*

En we hadden er zo'n zin in...

ROFLOL! De uitzending van Studio PowNed was nog geen minuut afgelopen of we ontvingen een boze mail van DENK-voorzitter Seluk ztrk. Zo zijn wij ondanks eerdere toezegging toch niet welkom zaterdag op het openingsfeestje van het nieuwe DENK-kantoor. Zo doen ze dat in Turkije, media die het bewind niet naar de mond praten, proberen de mond te snoeren. Wat zal Erdogan trots zijn op zijn twee frontsoldaten...

Kuzuboos.png

Reaguursels

Dat kun je opvatten als een compliment.

-weggejorist en opgerot-

Voor de sterke drank en de plakken leverworst hoefde je er toch al niet heen te gaan, denk ik zo.

Sturen ze toch gewoon van Leeuwen van Geenstijl, ik zie het probleem niet zo 1.2.3

Ik heb het allemaal gelezen maar ik volg powned drama nieuws niet echt.
Heeft iemand een goede samenvatting?

Whaaahahahahha die cultuurverrijkers sluiten op voorbaat mensen uit met een andere denkwijze. Je verwacht het niet. Maarja niet getreurd, ik heb gehoord dat er geen bier was, iets met halal, nou dan kan je ook niet van een feestje spreken.

@geertwilderskwakel | 17-03-16 | 23:09 trol. Houdn sop. Onder ieder artikel dezelfde reactie houden we niet zo van.

Ik bedoel dat ik na dit artikel er niet veel van snap. @mezelf

Kan iemand mij wat uitleggen? Is Selkut nou Peppie of Kokkie?...

Is die geertwilderskwakel wel bij machte om nog iets meer te schrijven of heb je net copy / paste uitgevonden???

Voor de andere reaguurders; Dit hebben wij ook weer aan de PvdA te danken. Leuk he, zo'n splinterpartij. Laten we hopen dat ze geen Turkse lobby gaan inzetten. Zijn we ons leven niet meer zeker. En Powned heeft het dan weer eens voor elkaar. Goei gedaan jochie

-weggejorist-

'Stigmatiserend, schofferend en polariserend'. Dat zijn toch eigenschappen waar de Wizard of ztrk zelf in grossiert? Takiyya Alert!

Laten we hopen dat DENK niks te vertellen krijgt, want dan hebben we de apen, oh nee dan zijn we in de aap gelogeerd. Weg met die gasten.

gooit logeert naar boven^^

Is de ambassadeur van Turkije ook uitgenodigd?

Daar staan zoveel moeilijke woorden in, dat hebben ze nooit zelf geschreven.
Volgens mij heeft iemand hen hun mening aangereikt.

Ik heb het allemaal gelezen maar ik volg powned drama nieuws niet echt.
Heeft iemand een goede samenvatting?
Gijsbert | 17-03-16 | 23:11 | niet ok!

De man was niet gediend van de interviewtechniek van Rutger. That's all. Een beetje huilerige reactie; Je mag niet op mijn feestje komen. Van de DENK beweging dus (let wel geen politieke partij). Zoiets als de Koerdische Verzetsbeweging, maar dan Turks. Liever dus; Snaveltjes toe en oogjes dicht. De Turkse uitzending van De Fabeltjeskrant.

-weggejorist-

Wat een slag. Gebouw DENK verboten voor Powned. Ach jee, wat vreseluk.

@Gehannis
Het is een beetje huilerige partij, dus ja..

Willen we meer of minder wilders? Minder minder minder. Dan gaan wij dat regelen.
geertwilderskwakel | 17-03-16 | 23:09
Haha... JIJ stelt een vraag, maar uit (terechte) angst voor het antwoord geef je zelf maar vast aan wat je wilt horen?

Lutser. :D

Kolere, en dit zit dan in de tweede kamer met een riant salaris?
Het niveau is werkelijk op kleuterklas niveau.
"Jullie van Pownews zijn STOM! En omdat we jullie stom vinden, mogen jullie niet op ons feestje komen. Nenene..."
Het is dat die gasten op een gore manier daar nog zitten en zoveel geld kosten, anders kon je er helemaal om schaterlachen.
Nu hou ik het maar op een besmuikt gniffelen....
Nee, dat lukt niet, bhahahahahahaaaa!!!!
Zou me trouwens niets verbazen dat deze twee parasieten vlak voor de verkiezingen het hazenpad nemen, om ook nog even het wachtgeld binnen te slepen.
Want ze denken toch niet serieus dat die nog gekozen gaan worden?

@geertwilderskwakel | 17-03-16 | 23:09
En wie bedoelen wij dan wel met *wij*?

