoon heel dankbaar :D

Kan de beste man geen ongelijk geven. Meeste geweld en agressie komt bij links of bij moslims vandaan. Dat rechts mensen liquideerde is op zijn minst een jaar of 60 geleden.
En Wilders heeft op zijn vaak tenenkrommend ongenuanceerde manier vaak gelijk.

Welke gek er iets over Wilders roept, de NOS is er altijd 1e bij, vanchtend 6 uur journaal, heb nomme de jeu wel wat anders aan mijn hoofd.

Spekman zou zelf eens beveiligd moeten worden, weet hij hoe dat aanvoelt. Vreselijke lutser is dat zeg.

Goh is Joop leeggelopen, die man krijgt werkelijk van vanalles de schuld , wordt door spekvet weggezet als staatsgevaarlijk. Dan mag ,zelfs MOET je daar tegen in gaan.Bij gebrek aan argumenten maar met modder gooien, houd dan je muil spekvet!

Wilders is inderdaad een ''gevaar'' ,voor het anti-democratische regime van de pvda en de vvd.

Die willen namelijk dat we allemaal makke schaapjes zijn ;die ons alles door de strot blijven drukken.

Prosecut-er | 09-02-16 | 14:33 |
De aanslagen in Parijs hebben ook niets met Geert te maken. Toch zag links er geen been in om hem een dag na de aanslagen flink te demoniseren op Twitter. Het geeft niet veel hoop voor de toekomst als ik zie dat links, ondanks alles wat er gebeurd is het laatste jaar, nog steeds niet inziet dat ze aan de verkeerde kant staan.
Hoeveel aanslagen, verkrachtingen, overvallen, geweldsmisdrijven zijn er nodig om als linksmens in te kunnen zien dat islam gevaarlijk is?
Hoeveel migranten met een iq van rond het vriespunt moeten Nederland overspoelen voordat je als linksmens ziet dat onze economie dat niet aankan?

Wilders is de zondebok van de puinhoop van de PvdA
Uitvindert | 09-02-16 | 14:43 | niet ok!

Hou toch op, Wilder verklaart zichzelf tot slachtoffer van een partij die in de peilingen niet eens een kwart is van de zijne! Sommige PVV-fans zitten wel erg stevig in de huilie-huilie-fase.

-weggejorist-

hapslikweg21 | 09-02-16 | 14:36 | niet ok!
Herinner je je dit nog?
www.youtube.com...

Wilders heeft gelijk, er wordt nu geprobeerd om precies hetzelfde klimaat te scheppen als toen.

Die winterpret trui wŪl in dit geval ook niets van het verleden hebben geleerd,gťk hť...NOT.
Kreeg die lamlul maar een gemalen pilletje van Drion door z'n brandnetelsapje geroerd.

Het is na tweeŽn, de trollen zijn wakker zie ik.
Breivink | 09-02-16 | 14:48 | niet ok!

En noem jij dit een inhoudelijke bijdrage tot de discussie, Trollemans?

Tja, ik ben 't wel eens met Wilders. De laatste keer/keren dat dit gebeurde werd Fortuyn vermoord door Volkert.

Ik vind ook dat vooral de PvdA en VVD verantwoordelijk zijn geweest voor het gebrek aan democratie en 't verdwijnen daarvan. Eťn van de oorzaken is de gigantische migrantenstroom waar nog steeds geen oplossing voor is. En de continue overdracht van de soevereiniteit richting Brussel. En de totale minachting van de wens van het volk voor een referendum. En ga zo maar doorÖ

Om dan te zeggen dat Wilders cq. de PVV een gevaar zijn voor de democratie is vreemd. De PVV spreekt alleen de woorden uit die de bevolking op het puntje van hun tong hebben. Een hoop burgers mŠken zich ook zorgen om alles wat er gebeurt terwijl de overheid er amper iets mee doet.

Vergeet ook niet dat het juist Spekman is die vaak niet eens weet wat er speelt in de democratie. Op de vraag of hij wist wat het referendum in hield moest hij het antwoord schuldig blijven bijvoorbeeld. Als er dan zůveel handtekeningen zijn verzameld en het overal in het nieuws is geweest, is het gebrek aan kennis daaromtrent best stuitend bij een politicus.

De messen zijn de partijen aan het slijpen voor de komende verkiezingen. Als hier de Partij van de Arbeid toch zou winnen.>!!!!!!!!!!!!!De is er fraude gepleegd in de stemlokalen.! Want een kat in het nauw is nog gevaarlijker dan die hele PVV .Doordat deze partijen de laatste jaren hebben gefaald op alle fronten,daarom zijn ze alle staten om andere partijen kapot te maken. In plaats om gezamenlijke Nederland te redden voor het onheil van andere culturen, en de burgers een stukje Nederland terug te geven. Want de hele politiek in Den Haag vervreemd zich van de burger, en dan heeft de PVV en Geert Wilders het gedaan. Daar trappen wij op vandaag niet meer in, de kaarten zijn geschut en worden met naam en toenaam benoemd...en geen vieze politieke elite spelletjes gespeeld.Want de burgers slapen niet meer, men kijk om zich heen, en ziet wat de huidige elite verzaken en kapot maken voor die Nederlanders.
De debatten zullen zijn om van te smullen, en de sterkste zal zegevieren. Eb de partij van de Arbeid heeft er voor gezorgd dat Geert Wilders voor de rechter moet komen, om dat hij de nagel op de kop slaat, en zij hebben gefaald. KIJK MAAR OM JE HEEN...!

