Het verhaal over de Egyptische 'afscheidsseks' blijkt een broodje aap verhaal. Dat schrijft ondermeer Dan Murphy van de ...

Het verhaal over de Egyptische 'afscheidsseks' blijkt een broodje aap verhaal. Dat schrijft ondermeer Dan Murphy van de Amerikaanse online-krant The Christian Science Monitor.

Het verhaal ontstond na een opiniestuk in de Egyptische krant Al Ahram. Daarin werd gezegd dat het Egyptische parlement overweegt een wet aan te nemen waarin necrofilie wordt toegestaan. Volgens Murphy is er geen enkel bewijs dat er een voorstel van een dergelijke strekking gaat komen, laat staan dat het aangenomen wordt.

Binnen enkele uren na het plaatsen van de column stond de wereld in brand. Nieuwssites van over de hele wereld, waaronder ook PowNed, namen het bericht klakkeloos over, zonder de feiten te checken. Onder veel berichten verschenen kritische reacties over de moslimbevolking.

Reaguursels

Gelul, negatieve dingen over de Islam zijn altijd waar! :)

LOL
+1 voor de hand in eigen boezem steken jongens...

Maar.....het is mogelijk, natuurlijk....

Het feit dat niemand twijfelde zegt voldoende over de reputatie.

"The Christian Science Monitor" ahahahaha dit is toch geen bron te noemen redactie?

Maar PowNed doet toch altijd aan hoor en wederhoor?

+10 dat powned nadrukkelijk toegeeft het klakkeloos overgenomen te hebben :P. dat is vooruitgang.

Dat iedereen dat onmiddellijk aanneemt zegt natuurlijk wel iets over hoe men de islam beleeft.
Ik geloof het trouwens nog steeds, met of zonder broodje.

Volgens mij plempte ik dat commentaar, met een keurige link, al onder het door Powned geplaatste stuk. Dat zeg ik niet om mezelf op de borst te kloppen, maar om aan te geven dat de rectificatie veel eerder had gekund.

weet ik nog wel, mijn kritische reactie betrof de uitdrukking: "tot de dood u scheidt"

@Ommie de HaatMoker

Ondanks de naam "Christian Science Monitor", die inderdaad weinig goed belooft, is het verdraaid goede bron van informatie. Ik ken een Amerikaanse tea party-aanhanger die me bekende dat hij altijd naar de Monitor surfde als hij wilde weten hoe iets werkelijk zat.

"waaronder ook PowNed, namen het bericht klakkeloos over" retorisch

ik geloofde het echt....na 8 uur ben je altijd nog 25 graden, en het is genoeg tijd om al de fantasieŽn die je in real live nooit mocht doen, uit te voeren, en toch op tijd klaar te zijn voordat de imam en de familie binnenkomt...

-weggejorist-

En die fatwa van de marokkanen. Daar was die wet op gebaseerd.

Weer een halve waarheid om de islam weer goed te praten ?

Alleen die PVV mosselbreinen geloofden dit. Die zijn namelijk nog goedgeloveriger dan hun islamitische evenknieŽn in Egypte. Ies Koeltoer.

zo te zien heb je er vaker over nagedacht

Typisch gevalletje van Poe's Law.
rationalwiki.org...

Ik las dat het dit keer wel om een misverstand ging en dat het de wereld in geholpen was door een malloot met een website, maar dat het voorstel in kwestie wťl ooit een keer gedaan is.

feit blijft dat er een broodje-aap bericht kan ontstaan door de tags:
> Moslim
> Necrofilie
> Vrouwen
> Wet


Zegt genoeg over hoe de hele wereld mischien denkt over dit geloof ...

www.powned.tv...
Ook een broodje aap ?

En omdat een Amerikaans reli-gekkie iets zegt over Egyptische reli-gekkies is het zomaar '(on)waar'?

Ja,ho,eens even:Wat niet kan is nog nooit gebeurd!Zo is het natuurlijk wel.