Hmmm, "politieke beweging".. de eerste vraag die Powned daar dan moet gaan beantwoorden is 'wat kost dat?' - 'wie betaalt dat?'.. en waarom kan ie niet gewoon een politieke partij worden, met leden en inspraak en zo.

Ik zou die gast haast zielig gaan vinden als hij niet zo ongelooflijk arrogant zou zijn.
Past precies in het plaatje van zijn grote voorbeeld.
.
Alleen vergeet hij dat als hij zijn goddelijke voorbeeld hier aan de macht heeft geholpen hij de eerste is die op miraculeuze wijze zal verdwijnen. Want deze arrogantie wordt niet door Erdootje getolereerd.

Nadat DENK de Groningse gaskraan nog verder wilde openzetten en de bewoners aldaar over andere provincies wilde verdelen had ik eigenlijk verwacht dat er toch niet al teveel mensen op hun feestje wilden komen.

jan de patatboer | 17-03-16 | 23:14 | niet ok!

Zou zomaar allebei kunnen maar ik DENK Kokkie want die was altijd een beetje de leider van de twee. Als het er op aankwam was hij toch net zo dom als Peppie, dat dan weer wel.

Maar, stel dat er 250k stemgerechtigde Turken in Nl. zijn en dat die allemaal op de politieke beweging Denk gaan stemmen. Hoeveel kans is er dan dat Peppie en Kokkie idd weer in de 2de kamer komen ?

Dat die domme turk aan het brabbelen is, zijn we wel gewend.
Maar dat denk een eigen terrein en pand heeft baart me wel zorgen.
Of krijgen ze gewoon een eigen kamer in de Turkse ambassade?

Gijsbert | 17-03-16 | 23:11
Libelle ging aapjes kijken in de bijlmer, Powned ook.
In twee delen, de moeite waard.
www.youtube.com...
www.youtube.com...
Sommige mensen hebben botweg geen gevoel voor humor. :P

@Mr Fawlty
Heel groot. Want er is een heel groot deel van de Nederlanders die niet gaat stemmen. "Want het maakt toch niet uit."
Wie niet gaat stemmen, helpt zijn tegenstander in het zadel.

Heiner | 18-03-16 | 00:09 | niet ok!

Ik zie de Neder-Turken er eigenlijk wel voor aan dat ze Turksnationalistisch genoeg zijn om op die gasten te stemmen. Er zijn volgens mij maar weinig Neder-Turken die Nederland boven Turkije plaatsen. Kijk maar naar Tarmac.

Gehannis | 17-03-16 | 23:34 | niet ok!
ok dank
BootleggersSmurf | 18-03-16 | 00:06 | niet ok!
Die gaan op de lijst voor morgen! dank.

Die op de feauteau is toch koezoe ? Oeztoerk is toch die boze snor ?

@mr Fawlty
Er wordt op ze gestemd omdat ze Turk zijn, niet omdat ze zo geweldig zijn. Het "ons soort mensen" is het allerbelangrijkste. Niet capaciteiten of mentaliteit. Daaruit is ook het verschijnsel knuffel-allochtoon geboren. Bijna iedere partij wil zo'n allochtoon hebben, misschien kan ie wat, mooi meegenomen, maar het feit dat ie allochtoon is, is belangrijker want dat trekt stemmen uit die bevolkingsgroep.

Heiner | 18-03-16 | 00:21 | niet ok!

Ja, snap ik. Ik ben ook niet blij Marcouch de verraderlijke en voorzitter de onverstaanbare en wat er zo nog los en vast rondloopt bij de partijen.
Maar hier gaat het om een puur Turkse groep/partij.

blij met

Hup gelijk verbieden dat powned, samen met vrij nederland, elk ander opinieblad, en pleur die ozturk er ook maar bij met z'n fascistische gedachtengoed. sleutel omdraaien en wegpleuren.

Lach er maar om echter "Denk" is het begin van verdere afbraak van Nederland.
Kijk naar de groter wordende stroom van potentieel dom stemvee (vroeger PVDA stemmend) voor hun en om een paar dingen te noemen:
-De Hema zal niet de enige meer zijn die bakzeil haalt voor hun eisen.
-Kledingvoorschriften zullen niet alleen in Amsterdam maar landelijk worden doorgedrukt.

Powned heeft DENK door en DENK wil dat niet dus afstand.....denkt DENK.