Kom Greet, niet huilie huilie gaan doen! Je hebt op meer mensen kritiek gehad zodat ze je nu niet meer mogen... Denk aan de leden van het nep-parlement, alle euro-palrementariŽrs die hun zakken vullen van onze belastingcenten, de rechters die je geen eerlijk proces geven, de grieken die geld inpikken wat eigenlijk naar de bejaarden en zieken had moet gaan, alle vluchtelingen die je terug wilt sturen, moslims met hun kopvodden, etc. Laten we hopen dat er nooit een kogel komt en iedereen zijn/haar mening kan blijven geven en dat we elkaar blijven respecteren op een fatsoenlijke manier, ook als we het niet met elkaar eens zijn!

Ik denk dat G. Wilders respect verdient omdat hij, terwijl hij voortdurend bedreigd wordt en daardoor in een permanent bewaakte situatie moet leven, toch nog zijn functie blijft uitoefenen.
Zijn bedreigers worden, voor zover we weten, nooit opgepakt maar zijn wel de veroorzakers van, naast de beperkingen in het leven van Dhr. Wilders, de grote kosten die zijn beveiliging met zich meebrengt, en de ermee gepaard gaande onrust in de maatschappij.

Het is dan zeer wrang om door een collega politicus als gevaarlijk te worden weggezet.
Spekman is natuurlijk gerechtigd om zijn mening te spreken, maar ik mag op mijn beurt dan Spekman wel gevaarlijk vinden, neem ik aan.


Het is natuurlijk knettergek om Wilders een gevaar voor de democratie te noemen, alleen al omdat hij veel dichterbij de Nederlanders staat dan Spekman.
opiniez.com...

Gezien sommige reacties hierboven zijn er nog steeds reaguurders die niet beseffen dat hij al 11 jaar de zwaarst bewaakte politicus van Nederland is.
Omdat hij als enige durft te zeggen, wat velen denken.

Hij ziet nu gebeuren wat er vlak voor de moord op Pim gebeurde.
De verkiezingen komen eraan en hij staat hoog in de peilingen.
Lutser Spekman doet nu een Melkertje.
Geert heeft volkomen gelijk. Ze hebben er niets van geleerd.

-weggejorist-

Wilders is absoluut niet gevaarlijk, Wilders is het resultaat van jarenlang wegkijken en wanbeleid. Wilders is een symptoom, gevestigde politieke klasse de ziekte.
Kaas de Vies | 09-02-16 | 14:24 | niet ok!

Dit.

Fisccon | 09-02-16 | 14:31 Als jij door deze mening 24 uurs-beveiliging nodig hebt omdat je moet vrezen voor je leven , dan wil ik jou nog wel eens horen over echte kerels. De kleur van je haar doet er niet toe , het kleurenspectrum van je mening en duiding van problemen , die doen er toe. Iemand op de kleur van zijn haar beoordelen als valide argument geeft de onmacht weer die bij jou leeft en het gebrek aan een solide mening , een echte kerel waardig.

Voor de reaguurders waarvan hun denkvermogen in enige mate is aangetast of vertroebeld tgv een bepaalde religie, bekijk even deze link.
Hier is iemand aan het woord die deze vertroebeling niet heeft:

www.youtube.com...

Het lijkt inderdaad veel op de jaren 90 tijdens (en na) het Paarse kabinet. Destijds ging het alleen om de economie (Denk aan Bolkesteins met bekakte accent uitgesproken 'werk, werk en nog eens werk', nu denken PvdA en VVD weer dat een goed draaiende economie electoraal succes gaat opleveren. Maar dat zal niet zo zijn. Er heerst onbehagen in de maatschappij waar toentertijd Fortuyn een antwoord op had en nu denkt Wilders het antwoord te weten. Ik verlang naar een systeem zoals in de VS. Is ook niet alles besef ik, maar je kunt tenminste een keuze maken. Tussen Hillary of Donald, hier is het steeds meer'een pot nat'. Behalve de PVV maar die neemt toch nooit regeringsverantwoordelijkheid.

Doet Greet nou huilie huilie? Das toch wel erg diep afzinken. Niet dat ik truibreiende gekkies waardeer maar dat Greet er op deze manier op reageert is nog erger dan de uitspraak van de truienbreier.

