Een Britse vrouw heeft seks gehad met haar hond en daar foto's van laten maken.

Een Britse vrouw heeft bekend dat ze seks heeft gehad met haar hond.

Bij een inval in de woning van Paula Mangan (42) trof de politie 33 foto's aan waarop te zien was hoe ze seks had met het beest; een kruising tussen een Chow en een Rottweiler.

Toch hoeft Mangan, die twee kinderen en een kleinzoon heeft, niet de gevangenis in. Volgens de rechter is de vrouw door alle publiciteit al genoeg gestraft. Ze is twee jaar onder toezicht van de reclassering geplaatst, meldden Britse media vandaag.

De partner van Mangan heeft toegegeven dat hij foto's heeft gemaakt. Hij hoort op 18 april met welke straf hij wegkomt.

Reaguursels

Die kinderen zijn dus bastaarden?

Vies van die hond!

Deze mevrouw is gewoon gek op Doggy Style!
*tikt met wijsvinger op voorhoofd*

Zo issie braaaaaaaaaaaaf....

Jonge oma

Leuk dat ze bij de kinderen mag blijven!

Ik zou dan denken dat een Duitse Staander voor dat doel beter bruikbaar is.

Geen link naar een foto, dit keer?
Maar even serieus: het is maar goed dat we dierenpolitie hebben gekregen.

Likken als Lassie.

Stenigen die hond !

Ik gun ieder zijn of haar seksuele voorkeur, maar dit is in mijn ogen een tikkeltje ontaard.. Aan god hecht ik niet zoveel waarde, maar dit is nooit de bedoeling van het bestaan geweest.

Is dat strafbaar? Want we kwetsen hiermee de Rottweilert? Tja.. m'n maat vervangt versleten rioolpijpen terwijl er ondertussen vrolijk in wordt gescheten... DAAR moet 's wat aan gebeuren!

@hunk

Klopt, daar moet in gegrepen worden

www.youtube.com...

Bot.

42 en oma, well done!

42 en oma? Pauper!

Who da dawg?

Mijn hond zou ik er vanaf trekken.

't Zou voor mij niks zijn hoor, bang dat ie m er af bijt

Vies ? Ja, absoluut !
Maar strafbaar ? Waarom dan ?

en we hebben beeld, weliswaar onfris, maar beeld www.youtube.com...

@Eduardo1735 en loerelau: Ik ben geen hond en wil niks met die oma te maken hebben. Hou mij er buiten aub...

Het is weer eens wat anders dan een wandeling met Fikkie maken.

Ik vind het ook smerig en hoef de beelden echt niet te zien. Maar waarom zou dit strafbaar moeten zijn? Is geen dierenmishandeling, anders was dat beest er niet zelf op gekropen. Met wederzijdse toestemming dus. Wie is de maatschappij dan om daar wat van te zeggen?

Met Maurice de Hond?

@sk!llz | 15-02-11 | 13:39
De sex met dieren is niet strafbaar! het gaat erom dat een Chowchow met een Rottweiler is gekruist. Dat mag niet! Je moet de rassen wel zuiver houden.

Geyl?

Ik zou dan denken dat een Duitse Staander voor dat doel beter bruikbaar is.

Bigi Bana Boy | 15-02-11 | 13:17 |


Ik denk dat een Keeshond nog beter is.

Braxator | 15-02-11 | 13:43 | niet ok!
aldus geert w?

Tsja, het begint met een lik pindakaas op de pruim.

het lekkerste is de beftekkel met overbeet

Ach, als die hond het niet erg vindt, wat moet de overheid zich er dan mee bemoeien? Vind het wat anders als je mensen dwingt of dieren mishandeld. En waar was die inval voor, wietplanten op zolder?

@wtfgebeurdhierdan | 15-02-11 | 13:48
Inderdaad, ik denk ook dat je op domme vragen (zie; sk!llz | 15-02-11 | 13:39)dom moet antwoorden.
Het probleem van Geert is alleen dat hij soms de domme antwoorden geeft nog voor de vraag gekomen is.

Foto van de hond?

Maar waar ligt dan de grens ? Ik vind die vrouwen die hun gezicht af laten lebberen door zo'n levend handtasje nog veel smeriger eigenlijk...

jonge oma, wel ziek in haar hoofd

@Braxator | 15-02-11 | 13:53

Dat was inderdaad een bijzonder dom antwoord van jou. Misschien kun je in plek daarvan ons proberen te overweldigen met je intelligentie door duidelijk aan te tonen waarom mijn vraag zo dom en overbodig is in jouw ogen.