@mr Fawlty | 18-03-16 | 00:14;
Ik ben er nooit zo voor om op dat NSB knopje te drukken, maar je moet wel weten wanneer je je kop moet houden.
Dat jij het normaal vind om op buitenlanders aanslagen te plegen, waarbij ze gewoon levend mogen verbranden moet jij weten.
En dat je dan iedereen die het daar niet mee eens is, gelijk wegzet als Turk, moet je ook zelf weten.
Maar je niet in andere topics daarop doorgaan, terwijl niemand weet waar het dan over gaat.
Dan ben je namelijk niet alleen heel kinderachtig, maar ook strontvervelend.
Hoop dat je dat een beetje kan begrijpen.


@Heiner | 18-03-16 | 00:21;
Het zijn toch gewoon twee afvalligen uit de PvdA kliek?
Geen zin om het op te zoeken, maar volgens mij vielen ze daar in ongenade en zijn (achterlijk systeem ook in Nederland) daarna doorgegaan als eigen partijtje.
Hier mag je dan vreemd genoeg gewoon je zeteltje houden.
Vandaar ook dat ik voorspel dat die noot meer herverkozen gaan worden en vlak voor de verkiezingen van het wachtgeld gebruik gaan maken.
Maar die halen nooit genoeg stemmen om nog een keer verkozen te gaan worden.

Dat jij het normaal vind om op buitenlanders aanslagen te plegen, waarbij ze gewoon levend mogen verbranden moet jij weten.
Tarmac | 18-03-16 | 00:38 | niet ok!

Dat heb ik nog nooit gezegd, dat zijn jouw woorden.

Kuzu was vanavond weer indrukwekkend op Powned.....
Was best een amusante aflevering trouwens.

Dat bijlmerfilmpje was ook wel uitgesproken racistisch. Nou zie ik er een stijlfiguur in om de latent en "lievige" vormen van racisme aan te kaarten en heel zwaar over de top te brengen. Maar het scheert langs talloze randjes. Maar denken ze echt dat ze met die twee gejatte zetels echt het verschil maken door dit aan te kaarten? Alsof niemand anders dat ziet. Gelukkig snappen veel partijen en mensen iets van Powned.

Is dat een politieke partij? En dan nog wel DENK heten.
Je moet maar durven.
Ja persvrijheid en humor is niet bepaald populair bij dat soort volk .lol

Tarmac | 18-03-16 | 00:38
Die zetel is voor een gekozen volksvertegenwoordiger maar ook die is geen eigendom van een partij.
We hebben partijen om het iets overzichtelijker te houden voor mensen maar alle volksvertegenwoordigers zijn verantwoordelijk voor hun eigen stemgedrag. Gevolg van dit stemgedrag kan zijn dat je volgende keer niet namens de partij in de kamer komt en dus eigenlijk heul weinig kans hebt om gekozen te worden.

Als je een systeem zou invoeren waarbij de partij eigenaar is van de zetel kun je net zogoed alle volksvertegenwoordigers jorissen en de fractie-voorzitters een stemwaarde meegeven.
Het huidige systeem werkt, zonder dit was ook Wilders niet in staat geweest een eigen partij op te richten.
Overigens heeft Denk wel degelijk kans om met 1 of twee zetels gekozen te worden aangezien er een Turkse achterban is die alleen al op hen zou stemmen omdat het Turken zijn. Hun recht overigens, daar moeten andere oplossingen voor bedacht worden. :P

@mr Fawlty | 18-03-16 | 00:43;
Pardon???
Jij kon het heel goed begrijpen dat dit soort aanslagen gepleegd werden omdat er niet wordt geluisterd naar "...de schreeuw van de bevolking...".
En omdat ik het er niet mee eens was, bombardeerde je mij -out of te blue- maar even als Turk.
Om vervolgens over spelfouten te gaan zeiken (sorry nogmaals Heiner ;)).
Maar mocht er interesse zijn, kunnen de reaguurders dat hier nalezen:

www.powned.tv...

Dat scheelt een hoop heen en weer geleuter.

@Shoarmamasutra | 18-03-16 | 00:50;
Tuurlijk was het racistisch. Dat moest ook wel en lag er duimendik bovenop.
En dat maakte het ook zo geinig, ik heb werkelijk blauw gelegen van het lachen.
Maar omdat het er zo dik bovenop lag, kan je er ook geen aanstoot aan nemen.
Het was niet anders als een Najib Amhali, die zet ook stereotypen neer. Maar daar hoor je dan niemand over.
Want hij is zelf een buitenlander en dan mag het blijkbaar.

Tarmac | 18-03-16 | 01:14 | niet ok!

Ja, ik heb idd gezegd dat ik kan begrijpen dat zulke acties plaats gaan vinden, de situatie is behoorlijk aan het verharden.
Ik heb nooit gezegd of geimpliceerd dat mensen in de brand moeten worden gestoken, hoe kom je er bij ?