Grijpgraag&deStier | 09-02-16 | 14:38 |


Nee zeg, hij loopt al jaren voor de lol met beveiliging op straat zeker? Je krijgt niet zomaar 24-uurs beveiliging, dan is er wel degelijk sprake van een reeel gevaar. De laatste politicus die op straat geexecuteerd werd door een linkse idioot werd de tijd daarvoor ook gedemoniseerd door de PVDA/GL en consorten.

Wat een nonsens. Een eventuele kogel komt van een mafklapper met een pistool. Wat je van Spekman vindt staat daar los van. Wat een overschatting ook van 's mans charisma als je denkt dat zijn uitspraak een psychopaat over het randje duwt.

en wederom draait hij het om, GW mag blijkbaar alles zeggen maar als er iemand anders iets zegt dan wordt Geertje gedemoniseerd....hij mag dus hele bevolkingsgroepen kwetsen....maar niemand mag hem melden wat de waarheid is (omdat t kwetsend is!)!

Kip Plofkop | 09-02-16 | 14:56 Goed onderbouwde bijdrage , eindelijk iemand die niet zomaar iets roept. Klasse , beter verwoorden kan echt niet. Intelligente , blijkbaar door eigen waarneming geconstateerde feiten. We hebben hier te maken met een empirisch analytische persoon die e.e.a op voortreffelijke wijze kan communiseren met de bezorgde medemens. Die is door fou bijdrage helemal om. Je hebt gelijk ! Ik heeft weer dom geweest , en neem een bierdje nou. Burp.

Ze moeten nu idd haast gaan maken, dit keer zal een stucadoor het gedaan hebben, of een lasser, uiteraard autochtoon.

Groeten van een tokkie.

Zo zie maar weer, kerels die hun haar blonderen zijn geen echte mannen.
Fisccon | 09-02-16 | 14:31 | niet ok!

Mensen op hun kleur beoordelen is het kenmerk van de echte racist.

-weggejorist-

Ik hoop dat die kogel of bomvest niet komt
Beste Geert want de vrijheid heeft u nodig.

bArAbAts | 09-02-16 | 15:02 |
Er is een verschil tussen kwetsen (wat mag en moet!) en letterlijk een klimaat creŽren waarbij zijn leven gevaar loopt.
Ja, Pim Fortuyn ging hem voor en hij moet nog steeds 24 p/dag bewaakt worden.
Dat is ook zeker de waarheid, maar zoals iemand anders het ooit zei:
'an inconvenient truth'.

Je kan echt merken dat die lui van de PvdA het vuur in hun onderbroek voelen branden en zich hier in de reaguurderspanelen laten horen om het op te nemen voor Hans Spekman en Wilders volgelingen te bashen. Dat is altijd de voorbode wanneer een partij ter ziele gaat. Hier roept ook niemand n*zi of r*cist tegen die PvdA-lui, dat kunnen die van de Pegida demonstrstie niet zeggen.

@bArAbAts | 09-02-16 | 15:02 Sinds wanneer is de mening van Spekman 'de waarheid' in plaats van een mening?

-weggejorist-

Ach wat zielig toch. Even huilie huilie doen dan. Zelf constant schelden en beledigen zonder aan de cosequenties te denken maar dan toch zo weinig kunnen incasseren. Wat een triest figuur zeg!

-weggejorist-

Kip Plofkop (15:11) de persoon met de vťťťťťle alias-sen?
Heeft u ook iets inhoudelijks te melden of gaat dat uw intelligentie te boven?

Baski

"Er is een verschil tussen kwetsen (wat mag en moet!) en letterlijk een klimaat creŽren waarbij zijn leven gevaar loopt"

Ja, ja, dus Geert mag kwetsen (wat mag en moet), maar als iemand Geert kwetst dan wordt een klimaat gecreŽerd waarbij zijn leven gevaar loopt.
Wat een onvoorstelbaar gelul, Geert is een jankert en z'n volgelingen zijn huilers.


Goldfinger | 09-02-16 | 15:11 | niet ok!

In linksen hun belevingswereld is dat de waarheid.

Je hoort linkse vrienden echte nooit commentaar of kritiek leveren ,op het wanbeleid van de regering.

Dat is typisch kenmerk van ruggegraatlozen ;gewoon wegkijken en het weigeren van het benoemen van de echte problemen die worden veroorzaakt door het kabinet ;en proberen de schuld bij wilders in de schoenen te schuiven.

Net zoals die speknek doet; het falen van zijn eigen partij nooit benoemen.

Of zoals die vrouw online tegen speknek zei ;''heeft u er geen moeite mee ,dat uw partij er mede verantwoordelijk voor is dat zoveel kinderen en families naar de voedselbank moeten''?

De slapjanus heeft nooit inhoudelijk gereageerd.

Alleen sneue mislukkelingen nemen die geperoxideerde clown nog serieus.
Kip Plofkop | 09-02-16 | 15:11 | niet ok!
Houd je er rekening mee dat je nu een hele groep discrimineert? Dat was toch juist jullie bezwaar tegen Geert? Nou doe je het zelf ook!

