Het humaan papillomavirus kan keelkanker veroorzaken bij mannen.

Al jaren moedigen artsen jonge vrouwen aan zich te vaccineren tegen het humaan papillomavirus (HPV), dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken.

Maar, ook voor mannen is het virus gevaarlijk. Uit nieuw Brits en Amerikaans onderzoek blijkt dat het virus ook keelkanker bij mannen kan veroorzaken. Het virus zou kunnen worden overgedragen bij orale seks.

Volgens artsen is het aantal keelkankers veroorzaakt door het virus de laatste 20 jaar flink toegenomen. Volgens de onderzoekers komt dat door de verandering van seksueel gedrag.

Keelkanker kan dodelijk zijn en wordt steeds vaker geconstateerd bij jonge mannen. Steeds meer doktoren adviseren dan ook om niet alleen meisjes, maar ook jongens te laten vaccineren tegen het HPV.

Reaguursels

Mooi excuus om geen spierpijn in de tong te riskeren.

Die kop is helemaal top.

Krijg toch de befkanker bekt opzich wel lekker.

Nou beffen doen we dus niet meer. Jammer voor de vrouwtjes maar dan besteden we die tijd maar aan mijn klavotz. Ja gezondheidsrisico meisje ;)

En baffen, kan dat nog wel?


Cabezón | 21-10-10 | 23:23 | ROFL!!

Jeetje, dan moet Crem al lang, heel lang geleden al dood moeten zijn.. Ik ben zo gezond als een Vis.. ik geleuf er niks van..

Gatverdamme.

@vetkleppert | 21-10-10 | 23:24 | niet ok!
T is zo laat dat ik er om moest lachen + 1.

Verdomme, de laatste lol wordt ook uit dit land gehaald...
*emigreert naar een of ander Afrikaans land waar je met uien en knoflook bent genezen van HIV*

Nou, dan zet ik als befkoning de eerste mijn kroon wel af.

@Wasknijper | 21-10-10 | 23:28
Een goede douche schijnt ook te helpen tegen HIV.
Aldus de president van Zuid-Afrika.


Prins_Bernhard | 21-10-10 | 23:30 | Ik dacht juist gehoord te hebben dat penetratie van meisjes onder de tien je van de Aids afhelpen?

@Crematorium-de-Asbak | 21-10-10 | 23:25
U bedoelde: ik gleuf er niks van

-weggejorist-

Jammer dat orale sex geen kanker geneest, dat had toch veel leuker nieuws geweest.

@Willianus Wortelus | 21-10-10 | 23:31
Ja. Net als het ontvoeren, aan stukken hakken en ritueel offeren van de albino medemens. Genees je ook van.

Alles wat leuks is veroorzaakt kanker. Ze kunnen de kanker krijgen. Dood ga ik toch wel

Da's mooi kut dan

Dit is trouwens pas echt ongeloflijk slecht nieuws voor lesbeaux.

Daarom bef ik alleen vrouwen die squirten als ze klaar komen.
Kan ik mooi even gorgelen en spoelen.

vetkleppert | 21-10-10 | 23:42

Idd interessante mix van Darwin & evolutionisme

wat Koekfabriek | 21-10-10 | 23:36 zegt!!

Haarkopje | 21-10-10 | 23:44
Wellicht ook om uw haarbal weg te spoelen?

@Persephone: onderbuikhaar is zooooo jaren '80....

Er was eens een meisje uit Alkmaar
die had een gigantische bos schaamhaar
Haar vriend had wel zin
dus die dook erin
En was nadien een week onverstaanbaar.

Aan een pak shag moet je niet likken.

vetkleppert | 21-10-10 | 23:52

Mwa, weet ik niet. Bij mij zou het in een shaggie passen denk ik, maar voel geen behoefte om het in een vloeitje te draaien. Dus laat ik vriendlief met plezier grazen :-)

Dat wordt beflapje gebruiken :(

Laat vriendjelief dit slechte nieuws maar niet zien dan.

Hij zit naast me, dus we taaien zo af

Eerst pijpen... nu ook beffen. Zijn er statistieken? Gevaarlijker dan auto rijden (1/6000 sterfkans) of minder gevaarlijk?

nakende nondedju!!!! Je mag ook niks meer doen of je wordt er ziek van. Als het zo door blijft gaan gebruiken we het alleen nog maar om te pissen! Weg fun......

@Willianus Wortelus | 21-10-10 | 23:31
Zou zo maar kunnen.
Maarre, waarom slaat u bij elke comment een regel over?
Is dat cool, hip?

Hahahhhaha wat een reacties hier lich in een deuk , trouwens van veel lachen kun je daar ook kanker van krijgen hahhahahahah

Ach, doe wat je moet doen! Je leeft maar één keer!

kom maar op met dat grij, ik wil die zure sloot wel blijven baggeren!!

Maar er is dus een vaccinatie voor. Dus wat is het probleem dan eigenlijk. Gewoon doorlikken guys.