Zie jij echt geen verschil in 'begrijpen dat zulke acties gaan plaatsvinden' en ' vinden dat huizen met mensen en al in de hens moeten' ?
Dat laatste heb ik namelijk nooit beweerd en daar wens ik ook niet van beticht te worden.

Ja het is al gezegd en ik zag net een stuk van hem, Najib Amhali, die doet dat geweldig. Maar die gaat behoorlijk tekeer tegen iedereen dus ook zijn eigen groep. Maar humor is niet de allerhoogste eigenschap binnen de islam. Zij klappen nou weer als er een vliegtuig in een toren vliegt of een hoofd rolt.

Dondiego espaa | 18-03-16 | 01:32 | niet ok!

De islam is denk ik meer te vergelijken met het ''memente mori' uit de late middeleeuwen maar dan doorweven met een hoop geweld. Het is volgens mo blijkbaar niet de bedoeling om plezier in je leven te hebben, dat komt later, als je dood bent.

@mr Fawlty
Je zegt dat ze alleen maar zulke zware straffen hebben gekregen omdat er een voorbeeld gesteld moet worden. Dat je er begrip voor hebt dat er niet naar de schreeuw van het volk word geluisterd en begint dan de taalnazi uit te hangen en op de man te spelen.
Je komt niet goed over, en dit terwijl ik wel degelijk begrijp wat je wilt zeggen.

Ondanks dat je kunt begrijpen dat er tokkies zijn die naar geweld grijpen hoef en kun je dergelijke acties niet goedkeuren. Alsof het de fout van dat gezin persoonlijk is dat zij hier zijn. Dat is het niet, ze maken gebruik van de regels.
Geweld om een politiek punt duidelijk te maken valt niet goed te praten, poging tot moord omdat iemand in een ander land is geboren is fout. Punt.
Ik stem PVV, wil graag dat Griekenland landmijnen legt en de boten uit het water schiet, dat is nog steeds anders dan dit soort terorristische aanslagen goedkeuren.

Enfin, denk er eens over na waar het verschil ligt. Speel minder op de man en hou het bij de inhoud. Gewoon een advies. :)

BootleggersSmurf | 18-03-16 | 01:43 | niet ok!

Wie ben ik om iets goed te keuren ? Ik heb niemand opdracht gegeven en heb er niets mee te maken.
Ik weet wel waar de oorzaak ligt en hoe sommige mensen daar op menen te moeten reageren. Ook dat is niet mijn verantwoording.
Een volk krijgt de regering die het verdient maar een regering krijgt ook het volk dat het verdient.

Turken die denken dat ze kunnen denken?
Rare combinatie hoi Erdo,
Ze verliezen hun hoofd.

BootleggersSmurf | 18-03-16 | 01:43 | niet ok!

Ik ken Tarmac al langer, heb al vaker discussies met hem meegemaakt dat hij samen met Arbi de boel liep op te butsen. Altijd bij dezelfde soort topics.
Mijn opmerking over die brandstichting was geheel in het algemeen. Ik juich het zeker niet toe dat huizen in de fik worden gestoken maar daar ging mijn opmerking ook helemaal niet over. Meer over oorzaak en gevolg.

mr Fawlty | 18-03-16 | 01:49
Door begrip te tonen zonder een persoonlijk standpunt in te nemen word het moeilijk om het verschil te zien. ;)
Als je daarna nog even doorgaat op de ad hominem tour en gaat kleineren word het nog moeilijker om verschil te zien. Dan komt nog het taalnazi gedeelte, iets waar je bij mij ook nog wat lol mee kunt hebben trouwens.

Had Tarmac gelijk gegeven op het punt dat je dit soort dingen niet moet willen en dat het fout is en de discussie zou anders gelopen zijn. Dat je er in een ander topic nog even op door gaat terwijl Tarmac in datzelfde topic al een standpunt in heeft genomen dat haaks staat op jouw claim helpt ook niet echt. Hij staat Denk letterlijk uit te lachen in dit topic namelijk.

Jullie staan aan dezelfde kant, doe niet zo moeilijk. Maak je punt gewoon duidelijker en je komt heel anders over. :)
Zoals het er nu voorstaat lijk je het gebeurde namelijk goed te keuren, dat je dat niet doet weet jij, weet ik, maar het komt niet over.