Het machtsverlies van de PvdA is gevaarlijk voor... de PvdA. Gezien de snoekduik van het ooit zo welvarende Zweden is Geert Wilders het noodzakelijke recept voor Nederland. Want je kunt echt te gronde gericht worden door multiculturalisten. Laat Denemarken het voorbeeld zijn voor de PVV.

Fisccon | 09-02-16 | 15:18
Jij hebt zelf moeite met lezen he?
Ik heb net uitgelegd waarom zulke uitspraken meer zijn dan kwetsen.
Maar wat betreffend kwetsen en demoniseren kunnen jullie er hier ook aardig wat van.
Ik heb voor het gemak een paar opmerkingen van hierboven op een rijtje gezet.
Wees er maar trots op!
.
Wilders is wel degelijk gevaarlijk
Wat een ongelooflijke sneuneus is Wilders toch
Wat een jankert die Wilders
Geert moet een comedian worden
Geert doet weer eens zielig. Geen wonder dat vooral domme tokkies op hem stemmen.
Zo zie maar weer, kerels die hun haar blonderen zijn geen echte manne
Alleen sneue mislukkelingen nemen die geperoxideerde clown nog serieus.

Kip Plofkop | 09-02-16 | 15:11 Ik geef het dringende advies om even de moeite te nemen om mijn comment van 15.03 door te lezen. Dank u.

Inhoudelijk helemaal niks, alles op de man!
Prachtig, jullie mentale armoede en moreel failliet.

Fisccon | 09-02-16 | 15:18 | niet ok!

Zie je de onbenulligheid in zijn reactie?

Ik citeer :

''maar als iemand Geert kwetst dan wordt een klimaat gecreŽerd waarbij zijn leven gevaar loopt''.

Het feit is dat de man al vele jaren beveiliging nodig heeft ,einstein.

En jij hebt geen idee hoe het is om onder constante beveiliging en mogelijk gevaar voor je veiligheid te moeten leven.

Daarom produceer je ook verbale diaree;omdat je geen idee hebt waar je over praat.

Maar aan dat feit ga je snel voorbij ;zoals het een linkse wegkijker betaamt.

Geert kruipt weer eens in zijn slachtofferrol

zelf maakt hij ieder ander uit voor alles wat mooi en lelijk is, maar als ze wat terug zeggen doet Geert huilie huilie.

wat een kinderachtig mannetje is het toch!

Zuid Hollander | 09-02-16 | 15:24 Bij Charlie Hebdo reageerden de mensen waar Greet het over heeft ook. Alleen niet met woorden. Volgens mij is dat een te benoemen verschil.

Als ik als politicus een bevolkingsgroep uitscheld en verneder en daarbij bewust het risico loop dat zij een aanslag plegen in mijn land, hoe kun je dan zeggen dat deze politicus geen gevaar is voor de samenleving?

Mocro2897 (15:13) het zou fijn zijn als we Geert Wilders niet nodig hadden om ons ongenoegen te vertegenwoordigen.
Dan was Nederland n.l. niet bezaaid met moskeeŽn(inmiddels honderden), zagen de markten er nog Nederlands uit (nķ lijken het vaak op Afrikaanse markten),werden er niet zoveel woningen in beslag genomen door buitenlanders met voorrang, stond Nederland er financieel stukken beter voor want minder uitkeringen, was er veeeeeeeel minder criminaliteit en ga maar door.
Steek de hand eens in eigen boezem als u inderdaad mocro bent.

Hij mag dus wel mensen demoniseren maar andersom is het vreselijk, wat een idioot.

wat moeten al die linxe wilders bashers hier? kijk 's ff lekker weg en klik lekker op jopie.nl ofzoiets

Klokkie | 09-02-16 | 15:28 Ik heb Greet nog niets horen zeggen over b.v Vietnamezen als bevolkingsgroep . Kun je mij dat dan even uitleggen ?

ja,diedus! | 09-02-16 | 15:27

Onzin, Geert denkt gewoon alles te kunnen zeggen over anderen maar men mag nooit wat zeggen over Geert.

Geert heeft gewoon ZICHZELF onmogelijk gemaakt om mee samen te werken door zijn uitspraken over zo'n beetje alle andere partijen/fractievoorzitters.

en dan dreigen met een revolte als niemand met je wil samenwerken(ook al is dat je eigen schuld): ja, dan ben je gevaarlijk ja.

het is ook Geert die aanzet en dreigt met geweld als hij zijn zin niet krijgt, niet iemand anders.

Wilders heeft gelijk. Links is veel gevaarlijker. Die hebben de EU opgericht, de euro ingevoerd, ons geld aan Griekenland gegeven etc. etc.
Verder is het zo dat alles wat steeds meer invloed krijgt en steeds groter wordt, beangstigend en bedreigend is voor links, dus de enige reden dat Spekman zich zo over Wilders uitlaat, is omdat Spekman bang is voor Wilders. Spekman vindt dat Wilders veel te groot wordt en veel te veel invloed krijgt, en daarom valt hij hem op deze manier aan. Een wanhoopspoging.