Braxator | 15-02-11 | 13:53 | niet ok!
Dat zijn geen domme vragen, dat zijn doordachte kritische vragen ipv. al die bahbahbah-roepende tokkies. Zoals Midas Dekkers al zei:
www.youtube.com...

@sk!llz | 15-02-11 | 13:58 |
"Wie is de maatschappij dan om daar wat van te zeggen?"
Bovenstaande vind ik een domme vraag. En mijn mening heeft niets te maken met "overweldigen en mijn intelligentie". De redenatie dat het beest er zelf is opgekropen vind ik bekrompen. Ik denk ook dat er wel misdienaartjes zijn geweest die verharding van het kruis hebben ervaren. Zijn die dan ook medeschuldig? daarbij, je hebt de vrouw niet gezien en kunt dus niet beoordelen of er wel of geen mishandeling aan ten grondslag ligt.

Kan zij er wat aan doen: Het kwijl liep steeds uit zn bek!

Dat was GVD een lieve hond jônge!

Het getuigt van bekrompenheid om hier een moreel oordeel over te hebben. Als Oma het lekker vind en de hond ook, is er niets aan de hand. doorlopen mensen

Het blijft vreemd - je mag beesten wel opvreten, en ze alleen daarvoor geboren laten worden, maar kennelijk in GB (volgens mij in NL ook) geen seks met ze hebben.
En nee @Braxtor en Marianne cs; als een hond, paard/pony of zelfs varken de klaarknielende frele freule niet wil bespringen, doet ie het ook niet. Dus niet zielig etc.

Ach tot voor kort in NL niet verboten !

@SlomoErectus | 15-02-11 | 14:19
Toch jammer dat ik nu één of andere dierenrechtenactivist lijk te zijn. Ik ben daarvoor te gek op vlees. Ik vind het alleen een zieke gedachte. En de redenatie dat het beest het niet doet als het niet zou willen...tja dat zou voor kinderen ook kunnen gelden.

Is seks met dieren verboden dan? En als je nou veel van zo'n beestje houdt? Ik neem meerdere keren per week mijn poes. En hard ook. Zit nog wel een vrouw aan die poes vast, maar dat is voor slechts een bijzaak hoor.

Braxator | 15-02-11 | 14:25 | niet ok!
"...Alleen een zieke gedachte." Dat is het punt. Alleen jouw en anderen hun gedachte dat het 'ziek' is lijkt mij geen reden om iets te verbieden via wetgeving. Homoseksualiteit wordt door velen ook als onnatuurlijk en ziek gezien. We moeten het niet willen om dat allemaal te gaan verbieden, alleen omdat het zogezegd fatsoenswaarden betreft. De dieren worden onherroepelijk beschermd via wetgeving tegen mishandeling van een dier. Ik kan me een stuk bozer maken om iemand die honden en katten slaan, schoppen en kwellen dan iemand die oprechte liefde voor zo'n beest heeft, maar iets te ver doorslaat -in mijn optiek- met zijn/haar uiting van liefde. Het seksualiseren van dieren is zeker ongewenst, aangezien het ook wezens blijven die een persoonlijkheid hebben, maar zolang een dier niet gekweld of gepijnigd wordt moet er niet via wetgeving opgetreden worden. De vergelijking met kinderen loopt hierbij dus al spaak, aangezien kinderen aantoonbaar ernstig geschaad worden door seksueel contact met volwassenen.

@42 | 15-02-11 | 13:33

+1 voor u! ;)

Wat zal die hond er een trauma aan overhouden,pffffffffffffff
geylllll hoor oma

@amor in aeternum | 15-02-11 | 14:35
Ik ben het uiteraard wel met je eens dat het anders is dan sex met kinderen en zeer zeker van een andere orde dan beesten slaan. Ik kan me er alleen aan irriteren dat het bijna goedgepraat wordt omdat het beest er zelf op kruipt. En wat homo's betreft....

Wie houdt er nu niet van doggystyle?

Oma!