@mr Fawlty | 18-03-16 | 01:23;
Ik zei al dat ik geen zin heb in cross postings.
Je kan reaguuren in het originele artikel.

www.powned.tv...

mr Fawlty | 18-03-16 | 01:59
Die topics ken ik niet, ook al weet ik wel dat ik en Tarmac over bepaalde dingen in het verleden een verschil van mening hadden. Toch kan ik hem zeeer waarderen, als je het altijd maar eens bent met iedereen word het ook zo saai. :P
Overigens lees ik dat je het inderdaad afkeurt, zoals ik al dacht, en dat het je meer gaat om de woede die de politiek opwekt en dat er dan gekke dingen gebeuren. De discussie was heel anders gelopen als je dat wat eerder duidelijk had gezegd en niet zo op de man had gespeeld, maar ik begin in herhaling te vallen nu.

Tarmac bedoelt het goed, jij ook. We hebben andere vijanden om te bevechten dan elkaar. :)

BootleggersSmurf | 18-03-16 | 02:07
zeeer = zeer.

"DENK doet PowNed in de ban"

Denken is er niet bij... :-))

Tarmac is een "beetje dom"

BootleggersSmurf | 18-03-16 | 02:07 | niet ok!

Dat ad hominem doe ik alleen maar omdat hij zelf altijd de wijsneus meent te moeten uithangen.
Als ik Tarmac helemaal niet zou waarderen zou ik gewoon niet op hem reageren, lol.

@BootleggersSmurf | 18-03-16 | 02:07;
Dat waardeer ik van je, ik hou ook van jou ;).

En dan serieus, het klopt inderdaad dat ik vaker in 'bepaalde' topics te vinden ben.
Maar dat is dan ook puur de interesse. Ik ga niet reaguuren op onderwerpen die me totaal niet boeien.
Koopjes jagen bij de V&D od een student die een 3D gebit print.
Kan reuze boeiend zijn, maar ik zie mij niet zo genoodzaakt daar wat onder te schrijven.


En ja, ik weet dat ik (en nog een aantal reaguurders) een 'naam' hebben van altijd tegendraads te zijn.
Soit, dat is niet omdat we moedwillig de tegenstelling opzoeken, maar gewoon omdat we het niet eens zijn met een aantal reaguurders, die altijd maar lopen te zieken.
Die nooit verder komen dan: 'alles is de schuld van de buitenlanders, en als het niet de schuld is van de buitenlanders, dan is het alsnog de schuld van de buitenlanders'.
Of het is allemaal de schuld van links, of van Rutte, of van Anouk.
Het lijkt wel alsof mensen niet meer voor zichzelf kunnen nadenken, maar hun mening gevormd moet worden door de website die ze bezoeken.
Waag het ook nooit om tegen die algemene mening in te gaan, want dan moet je maar oprotten naar Joop.
Dat is in mijn ogen geen discussie platform.


Neem maar de reactie van michiel de ruiyter | 18-03-16 | 02:15
"...Tarmac is een "beetje dom"..."
Het voegt helemaal niets toe, maar hij denkt wel mee te lullen hier.
En juist dat kan mij wel eens ergeren.
Voor het geval dat mensen denken dat ik er wakker van lig.
Neu, geen seconde, dat nou ook weer niet :D.

mr Fawlty | 18-03-16 | 02:16
Of zijn naam met een kleine letter schrijven, iets wat ik met jou eens ben wat betreft respect verdienen. Ik schrijf erdogan ook niet met een hoofdletter om dezelfde reden als jij.
Ik heb zelf ook mensen op dit forum die ik normaal gesproken negeer, met uitzonderingen als het te erg word, omdat ik anders wel aan de gang kan blijven en het een soort haatparade word. volksmenner is daar een goed voorbeeld van.
Toch vind ik het een verlies van eigenwaarde om dan echt op de man te gaan spelen.
Enfin, net als ik Tarmac kan waarderen kan ik jou ook waarderen op dit forum hoewel ik het zeker niet altijd met jou eens ben of met hem. Toch was dit akkefietje te voorkomen en in mijn ogen zinloos. Jullie zijn het namelijk eigenlijk wel met elkaar eens. :)
Tot zover, er is eigenlijk al teveel tijd aan verspild al blijf ik nog steeds vinden dat je jouw standpunt anders had moeten brengen om resultaat te bereiken. Nu komt het niet goed over en dat is jammer.

Tarmac | 18-03-16 | 02:27
Houden van is misschien te sterk uitgedrukt. lol
De rest van het tegeltje leek niet echt aan mij gericht te zijn al ben ik wel met je eens dat mensen voor zichzelf moeten nadenken, blijkt moeilijk te zijn soms. :(

23.09: Zij hebben nog niks kunnen regelen helaas.