Ze hebben er niets van geleerd.
Schietmijmaarlek | 09-02-16 | 14:56 | niet ok!
Onjuist zoals u zelf al eerder stelde in uw plemp "....dat hij al 11 jaar de zwaarst bewaakte politicus van Nederland is."
Dat miste Fortuyn. Maar goed details in het wederzijds onderling demoniseren van linkse politici (Geert dus ook, en Fortuyn feitelijk ook als oud CPN'r) is niets nieuws.
Iets als het nest vervuilen waar je uitkomt.

lefbak | 09-02-16 | 15:32 Ga je nu niet ergeren aan al die one-liners die opduiken. Inhoudelijk stelt het v.w.b de argumentatie en onderbouwing tot nu toe erg tegen.Dit zegt mij genoeg.

valt dus

Capt. Iglo (15:29) Met "hij" bedoelt u waarschijnlijk Geert Wilders?
Voor zover mij bekend is heeft Wilders niets tegen "mensen" maar wťl tegen de islam, die een gevaarlijke, wrede,bloeddorstige stroming is die niet in Europa thuishoort.
Iedereen met gezond verstand zou er op tegen moeten zijn dat de islam steeds verder voortwoekert op vrije Westerse bodem.

even wat uitspraken van Wilders:

"Buma is een ongeloofwaardige leugenaar"

"Pechtold is een miezerig mannetje"

"Rutte is Pinokkio"

Wilders is net een kind dat iedereen pest maar dan gaat huilen als niemand meer met hem wil spelen.

Wat een stierenstront. Maar het bewijst maar weer eens zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Bovendien is het ook echt een bizarre gedachte om met een minderheid de macht op te eisen, hoe groot die minderheid ook is. Ook is het vooral Wilders zijn aanhang die met geweld dreigt i.p.v. de PvdA. Of moeten we alle opmerkingen over afrekenen, landverraders, revolte e.d. dan maar opvatten als geweldloze oproepen tot verandering? En de oproep van de Pegida mensen om niet meer bij moslims te kopen, niet te vergelijken met vergelijkbare spanningen tussen bevolkingsgroepen in het verleden?

Ach ja, de reacties zijn voorspelbaar. Heb kritiek en je wordt uitgescholden, bedreigd en voor gek uitgemaakt.

@ Tonny39 | 09-02-16 | 15:36


Je kan er natuurlijk van alles bij gaan halen waar het helemaal niet over gaat maar waar het op neerkomt is dat Wilders gaat huilen omdat hij gedemoniseerd zou worden zou worden maar zeggen dat "als de kogel van links komt en er PvdA op staat" is ook demoniseren dus hij mag het zelf blijkbaar wel. Dat heeft niks met islam of moslims te maken maar met de hypocrisie en domheid van zijn gevolg.

Altijd zelf de grens opzoeken als het gaat om de vrijheid van meningsuiting, maar als anderen het doen is het al snel 'demoniseren, kogel bla bla. Hypocriet mannetje.

@ja,diedus! | 09-02-16 | 15:32 | niet ok!
Ik snap je opmerking niet... FF concreet. Als ik politicus ben en elke dag roep dat Tsjetjenen achterlijke mensen zijn, dan verhoog ik toch de kans dat zo iemand een keer doorslaat en een gebouw in Amsterdam gaat opblazen. Dan ben ik als politicus toch een gevaar voor de samenleving? Het maakt in dit geval dus niet uit of hij gelijk heeft of niet!

Hans Spekman weet donders goed wat demoniseren teweeg kan brengen. Hij gokt erop dat zijn uitlatingen goed vallen, veel zetelverlies kan het in elk geval niet meer opleveren.

12ejordan | 09-02-16 | 15:34

de euro is ingevoerd door Gerrit Zalm van de VVD.

tijdens die invoering zat Geert Wilders trouwens ook namens de VVD in de 2e kamer en die is dus mede verantwoordelijk.

Zuid Hollander | 09-02-16 | 15:38 Nou , nou heeft Greet dan geen gelijk met die opmerkingen ? Dat rijtje wat je net opschrijft geeft precies aan waarom Greet eigenlijk zo populair aan het worden is.

Klokkie | 09-02-16 | 15:41 Iets met de kip en het ei. Ik geef een klein hintje , heb jij of de burgers hier wel eens last van Tsjetjenen ? Los van plofkip met zijn reactie's , dat dan weer wel.

Spekman zou zelf eens beveiligd moeten worden, weet hij hoe dat aanvoelt. Vreselijke lutser is dat zeg.

