Kapotte boiler wordt beautyblogger fataal
Buitenland

Kapotte boiler wordt beautyblogger fataal.

De Indonesische beautyblogger Rini Cesillia werd afgelopen dinsdag met flinke brandwonden dood aangetroffen in haar badkamer. Ze is overleden door elektrocutie van een kapotte boiler. 

Tijdens haar douchebeurt vermengde in de slang die naar haar douche leidde water met elektriciteit. Hierdoor kreeg de blogger een fatale schok. Uit nader onderzoek bleek dat er een probleem was met de elektrische bedrading in de boiler. Daardoor stroomde elektriciteit mee met het water, dat levensgevaarlijk is, weet De Telegraaf

De 26-jarige Rini Cesillia was voornamelijk bekend geworden door haar blog www.rinicesillia.com. Ze blogde sinds 2012 over beauty en heeft hier meerdere prijzen mee gewonnen.

Op YouTube staat het vol met RIP-video's van ontroerende fans. Zoals deze: 

Alle artikelen geladen. Overzicht →