*

Kan gebeuren.

Tip: mocht je ooit met een kettingzaag rond aan het zwaaien zijn, gooi dan geen benzine naar de politie. Een man in AustraliŰ deed dat wel. Toen de agenten zijn maniakale gedrag beantwoordden met een taser ontbrandde de man.

De politie van Sydney kreeg vanochtend de melding dat een 51-jarige kerel in voorstad Riverstone bezig was een elektriciteitspaal om te zagen, weet BBC News. Toen de hermandad besloot de man te taseren toen hij met benzine begon te gooien, vatte zijn kleding vlam.

Nadat de politie het vuur geblust had vluchtte de rare vent zijn huis in en barricadeerde hij de deur. Een uur later gaf hij zich over. De man is behandeld voor brandwonden en een agent die benzine in zijn oog kreeg moest ook medisch behandeld worden.

De man gaat waarschijnlijk worden aangeklaagd.

Reaguursels

In de US of A is er een festival naar hem vernoemd. Held!

"Toen de hermandad besloot de man te taseren toen hij met benzine begon te gooien, waardoor zijn kleding vlam vatte."
Ja, wat toen? 'waardoor' mag hier wieberen, 'vatte' mag de plaats innemen.

@Ageless | 08-03-16 | 19:53
Het is inderdaad weer een ongelofelijk kreupele zin.

Go Australia!

Waarschijnlijk?

@Ageless | 08-03-16 | 19:53;
@Het_Genie | 08-03-16 | 19:56;
Hebben jullie nu een klein stijfje?
Niet alleen een foutje in de tekst eruit halen, maar ook nog eens elkaar bijvallen.
Iedereen zijn fetish hoor. Van mij mag het.

"gaat waarschijnlijk worden aangeklaagd" is dat zo bedoeld? loopt niet zo fijn die zin...

Its just one of those days...

Ik ben benieuwd waarom de man een elektriciteitspaal ging omzagen.

De man gaat waarschijnlijk worden aangeklaagd.
-
Iets in me zegt dat deze zin niet klopt.

De kachel moet branden.

@Tarmac | 08-03-16 | 20:11,
En jij dan? Heb jij nu een stijfje of een vol vloeiende?

Als het nou bij een foutje per dag op deze site bleef, maar nee. Elke dag, bijna elk artikel is wel iets uit te halen. Nou ja, op elke nieuwssite zitten nu van die kneuzen te typen.

Kijk maar eens naar het gemis aan vraagtekens bij wat zinnen op www.rtlnieuws.nl... waardoor je pas echt krom Nederlands krijgt en niemand op de redactie dat blijkbaar erg vindt:
"Tsipras heeft een punt, want hoe ga je al die mensen opvangen en weer terugsturen. En hoe zit het met niet-Syrische vluchtelingen."

Dat komt tegenwoordig wel vaker voor. Net als -zoals ook boven- afgebroken zinnen, waarna vrolijk wordt verder gegaan met een hoofdletter nieuwe zin, terwijl een komma volstaat. Zeker als je 'en' gebruikt in een zin.

Je kunt bovenstaande zinnen bijna niet lezen als niet-vragen.

@ Tarmac | 08-03-16 | 20:11 | niet ok!
Helemaal nmet je eens. Dat elkaar bijvallen zou verboden moeten worden. Oh, ik moet even blijven zitten.
In de fik taseren is eigenlijk best wel onaardig en voorzienbaar. Daar hadden de agenten in Nederland niet mee weggekomen.

@Tarmac | 08-03-16 | 20:11 | niet ok!

Als het je werk is mag men kwaliteit verwachten, zeker als je weet dat je publiek gemiddeld hoger is opgeleid.

onbrandde?

Vid or it didn't happen?

@Ageless | 08-03-16 | 20:39 | niet ok!
.
Hebben allemaal een diploma communicatie behaald, echt waar.
Dat dat meer zegt over het belabberde niveau van een "opleiding" (ge´nstitutionaliseerd ouwehoeren voor vrouwen) dan het behalen van een diploma, kan je ze dan weer niet aan het verstand brengen, of willen ze niet horen.

@Ageless | 08-03-16 | 20:39
Voor 'en' hoort geen komma. En in dit geval is het netter om het in 2 zinnen te doen, vanwege de opsomming 'opvangen EN weer terugsturen'.

Vraag me af of de schrijver weet wat hermandad betekend en in welke context het meestal gebruikt wordt?
Misschien te vaak naar Man on Fire gekeken?
Lol

Vraag me af of de schrijver weet wat hermandad betekend en in welke context het meestal gebruijt wordt?
Misschien iets te vaak naar de film Man on Fire gekeken?
Lol, wel toepasselijk.