Over klakkeloos overnemen gesproken. Beetje vreemde zin van Grotenhuis aangezien AP muslim berichten uit pallywood en van hamas hier klakkeloos worden overgenomen alsof het om echte berichten gaat.

Waarom WAS ik niet verbaasd?

Niet helemaal broodje aap: de FATWA is WEL echt uitgesproken (dat het okť is om seks te hebben na dood omdat huwelijk voor eeuwig is). Wetsvoorstel NIET.

Christian science monitor, is dat die organisatie die zorgt voor linkse mutsen die zich op willen opofferen voor de palestijnse zaak om nog jaren later als hamas propaganda materiaal te dienen?

Ondanks wat alle goedpraters hierboven zeggen (en bashen tegen zgn PVV stemmers); zolang er geen officiŽle mededeling is van betreffende moslims, is dit (broodje aap-verhaal?, wat vaker wel dan niet werkelijkheid is) nog steeds niet ontkracht.

@roderwitterblauwer52.
Live (bvb meekijken)
Life leven.

Ach, t'was weer eens wat anders dan een geit..

....Van dit tegenbericht geloof ik dan weer niets !

A: Heeft u een broodje aap ?
B: Nee, aap is op.
A: Doe dan maar īn broodje necrofilie.

Trololo OH Interwebz

Zombie sex in Zombie Nation klinkt anders plausibel.

"Christian Science", lolwut?

Nu zijn ze wel op een idee gebracht dus over een half jaartje voor het echie.

english.alarabiya.net...

Al Arabiya is niet zo broodjes aap achtig.

Hier wordt haastig gespind. of gespint? gespindt?

www.youtube.com...

tsarion | 29-04-12 | 16:34 | niet ok!: pvv weg ermee !!!

Moslims mogen liegen als ze hier de islam een daad mee bewijzen (Takiyya). Dus gelovige moslims zullen de fatwa van de desbetreffende imam gewoon glashard ontkennen. Dat er ondertussen in moslimlanden protesten tegen deze zogenaamd niet bestaande fatwa zijn begonnen is blijkbaar toeval.

Waar blijft onze lid 'cenzur'...Hij betoogde met allerlei 'bewijsstukken' dat het verhaal waar is...nogmaals: Waar ben je??

IJStengel | 29-04-12 | 17:46 | niet ok!
Weer een broodje aap verhaal met je moslims mogen liegen..Citaat uit de koran waaruit dit blijft, anders even je mond spoelen leugenaar..

blijft=blijkt

Moslim87 | 29-04-12 | 17:52 |
dat garandeert nog niet dat het niet gebeurd. volgens de koran mogen moslims ook niet doden. ik zou zeggen ga is naar een "rare" site en zoek op onthoofdingen, 25 van 30 zul je "allah akbar" horen. waaronder 1 kind te traint iemand te onthoofden.

Volgens mij is dit bericht een hoax.

dat zijn mensen die hetzelfde geloof aanhangen en hardnekkig volhouden dat het niet volgens het geloof mag, maar daar ook niets tegen doen. in tegendeel zelfs

Madnar | 29-04-12 | 17:55 | niet ok!
Volgens de Nederlandse wet mag je kinderen ook niet misbruiken. Ik zou zeggen ga is naar een site en zoek op pedofilie en 25 van de 30 zullen Piet, willem of henk heten.

Moslim87 | 29-04-12 | 18:01 | niet ok!
dus praat dat het goed?

Dit verzin je niet...

Moslim87 | 29-04-12 | 18:01 | niet ok!

