Roddelblad moet aan Schumacher dokken
Buitenland

Roddelblad moet aan Schumacher dokken.

Het Duitse roddelblad Bunte moet een flinke smak geld wegleggen voor Michael Schumacher. Het blad moet de wereldkampioen Formule 1 een schadevergoeding van 50.000 euro betalen vanwege een leugen dat in het blad stond. 

Bunte meldde in het kerstnummer van 2015 dat Schumacher weer voorzichtig kon lopen, maar daar was niks van waar. Volgens het blad zou deze informatie van een vriend van de familie zijn gekomen, maar die informatie was onjuist, weet RTL Nieuws

Tijdens een ski-ongeluk in 2013 liep de ex-coureur zware hersenschade op toen hij met zijn hoofd een steen raakte in het Franse wintersportoord Méribel. Hij werd maanden in kunstmatig coma gehouden, waar hij drie jaar geleden uit ontwaakte. Sindsdien wordt hij verzorgd in een Zwitsers kasteel. Volgens zijn advocaat kon Schumacher vorig jaar nog niet zelfstandig staan. 
Alle artikelen geladen. Overzicht →