Apollo | 09-02-16 | 14:46 |

Spekman is niet meer dan een relatief onschuldige dorpsgek en wordt door geen enkel levend wezen serieus genomen.
Wilders is feitelijk OOK een dorpsgek maar zijn nogal extremistische trekjes en populistisch gereutel leveren hem wel persoonlijke beveiliging op.
Als Geert wordt afgemaakt dan zal het door een aan soja en plantjes verslaafde zijn en niet door een doorgeslagen moslim ( die hebben vreemd genoeg ook hun waarden en normen)

ja,diedus! | 09-02-16 | 15:44 |

dat doet er niet toe

Hij scheld zelf iedereen uit en gaat dan zeuren als niemand meer met hem wil samenwerken.

daar kon je gewoon op wachten dus Geert moet gewoon niet zeuren en zeker niet gaan dreigen met een opstand.

maar Geert is gewoon een kinderachtig mannetje.

@ zeefert | 09-02-16 | 14:28 |

"Hij is gevaarlijk voor de elite, dat is het hele probleem."
Met dit soort uitspraken begon het met Hitler, Mao en Stalin ook.

bdn01 | 09-02-16 | 15:54 |
Dude, serieus? Hitler, Mao en Stalin?
Meen je dit serieus?
Wat een geestelijke armoede toch, jonguh!
(lees dit met de New Kids accent voor de juiste smaak)

Tja, bij voorbaat de pvda beschuldigen van moord is ook niet erg netjes.

Tonny39 | 09-02-16 | 15:36 | niet ok!
"Voor zover mij bekend is heeft Wilders niets tegen "mensen" maar wťl tegen de islam,"

Volgens mij had hij het over minder Marokkanen en wil hij immigranten opsluiten in een concentratie centra dus hij heeft het weeldegelijk over mensen.

PVV is het resultaat omdat de pvda het zo "goed" doet, laten we daarover geen misverstand krijgen.

Zuid Hollander | 09-02-16 | 15:52 Jij komt met iets wat op enige argumentatie lijkt. Ik doe daar wat mee , vind daar wat van in een reactie, en dan zeg jij dat het er niet toe doet. Da's nu erg kinderachtig.

"....concentratie centra...."
the Jackdawn | 09-02-16 | 16:02 |
Schamteloos uit de bocht Jackdown.
Niet normaal.
Iedere dag verzin jij een nieuwe manier, om jezelf te verlagen!

Tsja...je zou denken dat Geert wel een stootje kon hebben.
-
Maar ik weet ook niet hoe ik onder het voortdurendegez*** zou reageren als ik dag en nacht bewaakt werd, nooit in m'n eigen bed zou kunnen slapen, nooit normaal uit eten zou kunnen, m'n huwelijk onder druk stond en bovenal: alles, maar dan ook letterlijk alles, het onderwerp werd van vocale azijnpissers, die zťlf al helemaal niets klaar spelen.
-
Want voor dat soort eeuwige losers als een Spekman doe je het allemaal niet.

@ Baski | 09-02-16 | 15:59 |

Om hun macht defintief te vestigen werd door deze heren eerst de "elite" gedemoniseerd, getreiterd, opgesloten en vermoord.. Je moet tenslotte iets of iemand de schuld geven van de shit die je zelf creeert. De elite is altijid die groep, die slimmer en rijker is dan jezelf. Daar kun jezelf natuurljk niks aan doen, en daarom heb je een Leider nodig. Een Grote Blonde Geperoxideerde Leider.

*zoekt naar Calimero tune*
Oh Geert, zij zijn groot en jij bent klein en dat is niet eerlijk? Jij mag wel bullshit rondstrooien over wie dan ook maar zodra jij aangepakt wordt ga je zielig doen? Wie vuisten zaait he kerel!

bisbisbis | 09-02-16 | 16:11 | niet ok!
Wie vocaal azijnpissen zaait zal vocaal azijnpissen oogsten. Spekman is een loser. Maar Geert ook. Geertje meet met twee maten, want hij mag zeggen wat hij wilt maar als iemand anders dat doet demoniseert Geert die mensen door te roepen dat ze hem demoniseren. Hij mag zijn mening overal tegenaan smijten, maar als iemand iets tegen hem aan smijt kermt en kreunt hij.
VvMU werkt twee kanten uit Geert. Als jij mag roepen wat je wilt, dan een ander ook.

Extreem links is vele malen gevaarlijker dan extreem rechts.

Extreem rechts laat van zich horen maar extreem links voert uit.

Het verleden heeft dit eerder laten zien !!

bdn01 | 09-02-16 | 16:13 |
Wat ben je toch een intens triest figuur.
En dat heb ik je al vaker gezegd.
Lees nog maar even terug wat ik een tijdje schreef over onze regering dit middels leugens, pertinente leugens de macht heeft verkregen heeft.
En hun verkiezingsbeloftes allemaal hebben laten varen.
Niks geen compromissen, maar gewoon de boel bewust misleiden.
Tel daarbij de macht van Brussel op en je hebt een recept voor revolte.
De shit waar jij het over hebt, hebben zij gecreŽerd, samen met krankzinnigen zoals jijzelf, die dit blijven goed praten.
En als je niet krankzinnig bent, dan moet je wel een betaalde trol of lid van de regering zijn.
Andere smaken zijn er niet.
Ik ben geen fan van Wilders, maar hij is gewoonweg de enige die overblijft in de puinhoop die de Nederlandse politiek heet.