Wat best knap is als 80 procent van de mensen Nederlander is maar blijkbaar een kleiner percentage van de pedofielen Nederlander is.

maar goed. Is het zo vreemd dat mensen dit verhaal geloven? Mohammed was immers ook een verkrachtende pedofiele bandiet en die wordt door 1,5 miljard mensen gezien als profeet ( al kan dit ook komen door een bewezen lager IQ door inteelt)

"Nieuwssites van over de hele wereld, waaronder ook PowNed, namen het bericht klakkeloos over, zonder de feiten te checken. "

Gelukkig was dit een incident

IJStengel | 29-04-12 | 17:46 |
Wat knap dat jij dat weer. Proficiat! Alleen breng je het alsof alleen de moslims dat mogen. Er zijn veel mensen die dat mogen en ook doen. Hangen een bepaalde filosofie aan van het doel heiligt de middelen. Dus niet alleen moslims.

dus praat dat het goed?

Madnar | 29-04-12 | 18:03 | niet ok!
Zoals er Nederlanders zijn die zich niet aan de Nederlandse wet houden, zijn er ook Moslims die zich niet aan de Koran houden.
In beide situaties kan je Nederland en de Islam er niet op afrekenen..

Moslim87 | 29-04-12 | 18:11 |
andersom ook niet. :)

Moslim87 | 29-04-12 | 18:11 |
correctie* dat bedoel ik wat je zeg.

Het was alleen maar een fatwa, hoor.

www.nieuwemoskee.nl...

Moslim87 | 29-04-12 | 18:11

Met wat je nu zegt zijn er dus Moslims die zich ONTERECHT NIET aan de sprookjes uit de qua'ran houden.
Hier kun je volgens je eigen zeggen de islam niet op afrekenen.


Dus degenen die zich niet aan de qua'ran houden en zich wel aanpassen in Nederland houden zich volgens je eigen zeggen niet aan de wet (zoals gesteld in de qua'ran).

Hier kan je de isLAM WEL op afrekenen. Indien de moslim zich niet aan de hier geldende regels kan houden, is het beter dat zij gaan naar een land wat deze waandenkbeelden wel goedkeurt.


p.s. ik heb ja al eerder verwezen naar deze verhelderende site:
www.thereligionofpeace.com...


Hier kan je zien wat de door jouw verheven religie allemaal heeft bereikt.

Hmm, is dit bericht wel gecheckt dan?

Charles Swietert | 29-04-12 | 16:11 |
Voor Egypte geldt e.e.a. misschien nu nog, maar m.i.v. 10 mei 2011 is het keiharde realiteit in Marokko: www.moroccoboard.com...

Ben Adam | 29-04-12 | 18:17 |
Een Fatwa uitgesproken door iemand als Abdelbari Zemzami is niet 'alleen maar' een Fatwa.... Jij weet net zo goed als ik.

.. waarom zou een bericht van buitensporige idioterie onmogelijk zijn in een islamitisch land, dat ook nog eens net de Arabische lente achter de rug heeft?
Daar kan je alles van geloven, ondanks (of juist omdat) de polletiek correcte menschen het verhaal als "islamofobie" neerzetten.

-weggejorist-

En het stukje over het huwen van 14 jarigen, was dat ook niet correct?

Nu nog even een rectificatie voor de berichtgeving omtrent het kunduzakkoord. Titels als 'Kunduzcoalitie redt Nederland' zijn niet echt objectief, integendeel, ontzettend subjectief.

Dus degenen die zich niet aan de qua'ran houden en zich wel aanpassen in Nederland houden zich volgens je eigen zeggen niet aan de wet (zoals gesteld in de qua'ran).
tsarion | 29-04-12 | 18:21 | niet ok!

Denkfout 1: Jij gaat er dus vanuit dat iedereen die zich aan de Koran houdt, zich niet kan aanpassen in Nederland?? Aanpassen aan Nederland en de Koran volgen gaat makkelijk samen hoor. Het is niet het 1 of het ander, tenzij je vindt dat bier drinken, halfnaakt lopen en varkensvlees eten valt onder 'zich aanpassen in Nederland'. Ik spreek de Nederlandse taal, volg onderwijs, ben lid van Nederlandse verenigingen, heb zowel Nederlandse als Islamtische vrienden en ik werk..daarnaast bid ik ook 5x per dag, drink ik geen alcohol, ga naar de moskee en geloof ik in God. Ben ik wel of niet aangepast in Nederland??