Tarmac | 18-03-16 | 02:27
Wat betreft michiel de ruiyter, die spoort niet. Hij is nu in een derde topic begonnen met verwizingen naar jou. Zijn recht maar naast de domme opmerking in dit topic komt hij nu ook in een volgend topic alweer best wel dom over.

Ik snap het overigens wel. Zoek eens op rouwproces voor de stappen wat dat betreft maar dit gaat ook goed op wat betreft andere onderwerpen. Woede doet rare dingen met de mens, het gaat hopelijk over.
Het is trouwens geen woede naar jou persoonlijk al denkt hij dit misschien zelf wel, jij hebt een andere mening en dat is moeilijk te verkroppen als je nog in een rouwproces zit.
Daarbij ga ik er wel vanuit dat michiel de ruiyter intelligenter is dan hij over het algemeen overkomt. :)

Alş jij denk dat deez partij ng in Kamr iz na vlgend verkiezinğ ik zo hard lachen!

Tarmac | 18-03-16 | 02:27
BootleggersSmurf | 18-03-16 | 03:00
Michiel de Ruiyter aka Ruud Sablerolle PVV coordinator (lees: poster plakker)

DENK is dus de NL AK partij?
-
Erdogan zal fier zijn op zijn adepten.
-
Ze volgen Erdogan voorbeeldig door de pers die gewoon kritisch is de mond te snoeren.
-
En dat kan nu dus ook in NL?
-

Gehannis | 17-03-16 | 23:14 | niet ok!
"Voor de andere reaguurders; Dit hebben wij ook weer aan de PvdA te danken."

Onzin, de PvdA zit in de regering omdat Wilders wegliep uit het Catshuisoverleg. Als Wilders niet was weggelopen voor zijn verantwoordelijkheid dan waren er geen nieuwe verkiezingen geweest en had de PvdA niet in de regering gezeten.

Admiraal Balthasar | 18-03-16 | 03:22
Jij diep ademhalen, dan jij nog 4 jaar kan lachen. Jij diep ademhalen heel hard nodig hebben.
Wij een probleem hebben in Nederland, 1 kant wij willen dat muslims mee doen en thuis zijn maar ook wij hebben haat tegen hun.
Wij moet waarheid zeggen en zeggen dat islam niet goed, is haat. Wij ook moet zeggun dat wij is Nederland en geen haat tegen muslims maar wel hebben haat voor islam. Is anders want muslim is mens. Wij geen haten mens maar wat mens denken, wat mens doen. Muslim denken dat islam is waarheid niet is wat Nederlanders denken is goed. Mens is mens, mensen geloven soms niet goed. Muslims geen haat, wij geen haat. Maar muslims vinden muslims speciaal, maar muslim altijd goed is niet waarheid.
mo barbaar en gek in tijd nu. Mens moet volgen denken van mo van muslims voor alle mens is beter. Mo nu leven hij zeggen andere dingen want is ander tijd.
Muslims geloov goed dingen maar koran praat slechte dingen. Belangrijk verschil maken en weet tijd nu is anders.
Muslim moeder wil goed voor kinder maar islam praat slecht mensen die niet muslim. Mens is mens. DAT belangrijk. Weinig weten islam is beter mens. is waarheid en jammer. Niet geloof iman maar zelf denk dingen. Luisteren moeder, niet vader.

wiershar | 18-03-16 | 04:20
Vriendelijk dank. :)
Het is dus een malloot en een triest figuur volgens mijn korte google search.Blijkbaar te hoog ingeschat maar is wel iets dat ik meeneem in de toekomst.

Denk leidt mooi wat blindstemmers bij de PvdA weg. Het is te hopen dat de emancipatie van migrantenkinderen met een zekere politekreligieuze achtergrond wat verder gaat dan wat beide heren van de logoplagiaatbeweging laten zien.

Markbnl | 17-03-16 | 23:20
Heb je een reden om een goed gebruikt voltooid deelwoord te veranderen in een taalfout?

Altijd amusant om te zien hoe lieden bewegingen retorisch benoemen, in de ijdele hoop dat ze er zelf nog wat van kunnen op te steken.