Give me hope | 09-02-16 | 16:20 | niet ok!
Extreem is gevaarlijk.
There, fixed that for you.
Overigens raar dat je wijst op het verleden als een van de twee grootste oorlogen aangezwengeld zijn door rechts-extreme waanbeelden. Rechts ja. Nationaal Socialisme is rechts.

Popnel | 09-02-16 | 16:24 | niet ok!

Ga jij mij woorden in de mond leggen?

Waar heb ik het over 40-45?

Troll!!

De pvda is net zo irritant als een stel marokkaanse hangjongeren.

@mezelf:
Dit = die
- 1x heeft.
Sorry, nog steeds ziek op bed.

www.trouw.nl...

Ze zijn hem maar wat graag kwijt. De honden van het PvdA!

@ Baski | 09-02-16 | 16:23 |

Lees je stukje nu nog eens rustig over en zie hoe je alleen maar bagger spuit. Je hebt het nogal moeilijk met mensen met een andere mening, kennelijk. Net als je grote voorbeeld Geert. Als je je overal zo ongenegeerd uitlaat als hier in deze kolommen, zul je het ver brengen in deze wereld en zul je niet verbaasd moeten zijn dat echt helemaal niemand iets om jouw bijdrage geeft. Een klein beetje beschving in de discussie, zelfs hier op GS, zal je sieren. Wat je schrijft is oninteressant, niet leuk, geeft geen enkel nieuw inzicht en je zet alleen jezelf er maar mee te kijk.

LOL, Hij mag alles roepen en als iemand er op reageert is ie aan het demoniseren!

bdn01 | 09-02-16 | 16:47 |
Ik kan het niet helpen dat jij niet begrijpend lezen kan.

@ bdn01 | 09-02-16 | 16:47 |

Ik hoor be de elite die dat toevallig vrij goed odner de knie heeft.

Nationaal socialisme is socialisme

Wilder = koekoek.

Wat een idioot. Maar wat nu als iemand van de PvdA wordt neergeschoten i.v.m. De revolte van Wilders? Komt dan de kogel van Wilders?

Als bij de kinderen zo janken, dan gaan ze meteen naar bed met een trap onder de reet. Fortuyn had in zijn pink meer klasse dan Wilders in zijn hele lichaam.

Denk toch vooral dat er hoogst waarschijnlijk ; Mohammed of Abdullah, of Achmed of zo`n soort allochtoonse naam op staat.

Haagse_Harry | 09-02-16 | 16:50 Weet je wat LOL is ? Meerdere reaguurders voor jou intellectuele niets toevoegende plembsel hebben op precies dezelfde manier een comment geplaatst. Net wakker ?

-weggejorist-

WTF een deja vu; Fortuyn had ook al een voorgevoel dat er ooit iets zou gaan gebeuren en kreeg helaas gelijk.
Maar ik vermoed als er iets met Geert gebeurt dat het hele land compleet op z'n kop zal staan en dat gaat dan niet meer over....

op naar de VIJFTIG zetels.. en de PvdA is een zinkend schip, ben benieuwd welke ratten er als eerste van boord gaan springen.

De PvdA heeft jarenlang de SP zitten treiteren door altijd tegen SP-wetsvoorstellen te stemmen ook al waren ze het eigenlijk eens en nu dit Melkertje van Pleefiguur Speknek. Ik hoop dat de SP of GroenFlinks de PvdA nog verder gaan uitzuigen. Op naar de 0 zetels met deze waardeloze klup.

De kogel komt van links met 4 letters erop pvda. De kogel is door de mosknee, ehh de kogel is door de kerk.

PVV, recht lullen en links de zakken vullen. Ons, dankzij Wilders mogen we minimaal tot ons 67e doorwerken.

@Religieiskolder
Dat is een onvolledige weergave van de geschiedenis.

Ik heb de reactie van Geert Wilders gezien en bewonder zijn rustige manier van reageren.
Hier staat een man die weet waarover hij praat.
Niet alleen heeft hij keer op keer het gelijk aan zijn zijde. De manier waarop de PVDA de oude maar gevaarlijke demoniseer retoriek van stal haalt terwijl de moordenaar van Pim Fortuyn alweer frank en vrij rondloopt is walgelijk te noemen.
Zoals zo vaak kan je constateren dat Links en extreem links de democratie bevalt zolang het haar mening is. We zagen het bij Pegida, we zagen het bij Jan Maat, we zagen het bij Pim Fortuyn, Bij v Gogh was het de islam kritiek die niet mocht. En de laatste jaren is Geert Wilders de man die voor zijn leven moet vrezen.
De Pvda is met stip de slechtste partij ooit!