Ik vond die afscheidssex anders wel een goed idee.

-weggejorist-

-weggejorist-

@neworder | 29-04-12 | 19:33
Als moslims bidden dan bidden ze tot hun profeet Mohammed maar naar god. dus lul niet zo dom!

Gelul, negatieve dingen over de Islam zijn altijd waar! :)
Molly-Bolly | 29-04-12 | 16:01 |
trieste figuren als jij zorgen er voor dat deze wereld naar de kloten gaat. jij bent geen haar beter als een moslim extremist die het zelfde roepen over de westerse wereld

neworder | 29-04-12 | 19:31 | niet ok!
Dat jij niet eens weet dat Moslims bidden naar een God toe ipv naar een profeet zegt al genoeg over jou kennis omtrent de Islam. Verder is jou doel met je reactie om mij te provoceren, maar dat lukt je niet, want ik verlaag me niet naar jou niveau. Fijne avond toegewenst..

....Toch is het geen geruststelling !
Er zal straks wel wat anders uit de mouw komen !

Nou nou, Powned die toegeeft berichten zonder controle overneemt. En dan ook nog toegeeft dat het bericht niet klopt. Dat zal een totale verschuiving doen veroorzaken in medialand. Alles zal anders worden vanaf nu!!!

Jaaa ... Ook ik plempte mijn reactie hier ... Ik zou mijn buurvrouw wel willen aanduwen als ze dood is, maar mag het nu als ze nog warm en levend is? Ik zou haar zeker doen ... Want dat had zij ook graag gewild.

neworder | 29-04-12 | 19:31 | niet ok!

Gelukkig is necrofilie in het joods christelijke Nederland niet verboden en mag de Nederlander zelfs na zes maanden nog sex hebben met zijn echtgenote.
Raar volk die Hollanders.

Frenck Mahon | 29-04-12 | 22:17 | niet ok!
We zijn zo raar als we zelf als hollanders willen zijn, wat nogal eens een schok voor buitenlanders is, met name voor niet westerse islamitische buitenlanders, die van zichzelf denken dat ze nogal stoer zijn als het op raar doen aankomt.
Het is natuurlijk ook een schok als je nieuwe landgenoten helemaal niet onder de indruk zijn van je zorgvuldig opgebouwde repertoire van rare woestijngekkies, poephutjesethiek, geiten- en schapenneukenmoppen, en het scheve gezichtengebeuren.
.
Dat is overigens geen excuus om je, met je scheve muil, te misdragen bij de plaatselijke juwelier.

in sommige huwelijken is het verschil met neuqen met een lijk dat ze nog warm is.

@Frenck Mahon | 29-04-12 | 22:17 | niet ok!

Vedraaiing van feiten, zoals gewoonlijk. Necrofilie is wel strafbaar in NL. Het valt onder lijkenschennis. Maar je zal wel een reden hebben om feiten te verdraaien.

Voor alle Allah kennis die beweren dat moslims niet tot hun profeet MoPedo bidden; 'Wa asjhadoe anna Moehammadan Ďabdoehoe wa rasoeloehoe
(En ik getuig dat Mohammed zijn dienaar en boodschapper is) '

Dit wordt in elk gebed opgerispt.

Het gaat nog even door met het vervuilen van ether;
"(O Allah, schenk genade en eer aan Mohammed en
aan zijn familie en de ware volgelingen van Mohammed,
net zoals U genade en eer aan Ibrahiem schonk en
aan zijn familie en de ware volgelingen van Ibrahiem.
Waarlijk, U bent prijzenswaardig, de Geweldige.)
(O Allah, schenk zegeningen aan Mohammed en aan zijn familie
en de ware volgelingen van Mohammed,
net zoals U zegeningen schonk aan Ibrahiem en
aan zijn familie en de ware volgelingen van Ibrahiem.
Waarlijk, U bent prijzenswaardig, de Geweldige.)"