Takki Yah | 18-03-16 | 05:31 | niet ok!
-
Heiner gaf dat ook al aan en bevestigde daarmee mijn gedachten.
Er zullen vele moslims zijn die hun stem zonder er over na te denken (pvda-ers overigens ook) aan een islam gerelateerd clubje geven. De moslim vrouwtjes hebben geen zeggenschap over hun stem dus die tel er ook maar bij.
Dat vind ik persoonlijk zeer zorgelijk omdat dit aangeeft dat er een onvoorwaardelijke onderwerping is richting het geloof hetgeen de democratie op brute wijze zal ondermijnen.
-
Afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Er zullen vele moslims zijn die hun stem zonder er over na te denken (pvda-ers overigens ook) aan een islam gerelateerd clubje geven.
Harrie7949 | 18-03-16 | 06:17 | niet ok!
Uit onderzoek blijkt dat migranten vooral stemmen op iemand met dezelfde achtergrond.
Vergeet niet dat moslimstromingen elkaar onderling de hersens inslaan en liever doodgaan dan dat men bijvoorbeeld als soenniet op een sjiitische partij stemt. En ook verschillende nationaliteiten gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Kan me niet voorstellen dat bijv. Koerden en Marokkanen massaal op DENK gaan stemmen. Kortom, de enorme verdeeldheid onder moslims houdt ze politiek gezien klein. Daarom komen al die islampartijtjes landelijk ook amper van de grond. En tot slot de opkomst onder allochtonen ligt over het algemeen veel lager dan gemiddeld. Dus democratisch gezien zie ik het niet als een gevaar. Het gevaar zit meer in de faciliterende houding van bedrijven en politiek door moslims continue maar tegemoet te komen als ze weer eens wat islamgerelateerd te zeuren hebben.

@Gehannis "Dit hebben wij ook weer aan de PvdA te danken. Leuk he, zo'n splinterpartij. "

Ik juich dit van harte toe. Hoe meer de PvdA versplintert, hoe beter het is voor Nederland. De hamvraag is dus: hoe kunnen we meer van dit soort 'bewegingen' krijgen?

Verhevenheid, zich verheven voelen.
Daar hebben veel mensen last van. Iemand mag niet zeggen: Rot dan maar op naar Joop. Maar diegene die daar aanstoot aan nemen, mogen wel vinden dat mensen hun eigen mening moeten vormen. M..w. ze voelen zich verheven.

Als ik zou stellen dat ik vind, door wat ik lees, dat de buitenlanders veelal de oorzaak ergens van zijn. Dan heb ik blijkbaar geen eigen mening.

Als ik de olifant in de kamer benoem, dan presenteert men de bekende speld in de hooiberg. En moet de discussie opeens over de pels gaan. Anders heb ik geen eigen mening.

Zich verheven voelen, bah ......

Wat een gestoorde gevaarlijke gekken. Een gedwongen opname is in deze zeer passend. Wat ssri's erin en amfetamine voor het naar bed gaan en ze komen er nooit meer uit. Longstay in het gesticht.

Tjonge, het zijn SLECHTS moslims hoor, wie kan er nu boos worden om een "mening" van een moslim ?
Bovendien hebben niet gewone moslims deze mening, maar twee kleuters die altijd weer voor lul staan, met hun beperkte "mindset" en hun ideen die NIKS met democratie & vrijheid te maken hebben.
Dit soort "mensen" zijn erger dan 1000 x wilders.

Ik snap niet zo goed wat er mis was met het filmpje in de bijlmer. Dit is niet de eerste keer dat Powned een plaats belachelijk heeft gemaakt in een filmpje. Daarnaast leek dat filmpje eerder op het belachelijk maken van het idee van Libelle. Maarja makkelijk excuus om een oorlog tegen Powned te beginnen want stel je voor dat er niet het 'juiste' getoond wordt.

@Tarmac | 17-03-16 | 23:56 | niet ok!


Dat wachtgeld krijgen ze ook gewoon als ze hun tijd uitzitten en bij de volgende verkiezingen niet herkozen worden.

Wat een joker. Persvrijheid snapt ie niet. Het mooiste is nog dat hij met deze actie de beschuldigingen van censuur bevestigt.

@hotlegs | 18-03-16 | 04:32 |
"DENK is dus de NL AK partij?
Erdogan zal fier zijn op zijn adepten.
Ze volgen Erdogan voorbeeldig door de pers die gewoon kritisch is de mond te snoeren.
En dat kan nu dus ook in NL?"
-
En weet je wat het "grappige" van dit verhaal is?
.
De Turken kunnen 2x op deze AK partij stemmen.
1x voor de Turkije AK en 1x voor de Nederlandse AK.
Voordeel van 2 paspoorten hebben.
Nederland: "leuker kunnen we het niet maken"

Kunnen die gasten niet gewoon uitgezet worden?

mr Fawlty | 18-03-16 | 00:06 | niet ok!
Daar kunt u zomaar gelijk in gaan krijgen, met dank aan alle "free pubicity" voor de verdrukte Turken door Powned. Ze (denk dus) claimen ook al als enige op te komen voor de verdrukte Marokkanen welke maar niet minderminderminder willen worden ondanks Wilders herhaalde verzoek hiertoe.
Verder keurige logische brief, de PVV weigert toch ook zo vaak de pers of bepaalde pers ?