U weet best dat de hond geen jam mag hebben.

www.youtube.com...

en dit is wat 'Uncle Frank' over dit onderwerp te zeggen heeft

Braxator | 15-02-11 | 14:41 | niet ok!
Ok, dat snap ik wel. "Er zelf op kruipen" is ook zo'n irritante populaire term. Er wordt natuurlijk bedoeld dat de seksuele drift van veel dieren ongelooflijk sterk is. De vraag is dus: Is het ingaan op deze dierlijke seksuele drift door mensen voor hun eigen genot alleen verwerpelijk gedrag, of is het echt dierenmishandeling? Ik denk "ja" op het eerste en "nee" op het laatste. We moeten niet elke vorm van [subjectief!] verwerpelijk gedrag gaan verbieden. Niet alles wat raar, vies, of vreemd is is ook daadwerkelijk schadelijk. Dus "NEE" tegen wetgeving die deze activiteit strafbaar maakt, en een dikke "JA" voor het behoud van wetgeving die mishandeling van dieren bestraft.
Vandaar dat de vragen van sk!llz minder dom zijn dan jij oorspronkelijk dacht.

pitcher18 | 15-02-11 | 13:47 | niet ok!
Kruisen ? Een keesende hond met een enorme staander.

En de redenatie dat het beest het niet doet als het niet zou willen...tja dat zou voor kinderen ook kunnen gelden.
Braxator | 15-02-11 | 14:25
_
Met respect, maar dikke BS. Waarom is het (terecht) verboden dat volwassenen seks hebben met kinderen? 1. Er is sprake van een machtsongelijkheid, 2. slecht voor de persoonlijke en seksuele ontwikkeling van kinderen.
_
Deze punten zijn niet aan de orde bij de meeste vormen van seks met dieren. En oh ja, ik ben wél een dierenactivitist. En nee, seks heb ik niet met ze, vind ik ook walgelijk, maar de hypocrisie tussen opvreten en de daaraan voorafgaande AuschwitzPlus-achtige toestanden versus deze seks, daar erger ik me mateloos aan.
Met vriendelijke groet,
NB "Animal AuschwitzPlus"? www.planetary.nl... eet ze.

Vanavond in Pownews?

Een hond kun je alles leren voor een koekje.
Een man niet.

@ mezelf "-activist" *zucht*
@ amor in aeternum | 15-02-11 | 14:35 e.v. ik lees je nu pas, hear-hear

...wtf am i reading in hear?!?!?!?11?/

Wat is het probleem? Deed het dier vrijwillig mee? Was het een geile hond? Was 'ie minderjarig?
Vragen,vragen,vragen....

@amor in aeternum | 15-02-11 | 14:59 |
@SlomoErectus | 15-02-11 | 15:03

Het blijven meningen en derhalve blijft het subjectief. Ik kan er weinig anders van maken.

Maar? Is het ook haram?

Braxator | 15-02-11 | 15:22 | niet ok!
Zo werkt dat niet met nadenken over wetgeving. We moeten echt zorgvuldig nadenken over waarom we zulke wetgeving toe willen passen of niet. In dit geval vind ik het toepassen van deze wetgeving verwerpelijk, ondoordacht, gebaseerd op een eenzijdig seksueel moraal en hypocriet tegenover de mishandeling in de vleesindustrie. Je kunt niet zeggen dat het slechts een gelijkwaardig meningsverschil is, soit. We moeten zorgen dat we objectief redeneren wanneer we het hebben over wetgeving binnen een maatschappij en niet overgaan tot seksuele fatsoenswetjes omdat mensen het "viesbah" vinden.

Dat je seks heb met je hond is wel een beetje gek.
.
Maar waarom maak je er foto's van, dat is nog gekker.
.
Dat mevrouw twee jaar onder reclassering toezicht staat betekend twee jaar geen foto's maken...

Vooral alleenstaande vrouwen met honden en/of katten vind ik verdacht.

waar is de link?

Vies? Ja! Maar moet dit nou strafbaar zijn?

j010 | 15-02-11 | 13:32 | niet ok!
Twee zielen....

@ amor in aeternum | 15-02-11 | 15:46 | niet ok!

U heeft een lieve en erg behulpzame en bijdehande hond?


Beter is het om dit soort dingen wel te verbieden, in Nederland wordt veel dierenporno geproduceerd en ik neem aan dat veel vrouwen daartoe gedwongen worden.

onlydownunder | 15-02-11 | 17:16 | niet ok!
Nee, maar wel een lieve, erg behulpzame en bijdehante vrouw.

Als mensen sex willen hebben met hun hond, moeten ze dat voroal doen. Nijn smaak is het niet, maar ik hoef mijn normen niet aan anderen op te leggen. Zolang het dier er geen last van heeft....

@ZwitsalFace | 15-02-11 | 17:20 |
even die denktrant proberen te volgen: Dus omdat jij aanneemt dat vrouwen gedwongen worden bij het maken van dierenporno, moet het in de huiselijke kring hebben van sex met je hond worden verboden????

volgens mij weet ik wel hoe die hond heet, een valse hond was het toch?