Ok, niet rechtstreeks bidden tot de opperpedo, maar hem wel verheerlijken in de naam van een halucinatie verzonnen door diezelfde pedo.

@wth was dat | 29-04-12 | 19:48
Wat een bullshit...

het leuke is dat deze wet dus blijkbaar wel bestaat.
alleen niet geÔmplementeerd word.

neworder | 30-04-12 | 07:46 | niet ok!
"Vedraaiing van feiten, zoals gewoonlijk. Necrofilie is wel strafbaar in NL.Het valt onder lijkenschennis."

au contraire mon ami,
Lijkschennis wordt gepleegd met een onbekend lichaam, beter je eigen wetten lezen.

Het zou me niets verbazen, schapen en geiten zijn ook niet veilig.

Wie kan dit vertalen ?
www.ahram.org.eg...

"Nieuwssites, waaronder ook PowNed" - hahahahahaha

In IsraŽl houden ze toch ook het lichaam van Ariel Sharon op temperatuur en in de was.
Het gerucht gaat zelfs dat hij een hydaulisch pompje ingebouwd heeft gekregen welke nadat je een paar dollar in een automaat aan de rand van het bed hebt gestort, tot aller vermaak een vitaal lichaamsdeel oppompt.

Ken kebeuren. Gelukkig zijn er nog legio andere redenen om moslims te bashen.

-weggejorist-

Het feit dat niemand twijfelde zegt voldoende over de reputatie.
Nonkel Frituur | 29-04-12 | 16:02 | niet ok!
Niemand? Ik schreef onmiddelijk dat het onzin was, dan wel een 'vertaalfoutje' van het MEMRI aangezien die club wel vaker dit soort foutjes (kuch) over moslims/islam de wereld in slingert.

Henk en Ingrid zijn echter inmiddels dusdanig islamofoob gehersenspoeld dat zij zich knorrend van genot als een kudde geile bavianen op dit bericht stortten.

@Frenck Mahon | 30-04-12 | 09:03 | niet ok!

Absolute onzin van een gezochte links radicaal.

@MvanBuuren | 30-04-12 | 13:55 | niet ok!

En natuurlijk geloof jij als islamknuffelaar gelijk een bericht dat het een hoax is. Jodenhatert, een vriend van mij zit in Egypte en die geeft aan dat die wet er al is en dat het voorstel alleen over de uitvoering daarvan gaat. Het bericht dat het een hoax is, is een hoax en wordt gelijk omarmd door islamkinuffelaars en lijkenneuqerts zoals uzelf.

"Blijkt een hoax"?
Omdat de christian scientist het zegt?

De christian scientist is van precies hetzelfde houtje als Trouw onder ggristen-soosjalistische hoofdredactie, en houdt er hetzelfde soort ideeen op na als de Wereldraad van Kerken of de PKN..Die willen net als de andere jaloerse vijanden van de joden, de mohammedanen, liever niet geloven dat de profeet inderdaad een patient was. En net als jij laten ze zich liever met een kluitje in het riet sturen dan dat ze even wat speurwerk doen, Grotenhuis. Als je dat wel gedaan had, dan had je moeten concluderen dat wat toch heus wŠar is.
Ga het zelf maar nalezen. En doe evoortaan eerst nasporingen Grotenhuis, als je jezelf niet voor jokkebrok te kijk wilt zetten
Hier: even zelf googelen, want links plaatsen gaat geloof ik niet.
"Islamic 'Death-Sex' in Context", en als je Raymond Ibrahim of
FrontPage Magazine niet wilt geloven, misschien kun je dan de hadith even nalezen.

Als wetsartikel hoeft de goddelijke goedkeuring voor necrofilie alleen nog maar te worden goedgekeurd: dat je niet denkt dat een eenvoudige imam uit de provincie het op zijn heupen heeft gekregen..this is islam.
Of denk je dat dit ook al de schuld van de joos is?

Alleen deze mafkezen kunnen necrofilie legaal lijken.