@mr Fawlty | 18-03-16 | 00:28
Turken zien dit als een vorm van emancipatie. Bovendien zijn veel Turken lid van verenigingen die fwel strontvervelend nationalistisch zijn fwel, bijvoorbeeld via Diyanet de Turkse staat daar een vinger in de pap heeft. En die zullen stemadviezen afgeven. "Als jullie dat stemmen is dat goed voor de Islam, goed voor de Turken in NL en dus ook voor Trkiye." De Turkse overheid is veel sterker in NL vertegenwoordigd dan alleen via een ambassade en n of twee consulaten. Het zit overal in en dus is er ook de ambitie om de politiek te infiltreren. Ze zijn niet voor niets uit de PvdA getrapt. Zo'n Erdogan zit te stoken in ieder land waar volk leeft dat van Turkse afkomst is of waarvan hij vindt dat er en verwantschap is. Nederland en Duitsland, Syri, Irak, Arabi of preciezer Palestina, Rusland, China. Dat zijn landen waarvan het gewoon bekend is.
Wat @kutman zegt is ook waar. Een persoon, twee stemmen. Heel waardevol voor Erdogan.

--ik volg powned drama nieuws niet echt. Heeft iemand een goede samenvatting?--
Gijsbert | 17-03-16 | 23:11
De brief van de advocaat van die Turkse nep-academicus vat het toch genoeg samen?

Heiner | 18-03-16 | 10:18 | niet ok!
En u denkt dat Putin of de US of China of Israel (hebben we niet een Mossad man via de PVV in de EK zitten ?) dit allemaal niet doen ? De makke van de europese politiek is dat het door al die nationale parlementen met veto recht gewoon heel heel heel goedkoop is om te kopen.
Putin zit zonder twijfel (ook geen bewijs overigens dat wel) vuistdik in het anti-UKR referendum. Hij laat de mannen van geenpeil het werk doen dat Yanukovits niet gelukt is, dat 6400 doden niet kon bewerkstellingen incl 198 NLD's MH17 doden en rolt schaterlachend door het Kremlin om zoveel dommigheid, oprecht wellicht maar het blijft dommigheid.

en dan ga je als Powned toch gewoon voor de uitgang staan!? op de openbare weg! dan kan niemand je wegsturen!

Verder niet meer over hebben. Dan hebben ze geen aandacht.

Jankfestijn van Powned. Onverwacht zeg.

Ik geloof er helemaal niks van dat DENK een eigen gebouw en terrein heeft. Waarschijnlijk huren ze gewoon een kantoortje 3 hoog achter.

@Komodovaraan
Ik zeg niet dat anderen dat niet doen, maar Erdogan legt het er wel heel erg dik bovenop. Wie die Mossad man in het E.P. is, weet ik niet. Heeft ie zich als zodanig bekend gemaakt? En wat vond zijn broodheer daar dan van?

Hebben die gasten van Denk inmiddels hun dienstplicht in Turkije al vervuld.
Of moesten ze altijd na schooltijd naar de moskee om te horen te krijgen dat alleen de wet van de koran gerespecteerd diend te worden.
Dat moet hun Europese denkwereld of denkwijze toch wel een ander denkbeeld hebben gegeven voor wat gebruikelijk in Nederland is.

Wie komen er bij die opening dan? Sczelzuuk zelf en z'n haat billenmaat Osztuurki? Daarom is Powned niet welkom, omdat er simpelweg maar twee sukkels op afkomen.

@Wienerschnitzel mit
Denk (h h) daar niet te licht over. Al het uitschot van de multiculti politiek zal wel komen opdraven voor een hapje baklava.

So hej, vanwege onjuiste beweringen, besmeuren en onjuist bejegenen Rutger en z'n hele omroep de toegang ontzeggen tot hun openingsfeestje. Is dit niet iets dat in artikel 1 van de grondwet staat dat je zo niet mag doen? Als politicus zou je toch juist moeten zeggen kom maar, ik ga hetbopen debat met je aan. Wij reaguurders hebben dan Rutger . . .

Een minuut erna? En deze meneer zet "wij" in zijn mail? lol

Ik hoorde dus dat Erdogan een rare neus heeft, smalle schouders en dat hij loopt als een vrouw.

"Zo doen ze dat in Turkije,"

Annemarie Jorritsma is dus ook een Turk.

-weggejorist-

LOL Turkmansen gonna Turk.

"You can take a Turk out of Turkey, .."