Braxator | 15-02-11 | 14:25
Ik zou redeneren aan anderen overlaten.

Foto's graag. Wat ben ik toch een viespeuk.

Pics or it didn't happen.

De meeste dieren zijn niet in staat toestemming te verlenen voor seks of om weigeren en moeten daarom beschermd worden met wetgeving. Daarom ben ik voor een verbod op seks met dieren.

@ZwitsalFace | 15-02-11 | 17:20
Er werd hier veel geproduceerd omdat het tot voor kort toegestaan was. Het is inmiddels wel verboden. Dat van die dwang betwijfel ik: er zijn genoeg perverselingen, zoals dit bericht ook aantoont.

als we nu vrouwen verbieden om dieren te hebben: is het dan opgelost?

Denk een blonde oma.

Ze moet de hond met een slipketting uitlaten.

Zij begreep Hond: slip uitlaten

en hier we hebben de beelden www.zoosextv.com

Bah, pedofiele muts. Die hond was pas 14.

-weggejorist-

Lol @ alle moet-dit-nou-strafbaar-zijn-roepers.
Als een vent z'n leuter in een beest steekt doen we allemaal huiliehuilie, maar als een wijf er een hond op trekt moet het opeens allemaal kunnen? (omdat de hond ook zélf zo geil was??)
*proest* LOL!

Nice ?

@GeflipteVlaflap | 15-02-11 | 23:55
Volgens mij zijn honden altijd geil. En volgens mij is er ook wel een verschil tussen neuken en geneukt worden. Ik geloof wel dat als een hond een mens neukt, hij dat waarschijnlijk niet erg vindt, hij doet het tenslotte zelf.
Het blijft ranzig maar ik zie wel degelijk een verschil.

@Bulloch | 15-02-11 | 21:18
Zoveel wordt hier niet geproduceerd. Da's echt een verzinsel. Hoofdlanden zijn Brazilie ( met stip op kop ) VS en Duitsland.
Geldt trouwens voor alle vormen van porno. NL is een handelsland en vormt een doorgeefluik, dwz de servers staan hier.
Maar in weerwil van wat de politiek je voorspiegeld is NL vrij preuts.

42-jarige oma????? Is dat niet heel erg jong???

Valt nog mee dat ze niet verkracht is door die hond

-weggejorist-

-weggejorist-

Nu snap ik waarom laatst een MILF zo verliefd naar mijn Afghaanse windhond keek, Ik ruik centjes!!!

@Stahlhelm | 16-02-11 | 10:03 |
Dat kan heel goed hoor, ik ken ook een zelfs niet geheel onaantrekkelijke oma (ex-Jehova dat dan weer wel) van
slechts 42 jaren oud!...

the wanderer | 16-02-11 | 11:33
Een engelse whippet of een duitse staander of een keeshond doen het toch beter.

Engelse Lulldog

Ben wel eens een Oma tegengekomen die 32 was toen ze Oma werd. Vraag me nog steeds af waarom haar kleinkind in een tehuis zat ...
OT: Welke gek maakt er nu foto's van zijn vriendin die door een hond bestegen wordt?

Loopse teef!

Met pis en stront spelen is ook heel smerig, maar daarom gaan we het schijten toch niet verbieden?

Wat kan mij het schelen of zo'n botergeile vrouw zich laat dekken door een gewillige hond, kom op zeg! Laat toch lekker gaan.

Als een vent z'n leuter in een beest steekt doen we allemaal huiliehuilie, maar als een wijf er een hond op trekt moet het opeens allemaal kunnen? (omdat de hond ook zélf zo geil was??)
*proest* LOL!


GeflipteVlaflap | 15-02-11 | 23:55 |
Eeen teefje, of nog erger een reu, die door een man genomen wordt kan daar wel degelijk fysiek "ongemak" van ondervinden. Andersom is dat niet het geval.

Met onwillige honden is het slecht vrouwenneuken.

Beter is het om dit soort dingen wel te verbieden, in Nederland wordt veel dierenporno geproduceerd en ik neem aan dat veel vrouwen daartoe gedwongen worden.
ZwitsalFace | 15-02-11 | 17:20 |
Helemaal gelijk. Aangezien er ook in de "gewone" pornoindustrie vrouwen gedwongen worden, is het voor u vanaf heden verboden om te neuken, of om anderzijds sex met een vrouw te hebben dan wel te laten gebeuren.

Reacties op dit artikel zijn gesloten