Metselateur | 22-10-10 | 00:29
U heeft van de paddo's gesnoept mijn beste? Of schrijft u altijd dergelijk onleesbare plempsels?

Mijn vrouw krijgt altijd vantevoren een bukkake met een chloorbleekmiddeltje, doodt alle virussen en daarna ruikt het ook zo lekker fris heh...?

@paradiso | 22-10-10 | 00:25
Waarom spreek je 'Zwitsals'?

ok, zal mijn vriendin niet meer deepthroaten

Persephone | 22-10-10 | 00:32 | niet ok!

Je moet het ook lezen met een boers accent (blijft lastig). En die 2e overkomt me ook vaak

Terpen-tijn: Je kan er zo'n WC blokje in hangen. Gaat je hele kamer lekker van ruiken na het squirten.

Metselateur | 22-10-10 | 00:41
Oh, aha, ik snap het.
**boers accent aan.
Wat is je hobby boer Harms? Oh beff'n zoep'n en over de proeme kroep'n.
** boers accent uit.

Persephone | 22-10-10 | 00:44 | niet ok!

lol, zo is het maar net!

@Persephone | 22-10-10 | 00:44
Wat zeggie?

The Russian | 22-10-10 | 00:00 | niet ok!

Zoiets?????

www.veiligglijden.nl...

Prins_Bernhard | 22-10-10 | 00:55
Vertaling voor u:
Wat is uw hobby boer Harms?
Oh, mijn vrouw, varken, koe of anderszins wat beschikbaar is, oraal bevredigen, enige alcoholische versnaperingen nuttigen en dan vrouw, varken, koe of anderszins penetreren totdat er een zaadlozing volgt.
Snap u?

@Persephone | 22-10-10 | 00:58
Ik begrijp wat u zegt, maar snap niet dat u het doet...;)

Kijk eens aan...

Ach ja, goed nieuws voor metal zangers!

En nu?

-weggejorist-

Yeaaaaah laten we ons voor alles vaccineren, wat waar wanneer meneer overheid?!

leef!! | 22-10-10 | 00:56 |
-
Gewoon kondoom openknippen en op het kutje leggen ( koop een smaak kondoom, dan is het helemaal relaxt ), kondoom is groter en dikker dan een echte beflapje en is dus veel veiliger.

Je mag ook niks meer in Nederland...

-weggejorist-

Ik neem het risico wel

Alsof ook niet al lang bekend is dat je door dit virus maagkanker kan krijgen. Maar als dames het krijgen van heren via onbeschermde sex, waarom zouden zij dan niet ook door orale sex keelkanker krijgen? Lijkt me een typisch mannenonderzoekje dit.

en waar kan ik me laten vaccineren???...

Wordt dat virus niet alleen overgedragen via orale sex met mannen?
In welk geval een blow-job tot het verleden hoort maar beffen nog steeds kan. Iemand voldoende medische kennis van het humaan papillomavirus?

tja.. ik stop toch niet met orale seks :P

Als dat zo is kun je het dan ook van tongen met iemand die HPV in zijn keel heeft krijgen? Zo nee, waarom niet?

Plastic zak over je kop.

Wat ik mis in dit verhaal is dat het ook weer te compenseren is door te slikken: forum.teamxbox.com...

Oftewel, ik duik niet meer in die zure sloot, maar mevr. Quale mag gewoon blijven sabbelen aan de zoute staaf..

Persephone | 21-10-10 | 23:50 | niet ok!

+1 , omdat ik van limericks hou..

Je krijgt overal de kanker van. Mevrouw leverworst heeft alle prikken gehad dus ik blijf lekker aan haar Jägermeister likken.

@ leverworst | 22-10-10 | 11:37 | niet ok!

Als mevrouw leverworst alle prikken heeft gehad is ze nog geen mevrouw maar een minderjarig meisje.

Heerlijk. Beffen. Heerlijk. Dan maar kanker.

Ik was toch al niet echt een befkoning.

Goede reden om je te vaccineren.

Mooi ben ik daar ook vanaf!

@The Russian | 22-10-10 | 03:59

trek dat ding maar over je kop.. gewoon eerst ruiken of het nog goed is

Verhip | 22-10-10 | 11:56
Mevrouw leverworst ziet er piepjong uit voor haar leeftijd, dat zeker. Fris en fruitig. Heeft haar paspoort verloren...Maar het was wel met haar volle instemming hoor!

leverworst | 22-10-10 | 15:26 | niet ok!

Uw verhaal wordt steeds interessanter. Ik zal niet doorvragen. U lijkt een bofkont. Veel plezier er mee verder.

@Prins_Bernhard "bef koning" ik dacht dat, dat Lassie was ....
.
.
likken als lassie

beest033nl | 22-10-10 | 16:29

Maar had Lassie ook keelkanker?

Nou snap ik die grap van die jonge pvv-er over Halsema beter.

Ik heb het aan mijn vriendin laten zien maar ze trapte er niet in. Ze zegt dat ik al lang longkanker van het roken heb voordat ik keelkanker van het beffen krijg