Ongeacht wat je van Wilders denkt, dat een man die van daklozen steelt nog steeds NAMENS DE PVDA z'n zegje mag doen zegt wel weer genoeg.

Zeg Powned; waar is het artikel over Samsom en Wilders gebleven van 18:18?

Baski 19:23;
Eens, censuur???

storm op komst | 09-02-16 | 19:29 |
Ik denk het.
Gelukkig heb ik de pagina opgeslagen op mijn gsm (en blijkt trouwens een artikel van Verbeek te zijn om 18:16).

Ja, ik was het ook al kwijt. Vreemd. Is trouwens niet de eerste keer.

Rotisseur | 09-02-16 | 20:03 |
Ik zie 2 mogelijke scenario's:
1). De topic top 3 'meest gereageerd', gaat over Wilders. En een 4e zou teveel worden.
2). Een hogergeplaatst redactielid heeft even met de vuist op tafel geslagen en is het niet eens met de inhoud die er gepresenteerd werd.
Iemand anders nog andere ideeŽn/theorieŽn?

ad melkert | 09-02-16 | 19:2
Zou netjes zijn als dit even uitgelegd wordt

Een partij in het nauw maakt gekke sprongen.

@donkersloot .ga breien of zoeits ....

Heiner,

De VVD en CDA hadden dit er nooit door gekregen zonder de PVV. Het meest vrange is nog wel, dat Wilders had beloofd de pensioenleeftijd niet te verhogen. Daarnaast heeft de PvdA de afgelopen 3 jaar er ook niet aan gedaan, om deze maatregel weer in te trekken.

Ach wat zielig toch. Even huilie huilie doen dan. Zelf constant schelden en beledigen zonder aan de cosequenties te denken maar dan toch zo weinig kunnen incasseren. Wat een triest figuur zeg!

Mocro2897 | 09-02-16 | 15:13 | niet ok! Hey een mocro die eindelijk inziet wat voor triest volk jullie eigenlijk zijn , of had je het niet over jezelf?

ALs rechtegaard burger van Nederland zou ik door de media ook goed geÔnformeerd willen worden. Daarvoor hebben we Nieuwsuur, dat je voor het slapen gaan de duiding van de dingen van de dag nog eens voorgeschoteld krijgt. Maar over de kogel van links hebben ze het niet gehad. Het lijkt allemaal op afgesproken werk, NPO, Spekman, Samsom, Asscher.

Op Nieuwsuur had Spekman het over iets heel anders, saamhorigheidsgevoel en samenwerken van de PvdA met Groenlinks en de SP. Schokkend dat de PvdA zo door de knieŽn moet gaan dat ze sinds de oprichting van de SP voor het eerst met de SP willen praten. Zo lang de verlangens van de SP achterban genegeerd en dan eindelijk bijdraaien.

Bij de Pvda zijn ze alleen linkshandig.

Fisccon | 09-02-16 | 14:42 | niet ok!

Over lezen en taal gesproken: ooit je afgevraagd hoe dat zit bij die PVDA-stemmende allochtonen?
Of die studentjes die op D'66 of Groen Links stemmen?
Of die met een vork schrijvende VVD-stemmende ondernemers?

the Jackdawn (09-02 16:02) en welk "geloof" denkt u dat veel, zo niet de meeste, marokkanen aanhangen?
Maar toegegeven, hij had deze opmerking beter niet kunnen maken of het woord "criminele" vůůr marokkanen moeten noemen.
-
Als "immigranten" (lees gelukszoekers in de meeste gevallen) de beest uithangen, vrouwen aanranden en homo's lastig vallen dan mogen ze ook wat mij betreft gerust in een gesloten verblijf gezet worden, het zijn dan immers criminelen.
Nog beter zou zijn om hen bij bewezen wangedrag meteen het land uit te zetten.

Er is sinds de moord op Pim Fortuyn niets veranderd. Ik meen dat Pim (bij Jensen?) iets zei als "'als mij iets overkomt..."enz.
Nu zegt Wilders iets dergelijks.
Ons land wordt sinds vorig jaar onder de voet gelopen door grote aantallen gelukszoekers, met daartussen wat werkelijke vluchtelingen, die denken dat ze ons hun pre-historische wetten kunnen opleggen.
Met dank aan de stomme opmerking van Merkel: wir schaffen das.
Het past natuurlijk in het linkse straatje als we dit allemaal goedmoedig over ons heen laten komen maar als er toch iemand het lef heeft om tegen de Afrikaans/Aziatische volksverhuizing in opstand te komen dan zal dat met alle mogelijke middelen de kop ingedrukt worden en wordt er zout gelegd op elke uitspraak-slak van Wilders.
Gelukkig zijn er nog Nederlanders zoals Wilders die niet over zich laten lopen.

Als dat maar goed afloopt voor Geert Wilders Pim was ook de grootste in de peilingen die werd ook afgeknald die konden ze ook niet gebruiken en Geert ook niet maar dan breekt de pleuris uit